Prisjakt
Annons
  • H&M

    (40)

  • se
1.5Dålig
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
F
Usel3 månader sedan

Är mycket besviken på HM. Ville köpa samma vinterhandskar online som jag köpte online en månad tidigare då min son lyckades slarva bort dem. De var nedsatta från 199 kr till 109 kr, men fanns inte att beställa online så jag valde då alternativet "Hitta i butik". De fanns i en butik nära mig. Men ingenstans blev jag informerad om att priserna i butik var annorlunda och att det där var ordinariepris på 199 kr som gällde. Det var i stället biträdet i butiken som informerade mig om det, och när jag frågade henne var den informationen fanns på deras webbplats så kunde hon inte hitta den. Jag kan nu säga er var den infon finns. Den finns väl dold i en flera sidor lång text som ligger tre nivåer ner under Kundservice > Sekretess och Säkerhet > Allmäna Villkor på deras sajt. Den informationen kunde enkelt ha lagts till direkt på produktsidan, och på så sätt hade jag och förmodligen många andra sluppit bege sig till en butik för att där mötas av helt andra priser än de annonserade. Att dessutom bli bemött av fullständig oförståelse av butikspersonalen gör inte hela saken bättre. Ni kan bättre, HM!

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Har inte "öppet köp" (rätt till retur) på mängder av sina artiklar. Vilket de dessutom inte upplyser om vid inköp. Handlar ALDRIG igen på H&M.

Gästanvändare
Uselett år sedan

Har beställt ifrån hm ett par gånger och det är samma visa varje gång! Man tänker att dom kanske utvecklats och nått upp till en accceptabel nivå men icke. Ruskigt dåliga leveranstider, tar minst 3-4dagar för dom att bara hantera ordern… Sista gången ja köper ifrån deras ehandel. Kan inte komma på någon annan ebutik med sämre leveranskapacitet.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

HM är ett skämt! Gjorde en beställning, använde min bonus på 25 kr, returnerade några plagg men bonus vad fördelat på alla plagg så jag fick typ 5 kr bonus på de plagg jag behöll. Nu är det helt sluthandlat på HM.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Den 20 jan köpte jag presentkort som aldrig dör upp. Ni skulle göra om detta till elektroniska presentkort som heller aldrig dök upp. Ni skulle sedan göra en återbetalning som heller aldrig dök upp. Sedan var det någon hos er som kom på att ni försökt göra en återbetalning till det elektroniska presentkortet vilket inte funkade. När ni väl gjorde rätt skulle ni skicka ut ett kvitto till min mail på återbetalningen vilket inte heller kom och ni undrade om jag blockerat eran mail. Varför skulle jag gjort det när jag försöker ha kontakt med er? Ni erbjuder en kompensation på 15% vid nästa köp. Jo tjena hur troligt är det att jag handlar av er igen efter detta strul. Kunde jag ge minus en miljon skulle jag göra det. Jag har all mail och chattkonversation kvar så allt detta stämmer. Nä usch och skäms på er. Tack och hej från mig.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Håller med flera andra kunder - URUSELT bonussystem. De drar av din bonus jämt på alla varor du köper och om du sedan behöver returnera ett par varor - får du inte din intjänade bonus tillbaka utan H&M tar helt sonika bara din intjänade bonus du får den inte tillagt på de varor du behåller utan den försvinner - Så otroligt dåligt system. Jag handlar ofta på andra affärer och där kan jag använda min bonus på de varor jag behåller! Aldrig stött på någon sämre affär gentemot sina kunder än H&M - så synd - ni borde kunna göra bättre! Sedan måste man ha appen för att kunna använda sin bonus samt få rabatter i butik, synd då jag inte har det på min telefon (fungerar inte på min telefon..) Dåligt - sämre - sämst - Tyvärr...annars skulle jag gärna gynna ett svenskt företag - men ni kan ju bjuda till lite och underlätta för era kunder genom att inte ta våra intjänade bonusar....

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Hm bli bara sämre och sämre. Fult av er med retursystemet då man utnyttjat sin bonus. Ändra på det omgående!

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Bonussystem vid retur- då snor hm mina pengar som jag tjänat in- ändra på det! Så dåligt

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Jag skulle aldrig betala med Klarna🤮

Gästanvändare
Dålig3 år sedan

krångligt att använda bonusen, måste ha telefon och app uppkopplat när man handlar, det borde kunna synas i kassan, Dåligt att poängen försvinner efter året.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: H & M Hennes & Mauritz Sverige AB

Organisationsnr: 556151-2376