Kvalitet och god service
Snabba leveranser
Brett sortiment

http://www.moblera-hemma.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2015-08-29)
Detaljerad information Möblera har fått betyget (3.00)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Beställ inte på den här bluffsidan!
    Beställde ett soffbord den 1 Jan. Idag är det den 8 Mars och har fortfarande inte fått det.
    5 mån sedan
  • Usel
    Beställde Alento + stolar den 18 feb.

    Fick orderbekräftelse och tänkte att allt var bra.

    Har mailat 2 ggr utan svar.

    En gång för att få ett leveransbesked kring vilken vecka bordet + stolarna kan komma.

    Andra gången för att lägga till ett soffbord.

    Inget svar någon av gångerna.

    På det har jag även ringt och lämnat meddelande till någon som skulle ringa "chefen" som kör internethandeln. Han skulle återkomma med svar på ovan, lämnade namn och telefonnr.

    Inget svar. Igår gick jag in på internetbanken för det kort jag använt för att betala möbeln med. Då ser jag att pengarna har returnerats men inget knyst ifrån butiken.

    Riktigt oseriöst och tänker aldrig handla härifrån framöver. Hade räckt med att det mailat och förklarat sig i februari och saken hade varit ur vägen.

    Råder ingen att handla här!
    6 mån sedan
  • Acceptabel
    Möbeln anlände snabbt, men då den var sprucken och var tvungen att reklameras mailade jag dem. Det framkom efter ett par veckor efter ett telefonsamtal att de inte kunde ta emot mail från min adress. Varför det inte ens hamnade i deras spam är obegripligt. Jag ringde dem och fick ägarens privata mailadress som jag använde för att göra reklamationen. Första budet var att jag skulle vända mig till DHL och reklamera den. Där fick jag naturligtvis avslag då de inte tar emot reklamationer längre än 7 dagar från att godset tagits emot. Kan ju tycka att de borde ha känt till det... Nu hade jag dock fått kontakt, och Möblera svarade ganska snabbt på mail. När jag förklarat situationen för DHL så skickade de en ny möbel. Ett plus är att den trasiga möbeln inte behövde returneras utan det räckte med ett foto.
    6 mån sedan