Medlem sedan: 2011-09-28

kuyadas omdömen

Här visas de omdömen kuyada har lämnat på Prisjakt & Minhembio.

 
2 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )

Tretti

 
usel hantering av min retur. 3 veckor sedan jag har inte fått mina pengar som dom lovade... har varit i kontakt med dom 7 gånger redan. dom lovar o fixa men inget händer. har bett om att prata med en chef men kundtjänst vägrar o koppla eller ge ut nummer till deras chef.
 
2 år sedan

Dustin Home

 
en produkt gick sönder returen gick bra sen kom krånglet när jag skulle få tillbaka den nya varan så lyckas dom skicka den till fel adress och jag ville inte åka så långt för att hämta ut den...

ringde till DustinHome det skulle inte vara några problem sa dom då :)

efter några dagar kontaktade jag dom igen för att se hur det hade gått.
och då hamnade hos Lukas på kundservis och det var den mest otrevliga och oförstående killen som finns på denna jord! för han såg bara problem och lyssnade int...   Läs mer
  • Butiken svarar:

    Hej kuyada!

    Beklagar att du känner dig dåligt bemött, det är givetvis inte så vi vill att våra kunder ska bli bemötta.
    Du får gärna återkomma till mig med mer detaljer kring ärendet så kan jag ta fram samtalet så jag kan gå till botten med varför vår kundservice betedde sig otrevligt mot dig. Vi kan aldrig acceptera att någon ska sitta och vara otrevliga mot våra kunder.

    Du når mig på kundombudsmannen@dustin.se

    Med vänlig hälsning
    Stefan Langheden

-1 
spelet är grymt men det går inte att spela fullt med fuskare och MW3 gör inget åt saken. köp inga mer cod spel framöver så dom lär sig och gör något åt alla småungar som sitter och fuskar.
 
3 år sedan

Inet

 
för en månad sedan fick jag problem med ett grafikkort. skickade in detta fick snabbt veta att det var trasigt fick ett nytt kort hemskickad som jag inte blev nöjd med :( men efter att kontaktat deras Kundservice var det inga problem att byta ut till det jag ville :D

Kundservice på Inet JÄTTE bra, trevliga, hjälpsamma och snabba!
 
3 år sedan

Komplett.se

+1 
komplett har varit en ok butik men när man ringer och vill avbeställa en order som är plockad men ej skickad så kan dom inte det för dom skyller på massa strunt saker (tex robbotlager och grejerna skickas från Norge) istället för att erkänna att deras system inte är flexibelt.

när man ringer kundtjänst märker man att dom inte lyssnar utan bara rabblar upp deras regler och dom försöker inte lösa ditt problem.
men det värsta är att dom på kundtjänst är otrevliga och dryga.

själv ska jag aldrig...   Läs mer
  • Butiken svarar:

    Hej kuyada,

    Vi beklagar att du ej hört av dig i tid för att vi skall hinna avboka din order. Om en order har status släppt för plock eller plockad är det tyvärr för sent. Anledningen till detta är att det går ut en produkt från vårt centrallager var 4e sekund och då fungerar det inte att stoppa en enstaka försändelse. Se gärna närmare på vår lagerlösning på följande länk: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=warehouse

    Självklart hade vi avbokat ordern om den inte gått för långt i vår orderhanteringsprocess och vi ser det som en service att erbjuda våra kunder snabba leveranser inom hela norden.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Komplett.se