Prisjakt
  • Homeme

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Homeme?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Dålig3 år sedan

Fick skadad vara som var dåligt packad i för liten kartong och inget packning runt varan låg lös i kartongen Dåligt bemötande när man kontaktade dom

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Fantastiskt fin och snabb hjälp! Hade oturen att drabbas av transportskada. Mejlade detta till företaget Homeme varpå de mycket snabbt svarade att en ny vara är sänd till mig. Rekommenderar varmt det här företaget! 🌟🌟🌟🌟🌟

Gästanvändare
OKRedigerades 5 år sedan

Lägger beställning får ett mejl om att det inte går att få på faktura då beställning är på 2600kr då dom har haft mycket bedrägeri på det senaste. Och vill att man ska skicka ett foto på sitt körkort för att beställning ska gå igenom. Tycker ju så klart det är väldigt märkligt, men gör detta fast det är i mot mitt bättre vetande. Valde faktura från första början för att det verkade vara ett skumt företag som har shopping4net.. Så får vi se vad detta leder till då dem har ändrat priserna till fullpris och inte återkommit i mitt ärende. Men efter allt så verkar dem leverera, fått ett bekräftelse mejl och att dem kommer skicka dem så fort som möjligt. Återkommer när jag har fått dem.

Gästanvändare
UselRedigerades 8 år sedan

De lovar att skicka samma dag när ordern inkommer innan 15, men levererar inte på detta. När jag kontaktade kundtjänst ett par dagar efter jag beställt sa de att de skulle skicka den dagen, vilket de inte gjorde. Riktiga e-handelsamatörer!

Gästanvändare
OKRedigerades 9 år sedan

Nja... Enda anledningen till att jag beställde från Homeme var att de sade att de levererade ut samma dag som man beställde. Jag beställde på en torsdag och fick också mycket riktigt snabbt en bekräftelse på att varorna skulle levereras klockan 15 samma dag. Det gjorde de dock uppenbarligen inte. Och jag fick inte heller något meddelande om beräknad leverans eller liknande. På måndagen försökte jag kontakta dem för att höra vad som hänt, men ingen av deras mailadresser fungerade (mailen studsade tillbaks). Jag noterade dock att pengarna dragits på måndagen och på tisdagen dök varorna upp, fortfarande utan att jag hört något från Homeme eller fått något sändningsnummer eller liknande. Sammanfattningsvis fick jag visserligen det jag beställt, men inte på utlovad tid och kommunikationen var obefintlig.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 9 år sedan
Via butik

Snabb leverans. Inget att klaga på.

Gästanvändare
OKRedigerades 10 år sedan
Via butik

Det kunde ha varit betydligt mindre frustration om det som i första svaret gick att registrera sig under de knapparna och att det förklarades varför det inte gick eller vilken väg man ska gå.

l
lobo
94 omdömen
UselRedigerades 10 år sedan

Bra priser på mycket men hjälper inte när leveranstider inte hålls och svarstiden på kundservice är fruktansvärt långsam. Ett leveransbesked på beställningsbekräftelse, ett annat efter kontakt med Kundservice som inte heller hålls och inväntar nu ett tredje.... Handlar i fortsättningen av en seriös aktör som håller utlovade leveranstider och framförallt svarar på kunders mail inom rimlig tid.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 10 år sedan
Via butik

Bra priser och mycket snabb leverans !

j
joggs
49 omdömen
UselRedigerades 11 år sedan

Långsam respons som inte alls är inom 48 timmar. Pengarna dras direkt oavsett om de måste invänta varorna från leverantör vilket är extra irriterande när det tar flera veckor. De har mycket att jobba på.

Homeme svarar:2013-11-18
Hej Vi arbetar kontinuerligt med att bli bättre, och vi ser dagligen över våra rutiner & processer. Tack för din återkoppling, då den hjälper oss att bli bättre! Mvh/ Kundtjänst - HomeMe

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nya Valvet Logistics AB

Organisationsnr: 556870-0727