4.3 / 5
(144 omdömen)
5
(120)4
(14)3
(2)2
(4)1
(4)
Sorterat efter datum
2020-07-15
Fick bra bemötande, när jag ringde och beställde bordet. Enda minuset var mannen som levererade. Ringde 10 minuter i förväg och kunde inte ett ord svenska eller engelska.
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-08-03
Tack för att du tagit dig tiden att recensera din köpupplevelse hos oss. Vi hoppas du är nöjd med köpet! Vi tar till oss din kommentar och vill förstås att även vår leverans ska fungera så problemfritt som möjligt. Tveka inte på att höra av dig till [email protected] om du har några frågor eller funderingar. Ha en fortsatt trevlig sommar. :) Vänliga hälsningar, Natalie
2020-07-14
Bra kundservice och mycket nöjd med produkterna!
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-08-03
Tack för ditt omdöme, så kul att höra! Ha en fortsatt trevlig sommar. :) Vänliga hälsningar, Natalie
2020-06-20
För lång leveranstid
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-06-23
Hej, tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vi beklagar att du fått vänta på din leverans. För tillfället har vi ett högre tryck bland våra produkter, vilket har resulterat i lite längre leveranstid än vanligt. Vi hoppas att du trots detta är nöjd med din produkt. Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar! Vänliga hälsningar, Natalie
2020-06-16
Snabbt och smidigt till ok pris.
2020-06-15
Vi hade länge funderat på ett utomhuspingisbord som sommarpresent till familjen. Efter att ha letat runt på nätet fastnade vi för ett på Bordtennisbolaget. Vi ställde lite frågor och fick snabba och trevliga svar på våra frågor. Mycket bra service. När vi sedan beställt vårt bord kom det ett mail att det hade blivit något fel på lagersaldot så det bord vi hade bestämt oss för var slut MEN istället erbjöd de oss ett lite dyrare bord. Snacka om service!! Tre dagar senare kom bordet med DHL och vi har spelat pingis hela familjen varje kväll sedan dess. Kan varmt rekommendera!
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-06-17
Fantastiskt kul att höra att ni är nöjda med både köp och service, det gör oss mycket glada. Stort tack för de fina orden! Vi önskar er många härliga spelstunder tillsammans. =) Ha en trevlig sommar! Vänliga hälsningar, Natalie
2020-06-15
Snabb leverans och ett bra utomhusbord. Fungerade bra med hemleverans!
2020-06-13
Snabb leverans och bra produkter
2020-05-06
Trevligt bemötande vid beställning och leverans. Produkterna motsvarande våra förväntningar.
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-05-18
Tack för ditt omdöme, så kul att höra! Ha en fortsatt trevlig dag. :) Vänliga hälsningar, Natalie
2020-05-06
Allt gick som smort :-)
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-05-14
Hej, strålande att allt gått som det ska, precis så det ska vara. Stort tack för din recension! :) Vänliga hälsningar, Natalie
2020-04-25
Snabba svar på mail för rätt val av pingisbord. Enkel hantering av betalning och leverans.
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-04-27
Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension. Roligt att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss. :) Ha en fortsatt trevlig dag! Vänliga hälsningar, Natalie
2020-02-26
Det fungerade utmärkt.Den enda var att de pingisrack jag beställt var restade, men fick två andra med på köpet så vi kunde spela. De rätta kom två veckor senare , så det var helt ok.
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-03-02
Hej, så roligt att det löste sig och att ni kunde börja spela direkt. Det är precis vad vi eftersträvar - det glädjer oss att du är nöjd med både köp och service. Stort tack för ditt omdöme, vi önskar dig många härliga pingistimmar! Vänliga hälsningar, Natalie
2020-01-15
Snabb leverans, bra kundtjänst!
Bordtennisbolaget.se svarar:2020-01-16
Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss! Vi hoppas du är nöjd med ditt köp! Vänliga hälsningar, Natalie
2019-11-14
Snabb leverans Riktigt bra lim
Bordtennisbolaget.se svarar:2019-11-18
Vad roligt att höra att du är nöjd! Tack för att du tog dig tiden att recensera din köpupplevelse hos oss. :) Vänliga hälsningar, Natalie
2019-09-24
Redigerades 2019-10-15
Snabb leverans.
Bordtennisbolaget.se svarar:2019-11-06
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du är nöjd med ditt köp! Vänliga hälsningar, Natalie
2019-09-11
Tycker det är väldigt dålig leveransinformation. Har ingen aning om var vårt bord tog vägen. Racket och bollar finns redan här sen fem arbetsdagar tillbaka.
Bordtennisbolaget.se svarar:2019-09-16
Hej! Tack för att du tog dig tiden att recensera din köpupplevelse! Det var väldigt tråkigt att höra att du har fått vänta på ditt bord så länge. Anledningen till att tillbehör och bord inte kommit samtidigt i just detta fall är att tillbehöret skickades från vårt egna lager medan bordet skickades från Stigas centrallager. Detta ska givetvis inte påverka leveranstiden och vi kommer att kika närmare på det. Hör gärna av dig till vår kundtjänst ifall du har frågor! Vänliga hälsningar, Rebekka
Sida 1