3.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-03
    R
    RK (1 omdöme)
    Denna produkt är felaktig dom skickar ut 3 pack och då är dom bland dom dyraste.
    2019-09-02
    Redigerades 2019-09-03
      Bra produkt ( verkar det vara ), bra pris och snabb leverans
      2019-08-29
      Redigerades 2019-08-30
        Kort sagt är bara jäkligt nöjd, dom för nämligen SD kortet som gör att jag kan fortsätta filma i RAW med mina Blackmagic Pocket Cinema Kameror kameror.
        2019-08-20
        Redigerades 2019-08-30
          Låga priser! Svarar snabbt i telefon! Kompetent kundsupport! Svarar snabbt på mejl! Stort urval.
          2019-05-28
            s
            steffelini(1 omdöme)
            Efter en del strul med 1 annullerad beställning då det tydligen var fel pris utsatt på varan(HDD), så la jag efter mycket om o men en ny beställning på en klocka på kampanjpris. Inga konstigheter alls, klockan levererades oerhört snabbt(2 dagar) till en fantastiskt bra pris! Kan inte vara mer nöjd! Det var lite snack fram o tillbaka med kundservice via mail, men dem var väldigt snabba på att svara och lösa det hela. Väldigt trevliga i överlag! :)
            2019-05-09
            Redigerades 2019-05-16
              R
              Roger (3 omdömen)
              Fick min Apple Watch Series 3 4G Niké+ som enligt prisjakt skulle kosta 865kr för 1400kr. Det var mer än det utlovade priset men ändå otroligt billigt för denna modell. Tyvärr går det inte att teckna Apple Care på dessa klockor då de redan sålts tidigare (i mitt fall för över ett år sedan) till Datapryl från någon annan återförsäljare eller distributör. Så ha det i åtanke innan du handlar. Klockan fungerar dock som den skall och anlände inplastad och fin. Så även om allt inte stämde så var det fortfarande en bra affär och inte minst en snygg klocka!
              2019-05-15
                A
                Anders Karlsson(3 omdömen)
                Härligt med en butik man kan vandra in i och snacka med säljare som är duktig på datorer, det är inte vanligt idag. Ännu så länge är jag mycket nöjd med mitt laptop-köp.
                2019-04-29
                  b
                  boat1(2 omdömen)
                  Beställde en vara som hade 710+ exemplar i lager, ingen uppdatering på min order på en vecka så jag kontaktade dem.Tydligen var varan slut och de skulle få in den igen om 2 månader. Tycker att man ska bli meddelad detta när man beställer en vara som visas som i lager, så man inte sitter och väntar på ingeting.
                  2018-10-21
                    L
                    LeuPacolli(1 omdöme)
                    Datapryl, ger varor till ett acceptabelt pris, deras pris är bättre än konkurrensens vilket alltid är positivt. Vad som dock fick mig att betygsätta er är servicen jag fick. Den var helt underbar, det kändes som att varje krona jag betalade var värt det innan jag ens fick varan. De är inte lika stora som alla andra bolag där ute som säljer prylar men för att vara ett mellanstort företag är de några jag definitivt kommer att köpa från i framtiden. Varan jag köpte, var som sagt orginal, helt ny. Den var inpackad väl. Köp från dessa utan oro, de är grymma och kommer definitivt att växa ännu mer i framtiden.
                    Sorterat efter datum
                    Gamla omdömen

                    Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

                    2018-08-02
                      n
                      natch(28 omdömen)
                      Tre dagar efter beställning kom fakturan och sju dagar efter den kom prylarna...
                      2018-07-06
                        j
                        jwjanneck(1 omdöme)
                        TLDR: * Unprofessional, no regards to customer service, no awareness of their own liabilities.. * Contracts mean nothing to them. * If you really want your product at the price you bought it, be prepared to go to court with them. Here is what happened: (1) I ordered 8 items of a kind on their Web site, after checking their inventory had them in stock. (2) I received a confirmation of the order. (3) A day later I received the following message: "Tyvärr finns det bara 2st kvar av denna disk till utsatt pris. Ska jag ändra din order till 2 enheter istället?" Note that they this is about 2 units *at that price*, and that at no point did they consider the possibility of following up on their obligation to fulfil the contract they made and confirmed. (4) I responded that "I will need 8 units. When will you have them again in stock?" (5) The response was "Unfortunately we will never get them again, the item is going EOL, we can only delivery 2 pieces and then no more. Would you like me to change your order to 2 pieces or cancel your order altogether?" At this point, their Web site still featured the item (now with a stock of ten instead of eight, as there were when I ordered them), and at that price. Still no sign that they would even consider fulfilling their contract. (6) I responded: "I still see the product on your Web site, although now with a "varning för prisfel". Apparently there are still 10 in stock? What am I missing? " (7) Their answer: "The stock is wrong I'm afraid, there has been a problem with slow updating of the stock balance for a few days which is under investigation. The reason it displays the "varning för prisfel" is that the price is much lower than normal because of the clearance. We only have 2 pieces on stock and won't get any more since the product is going EOL." (8) I was wondering what their response would have been had I said that I was running out of money and that I wouldn't get any soon, so let's cancel the stuff I ordered from you, so I wrote: "I'm sorry to hear this. However, considering the fact that we have a binding agreement, a confirmed order and a collected payment, I assume you will make every reasonable effort to make good on the obligation you entered just as you would expect me to." I was wrong, incidentally, about the collected payment: at this point, I had only authorized PayPal to pay the money, the seller had not yet collected the funds. Be that as it may, it does not change anything re: the binding agreement, which we entered when they accepted the order, and to which they agreed when they confirmed it. I didn't hear anything from them for several days, so I assumed that they had no objection to what I wrote. (9) Still, I wanted to know when to expect delivery, so after three days I wrote: "Do you have an ETA on the shipment?" Again, radio silence. I began to suspect that this was passive-aggressive treatment, the first time I experienced this with a company. (10) So I sent a reminder: "I had not heard back from you re: the status of my order. Did you get my last message?" (11) This gave me the following reply: "There is no ETA for the shipment. Since we can't come to an agreement there is no choice but to cancel the order. This item normally costs around 2700:- - since the price was wrong, much cheaper than reasonable we are not required to deliver them to you. However as I wrote to you before we can deliver two pieces to you for the stated price even though it was wrong. However we can't deliver 8 pieces since we don't have that amount. No money has been deducted from your PayPal-account as of now. So, the choise is either to cancel the entire order or to change the order to 2 pieces." First, this is incorrect in the legal sense: We had *already* come to an agreement, which is what an order for a product offered on a Web site is. The price wasn't "wrong", they just didn't have the stock to cover their sales, were unwilling to obtain it, presumably at a loss, and were now trying to back out of a legally binding agreement by being intransigent. The "reasonable" bit was a reference to paragraph 12 of Konsumentköplagen, which states: "Säljaren är dock inte skyldig att fullgöra köpet, om det föreligger ett hinder som han inte kan övervinna eller om fullgörelsen skulle förutsätta uppoffringar som inte är rimliga med hänsyn till köparens intresse av att säljaren fullgör köpet. Om ett förhållande som nyss nämnts upphör inom rimlig tid, får köparen dock kräva att säljaren fullgör köpet." The "inte rimliga uppoffringar" do, of course. not include buying stock you have sold at a slight loss so you can fulfil a contract you made (the disks in question were sold for 1626kr instead of the 'regular' 2700kr claimed above), but rather large factors or undue expenses needed for acquiring hard-to-come-by products. It certainly does *not* apply to a price reduction that actually *was* in effect, and that they would have sold the product for (and in fact were still willing to sell two items for), had they not run out of stock in the meantime. It is, needless to say, also highly unprofessional and extremely poor customer service. In effect, their Web site and stock handling is messed up, and the responsibility for the resulting consequences is to be borne by the customer. Whatever they advertise, they reserve the right to back out of any order you make, if need be by simply not responding to you. Bottom line: if you buy from these people, prepare to go to court for your products, or, if like me you just can't be bothered, have them cancelled on you and then write a long negative review instead. Or just shop somewhere else, like I will from now on.
                        2018-07-04
                          Gick snabbt & smidigt att beställa. Rätt produkt & rätt pris.
                          2018-06-21
                            ppro(10 omdömen)
                            Bra garanti. tack!
                            2018-06-12
                              d
                              donfuego(4 omdömen)
                              Köpte också ett Palit 1060 "bulk" kort för väldigt bra pris. Fick först ett bättre kort än det beställda men detta pajade efter bara några timmar. Kontaktade butiken som skickade ett nytt kort samma dag. 👍
                              2018-06-08
                                W
                                Wrk4Pwn(11 omdömen)
                                Lite oseriös sida men köpte ett gtx 1070 för 3999 och det kom 1-4 dagar senare och det fungerar perfekt! De svara även på frågor på helger om man kontaktar via messenger. Rekommenderas! Kolla så att produlten ni ska köpa för ett "bra pris" är i lager först bara! (Köpte också ram-minnen som också fungerade som de ska!)
                                Sida 1