Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Säljer ej till privatpersoner

Vidare information visas ej p.g.a. nedanstående orsak

Detaljerad information Expansys har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2016-10-22 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Mycket bra
    Billig och snabb leverans.

    Drar av 1 stjärna för lite långsam hantering innan leverans och 1 stjärna för konstig rutin för kortbetalning (fick ladda upp kopia på valfri faktura). Snabba svar av kundtjänst.

    Expensys kunde leverera nya modellen av Gopro före alla svenska företag. Starkt!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Billigt och snabb leverans. Köpte en Samsung j7 Levererades till dörren på 4 dagar till Sverige. Priser på sidan står i Sek men dras i Euro. Rekommenderas
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en mobiltelefon och fick den dagen efter efter de hade fått pengarna. Jag betalde nämligen via banköverföring och det tog några dagar extra. Man kunde se på hemsidan när pengarna registrerades och paketet gick iväg samma dag med DHL. Dagen efter hade jag den i handen.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Köpte ett fodral till min tablet. Fodralet var helt gratis så jag betalade endast för frakten. Vet inte hur lång leveranstiden var eftersom jag inte var hemma men när jag kom hem hade DHL levererat paketet i brevlådan. Fantastiskt nöjd.
    1 år sedan
  • Dålig
    Beställde från CATs hemsida och fick ett meddelande från Expansys om att ordern var lagd. Min vara blev en månad försenad och man fick bara nys om förseningarna om man ligger på och jagar kundtjänst. Kanske ok leverantör om man inte har bråttom att få sina grejer.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Köpte en Ipad pro, ruskigt billigt faktiskt. Den kom en vecka efter beställning med DHL. Inga problem med någonting, har kanske haft tur.

    Är typ nöjd.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Butiken stödjer kortbetalningar, men ej någon form av SÄKRA kortbetalningar. Debitering av kortet sker ej vid ordertillfälle utan först senare.
    Min bank kräver antingen säker betalning eller att jag låser upp kortet för osäker betalning (under 30 min).

    Expansys support kunde inte genomföra betalningen när jag hade dem på telefon (de pratade engelska med indisk brytning) utan hänvisade till att det är deras ekonomiavdelning som genomför betalningarna. Självklart fanns inte möjlighet att komma i kontakt med ekonomiavdelningen direkt....

    Har beställt från dem tidigare och varit hyffsat nöjd, men den här gånger så blev ordern först restnoterad och sedan strul med betalnigen (trots att jag pro-aktivt meddelat dem omständigheterna).
    Slutade med att de bad mig göra en banköverföring varvid jag bad dem att ta bort ordern.
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Har handlat här två gånger. Bägge gånger har informationen varit bra och leveransen rask med spårningsbart paket. Sista gången jag beställde fick jag en felleverans på en av fyra varor jag beställt men de skickade omgående ut två av rätt sort som ersättning efter att jag påpekat felet via mejl.
    1 år sedan
  • Usel
    Omöjliga att få tag på...
    1 år sedan
  • Usel
    Tog 32 dagar att få en vara som var av billigt kvalite...
    1 år sedan
  • Perfekt
    Toppen. Även supporten var bra, eller faktisk intet mindre än fantastisk.
    1 år sedan
  • Usel
    Varning! Det står pris i kronor men bara om du läser det finstilta i villkoren framkommer det att:

    1.8.4 På webbsidan www.expansys.se visas priserna i Svenska Kronor men kommer att debiteras i Euro.

    1.8.5 På webbsidan www.expansys.no visar priserna i Norska Kronor men kommer att debiteras i Euro.

    1.8.6 På webbsidan www.expansys.dk visas priserna i Danska Kronor men kommer att debiteras i Euro.
    _

    Tack vare detta visas deras vara som den billigaste på listan av butiker på prisjakt.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Det går att maila supporten men det går inte att följa upp deras svar. Dåligt!
    1 år sedan
  • Usel
    Uselt företag. Handlat en gång och inte fått varan.
    Kommer aldrig handla från dem igen och råder ingen att göra det.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Fick bra hjälp när den nyinköpta telefonen började strula, svarade snabbt på telefon och email.
    2 år sedan
  • Dålig
    Valde deras "express-leverans" som enligt utsago skulle ta 1-2dagar för att min son skulle få sin födelsedagspresent i tid.

    Det de däremot inte kommunicerade var att DHL (som de använder sig av) inte kör ut till min adress utan i sin tur använder ett annat åkeri som i sin tur INTE hör av sig via telefon/SMS när de är på väg.... + 1 arbetsdag MINST i leveranstid...

    Så nu 5dagar senare (3arbetsdagar) när de väl försökte köra ut var jag inte hemma...och hörde inte av sig, inte ens en lapp i brevlådan eller på dörren...

    Jag får reda på att det försökt idag EFTER ATT SJÄLV RINGT UPP expansys + DHL och lekt detektiv.....

    Efter att ha talat med 3 olika telefonister på DHL och en på expansys, får jag reda på att nästa utkörning är tidigast om 2 dagar...och att åkeriet "KANSKE" kan ringa mig när det är på väg.... "Express", yeah right .... ^_^

    OK, hälften av allt detta strul ligger ju på DHLs sida, men de säger i sin tur att Expansys har fått information om att det kommer ta längre tid pg.a att min postadress är lantlig (mindre än 1 timme från Stockholm och med 3 samhällen i närheten med olika post/frakt-utlämningskontor)...

    Välj aldrig "expressfrakt" och tro att det ska gå smidigt om det kommer från expansys...önskar att jag skulle valt att åka och köpt varan i en fysisk butik...
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde en radio på en lördag, skickades från UK på måndagen, levererad till dörren på onsdagen samma vecka. Bra support på svenska med snabba svar. Nöjd kund !
    2 år sedan
  • Usel
    När man ska betala visas endast ett pris i svenska kronor, vilket naturligtvis är det man förväntar sig att betala. Det är först när man tittar på kontokortsutdraget som man inser att de dragit motsvarande belopp i euro, då de anser sig ha rättan att göra detta med hänvisning till de finstilta villkoren. Det här medför att man som kund förlorar möjligheten att välja att inte betala i euro (t ex för att undslippa kontokortets valutaväxlingspåslag) samt möjligheten att kontrollera att växelkursen som Expansys tillämpar är rättvis.
    2 år sedan
  • Usel
    Extremt dålig kundservice, beställde 2 headset samt lite kablar den 28/11 ihopp om att det skulle komma i god tid innan Jul, efter mycket påtrycking så fick jag tillslut vissa av produkterna den 23/12. Har mailat och ringt flera ggr och det enda som de kommer med är bortförklaringar och ingen ursäkt, kunden måste själv vara aktiv för att kunna få produkterna. Så ger betyget 1, de är billiga men vad hjälper det om man inte får sina produkter som man har lagt order på.
    2 år sedan
  • Usel
    Kass produktinformation extremt dålig kundservice. Ringer man deras 08-nummer får man prata med deras amerikanska support. Jag fick prata med en person som varken förstod eller kunde prata engelska. När jag ville avbryta min order mailade jag dem för 3 veckor sen, har försökt 3 ggr till under tiden och har inte fått den minsta återkoppling ännu.
    2 år sedan
  • Perfekt
    La min order kl 12:45 och fick varan levererad till dörren kl 12:13 dagen efter (London-Sundsvall), det kan inte bli mycket bättre än så.
    3 år sedan
  • Bra
    Köpte en vara i onsdag eftermiddag. Sändes i fredags från lager i Frankrike med DHL, kom fram till mig idag, måndag. Totalt tre arbetsdagar! Sändningen var spårbar från lagerplock till min dörr. Jag hann med att skicka ett mail till deras support och fick mycket välskrivet svar tidigt morgonen efter - på svenska.

    De hade fått full pott om de haft butik i Sverige samt haft direktbetalning med kort - deras lösning nu baseras på säker koppling där de får ta del av kortuppgifterna för senare behandling. Fungerade dock helt felfritt.
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Hum. Meningslöst att välja snabb frakt med DHL, det tar minst en dag extra för dom att behandla ordern då man får följande:

    "För att vi ska kunna slutföra din beställning gör vi en
    säkerhetskontroll som skyddar dig och EXPANSYS mot bedrägeri och vi
    ber dig skicka:

    * En räkning eller faktura med leveransadressen nämd, inte äldre än 3
    månader. * Om leveransadressen är till ditt arbete, vänligen skicka
    en kopia på visitkort, lönespecifikation, jobbmail eller annat
    dokument som binder dig till företaget. Vi förbehåller oss rätten att
    begära ytterligare information.

    Ladda upp dokumenten (scannade eller fotograferade) via denna
    säkerhetslänk:"

    Sedan att mitt Visa kort står i samma namn som motagaren skiter dom fullständigt i.

    Får se om resten av beställningen går vidare på samma sätt...

    Edit:
    Nja, det tog tre försök och ett telefonsamtal för dom att dra pengar från mitt kort innan det gick igenom. Vilket resulterade i att det tog 7 dagar för mig att få mina varor. Så nä, det blir inte bättre betyg än 3 (dom får två över 1 för att dom trots allt blev 300 kr billigare på en Nexus 10a).
    3 år sedan
  • Mycket bra
    Jag har handlat hos Expansys vid två tillfällen hittills, första gången för ca 5 år sedan och nu senast i veckan, en QI laddare LG WCP-300.

    Det har funkat bra bägge gångerna, lite lång leveranstid (knapp vecka) ,
    men jag har inte haft så bråttom.
    Priset på WCP-300 var ca 200 SEK billigare än Katching.
    3 år sedan
  • Perfekt
    äntligen kunna ge ett postorder företag bra poäng

    2 dagar + några timmar från köp tills o få luren i handen

    helt otroligt
    3 år sedan
  • Dålig
    Levereringssättet:

    OBS OBS de skickar med DHL utleverering så
    -beställ INTE TILL HEMADRESSEN utan till jobbet om jobbet har receptionist/godsavdelning som accepterar privatärenden.
    - OM du beställer hem och är hemma om dagarna måste du lista ut hur (om det är tillämpligt) du kan tillfoga portkod till beställningen, eller hålla på och ringa DHL och informera dem. Annars kommer DHL inte kunna leverera. Och bli sura.

    jag får nippran på firmor som inte annonserar att de använder kurirfirmor. Är man rutinerad vet man att man själv måste ringa in portkod och annan information som säljarparten inte krävt vid beställning fastän det är nödvändigt för genomförelsen av leveransen.

    Leveranstiden:

    Om ni beställer med kort kommer de börja begära foto på körkort och kort, plus en faktura (>3 mån gammal!) som stärker att du är kortinnehavare, och att du bor på uppgiven adress.

    Fair enough, men eftersom de OCKSÅ lovar leveranstid 24-48 timmar faller det löftet på att de (i alla fall för beställningsbelopp ~3000 kr) har detta verifieringsförfarande. OCKSÅ om man läser mailet där de kräver allt det här <1 timmar och bistår dem med materialet <2 timmar. Vilket för många är en orimlighet, hur många har en <3 mån gammal faktura med sig i bakfickan och en dator som möjliggör fotoredigering som utnyttjar så mycket sekretessmöjligheter som instruktionerna medger (de vill bara veta att du BOR dit du beställt).

    Nu levererades paketet efter ~68 timmar och hade jag blivit lovad 3 dagar leveranstid (det är ju trots allt inte orimligt) så hade det varit OK. Men de lovar 24-48 timmar och jag får nippran av firmor som lovar guld+gröna skogar och sen inte levererar. Var däremot observant på att dessa ~68 timmar krävde att jag
    a) övervakar mailen som en kobra
    b) hade tillgång till <3 mån faktura, andra handlingar+dator när de begärde det (på jobbet) vilket inte alla rimligtvis har.
    c) detta krav på kundens blixtsnabba redovisningsförmåga (som alltså är nödvändig för att närmelsevis nå de optimistiska leveranstiderna) delges inte kunden vid beställningstillfället. Eller i så fall i något ytterligt finstilt. Hade de up-front vid beställning krävt alla dessa tilläggsupplysningar hade de nog nått leveranstiden. Och fått ett bortfall på 70% av potentiella kunder, det är ju intuitivt ett lite suspekt förfarande.

    Pga snitt <3 stjärnor på Prisjakt ringde jag dem och var verkligen i röven på dem om denna leverans. Som inte var helt orättvist eftersom de heller inte kunde leverera inom utsatt tid.
    3 år sedan
  • Usel
    Nexus SM-8000 Black 5-Button Silent Wireless Mouse; Pris: 234:-
    Orderdatum: 2013-08-10 * 09:30
    Leveransdatum: 2013-09-6
    27 dagar
    Det var ganska lång leveranstid! Jag var inte nöjd med förpackningen, den var packad i en plastpåse och man får en sprucken vara, men den fungerar!
    Jag rekommenderar inte det här företaget, betala lite mer och köp från Sverige!
    Mvh. Daniel :-(
    4 år sedan
  • Ganska dålig
    Skickade efter en pryl till min GoPro Hero3 kamera men har fortfarande inte fått den.....
    Jag gjorde beställningen för ca:3 veckor sedan. Jag har fått mail på att de har sänt iväg paketet den 2/8. När jag ringer så säger dom att den troligtvis kommer att levereras i slutet av veckan....man kan ju bara hoppas.
    Ångrar stor att jag inte köpte prylen ifrån Aliexpress.com istället den borde ALLA använda istället...

    Jag kan bara göra en lite jämförelse. Jag skickade efter en helt vanlig synk kabel till en iPhone 4 och leverasen tog totalt 10 dagar ifrån det att jag skickade beställningen till att den låg på lådan, och då skeppades den ifrån KINA och inte England......
    Priset på kabeln i handel är ca 149 bagis Aliexpress tog 13 spänn...............
    Glöm bara inte att klicka i "One pice only" och "free shopping" så är du safe att inte beställa.

    Suck...ser nu att Aliexpress tar tog halva priset för min Gopro pryl som Expansys ville ha betalt. Skall INTE göra om detta misstag igen.
    4 år sedan
  • Usel
    Försökt köpa en telefon där men ordern vart stoppad för dom misstänkte bedrägeri då mitt kreditkort var från usa och ordern var lagd i tyskland enligt dom.
    I verkligheten satt jag i mitt hem med mitt svenska kreditkort.
    Har dom så dålig koll måste det vara en bunt klåpare som man inte kan handla säkert från.
    4 år sedan
  • Usel
    Expansys ljuger och luras - i synnerhet vad det gäller utlovade leveranstider. 2-3 dagar betyder nästan alltid flera veckor oavsett vad din orderbekräftelse säger. Jag är förvånad att detta oseriösa företag nu är tillbaka på Prisjakt efter en längre tids svartlistning.

    Värt att notera är också att Expansys saknar en lösning för säker e-handel. Som kund kommer du istället EFTER lagd ord att bli kontaktad och uppmanad att per mail skicka en fotokopia på ditt kreditkort och legitimation!

    Handla INTE av detta engelska skitföretag som inte levererar i utlovad tid, som inte har säker e-handel i enlighet med vad svenska banker kräver och inte följer svenska lagar om reklamationer, garantier, etc.
    4 år sedan
  • Usel
    Jag köpte för ca 2 år sedan en mobiltelefon av dessa skojare. Den gick sönder och jag kontaktade vid två tillfällen kundtjänst. Vid båda tillfällena garanterade man mig att man hade satt igång ett garantiärende, och sedan hände...ingenting! De struntade fullständigt i mig. Vid den tiden hade jag inte tid att gå vidare med ärendet, och sedan glömde jag bort det, men nu när jag råkade snubbla över denna butik igen så ska jag skicka en liten anmälan till ARN.
    4 år sedan
  • Usel
    eXpansys är uppenbarligen totalt värdelösa vad gäller garantiärenden.

    Jag köpte en Otterbox Defender (mobilfodral) i januari (leveranstid 19 dagar), vars hållare havererade den 13 april.

    eXpansys har FORTFARANDE (6/5) inte klarat av att svara på reklamationen. Uselt!

    Själv hade jag ruttnat redan den 24 april, varför jag vände mig direkt till tillverkaren i USA.

    Efter 12 MINUTER kom svar att ersättningsdel skulle skickas, efter 2 h 15 min kom nästa meddelande, som talade om att delen var på väg, men att det dessvärre kunde dröja 14 - 21 dagar innan jag erhöll den p g a fraktsättet "economy".

    Det tog nio dagar, sedan damp en komplett och sprillans ny uppsättning (fodral, hållare och hela klabbet, värt $49,95) ner i brevlådan - alldeles gratis.

    DET kallar jag KUNDSERVICE, det :-)

    Så har ni tänkt köpa något från eXpansys som kan tänkas behöva reklameras - tänk om ...
    4 år sedan
  • Bra
    Helt ok företag, snabba leveranser, för att vara från utlandet!
    Kunde varit bättre lösningar på betalningen, men fungerade bra!
    4 år sedan
  • Utmärkt
    Jag har använt eXpansys en hel del de senaste månaderna. Ja, man får acceptera några dagars längre leveranstid än från t.ex. Dustin och andra Sverige-baserade företag - det är välkänt att det franska postverket inte tillhör Europas effektivare diton. Jag känner mig också tryggare när jag beställer från Dustin men a) i eXpansys sortiment finns ofta produkter som Dustin inte för och b) eXpansys är nästan alltid billigare. Vidare: de gånger det har strulat med felbeställningar eller defekta varor upplever jag att företaget har agerat mycket korrekt mot mig. Så nog är de värda nio stjärnor, allt...
    5 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde en Alcatel OT-995 från Expansys den 14 Juni för att Comviq inte klarade av att skicka en inom 1-3 dagar och kundtjänsten hos deras underleverantör Brightpoint inte heller verkar ha koll och båda skyller på varandra. Min upplevelse var smärtfri och nästintill perfekt förutom att deras svenska kundtjänst kräver när du betalar med kort att du skannar ditt leg/körkort, ditt bankkort och en faktura som visar din adress. Detta kanske funkar hos u-länder som Spanien och Frankrike, men rekommenderar varmt att du väljer banköverföring till deras Nordeakonto (företagskonto) eller PG/PG överföring.
    Väldigt snabb kommunikation och hjälpsamma är dom.

    Fick hem min telefon hem till dörren den 19 Juni.
    Comviq förlorade en kund och Expansys vann en ny kund.
    5 år sedan
  • Ganska dålig
    att betala extra för en snabbare leverans är bortkastade pengar. 5 dagar skulle det ta enligt sidan, varan som fanns i lager skickades efter 4 dagar och paketet kom hit efter 11 dagar.
    5 år sedan
  • Utmärkt
    Kundtjänsten är aktiv både på deras forum och hörde av sig när det blivit strul med kortbetalningen. Jättebra!
    5 år sedan
  • Perfekt
    snabb och bra leverans
    5 år sedan
  • Usel
    kass, kass, kass!!!!!!!!! KÖP INGA GREJER DÄRIFRÅN!
    9 år sedan
  • Mycket bra
    Det tog fyra dagar innan de registrerade inbetalningen men annars var det inga problem. Altt gick smidigt och varan kom fram snabbt.

    Negativt är att det inte kom med bruksanvisning på ens engelska. Min tyska är inte så bra så... Det går ju dock ofta att ladda ner bruksanvisningar så men ändå.
    9 år sedan
  • Usel
    Beställde en samsung 52" fick en order bekräftelse och allt va ok.
    Dagen efter fick jag ett nytt mail:

    Hej,

    Vi tackar för er stora beställning hos eXpansys Nomatica. För att vi
    ska kunna slutföra ordern ber vi er göra en banköverföring på 20% av
    den totala summan. Vi kommer senare be er om att betala de resterande
    80% för att vi ska kunna levera varorna.

    Dina bankuppgifter är följande:
    Nordea (Publ.) eXpansys Konto nr. 395110-95374 IBAN:
    SE8630000000039511095374
    Swift: NDEASESS
    Svenska kunder använder PlusGiro 22320-6 eller
    Bank Giro: 5830-5137

    Tack för eran förståelse.

    Tack för att ni har valt eXpansys Nomatica

    Maila till dom och sa att det nog blivit något fel jag betalade ju med kort!

    Fick då detta svar på Engelska:

    Dear customer,

    You placed an order ref******* the 13th of February that you chose to pay by credit card but unfortunatly we have to inform that for such an amount ,we cannot accept payments by credit cards.We require a bank transfer.

    Thank you for your understanding.

    Best regards,

    Annabelle TETU,

    Scandinavia Sales Representative,

    Skickede ett nytt mail att jag ville avbeställa
    fick då detta otrevliga svar:

    Dear customer,

    I have cancelled your order .Its written on our web site (terms and conditions)that we dont accept credit card payments above 1000 EUR too risqué.

    And by the way webb is spelled web and by except I guess you mean accept.
    .

    Best regards,

    Annabelle TETU,

    Scandinavia Sales Representative,

    eXpansys-Nomatica SAS

    Tycker det känns mkt oseriöst. Tänker inte sätta in 21000Kr på deras Nordea konto! och otrevlig och oproffisionell attityd från customer service. (Hon rättade mina stavfel på ett otrevilgt sätt)

    Svarade henne att min Engelska är bättre an hennes Svenska iallafall. Och föreslog att dom borde svara på Svenska till kunder från Sverige!

    Luras inte av svenska flaggorna på deras webbsida!

    Kommer att köpa från en svensk butik istället.
    9 år sedan
  • Utmärkt
    Bra priser och Snabb leverans!Lite dåligt med svenska sidan, uk sida har mer och extremt billigare med olika produker, tex jag köpte en EF81 1100kr från uk sida men på svenska sida samma mobil kostar 3500kr!!!även om det är bundle med en bluetooth som kostar bara 260kr!!!
    9 år sedan
  • Bra
    Bra kundservice, men ganska svår att få tag på.
    10 år sedan
  • Mycket bra
    Halvbilliga med stort sortiment och oftast tidigare än Sverige med nya produkter. Lagret verkar finnas i England så leveranstiden blir därefter. En del klagar på att manualer och kontakter är utländska men det framgår klart och tydligt på hemsidan vilket språk och vilken standard som gäller.

    + Priserna är hyfsade
    + Tydlig och lättnavigerad hemsida
    + Tidigt ute med nya produkter

    - Leveranstid (om man nu tycker att en vecka är lång tid)
    10 år sedan
  • Mycket bra
    Billiga och bra. Beställde Nikon Coolpix kamera därifrån. De var billigast. Det tog lite extra tid pga lagret i UK. Men jag fick kameran utan problem. De var väldigt snabba på att svara när jag vill ändra i min order. Rekomenderar att köpa härifrån. Svensk manual behövs inte och är varan från UK är laddaren i svensk standard. Betyget går ändå ner pga av utlands import. Annars billiga och pålitliga.
    10 år sedan
  • Usel
    Beställde en HTC TyTN av expansys. Fick utländskladdare som inte passar i Sverige. Ringde och sa det till dem och de svara "Då får du väl köpa en adapter!" Illa! Dessutom är all programvara och manualer på engelska. Skickar produkterna från England, vilket tog 2 veckor för mig att få min produkt. Rekomenderar inte dessa stora internationella sidor, utan köp från en svensk butik istället! Det tänker jag göra nästa gång.
    11 år sedan
  • Mycket bra
    Snabbt, dom skickade varan från England vid beställning, dagen efter 24 h senare kom DHL-killen och plingade på dörren.

    "Den har vi på lager" betyder att dom har den på lager i England / Frankrike etc. Alltså ej i Sundsvall även om du pratar med dom på telefon eller kollar lagersaldo på internet.
    11 år sedan
  • Utmärkt
    + Billiga (billigaste på varan jag köpt).

    + Svarar blixtsnabbt på e-post.

    + Tyckte mycket om upplägget av ordersidan. Mycket överskådligt och enkelt att följa vad som händer. Mycket profsigt!

    + Varorna levereras med DHL som är snabb och enkelt (och roligt!:-) att spåra.

    - Fick leveransen uppskjuten två gånger (totalt drygt en månad). Fick svaret att det var pga problem med leverantören.
    11 år sedan
  • Ganska dålig
    Fick en utländsk laddare till min mobil. Gillar inte de här stora internationella webshoperna.
    11 år sedan
  • Perfekt
    välgjord site med tydliga priser och bra information. Verkar vara lager i England. skickar med DHL. Vissa pridukter är det mycket bra priser på, bra kommunikation med mycket snabba leveranser. dock levererar dhl endast mellan 09.00-15.00 vardagar för det man betalar.
    trodde nästan jag blivit lurad för det var så lågt pris men allt gick som smort, mycket nöjd!
    11 år sedan