1.4 / 5
(187 omdömen)
5
(143)4
(27)3
(6)2
(3)1
(8)
Sorterat efter datum
2020-06-18
De lovar snabb leverans vilket inte stämmer. Jag väntade nästan två veckor tills jag tröttnade och mailade kundtjänst, då hade mina produkter sålt slut, men istället för att ge mig pengarna tillbaka försökte dom komma undan för att slippa betala tillbaka. Väldigt oseriöst företag med inkompetent personal. Lurendrejeri.
BladeBox svarar:2020-06-22
På grund av begränsningar i transporter på grund av Covid-19, kunde vi inte leverera din order inom aktuell tid. Vi erbjöd dig därför en motsvarande modell. Att vi försökte undvika göra en återbetalning tillbakavisar vi.
2020-05-25
Oseriöst. Skickar för många fakturor. Svarar inte på mail. Håll er undan från dessa.
BladeBox svarar:2020-06-01
Vi finner det beklagligt att du uppfattar oss oseriösa. På grund av ett tillfällig systemfel från en av våra samarbetspartners skapades flera fakturor. Dessa korrigerades och var aldrig aktiva. Vi svarade dig 17 minuter efter ditt första meddelande och var löpande i kontakt till ärendet blev löst. Oavsett ber vi om ursäkt för detta tekniska missöde och har du några ytterligare synpunkter eller frågor är du välkommen återkoppla.
2020-05-21
Fy vilket oseriöst företag! De står att dom levererar inom 24-48 h och de har gått 11 dagar sen jag beställde från dom. Har betalat varorna och fortfarande inget paket.
2020-01-17
Något märklig shoppingupplevelse. Köpte tandborsthuvuden via CDON som tydligen levererades från BladeBox. När jag fått hem paketet fanns det även med en lapp där det på dålig svenska stod att den produkt jag beställt hem (Philips tandborsthuvuden) hade utgått och att de istället därför skickat "Demirdental Diamond Clean" som "är av högsta kvalitet och enligt flera användare bättre än originalprodukterna[...]". Recension: + Tandborsthuvudena fungerar. - Tandborsthuvudena är något tjockare och kortare än originalprodukten vilket gör att de inte passar i tandborstfodralet. - Det hade varit billigare för mig att köpa ett 8-pack direkt från Demirdental än det 4-pack jag fick från BladeBox. - Jag kan inte hitta någon som helst recension om att Demirdentals tandborsthuvuden skulle vara bättre än Philips egna. På det hela känns det som BladeBox säljer en sämre produkt än Philips OEM. Jag orkar inte med returprocessen för ett par tandborsthuvuden - vilket jag tror BladeBox har räknat med.
BladeBox svarar:2020-01-17
Vi är en av flera företag som även erbjuder produkter på CDONs marknadsplats. Om du önskar mer information om detta kan du besöka CDONs webbplats. Vad avser dina synpunkter på kvaliteten på språket ber vi uppriktigt om ursäkt för att det inte nådde upp till din förväntade standard. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår kommunikation och sätter stort värde på all återkoppling gällande detta. Dock lyckas vi inte se vad språkets kvalitet har att skaffa med produkten och dess funktion. Det är korrekt att den beställda produkten utgått och ersatts av en nyare men dock nästan snarlik version som skickades. Din beställning bestod inte av "Philips tandborsthuvuden" utan av Demirdental. Vänligen se din orderbekräftelse. Åsikter om olika produkters egenskaper, kvaliteter och uppfattning om prisnivåer är ibland personliga och stämmer inte alltid överens med varandra. Naturligtvis publiceras inte allas omdömen om produkterna. Oavsett finns det gott om hundratals recensioner som ger Demirdental ett högre betyg än originalprodukterna. Att tandborstarna fungerar är såklart fundamentalt men inte förvånande eftersom vi har mottagit noll reklamationer på detta fabrikat. Att kvaliteten är hög och jämn är av yttersta vikt. -Eftersom vi inte känner till format och modell på tandborstfodralet kan vi inte kommentera det. -Självklart står den en fritt att handla på olika inköpsställen. Alla användare har sin verklighet och huruvida Demirdental är en sämre produkt är en personlig uppfattning. Att produkten dessutom kostar ungefär halva priset mot originalprodukten trots samma livslängd är en ett faktum som många kunder uppskattar. Tvärtom. Att våra kunder är nöjda med sitt köp är självklart. Vi har därför kontaktat dig två gånger och erbjudit dig att ta tandborsthuvudena i retur och skicka en ny modell. Detta trots att förpackningen är bruten och att 2,5 månader har passerat sedan ditt köp. Om du fortfarande önskar returnera dem är du högst välkommen så skickar vi dig en retursedel med förbetalt porto. Vi kan även erbjuda dig en mjukare borste om du önskar.
2019-10-18
Redigerades 2019-11-04
Undvik denna butik. Jag beställde gillette fusion proshield chill den 30/9. Jag hör ingenting från dem förrän 16/10 (över två veckor senare), då de säger att de har slut på chill-blad och frågar om jag vill ha vanliga istället. Jag säger nej, jag vill ha de jag beställde. De svarar då att de "råkade" hitta ett "sista" paket på lagret och skickar det. När jag väl får det så visar det sig att det inte är chill-blad utan de har skickat de vanliga bladen istället. Riktiga lurendrejare. Undvik. EDIT: 2019-11-04 kommenterar butiken att jag ska ha fått kompensation av dem och att den accepterats, detta stämmer heller inte. Nedan följer det flöde av mejl jag fick av dem efter att jag påpekade att jag fått vanliga blad istället för chill-blad: Mejl 1: "Vi ändrar aldrig kundens order om vi inte får godkännande från er. Vi har skickat chill-blad som du beställde. Vi trodde de var slut med det fanns ett 4-pack kvar som vi skickat till dig." Mejl 2: "Hej, Det har du fullständigt rätt i och vi ber om ursäkt för vårt misstag. Vi försäkrar att detta var ett misstag och inte något som skedde avsiktligt. Oavsett förstår vi att du är besviken med rätta och vi ber återigen få framföra våra uppriktiga ursäkter för detta. Önskar du behålla rakbladen eller returnera dem? Vi har fortfarande slut på Chill i lager och kan inte på rak arm säga när vi får in den igen. Om du använder eltandborste, skickar vi gärna några tandborsthuvuden som kompensation. I så fall, ber vi dig informera oss vilken modell på eltandborste du använder, Oral-B eller Sonicare. Vi har tandborsthuvuden i både svart och vitt i vissa modeller så vänligen ange om du önskar en specifik färg. Vi skickar dessa idag." Mejl 3: "Hej, Vänligen återkom." Mejl 4: "Hej, Vänligen bortse gårdagens mail då du har fått dina chill rakblad. Vi har av misstag skickat fel mail till dig vilket vi ber om ursäkt för. " Jag har inte skickat något svarsmejl åt dem mellan dessa fyra mejl. Jag blev alltså för en stund erbjuden kompensation som jag inte hann kommentera innan det erbjudandet drogs tillbaka igen, så att jag har varken accepterat eller fått någon kompensation från butiken, utan detta är ytterligare något som de ljuger om. Det är också anmärkningsvärt vilken röra dessa fyra mejl antyder om, när det kommer så olika signaler. Samtliga mejl var undertecknade med samma namn. Så jag upprepar: undvik denna butik.
BladeBox svarar:2019-11-04
Vi ber om ursäkt för att vi skickat dig fel modell av rakblad. Detta är dock inte som antyds, att det skett avsiktligt. Vidare skickade vi kompensation vilket accepterades. Vi finner det självklart lika tråkigt som osant att vi skulle skulle lura kunder.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-04-03
Redigerades 2019-04-07
Inte bra alls. Dem har skickat en falsk kopia av en produkt, men annonsen hade bilder på en äkta vara. Priset var inte så bra heller. Jag köpte från dem genom CDON bara för det var bekvämt handla flera prylar samtidigt. Ska nu självklart undvika dem. Och måste gå genom hela returprocessen, vilket jag avskyr. 1 stjärna för insatsen. -9 stjärnor för: fuskspel med false advertising kassa priser. Typisk 10% rabatt trick på en ursprungspris som ligger 30% över medeln förstört min kväll UPDATE: Bladebox Support påstod att det blev ett fel och skickade den rätta varan till mig. Det gick fort och jag är mindre arg. +5 för bra support. +1 för dem skötte det snyggt även fast jag var förbannad i mina mail.
BladeBox svarar:2019-11-04
Vi tillbakavisar detta påstående. Vi säljer uteslutande och utan undantag originalblad inköpta från välkända leverantörer med verifierbara EAN-koder. Vidare befattar vi oss inte under några som helst omständigheter med varuförfalskningar eller "falska kopior". Tillverkarna, ser mycket allvarligt på detta och övervakar marknaden noga för att förhindra att någon importerar dessa olagliga varuförfalskningar. Har du möjligen förväxlat oss med någon annan aktör? Om inte, ber vi dig kontakta oss.
2019-03-25
Vilken fantastisk service. Fick beställa en pokemon gubbe i ett paket med ett boll och när jag fick den gubben var inte samma färg på bilden. Fick kontakta kundservice och fick veta att gubben kan skilja sig från bilden. Efter några dagar fick en till paket och en till extra gubben med samma färg som hade beställd. Pojken blev väldigt glad :-) Tack Lisa för bästa service
2018-04-09
Vilken FANTASTISK butik! Det var en hel del otur med min order... Lagerstatusen hade varit fel och den var egentligen inte i lager, och därefter blev det problem i kommunikationen med Bladebox när deras information om detta problem hamnade i våran skräpmail-mapp och missades totalt (vilket fick oss att gå och vänta på ett paket som aldrig kom eftersom vi inte visste att det inte var skickat), och sedan lite annat "roligt” strul också (när det visade sig att Postnord tappade bort paketet när det till slut hade skickats). Till en början så var jag otroligt missnöjd med alla problem, men sedan kontaktade Bladebox mig personligen och gav mig helt fantastisk service för att gottgöra allt detta otursamma strul. De är faktiskt helt underbara och förtjänar en STARK tia! Den utvalda rakhyveln Gillette Fusion ProGlide Chill är för övrigt grymt bra och att rekommendera! ;-)
2017-09-29
Redigerades 2017-11-29
Enkelt hitta. Relevant info om sortiment. Bra betalalternativ. Fraktpris OK. Galant jämfört med många andra. Leveransen gick bra, men jag är inte så nöjd med bladen dock, men det är förstås tillverkarens fel.
2017-10-22
Redigerades 2017-11-01
Jag vet att Bladebox har de produkter jag vill ha - enkelt att se, enkelt att beställa och smidigt att ha ett abonnemang så att man får nya precis när föregående har förbrukats.
2017-10-20
Redigerades 2017-10-23
bra service, snabb leverans
2017-10-12
Redigerades 2017-10-13
enkelt o användarvänligt
2017-09-28
Redigerades 2017-09-29
Har anlitat BladeBox flera gånger och har varit nöjd varje gång. Som vanligt kom varorna väldigt fort denna gången också.. Jag skulle vilja säga att Blade Box överträffar kundernas förväntningar.
2017-08-31
Redigerades 2017-09-10
Väldigt enkelt och smidigt att handla med många betalningsalternativ
2017-07-26
Redigerades 2017-08-06
Det gick lätt som en plätt och utan plack att beställa ett pack oral-b tri-zone hos förnämliga bladebox - yes box alright!
Sida 1