4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-18
Redigerades 2019-05-19
Smidigt sök och beställning på webbsajten. Varan plockas fram i butiken väldigt snabbt. Priserna är inte alltid de lägsta. Det kostar en stjärna i betyget.
2018-09-01
Redigerades 2019-05-16
Fogelholk(10 omdömen)
Försöker ofta handla på Webhallen om de inte har för stora prisskillnader på produkterna sedan jag blev medlem 2005. Kikar ännu oftare om en produkt finns på Webhallen än andra butiker ända sedan dom startade achievement systemet då man är lite utav en achievement hunter :) All personal jag har haft kontakt med i butik (!) har varit väldigt trevliga, oavsett stad. De få gånger jag har behövt kontakta Webhallen via e-post så har jag inte fått någon respons över huvud taget på många dagar och istället gått till en butik för att få hjälpen istället. UPDATE 2019-05-16: Senaste gångerna jag varit i e-postkontakt med Webhallen så har dom nu svarat på meddelanden väldigt snabbt och löst mina bekymmer. Är VÄLDIGT besviken på att dom behövde stänga butiken i Västerås tidigare i år då det inte var ekonomiskt lönsamt, men det var väldigt moment 22 då produkter man kan tänkas behöva oftast inte fanns i lager i butiken och då istället beställer man det via nätet. Oftast fick man produkterna snabbare till sitt postombud än om man beställde till Västerås-butiken. Skulle gärna vilja dra bort många många stjärnor från betyget bara för att butiken stängdes. Önskar att butiken hade funnits närmre stan! Webhallen har nästan alltid varit snabba med att skicka iväg varor från sitt lager efter betalning är gjord. Skulle gärna vilja se fler leveranspartner än Postnordslotteriet för oss som bor utanför Stockholm. Webhallens returpolicy är inte som andra butiker om man betalar i butik/hämtar i butik och betalar vid hämtning. Tänk på att förpackningen måste vara obruten (!) om du vill lämna tillbaka eller byta varan! Andra butiker är bättre på den biten där du åtminstone får klämma och känna på en produkt.
2019-05-15
O
Oscar_Wolter(1 omdöme)
Bra butik som kan sina kunder
2019-05-15
Mycket bra leveranstider och alltid haft snabb service vid ev frågor
2019-05-01
Redigerades 2019-05-11
Bra jobbat
2019-05-10
Billigt, köpte både ny dator och nu rätt ethernetkabel. Bra leveransalternativ och att kunna betala om 14 dagar. Utmärkt!
2019-05-10
k
kroon86(1 omdöme)
Otroligt bra service
2019-05-07
snabba leveranser, enkelt att hitta i hemsidan och många av butikerna har en trevlig bemötande.
2019-05-06
Lättillgängligt, bra frakt-alternativ.
2019-05-06
Alltid pålitlig. Med leverans och allt
2019-04-25
Redigerades 2019-05-06
Smidigt, gratis frakt och produkten var billigast hos webhallen.
2019-05-04
Billigt och bra
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-01-03
Redigerades 2019-05-15
g
gavasta(16 omdömen)
Absolut den bästa kundservicen jag varit med om. Köpte ett par hörlurar som gick sönder, och utan något krångel fick jag ett nytt par. Efter ett tag gick även det nya sönder, och fick utan krångel ett tredje par. Det här företaget tar hand om sina kunder, och därför handlar jag alltid här.
2006-09-30
Redigerades 2019-05-15
Metalmessiah(6 omdömen)
Sänker och höjer priser på samma produkt inom några timmar. Hyfsat oseriösa! 👎 Sveriges virrigaste webbutik!
Webhallen svarar:2019-04-15
Hej Metalmessiah, Vi kan ha olika kampanjer med priser som gäller på ett visst antal av en produkt. När antalet är uppköpt/bokat går priset tillbaka till ordinarie pris. Ibland har vi också tillfälliga rabatterade priser för att tömma lite lager. Om man är intresserad av en produkt till ett visst pris kan man alltid boka det på hemsidan. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
2012-06-26
Redigerades 2019-05-10
Farahot(147 omdömen)
1. Webbbutiken är trevlig att handla i och vanligtvis skickas ordrar iväg snabbt. 2. Kundservicen är dock: - Långsam, även om det står att de vanligtvis svarar inom 24h är det inte ovanligt att det tar längre tid. - Kundservice har en tendens att lämna otydliga svar när det gäller bakomliggande administration, som exempelvis när en återbetalning skall ske. Meddelandet ut mot kund kan vara att det skall ske någon gång under en hel vecka... men blir utbetalningen försenad meddelar dem inte kunden automatiskt utan kunden måste själv kontakta kundservice. - Vid fall av garantiärenden kan kundservice begära att man skickar in en skärmdump på hur länge garantin varar, och då är skärmdumpen tagen från deras egna sida...? Varför krångla till det för kunden. - När kunden bevisat för kundservice att produkten är inom garantitiden får man helt plötsligt åtgärdsförslag. Bra, men aningen sent påtänkt i processen. Sätt kundfokus först, inre processer måste stödja kundupplevelsen.
Sida 1