Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-11
Beställde alpinpjäxor som tyvärr var för breda. Exemplariskt hanterad retur med gratis returfrakt (på köp över €200), och returen krediterad 2 timmar efter att de fått den. Dessutom meddelar de när returen kommit fram. Inte många svenska butiker som kan konkurrera med den kundservicen.
2017-09-04
Köpt här flera gånger de senaste åren, går smidigt och mycket bra priser. Ibland händer det att rea-saker inte finns i alger som man har beställt, men de är snabba på att hitta lösningar eller annullera order. Kommer ni till steget att ni behöver maila med dem, skriv på engelska direkt, så går allting snabbare.
2017-02-28
s
-Långsam support, en dag för svar på epost (tar tid om flera brev) -Trasiga artiklar. -Olika besked. -Skickar inom 24 timmar är endast veckodagar? +Trevlig kundtjänst +Pris och prismatchning. TL;DR: Trasig bräda, 2 gånger, fel besked, ändrat sig om återbetalning. Totalt över en månad efter att jag beställt brädan tills dess att jag kommer att ha pengarna tillbaka I kronologisk ordning. Beställde en snowboard och fick en som inte var helt ok, bad om förtydligande om den gick att använda och om det var täckt av garantin. Fick svar att "skicka in brädan utan att använda den". Fick diskutera en hel del med kundtjänst för att det skulle skicka en ny bräda innan den första kommit åter. Beställde ett par bindningar från blue-tomato. Bräda nummer två landar med FedEx och har samma fel som bräda ett =( Frågade igen om vad jag skulle göra och fick besked att "skicka in", men att jag kunde använda den och ta det på garanti, några dagar (för att inte missa en bokad resa). Blue tomato reserverar en tredje bräda i väntan på retur. Körde brädan i fyra dagar, kom hem och och startade retur på bindningarna som var av del storlek (ej använda) och garantiretur på brädan (separat). Då avbokade blue tomato min reserverade garantibräda (bräda nr tre) och erbjöd pengarna tillbaka för allt istället. Bad om bekräftelse då och förklarade att jag använt brädan (efter deras ok), fick bekräftelse på att återbetalning skulle ske och beställde en bräda från en annan leverantör. Fick då ett nytt mail där blue tomato tog tillbaka erbjudandet om pengarna åter. Skickade in brädan och bindningar Kontaktade deras kundtjänst igen och fick efter viss diskussion tillbaka erbjudandet om pengarna åter, sitter nu och väntar på att godset ska komma fram och pengarna tillbaka, -> tyvärr så kommer det att ha tagit över en månad efter att jag beställt brädan tills dess att jag har pengarna tillbaka.
2016-11-16
Redigerades 2017-01-30
e
Köp inte härifrån om du inte är säker på storlek, kostar 300kr + att göra retur
2016-11-25
b
Bra priser och utbud, frakten gick på ca 10 euro vilket får anses som ok från Tyskland. De använder FedEx som speditör vilket kan framkalla huvudvärk om man missar leveransen. Pga. att de inte har avtal med utlämningsställen som PostNord/DHL måste missade leveranser hämtas på FedEx kontor vid Arlanda. Se till att följa ditt paket och noggrant och var hemma dagen du väntar leverans... ;)
2016-11-21
S
Köpte min snowboard här. Snabb frakt och inga problem alls. Sedan så låg dom i framkant i låga priser.