Medlem sedan: 2004-09-05

muSashiSFs omdömen

Här visas de omdömen muSashiSF har lämnat på Prisjakt & Minhembio.


11 mån sedan

Megastore

 
Fungerar bra för det mesta. Ett stort plus är att dom har hämtbutik i Stockholm.
-8 
9+ döda pixlar, väntar på utbyttes produkt. Verkar som Asus har dålig kvalitetskontroll på sina så kallade "premium"produkter.
Får hoppas att jag slipper döda pixlar om/när en ny Prime kan tänkas dyka upp..
 
5 år sedan ( Uppdaterat: 2 år sedan )

CDON

+2 
Eftersom den vanliga supporten inte verkar kunna hjälpa mej så gör jag ett försök här.
La en beställning på Diablo 3: book of cain för 269kr, sen nån vecka efter min beställning så sänkte ni priset till 259kr, då kontakta jag supporten som vanligt och fick priset korrigerat utan problem.

En vecka efter det så hade ni sänkt priset ytterligare till 229 kr (-14%) men då när jag hörde av mej till eran support så fick jag tvär nej och dom börja snacka om helt irrelevanta saker i svaret jag fick. D...   Läs mer
  • Butiken svarar:

    Hej,

    Har kontaktat dig via PM.

    MVH
    Robin
    CDON.COM

 
Bästa mobilen jag någonsin ägt alla kategorier, skärmen är otroligt bra och ljudet ur mobilen är förvårdnadsvärt bra för att komma ur en sån tunn profil.
Äntligen en iphone dödare ute på marknaden!

*Brasklapp*
Är inte riktigt nöjd med batteritiden ännu men har bara hunnit laddat mobilen 5 gånger nu, så återkommer på den punkten!

Ger telefonen en 6a tills Samsung gör något åt den katastrofala batteritiden..
 
2 år sedan

Liontech

 
Liontech annullerad min order på Samsung Galaxy S2 utan någon som helst förklaring för 4501kr? Kommer dra detta vidare..
Handlar knappast om att priset var oskäligt lågt eftersom det finns många butiker nu som har varan för liknande pris.
Så oproffesionellt så det är inte sant!

Återkommer med mer text imorgon! Är så himla upprörd just nu..
  • Butiken svarar:

    Hej muSashiSF,
    Jag beklagar verkligen hanteringen av Ert ärende på denna vara. Ni får samma svar som alla andra som lidit av detta och beklagar återigen.
    Saken är att vi har fått jättemånga order på just denna artikel och det har varit felinformation från en av våra leverenatörer då varan har utgått ur sortimentet, men fortfarande listats av misstag. Vi har inte annullerat Er order på grund av pris, utan just på grund av att artikeln helt och hållet utgått ur sortimenent och omöjligt för oss att få tag på den igen. Detta hände under en påskhelg och återigen omöjligt för oss att ändra/hantera information då ingen arbetat med detta även fast vi gör vårt bästa.
    Undrar Ni vidare över något så kan Ni skicka ett e-mail till mig på ram@liontech.se så ska jag försöka göra mitt bästa för att besvara detta och lösa så smidigt som möjligt.
    Med vänliga hälsningar LIONTECH - Ram H.


3 år sedan
Okänt
 
Leveransen drog ut lite på tiden, 8 arbetsdagar, annars är jag nöjd!

Dom va snälla att justera priset åt mig eftersom de sänkte priset kort efter jag la min beställning. Även väldigt smidig mailkontakt!

3 år sedan

PC-Superstore

 
Beställde produkten för snart en månad sen och fortfarande inte hört ett ljud från sekvencia.
När jag loggade in idag för att kolla status på varan så var den borttagen, inte ens makulerad, sidan visade som att jag aldrig ens hade lagt någon beställning. Mkt oseriöst företag. Kommer inte försöka köpa nåt av dom igen! Blir en självklar etta i betyg (noll om det gått).
 
5 år sedan

GameShop

+3 
Jag har en polare som blev utsatt precis på samma sätt som den här kunden beskriver under mej av gameshop solna chefen Muhammed. Han hota med att gå till tingsrätten för att min polare avbeställde ett spel :D. Sen hitta han på en massa lögner i telefon också, att min polare tex hotat med polisanmälan vilken han inte hade gjort.

Iallafall killen säger att alla ordrar hos gameshop är bindande och man får inte avboka spelet fast det inte ens har släppts ;). Rätt sköna skojare som jobbar på Gamesh...   Läs mer
  • Butiken svarar:

    Det fall kunden refererar till gäller en specialbeställning, vilka samtliga är bindande.
    Spelcialbeställningar sker ofta när en kund är ute efter en samlingsutgåva av en vara, eller en vara som slutat tillverkas.

    Vi på GameShop jobbar hårt för att få tag på samlarutgåvor till de kunder som efterfrågar dem.
    När vi får en specialbeställning av en kund, tar vi det på högsta allvar och vill därför att även kunden är seriös och inte bara vill slösa bort våran och deras tid samt resurser.
    Därför är specialbeställningar bindande och kunden måste hämta spelet inom den avtalade tiden.

    Kunden kan inte avboka en specialbeställning när vi väl har fått varan i lager och meddelat kunden att beställningen kan hämtas.

    Med vänlig hälsning,
    Gameshop

 
5 år sedan

Webhallen

-3 
Väntat sen 19 september 2008 på min WoW Gaming mouse från Webhallen. Dom har fortfarande inte fått in den på lager.

Tycker det är dåligt att dom inte kontaktar kunden och säger att dom inte planerar att sälja musen.

Vad webhallen sysslar med är extremt oseriöst.
9 år sedan

Sharp GX30

 
bästa kamera telefonen på marknaden, knäcker även S700!