Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 26 år sedan
(data från 2017-09-21)
Detaljerad information Misco har fått betyget (3.90)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    Var lite orolig efter att jag gjort betalningen då jag upptäckte alla dåliga betyg Misco fått. Men för mig så gick gick allt väldigt smidigt.
    Beställde en Asus power bank. Gjorde beställningen på måndagen och fick varan på onsdagen.
    Ringde deras kundtjänst pga alla dåliga betyg efter jag beställt, de svarade snabbt och gav ett förtroendegivande intryck. Svarade på alla min frågor och var väldigt tillmötesgående.
    Anledning till att jag inte gav full pott är avsaknaden av Klarna, så man kan få varan först och sedan betala.
    1 mån sedan
  • Usel
    Tyvärr läste jag inte recensionerna innan jag beställde. Har köpt av de vid tidigare tillfällen men det verkar ha hänt något. Fick inte den beställda varan men pengarna är dragna från mitt kort.
    1 mån sedan
  • Usel
    Samma problem som nedanstående. Beställde en telefon. Tyckte priset var lågt. Fick bekräftat att priset var rätt. Fick veta att den var beställd och på väg(tog 3 veckor).
    När den kom var det fel modell. Dock var kartongen märkt med med rätt modell också.
    Kontaktar dem och de lovar att ordna det så fort som möjligt.

    Efter en 5 dagar utan ett knyst från dem får jag reda att de skickat info till min "andra adress". Den adressen hade tagit ur luften. Mailade personen och denne hade inte ens handlat från dem.
    Fick till slut mailet att de skulle skicka en fraktsedel och återbetala men inte skicka någon ny mobil för priset var fel. Hur kan man bekröfta ordern. Skicka den. Och sedan påstå att priset var fel? Drt får ni ju lösa med er distributör. Det ska inte drabba kunden.

    Jag tror ARN kommer att få ett ärende rörande Misco...
    1 mån sedan
  • Usel
    Katastrofbutik. Jag beställde en mobiltelefon. Fick den skickad till mig 3 veckor efter att jag beställt den. Det visar sig då att mobiltelefonen är en annan modell märkt som den mobil jag hade beställt. Kontaktar kundservice och efter en vecka får jag veta att jag ska skriva ut en fraktsedel och returnera deras felmärkta mobiltelefon. När de fått tillbaka den felaktiga mobiltelefon så ska de återbetala pengarna... Har aldrig varit med om något liknande.

    Hoppas att de inte lyckats lura någon gammal pensionär som inte förstår skillnaden på mobiltillverkarnas olika modeller.
    1 mån sedan
  • Usel
    Ett skämt!
    Ringer och frågar om Samsung S7'n de säljer för 3000:- ink moms finns på lager.
    Svar: Obekräftat,
    Jag: Men hur många ska ni få in?
    Svar: 10st
    Jag: Hur många beställningar har ni tagit emot?
    Svar: Det vet jag inte

    Man kan ju undra hur en återförsäljare inte har någon aning om hur många antal beställningar de har tagit emot för en produkt.

    Ser till att folk köper varor till lockpriser där varorna inte existerar. Ökar omsättningen för företaget? Utan att behöva leverera något till slutkunderna.
    2 mån sedan
  • Bra
    Beställde en avancerad datorskärm av utgående modell som låg på kanske en sjättedel av normalpris. Varan stod som att den hade oklart lagersaldo, men jag chansade. Det fanns enbart ett väldigt dyrt fraktalternativ som är helt värdelöst - Postnord hempaket. Vem vill ha paketet hemkört under arbetstid? Korkat, istället kunde jag hämta den nästa arbetsdag på mitt Coop där jag hämtar post vanligtvis. I mitt fall blev det efter en helg. Så Misco, lägg gärna till en helt vanlig posttjänst där man kan hämta ut på sitt serviceställe. Efter jag beställt såg jag alla dåliga omdömen och trodde faktiskt att jag skulle få tillbaka pengarna en vecka senare, men till min förvåning fanns produkten och de skickade några dagar senare. Inte så snabbt, men det skiter jag i när det var så billig produkt och jag hade ingen tidspress. Det kom ingen tegelsten hem, utan det var faktiskt produkten jag hade beställt. Långt över förväntan när jag bara trodde jag skulle riskera vara utan mina pengar i en vecka eller två.

    + De levererade varan
    + Helt OK hemsida
    + Extremt billig produkt (gäller ju dock inte generellt såklart)

    - Oklart lagersaldo,
    - Dyrt fraktalternativ (250:- tror jag det var, när jag hade beställt för 1000:- kändes det dyrt).
    - Ordna ett vanligt postnord-fraktalternativ istället för hempaket som är den sämsta tjänsten i modern tid om du inte är arbetslös eller på annat sätt hemmavarande.
    - Skicka produkten lite fortare (inget större problem i mitt fall, men är det presenter eller annat så har man ibland kanske tidsnöd).

    Om du vågar riskera så kan det betala sig, förutsatt att de är billigast. Annars hade jag nog använt en annan butik.
    2 mån sedan
  • Usel
    Likt flera andra här så beställde jag en produkt, betalade, fick ett automatiskt bekräftelsemail, och sen hörde jag inget mer. Inget paket på posten, ingen förklaring, inga pengar tillbaka.
    2 mån sedan
  • Hej!

    Det lät inte bra och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för krånglet.
    Maila mig på jonas.dahlborg@misco.se eller ring mig på 0510-485022 under kontorstid så skall jag ta reda på vad som hänt med din order.

    Med Vänlig Hälsning,
    Jonas Dahlborg, Marknadschef MISCO AB

  • Usel
    Har inte produkter i lager trots att de påstår det. Skickar först bekräftelse för att några dagrar senare cancelera ordern.
    Undvik om du verkligen vill veta att du får det du beställt och lita inte på deras saldo.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Jag vet inte hur det är att handla nya saker hos dem numera. Men jag hade ett garantiärende gällande ett 7 år gammalt inköp. Ringde dem och blev otroligt trevligt bemött av en tjej (Katalin) och fick snabb hjälp. Hon mailade mig hela tiden information om statusen på ärendet när hon forskade i det, och hon skickade mig en gratis fraktsedel för gratis returfrakt.

    Så vad gäller garanti ger jag detta 10/10. Totalt underbart.

    Synd på alla er nedan som köper nya produkter och har problem med att få igenom ordern. Men jag tror inte på konspirationsteorierna om att de gör det för att "öka kassan och spara pengar räntefritt ett tag", det vore ju helgalet.
    4 mån sedan
  • Usel
    UNDVIK DETTA BLUFFÖRETAG!
    Köper en hårddisk 2017-04-11 på deras hemsida. Får genast ett bekräftelsemail att ordern är mottagen och att produkten finns i lager. Pengar dras från mitt konto också.
    Kontrollerar ordern på hemsidan där det står PÅGÅENDE.
    Sedan tar det ända tills 2017-04-28 innan jag får ett mail där det står att något har blivit fel och att jag inte kommer att få min vara och pengarna ska betalas tillbaka.
    Varför tar det 17 dagar innan jag får detta meddelande??
    Sedan tar det tills 2017-05-03 innan pengarna dyker upp på mitt konto.

    Som många andra skriver UNDVIK DETTA BLUFFÖRETAG.
    Måste vara så att man har likviditetsproblem och inte får låna pengar av banken, då gör man såhär för att få in pengar för att betala leverantörer och sedan när man har pengar så betalar man tillbaka dem. Smidigt med lån utan ränta eller andra avgifter.
    4 mån sedan
  • Usel
    Enligt Prisjakt så de vara billigast på Toshiba P300 - 1 TB - SATA 6Gb/s. Men precis som alla säger och alla produkter jag kollat typ Toshiba P300 HDWD110EZSTA 64MB 1TB, så är varorna slutsålda.

    UNDVIK!
    4 mån sedan
  • Usel
    Lägger en order den 11/4 på en 1TB Western Digital Scorpio Blue och får direkt en bekräftelse på ordern + att pengarna dras från mitt konto.
    Den 19/4 så står det fortfarande pågående på min order. Då ringer jag kundtjänst och frågar vad som pågår. De säger att det har varit fel i ordersystemet och att jag inte kommer att få min hårddisk. Så jag undrar varför jag inte fått något besked om detta och fått pengarna tillbaka. Får någon svamlig förklaring att de hade fått uppgifter om att 15 personer hade fått fel på samma order och att de fått sina pengar tillbaka. Kunde inte förklara varför min order hade missats. Jag skulle genast få tillbaka mina pengar och fick en bekräftelse på att de skulle komma in på mitt kreditkort (inga uppgifter om kreditkortet alls på mejlet). Idag är det den 26/4 och pengarna lyser med sin frånvaro.

    Jag tror att detta är en strategi från företaget för att kunna "låna" pengar gratis från privatpersoner för att stärka företagets kassa utan att behöva låna på banken och betala ränta.

    Om ni undrar varför jag gett företaget så högt betyg trots mitt missnöje så beror det på att man inte kan lämna 0 (noll) sjärnor i betyg.
    4 mån sedan
  • Usel
    Misco tycks dessvärre inte vara någon seriös hemsida / företag längre vilket är väldigt tråkigt då de en gång var riktigt bra! Det tycks snarare vara något sort försök till skam.

    Som flera andra här har sagt så tycks de ha problem med likviditeten i företaget och rear därför ut produkter till skam priser vilket lockar kunder, inklusive mig.

    Tro dock inte för en sekund att du kommer få din order. Jag la två beställningar på en hårddisk som var på rea. Jag hörde av mig efter två dagar gällande den ena ordern varpå jag fick till svar att den tyvärr var slutsåld och skulle inte komma in i lager igen och att de därför skulle makulera min order. Efter två veckors väntan så hörde jag nu av mig gällande den andra ordern som har haft statusen "pågående" och fick ett copy-paste svar som var identiskt med det första.

    Den enda logiska förklaringen som jag kan se till detta agerande är att de antingen behöver pengar snabbt för att betala av någon räkning eller att de placerar pengarna på ett sparkonto med hög ränta fram tills dess att kunden hör av sig och de tvingas betala tillbaka. På så sätt så kan de teoretiskt sätt tjäna pengar på den ränta de får för dina pengar hos banken.

    Jag skulle avråda ALLA från att köpa från detta företag.
    5 mån sedan
  • Hej!

    Jag är ledsen att du fick problem när du handlade hos oss. Ditt problem handlar om en hårddisk som vi hade på REA i begränsat antal, som på grund av ett systemfel såldes på för många ordrar samtidigt. Detta borde hindrats av systemen men när disken var slut så fanns det många ordrar kvar som vi tvingades annullera. Verkligen jättetråkigt för både kund och oss. Vi vill inget hellre än att leverera och jag kan garantera att detta inte var ett trick som du påstår.

    Har du fler frågor om detta ärende så är du varmt välkommen att maila mig på jonas.dahlborg@misco.se eller ringa mig på 0510-485022 så skall jag göra mitt bästa för att hjälpa dig.

    Med Vänlig Hälsning,
    Jonas Dahlborg, Marknadschef MISCO AB

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Allt stämde, pris, leveranstid produkt.
    Mycket nöjd!
  • Usel
    Jag beställde en hårddisk och fick en Orderbekräftelse.
    Produkten fanns i lager även efter att jag lagt min beställning.
    När en vecka hade gått så skriver jag till kundservice och frågar när det skickar produkten.
    Till svar får jag att produkten är slutsåld. Jag ber att få en likvärdig ersättningsprodukt som de har i lager men istället annullerar de min order.
    5 mån sedan
  • Dålig
    Kunde ej levererar än fast det stod "I lager" när ordern lades.
    5 mån sedan
  • Usel
    Skryter med låga priser på prisjakt men kan inte leverera. Skyller återkommande på felaktigt lagersaldo eller för låga priser men gör inga ansträngningar för att förbättra sig eller kompensera sina kunder.

    Suck... konkurrensen 2017 är stenhård och dessa bondfassoner hör inte hemma någonstanns alls.
    5 mån sedan
  • Usel
    Två av tre produkter kunde inte levereras trots att de fanns i lager när jag la min beställning!
    5 mån sedan
  • Usel
    Jättelågt pris på switch som är slutsåld
    5 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Själva köpet i sig var väl ok på så vis, men att bara skicka ett sketet minikort med licensnyckeln och ingen mjukvara, då tycker jag som konsument och användare, att Microsoft har verkligen gått in för att ha fullständig kontroll på sina program. Som läget är nu så är man tvungen att spara installationsfilen på ett eget USB minne som kostar skjortan det med. för att ha någon säkerhet på att kunna återställa programmet om något inträffar så att man blir tvungen att avinstallera sin dator för att kunna återskapa reda på sin hårddisk..Om det har hänt någon krasch som gör att man måste göra en komplett ominstallation på datorn. Så jag måste varna andra köpare utav Office Se till att det inte står att Programmet är media löst för då får ni bara en tom pappkartong med ett minikort där Licensnyckeln finns påtryckt.
  • Usel
    Säljer produkter för lockpriser, produkter som uppenbarligen har utgått ur sortimentet och inte kommer att levereras. De skyltar gärna med "Billigast på Prisjakt"-loggan men levererar inte produkterna.

    Jag köpte ett gäng SSD den 22/3. Blev fundersam när jag insåg att det var "enterprise"-diskar och att de inte fanns i lager någonstans och ringde därefter Misco för att höra om pris och leverans var rimlig. Det var det och de gav mig då ett leveransdatum till den 4/4. Idag, den 30/3, gick jag in och kollade orderdetaljer och ser att ordern är annullerad. Det är märkligt att kunderna inte blir kontaktade i samma stund som ordern annulleras.

    Frågan är om Misco bara har ett illa fungerande system och okunnig personal eller om det är en medveten handling för att få in tillfälligt kapital?
    5 mån sedan
  • Usel
    De ligger jättelågt på en del datorkomponenter men har ALDRIG just dessa komponenter i lager. Bluff och båg företag för att locka klick till sajten. De erbjuder heller inte faktura eller något annat bra betalsätt som gör att man vågar lägga en beställning på de där billiga prylarna som inte finns i lager.
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Perfekt för att köpa telefonen uselt för att samtidigt få ett enkelt tillbehör.
  • Perfekt
    Beställning
    Kommer gärna tillbaka
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Onödigt stor förpackning, inget sms.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det gick fort att få varan hem. Högsta betyg!
  • Usel
    Rätt så dåligt lagersaldo uppgift. Med tanke på att de påstår "53 år i branschen"
    "Många smidiga betalsätt" , ingendera verkar stämma då men beställning gick igenom och betalningen genomfördes fullt ut. De drog pengarna från mitt konto därmed är köpavtalet var bindande. 3 veckor senare hör de av sig per mail att någon annan hann köpa varan och det tog ytterligare två veckor innan jag fick mina pengar på mitt konto. Smells fishy: låter som kanske de behöver likvida medel för att betala av räkningar för är vara slut skall inte betalning gå att genomföra då Misco har varit i branschen ganska länge. Kommer aldrig vända mig till de mer. dåligt...
    7 mån sedan
  • Usel
    Undvik Misco som pesten. Vägrade bland annat att ta dram i retur enligt distansköpslagen. Hävdar val att dram är en förbrukningsvara. Riktigt otrevlig firma att ha att göra med.
    8 mån sedan
  • Usel
    Ett stort bluff. Saldo som inte stämmer. Faktura erbjuds till företag fast de vill ha förskottsbetalning ! Skyller på ngt BS om krav från deras ekonomiavdelning.
    Oseriösa.
    8 mån sedan
  • Usel
    Skämt företag med bluff saldo status. Det var inte första gången när de drar pengarna men skickades inget trots utgått produkt. Väldigt besviken!
    1 år sedan ( Uppdaterat: 8 mån sedan )
  • Perfekt
    Fantastiskt!

    Nu har jag varit en oerhört besvärlig kund. Köpte två switchar av Misco för att förbereda vårt hemmanätverk för IPTV. Dessa skickades blixtsnabbt och jag hade dom hemma ett dygn senare. Dom splittade t.o.m. ordern för att switcharna skulle komma fram snabbare då jag beställde lite andra grejer också.

    När jag fått hem IPTV boxen upptäckte till min fasa att jag behövde stöd för IGMP vilket modellerna jag köpt inte klarade av. Beställde två nya och fick returnera dom gamla utan knussel. Dom nya kom återigen på 24h och TV inför julen är räddad.

    Kundtjänst har varje gång jag ring varit mycket tillmötesgående. Förstår inte riktigt dom låga betygen. Jag är mycket nöjd med företaget.
    9 mån sedan
  • Usel
    Riktigt j@vla skit butik. Köpte en vara med förskottsbetalning. Priset visade sig senare att det inte gällde då deras leverantör märkt fel. Sånt händer, men det Misco kunde varit snabba att påtala detta vilket de inte gjorde, utan det framkom när jag frågat varför produkten inte skickats. Ok, nu ska det alltså ta 3-5 dagar för pengarna att återbetalas, vilket tog 10 dagar och de återbetalades återigen efter att jag påtalat varför inte pengarna kommit.

    KÖP INTE FRÅN DESSA SKOJJARE!
    10 mån sedan
  • Hej Petta.

    Verkligen jättetråkigt att höra om det som hänt. Så där skall det absolut inte gå till. Det skulle verkligen vara mycket värt om du kunde kontakta mig med orderuppgifter så skall jag undersöka vad som hänt.

    Du når mig antingen på telefon 0510-485022 eller email jonas.dahlborg@misco.se. Jag ber återigen om ursäkt för det som hänt och hoppas verkligen att du hör av dig så jag kan reda ut detta, så det inte händer igen.

    Tack på förhand.
    Jonas Dahlborg, Marknadschef MISCO.SE

  • Usel
    Har beställt några klistermärken. Det har gått snart 3 veckor utan leverans.
    Betalade i förskott. Det kanske man inte ska göra till denna butiken !
    10 mån sedan
  • Hej!

    Det lät inte bra. Jag ber verkligen om ursäkt för detta. Skulle du kunna maila ditt ordernummer till mig på jonas.dahlborg@misco.se så skall jag undersöka vad som hänt med din order.

    Med Vänlig Hälsning,
    /Jonas Dahlborg, Marknadschef MISCO.SE

  • Utmärkt
    Har beställt många saker därifrån under många år och de har alltid skött mina ärenden proffsigt, även i de fall då något problem uppstått. Bra priser på många produkter. Kan ibland ha lite långa leveranstider dock.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 10 mån sedan )
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Fungerar bra, men för få alternativ på betalalternativen.
  • Acceptabel
    Lång leveranstid, men lägsta priset i prisjakt.

    Beställde en vara med 1-3 dagar i lagerstatus. Tog 11 arbetsdagar innan det kom fram.
    11 mån sedan
  • Usel
    Beställde ett moderkort med obekräftad leveransstatus den 25/4, dock mailade jag innan för att kolla ungefärligt leveransdatum. Fick få till svars att det förmodligen skulle dyka upp 4/5.

    Tiden gick och inget moderkort dök upp, vilket ledde till att jag hörde av mig igen och fick då bekräftat att det skulle komma den 13/5. Jag avvaktade ytterligere.

    Det kom inget den 13/5 heller, men det fanns hos andra leverantörer varpå jag började undra över om Misco använde sig utav en annan leverantör men fick till svar att "vi använder samma som de andra". Nytt leveransdatum den 18/5 efter kontakt med kundansvarig. Jag gick in och kollade status på webben och mycket riktigt där stod det 18/5.

    Idag är det den 17/5 och denna veckan så står det återigen obekräftat på deras hemsida. Jag ringde igår och kollade vad som händer, och blev lovad att jag skulle bli kontaktad när de hade ett klart besked, men vad hon kunde se så skulle den ha funnits i lager den 13/5 men inte blivit skickad. Nytt datum var nu den 20/5.

    Jag avvaktar men ingen hör av sig, varpå jag ringer idag och får besked om att den ska komma den 26/5. Nu har det alltså snart gått en månad, samtidigt som både Liontech och Proshop har den i lager hos leverantör.

    Följande datum har jag nu alltså blivit lovad:
    4/5
    13/5
    18/5
    20/5
    26/5

    Jag kommer att avvakta ytterligare någon dag nu, men aldrig med beställa från Misco igen. RIKTIGT DÅLIGT!

    UPDATE:

    Testade att beställa diskar från dem igen (alla är värda en andra chans), det stod 1-3 dagars leverans då produkten fanns i lager. Återigen så failade dem att hålla sitt löfte om leverans och skickade ordern hela 4 dagar efter att ordern vara lagd.

    Nu står jag här och ska göra planerat underhåll på servern, utan diskar...

    BESTÄLL INTE FRÅN MISCO, OCH LITA INTE PÅ DERAS LEVERANSTIDER!
    1 år sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • 2016-09-22 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    ((((Varning))))
    Köpte en surfplatta för en vecka sedan och idag får jag besked via email att produkten har utgått!
    Det har gått tre veckor och fortfarande inte fått pengarna på mitt konto. Svarar varken på e-mejl eller telefon... Aldrig mer misco!
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Stort utbud generellt men begränsat refurb-utbud vilket jag valde inom nu. Perfekt skick på varan, som helt ny!
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Vill betala med faktura.
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Ok, men inte mer. Trist att inte kunna betala med PayPal eller Klarna.
  • Perfekt
    Beställe en ASUS Chromebit innan klockan fyra och kunde hämta den under lunchrasten dagen efter - snabbt och smidigt. Bra jobbat, misco!
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en powerbank. Stod fanns i lager. Genomförde beställningen. Efter ett par dagar så ringde jag och dubbelkollade eftersom det stod att varan ej fanns i lager. Då svarade kundtjänst att varan tyvärr var slut och troligtvis inte kommer komma in igen och att hon skulle skicka in en återbetalning till mig. Vad hade hänt om jag inte ringt?! Otroligt dåligt skött. Aldrig mer detta skämt företag
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    Beställde två usb-minnen som skulle levereras inom 1-3 dagar. Första minnet kom inom två dagar. Andra minnet var restnoterat utan mer info. Dock stod det fortfarande på webbplatsen att det skulle levereras inom 1-3 dagar.

    Kontaktade efter ett par dagar deras kundtjänst via telefon och bad att få ändra leveransadressen eftersom det andra minnet inte kom i tid och jag skulle befinna mig på annan adress i två månader. Tjejen i kundtjänsten kunde inte svara på när det andra skulle levereras eller varför det inte hade levererats. Hon kunde heller inte ändra leveransadressen... Hon lovade i alla fall att kolla upp och återkomma samma dag.

    Fick svar via mail två dagar senare att de avbokat det andra minnet och jag fick beställa om det. Svarade dem att det skulle innebära att jag fick betala dubbel frakt. Det löstes genom att jag skulle maila dem nya ordernumret så skulle de justera i efterhand. Beställde om, mailade och fick inget svar på en vecka. Ringde till slut varpå tjejen i kundtjänst upptäckte att ”hoppsan, mailet till mig hade hon glömt att skicka...”

    Fick till slut varan och justerad frakt. Bad om kreditnotor på det återkallade köpet och frakten till min bokföring eftersom det dragits från min bank och satts in igen. Självklart gick det inte att ordna. Fick i alla fall skärmskott ur deras system att använda i min bokföring.

    Enkelt att beställa och snabb leverans. Tjejen i kundtjänsten var vänlig och hjälpsam, men slarvet, ställtiderna och den bristande informationen är bara pinsam. Fasar nu för att minnena ska gå sönder och man behöver kontakta dem igen...
    1 år sedan
  • Usel
    Fullständigt undermåliga reklamationsrutiner, så jag kan verkligen inte rekommendera privatpersoner att handla här.

    Jag fick som tur bättre hjälp från tillverkaren, men det kostade mig både tid och pengar.

    Så det hade blivit avsevärt billigare att handla produkten dyrare från annan leverantör.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning
    Enkelt att beställa
  • Bra
    Beställning Leverans
    Helt i sin ordning och jag är helt nöjd, med undantaget att jag inte anser att det är befogat att ni skickar en plattare försändelse till paket porta avgift, när det med all säkerhet går att skicka det som ett brev, då jag antar att produkten ligger i en betydligt plattare förpackning än på DVD tiden, med tanke på att handboken och ett USB minne totalt kan ha en tjocklek på max 3 cm, och med all säkerhet kan delas ut av brevbäraren, eller om inte lämnas till närmaste Post ombud om kundens brevlåda skulle ha en smal öppning.
  • Bra
    Beställning Leverans
    Allt fungerade jättebra. Snabb leverans och höll vad ni lovade
  • Usel
    Läste tyvärr inte tillräckligt noga bland andra kunders erfarenhet av att försöka reklamera till Misco och blev själv sittande med en defekt vara som de här typerna vägrar ta ansvar för.

    Ständiga påstötningar krävs för att få svar, veckor blir till månader och sedan får man plötsigt ett "vi kan tyvärr inte hjälpa dig"-mail. Jag får intrycket att de helt saknar kompetens att driva kundtjänst mot privatpersoner.

    Uppmanar alla att hålla sig så långt borta från Misco som möjligt.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde ett par RAM-minnen i från den här siten nyligen, och dom dök inte upp på några dagar, trots att dom "fanns i lager" och att produkten enbart skulle ta 1-3 arbetsdagar att komma fram.

    Ringde deras support och fick prata med en sur och tjabbig tjej med utländsk brytning som pratade i munnen på mig från sekund 1, till att vi la på. Fick inte en syl i vädret. Deras website sa att produkten åter kommer i lager 31/12-2016 (DET ÄR APRIL NU), tydligen har dom problem med sin hemsida.

    Enligt tjejen i fråga så har inte minnena ens skickats till mig trots att 3 dagar har passerat. MEN dom har dom på lager tydligen. Så ville självklart makulera ordern, vilket gick bra. Beställ inte här i från, otrevlig personal i supporten och en trasig hemsida som visar fel lagersaldo. 1/10. Never again.
    1 år sedan