Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Säljer ej till privatpersoner

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information NoYes har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • 2013-08-23 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställde ett mobil batteri, dom hade inte lagt i någon packning men batteriet tar nog ingen skada så det är ok.
  • Perfekt
    Beställde en HTC HD2 sent onsdag kväll med förhoppning om leverans på torsdagen. Fick trackingnummer på torsdag förmiddag, och leveransen var framme med Postens företagspaket före lunch på fredagen. Leveransen funkade mao kanon!
    HD2:an var på svenska och med senaste fabriks-ROM:en, och dessutom till ett relativt sett pris.
    Normalt skulle det krävas något extraordinärt för full pott, men jag kan just nu inte komma på något att dra av för, så det får bli en 10:a.
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Perfekt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jävlig nöjd, har köpt från noyes ca 10 ggr utan minsta problem och alltid snabb leverans. Personlig bra service. Nog den webbutik jag litar mest på.
  • Mycket bra
    En bra butik som levererade min beställda telefon inom 24timmar.
    Bra leverans och telefonen fungerade som den skulle.
    Så jag är nöjd.
    3 år sedan
  • Knappt godkänd
    Skulle beställa en kamera ifrån dem och själva beställningen gick smidigt via sidan. Dagen efter får jag dock ett mail gällande att de vill att jag betalar in postförskottsavgiften i förhand och resten betalas hos postombudet. Enligt dem så beror detta på att de har ett problem med många outhämtade paket. Jag anser dock att denna form av kollektiv bestraffning är helt onödig och kostnader för outhämtade paket ska regleras mellan företag och berörd beställare. Sedan försvinner ju också hela nyttan med postförskott som jag ser det. Hela nyttan med postförskott är ju att jag inte ska behöva betala in något i förhand till företaget och på så sätt inte ta några risker. Ifall man skulle följa deras metod så betalar man ju för en tjänst som man inte får nyttan utav. Ytterst korkat! Precis som föregående bedömmare såg jag också flertalet underligheter i deras försäljningsvillkor, kolla igenom dessa innan ni beställer. Snabbt och trevligt svar ifrån deras kundservice, men jag valde att istället beställa ifrån ett företag. De verkar få goda omdömmen i övrigt så jag kanske återkommer ifall de mognar till sig lite som företag.
    3 år sedan
  • Hej Bästa kund. Tack för ditt inlägg
    Vi har tyvärr så gott som dagligen blivit utsatta för folk som lägger "fejkorder". Detta gör att vi får en extra kostnad för frakten till ombudet och sedan tillbaka till oss. Vi vill inte räkna in denna kostnad i priset så att skötsamma kunder får betala för de som inte sköter sig. Vi håller med om att det är fel att begära in 69:- postförskottsavgift i förtid men vi har inte hittat något bättre sätt. Så fort vi har bättre och säkrare verktyg för att hantera postförskott kommer vi tillämpa detta, dock skall inte våra kunder drabbas på något sätt därför tillämpar vi inte kreditupplysning.


  • Usel
    Jag beställde en LiveView från Sony Ericsson av butiken. Det var fel på den när jag fick den. Kontaktade kundtjänst som hänvisade till SE. Efter kontakt med SE som sa att det var hårdvarufel skrev kundtjänst att jag skulle skicka den till Anovo för utbyte och att jag själv skulle betala frakten! Enligt konsumentköplagen ska defekt vara bytas eller repareras (normalt inom 2 dagar) utan kostnad för köparen. Nu får jag vänta i 10 dagar på att få den utbytt. Enligt butikens villkor så tar de ut 250kr om man ska reklamera en trasig vara.
    VARNING!
    Läs deras villkor! De bryter mot konsumentköplagen på flera sätt. Vid ångerrätt tar de ut 250kr i avgift! Om man vill häva köpet så får man inte pengarna tillbaks! De ska bara tjäna pengar och bryr sig inte om sina kunders rättigheter. Sämsta företaget jag har handlat av.
    3 år sedan
  • Hej Bästa kund!
    Tack för ditt inlägg.
    Så gott som samtliga i branschen använder sig av en och samma reparationsverkstad (Anovo). Anovo är godkänd av tillverkarna. Vi är tydliga med att tala om för kunden att frakten till verkstaden betalas av kunden och frakten tillbaka betalas av tillverkaren. Precis som i vår fysiska butik är det kundens ansvar att lämna in en trasig produkt.


  • Perfekt
    Supertrevliga och väldigt servicevänliga. Köp av smartphone (nya Nokia N8) helt utan problem och till kanonpris. Rekommenderas! Både butik och telefon!
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Svarade direkt på frågor över telefon på ett positivt sätt så nu väntar jag bara på prylarna.
  • Perfekt
    Toppbutik när jag beställde! Lade en order på kvällen, och på morgonen ringer dom och kollar så allt var iordning, och sen har jag paketet dagen efter det! Klockrent!
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Trivsam webbutik och lätt att hitta det jag ville ha.
    Fick bra bemötande vid tekniska frågor per telefon.
    Känner mig nöjd som kund.
  • Perfekt
    Väldigt snabba, levererar klockrent!

    Beställde online. Fick orderbekräftelse direkt efter.
    Ett par minuter senare fick jag även kollinummret så man kunde följa paketet via posten.se

    Dagen efter fick jag sms att paketet fanns att hämta hos min närmsta postkontor.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Förstår att NoYes tagit sig upp och blivit populära. Hade bara andra företag förstått att man kanske skulle nischa in sig på bra support så...
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    utmärkt kundbemötande per telefon
  • Perfekt
    Beställning
    So far soo good
  • Perfekt
    Mycket trevlig kundtjänst. Har inte gjort något köp, men fick tillräckligt med information för att inte genomföra det köp jag hade tänkt från början. Kan inte ge annat än full pott för det bemötande jag fick.
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Gjorde en beställning den 22/3, fick då kort efter mail om att alla varorna utan en hade skickas och ett kollinummer.

    Därmed blev jag lite förvirrad när det inte hände något på kollit, så skicka ett mail via kontaktformuläret på deras sida kvällen den 24/3. När jag inte hade fått svar vid 11:a tiden den 25/3 valde jag istället ringa upp dem.

    Visa sig vara som jag trodde, varorna hade inte skickas pga restorder. Vid gratis frakt är det att räkna med inget fel där.

    Dock får de tänka över systemet som säger skickat när det inte är det. De var väldigt trevliga och tillmötes gående, erbjöd sig att skicka resterande varorna ändå. Fast det visa sig att hela ordern kunde skickas trotts allt.

    Fick även ett samtal från dem runt halv tre, tre-tiden där de bad om ursäkt för den sena återkopplingen på mailet, deras mailsystem hade vart nere.

    Uppdaterar när ordern har kommit.

    Tillagt: Allt gick bra.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Perfekt.

    Vilken serviceanda företaget har!
    Jag gjorde en förfrågan om tvättmaskin men den var slut i lagret just då, men skulle komma in.

    De erbjöd mej en annan maskin utan jag fick boka en maskin som skulle komma in utan köptvång ifall jag hittade den hos något annat företag.

    Dagen efter ringde företaget upp och meddelade att de hade fått fram en sådan maskin som jag önskade.

    4 dagar senare stod maskinen utanför min dörr.

    IMPONERANDE - DE BÄSTA REKOMMENDATIONER
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    NoYes är asbra och sköter allting riktigt smidigt och snyggt!!!!!!! Många +++++++++++++++++
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    mycket bra, sätter en 8a för att lämna utrymme för förbättringar.
  • Perfekt
    Beställning
    toppen och nöjd o billigt :D
  • Perfekt
    snabb leverans, bra pris men framförallt supertrevlig service! Bland det bästa inom svensk näthandel!
    3 år sedan
  • Perfekt
    Nu var det iof ett tag sedan jag fick min Desire men måste säga att NoYes är bland de bästa jag har haft o göra med när det gäller näthandel.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt billigt pris :)
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inget att klaga eller anmärka på. Klockren service med låga priser och snabb leverans.
  • Perfekt
    Snabbt och tydlig beställning och leverans
    3 år sedan
  • Perfekt
    En av de bästa webb butikerna jag handlat från. Beställde en Samsung Galaxy S på en lördag och senare nästa måndag ringde de upp mig och kollade så att allt stämmer för att försäkra sig om att det inte blir något missförstånd, och berättade vart jag kan hämta ut den och att dom skickar den och att den skulle nog vara framme redan nästa dag. Mannen som ringde erbjöd även att skicka med ett silicon skydd och en väska med en liten extra avgift, som passade mig alldeles perfekt. fick ett sms redan nästa dag om att jag kunde hämta ut den på posten. Otroligt smidig, proffsig och trevlig service, finns absolut ingenting att klaga på!
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt funkade hur bra som helst, imponerande snabb leverans och trevlig service.
  • Perfekt
    Jag beställde en tvättmaskin (Cylinda FT 26) och trots att den fanns i lager enligt prisjakt fick jag en stund senare en orderbekräftelse där det stod att den inte fanns i lager.
    Jag ringde således deras kundtjänst och kom fram utan att behöva sitta i kö.
    Dom skulle kolla upp det och återkomma, på förmiddagen nästa dag ringde dom upp och bekräftade att maskinen var slut hos leverantören men erbjöd sig att skicka en nyare variant (Cylinda FT 36) till samma pris.
    Jag accepterade och fick sedan maskinen hemkörd två dagar senare.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Håller vad de lovar! Leverans över natten.
  • Perfekt
    Kan bara bli en 10:a
    Beställde en kväll 23:30.
    08:55 dagen efter ringer en man upp för att bekräfta beställningen och kontrollera leveransadressen.
    Informerar sedan att jag har produkten nästföljande dag.

    Sedan kommer det bästa av allt.
    Han
    1. Informerar att kameran inte har något minneskort inbyggt men undviker att försöka starta en "uppsell" på mig utan ville bara försäkra sig om att jag hade ett så att jag inte skullle bli besviken.
    2. Nämer att produkten har tryckta manualer på engelska men vill jag ha på svenska finns den att hitta på den medföljande CD.skivan.

    Särklass
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en HTC Desire när dom hade några få inne på lagret för nån vecka sen, fick den 2 dagar senare utan problem. Väldigt trevliga och rekommenderas starkt =)
    4 år sedan
  • Perfekt
    Seriös butik bara +:)
    4 år sedan
  • Perfekt
    Fortfarande lite lätt chockad över nästan överdrivet bra service. 30s väntetid i telefon, ringer upp för att ge kollinr efter 3 minuter. Trevlig människa dessutom! Kommer handla mer här.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Suverän service, snabb leverans och svar på telefon på 30 s!
  • Utmärkt
    Väldigt nöjd, enda minuset är att man måste förskottsbetala postförskottsavgiften om man beställer med postförskott vilket jag aldrig varit med om förut
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt väldigt nöjd! Blev uppringd ang ett av mig felbeställt headset som plockades bort från ordern
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt snabb leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt bra och snabb leverans
  • Perfekt
    Riktigt bra kundservice! Ungefär en timme efter att jag lagt min order så ringer en person upp från företaget och kontrollerar så att ordern stämmer och önskar mig en fortsatt trevlig dag! Snacka om att vara mån om kunderna.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Precis så ska e-handel bedrivas!Köpte en Lumix TZ-10, snabbt och enkelt!
    4 år sedan
  • Perfekt
    Bästa och mest personliga bemötandet jag någonsin upplevt i en nätbutik! Ok pris.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en ny mobiltelefon åt min sambo, dagen efter får jag ett samtal från en mycket trevlig och tillmötesgående prick som vill kolla att alla order- och leveransuppgifter stämmer. Avslutningsvis får jag veta att telefonen skickas omgående och att jag bör ha den om ett par dagar. Mycket riktigt, nu sitter sambon så här bredvid, tre dagar senare, och leker med sin nya telefon :)

    Maken till kundservice har jag aldrig tidigare varit med om!

    Två dagar senare beställde även jag en ny telefon, varpå samma otroliga kundservice-procedur upprepades. Denna beställning gjordes relativt sent på eftermiddagen så, döm av min förvåning när rösten i luren hävdar att telefonen skickas omgående. Nu dagen efter har telefonen redan hunnit avverka halva sin resa, och på måndag förväntar jag mig kunna hämta ut den.

    Makalöst, helt enkelt.

    Om det någonsin funnits en sida och/eller ett företag som förtjänat full pott i ett sådant här omdöme så är det NoYes. Fantastiskt helt enkelt!
    4 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag beställde två mobiltelefoner och på hemsidan stod det att båda fanns i lager, men den ena fanns det bara några få kvar. Jag skickade iväg beställningen och fick ett bekräftelsemejl där det stod att den som det bara fanns ett fåtal kvar av var slutsåld. Bra att mejlet nämnde att den var slut och att de skulle kontakta mig för vidare information om leverans.

    Något senare när kundtjänst från YesNo ringde upp mig för att bekräfta min beställning frågade jag om status på telefonen som var slutsåld. De sa att jag hade fått den sista telefonen.

    Verkar som att lagerstatus räknas ner direkt när man beställer och sedan när mejlet skickas något senare så ser det ut som att varan inte finns i lager mer så mejlet varnar om det. Men eftersom kundtjänst ringer upp en strax efter beställning, eller på morgonen nästa arbetsdag så får man snabbt höra vad status egentligen är.
  • Mycket bra
    Bra och snabb leverans. betyget dras ned av en mycket dyr Exp.avg vid faktura betalning.
    4 år sedan
  • Utmärkt
    riktigt bra priser och snabb leverans, dyr expeditionsavgift. rekommenderas starkt.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det är andra gången jag köper av NoYes och kan tänka mig köpa mer i framtiden och naturligtvis rekommendera alla andra kunder - det kan löna sig verkligen att jämföra andras priser av samma varor och då ...ha, svaret vet Ni! Stort tack till "NoYes" och lycka till i framtiden!
  • Perfekt
    Nästan overkligt bra service och snabb leverans!!!
    4 år sedan
  • Perfekt
    Väldigt trevlig personal och snabb leverans. Inget att klaga på alls!
    4 år sedan
  • Perfekt
    Grymt bra service! Blev personligt uppringd och kunde då ändra så att en annan person kunde hämta ut paketet istället för mig. Beställde klockan 10:20 och paketet fanns att hämta dagen efter.
    4 år sedan