2.7 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-03-31
    S
    Shahbaz(1 omdöme)
    Suverän service och väldigt hjälpsamma
    2018-12-08
      c
      civilizedaxe(3 omdömen)
      Markerar att de har i lager och så stämmer det inte
      2018-11-27
      Redigerades 2018-11-28
        B
        Brianlp519(1 omdöme)
        Pre-purchase: Didn't get back to me after two emails (4 and 5 Oct) and three phone calls prior to purchase to arrange for home delivery on a specific date (going on holiday for two weeks). They promised to call me/email me back a few times. After another email on 21 Oct, they shrugged it off and said they must have missed my emails. Purchase: Eventually ordered to local pickup location on 23 Oct due to non-response pre-purchase. Straightforward on website. Said 6-8 days shipping on two of the radiators, guessing they were on order from the supplier. Delivery: Company only shipped 3 out of 5 radiators with other controllers, arriving 8 Nov. Wife called the next week, they were backordered with supplier. Promised delivery by 21 Nov. Sitting here on 27 Nov with no other communication or radiators. Emailed them today and left this review. 28 Nov ElKatalogen says item is still backordered to 5 Dec and will forward on afterwards. Will edit this review once rectified.
        2018-11-06
          Bergman123(155 omdömen)
          Bra service och kommunikation vid stor order.
          Sorterat efter datum
          Gamla omdömen

          Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

          2018-05-30
            G
            Gasto(39 omdömen)
            Riktigt imponerad över servicen här. Riktigt bra priser och leveransen gick otroligt fort. Här kommer jag handla mer gånger.
            2017-12-05
              N
              Netzler(1 omdöme)
              Snabb leverans och bra priser, precis det vi alla är ute efter. Personalen var väldigt hjälpsam samt kunnig och deras meddelande- funktion är verkligen någonting jag kan rekommendera. Gick snabbt att få svar på funderingar kring leverans och skillnader på produkter. Kommer absolut beställa här ifrån igen!
              2017-11-16
                d
                daniel1985(1 omdöme)
                Rekommenderas verkligen! Patrick som hjälpte mig var otroligt kunnig och hjälpsam.
                2017-09-27
                  k
                  kkkarolin(1 omdöme)
                  Beställde element och fick leverans dagens efter! Perfekt !
                  2017-07-31
                    s
                    swebob(2 omdömen)
                    Svarar inte eller levererar
                    2017-02-23
                      T
                      Tallbom(1 omdöme)
                      Riktigt snabb leverans och grym service!:)
                      2017-02-16
                        f
                        frepps(4 omdömen)
                        Beställde spotlight. Snabb och smidig leverans med statusuppdatering. Hemsidan kunde varit bättre på att informera vilken transformator som passade vilken spotlight.
                        2016-02-28
                          t
                          trind(2 omdömen)
                          Fantastiskt bra service.
                          2015-10-16
                            p
                            promaster(220 omdömen)
                            Lägsta priset på Hager normcentral, bra information på sidan och vid beställning, samt hyfsat snabb leverans på några dagar.
                            2014-08-03
                              svegust(23 omdömen)
                              Beställde en nätdel till spotlights. Fick snabbt bekräftelse på min order. Leverans efter några dagar. Betalade mha kreditkort, betalningssidan kändes lite skum men allt fungerade.
                              2014-01-07
                                s
                                svenbertil1(6 omdömen)
                                VARNING för Elkatalogen! Jag beställde den 24 november 2013 bordslampa Smarty Uggla hos Elkatatalogen och betalade med mitt Visa kort. Jag har ännu, den 7 januari 2014, inte fått någon lampa. Företaget utlovar, förutom snabba leveranser, att det skall finnas en Kundtjänst öppen kl 08 till 17:00. Kundtjänsten är i själva verket en extern svarsservice. Strax före jul blev jag mot all förväntan uppringd av en man på Elkatalogen, som förklarade den uteblivna leveransen med att han hade varit sjuk och att hans kollega befann sig i USA. Jag har gjort för- nyade, fåfänga försök att via svarservicen komma i kontakt med någon på företaget. Det finns uppenbarligen bara två anställda, som (miss-)sköter alla uppgifter. En grundregel är att man ALDRIG skall göra affärer med före- tag som man inte enkelt kan komma i personlig kontakt med. Jag kommer nu att göra en anmälan till Allmänna reklamations- nämnden. Sven-Bertil Carlsson Karlskrona
                                Sida 1