Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej verksam

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information iSupply har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • 2013-10-22 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Trots att varan fanns på lager så har den fortfarande inte kommit fram efter 11 dagar. Fakturan kom dock i tid.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Hade lägsta priset på en vara som jag slog till på. Levererade under utsatt tid. Kommer troligen att handla här igen.
    2 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Utmärkt
    Mycket bra webbutik. Bra hjälpsam support. Det enda jag kan anmärka är lite dåligt menysystem på hemsidan, och inte så bra sökfunktion. Men det kanske är bara jag som tycker så. En butik du verkligen kan lita på.
    2 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Utmärkt
    Jag tycker att dom sköter sej bra. Leveranstiden var 3-7 arbetsdagar och den tiden höll dom. priset är överlägset billigast.. Det enda jag kan klaga på är att det inte funkade att spåra paketet på hemsidan ifrån start. Kartongen var bra packad i en brun standardkartong med dämpning. Jag kommer att handla ifrån dom igen om jag hittar något jag gillar.
    2 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Usel
    Gick inte ens att skicka beställningen. Olika priser på frakt och fakturering vid olika ställen i beställningsprocessen. Känns väldigt shaky. Delar av websidan kommer man inte åt från alla ställen (tex köpvillkor funkar bara från isupply.se, inte från checkout).

    All in all - känns inte bra.
    2 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Våra fraktkostnader varierar beroende på om du väljer privat eller företags paket. Det är också dyrare att få hemkörning. Frakterna anges endast innan man går till kassan och i kassan. Vi har testat ett flertal gånger och de verkar stämma på båda ställena.

    Faktyreringsavgiften stämmer också. Den anges endast en gång och det är i sista steget i kassan där man bestämmer hur man vill betala. Kortbetalningar har ingen avgift.

    Om någon länk ej fungerar så kontakta oss gärna så vi kan åtgärda det. Att man inte skulle komma åt vissa länkar från alla sidor kan vi tyvärr ej hitta utan det måste gälla en enda länk. Alternativt har du höga säkerhetsinställningar i kassan då den ligger under en krypterad server.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Det funkar finfint.
    2 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Mycket bra att ha att göra med.Perfekt service och mycket hjälpsamma och tillmötesgående.Hade problem med en dvdspelare som jag inte fick att fungera och kontaktade I Suppley.Fick svar direkt via mail och blev även uppringd av dem.Har handlat av den tidigare och fick samma goda service då.Kan varmt rekommendera dem.Och kommer själv att handla av dem igen om jag hittar det jag söker hos dem.De får högsta betyg.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Ganska dålig
    Inget fel på varan men det tog över två veckor att få den levererad. Ej acceptabelt :-( Man skyllde på ny speditör... Dock tog det endast två dagar efter jag kontaktat dem tills jag kunde hämta ut varan. Kommer dock inte att beställa mer från dem.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Vi annonserar på vår sida att vår leveranstid är upp till 7 arbetsdagar. Vi leverar normalt sett på 4 dagar.

    I början av Augusti hade vid en leverans till oss från Tyskland där en speditör som "glömde" en pall på en omlastningspunkt i Tyskland.

    Detta borde dock inte gett någon försening gentemot vår utlovade leveranstid utan kan bero på att ni ej fått er avi i tid. Det går dock att söka ert paket på ert konto. Vi har nu infört föravisering så att ni som kund hos oss får ett meddelande om när paketet skickas. Detta för att informationen om hur man spårar paketet ytterligare skall nå ut.

    Hör gärna av er på info@isupply.se, via PM här på Prisjakt eller ring vår kundtjänst så vi kan undersöka om något annat fel har skett.

    Med vänliga hälsningar

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Bra priser på det mesta och hyfsad leveranstid.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Mycket bra service! Beställde på nätet och hämtade i Helsingborg. Mycket nöjd :-)
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Snabb leverans, bra support. Rekommenderas!
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Mycket bra
    Beställde en LG HX995DF i lördags förra veckan, fick den levererad 13:00 idag. Kanon nöjd. Bra pris, snabbt svar på min fråga. Vad mer kan man begära.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Mycket bra kundsupport via Email och leveransen kom inom utlovad tid (den 17 januari 2011). Verkar vara ett litet bolag som nischat in sig på att ha ett brett och prisvärt sortiment. Man betalar i förskott. Produkterna skeppas in från kontinenten och leveranserna blir därför inte lika snabba som om man köper från en firma med lager i Sverige. Men detta framgår tydligt av butikens webbsida. Den produkt jag var intresserad av (en avancerad klockradio) fanns bara hos två leverantörer med kontor i Sverige: en dyr känd affär i Stockholm och så det för mig helt okända iSUPPLY, som var flera hundra kronor billigare. Jag chansade på iSUPPLY och är helnöjd. Det blir högsta betyg.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar

    iSupply.se / Kundtjänst

  • 2011-01-21 - Notis: WEB4YOU Nordic AB (556804-5693) tog över verksamheten från Sweden Outlet AB (556689-5461).

  • Ganska bra
    Vissa produkter är billiga (dock inte alla) men leveranserna är rätt så sega och håller inte de utsatta ramarna på 3-7 dagar. Bättre uppdatering om lagerlogistiken i mellanleden till kund kan minska irritationen.
    3 år sedan
  • Knappt godkänd
    billiga men långsamma leveranser.

    Bra hantering av reklamation, dock något långsamma.
    3 år sedan
  • Bra
    Beställde en Kenwood stereo natten mellan den 22:a och 23:e December.
    Paketet anlände till DHL den 4:e Januari på utlovad tid (7e Arbetsdagen av de utlovade 3-7 arbetsdagarna för leverans).

    Stereon kom skickad endast i Kenwoods originalkartong förseglad över öppningen med postlappen, vilket är min enda negativa upplevelse.
    Risken för fraktskador och stöld är mycket större samt att originalkartongen till min nya dyra stereo långt ifrån "ny" ut.
    Att packa ned stereokartongen i en ordentlig kartong med packningsmaterial kunde man gott kostat på sig eftersom iSupply själva frånsäger sig ansvaret för leveransskador och problem med frakten när man lämnat paket till distributör.

    I övrigt så är informationen på webbutiken om leveransstatus lite bristfällig, men svar via e-post när man hade frågor gick fort så det gjorde inte så mycket.

    Jag har noterat att man på prisjakt felaktigt angivit att det går att betala med direktbetalning och missat att man kan betala med förskottsbetalning, de enda betalningsalternativen jag får på webbutiken är Visa/Mastercard/Förskottbetalning samt Betala i butik vid avhämtning.

    I mitt fall så gick min beställning bra men risken för att kunder hamnar i kläm pga betalning i förskott, leveransfördröjningar och dåligt skyddade paket känns lite väl hög. Det låga priset på min produkt jämfört med övriga butiker i Sverige gör att jag i helhet är nöjd med mitt köp och iSupply som leverantör.

    Mina rekommendationer till iSupply är:
    Höj priset och skicka sakerna väl förpackade istället.
    Tydligare information om vart de beställda sakerna finns, är en produkt på väg från grossist till iSupply för ompackning till din order så skriv att den "förväntas komma in i lager inom 1-2 dagar" eller liknande, även om det är diffust så känner man som kund större trygghet i att allt står rätt till med beställningen :)
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjer oss att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Vi vill också beklaga att varan kan ha varit dåligt packad. Vi förbättrar ständigt våra rutiner och tar till oss av kritiken.

    Med vänliga hälsningar

    iSupply.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Allt funkade bra som utlovat :)
    4 år sedan
  • Dålig
    Jag har väntat förgäves i mer än en vecka på en AEG blodtrycksmätare. ( 2 st. i lager vid direktbetalningen med Visa kort den 6.sept.2010). Mest är jag iriterad på mailen som säger att jag kan spåra ordern genom en länk som leder ingenstans. Företagens telefontider är dessutom för korta för bra kundkontakter.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Varan var avsedd att levereras inom angiven tid. Då ni ej ville vänta avbokade vi ordern enligt era önskemål. Sändningsnummer finns ej tillgängligt förrän varan är skickad.
    Vår telefonkundtjänst har öppet 11.00-17.00 och vi svarar på mail dygnet runt. Det upplevs av de flesta som bra tider.

    Med vänliga hälsningar, Kundtjänst, iSupply

  • 2010-09-07 - Notis: Notis: Sweden Outlet AB (556689-5461) tog över verksamheten från Webbshoppen Skåne (enskild firma).

  • Perfekt
    Beställde en Blu Ray spelare på fredag lunch. På måndag lunch så kom ett mail om att paketet låg och väntade på DHL´s servicepoint. Lätt att följa var paketet befann sig via sändningsnummret.
    Full pott så här långt!
    4 år sedan
  • 2010-01-12 - Notis: Webbshoppen Skåne (enskild firma) tog över verksamheten från Millway Handelsbolag (969723-2602).

  • Perfekt
    Mycket nöjd med mitt köp. Bra pris, billig frakt.
    4 år sedan
  • Perfekt
    köpte en musmatta för 3 :- fick den dagen efter. Frakten var också bra. 12:-
    4 år sedan
  • Perfekt
    Köpte ett demoex av ett moderkort och fick kortet nästa dag. Helt OK förpackat och inget strul. Bra betalsystem, lättöverskådligt och enkelt.
    4 år sedan