Medlem sedan: 2010-09-01

ken-x omdömen

Här visas de omdömen ken-x har lämnat på Prisjakt & Minhembio.

 
4 mån sedan

Media Markt

+1 
Jag beställde 31/12-14 en Galaxy tab 4, och fick felaktigt 7/1-15 en Asus memory pad 7 på posten.
Jag blev lovad snabb behandling av ärendet av kundtjänsten.
Då inget hände, ringde jag en vecka senare och fick på nytt löfte av kundtjänsten
att felleveransen skulle åtgärdas.
Ytterligare en vecka senare den 20/1-15 hade fortfarande inget hänt, kundtjänsten lovade att jag skulle bli uppringd, så att ärendet kunde slutföras. Jag har ännu inte blivit uppringd.
Jag kan bara varna för MM !   Läs mer
  • Butiken svarar:

    Hej ken-x!

    Det är väldigt tråkigt att du fått vänta så lång tid på att få den felskickade produkten ersatt av den du ursprungligen beställt. Hanteringstiden av den här typen av ärende är inte lång men tyvärr har vår kundtjänst haft en otroligt kraftig överbelastning med ärenden ända sedan julperioden började. Vi beklagar att vi inte kunnat lösa detta tidigare åt dig, men vill gärna veta att detta blivit avhjälpt och samtidigt kontrollera vad som gått fel från vårt håll i ditt ärende. Därför skulle vi uppskatta om du kan återkomma med ditt ordernummer till oss och eventuellt ärendenummer hos vår kundtjänst genom att maila den informationen till sweden.escalations.web@media-saturn.com.

    Tack på förhand!

    Med vänlig hälsning,

    Emil Engström
    Second level support
    Media Markt E-handel

 
4 år sedan

MP Butiken

+12 
Jag beställde en PC som skulle finnas i lager. Efter ett antal förfrågningar, som snabbt besvarades med ursäkter som "kraschat datasystem", "borde ha gått ut med sista leveransen" etc. tröttnade jag efter 5 veckors väntan. Jag avbeställde varan, med en uttryckt förhoppning om snar återbetalning av mina pengar ( > 10 tkr ). Inget hände, och ett nytt mail efter ytterligare en vecka fick som svar att "det skulla ta tid" och "var komplicerat". 34 dagar efter avbeställningen sände jag ett nytt mail ...   Läs mer