Prisjakt
  • Teknikmagasinet

    (500+)

  • se
4.4Utmärkt
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
k
kricke242
17 omdömen
Utmärkt7 månader sedan

Hade ett garantiärende efter 11 månader; en avancerad miniräknare som inte gick att starta efter sommarlovet. De bytte produkten mot en ny, utan strul. Jättebra service! Kommer handla där igen! Tack!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 9 månader sedan

Proffs! Rekommenderar varmt ett besök! Butiken på Emporia i Malmö ska ha cred för hur de tar hand om sina kunder! /Danne

Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Köpte en begagnad iphone 11 i butik, super nöjd med servicen jag fick och med produkten.

e
erksell
2 omdömen
UselRedigerades 2 år sedan

Beställde en vara med förväntad leveranstid 2-4 dagar, men efter två veckor hade jag inte fått varken leverans eller info om försening. När jag kontaktade Teknikmagasinet efter två veckor sa de att underleverantören inte kunde leverera varan, och ordern cancellerades. Uruselt att de inte upptäckte detta själva och meddelade mig.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Det är så att det är ruggigt bra tack som faan

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Köpte en väckarklocka i julklapp som gick sönder några dagar senare. Det var en väckarklocka som man kunde ladda telefonen i. Klockan gick sönder men laddningen fungerar. Hör av mig till er och får en lång förklaring om att ni måste få tillbaka varan för att se om den är sönder, mm mm. Jag skulle skicka tillbaka varan. Med allt med det som medför att göra returen. Trots att jag skickat bilder på felet! Jag menar det var ingen lyxklocka! Tycker det är dåligt! Är väl bara att skicka en ny! Nej så dåligt skött!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

A6 butiken är förfärlig! Kan stänga butiken och flytta allt online. Fick kommentaren ”RÖR INTE förpackningarna nu när det är Coronatider” + den kvinnliga expediten - den manliga expediten som inte vill sälja. Se över er personalpolitik och anställ säljare.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Pratade i butiken i Göteborg, dom hade inte inne varan så butiksbiträdet rekommenderade beställning via hemsidan. Mycket nöjd

Åke G
8 omdömen
Bra2 år sedan

Lite svårt vid byte av leverans till att hämta i butik.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Smidig beställning och snabb leverans av BT-högtalaren

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SveaWebPaySwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: PhoneLife AB

Organisationsnr: 556913-5386