4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-26
b
bra priser,mycket bra personal i butiken barkarby,kunnig,tillmötesgående.bara + till den butiken i alla fall.
2019-03-18
Redigerades 2019-04-25
f
Varning, är inte pålitliga när det gäller hantering av returer och reklamationer! Har varit trogen kund sedan kedjan startade på nätet, men nu handlar jag inte här längre då de är motsträviga i sådana ärenden. Jag värderar kundtrygghet. Dessutom censurerar de negativa recensioner här. Skäms!
Webhallen svarar:2019-03-28
Hej fffortune, Du får gärna återkomma till mig på filippa@webhallen.com angående ditt ärende, så kan jag se över det bemötande du upplevt och vad det är för fabricerade anledningar vi skulle ha nekat dig för. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
2019-04-25
n
Handlat hos Webhallen ända sen dom öppnade. Bästa affären i Sverige, överlägset.
2019-04-24
H
Fruktansvärt dåligt bemötande av mig som kund,jag beställde en telefon hos dom den 8/3 som dom skulle få hem den 31/3. Jag var i kontakt med dom två gånger och båda gångerna hade dom inte fått några telefoner från leverantören överhuvudtaget. Sen var jag i kontakt med dom igen idag och fick reda på att dom hade fått leverans från leverantören men att dom hade fått för många beställningar mot antalet telefoner från leverantören. Så dom första två gångerna som jag var i kontakt med dom så valde dom att ljuga för mig att dom inte hade fått några överhuvudtaget från leverantören. Aldrig mer Webhallen för mig i alla fall
Webhallen svarar:2019-04-25
Hej Hannu, Det verkar som att du fått lite fel information av den senaste personen du pratade med hos oss. Vi har inte fått in någon leverans alls av den produkten du hade beställt, och har tyvärr fortfarande inte ett bekräftat leveransdatum från vår leverantör. Jag beklagar att det framstod som att vi skulle ha hoppat över dig på något sätt vid utskick eller att vi tidigare skulle ha ljugit för dig. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
2019-04-24
M
Pinsamt dålig kundservice. Motarbetar köparen in i det sista. Finns ingen som helst good will, bara pengar pengar pengar in och sedan skitsamma om kunden blivit lurad eller inte.
Webhallen svarar:2019-04-25
Hej Magnus, Du får, om du vill, gärna utveckla vad som hänt i ditt ärende med oss till min mejl på filippa@webhallen.com Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
2019-04-12
Redigerades 2019-04-24
N
Akta er för detta skumraskföretag - har väntat i en månad på återbetalning för en retur, efter kontakt med kundtjänst igår kunde de inte svara på varför det tagit sådan tid men lovade dyrt och heligt att ordna med detta samma dag eller nästkommande dag - inga pengar har synts till. Varning utfärdas! Uppdatering - Hört av mig till dem via telefon idag den 15 april och pratat med en person som lovar återkomma då hon fått återkoppling från ekonomiavdelningen - ska onekligen bli spännande att få höra, för man kan ju fråga sig vad det är som sker. Uppdatering - Fick återkoppling idag den 16 april och det ska visst lösas efter påsk, detta är andra gången jag blir lovad - så vi får väl se hur det blir med det. Uppdatering - Fick tillbaka pengarna idag, den 24 april, ca 6 veckor efter att de mottagit min retur. Vad ska man säga - kundtjänst har förvisso varit trevlig när jag kontaktat dem, men detta bryter ju till och med mot deras egna kundlöfte om återbetalning senast 14 dagar efter mottagen retur - och detta efter åtskilliga påtryckningar, finns bara ett ord för det - uselt.
2019-04-20
Jag finner inget jag kan klaga på hos webhallen. Handlar alla mina elektroniska och icke elektroniska prylar hos dem då jag alltid får bra service och hjälp. Hemsidan är enkel och lätt.
2019-04-17
K
Tog 30 timmar från beställning med leverans till uthämtning av varan, 60 mil från deras huvudlager! Kostnadsfri frakt! Har aldrig haft några problem med Webhallen, medlem i 13 år.
2019-04-15
z
Oftast riktigt bra men väntar just nu på en beställning i 3 veckor . Leverantörs status ändras hela tiden men inget verkar hända . Jag hade fått dom tidigare om jag köpt från China/USA . För att inte nämna Danmark England . Se över era rutiner med er leverantör ...
2019-04-15
Helt enkelt bäst!
2019-04-13
B
Köpte en stationär dator som bara skulle behöva kopplas in i väggen och köra. När jag får hem den fanns i paketet flera komponenter och sladdar som inte hade kopplats in och absolut NOLL instruktioner. Fick googla 4 gånger för att lyckas få igång datorn.
Webhallen svarar:2019-04-16
Hej Brist på instruktioner i dator, När man köper en dator så kommer dem färdiga att kopplas in, och man ska förstås inte behöva koppla in komponenterna själv om det inte var så att man köpte separata komponenter. Du får gärna återkomma med ditt ordernummer till filippa@webhallen.com, så kan vi titta på vad som hänt, eller om du hör av dig till vår ordinarie kundtjänst. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
2019-04-12
B
Jag har varit aktiv kund hos Webhallen i över 15 år och jag har haft otroligt få problem. De är i regel bra med returer, reklamationer och brukar ligga bra till prismässigt. Kortfattat skulle jag beskriva Webhallen som "stadigt".
2019-04-07
Redigerades 2019-04-09
Snabbt, bra fraktalternativ, bra betalningsalternativ
2019-04-05
h
Allt fungerar smidigt som det ska.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2006-09-30
Redigerades 2019-04-15
Sänker och höjer priser på samma produkt inom några timmar. Hyfsat oseriösa! 👎 Ni kan stoppa eran bortförklaring i en säck! Det är inte seriöst att ändra priset på samma produkt flera gånger i veckan! 👎
Webhallen svarar:2019-04-15
Hej Metalmessiah, Vi kan ha olika kampanjer med priser som gäller på ett visst antal av en produkt. När antalet är uppköpt/bokat går priset tillbaka till ordinarie pris. Ibland har vi också tillfälliga rabatterade priser för att tömma lite lager. Om man är intresserad av en produkt till ett visst pris kan man alltid boka det på hemsidan. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
Sida 1