4.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-02-27
K
KAYLIS(1 omdöme)
Beställde jacka härifrån.trots lite fundersamhet pga flera dåliga omdömen ...mailade de pga att jag skrivit fel färg i beställningen.. ..Inga problem och snabbt svar..och snabb leverans ..bara positivt att säga om active outdoor
2019-01-31
C
CreaDiem(1 omdöme)
Har beställt härifrån två gånger men kommer aldrig göra det igen. Vid första beställningen får jag ett svar om att varan inte finns men att jag har möjlighet att ändra min order mot en likvärdig produkt eller att dom kan makulera min order (inget fel med det, omtänksamt och proffsigt) när jag dock ifrågasätter vad jag annars kan välja för produkt så har dom helt plötsligt mina skor som det var i detta fallet och dom kom inom några dagar. Lite konstigt men sånt händer. Tänkte att här kan man ju beställa igen så jag beställer ett par hörselkåpor där det står att dom har i lager och i min orderbekräftelse står det att leveransen skulle komma igår (30/01-19) men hade inte fått någon leverans. Inte så mycket som en leveransbekräftelse så JAG skickar ett mail till dom och frågar vart min order tagit vägen och får till svar att DOM får in det i lager i slutet av nästa vecka och att min order kommer skickas då. Dom har inte brytt sig om att kontakta mig gällande detta utan väntar på att jag ska höra av mig. Inget snack om någon kompensation för väntetiden eller möjlighet att få någon annan likvärdig produkt? Rätt uselt och dåligt speciellt när det finns flertalet andra företag med likvärdiga produkter borde man anstränga sig mer för att vara kvar i spelet. Kommer handla någon annan stans i framtiden och jag rekommenderar er andra att göra detsamma....
Active Outfit svarar:2019-02-01
Hejsan, Tack för ditt omdöme! Det första ärendet du beskriver håller jag helt med dig om att det blev väldigt konstigt och missledande, det är bara något vi kan förbättra så att liknande problem inte ska uppstå. Det var otroligt märkligt att hörselkåporna stod att dem fanns i lager, vår hemsida har en mindre uppdateringstid men informationen i orderbekräftelsen ska tyda på det korrekta datumet och tillkommer någon annan leveranstid ska den informationen gå ut via mail till dig. Helt klart har någonting gått snett i informationsutskicken till dig då du inte ens mottagit en orderbekräftelse. För de produkter som inte finns i lager tar det som vanligtvis 3-7 arbetsdagar och tar det längre tid kompenserar vi självfallet våra kunder för förseningen. Vi ska se till att åtgärda problemet med informationsutskick så att sånt här inte uppstår och att all information går ut som den ska. Vi ursäktar innerligt för den problematik du varit med om men är samtidigt otroligt glada att du tog din tid att lämna ett omdöme så att vi kan förbättras. Med vänliga hälsningar, Active Outfit
2019-01-30
D
Dubber918(5 omdömen)
Jag har aldrig haft några problem med Active Outfit överhuvudtaget. Vid förseningar eller dylikt har jag alltid mottagit den informationen utan några konstigheter. Med ett såpass brett sortiment och trevlig personal kan jag inte vara mer än nöjd. Självklart finns det delar som måste förbättras men ett "bluffbolag" som många andra antyder på, tvivlar jag på. Alltid mottagit det jag beställt och jag har aldrig varit besviken. /Dubber
Active Outfit svarar:2019-02-01
Hejsan, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du haft en positiv upplevelse. Om du vill skulle vi uppskatta om du hade möjligheten att framföra dina synpunkter på de delar som du tycker behöver förbättras. Du kan kontakta oss här: info@activeoutfit.se eller 08-515 100 06 Med vänliga hälsningar, Active Outfit
2019-01-22
H
Hos_Sol(9 omdömen)
Varning! Detta är ett bluffbolag! Jag beställde varan, färdigbetalt, efter 3 dagar fick jag besked att varan dinns inte i lager och tyvärr får vi makulera din order, sen kontaktar jag kundtjänsten och de skickar en länk till samma varan men peiset är mycket högre än den första som jag betalade för. Aldrig mer!
Active Outfit svarar:2019-01-30
Hejsan, Tack för ditt omdöme! Det som hände med din order var ett systematiskt fel där du handlade in en vara med en 90% rabatt, när vi förklarade vad som hade hänt skickade vi med dig den korrekta produkten där den gick att beställa, om det fortfarande skulle vara intressant. Vilket det uppenbarligen inte var. Det är tråkigt att du väljer att avstå från oss och vi ursäktar för problematiken som uppstod med din beställning. Med vänliga hälsningar, Active Outfit
2018-12-19
M
Magnus1234567(5 omdömen)
Varning! Detta är ett bluffbolag som man inte kan lita på! Jag beställde vara under black friday och fick leveranskvitto. Jag får veckor senare besked att de inte har produkten. Därmed missar jag möjligheten att köpa samma av annan butik dom också hade denna vara till reducerat pris. De har inget likvärdigt alternativ att erbjuda. Jag får nytt leveranskvitto och blir lovad produkten före jul. Idag får jag nytt besked att tyvärr kan varan inte levereras.
Active Outfit svarar:2019-01-09
Hej Magnus1234567, Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att du känner så och vi ursäktar innerligt för problematiken som uppstod med din beställning. På produkter som är benämnda med "Leveranstid 3-7 arbetsdagar" är det endast preliminärt, vid förändring av leveranstid ska den informationen alltid gå ut till dig som har en beställning. Vi erbjuder alltid likvärdiga produkter så länge det finns tillgängligt i vårt sortiment. Vi tar fullt ansvar för den förändrade leveranstiden och slutsålda produkten som resulterade till att du stod tomhänt, vi ursäktar innerligt för besväret som uppstod för din del. Med vänliga hälsningar, Active Outfit
2018-12-12
H
Hillbomber(3 omdömen)
"Lovar" en leveranstid på 3-5 vardagar, nu ser det ut som att det kommer att ta ca 2 veckor istället. Ingen goodwill heller...under all kritik.
Active Outfit svarar:2019-01-09
Hej Hillbomber, Tack för ditt omdöme! Jag förmodar att du beställt en av våra beställningsprodukter som kan vara tillfälligt slut i vårt lager där vi erbjuder leveranstid på 3-7 arbetsdagar. På grund av att det inte finns tillgänglig i vårt lager så kan det alltid tillkomma förseningar, vid ändrade leveranstider ser vi alltid till att den informationen går ut till kunden så fort vi får ytterligare information. Vi ursäktar för förseningen som uppstod vid beställningen. Med vänliga hälsningar, Active Outfit
2018-11-24
s
silvertungas(1 omdöme)
Summering: Första recensionen jag nånsin skriver pga att jag aldrig någonsin sett en liknande inkompetens. Edit: Ser att även fler har haft ett jävla strul med faktura i kommentarer nedan också. Jag köpte ett fiskespö och en del jiggar härifrån. Priset såg bra ut så jag tänkte why not. Får hem fel jiggar, det saknas en hel del jag skulle haft och spöt "kom inte med i beställningen". Så jag mailar först och ringer och pratar med dem, de är väldigt tillmötesgående. Jag får då ett till mail om min beställning och ser då att det är beställt två stycken fiskespön. Jag mailar då och skriveratt jag bara beställt ett, igen. Varpå jag får svaret att jag isåfall får skicka tillbaka det andra spöt. Varför de inte bara avstår ifrån att skicka det andra spöt är bortom mig. Tillslut fattar de att de bara ska skicka ett spö. Jiggarna som saknades skickades, det blir fel jiggar - igen. Jag orkar inte strula med kundservice och fakturor som inte bara kan strykas utan måste betalas in och sedan betalas tillbaka till mig mer så jag låter det vara och tänker att jag hellre avstår från att handla från dessa mer igen. När jag sedan använder spöt går det sönder på första fisketuren. Jag har lite ångest för att kontakta dem igen men gör det, tre veckor går efter att jag skickat spöt utan att jag får höra från dem varpå jag mailar. Då ska de ha skickat ett mail med återbetalning (som jag inte fått) när jag egentligen ville ha ett nytt spö. Strular ännu mer med alla jävla fakturor som ska betalas och sedan återbetalas. Lyckas tillslut beställa ett nytt fiskespö och får sedan tillbaka exakt samma spö. Jag får tillbaka ett trasigt spö när jag hade reklamerat just detta spö. Jag har aldrig skrivit en sånhär recension förut men jag var tvungen då jag aldrig i mitt liv har varit med om en sådan inkompetens att jag blir alldeles schockad (och jag jobbar ändå inom service själv). Detta saknar helt motstycke. Håll er borta.
Active Outfit svarar:2019-01-09
Hej Silvertungas, Tack för ditt omdöme! Först och främst vill vi ursäkta innerligt för den dåliga upplevelsen du haft med oss. Vad tråkigt att det blev fel jiggar vid två tillfällen detta är helt klart något vi måste bli bättre på att ha ett mer organiserat lager över jiggarna så att dessa fel inte uppstår. Fakturafrågorna du framför är dessvärre inte något vi kan påverka, likt många andra företag har vi en finanspartner som sköter faktureringen varpå vi följer endast deras riktlinjer så allting ska gå till korrekt. Däremot behöver inte en faktura betalas om det är något som ska returneras till oss, är fakturan betalad så ska vår finanspartner återkomma med mail med steg för en återbetalning. Sedan kommer vi till fiskespöet. Jag kan tyvärr inte svara på varför det andra spöet inte annullerades på en gång när du tog kontakt med oss och det låter verkligen märkligt att det inte endast tog bort i samband med att du tog kontakt med oss. Detta är självklart helt oacceptabelt och så länge inte ordern är skickad är det inte heller några problem att korrigera en order utifrån förfrågningar. Varför mottog du samma spö? Jag kollade igenom ditt kundkort och såg att denna endast hade returnerats och inte blivit skickad som en reklamation, på grund av detta trodde inte vårt lager att det var något problematiskt med spöet och återförde det till sin lagerplats. En vanlig retur med andra ord. Vid sedan din nya beställning plockade vårt lager samma spö som trasigt då dem inte hade fått informationen att det var skadat. Återigen en stor ursäkt för problematiken som uppstod med återbetalningar, saknade jiggar och ett trasigt spö som aldrig reklamerades. Med vänliga hälsningar, Active Outfit
2018-10-15
Snabb lev
2018-09-18
Leveranstiden stämde exakt samt servicen är otroligt snabb och professionell. Ett av dom bästa företagen jag beställt fritidsprodukter från.
2018-09-03
Redigerades 2018-09-04
Fungerar bra, snabb leverans, bra infomation
2018-08-23
Redigerades 2018-09-02
Bra priser och snabba leveranser
2018-08-22
Redigerades 2018-09-01
Bra grejer med snabb leverans!
2018-08-28
Redigerades 2018-08-29
Snabb leverans utan strul. Har bara bra erfarenheter av AO
2018-08-27
Snabbt, smidigt och bra
Sida 1