Apple Premium Reseller
Handla online, hämta i butik
Apple Premium Service provider

https://www.digitalinn.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Digital Inn har fått betyget (5.16)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Missvisande information ang leveranstid på hemsidan. När jag betalt för ordern fick jag i bekräftelsemailet veta att leveranstiden var ca 7 veckor även om det vid beställningen stod att varan fanns på lager.
  • Hejsan,
    Om du har möjlighet får du gärna höra av dig till vår kundtjänst på 010 330 3000 så kan vi se över vad som blivit fel. Vi vill ju självklart se till att rätt info går ut, och den ska vara rätt från början!

    Jag får ursäkta om det skapat några problem, men som sagt bara att höra av dig om du vill att vi ska ta oss en titt!

    Hälsningar,
    Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt att beställa
  • Kul att höra!

    God fortsättning,
    Olivia på Digital Inn

  • Usel
    29 dagar sedan
    Skriver på hemsidan att sakerna finns i lager, men finns inte i lager i verkligheten.
  • Vad synd att det verkar ha blivit någon miss från vår sida där. Det är självklart inte meningen att gå ut med felaktiga lagersaldon, och framförallt inte meningen att sätta förväntningar för dig som kund som inte går att leva upp till. Du får gärna höra av dig till oss på telefon på nummer 0103303000 om du har fler frågor som vi kan hjälpa till att reda ut, eller om du skulle upptäcka en liknande miss igen. Vi vill ju se till att du som kund får rätt information!

    God fortsättning,
    Olivia på Digital Inn

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Beställer vara som finns i lager och det står att den kan hämtas omgående. Går ner 2h efter öppning och ordern är fryst för att kundtjänst inte hanterat den och jag får inte ut min produkt som jag redan betalat för.

    Kommer aldrig mer handla på Digital Inn. Usch
  • Hejsan,

    Jag förstår att det känns krångligt men tyvärr är det ett sådant system vi måste ha. För att kunna försäkra oss om att allt gått rätt till i beställningen behöver vi först godkänna, och sedan vänta på att butiken packar varan. Som det står i bekräftelsemailet ber vi därför kunden att vänta tills butiken hört av sig. Jag förstår att det kan tyckas onödigt, men detta är just för att kvalitetssäkra själva köpet.

    God fortsättning!

    Hälsningar,
    Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkel beställning
  • Skönt att höra att det gått smidigt.

    God fortsättning!

    Hälsningar,
    Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Snabb och enkel beställning
  • Tack för fint betyg!

    Hälsningar,
    Olivia på Digital Inn

  • Usel
    1 månad sedan
    VARNING!
    Riktigt skitföretag som säljer produkter de inte har i lager dessutom har de nog den mest otrevliga kundsupporten jag varit med om. Boka av min beställning idag som gjordes på Black Friday då de fortfarande inte fått in produkten i lager. Ska tillägas att deras nätlagersaldo sa 3 när jag gjorde min beställning. Utöver det så är deras kundsupport bland det värsta jag upplevt där man blir ifrågasatt som kund för att NI inte kan leverera de produkter ni säljer där jag fått 3 olika datum för leverans. Köpte samma vara på Elgiganten idag det tog 5 min. Håll er borta är mitt råd!
  • Vad tråkigt att höra att du blivit så missnöjd med oss. Det låter som att det blivit något krångel med att få in varor och tyvärr är det ju sånt som kan hända. Självklart är det inte okej att du inte blev bra bemött i vår kundsupport och det ska vi definitivt ta oss en titt på internt och se varför ditt ärende blev behandlat som det blev, men jag hoppas att du kan ha förståelse för att alla kan göra misstag och att vi absolut inte haft som intention att göra dig missnöjd.

    Vi gör vårt bästa att hålla vårt lager uppdaterat och korrekt, men när det brister har vi ju självklart förståelse för att man måste vända sig någon annanstans!

    God fortsättning,
    Olivia på Digital Inn

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställning
    Ta betalt går bra, men att skicka grejerna var tydligen inte så intressant... Fyra dagar efter betalning så har digital inn fortfarande inte skickat datorn som fanns i lager. Känns mycket oseriöst.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Om inte varan som man beställt inte finns i lager , borde man få besked när den kommer in.
  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Bra produkter!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidig beställning och bra och överskådligt produktutbud!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt!
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Beställning
    Gick lätt och alla alternativ till leverans o betalning fanns.
    Kunde kanske framgått tydligare att betalning skett på e-mailbekräftelsen och vid inloggning på min orderhistorik kom ingenting upp ännu.
  • Vad roligt att höra att det funkar bra!
    Vi tackar så mycket för din feedback, och jobbar på att göra det ännu smidigare i framtiden.

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Enkelt att hitta Informationer man behöver
  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning
    Väntade över en månad på de beställda varorna. Fick ingen info från Digital Inn mer än en bekräftelse på köpet och att mitt kort var debiterat. Man kan inte heller följa sitt köp från beställning, till packning och leverans. Fortfarande har jag ej fått mina betalade och beställda varor. Inte heller något svar från Digital Inn. Varning!
  • Hej, Vi beklagar att din upplevelse inte varit den bästa.
    Vi tittar gärna närmare på ditt ärende för att reda ut vad som hänt och varför ditt mail inte kommit fram.
    Har du möjlighet att skicka ett mail till webshop@digitalinn.se så ska vi titta närmare på detta.

    Med vänlig hälsning,
    Digital inn

  • Bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Dyr frakt
  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställning Leverans
    Sen leverans trots att sakerna jag beställt skulle finnas på lager. Inga svar på mail!? Trots att jag skickat flertalet gånger. Dåligt!
  • Hej,

    Vi beklagar att du fick vänta på din order. Vi vill såklart skicka varorna så att ni får den så fort som möjligt. Har du ett ordernummer så tittar jag gärna på din order och ser varför du inte fick din vara i tid.

    Vi har en 24h svarsregel angående mail som vi håller, så jag undersöker gärna varför du inte fått något svar så vi vet att inte mailet gått till fel adress eller liknande. För självklart ska du få svar när du mailar oss.

    Med vänlig hälsning,
    Digital inn

  • Usel
    11 mån sedan
    Beställning Leverans
    Produkten beställdes 20/12 2017 och är fortfarande inte levererad. Ni hör inte av er utan man får själv höra av sig till er för att höra vad som händer. Rent ut sagt sjukt dåligt.
  • Hej,

    Vi är hemskt ledsna att du behövt vänta på din order. Självklart ska det inte ta så pass lång tid att få hem sin order.
    På grund av hög belastning har vi inte kunnat kontakta dom kunder som fått vänta på sin order utan jobbar för fullt med att få ut alla beställningar. Har du ett ordernummer så tittar vi gärna på din order igen för att se om vi kan hjälpa dig ytterligare

    Med vänlig hälsning,
    Digital inn

  • 2018-01-17 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Superlätt att beställa, stort utbud
  • Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    Enkelt att hitta och bra info om produkterna
  • Trevligt att höra att du tycker det!

    God fortsättning!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, enkelt och rätt - de e digital inn de
  • Alltid kul med sådana fina ord - vi tackar och bockar!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Otroligt bekvämt betalningsgränssnitt!
  • Det håller jag med om! Tack för din feedback!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Snabbt och smidigt!
  • Kul att höra - det är det vi hoppas att våra kunder ska uppleva!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Beställning
    Mitt paket har fortfarande inte blivit skickats.
  • Hej,
    Tråkigt att leveranstiden var annat än du förväntat dig. Återkom på webshop@digitalinn.se eller på 010 330 3000 om det är så att ordern fortfarande inte kommit, så kollar vi på vad som strulat till sig!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    6 dagar nu och ingenting händer.... väldigt seg leverans.
  • Hej, du får gärna återkomma till oss antingen på webshop@digitalinn.se eller på 010 330 3000 så tar vi oss en titt på om det är så att något har hänt med ordern, eller om det var en vara vi kanske har varit tvungna att beställa in.

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Dålig
    1 år sedan
    Beställning
    Efter beställning av telefonen får man ingen info om när man kan vänta sig att telefonen kommer. Man får söka info hela tiden. Skärpning!!!
  • Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du får gärna återkomma till vår kundtjänst på 010 330 3352 så tar vi oss en titt på ordern.

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Lätt som plätt.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelhet och tydlighet
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    Bra betalningsalternativ och tydlig hemsida
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    Smidigt att handla - Känns bra att kunna hämta i butik i stället för att hämta på posten.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Allting gick snabbt och smidigt lätt navigerad i systemet och jag fick efter två dagar!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Jag vill tabot 2st iPhone 8 plus 256 GB
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Beställning
    Tja, jag fick bara en utav de två artiklarna jag beställde så jag är halvnöjd.
  • Hej,

    Jag är ledsen att din upplevelse av oss inte varit som önskad. Vi brukar delleverera ordrar om det är så att nästan allt i ordern finns inne så att du som kund ska slippa vänta på allt. Dock så förstår jag också självklart att det kan kännas konstigt att inte få hela sin order. Du får hemskt gärna återkomma till mig med ett ordernummer, eller ringa in till vår kundtjänst på 010 330 3000 så kollar vi upp det på en gång!

    Hälsningar, Olivia på Digital Inn

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Enkelt att göra beställning.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Dålig service, dyrast i stan och tappar bort leveranser.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Beställde dator i deras webbshop för hämtning i butik samma dag.
    Kommer till butiken i Västermalmsgallerian och varan finns ej trots att det enligt deras lagerstatus ska finnas i lager hos just den butiken. Får till svar av personal att deras lagersaldo är "lite crazy" och aldrig stämmer. Trött personal, trött butik. Undvik!
  • Hej,

    Beklagar att din produkt inte fanns tillgänglig. Har du ett ordernummer eller liknande så vi kan undersöka ditt ärende lite närmare?

    Med vänlig hälsning,
    Digital inn

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Otroligt besviken och missnöjd. Lämnade in iPhone 6 på lagning i Västermalmsgallerian och fick kostnadsförslag för byte av display. "Om byte av disply inte räcker kommer Apple att skicka oss ett nytt kostnadsförslag". Så stod det klart och tydligt i mejlet jag fick från Digital Inn. Dock fick jag aldrig något nytt kostnadsförslag utan istället bytte de ut min enhet mot en ny mobil och all data gick förlorad (gick inte att säkerhetskopiera mobilen innan). De påstår att jag godkänt att all data går förlorad men de kan inte visa mig pappret som de påstår att jag skrivit på. Blev lovad återkoppling för ca 3 veckor sedan men har tyvärr inte hört en knyst trots påminnelse från min sida. Tråkigt med så oprofessionellt bemötande både av grabbarna som jobbar i butiken (kaxiga och nedlåtande) samt de på kundservice.
  • Hej,

    Beklagar att din upplevelse hos oss inte blev den bästa. Vi vill alltid att kunden ska få bästa möjliga hjälp hos oss. Vi tar till oss att det kan tydliggöras att all information på enheten försvinner från telefonen på dom papper man skriver under. Vi ber också om ursäkt att återkopplingen tog tid, som jag förstår det har du nu blivit kontaktad och fått alla papper som önskades. Vi hoppas också att du är nöjd med din iPhone.

    Med vänlig hälsning,
    Digital inn

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning
    Lätt att beställa
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Bra information ang rabatterade varor. Klart fördel att använda Klarna som betalningsmedel.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Gick lång tid utan uppdatering om leveransstatus så jag mejlade kundtjänst och fick svaret att jag redan hade hämtat ut mina varor. Ett skämt.
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning
    Eftersom jag en vecka efter beställningen fortfarande inte har en aning om när jag får varan och förfrågningar inte besvaras så faller intrycket väldigt mycket.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Service på Iphone går fort men personalen har en väldigt kaxig och nedlåtande attityd som drar ned betyget.
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag har handlat både iMac, iPhone samt mycket tillbehör i dessa butiker och slås varje gång av hur otroligt dåligt bemötande man får av den okunniga, ohyfsade och inkompetenta butikspersonalen! Ett lysande undantag är butikschefen på Sveavägen som verkligen är trevlig och kan sin sak. Tyvärr återvänder jag då de ofta har saker i lager. Men det finns stor förbättringspotential!
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en iMac på Digital Inn, Västermalmsgallerian. Fick veta att det kunde gå snabbare om jag beställde den i butik. Efter tio dagar gick jag in på butiken och frågade hur det gick, de lovade undersöka. Fick mejl med besked att det skulle dröja tio dagar till. Gick ånyo till butiken när tio dagar gått. De lovade undersöka och återkomma. Fick mejl att det skulle dröja tio dagar till. Avbeställde då varan. Fick ingen bekräftelse. Efter tio dagar ringde någon och sa att nu hade varan kommit och jag kunde hämta den om jag fortfarande var intresserad. Gick då dit. Visade sig då att varan var felkonfigurerad (8 GB interminen i stället för 32 GB som jag bett om). Inte någon gång fick jag höra ett beklagande eller ursäkt över att det dröjde. Fick i stället hör att det tog tid när det var en "specialbeställning". Det tycker jag är dåligt.

    Gick sedan in på Apples hemsida och beställde den dator jag ville ha. Levererades efter tio dagar...
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Det här företaget skickar spam i mängder, flera i veckan, fastän jag aldrig handlat av dem.
  • Hej,

    Det var tråkigt att höra att du har fått den bilden av oss. Man hamnar enbart i vår maillista för nyhetsbrev om man har handlar hos oss så vi vill gärna se över hur detta kan ha skett. Du får gärna maila till marknad@digitalinn.se så ser vi till att ta bort dig från vår maillista om du inte redan klickan på "unsubscribe" i något nyhetsbrev.

    Med vänlig hälsning
    Digital inn

  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Man ska inte lita på deras lagerstatus. Jag beställde en vara på webben som hade 1-3 i lager med leverans om 1-2 dagar stod det. Efter 3 dagar ringde jag och fick höra att den var nu var slut men att jag låg först i kön på webbutiken när varan skulle komma in. Varan var en present men personen i fråga har efter 2 veckor fortfarande inte fått sin present! Jag är inte så nöjd, så kan man säga! Men det kanske kan bli en julklapp istället...
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Beställde en Apple iPhone 6 Plus Leather Case Midnight Blue, tog för givet att butiken log i Göteborg (jag bor i Göteborg) eftersom varan skulle hämtas i deras butik som ligger på Götgatan, men så fel jag hade, butiken ligger i Stockholm! Killen i kundtjänsten utan vidare, jag skickar den hem till dig utan någon avgift! Efter två dagar log den i min brevlåda!
  • Bra
    2 år sedan
    Beställning
    Beställning var 160926, och det är nu 160927 och jag har inte fått information om att beställningen har bearbetats.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Så smidigt :) love it
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Strålande! Snabb leverans :)