Medlem sedan: 2008-10-08

gcarlbarks omdömen

Här visas de omdömen gcarlbark har lämnat på Prisjakt & Minhembio.

 
4 mån sedan

Wookie Sports

 
Ett nätföretag som jag mycket varmt rekommenderar! Jag har köpt pingisbord, racketar med tillbehör och fick allting till ett bra pris och med utmärkt kundservice. Företaget ringde till och med och frågade om jag ville flytta fram betalningen av fakturan till slutet av månaden!
  • Butiken svarar:

    Tack så mycket :-)

 
En underbar platta med strålande skärm, mycket uthålligt batteri samt ett smidigt och för mig perfekt format! Den har i de flesta avseenden ersatt min bärbara dator.
3 år sedan

HTC Desire HD

+1 
Nu när jag har haft min Desire HD i några dagar vill jag uttrycka mitt omdöme. Jag har gått från en Touch Pro till denna maskin och skillnaden är enorm! Användarvänligheten, skärmstorleken och snabbheten är de mest utmärkande dragen. Det går lika behagligt att surfa på telefonen som på en vanlig dator. Sense-gränssnittet är vackert och ger ett behagligt flyt i menyerna. Skärmen är kristallklar och mycket responsiv. Det känns som en riktig fullträff både gällande hårdvara och mjukvara!
 
Det här är en perfekt kamera för mig som amatör! Jag har gått från kompaktkamera till denna smidiga systemkamera och bilderna är fantastiska! Jag kan ta klara och tydliga bilder under riktigt dåliga ljusförhållanden utan blixt. Dessutom kan kameran faktiskt helt ersätta min Sony HDR-CX105, den tar alltså högupplöst video med bättre kvalité än många dedikerade videokameror.
4 år sedan

Samsung N140-JA

 
Maskinen är riktigt bra med en fantastisk batteritid! Ett gediget bygge med utmärkt tangentbord och bra ljud. Ergonomin är perfekt! Däremot gillade jag inte alls Windows 7 Starter Edition, trögt, fult och begränsat - så nu kör jag in Ubuntu Notebook Remix istället, verkar fungera mycket snabbare och bättre.
 
5 år sedan

Supermix

 
Mycket smidig internetbutik! Framförallt bra paketerbjudanden och lättöverskådliga förklaringar av de olika betalningsalternativen. Jag fick produkten dagen efter beställning, mycket bra!
+1 
Jag är riktigt imponerad av denna lilla kamera! Med sin minimala design ligger den perfekt i handen och spelar in otroligt tjusig högupplöst film. Den är enkel att navigera med touchskärmen och knapparna sitter ergonomiskt. I enlighet med föregående talare håller jag med om att den digitala bildstabilisatorn fungerar utmärkt och den tar även skarpa stillbilder under videofilmning. Autofokusen följer smidigt med även under snabb zoomning. Den medföljande programvaran håller tillika hög kvalité. ...   Läs mer
 
5 år sedan

intropris

 
Jag är mycket besviken på Intropris. Jag returnerade en vara som inte fungerade i enlighet med deras instruktioner. Jag har inte fått tillbaka några pengar och det har gått flera månader. Åtskilliga gånger har jag försökt nå deras kundtjänst men bara vid ett tillfälle fick jag tag på någon. Denne lovade så klart att pengarna skulle sättas in på mitt konto så snart som möjligt...ingenting har hänt. Företag vars kundtjänst inte ens går att nå hamnar lägst på min omdömeslista.
  • Butiken svarar:

    Hej Kinga,
    Jag beklagar att du upplevt svårigheter att nå vår kundtjänst. Vi har förutom telefonsupport även en webbaserad kundstjänst med ärendehantering som är populär bland våra kunder som vill ha snabba svar men också en dokumenterad hantering av sina frågor.

    Vad beträffar ditt ärende så har vi sökt dig vid ett flertal tillfällen, såväl mailledes som på de båda telefonnummer du angivit, för att göra upp om till vilket kontonummer du vill ha de 289 kronor det rör sig om insatta. Jag ska be vår ekonomiavdelning skicka ut ett nytt mail om detta så hoppas jag vi får ett svar och kan avsluta detta ärende.

    Hör gärna av dig till mig om du har några ytterligare frågor, jag har adressen marcus@intropris.se

    Hälsningar
    Marcus Andersson, VD Intropris Scandinavia AB


 
Fick min produkt snabbt och bra men gällande betalning förvirrade dem mig helt. Produkten skulle betalas med faktura, vilken försvann. I detta sammanhang hade jag kontakt med tre företag förutom Komponentcenter; Pc City, Brightpoint och Elgiganten. Tydligtvis delar dem kundtjänst eller är underleverantörer och kan således blanda ihop kunder. Idag ringde jag dock igen till Komponentcenter och de skulle skicka en ny faktura som jag kunde betala. Så det slutar nog väl!
  • Butiken svarar:

    Tack för din input. För att reda ut begreppen och förhållandena så är det så att Brightpoint är en av våra distributörer/leverantörer. Komponentcenter i sig är en del (affärsområde) inom PC City som i sin tur delar vissa resurser med Elgiganten, bland annat kundtjänst. Beroende på ärende och var du handlat som kund så blir du alltid kopplad till personal som arbetar inom just detta affärsområdet. I just ditt fall kan det dock vara så att du pga hög belastning hamnat hos ngn som inte kunnat hjälpa dig fullt ut. Vi beklagar detta och arbetar konstant med att finslipa våra flöden och kontaktytor så att du som kund skall få erforderlig hjälp direkt vid första kontakt.

    Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

 
En riktigt tjusig och praktisk blåtand! Väger ingenting, fantastisk passform samt tydligt och högt ljud.
 
5 år sedan

Katshing

 
Jag fick ett verkligt gott intryck av butiken när jag köpte min Touch Pro. Den blev faktiskt levererad dagen efter beställning! Har nog aldrig varit med om en sådan snabbhet i leverans. Mycket bra kundinformation genom hela köpprocessen.
5 år sedan

HTC Touch Pro

 
Förmodligen den bästa smartphone som finns just nu om man vill ha en med tangentbord. Det känns verkligen som att ha en mini-bärbar dator. Mängder av funktioner, snygg och användarvänlig. Var dock aktsam med Vistas Mobile enhet; du måste ha nyaste versionen för att synkroniseringen ska fungera och dessutom Microsoft Outlook.