Medlem sedan: 2008-08-25

Johannes_Flygares omdömen

Här visas de omdömen Johannes_Flygare har lämnat på Prisjakt & Minhembio.

 
4 år sedan

Bazula

 
Bra hemsida, aktuellt lagerstatus osv. Köpte en iPad. Samma dag som beställning så fick jag ett SMS att det var skickat, dagen efter kunde jag hämta paketet på posten. Hatten av för er grabbar, riktigt bra service!!
 
Fantastisk och enkel, spelar allt utan problem. Se till att uppgradera firmware och jag tar bort en poäng för att det inte går att "spola" i filmen på andra sätt än fastforward samt att om du kör med USB disk så fattar den ibland inte att du lagt till nya filer förrän man tar bort wd egna cache filer på disken...
 
 
Beställde en kamera igår, har precis fått SMS om att paketet ligger och väntar på posten... Snacka om god service! Hatten av för seriösa butiker.

Försökte köpa samma kamera av PixMania som visade sig återigen vara en bluff...

Bra Scandinavian Photo!
 
4 år sedan

Pixmania

+1 
VARNING, läs kommentarerna nedan och inse att de som ger positiv feeback troligt är dom själva. Beställde igår en kamera, (CCL118581527) lägger in mitt ordernummer så Pixmania kan svara. Kameran fanns på lager vid ordertillfälle men när ordern behandlades så var det helt plötsligt 10 dagars lev. tid. Ringde deras kundtjänst och fick en förklaring om att de inte hade lagerstatus via alla länder eller liknande?? Ser att föregående feedback hade liknande problem då svarar butiken att det har med b...   Läs mer
  • Butiken svarar:

    Hej Johan,
    Jag beklagar att din upplevelse har varit under den standard vi försöker sätta.
    När en produkt är slut på lager uppdateras informationen till samtliga beställningar, även på de som redan expedierats. Att lagerstatus uppdateras innebär inte att beställd produkt som uppgavs finnas på lager vid beställningstillfället inte expedieras. Pixmanias lager expedierar beställningar till 26 europeiska länder, det har hänt att vi fått flera beställningar för en produkt från olika länder samtidigt och lagerstatus inte uppdaterats i tid, men ett automatiskt mejl har då skickats till kunden som informerat om detta.
    Din beställning inkom på måndag eftermiddag och du valde att annullera köpet av kameran på tisdagen, på tisdagen fanns det fortfarande en chans att expediera din kamera.
    Vi arbetar ständigt med att förbättra våra tjänster, och din feedback kommer användas i förebyggande syfte.
    Vänliga hälsningar
    Anna
    Pixmania

 
5 år sedan

Tretti

 
Föredömligt bra leverantör, snabba leveranser och bra betalningsalternativ, skönt med kortbetalning.

Jag har även behövt använda deras kundtjänst som svarar snabbt och korrekt.

Helt enkelt en seriös e-handlare.
 
Nu har vi kört med Roomban i snart ett år. Den är suverän på många sätt. Städar väldigt bra, vi har hund så den har lite att bita i.

Den kräver lite underhåll, räkna med att behöva skruva isär den och rensa bort ludd och hår lite här och där.

Det där med trösklar kunde man löst smartare, antingen skulle den byggts så den ska komma över dem eller så skulle den kunnat hålla sig innanför. Nu fastnar den ibland vilket är lite surt...