Omdömen(28)

Sorterat efter datum
z
zade84

1 omdöme

Utmärkt
6 månader sedan

snabb leverans och bra kundbemötande, rekommenderar denna butik 👌

Usel
7 månader sedan

Fullständigt urusel kundservice! Skickar fel grejor och vägrar att svara på mail och telefon. Undvik!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 månader sedan

Varor kommer ej, Går ej att få tag i via mail eller telefon.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
9 månader sedan

Skickar fel varor. Svarar inte på mail eller telefon. Uruselt

Dålig
9 månader sedan

Beställde lite grejer för två veckor sedan. Fakturan kom nästan direkt. Men sakerna? Efterlyst via mail - de svarar inte. Ringer man så hamnar man på en telefonsvarare. Känns sådär... Nu vet man inte om man ska köpa på annat ställe. Fakturan stoppad tillsvidare

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
10 månader sedan

Köpte vara! Dem skickade den säger dem! Har aldrig mottagit varan! Varnar!

j
jockey_swe

1 omdöme

Usel
10 månader sedan

Köpte en sonoff som slutade funka nästan direkt. De lovade att skicka en ny kabel. Efter det så vägrar de att svara

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
ett år sedan

Bra packat, snabb leverans.

M
Mammas pojke

2 omdömen

Utmärkt
ett år sedan

Riktigt bra priser och bra support vid en felbeställning av mig som dom fixade snabbt. Angående reklamation så var dom snabba på att skicka ut en ny smartplugg vid fel utan problem för någon vecka sedan. Rekommenderas

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Problem med reklamation, svarar inte på email

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Svarar inte på mail. Skickade iväg ett paket och flera av varorna var restnoterade så jag fick inte dom, men betalt för varorna tog dom. Jag tvivlar på att jag någonsin kommer få se de restnoterade varorna....

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Reklamerat en Sonoff camera... Kundtjänst svarar inte på mejl eller Messenger.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
ett år sedan

Beställde en smartplug och den dök upp snabbt och smärtfritt. Döm om min förvåning när jag öppnade kartongen och fick se att jag fått två istället för en. Jag påpekade detta och fick per omgående svar att jag skulle se det som en tidig påskpresent. ❤️ Båda två fungerade för övrigt utmärk. Så tack för god service. //J

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Härligt hur boiq väljer att svara EN(!) av flera kunder som klagar på att dom inte svarar. I svaret skriver man även att man inte sett mail från kunden… vilket då måste tolkas som att man sett de andra kunderna maila, men ignorerar dem!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Reklamerat en vara i Jan. Ingen återkoppling. Svarar inte på mejl eller Facebook Messenger.... Skickat mejl om påminnelse av reklamationer i mitten på februari, fortfarande inte hört något...

Betyg köpupplevelse

2.4OK
9 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(1)
(0)
(1)
(5)