Prisjakt

Omdömen(23)

Sorterat efter datum
s
senil

49 omdömen

Usel
12 dagar sedan*
Beställer en vara en 26 augusti. "Skickas inom 2-5 dagar". Den 10 september jag har inte fått någon vara och inte heller hört något av butiken. Ringer då in och frågar, och får höra att det kommer dröja 1-2 veckor till. Jag avbeställer. Vid tidpunkt för avbeställning står varan som "I lager ✓ Skickas inom 24 timmar". Ta deras utsatta leveranstider med en näve salt
*Redigerades 12 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan*
Snabba på att ta betalt. Varor levereras inte enligt löfte. Inga varor alls. Återkommer inte som de lovar att göra. Helt jävla tyst. Rekommenderas inte.
*Redigerades 3 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
4 månader sedan
Kommer förmodligen hitta en annan sida att beställa ifrån eftersom de har gått 4 veckor nu sen jag la min beställning står att de ska ta 2-5 dagar och inte fått den än. Blir irriterad när man ringer in till dom och då lovar dom att den ska komma i veckan men inte har jag sett nått paket.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Extrem lång leverans tid och dessutom fel på ordern.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan*
Kunnig personal. Levererades enligt plan. Rekommenderas!
*Redigerades 7 månader sedan
H
Hawkins

57 omdömen

Usel
8 månader sedan*
Skickas inom 2-5 dagar, nja vi är uppe i 56 dagar totalt och tydligen så kommer inte leveransen förrän i februari. Står fortfarande "Skickas inom 2-5 dagar" på produkten på deras hemsida. Så lita inte på denna butiken. Sen att det tar en vecka innan man får svar på mail, är väl inte bra heller.
*Redigerades 8 månader sedan
Usel
9 månader sedan
Vafan händer.... Beställer grejer som ska finnas i lager.... Saker kan ju såklart vara slut det är ju lugnt men att man inte ens kan få ett svar när man mailar och frågar om sin order är ju under all kritik. Inte hört ett ord på över 3 veckor.... Katastrof.
P
Perra

18 omdömen

Bra
10 månader sedan*
Höjer betyget då jag fick snabb feedback och förklaringar på min initiala kommentar.. Varan har kommit (tog en vecka från beställning) och var förpackad ok. Inget att klaga på från min sida förutom förvirringen kring restnoterad och i lager samtidigt (dock fått mail att dom ska se över detta) ---- Lade en beställning på en dammsugare från Sandbergs Järn på Black Friday då dom var lägst i pris och stod att den fanns i lager med 2-5 dagars leveranstid. När jag efter beställning kollar på "min sida" så står dammsugaren som restnoterad. Går in på hemsidan och kollar och där står den fortfarande som i web lager med 2-5 dagars leverans.. Tänkte det kanske behövde lite tid på sig att uppdatera, men nu efter ytterligare en vardag så säger den fortfarande både i lager och samtidigt restnoterad..
*Redigerades 10 månader sedan
Sandbergs järn svarar:2020-12-01
Hej Per-Erik. Tack för att du tar dig tid att ge oss ditt omdöme och för att du har valt att handla hos oss. Jag tror dessvärre att du har missförstått informationen på produktsidan. Texten som du refererar till säger "Skickas inom 2-5 dagar". Det betyder att vi beräknar att kunna skicka produkten inom 2-5 arbetsdagar. Dammsugaren som du har beställt är beräknad att skickas från oss på torsdag eller fredag den här veckan vilket i ditt fall blir 5 arbetsdagar från att du lade din beställning. Jag hoppas att detta ger dig en tydligare bild och du får mer än gärna kontakta oss så berättar vi mer om det är något som är otydligt.
Anonym användare
Anonym användare
OK
10 månader sedan
+Har ställt frågor och fått snabbt svar.Lätt att handla. -har inte upptäckt något som är negativt
j
jomensåatt

1 omdöme

Dålig
ett år sedan*
Går sådär med leveranserna va? En vara som är listad som i i lager och skickas inom 2-5 dagar resulterar i mail om att varan är slut hos leverantören och man inte vet när den kommer in. Av dömda av övriga recensioner här så verkar det vara standardförfarande? Kanske att man inte ska skriva 2-5 dagar om man inte har grejerna på lager? Edit: 2 stjärnor är "OK" enligt Prisjakt?!?
*Redigerades ett år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
ett år sedan
”Skickas inom 24 timmar” köpte ett skruvdragarkit för 5 dagar sen har inte hört ett ord sen dess.
m
mantratt

4 omdömen

Dålig
ett år sedan*
Nästa gång ska jag läsa butiksomdömen innan jag handlar. "Skickas inom 2-5 dagar" stod det. Direkt EFTER köpet meddelade Sandbergs automatiskt att artikeln är restnoterad. Kanon! Jag mailade Sandbergs och bad om förtydligande. Efter drygt 2 arbetsdagar utan svar testade jag deras chat, fick restnotering bekräftad, och bad dem återbetala. "Inga problem, jag fixar det" svarade Sandbergs. Ingen fixade något alls. 9(!) dagar efter mitt mail fick jag äntligen svar på det: De bekräftade att varan är restnoterad. (Kanon!) Jag svarade på mailet, och upprepade och hänvisade till min begäran från chatten, nu med deadline. Efter det sista mailet tog det ett par dagar till, och sedan fick jag min återbetalning. En stjärna räddad, med viss tveksamhet då Sandbergs verkar tycka riktigt illa om onlinekunder. P.S. Om jag köper något i Sandbergs butik på Kammakargatan och ställer en fråga om mitt köp, får jag vänta 9 dagar på svar då också? Eller är det bara onlinekunderna som får vänta?
*Redigerades ett år sedan
O
Oskar

1 omdöme

Usel
ett år sedan*
Som skrivits tidigare så står produkterna som i lager på hemsidan och att de ska skickas inom 24 timmar. Sen händer inget på två dagar och jag hör av mig till kundtjänst. Nej då fins den ju inte i lager. Nu en dag senare så står den fortfarande som i lager... EDIT: det rör en sp6000j
*Redigerades ett år sedan
Sandbergs järn svarar:2020-09-17
Hej Oskar. Tack för att du tar av din egen tid för att ge oss just ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att din köpupplevelse inte har levt upp till allas förväntningar. Självklart skall artiklar justeras när när det inte stämmer och i ditt fall har vi verkligen brustit. Vi jobbar dagligen för att hålla informationen på webbsidan så tydlig och uppdaterad som möjligt. Återkom gärna till oss med vilken produkt det gäller så kommer vi att rätta till det med en gång. Mvh Sandbergs Järn.
P
Peter

1 omdöme

Usel
ett år sedan*
Noterar i andra kommentarer nedan att någon från Sandbergs Järn svarar, hälsar och ursäktar problem med leverans - samt att det aldrig ska ske igen. SPOILER-ALERT: Det hände igen. Beställde en produkt som enligt hemsidan var lagerförd och kan levereras på 2-5 dagar. Idag har det gått 7 arbetsdagar och 4 helgdagar utan leverans. Ringde idag till en förvirrad support som inte kunde svara på om varan fanns på lager. Supporten bad om att få springa ut på lagret och titta, för att sedan ringa upp - det skedde inte. Verkar vara riktig amatörnivå. "Snabba leveranser", kan stryka den på en gång.
*Redigerades ett år sedan
Sandbergs järn svarar:2020-09-17
Hej Peter. Tack för att du tar dig tid att ge oss ditt omdöme. Vi beklagar att dina köpupplevelser inte levde upp till varken dina eller våra förväntningar. Vårt mål är alltid att ha så snabba leveranser som möjligt. Vi tar åt oss av din feedback och jobbar nu extra hårt för att täppa till eventuella leveransluckor. Tveka inte att kontakta oss om du har fler synpunkter. Med vänlig hälsning Sandbergs Järn.
M
Magnus

1 omdöme

Usel
ett år sedan
VARNING! Varorna fanns i lager enligt hemsida. Betalade förskott och väntade. Nu har det gått flera månader och inga varor kommer trots kontakt med kundtjänst.
Sandbergs järn svarar:2020-07-20
Hej Magnus! Usch vad tråkigt att läsa om din dåliga köpupplevelse, det är helt emot vad vi strävar efter. Maila in fullständigt namn eller ordernummer till [email protected] så ser jag till att lösa detta omgående. Hälsningar Marcus på Sandbergs järn.
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.1OK
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(1)
(1)
(4)
(5)