Medlem sedan: 2009-08-07

_elits omdömen

Här visas de omdömen _elit har lämnat på Prisjakt & Minhembio.


29 dagar sedan

Philips online shop

 
Fick hem en defekt produkt beställd från philips webshop. Felanmälde produkten som trasig vid leverans dagen efteråt och får beskedet att den ska skickas till deras servicepartner för reparation. De väljer att hantera det som ett garantiärende även om jag aldrig använt produkten. Jag kommer alltså behöva ordna med besväret att skicka iväg produkten, vänta på service och sedan få hem en produkt som är lagad. Inte en ny, en lagad. Jag har alltså betalat för en NY produkt som jag aldrig kommer att...   Läs mer

1 år sedan

Multitronic

+1 
Liknande erfarenhet som många andra här. Marknadsför produkter till priser som sedan inte uppges stämma och som dessutom är slut hos leverantör. Värdelöst i mitt tycke.
 
1 år sedan

Tretti

 
Beställde två USB-diskar och fick min orderbekräftelse. Senare visade det sig att de inte kunde leverera dem av någon anledning. Inte heller någon motsvarande produkt. Tretti.se skriver i sina allmänna villkor att, avtal om köp ingåtts i och med orderbekräftelsen, men räkna inte med att de tänker hålla sin del av avtalet.
  • Butiken svarar:

    Hej. Det var tråkigt att höra om er upplevelse. Vänligen återkom till info@tretti.se så ska vi nog kunna hitta en lösning åt er med er order. mvh tretti.se

 
2 år sedan

Lekmer

+1 
Levererade en vara som på avgörande sätt inte överensstämde med produktbeskrivningen och skyllde på att underleverantören gjort fel.
-Visst alla kan göra fel, men göra om och göra rätt då?
-Nix... var nöjd med det du fått eller returnera.

Synd att man ska behöva ägna tid åt sådant strunt.
  • Butiken svarar:

    Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för de fel vi begått och det bristfälliga bemötande du upplevt. Vi vill be dig att omgående kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi se till att du blir nöjd. Vi ber åter om ursäkt.

    Vänligen, Lekmer.se

 
4 år sedan

KSO

 
Oseriöst, svarar inte på mail.