4.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-12
Kunde inte beställa till annan adress än ( huvudadressen i detta fall bostadsadressen) då jag är inloggad. Hittade ingen möjlighet att beställa till en alternativadress. Enda alternativet var att inte logga in. Olyckligt då kvittot inte hamnar på mitt ”konto” vid ev fel på varan med tanke på garanti.
2019-07-11
Z
Zergeus(9 omdömen)
Webhallen är ett exempel på en butik som tyvärr har tappat delar av sitt goda omdöme sedan tidigare och rent generellt fungerar det tills att något går fel. Skickade in en laptop på service och detta skulle enligt Webhallen ta 2-3 veckor, men nu 4.5 veckor senare så är den inte tillbaka och kundtjänst anser fortfarande att detta är skälig tid. Ingen vill ta något vidare och vägrar göra något åt saken. Jag har inte varit med om så dålig service på länge och det känns som att Webhallen inte längre bryr sig om att behålla kunder. Ska du göra ett dyrare köp så håll dig borta och satsa istället på exempelvis Inet eller Netonnet.
Webhallen svarar:2019-07-11
Hej Zergeus, Vi beklagar att det tagit tid och att du inte kunnat få något svar om ärendet. Kan du maila in till mig på prisjakt@webhallen.com så kan vi kolla lite närmare på ditt ärende men vi behöver få lite uppgifter av dig för att göra detta. Med vänlig hälsning, Alexander Webhallen Sverige AB
2019-07-11
c
cellequie(1 omdöme)
Enda dåliga med webbhallen är deras fraktavgift vilket gör att jag i princip aldrig handlar hos dem. För mig är det en stor deal breaker. Men när jag nu var tvungen att köpa av dem då varan inte fanns annanstans. Vad fick man då för sina 49 kr fraktavgift, ett dåligt vadderat paket som i princip var genomskinligt....
2019-07-10
E
Erik(1 omdöme)
Nu verkar jag ändrat på min egen första recension pga bara en recension per person kan jag tro. Men kontentan är att jag beställt en brådskande vara för två veckor sedan, som skulle ta två dagar att få. Jag har mailet dem vid upprepande tillfällen för att fråga om varan kommer att komma och ungefär när, och de svarar upprepande från kundtjänst att "Varan är på väg, ha en fortsatt trevlig dag." Dvs inget svar på mina frågor. Efter att ha skrivit denna recensionen ringer Webhallen upp och säger att "det ser inte jättebra ut angående din order, vi kan läggqa en beställning hos annan leverantör men då kommer det ta minst en vecka till". Dvs när man skriker lite högre, så att andra hör, då passar det att kolla om min vara ens är på väg, vilket den alltså verkligen inte var. Jag förstår givetvis att inte varulager och leveranser inte stämmer eller funkar jämt, men var ärliga direkt när jag frågar så har företaget iaf kvar lite värdighet och man kan tänkas handla där igen. Nu, not so much.
Webhallen svarar:2019-07-10
Hej Erik. Det låter uppenbarligen som att något blivit riktigt fel här och det vill vi be om ursäkt för och försöka rätta till. Skulle du kunna mejla oss på prisjakt@webhallen.com så vi kan få in lite mer uppgifter så ska vi se hur vi kan lösa detta på smidigaste vis för dig? Med vänlig hälsning, Alexander Webhallen Sverige AB
2019-07-09
Alltid topp, sedan många år tillbaka. Webhallen har hållit sig aktuella genom att ständigt utvecklas åt rätt håll och erbjuda kanonservice, snabba leveranser och bra priser.
2019-07-09
B
BoHjalmar(2 omdömen)
Jag köpte några hörlurar av tveksam kvalitet (Xbox Headset) och de gick sönder några gånger. Varje gång fick jag ett nytt par gratis. Till slut så lade jag på några hundra och skaffade Arctis 3 som rekommenderades. Jag är väldigt nöjd med rekommendationen och det var helt smärtfritt när de dåliga hörlurarna gick sönder. Senare har jag använt Webhallen Config och det var helt fantastiskt.
2019-07-08
s
spb(4 omdömen)
Önskar man kunde ge minus i betyg. Jag la en beställning på ett ps4 spel. Nu har mer än en vecka passerat och ingenting har hänt med min beställning. Skickade ett mail till kundtjänst för att fråga vad som händer med min order. Blev inte klokare av det svaret direkt. Ej heller särskilt tillmötesgående, ingen vilja till att försöka hjälpa till och ge ett vettigt besked. Jag har betalt för en vara som jag inte har en aning om vart den är. Första och sista gången jag handlar på webbhallen.
Webhallen svarar:2019-07-09
Hej spb, Det låter väldigt frustrerande att du inte får svar dina frågor om på vart dina spel befinner sig, något vi självklart ska hjälpa dig med! Kan du skicka oss ett mejl på prisjakt@webhallen.com så vi får lite mer uppgifter av dig så ska vi självklart hjälpa dig att lösa ditt ärende. Med vänlig hälsning, Alexander Webhallen Sverige AB
2019-07-07
Enkelt att beställa de varor jag letade efter, och betalningen gick smärtfritt.
2019-07-03
Redigerades 2019-07-05
L
LMad(2 omdömen)
Efter kontakt med rätt person verkar det hela ha löst sig. Lite synd att det tog så mycket bollande med kundtjänst för mig, men all respekt för att ni ändrade er och lyssnade på mig. Uppdatering: Stort tack! Kommer tyvärr inte ihåg namnet på den jag pratade med till slut, men så ska saker skötas. Dessutom fick jag en mindre kompensation utan att jag efterfrågade det. Från mycket missnöjd till mycket nöjd. Snyggt hanterat!
Webhallen svarar:2019-07-03
Hej LMad, Vi är ledsna över att du upplever att vi inte har någon känsla för service. Därför vill vi gärna komma i kontakt med dig för att se över ditt ärende så skulle du kunna maila oss på prisjakt@webhallen.com så att vi kan kolla lite närmare på just ditt ärende? Med vänlig hälsning, Alexander Webhallen Sverige AB
2019-07-05
Bra priser och snabb leverans, något som kan vara svårt att förbättra är släpp datum ändras för mycket.
2019-06-25
Redigerades 2019-07-05
Good prices, really fast and easy purchasing process.
2019-07-05
Personlig service, kunnig personal och klockrent att kunna boka och hämta i valfri butik
2019-05-04
Redigerades 2019-07-04
Snabba leveranser till bra priser.
2019-07-03
Bra priser och lätt navigerad hemsida
2019-07-02
Redigerades 2019-07-03
Tydligt och enkelt att handla. Lite krångligt att skapa konto.
Sida 1