1.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-29
j
janisolsson(1 omdöme)
Kundtjänst som inte alls var tillmötesgående och fick tillbaka för lite pengar vid retur (1/3 av summan). Man måste ringa eller mejla till kundtjänst för att få en retursedel som dom postar i senare skede. Så fick vänta 1,5 vecka för att få en retursedel hemskickat. Sen ytterligare några veckor för att få tillbaka pengarna för returen.
Trendrum svarar:2018-04-30
Hej, Man har alltid rätt att ångra sitt köp men då skall man betala sin retur själv. Kundtjänst har här varit snälla och betalat en del av den trots allt. Med vänlig hälsning Tina Seger Trendrum.se
2018-02-16
t
tessan19781(1 omdöme)
Dyr frakt, extremt lång leveranstid, besvarar inte mail angående reklamation och otrevlig kundtjänstpersonal.
Trendrum svarar:2018-03-05
Hej, Vi beklagar om du inte upplevt bemötandet från kundtjänst som trevligt. Alla mail och reklamationer besvaras så att man som kund skall få en lösning på sitt problem. Med vänlig hälsning Tina Seger Trendrum.se
2018-01-05
l
lord_delete(1 omdöme)
Hade väldigt mkt problem med dom, beställde en U divan soffa för 19000:-, då jag fick den så kunde inte järn fästena på sidorna hålla uppe mittendelen av soffan, då det blev för tungt och fästena var väldigt klena. Så mittendelen åkte rakt igenom ner på marken. Ringde klaga tog 2 veckor innan jag fick nya fästen, och dom skickar samma skit fästen som jag fick första gången, fastän jag specifikt sade till dom att inte skicka samma som första gången, och jag sade det till 2 personen i kundtjänst och även skrev det i mail till dom. Men fick samma som innan, så klart så orkade de heller inte hålla uppe mittendelen. då vad de prat om att skicka ny mittendel med ben på istället då den gamla ej har ben. Då skulle dom tillverka en ny soffa, fabriken ligger i Polen så att det tog ett tag. För att göra en historia kort så har jag haft en stor soffa i mitt vardagsrum i 2 månader som jag inte kan använda. och jag har ringt och pratat med trendrum en 15-20 gången på telefon, har även ett 25 tals mail skickade. Fått skicka bilder på soffan, plasta in och skicka tillbaka den gamla soffan. efter allt jävla strul och problem är att jag får 2000kr avdrag på soffan. Jag rekommenderar inte att köpa saker här, det hela har varit en jävla huvudvärk .
Trendrum svarar:2018-01-08
Hej, Vi beklagar att upplevelsen av din reklamation blev trist, du är välkommen att höra av dig till kundtjänst igen. Med vänlig hälsning Tina Seger Trendrum.se
2017-12-29
m
mshput(1 omdöme)
Beställde ett soffbord några dagar innan julen. Levererades 3(!) dagar senare, tyvärr med en spricka på marmorskivan, vilket är ett ganska vanligt fel på marmorbord. Fotade och skickade mejl till kundtjänst och fick svar dagen efter. En vecka senare fick den nya skivan utan krångel. Ett stort tack till Trendrum för all hjälp och snabb leverans!
2017-11-28
K
Karl-Gunnar(3 omdömen)
Beställde en vara som enligt hemsidan fanns i lager och var redo att skickas, leveranstiden skulle vara 2-6 dagar, nu har det snart gått 2 veckor och de har fortfarande inte skickat min beställning.
Trendrum svarar:2017-11-29
Hej Karl-Gunnar, Vänd dig till kundtjänst så hjälper de dig med detta. Med vänlig hälsning Tina Seger Trendrum.se
2017-11-28
b
bravobravo(2 omdömen)
Billiga produkter och nu ska jag berätta varför (min analys): de beställer från sina underleverantörer först när de fått in tillräckligt många ordrar för att få ett bra ”containerpris”. Man lockar tyvärr in kunderna med löften om ”omgående leverans”. Leveransen är av naturliga skäl sällan omgående. 4-6 veckor och då har man tur: ofta tar det längre tid än så. Priserna är aptitliga dock, det ska erkännas.
Trendrum svarar:2017-11-29
Hej, Vissa av våra produkter är rena beställningsprodukter d.v.s. de tillverkas efter kunds önskemål, andra produkter lagerhålls av oss och en tredje kategori lagerhålls av våra leverantörer. Självklart gör vi allt för att hålla priserna låga till kund, men nej vi väntar inte in ordrar för den anledningen, däremot är det högt tryck på beställningar och det kan ibland bli svårt för leverantörerna. Med vänlig hälsning Tina Seger Trendrum.se
2017-11-07
l
lilianne43(2 omdömen)
bra priser och snabb leverans
2017-10-18
P
Papphammarn(2 omdömen)
Beställde en tilläggsskiva till mitt matbord från Trendrum. För det första så var paketet väldigt skadat, sedan var allt emballage inuti paketet tidigare öppnat och hastigt hoprafsat igen. Om inte första intrycket var nog dåligt så passade inte skivan till bordet, varken mönster, färg eller fästningsanordning. Såg då att det stod ett annat namn på själva förpackningen, så misstänker därför att de skickat fel bordsskiva. Kontaktade således Trendrum för att göra en reklamation och för att citera kundtjänsten, när jag påpekade att tilläggsskivan inte passade (eller var till fel produkt): "Jag kan ej se att du köpt matbordet från oss och har du köpt de hos någon annan är det med största sannolikhet ej samma bord och kommer från en annan leverantör därav returfrakt." Kampen fortsätter. Kommer aldrig använda Trendrum igen och rekommenderar folk att passa sig
Trendrum svarar:2017-10-24
Hej, Du har köpt ett bord från en annan leverantör och sedan en iläggsskiva från oss. När det gäller namn på produkter t ex den här så finns det ett stort antal olika möbler av olika slag med just det namnet. Det är heller inte ovanligt att man som försäljare byter namn på produkten från det som tillverkaren valt. Iläggsskivan var inte på något sätt felaktig, det här är alltså ingen reklamation, men kundtjänsten hjälper dig gärna med en returfrakt. Med vänlig hälsning Tina Seger Trendrum.se
2017-08-22
m
micke_axelsson(1 omdöme)
Kvaliteten på deras utemöbler i rotting är tyvärr usel...skulle aldrig handla här igen. Köpte möbelgrupp för 11 000:- och höll 3 säsonger sen gick soffan sönder. Sparsamt använd och intagen varje vinter, usel kvalitet och gick inte reklamera hos dem heller. :-(
2017-06-15
M
Mezo1990(10 omdömen)
Kära människor KÖP EJ! Det här företaget säljer produkter av SÄMSTA kvalitet från Asien, många stolar och bord saknar delar och är i mycket dåligt skick, ser inte nya ut, är dåligt förpackade och är redan skadade från leverantören. De bryr sig inte om sina kunder, det är alltid ditt fel om produkten ser riktigt dålig ut, de lurar folk och visar snygga bilder på hemsidan, men man blir alltid förvånad/chockad när man ser verkligheten och hur dåligt kvalite produkterna har. Aldrig i livet att jag ska rekommendera detta till någon.
2017-06-13
klass(168 omdömen)
produkt i lager men ingen vara fortfarande efter 2 veckor???
2017-05-17
s
sessan2(1 omdöme)
Varning, handla inte där. De var väldigt tillmötesgående när vi beställde stolar för nästan 7000 sv.kr. När vi reklamerade eftersom stolarna var av oerhört dåligt kvalitet var de inte längre lika trevliga. De menade att vi själva orsakat problemet och så var det färdigdiskuterat för deras del.
2017-02-22
Redigerades 2017-04-22
Tyvärr har vi inte fått återkoppling på våra frågor om produkten från kundtjänst ännu efter ett par veckor, så vi beställer produkten lite på chans.
2017-03-31
Horatio(9 omdömen)
Varning för detta oseriösa företag. Jag beställde och betalade ett vitrinskåp (lagervara) den 24 jan. Efter 7-8 vardagar kontaktar jag Trendrum för att höra mig för angående min beställning. Får då reda på att varan trots allt inte finns i lager. Det ”upptäcktes” som av en händelse just den dag jag kontaktar företaget. Får nytt leveransbesked slutet av mars/början april alltså 10 veckor. I början på vecka 13 är produkten återigen i lager (enligt hemsida) och jag kontaktar företaget igen – inga besked. Telefonkontakt tisdag – inga besked Telefonkontakt onsdag – inga besked Telefonkontakt fredag – inga besked På fredag em får jag ett mail där ordern är borttagen och produkten har utgått ur sortimentet. Summa summarum är att jag betalt och väntat på en produkt i 11 veckor, som sedan annulleras. Ett otroligt dåligt skött ärende av en snorkig kundtjänst så mitt råd är att köpa dina möbler hos andra företag. PS. Vitrinskåpet finns fortfarande på hemsidan som lagervara
2017-03-01
Redigerades 2017-03-13
Har för tillfället inget att klaga på. Hoppas att min beställning är till belåtenhet när varan kommer och inga fel finns på varan.
Sida 2