Kategorier
Prisjakt

Omdömen(311)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
17 timmar sedan
Köp aldrig hos Zalando. Företaget säljer vad som helst utan någon kvalitetssäkring. Företagets reklamation och garanti policy avvikar från svenska konsumentlagen dessutom är kundtjänsten otrroligt otrevlig och kaxig!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
16 dagar sedan
Dålig köpupplevelse som avslutas genom att Zalando själva returnerar en vara, i mitt namn trots att jag inte ens fått den eller bett om det. Kundtjänst är otrevliga och oproffsiga, och konsekvent missförstår för att ge generella ”icke-svar”. Då det är ett budgetföretag kan inte annat förväntas förvisso. Så glöm en premiumupplevelse med topp kundtjänst!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
21 dagar sedan
Varning för Zalando, ett företag helt utan moral, kundservice eller normalt hyfs. Köpte väldigt mkt kläder i början av 2021 pga hade gått ner i vikt/ bytt storlek. Zalando skickar under denna period fel storlek två gånger på min favoritklänning. Sen är klänningen slut i rätt storlek och jag får aldrig min favoritklänning. Sen slarvar de bort returen. Trots de hittar allt annat som returnerats misslyckas de att registrera denna retur, troligen pga det är fel storlek jämfört med vad jag beställt. Och sen debiterar de mig dubbla påminnelseavgifter på fakturan, trots jag bett Zalando pausa den tills returen hittats. Kundservice visar noll intresse hjälpa mig/kunden/lösa problem/behålla sina stamkunder som investerat tid och pengar i deras produkt. Nu har jag tvingats betala för klänningen jag aldrig fick inklusive påminnelseavgifter dvs. Tycker det är är bedrägeri att behandla sin kunder så. Och om jag inte betalar går fakturan till inkasso. Lågt av ett företag som omsatte 8 miljarder euro förra året. Borde anmälas. Rekommenderar er att handla någon annanstans. Vilket Klädföretag som helst är bättre än zalando.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Snabba leveranser 👍
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Köpte ett par pumaskor, värde 499:- (På rea). De började flagna och gå sönder efter att jag använt dem vid tre tillfällen, så kontaktade kundtjänst för reklamation. Jag var öppen för att lösa det till vilket sätt som helst men vägrades byte, lagning, ersättning OCH reducerat pris. Det går inte heller att anmäla till Allmänna Reklamationsnämnden, då minimumgränsen för varan skall vara 500:-. Kommer inte handla här mer.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Ok priser och leveranstid. Men fick en påminnelse på en faktura jag aldrig fått via mail. Sen när jag betalat den kommer en påminnelse i brevlådan som när den anländer redan skulle varit betald senast 5 dagar innan. Man var dessutom tvungen att söka runt på deras hemsida om man skulle lämna OCR eller meddelande för det var väldigt diffust enligt fakturan.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
2 månader sedan*
Det går inte att handla med faktura
*Redigerades 2 månader sedan
c
cyrilleberger

1 omdöme

Usel
2 månader sedan
I keep getting reminders for paying an order I have already paid, and their contact form on their website is broken.
V
Vedman

3 omdömen

Usel
3 månader sedan
Skickar ut felaktiga fakturor och tar ut förseningsavgift trots att man betalat enligt utskickad faktura.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Jag har stött på ett problem som jag behövde lösa med kundtjänst och bemöttes väldigt dåligt, oförskämd personal med dålig erfarenhet. Det blev fel i beställningen, och jag betalade pengar för nåt jag varken hade köpt eller fått skickat bara för att inte hamna hos kronofogden, vilket jag tycker är otroligt dåligt. Aldrig Zalando igen, varnar alla!
Dålig
3 månader sedan
Hej, ni är riktigt roliga! Ni aldrig hade skickat faktura men började med påminnelse istället, det är ett vägg att känna extra 60kr men det är irriterande. Jag hade fått den första påminnelse igår med posten och hade betalt direkt samma dag, idag kommit en påminnelse till, ska ni skicka en varje dag med 60 kr påslag nu? Med vänliga hälsningar Vladimiras Sipulskis
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Köpte ett par tofflor som var trasiga, men fortfarande funktionella. Kontaktade Zalando, fick pengarna tillbaka direkt och även behålla tofflorna. Tummen upp!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
I am very glad to be able to buy so pretty clothes at Zalando with so affordable prices. Since I went up one size for a couple of years ago. I needed and still need to build up a new wardrobe and Zalando make i possible for me. Most of all what I most love about Zalando is that is extremely RELIABLE always credit my account on time concerning my returns. I can really recommend you to others even my son starts shopping at Zalando. Thank you Zalando <3
s
samuel_karlsson

2 omdömen

Dålig
3 månader sedan
Bra utbud och priser och bra att man kan returnera allting enkelt utan extra kostnad men det är uselt att ett så etablerat företag inte har någon som helst möjlighet att kontaktas för att få hjälp.
A
Arsenalhifi

1629 omdömen

Utmärkt
3 månader sedan
Har alltid fungerat bra vid beställningar, returer samt reklamationer. Supernöjd!
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.4OK
44 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(13)
(1)
(1)
(7)
(20)