Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 6 år sedan
(data från 2017-06-23)
Detaljerad information Headler har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2016-06-24 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Knappt godkänd
    Köpte ett par lurar, stod leveranstid 3-10 dagar. 2 veckor senare mailar jag och frågar när de kommer, ytterligare 15 dagar senare svarar Headler att varan nu är skickad.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Utmärkt service och snabba leveranser!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Snabb och utmärkt service! Bra kvalité och även support i sociala medier där butiken svarar via exempelvis Twitter.

    Helt klart rekommenderat!
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Sista paret. Snabb leverans.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Grymt bra företag o butik. Har beställt två ggr från headler. Det går alltid snabbt att få det levererat. Dessutom var de nästan billigast på de produkter jag köpt. Gillar deras känsla, handlar gärna fler gånger där. Precis så ska ett internet-butik vara!
    3 år sedan
  • Perfekt
    Har beställt från Headler ett flertalet gånger och har aldrig stött på några problem. Som kund hos dem får man även bra erbjudanden och rabattkoder då och då. Snabb och bra leverans + snygg butik :)

    Rekommenderar varmt att handla från Headler om ni behöver nya hörlurar!
    3 år sedan
  • Usel
    Vill utfärda en varning för Headler.

    Köpte ett par lurar men ångrade direkt köpet pga felköp och skickade ett mail till headler om att jag ville makulera beställningen. En vecka senare kom ett brev på posten om att jag har ett paket från Headler att hämta ut. Jag mailar Headler igen och bifogar mailhistoriken och förklarar att jag har avbeställt hörlurarna direkt efter att jag fått bekräftelsen och ber slutligen att dom makulerar min beställning.
    Jag nämner även att jag tänker inte hämta ut hörlurarna som jag avbeställt för att sedan skicka tillbaka dom och betala frakten för något som jag tekniskt sett inte har beställt. Jag får inget svar utan det går två veckor till och jag får en påminnelse + påminnelseavgift för att jag inte har hämtat ut lurarna.

    Jag mailar Headler igen och ber dom bestämt att sluta skicka påminnelser för ett hörlurar som jag inte ska ha, jag bifogar även min mailhistorik. Inget svar utan det går en vecka till och den här gången kommer ett inkassokrav. Nu börjar jag bli jävligt less och förbannad, så jag ringer både Eric och Anton på deras mobilnummer utan att få ett svar, så jag ringer sedan företaget som skickat ut inkassokraven och pratar med dom en stund och förklarar läget. Jag mail sedan samma företag för att bestrida inkassokravet och tänker att nu ska det väl ändå lösa sig. Men inte det.

    Det går en vecka till och jag får ett svar från inkassoföretaget om att inkassokravet kvarstår eftersom att dom har varit i kontakt med Headler som påstår att jag aldrig har varit i kontakt med dom, varken via mail eller på telefon. Så jag mailar återigen inkassoföretaget och bestrider inkassokravet och denna gång bifogar jag mina ensidiga mailkonversationer som jag har haft till Headlers supportmail, till Anton och Eriks mailadresser samt hotar om att ifall Headler vill ha betalt för sina jävla lurar så får dom ta det till tingsrätten och låta dom avgöra huruvida jag ska betala för hörlurarna eller ej. Jag hotar även om att gå till ARN.

    Det går tre dagar och jag får ett mail från inkassoföretaget som förklarar att ärendet är avslutat och kravet är borttaget. Hela denna process tog nästan två månader från det att jag beställde och avbeställde hörlurarna från Headler. Något som hade kunnat undvikas genom att bara göra det jag som kund ber om.

    Jag har beställt ett par hörlurar av Headler innan detta hände och det funkade bra då, inga problem med någonting. Snabb leverans och bra pris. Men när ett företag beter sig på detta viset och helt ignorerar en kund och sedan hävdar att jag som kund aldrig varit i kontakt med dom, då har företaget bränt alla sina chanser hos mig igen.

    Jag kan inte rekommendera Headler till någon.
    4 år sedan
  • Bra
    Fin sida och trevlig service, men konkurrenskraftiga är de väl inte riktigt.
    Exempel:

    Sennheiser CX300-II:
    Headler: 549kr
    Webhallen: 369kr

    För de som är ute efter det lägsta priset, och inte bryr sig om leveranstid, service och lätta beställningar är Headler nog inte det bästa alternativet.

    Om du däremot föredrar en trevlig kundsupport, en användarvänlig sida och snabb leverans över priset kan Headler vara för dig.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Rekomenderar Headler om man ska köpa ett par nya hörlurar till ett bra pris!
    Köpte ett par danska kvalitetslurar i vintras, har fungerat perfekt sedan dess!
    Snabb leveranstid, mycket bra priser !
    4 år sedan
  • Perfekt
    Rekommenderar verkligen Headler. Jag köpte mina hörlurar ( Urbanears Plattan och Jays A-jays Four) kl 11.30 en vanlig tisdag i vintras. Fick leverans dagen efter. Det är bra, riktigt bra! Nöjd med lurarna och bemötandet! Snabba svar på twitter också. Saknar en sökfunktion på sidan, men de kommer väl :)
    4 år sedan
  • Perfekt
    Snygg sida, snabb leverans och stort utbud. Finns ingenting att klaga på.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Har beställt lurar från dem vid 4 tillfällen, till mig själv eller som presenter. Bästa erfarenheten är väl när jag beställde julklappar, ca kl.18 den 22 december, och blev väldigt glad att de ramlade in med posten kl.16 nästa dag. Kanonbra!
    4 år sedan
  • Dålig
    Köpte ett par hörlurar och betalade på lördagen till Headler. Hoppades på leverans redan på måndagen -- mejlar de tidigt, och twittrar också och hör ingenting tillbaka från de. Efter att ha mejlat nu 2 gånger får jag svar om att varan är slut (trots att den fanns i lager när jag beställde och betalade för den) och att den beräknas komma in om 2-5 dagar.

    Jag väljer då att makulera beställningen, varpå Headler insisterar på att jag behåller beställningen (lyckligtvis makulerades den till slut).

    Tråkigt kundbemötande att jag SJÄLV fick kontakta de FLERA gånger och att de inte tyckte det var värt att nämna att produkten var slut redan på måndagen.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Returnerade ett par hörlurar som gick sönder efter någon månads bruk.
    Var inga som helst problem med Headler; de skötte allting tämligen professionellt - efter att jag skickade tillbaka hörlurarna fick jag ett par nya två dagar senare.
    5 år sedan
  • 2011-09-08 - Notis: Prisjakt har ändrat uppgifter om företagsnamn och organisationsnummer från Enskild firma till Headler AB (556861-7319)

  • Detta omdöme är under utredning
    6 år sedan