Fri frakt över 2 500:-
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

https://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2014-12-19)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (8.21)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Har handlat MASSOR av Dustinhome och de överträffar sej varje gång

    + Snabba leveranser
    + Bra packade paket
    + Bra Reklamtionsrutiner
    + Bra återköpsrutiner
    + Kanon support. snabba mailsvar.
    1 dag sedan
  • Utmärkt
    Beställde vid 22-tiden på kvällen en vara som fanns i lager, den skickades dagen efter och dagen efter det fick jag ett SMS om att den fanns att hämta på mitt utlämningsställe. Inga problem, så snabbt som det kan bli. Mycket nöjd.

    Uppdatering: Beställde en pryl kl 16.35, dagen efter strax efter 11 fanns den på utlämningsstället trots att det stod "I lager, 2-3 dagars leveranstid" på Dustins hemsida. Superbra. Beställde en annan grej från Komplett en kvart tidigare men den kom inte förrän en dag senare.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 dag sedan )
  • Knappt godkänd
    Tog två och en halv vecka att få beställda varor, två gånger uppskjuten leveranstid, ganska drygt!
    2 dagar sedan
  • Usel
    En dryg månad sedan jag beställde en Iphone 6 och fortfarande inget leveransdatum? Pinsamt...
    3 dagar sedan
  • Hej Steeir!

    Tråkigt att du inte fått din telefon än men som vi har meddelat tidigare så får vi själva inga bekräftade leveransbesked just när det gäller Iphone telefonerna. På grund utav detta kan vi därför inte ge dig några besked heller utan de levereras i tur och ordning.
    Om du önskar att avbeställa den så är du välkommen att kontakta våran orderavdelning så hjälper dom dig med det. Annars hoppas jag att den snart är på väg till dig.

    med vänliga hälsningar

    Stefan Langheden
    Dustins Kundombudsman

  • Usel
    Känns mycket förlegat att 2014 använda differentierad prissättning mellan företag och privatpersoner. Kommer inte handla på Dustin mer.
    4 dagar sedan
  • Perfekt
    Kundtjänsten har varit väldigt tillmötesgående, kampanjerna och rabatt åt studenter är ett stort plus.
    6 dagar sedan
  • Perfekt
    Helt suveräna att handla med. Och vid ev reklamation *****^*
    7 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpte ett par hörlurar som slutade fungera som de skulle. Kontaktade kundtjänst och fick veta att Dustin skickar nya. Jag behöver inte ens skicka tillbaka de trasiga!
    Fantastisk service tack så mycket Dustin.

    /Konstantin
    7 dagar sedan
  • Perfekt
    Fungerade fint, enkel beställning, bra pris och snabb leverans.
    Beställde fredag 14.00 fick sms att hämta paketet måndag 11.30
    8 dagar sedan
  • Utmärkt
    Alla mina köp har hittills fungerat utan några problem. Kundservice via telefon har fungerat utmärkt, men det kan ta lång tid innan man får svar från kundservice via mail.
    10 dagar sedan
  • Usel
    Ni får dålig betyg för att ni rekommenderar dåliga företag. Betyget pga samarbetet mellan dustin och infocare som har min dator nu i 3 månader för reparation. Hej folket kolla upp vilka företag som håller garantin och om det är infocare glöm det.
    16 dagar sedan ( Uppdaterat: 12 dagar sedan )
  • Perfekt
    Trogen kund. Levererar alltid snabbt, även på ej lagerförda artiklar.
    12 dagar sedan
  • Dålig
    Nu är det så här att jag beställt en AK Racing Premium V2 black/silver och fått ändrat leverans datum ca 4 gånger först var leverans datumet 4 dagar från köpen och nu har jag fått ett mail att jag får den om 1 månad och 1 vecka så. vet inte riktigt vad mer man ska säga än att jag är rätt så besviken. hade sett fram emot att ta med stolen när man ska lana till jul och ha någonting skönt att sitta i. jag beställde varan 2014-11-30 och nu är leveransdatumet 2015-01-06 så .... det jag ska göra nu är att försöka få tillbaka pengarna och köpa ifrån 1 annan sida. jag hade nog hunnit köra bil till usa eller något långt bort som fan och hämta varan och komma hem med den innan jag får den när jag beställt den. Jag är inte särskilt nöjd just nu.
    13 dagar sedan
  • Perfekt
    Bra service
    14 dagar sedan
  • Mycket bra
    Favoritbutiken för min del, har varit kund hos DustinHome i många år och inga större strul under någon order eller någon av de få returerna jag gjort.
    Däremot tog det lite för många dagar vid senaste förfrågan om en produkt.
    18 dagar sedan
  • Perfekt
    Är mycket nöjd med mitt köp.
    Bra pris och lätt att beställa.
    19 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Besviken, har köpt mycket på Dustin genom åren, men nu senast blev min beställning fel på alla sätt. Lagerförd vara, fick helt plötsligt 4 veckors leveranstid, efter kontakt med kundtjänst med fråga om byte till en motsvarande fast annan färg löste inte heller problemet, ringde kundtjänst och uppgav att jag ville avbryta ordern, det bekräftades muntligt men 3 veckor senare fick jag en NY leveransbekräftelse. Skickade då ett mail och då äntligen makulerades ordern.
    21 dagar sedan
  • Usel
    Fraktfritt över 2500 står det här på Prisjakt, och totalpriset räknar inte med någon frakt, men när man beställer så läggs det på frakt ändå... Så även om de ser ut att vara billigast ibland så måste man lägga på 200:- för att de ljuger om fraktkostnaderna... Ta bort företaget från Prisjakt tills de visar rätt priser! Att systematiskt visa 200:- billigare än vad man får betala är bedrägeri.
    21 dagar sedan
  • Usel
    När ens order legat bortglömd på ett stort paketcenter hos posten och man försöker få lite sympati från Dustin när Posten själva ger otydliga svar och skiter i återkoppling. Glöm det! 16 dagar låg paketet bortglömt och Dustins svar var istället som ett extra njurslag. Tack för ingenting!
    25 dagar sedan
  • Bra
    Bra men två saker kan förbättras. Ni säger att om man beställer före en viss tid så skickas produkten samma dag. Det stämmer sällan, även om de finns i lager. Ta bort leveransgarantin så retar det färre.
    Hemsidan har blivit sämre (tycke och smak..jag vet) efter uppdateringen och fungerar fortfarande inte 100 på en surfplatta.
    25 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpte ramminnen till min Macbook Pro som tyvärr strulade pga kompatibiltetsproblem. Kontaktade Dustin som skickade nya minnen direkt.

    Fantastiskt bra kundservice.
    27 dagar sedan
  • Utmärkt
    Har precis handlat och blir lite nervös när man ser att alla positiva omdömen är lämnade i webbutiken och alla negativa lämnade här på prisjakt.. Dvs, ganska uppenbart att Dustin själva gör de positiva omdömena i webbutiken.. Illa.. jaja, får väl se om jag fått kolli-nr imorgon, vilket jag bör få eftersom det står "2st i lager, omgående leverans" på produktsidan. Wish me luck!
    Uppdatering:
    OK, beställde i söndags, paktetet skickades i måndags och kl. 11.30 på tisdagen får jag ett sms! Skitsnabbt! -då jag bor i en håla i västra götaland, och paketen så ska åka förbi mig till Göteborg först innan de ska tillbaka åt mitt håll - (miljövänliga Posten :))
    Pratade med kundservice på måndagen och de var trevliga.

    Jag är mycket nöjd.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Jäklar i mina dar vad snabba! Beställde 17.23. Tjugo över sex var det skickat. Imponerande. Har inte behövt reklamera något så jag kan inte bedöma den biten.
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Beställde en router och ett par hörlurar igår men fick ingen bekräftelse på att försändelsen gått iväg idag som man gör reklam för. Ringde därför Dustin och hänvisade till kvittot på internetbanken. Som andra också skrivit har man fortfarande problem med att avläsa gjorda inbetalningar och detta hade missats nu med. Man tog dock snabbt tag i detta och nu är paketet på väg. Kolla alltid att allting fungerat om ni inte får någon bekräftelse på att ordern skickats.
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra
    1 mån sedan
  • Bra
    Lite smått besviken på att produkten inte blev skickad samma dag fast jag beställde före kl 16.00. Rörig hemsida drar ner en stjärna också.
    1 mån sedan
  • Usel
    !Varning, får inte svar från kundtjänst samt har inte fått tillbaka pengarna.

    Beställde en SSD under september månad.
    Då jag ville ångra köpet samt inte öppnat/använt produkten så gjorde jag en återköp ärende via dustinhome hemsida.

    Allt väl och jag fick en returfraktsedel och returnerade produkten.

    Nu står det att ärendet är löst samt under order står det att det är krediterat.
    Däremot har jag inte mottagit någon retur av pengarna och det har gått en månad.
    Har mailat samt prövat skapa nytt ärende via dustinhome's sida men dessa verkar ignoreras(?).

    Är väl konsumentombudsmannen nästa för att få reda på var mina pengar tagit vägen......
    1 mån sedan
  • Hej polly II

    Tråkigt att höra att du inte lyckats få svar från kundservice eller fått pengarna tillbaka. Jag misstänker då att det kanske är något som är fel i utbetalningen för som du skriver själv så är ärendet både krediterat och löst från kundservice.
    Pengarna ska då skyndsamt betalas tillbaka eller senast inom 30 dagar, så om du önskar så kan jag titta på det och försöka lösa det om du återkommer till mig med ditt ordernummer.

    Med vänlig hälsning

    Stefan Langheden
    Dustins kundombudsman

  • Ganska dålig
    Fd storkund hos Dustin som tidigare stått för snabba leveranser, bra kundtjänst och enkla rutiner vid retur. Efter bytet av hemsida fungerar inget, går inte att söka och filtrera produkter som tidigare, kan inte beställa kvitton under orderhistoriken och värst av allt: de går inte att förboka en produkt som inte finns i lager utan att tvingas betala (eller ta det på faktura). Tidigare kunde man enkelt boka en sak och få avisering när produkten var leveransklar, bara betala och så skickades den dagen efter. Nu får man antingen leva med att pengarna dras från kortet och man ska vänta i dagar för att få pengarna i retur.

    Jag väljer andra leverantörer fram tills att Dustin har fungerade beställningsflöde där man själv kan avboka ordrar och förboka utan betalningskrav i förväg.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabba leveranser och tydlig statusuppdatering om leveransen. Kan ha riktigt vassa kampanjpriser.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Ursnabb leverans. Dagen efter beställning kom paketet.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Billigt och mycket snabb leverans. Beställde många varor på måndagen och kunde hämta paketet på tisdagen. Perfekt!
    1 mån sedan
  • Usel
    Väntar fortfarande på återbetalning för en retur gjord för ca en månad sedan! Flertalet försök att utreda detta med kundtjänst utan resultat. Från att ha varit Sveriges bästa handelsplats inom sin genre hamnar Dustin nu på andra sidan av skalan tyvärr.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Ganska dålig
    Tyvärr Dustin men skriv aldrig att ni levererar dagen efter eller "order innan 16.00 levereras samma dag". Beställde ett headset 141006 som var i lager för omgående leverans. Ringde 141017 och undrade varför ni inte hade skickat, "oj hoppsan".. det fungerar inte 2014 men konkurrensen som finns. ej godkänt, ni har tappat i kvalité tyvärr. Varning!
    1 mån sedan
  • Usel
    Vad har hänt med Dustin?! Beställde en surfplatta med minneskort, ordern tog över en vecka. När jag väl får plattan så är emballaget/sigillet brutet och prislappen bortskrapad. Dvs. tydligt demoex vilket överhuvudtaget inte nämnts på hemsidan! Skärmen var flottig och baksidan hade en rejäl buckla.

    Kundservice har gått från otroligt snabb till att ta minst 48 h på sig att svara...

    EDIT 8/10: Såg i efterhand att det för en liknande produkt nämndes det med en rad i produktbeskrivningen att det var ett demoex. Det stod ingen annanstans eller i angavs i produktnamnet vilket är klart missvisande. Returnerade surfplattan. Kundservicen har dock hela tiden varit fortsatt trög. Exempelvis skulle återbetalning ske inom fem bankdagar, men har inte hänt något på en vecka och har legat ute med pengarna i en månad nu.

    EDIT 13/10: Har fortfarande varken fått svar från kundtjänst eller tillbaka pengarna.
    EDIT 21/10: blev idag krediterad efter att ha ringt kundtjänst och begärt att få prata med kundreskonto två gånger. Deras mailsupport verkar ligga nere för tillfället.

    Undvik i nuläget!
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Usel
    Mkay... i ljuset av Dustins fantastiska nya webbsajten och den senaste tidens stora försämring i kvalitet så måste jag uppdatera mitt betyg.

    Det enda positiva med dustin efter "Hey, Let's go full retard!" remaken av webbsajten är att det stora utbudet av produkter verkar finnas kvar i bakänden och att mer information kring lagersaldo finns.

    Tyvärr så väger det inte på långa vägar upp för den oanvändbara webbsajten, slöseriet av skärmyta för att visa sin smaklösa Windows 8 copycat design, avsaknaden av en fungerande sökfunktion och avsaknaden av en filterfunktion för artiklarna.

    För att kunna handla på dustins "new and improved" butik så får du först gå till någon annan ehandelssite och använda deras sök och filtreringsfunktioner, eller göra research på recensions webbsajter innan du kan söka på ett så specifikt produktnamn som möjligt i hopp om att sökfunktionen av en slump skall råka visa just den produkt du letar efter.

    Dustin, hör av er när er butik ens visar produkterna i korrekt ordning när man sorterar efter pris, har gett mig min orderhistorik tillbaka, har fungerande sök och filtreringsfunktioner, inte har konstiga förseningar i hanteringen av beställningar på flera dagar/veckor utan att kunna uppvisa varför, när ni faktiskt publikt bett om ursäkt för skämtet till "förbättring" ni har presterat...

    Från Sveriges bästa ehandelssite till ett rent skämt över en helg, det är definitivt inte alla som kan lyckas med något sådant med jobbet i behåll.

    Så jag tror att ett stort grattis till den som designade nya webbsajten, om du mot all förmodan har jobbet i behåll.

    Mina sympatier går till kundservice och lagerjobbarna som inte gjort något för att förtjäna denna "förbättringen".

    Så... tack för tiden som varit Dustin, för mina köp görs nu hos andra butiker så som Inet.

    Just det. glömde nästan att säga att mitt tidigare betyg efter 13år som kund och hundratals beställningar var en solid 10:a. Nu har ni förflyttat er till andra änden av skalan.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Tack för er hjälpsamma kundtjänst!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Dustin ska verkligen berömmas. Har handlat en del hos Dustin och har alltid varit mer än nöjd med samtliga köp, vare sig det varit felande produkter eller inte. Man får alltid bra bemötande och hjälp med problem om sådana uppstår. Tack Dustin !
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Nu är jag less. 25:e augusti kontaktar jag Dustin Home för ett garantiärende och det är fortfarande inte slutfört. De sista 4 veckorna har jag väntat på en återbetalning som aldrig kommer. Det här är oacceptabelt. De skyller på det ena eller det andra.

    Hjälper ju inte att de hävde köpet istället för att ge mig de högtalare som köpet gällde från början.
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Smärtar mitt hjärta att ändra betyget, men senaste gångerna jag handlat hos Dustin har det varit småstrul som inte inträffat de senaste 10 åren!

    Felaktiga kollinummer, lagervaror som inte funnits i lager, 1-2-dagarsvaror som levererats efter 2-3 veckor. Kundtjänst som svarat efter 2 dagar istället för tidigare max 2 timmar.

    Dustins storhet har alltid varit kundservice och den otroliga leveransprecisionen. Jag hoppas verkligen att jag får ändra tillbaka detta betyg snart igen.

    Drar ned två stjärnor till. Har nu ett returärende som pågått i 10 veckor. 6 veckor för att konstatera felet och avhjälpning och nu 4 veckor (and counting) väntan på att pengarna ska betalas tillbaka p.g.a. "hög belastning hos ekonomiavdelningen".
    6 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Bra
    Dyra men väldigt snabba leveranser.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Enkelt att beställa och snabb leverans.
    Känns dock lite saftigt med 59 kr i frakt för 2 minneskort som kommer som varubrev i brevlådan, men det var extrapris så det blev billigt ändå.
    2 mån sedan
  • Usel
    Har varit kund där väldigt länge, men denna "fuckover" har gjort att jag tappat allt förtroende för dem, vill använda mig av returrätt men de undvek att svara på 3 veckor, jag skriv till dem igen utan svar, och det ärende jag lade upp ändrar dem till "löst", utan att jag ens får något besked.

    Känns som att detta etablerade företag börjar skita i konsumenterna och bry sig mer om att hålla pengar i plånboken.
    2 mån sedan
  • Hej Blink9
    Så behöver du inte känna för vi skiter givetvis inte i några kunder.
    Om det står som löst så har du även fått ett mail vilket du förmodligen inte noterat i så fall.
    Jag tycker du ska slå en signal till vår kundservice så tittar dom på detta på en gång så har vi en lösning redan idag om det skulle vara några problem.

    Med vänlig hälsning

    Dustins kundombudsman!

  • Perfekt
    Inga problem! Snabb frakt och bra pris.
    2 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Min dator fick ett oförklarligt hårdvarufel 3 veckor efter garantitiden gått ut så jag kontaktade Dustin och reklamerade produkten. Dustin skickade en retursedel och jag skickade in datorn. Jag fick ingen info om att datorn hade tagits emot eller blivit reparerad på verkstad utan efter två veckor fick jag fråga kuntjänst som då informerade mig om detta.

    Efter ytterligare två veckor hade jag inte fått datorn och inte hört något från dustin utan en ny fråga till kundtjänst avslöjade att Dustin skickat datorn till min gamla adress trots att jag vart noga och tydlig med att jag bytt adress. Eftersom jag bor ganska nära min gamla adress (som tur var) valde jag att hämta datorn vid postkontoret i den staden istället för att låta Dustin göra ett nytt försök.

    + Dustin lagade min dator utan kostnad i enlighet mer reklamationsrätten
    - Det tog för lång tid (4 veckor) på grund av Dustins miss med min adress.
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Dustin home har gått från att tillhöra de bästa till att vara en i mängden. Min beställning hade lång leveranstid och dålig statusuppdatering under tiden. Denna gång var det inte bråttom så det gjorde inte så mycket. Vill jag ha mina produkter snabbt väljer jag nuförtiden någon annan butik. Dustin verkar ha problem, senaste omdömena imponerar inte.
    2 mån sedan
  • Usel
    Beställde brådskande produkt som var markerad som 'skickas omgående'.

    Efter ett par dagar utan info så loggade jag in och såg att leveransdatum var på onsdagen. När onsdagen kom och gick så ringde jag upp och fick höra att produkten varit restnoterad och att 'leveransdatum' var när Dustin fick in produkten.

    När produkten inte markerats som skickad dagen efter så mailade jag och frågade hur situationen såg ut. På måndagen så tog jag kontakt på Facebook och ställde om frågan.

    På måndagskvällen så markerades produkten som skickad och dök upp vid lunchtid på tisdagen (2 veckor efter beställning). Snabb frakt när produkten väl skickades men då man varken meddelat mig om att produkten var restnoterad eller besvarat något av mina kontaktförsök så har jag helt tappat förtroende för företaget och lär inte beställa där igen.
    2 mån sedan
  • Usel
    * Uppdatering längre ner*

    Vad pysslar Dustinhome med? Jag beställer ett Xbox one på onsdagsnatt - har förhoppningar att få hem det innan helgen för att testa det. Får bekräftelse att beställningen är gjord och att betalningen gått igenom - ser bra ut.

    - Torsdag eftermiddag - Ordern är fortfarande under "behandling" och jag undrar vad som händer, varför den inte skickas (deras policy är att skicka saker beställda samma dag (eller dagen innan som i detta fall) innan 16.00), nu kommer den ju inte innan helgen...

    - Fredag morgon - jag får svar på mitt mail att betalningen nekats, att inga pengar är dragna och att ordern är avbruten. Jag kollar med banken, pengarna är dragna, och på dustins hemsida är ordern kvar.

    - Fredag eftermiddag - jag ringer till dustin och frågar vad som händer? Ojsan, det var visst inte alls betalningen som var problemet - det ser bra ut, dock har vi haft en bugg tiden du beställde så vi ska kolla närmare på det. Jag frågar om jag kan avbryta ordern för att beställa från annat företag - går naturligtvis inte, men lugn, vi ska ev. kolla på det på måndag! (Då kanske vi har hittat din order och har tid och fixa till det). Och pengarna är ju "låsta".

    Alltså jag har förståelse att saker går fel - men hur fasen kan man inte ge feedback om en bugg (om man vet att den finns - och att ordern är påverkad) och hur kan man lite "slarvigt" ge mig helt fel svar på problemet jag frågar om i första plats? Under all kritik, och jag som trodde att Dustin var seriösa. Lite feedback och status hade inte varit fel? Istället för att bli matad med felaktig info (när jag väl frågade). Vad har vi lärt oss här? Bra feedback kan rädda många situationer! Kass!

    Hoppas att de löser det på något snyggt sätt på måndag - och motbevisar det intryck som jag fått hittills. Kompensation för strul och dålig kommunikation rent utav? (Och gärna det Xbox One som jag beställt och betalt för)

    * Uppdatering*
    - Måndag kväll. Jag har inte fått någon återkoppling alls från Dustin som de sa att jag skulle få, utan istället så får jag själv ringa till dem igen. Ingen verkar vilja veta av min order och jag skickas mellan totalt fyra personer (och självklart kö även när jag blev vidareskickad). Svaret blev som innan, "vi hör av oss".

    - Torsdag förmiddag. Jag väntade nu ända tills torsdag förmiddag för att verkligen ge Dustin en chans att fixa till problemet, men det är helt knäpp tyst från deras sida. Jag fick dock tillbaka pengarna under onsdagen - vilket ju alltid var något (skönt att slippa dra in Visa i det hela i alla fall). Svaret jag får nu är att de ska titta på min order och en "Viktor" skulle ringa till mig efter lunch (drygt 13 sades det). Klockan 16 ringer jag återigen till kundtjänst då "Viktor" inte ringt mig och blir slutligen, efter väntan, skickad till honom. "Viktor" var dock den person som tog tag i det helt (till slut), vilket ju var något positivt.

    Han har då pillat ihop min order - så att jag får det jag som jag beställt - till samma pris. Någon form av kompensering är det inte tal om (förutom att jag får spelet "Desteny" eftersom det ingår i det senaste xbox-erbjudandet och det kostar inte dustin extra. Sen att jag inte är ett dugg intresserad av spelet brydde de sig ju inte om, såklart). Det sades att allt skulle skickas idag, får se hur det blev med det. Just det, de lyckades få fel adress till mig också (fast jag angett korrekt på min profil hos dustin), så jag fick ju ringa in och fixa till det också.

    Jag tror nog att jag lagt totalt nästan 5 timmar på deras support/köer/mail m.m. De (Dustin) har inte *en enda gång* tagit kontakt med mig, berättat vad som varit fel, berättat om förseningar eller något liknande. De har lämnat mig som kund helt utanför (och kanske hoppats att jag skulle glömma av det hela?)

    Hela situation är totalt uselt skött, jag är väldigt besviken på det hela. Räkna konsulttimmar på detta (rimligt 5*1000kr) och inte ens någon kompensation blev det (vad skulle en handkontoll i det hela spela för roll för Dustin t.ex.). Detta trots att jag inte gjort något fel - utan att precis allt ligger på Dustins sida.

    Det positiva är att jag jobbar på en stor organisation, som just nu beställer mycket från dustin, där jag jobbar tätt med IT-avdelningen, så att jag vid nästa möte kan ta upp leveratörer av teknik. Så att jag åtminstånde kan göra liten påverkan av det hela.

    * Det skulle vara kul att se vad Dustin svarar på detta (eller om deras återkoppling är som tidigare (obefintlig))
    3 mån sedan
  • Hej Tibbelit!
    Tack för din återkoppling även om detta inte är vad man önskar läsa. Vår affärsidé är givetvis inte att strula till det för våra kunder även om man skulle kunna tro det när man läser detta. Självklart så går de flesta köp hos oss smärtfritt även om det givetvis händer att vi gör fel ibland.
    Vad detta beror på ska jag reda ut med hjälp utav våran IT avdelning så vi får träff på problemet, det verkar dock som om ordern ha fastnat i systemet och även om man har släppt den så har den inte gått iväg i alla fall.
    Efter de problem du råkat ut för så tycker jag att det är rimligt att du och jag löser detta på ett bra sätt. Jag återkommer till dig i ett PM så vi kan diskutera detta och se om vi inte kan göra dig nöjd till slut i alla fall.

    Med vänlig hälsning

    Dustins Kundombudsman

  • Usel
    Beställde 3 saker men de levererar bara en av dessa 3 saker men när jag då kontaktar dom över på telefon med 1 timmes väntetid bara det en katastrof så vet dom inte vad som hänt då bestämmer jag för att skicka tillbaka ordern.

    Sen dess har jag inte hört ett smack på en vecka men fakturan hos klarna är kvar men nu får jag inga svar från varken Dustin eller klarna vad som händer att klarna är värdelösa vet man men att Dustin var så här kassa var nytt för mig men nu ska jag bara bli av med fakturan på något sätt sen blir det inga fler beställningar hos Dustin!
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Fruktansvärt bra i alla aspekter förutom deras nya hemsida som är under all kritik. Lämnar mycket att önska men som sagt, allt annat är verkligen toppklass.
    3 mån sedan
  • Usel
    Från att vara min absoluta favoritbutik

    Har det blivit den värsta.
    En ny otroligt dålig hemsida som inte ens går att beställa ifrån.
    Dålig kategoriindelning, dålig sökfunktion.
    Senaste tiden har den även varit svåråtkomlig.

    Från en bra webbshop till kanske den sämsta på marknaden.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )