rating.rate-n-text-version.md
Sorterat efter datum
2018-12-19
l
liddesuser.total-reviews
Beställde på morgonen och hämtade ut varorna i butiken ett par timmar senare. Bra priser och trevlig personal. Inget att anmärka på.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-07-08
e
e8mickeuser.total-reviews
Har inte reklamerat någon vara, så den delen kan jag inte uttala mig om. Men beställningen av en utesoffa gick smidigt, och leveransen direkt från leverantören gick blixsnabbt.
2016-06-15
P
Piemonte16user.total-reviews
Aldrig tidigare har jag varit med om ett mer oseriöst företag som Denny´s home, tyvärr. Okunnig och arrogant kundservice, och inte nog med det... returer är otroligt kronliga, nästan omöjliga. Jag kommer ej beställa igen från dem, och råder er inte göra det heller!
2015-06-04
e
erikcarlssonseuser.total-reviews
Beställde ett bord med leveranstid 2-3 veckor i början på vecka 3 hörde jag av mig till butiken som lovade återkomma, vilket inte skede. Ringer igen i slutet på vecka 3 får då beskedet att varan är slut hos leverantören, och så har uppenbarligen varit fallet redan när jag placerade min order. Föreslog ett antal alternativ till butiken för att göra mig till en nöjd kund igen, samtliga alternativ avvisades av ledningen. Pengarna drogs självklart samma dag som jag gjorde beställningen, butiken lovade tidigare idag att återbetala pengarna och skicka en bekräftelse. 4 timmar senare så har ingen bekräftelse mottagits. Personligen kommer jag inte att handla i denna butik igen, åtminstonde tills dem förstått konceptet kundvård. Alla kan så klart få problem med att få in varor men då gäller det att proaktivt kommunicera detta och att årterkomma till sina kunder, något som Denny´s Home behöver arbeta vidare på. Skall jag hitta något positivt att säga så är det möjligtvis personalen från idag som försökte lösa mitt problem, även om ledningen inte var intresserad av dem olika förslagen på goodwill som jag presenterade.
Denny's Home svarar:2015-06-22
Hej, Detta var ju oturligt. Ber om ursäkt för den dåliga servicen och hoppas att vi i framtiden kommer kunna motbevisa detta!
2015-01-15
R
Rokkokouser.total-reviews
Jag köpte en lampa från Dennys Home för ett tag sedan. Eftersom de ger 10 % rabatt om man prenumererar på deras nyhetsbrev blev lampan billigast hos dem. Fri frakt var det också (över 1000 kr). Jag hade läst omdömena här innan men tänkte att eftersom de ändå har butik i Stockholm går det säkerligen att lösa på något sätt om det ändå strular. De skickade via DHL och tog väl kanske en extra dag jämfört med de snabbaste företagen jag brukar beställa ifrån. Hur som helst var det inga som helst problem.
Denny's Home svarar:2015-06-22
Toppen, kul med en nöjd kund som vi alltid eftersträvar :)
2014-10-23
P
PeterE08user.total-reviews
Ett förskräckligt ställe (har besökt det vid Medborgarplatsen). Tanten bakom disken är enormt otrevlig och ohjälpsam. Obegripligt hur någon enda människa kan välja att lägga sina pengar på detta ställe. Tvi vale.
Denny's Home svarar:2014-10-24
Oj, nej men så tråkigt att du fått den uppfattningen av oss! Hoppas du har möjlighet att ge oss en andra chans, vi har ju även en butik online. Mvh, Denny´s Home
2014-03-17
j
joe_manicuser.total-reviews
Blev lovad fri frakt på en möbel (både via mail och telefon) men köpvillkoren ändrades plötsligt och jag krävdes då på 500 kronor i frakt. Tydligen skulle butiken täcka upp för resterande del av fraktkostnaden (1500 totalt), men jag tycker att en seriös butik framförallt ska ha koll på sina fraktpriser och även stå för eventuella felräkningar. Har man avtalat ett pris med kunden ska det priset gälla utan reservationer, åtminstone när det är butiken som har felat.
Denny's Home svarar:2014-09-18
Tråkigt att detta hände... Hoppas att detta inte ska ske igen och att du ändå har förtroende för oss i framtiden. Vi beklagar hur ärendet hanterades.
2012-12-29
M
MalinWilliamsuser.total-reviews
Beställde en julstjärna för 1 månad sedan som jag inte sett röken av. Inte hört någonting. Mailat kundservice 2 ggr och skrivit på facebook där min "olämpliga" negativa kommentar tagits bort. Jag kan förstå att saker kan bli försenade/slut i lager etc, men då kan man höra av sig! Att inte ens svara på mail är under all kritik! Ta betalt hade de däremot inga problem med.... Kan omöjligtvis rekommendera någon att beställa något från deras hemsida!
Denny's Home svarar:2014-09-18
webadmin@dennyshome.se ska det stå!