Fri frakt över 2 500:-
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

http://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2014-09-16)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (8.40)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Beställde 3 saker men de levererar bara en av dessa 3 saker men när jag då kontaktar dom över på telefon med 1 timmes väntetid bara det en katastrof så vet dom inte vad som hänt då bestämmer jag för att skicka tillbaka ordern.

    Sen dess har jag inte hört ett smack på en vecka men fakturan hos klarna är kvar men nu får jag inga svar från varken Dustin eller klarna vad som händer att klarna är värdelösa vet man men att Dustin var så här kassa var nytt för mig men nu ska jag bara bli av med fakturan på något sätt sen blir det inga fler beställningar hos Dustin!
    1 dag sedan
  • Usel
    Vad pysslar Dustinhome med? Jag beställer ett Xbox one på onsdagsnatt - har förhoppningar att få hem det innan helgen för att testa det. Får bekräftelse att beställningen är gjord och att betalningen gått igenom - ser bra ut.

    - Torsdag eftermiddag - Ordern är fortfarande under "behandling" och jag undrar vad som händer, varför den inte skickas (deras policy är att skicka saker beställda samma dag (eller dagen innan som i detta fall) innan 16.00), nu kommer den ju inte innan helgen...

    - Fredag morgon - jag får svar på mitt mail att betalningen nekats, att inga pengar är dragna och att ordern är avbruten. Jag kollar med banken, pengarna är dragna, och på dustins hemsida är ordern kvar.

    - Fredag eftermiddag - jag ringer till dustin och frågar vad som händer? Ojsan, det var visst inte alls betalningen som var problemet - det ser bra ut, dock har vi haft en bugg tiden du beställde så vi ska kolla närmare på det. Jag frågar om jag kan avbryta ordern för att beställa från annat företag - går naturligtvis inte, men lugn, vi ska ev. kolla på det på måndag! (Då kanske vi har hittat din order och har tid och fixa till det). Och pengarna är ju "låsta".

    Alltså jag har förståelse att saker går fel - men hur fasen kan man inte ge feedback om en bugg (om man vet att den finns - och att ordern är påverkad) och hur kan man lite "slarvigt" ge mig helt fel svar på problemet jag frågar om i första plats? Under all kritik, och jag som trodde att Dustin var seriösa. Lite feedback och status hade inte varit fel? Istället för att bli matad med felaktig info (när jag väl frågade). Vad har vi lärt oss här? Bra feedback kan rädda många situationer! Kass!

    Hoppas att de löser det på något snyggt sätt på måndag - och motbevisar det intryck som jag fått hittills. Kompensation för strul och dålig kommunikation rent utav? (Och gärna det Xbox One som jag beställt och betalt för)
    5 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Dustinhome brukade vara en favorit, men har blivit klart sämre på kundservice och levererar inte inom utlovat datum. Besviken!
    5 dagar sedan
  • Utmärkt
    Fruktansvärt bra i alla aspekter förutom deras nya hemsida som är under all kritik. Lämnar mycket att önska men som sagt, allt annat är verkligen toppklass.
    6 dagar sedan
  • Usel
    Från att vara min absoluta favoritbutik

    Har det blivit den värsta.
    En ny otroligt dålig hemsida som inte ens går att beställa ifrån.
    Dålig kategoriindelning, dålig sökfunktion.
    Senaste tiden har den även varit svåråtkomlig.

    Från en bra webbshop till kanske den sämsta på marknaden.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 8 dagar sedan )
  • Usel
    "Fri frakt över 2 500:-"
    Nej, det stämmer inte.
    14 dagar sedan
  • Usel
    Oseriös marknadsföring! Företaget hade i slutet av förra veckan en rea. Glad i hågen hittade jag en wifi-router till ett bra pris. La varan i varukorgen och klickade mig till kassan. Det tog någon minut att slutföra köpet eftersom jag var en ny kund och således var tvungen att fylla i alla personuppgifter. Jag kolla att varan var den jag önskade och tryckte på beställningsknappen. Framför ögonen tömde man helt sonika varukorgen. Jag försökte lägga tillbaka varan men fick då beskedet att den var slutsåld. Samma dag fick jag ett mejl från deras kundtjänst som försiktigt undrade om jag upplevt några problem vid beställningen. Jag beskrev vad som hänt och förväntade mig att att man tänkte lösa problemet. Men nej, jag fick bara ett intetsägande standardmejl som svar där man önskade mig välkommen som ny kund. Jag tänker aldrig handla på ett företag med en sådan skojarmentalitet.
    23 dagar sedan
  • Hej Dr Flint!
    Om du har framfört dina åsikter och svarat på ett mail vi skickat ut så kommer du givetvis få svar annars så skulle vi inte frågat. Däremot så är det förmodligen ett av våra mailprogram som hanterat detta och därför får du inte svar på en gång då kontoret är stängt på helgerna.
    Jag vet inte vad som hänt i just ditt fall men det är inte ovanligt att vi säljer pallvis/hundratals av en vara som är väldigt attraktiv för många på ett par sekunder. Det fungerar inte riktigt som i en fysisk butik där det tar ett tag att sälja, säg ett tusental produkter. Hos oss görs detta på några sekunder då alla kan beställa på en gång särskilt om det är många som väntar på en beställning så fort klockan är slagen.
    Avvakta så kommer det säkert ett svar på det du svarat.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins Kundombudsman

  • Dålig
    Handlade alltid på dustin, men det får nog bli ändring på det.
    Beställde en produkt med 1-2 dagars leverans, när jag fick orderbekräftelsen skulle det nu ta minst 20 dagar, visst det kan hända.
    Men, tro inte att dustin ändrar på sin hemsida, det står fortfarande 1-2 dagar fast att de vet att leveranstiden är mycket mycket längre, svagt!
    Ett sätt att locka kunder till att lägga beställning.

    Förr kunde man alltid lita på dustins "i lager" men det verkar vara slut på det.
    1 mån sedan
  • Hej looc!

    Precis som du skriver kan det hända att vi får nya besked från leverantör i samband med varor vi inte har på lager när vi gör en ny beställning, men då ska det givetvis ändras till beställningsvara och i de fallen vi har beräknad leveranstid. Det verkar dock inte ha hänt i detta ärendet som du beskriver av någon anledning. Du får gärna höra av dig till mig så jag kan titta på vilket produkt det gäller och justera informationen så vi inte har fel information på vår hemsida.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins Kundombudsman

  • Utmärkt
    Väldigt bra service
    Snabba leveranser
    1 mån sedan
  • Knappt godkänd
    400kr i frakt, bara en sådan sak! Tur att tvn var nedsatt så det gick att acceptera! Det som jag dock stör mig på är hemleveransen! Mellan 17-21 kan man läsa på Dustins hemsida! Men när posten ringde för att bestämma tid så fick jag veta att det är mellan 13-15 som gäller, alla dagar! Nu har jag tur som har ett jobb där jag kan smita ifrån men om man inte har det ska man nog inte köpa TV hos dustin! Dyr frakt som dessutom inte kom den tid Dustin sagt! Beställer nog min hemelektronik någon annanstans nästa gång! Betalar gärna lite extra för att slippa lämna jobbet mitt på dagen!
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Mycket bra service!

    Dustin har ibland lite högre priser än sina konkurenter, men för de extra kronorna man då betalar får man en riktigt bra service. Har handlat hos Dustin i åtta år och med en orderhistorik på över 193 artiklar / 160 000 kr har jag ännu inte blivit missnöjd.

    Hade nyligen två ärenden angående felaktig produktinformation där jag blev lite irriterad då det tog över en vecka innan jag fick svar. Detta berodde emellertid på sommar och semestrar och jag kan då förstå den längre behandlingstiden av mina ärenden. När ärendena nu avslutats kan jag bara konstatera att Dustins servicenivå är minst lika hög som tidigare, om inte högre.

    //Jättenöjd kund
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Jag har handlat i stort sett all IT/Hemmabio från Dustinhome sedan 2007. Inte ett enda problem, inte ett problem vid retur/reklamation. Trevligt bemötande vid telefonkontakt.
    Rekommenderas varmt!

    + Snabba leveranser
    + Snabb hantering av returer (adresslapp skickas ut för retur till Dustin. En del andra ÅF låter dig själv betala för Kundretur.
    + Varorna du får är oöppnade, ej gamla returer osv.
    + Vissa trasiga varor 'av ringa värde' behövs ej skickas tillbaka, du får kasta dem själv. Det ser jag som att de litar på mig som kund.

    - Faktiskt inga, eller jo. Lite av sortimentet på Dustin.se skulle jag vilja se på Dustinhome.
    annars inga minus.
    1 mån sedan
  • Ganska dålig
    Måste faktist efter att ej fått svar på mitt medelande till dustin ge denna butik dåligt omdömme..

    Skälet är:

    Det är fri frakt för varor över 2500:- ,men ska man köpa en tv då får mna betala 399:- i fraktkostnad för hemkörning. (Vist hemkörning är bra men känns fel då ändå¨att betala 399:- när det står fraktfritt över 2500:-.) Nått jag åxå varit med om är just att jag köpt en tv tidigare och valde detta. men när jag väl får hem den till min stad så får jag en lapp att dom ej kunnat levera min tv inget uppringning eller förvarning. så där blev jag blåst på 399:- ok det va posten fel men ändå.

    Finns inte ens några andra val att välja att hämta ut den skälv fanns det på hemsidan heller. Därför står jag över att inhandla tv produkter hos er Dustin. när jag nu sen mailade er för att ifråga sätta detta så har jag idag 5 dagar senare ej fått svar så skärpning.
    1 mån sedan
  • Usel
    Angående Dustins tekniska support.

    Bakgrund:
    Jag har problem med kylning av en i7-4790 och Corsair H80i. Jag har köpt alla grejer i delar och monterat själv. Googlat och läst en hel del om bekymmer, ev. fel. Jag har installerat om kylningen med ny pasta (inte för mycket) och sett till att den sitter hårt.

    Läste på Dustinhomes sida http://www.dustinhome.se/page/2755/kontakta-supporttjanst/ vart jag kan vända mig angående teknisk support och följande fanns att läsa:

    Vem kontaktar jag

    När det gäller support hänvisar Dustin AB i första hand till respektive tillverkares supporttjänst. Här finner du en sammanställning över supportnummer till de största tillverkarna.

    Ett antal tillverkare är listade men inte Corsair.

    Övrigt
    Kontakta Dustin AB för information: 08-553 448 00

    Jag går på övrigt och ringer numret. Får prata med en arrogant kille som stoppar mig innan jag hunnit pratat färdigt och säger att de inte ger teknisk support på delar man köper och monterar själv utan bara på färdiga paket. Jag kan reklamera kylaren och vänta på att Corsairs support har kontrollerat den och skickar en ny. Man får vara sin egen support när man köper delar själv fick jag höra.

    Jag hade iaf. förväntat mig att han kunde lyssna färdigt och ge återkoppling på om temperaturen processorn ligger på vid idle samt load är åt pipan eller inte, men icke.

    Jag tycker att man iaf. kan få bolla lite med dem och inte bli avsnäst med enda valet att reklamera. Jag blev besviken på samtalet och killens ton.

    En stjärna och inte mer är vad jag kan ge för usel support. De kunde skriva tydligare på sin supportsida länkad ovan att de inte ger support för övriga produkter vars tillverkare inte finns listad.

    Kontentan blir att då de inte står för de produkter de säljer utan hänvisar mig till mig själv eller till tillverkaren då inser jag att det inte är värt att betala lite mer och handla hos Dustin Home. Istället kommer jag att köpa av den billigaste via prisjakt om jag ändå måste vända mig till tillverkaren. Efter 80+ tusen kronor spenderat hos Dustin Home sedan 2008 kommer jag inte att beställa mer där.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Helt suveräna!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en projektor som inte höll måttet. Ringde för att ångra köpet och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Dustin skickade retursedel och bekräftade sedan returen dagen efter att jag skickat tillbaka projektorn.

    Det känns tryggt att handla av en butik med så bra kundservice!
    2 mån sedan
  • Usel
    Handla någon annan stans! Bry er inte om att Dustin är billigast på mycket! Det lönar sig inte om du skulle behöva ångra köpet, utnyttja garantin eller ens vill ha leverans i tid. De har noll intresse av att behålla sina kunder och vet inte vad kundservice betyder.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Had to return something ordered in error (un-opened).
    Helpful personal....sent returns label. They received it Thursdfay,,,account credited Monday.

    Thanks to the staff for a pain-free , troubleless Return.
    I understand this is a statuary right but it was still handled with speed and professionalism.

    The new part I need (awaiting a bit of info from manufacturers ) will be purchased from DH
    Thanks again
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Egentligen så föredrar jag att handla i butik men eftersom att varan i fråga inte fanns annat än på nätet så föll valet på Dustin för att de har rykte om sig att vara snabba med leveranser.

    Beställning: Onsdag 01.00
    Dustin skickar: Onsdag 15.17
    Paketet kan hämtas: Torsdag 13.06

    Jag får det till 36 timmar från betalning till leverans vilket borde imponera på de flesta. I övrigt så känns hemsidan säker och modern - till skillnad mot flera andra.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Smidiga och bra.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte h100i på kampanj och det visade sig vara total katastrof produkt med defekter och fel som avlöste varandra.

    Knappt några frågor ställdes och Dustin valde att göra ett undantag så jag fick tillbaka pengarna. Bra gjort av Dustin som till skillnad ifrån andra leverantörer inte står bakom det dom säljer.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Dustin levererar som vanligt!
    5 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Beställde en TV och fick hem den efter två timmar! Kanon!
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Snabbt och bra pris. Enkelt att handla här.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    snabb leverans o bra prisbild!
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Tog en låååång tid att få produkterna av tillverkaren. Men det är inte Dustins fel. Kunde lägga beställningen och fick ett mail när produkterna fanns i lager.

    Tog ett dygn att få paketet till posten.

    Bra kundservice, däremot hade jag önskat att ni hade bättre koll med lagret. Kanske att ni kan få hänvisa kunder med frågor om leveranstider m.m till en kontaktperson på lagret som kan undersöka sånt.

    I mitt fall tog det över totalt 5 månader att få produkten och jag kunde aldrig få ett annat svar än "Jag vet inte och lagret har inte sagt något".
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Utomordentligt service vad gäller leveranstid och i ganska stor mån pris.

    Beställde ett headset: "KOSS SB45", som jag inte är så där supernöjd med, men de duger väl iaf och jag slipper få skäll när av allt "oljud" när jag spelar ^^

    Jäkligt servicemindad butik! Stort plus för snabb leverans!

    Edit: Beställde en extern hårddisk på 2 TB för 599 (Western Digital) på
    - onsdag förmiddag (11.20) och låg på posten nästa dag
    - torsdag vid lunchtid(!).
    .. otroligt snabb leverans vilket gör att jag höjer min 9:a till en solklar 10:a. Än så länge har det bara varit den bästa servicen (och bästa priser då och då) jag någonsin stött på.

    Uppdaterad 11 juni 2014: Hade problem med en gnisslande PS4 handkontroll, trots att maskinen var nyinköpt. Skickade ett videoklipp där man tydligt höra hur R2 och L2 gnisslade (och kändes obehagliga).

    Mailade kundtjänst och de skickade en ny handkontroll samma dag. Är _så_ nöjd med deras service och respons.

    Kan inte nog än rekommendera Dustin varm! Tack för hjälpen Magnus!
    7 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Utmärkt
    Beställde ett chassi, en hårddisk, vattenkylningspaket plus lite diverse saker söndag. Fick sms-aviseringen tisdag eftermiddag och kunde hämta ut mina paket samma dag. Snabbt levererat med tanke på att varorna skickades över halva Sverige.

    Priserna är bland de lägsta.

    Känns dock lite trassligt att behöva skapa ett konto på deras hemsida för ett engångsköp. Annars inga konstigheter och ett utmärkt betyg.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Alltid bra service och svar från en riktigt kunnig personal.

    Alltid snabba leveranser som kommer som utlovat, på detta lägger vi till ett bra utbud och konkurrenskraftiga priser.

    Aldrig haft några problem med återköp, reklamationer eller liknande.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Fast delivery
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb och trygg leverans som vanligt. De få rma ärenden jag haft med dustin har alltid fungerat bra. På senaste beställningen (som blev fraktfri) glömde jag lägga till en produkt som de inte kunde lägga till p.g.a. att ordern redan var skickad. Svaret var att de kan skicka de fraktfritt i en separat försändelse, grymt bra.
    Till Dustin, kan ni inte fixa paypal så det blir ännu enklare att handla från er :)
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb och trygg leverans varje gång jag använt dem. Snabb och tillmötesgående kundservice (via e-post) som utan krångel hjälpte mig med en defekt produkt. För mig känns det viktigt att enkelt kunna beställa, ta emot och även reklamera när det behövs. Dustin har visat sig klara detta i förhållande till mig utan några problem.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Dags att revidera betyget igen (maj 2014): Jag brukar normalt sett vara nöjd med Dustin(Home) och beställer ofta därifrån. Det har strulat några gånger men oftast fungerar det trots allt bra. Gillar att de kan ta in produkter i sortimentet på begäran. Den senaste beställningen strulade lite när de skickade fel vara två gånger innan jag till slut fick den rätta, men jag fick i alla fall behålla en av de felaktiga artiklarna. Och när min Lenovo 12V-laddare nyligen brann skickade de en ny utan krångel.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Ganska dålig
    Beställde en laptop som enligt Dustinhome skulle skickas redan samma dag . efter flera kontakter med kundtjänst och den ena undanflykten efter den andra så har jag fortfarande inte sett röken av datorn Så nu blev det en avbeställning och jag köpte en i en annan butik som skickade direkt
    3 mån sedan
  • Ganska bra
    Minus för fakturaavgift.
    3 mån sedan
  • Ganska dålig
    Support har varit väldigt hjälpsam och hjälpt den klantige, det vill säga jag.

    Edit: Sen när är man tvungen att gå genom så många sidor för att handla på dustin? Skulle köpa en produkt och betala med visa, men blev skickad från sida till sida där dom ville att jag skulle skriva in mina kortuppgifter. En var dessutom på franska så jag förstod ingenting. Betalar hellre 50kr mer då för att bara behöva slå in kortuppgifterna och sen klicka köp, vilket jag också gjorde. Alina räddade dagen.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Perfekt
    Superbra! Rekommenderas starkt!
    3 mån sedan
  • Usel
    Köpte grafikkort sapphire toxic x9. Slutade fungera efter ett par veckor. Dustins Garanti hantering gör inte saken bättre har gått över 4 veckor och har fortfarande inte fått ett nytt grafikkort. Kommer att handla av Inet hädanefter.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Windows utlovade payback a 500kr då jag köpte min grymma och prisvärda platta Toshiba Encore Windows 8 pro. Såg aldrig röken av dessa pengar från Windows.

    Då jag kontaktade Dustin om detta gick de själva in och betalade mej 500kr. Inte bara en utan två gånger. Pga att jag sa att jag inte fick några pengar efter deras första betalning till mej. Ett misstag. Sen påpekade jag att det betalat mej 500kr en gång för mycket men de har valt att hittills inte kräva dem tillbaka.

    Oavsett hur de väljer att göra med detta så en STOR eloge åt Dustin - ett klanderfritt köp oxå för övrigt! :)
    5 mån sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Perfekt
    Otroligt snabb leverans. Beställde på måndag morgon och kunde hämta ut det på posten dagen efter. Absolut snabbaste leverans jag varit med om.
    4 mån sedan
  • Usel
    Riktigt besviken på hur Dustin hanterar sina kunder.
    Jag köpte ett Radeon R9 290 grafikkort i slutet av Januari. Detta kom bort på Posten (självklart inte Dustins fel) men jag fick ingen notering eller mail av Dustin om detta utan fick efter några veckor av undran klicka in på min sida på Dustin och se att det står "retur" på ordern. Jag ringer då upp Dustins kundtjänst och då ber de om ursäkt och frågar om jag vill ha en ny produkt eller pengarna tillbaka (efter 3 veckor frågar de..) och jag vill självklart ha produkten.
    Denna produkt kommer till mig relativt snabbt och jag använder den i någon vecka innan jag får Artifakter på skärmen och BSoD x antal gånger. Jag skickar in för att få en RMA. Detta tar återigen 2 veckor och utan några meddelanden från Dustin. Jag ringer då upp kundtjänst för att se vad som händer och då, först då, ser de att RMAn har gått igenom och jag borde få ett nytt grafikkort. Kul för mig. De säger att ett nytt kort snart ska komma på posten. Jag går in på Dustins hemsida och ser ett "beräknad leverans"-datum en vecka framåt och nöjer mig där. Men detta datum ändras med en vecka framåt i tiden, två gånger. Jag ringer då Dustin igen och frågor när man kan beräkna att få sin leverans och då säger de att de inte vet och jag frågar då om jag kan få en retur eller pengarna tillbaka då jag varit utan dator i 3 månader. Detta besvaras då med att jag kommer få ett mail under dagen med information. Det är här jag står idag, utan grafikkort än så länge.
    Mycket besviken över hur vi "kunder" behandlas och kommer aldrig handla där igen om inte detta löses med pengarna tillbaka eller med godtagbart byte av produkt.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Snabbt och enkelt
    4 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Detta är ett preliminärt omdöme. Har beställt ett headset före 16:00 den 22/10 20013 som skulle vara i lager enligt deras sida, betalade extra genom att välja just DustinHome för att kunna få det innan helgen.

    Har nu fått besked om att varan blir eventuellt levererad i slutet av denna månad. Beställde datordelar samma dag som headsetet från en annan webbutik, tog EN dag så hade jag varorna. Tvekar inte på att jag får produkten, men leveranstiden kommer garanterat påverka betyget.

    Uppdatering 2014-01-21

    Har nu efter noggrann inspektion hittat en spricka i ena bågen. Då jag har varit väldigt varsam om denna produkt så kommer jag att kontakta Dustin för utbyte/reklamation.

    Uppdatering 2014-05-08

    Nu efter att ha fått tillbaka headsetet efter reklamation, så märker jag att de inte har åtgärdat något. Vad är detta för service egentligen. Åtminstone var de "snälla" nog att paketera om lådan...

    Har kontaktat dem via mail igen, så blir att vänta svar och se vad de gör. Felet var anmält inom skälig tid och dessutom är det upp till återförsäljare att bevisa att kund har orsakat felet/skadan. Om ingen lösning görs från deras sida, så blir det att göra en anmälan till ARN. Åtminstone tar ARN kunderna seriöst!

    En notering på sidan, då jag fick aviseringen från posten så blev man glad, hade planerat att ge ett bättre omdöme, men blir en reducering istället.
    10 mån sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Perfekt
    Har handlat hos Dustin Home från och till i flera år, har aldrig någonsin haft problem med leveranser elller garantiärenden. Tummen upp för bra leveranstider och underbar support!
    4 mån sedan
  • Ganska dålig
    Svært for folk der ikek har svenske person nummer at bestille. Også bøvlet med lang leveringstid
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra service, och snabb leverans som vanligt av Dustin!
    4 mån sedan
  • Perfekt
    oftast snabba leveranser, mycket bra hemsida. Väldigt tillmötesgående support!
    har handlat för 15000kr här. en gång beställde jag ett grafikkort som var defekt, fick direkt ett nytt utan något som helst trassel!
    Du kan känna dig trygg att handla här!
    1 år sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Bra
    Helt ok webhandel med snabb leverans. Köpte en dator och allt så länge är allt frid och fröjd.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Always fast delivery.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Har handlat på Dustin i 10 år, de är ett av dem bästa webbutikerna som finns. Ett seriöst webbutik helt enkelt, man får vad man betalar för och det förekommer inga överraskningar när man handlar ifrån dem. De har rätt så många billiga produkter också.
    5 mån sedan