4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-14
Enkelt att beställa
2019-06-10
M
Missnöjd kund(1 omdöme)
Oseriöst företag! Returnerade defekt pooldammsugare för över en månad sedan och väntar fortfarande trots många mail på min återbetalning. Handla inte här!
2019-06-10
gick lätt och snabbt, bra pris
2019-05-29
snabbt och enkelt
2019-05-29
Snabb återkoppling och bra pris
2019-05-19
Bra information om varan. Priset.
2018-09-21
F
FRS05(2 omdömen)
Såg först deras snittbetyg (4,5) efter jag gjort köpet. Handlade en robotdammsugare och lite tillbehör till den. Var dock inga problem för mig utan allt gick felfritt.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-18
m
mikecol(1 omdöme)
Bra svar från kundservice när dom väl svarar. Leveranstiden verkar inte stämma. Bra för mig som han avbeställa, frakt till Danmark är inte billigt i fall produkten inte håller
2017-06-12
n
nikky_ray(9 omdömen)
Jag köpte en robotgräsklippare som inte fungerar som den ska. När jag försöker få support från dem så frågar de bara om jag försökt nå tillverkaren. Detta har jag verkligen försökt, men tillverkaren svarar inte. Detta påtalar jag för robotexperten och då frågar de igen om jag pratat med tillverkaren. Det verkar som om de inte har något annat svar. Jag har flera gånger bett dem försöka bidra till att lösa problemet, men varje gång får jag ett goddag-yxskaft svar tillbaka. De läser inte ens vad man skriver och svarar på något helt annat. De är för övrigt inte minsta intresserade av att lösa problemet utan hänvisar varja gång till en tillverkaren som inte svarar. När man sedan säger att om produkten inte kan fås att fungera så man måste returnera den, då slutar de svara.
2017-06-06
g
ge5239(3 omdömen)
Kan börja med att jag bara lägger betyg på företag efter att jag fått en känsla om hur man blir bemött vid krångel, så here we go. Kan inte klassa företaget som något annat än bedrägare. Beställde robot på sidan, grundade beslutet på att det var nyaste versionen till samma pris som de andra sålde den utgående modellen för på andra sidor. Helt på detta, då jag annars hade valt en av mina vanliga sidor. När jag sedan skulle registrera produkten fick jag felmeddelanden. Efter samtal med worx support så visar det sig att robotexperten har skickat ut en gammal modell. Robotexperten var sedan snabba på att svara på mail när jag mailade och frågade. De meddelade att man skickat den nya, den versionen som jag pratade om hade de inte ens till salu och det var den här uppdaterade de sålde. Efter att jag skickade bilder på låda, maskin och serienummer började man ignorera mail, på mail, på mail, innan man tillslut fick som svar att de var på semester. Nu har jag väntat tillräckligt många veckor på svar (ärendet påbörjades 10e maj) och tar det den här vägen istället. Tydligen är det inte första gången de skickade ut en utgående modell då man hörde om liknande historia på ett större worxforum, men i det fallet så har de löst det efteråt. För mig var svaret att bara ignorera. Gräsklipparen i sig går bra. Men det är ju inte den jag betalat för. Den jag har hemma kan jag ju faktiskt inte ens uppvisa kvitto på, hur funkar det med garanti då?
2017-05-31
m
martin7901(43 omdömen)
Snabb leverans bra pris
Sida 1