Medlem sedan: 2011-09-27

Angelicagons omdömen

Här visas de omdömen Angelicagon har lämnat på Prisjakt & Minhembio.

 
2 år sedan

Baresso

 
Superbra service och lika bra produkt!

Denna modell fastar inte alls som föregångaren och ger en perfekt yta.

Rekommenderas av mig!

2 år sedan

Babykul

 
Vi fick i alla fall vår Graco vagn inom utlovad leveranstid, med andra ord snabbt och smidigt.
Tack för den extra lilla gåvan! Handvärmare till styret kommer väl till pass så här års!

Tips till babykul; ni borde även ta in den fina Graco Mirage modellen!
 
2 år sedan

Barabus

 
Bra bemötande och en mera personlig kundservice än jag vanligen är van vid som kund.
Herrn jag talade med var tillmötesgående och höll utlovad leveranstid vilket imponerade stort på mig med tanke på varan.
Rekommenderas!
 
2 år sedan

Jollyroom

 
Vill varna för detta företag. Hittade till dom via facebook och trots sin något pompösa facebook sida med tusentals följare kan de inte ens leverera en simpel leksak i tid. Jag har mailat och ringt dom totalt 4ggr och blivit lovad återkomst och kompenation som bägge uteblivit och till slut kom varan flera veckor efter beställningen blivit lagd!
Detta är min erfarenhet av "jollyroom" som i min åsikt borde byta namn till "sadroom" då det känns sorgligt att de inte kan lägga mer tid på kundservice...
  • Butiken svarar:

    Hej, vi beklagar verkligen den här situationen. Vid beställning av lagervaror tar våra leveranser 1-3 dagar. Om man lägger beställning på en produkt som är tillfälligt slut tar leveransen lite längre tid, men då meddelar vi alltid våra väntade kunder via mail om när produkten beräknas anlända till lagret. Vi skulle gärna vilja undersöka din order, vad som har hänt samt varför du inte har fått något mail om leveransförsening. Vi vill även gärna kompensera dig för den inträffade situationen. Vänligen maila oss på kundservice@jollyroom.se så att vi kan få kontakt med dig.

    Bästa hälsningar,

    Kundserviceteamet på Jollyroom AB

 
2 år sedan

GoBaby.se

 
Helt ok kundservice men vi fick engelska uttag på produkten??

Verkar vara någon form av importvara eller liknande. Problemet löste sig dock då vi hade adapter.

Godkänt!
  • Butiken svarar:

    Hej,

    I Gobabys sortiment säljs elektronikprodukter avsedda för den svenska marknaden, inköpta av svensk leverantör, så de ska inte behövas någon extra adapter. Garanti finns på alla produkter, och garantin skulle isf också täcka även detta. Hör gärna av dig till kundtjänsten på support@gobaby.se så får vi se vilket märke och produkt det gäller.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

    Kundtjänst
    Gobaby.se

 
2 år sedan

Lekmer

 
Snabb lev och bra service dock returnerade vi larmet då vi inte var helt nöjda med funktionaliteten.

2 år sedan

inWarehouse

 
bra produkt som faktisk kyler och dessutom har låg ljudnivå.
Rekommenderas!
 
2 år sedan

Webhallen

 
Mycket nöjd! Snabb leverans och bra service