3.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-02-12
Redigerades 2019-02-27
Snabbt
Digital Inn svarar:2019-04-04
Tack för att du handlade hos oss!
2019-02-09
Snabbt och smidigt
Digital Inn svarar:2019-04-04
Tack! Välkommen tillbaka, här är en rabattkod för fri frakt i april om du glömde något. FRIFR4KTAPR
2018-12-15
Redigerades 2018-12-25
Missvisande information ang leveranstid på hemsidan. När jag betalt för ordern fick jag i bekräftelsemailet veta att leveranstiden var ca 7 veckor även om det vid beställningen stod att varan fanns på lager.
Digital Inn svarar:2018-12-27
Hejsan, Om du har möjlighet får du gärna höra av dig till vår kundtjänst på 010 330 3000 så kan vi se över vad som blivit fel. Vi vill ju självklart se till att rätt info går ut, och den ska vara rätt från början! Jag får ursäkta om det skapat några problem, men som sagt bara att höra av dig om du vill att vi ska ta oss en titt! Hälsningar, Olivia på Digital Inn
2018-12-06
Redigerades 2018-12-21
Snabbt och smidigt att beställa
Digital Inn svarar:2018-12-27
Kul att höra! God fortsättning, Olivia på Digital Inn
2018-12-18
t
Skriver på hemsidan att sakerna finns i lager, men finns inte i lager i verkligheten.
Digital Inn svarar:2018-12-27
Vad synd att det verkar ha blivit någon miss från vår sida där. Det är självklart inte meningen att gå ut med felaktiga lagersaldon, och framförallt inte meningen att sätta förväntningar för dig som kund som inte går att leva upp till. Du får gärna höra av dig till oss på telefon på nummer 0103303000 om du har fler frågor som vi kan hjälpa till att reda ut, eller om du skulle upptäcka en liknande miss igen. Vi vill ju se till att du som kund får rätt information! God fortsättning, Olivia på Digital Inn
2018-12-15
Beställer vara som finns i lager och det står att den kan hämtas omgående. Går ner 2h efter öppning och ordern är fryst för att kundtjänst inte hanterat den och jag får inte ut min produkt som jag redan betalat för. Kommer aldrig mer handla på Digital Inn. Usch
Digital Inn svarar:2018-12-27
Hejsan, Jag förstår att det känns krångligt men tyvärr är det ett sådant system vi måste ha. För att kunna försäkra oss om att allt gått rätt till i beställningen behöver vi först godkänna, och sedan vänta på att butiken packar varan. Som det står i bekräftelsemailet ber vi därför kunden att vänta tills butiken hört av sig. Jag förstår att det kan tyckas onödigt, men detta är just för att kvalitetssäkra själva köpet. God fortsättning! Hälsningar, Olivia på Digital Inn
2018-11-29
Redigerades 2018-12-14
Enkel beställning
Digital Inn svarar:2018-12-27
Skönt att höra att det gått smidigt. God fortsättning! Hälsningar, Olivia på Digital Inn
2018-12-10
Snabb och enkel beställning
Digital Inn svarar:2018-12-27
Tack för fint betyg! Hälsningar, Olivia på Digital Inn
2018-12-06
K
VARNING! Riktigt skitföretag som säljer produkter de inte har i lager dessutom har de nog den mest otrevliga kundsupporten jag varit med om. Boka av min beställning idag som gjordes på Black Friday då de fortfarande inte fått in produkten i lager. Ska tillägas att deras nätlagersaldo sa 3 när jag gjorde min beställning. Utöver det så är deras kundsupport bland det värsta jag upplevt där man blir ifrågasatt som kund för att NI inte kan leverera de produkter ni säljer där jag fått 3 olika datum för leverans. Köpte samma vara på Elgiganten idag det tog 5 min. Håll er borta är mitt råd!
Digital Inn svarar:2018-12-27
Vad tråkigt att höra att du blivit så missnöjd med oss. Det låter som att det blivit något krångel med att få in varor och tyvärr är det ju sånt som kan hända. Självklart är det inte okej att du inte blev bra bemött i vår kundsupport och det ska vi definitivt ta oss en titt på internt och se varför ditt ärende blev behandlat som det blev, men jag hoppas att du kan ha förståelse för att alla kan göra misstag och att vi absolut inte haft som intention att göra dig missnöjd. Vi gör vårt bästa att hålla vårt lager uppdaterat och korrekt, men när det brister har vi ju självklart förståelse för att man måste vända sig någon annanstans! God fortsättning, Olivia på Digital Inn
2018-11-26
Ta betalt går bra, men att skicka grejerna var tydligen inte så intressant... Fyra dagar efter betalning så har digital inn fortfarande inte skickat datorn som fanns i lager. Känns mycket oseriöst.
2018-11-12
Redigerades 2018-11-22
Om inte varan som man beställt inte finns i lager , borde man få besked när den kommer in.
2018-11-07
Bra produkter!
2018-10-12
Smidig beställning och bra och överskådligt produktutbud!
2018-08-21
Snabbt och smidigt!
2018-06-09
Gick lätt och alla alternativ till leverans o betalning fanns. Kunde kanske framgått tydligare att betalning skett på e-mailbekräftelsen och vid inloggning på min orderhistorik kom ingenting upp ännu.
Digital Inn svarar:2018-06-11
Vad roligt att höra att det funkar bra! Vi tackar så mycket för din feedback, och jobbar på att göra det ännu smidigare i framtiden. Hälsningar, Olivia på Digital Inn
Sida 1