Prisjakt
Annons
  • Wexthuset

    (15)

  • se
1.4Dålig
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
N
Nik
1 omdöme
Usel7 dagar sedan

Kommer aldrig beställa här igen. Förra året var det fel dahliasort. Ville ha ett par dahlior i år, den ena var i ok skick, den andra dahliaknölen är i ett bedrövligt skick med nästan samtliga knölar avbrutna. Jag har aldrig sett en knöl i sämre skick. Lägg till att de har dyrare frakt än vissa konkurrenter och att de inte besvarar ens mejl där jag även skickat in många bilder. Gjorde en beställning idag nån annanstans.

u
un1corn
1 omdöme
Usel8 månader sedan

Kundtjänsten på Wexthuset är under all kritik. De är svåra att få tag och inte alls noga med att hjälpa till när problem uppstår.Så, jag kan bara djupt avråda alla från att handla här. Visst, har du tur kanske du får dina fröpåsar men om något är på tok kommer hjälpen från kundtjänst, som många fler än mig skriver, vara nära nog obefintlig. Det finns många alternativ där ute, min rekommendation är att inte slösa sin tid och pengar på Wexthuset.

Gästanvändare
UselRedigerades 8 månader sedan

Urusel kundservice! Skulle rekommendera alla att handla från annat företag. Beställde växter som var totalt förstörda vid leverans. Trots bilder och att jag hade alla rätt på min sida var företaget otroligt nonchalanta och ville lägga skulden på mig. Uruselt bemötande. Håll er borta från wexthuset.

Gästanvändare
Bra2 år sedan

Alltid snabb leverans och rätta produkter. Information om växter och trädgårdsvård. Mycket intressant och informativt. Jätte bra.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Marknadsför sig med att köpet ska levereras till kunds närmaste utlämningsställe. När detta inte sker som utlovat skyller de på sin leverantör och ger mig som kund i uppgift att lösa omdirigering eller betala extra för en omdirigering av paketet. Inte ens en ursäkt levereras.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Försenad leverans. När jag idag skulle ta emot leverans av två träd så hade budet bara ett träd med sig. Istället för att lämna trädet han hade med sig för att leta efter andra trädet så tog han med sig det. Jag vill varna alla för att handla av detta företag. Frustration och irritation. Aldrig mer wexthuset

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Köpte ett bevattningssystem med solceller. Först vägrade dom acceptera att det var fel på det. Till slut hörde dom av sig till tillverkaren som skickade rätt grejer efter flera månader. Väldigt dålig kundservice och bemötandet ska vi inte tala om.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Fattas delar i beställningen och svarar inte i telefon......hänvisar till två olika mailadresser som man inte heller svarar på. Man gör sig alltså oanträffbar vilket är lika med oseriösa företagare. Håll er borta från detta företag!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Ni skulle göra er en stor tjänst genom att hålla er borta från denna företag, både för sinnet och för eran plånbok. Denna företag har ingen alls intresse att hjälpa sina kunder eller ens aning om vad kundservice är. Om jag ska va extra hård, så tror jag fan i mig dem inte ens är medvetna om att dem jobbar inom en branch där kundeservice är kärnan av att ett företag ska överlva. I alla fall, om du når deras kundervice support så är det bara en MIRAKEL. För att 90% av fallen så är det bara en telefonsvarare som säger att dem är öppna mellan 10-12 på vardagar. Man ringer dem på den tidern, så svarar dem inte heller. Behövde rigna över 26 gånger under 1 timmes period för att någon skulle svara, sen ska personen som ska vara till hjälp käfta emot, istället för att lyssna och komma framm till en lösning. OTROLIGT oproffsiga. Spara era pengar och gå support era lokal butiker där dem har mycket bättre service. Fick inte mina pengar tillbaka + så ville dem ha pengar för att paketet hade skickats retur...

Gästanvändare
Dålig3 år sedan

Beställde munstycken att koppla till PET-flaskor för att vattna krukväxterna under sommaren. Beställde 7 fpk om 4 i vardera för över 500 kr (dvs närmare 20kr st för en liten plastgrunka). Efter 2 månader kom leveransen. Jag hann pröva under en natt. Var omöjliga att ställa till lagom drophastighet: antingen fullt ös eller så ingenting alls. På morgonen hade flera flaskor tömt sig och vattnet runnit ut på fönsterblecken och på golvet. Jag ville reklamera produkten, men man svarade att de inte var avsedda för att användas inomhus eller att använt ”billiga” PET-flaskor. Och dessutom hade jag klagat på annan produkt tidigare (alltså nu stämplad som ”besvärlig” kund, som man inte behöver ta någon hänsyn till). Men ingen stans framgår att de endast var avsedda för utomhusbruk (”på bilden ser man att de används utomhus”). Varning för detta företag!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwish
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Honey Pot Garden AB

Organisationsnr: 556855-2896