Fri frakt över 2 500:-
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

http://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2014-07-24)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (8.56)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Angående Dustins tekniska support.

    Bakgrund:
    Jag har problem med kylning av en i7-4790 och Corsair H80i. Jag har köpt alla grejer i delar och monterat själv. Googlat och läst en hel del om bekymmer, ev. fel. Jag har installerat om kylningen med ny pasta (inte för mycket) och sett till att den sitter hårt.

    Läste på Dustinhomes sida http://www.dustinhome.se/page/2755/kontakta-supporttjanst/ vart jag kan vända mig angående teknisk support och följande fanns att läsa:

    Vem kontaktar jag

    När det gäller support hänvisar Dustin AB i första hand till respektive tillverkares supporttjänst. Här finner du en sammanställning över supportnummer till de största tillverkarna.

    Ett antal tillverkare är listade men inte Corsair.

    Övrigt
    Kontakta Dustin AB för information: 08-553 448 00

    Jag går på övrigt och ringer numret. Får prata med en arrogant kille som stoppar mig innan jag hunnit pratat färdigt och säger att de inte ger teknisk support på delar man köper och monterar själv utan bara på färdiga paket. Jag kan reklamera kylaren och vänta på att Corsairs support har kontrollerat den och skickar en ny. Man får vara sin egen support när man köper delar själv fick jag höra.

    Jag hade iaf. förväntat mig att han kunde lyssna färdigt och ge återkoppling på om temperaturen processorn ligger på vid idle samt load är åt pipan eller inte, men icke.

    Jag tycker att man iaf. kan få bolla lite med dem och inte bli avsnäst med enda valet att reklamera. Jag blev besviken på samtalet och killens ton.

    En stjärna och inte mer är vad jag kan ge för usel support. De kunde skriva tydligare på sin supportsida länkad ovan att de inte ger support för övriga produkter vars tillverkare inte finns listad.

    Kontentan blir att då de inte står för de produkter de säljer utan hänvisar mig till mig själv eller till tillverkaren då inser jag att det inte är värt att betala lite mer och handla hos Dustin Home. Istället kommer jag att köpa av den billigaste via prisjakt om jag ändå måste vända mig till tillverkaren. Efter 80+ tusen kronor spenderat hos Dustin Home sedan 2008 kommer jag inte att beställa mer där.
    10 dagar sedan
  • Perfekt
    Helt suveräna!
    10 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpte en projektor som inte höll måttet. Ringde för att ångra köpet och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Dustin skickade retursedel och bekräftade sedan returen dagen efter att jag skickat tillbaka projektorn.

    Det känns tryggt att handla av en butik med så bra kundservice!
    15 dagar sedan
  • Usel
    Handla någon annan stans! Bry er inte om att Dustin är billigast på mycket! Det lönar sig inte om du skulle behöva ångra köpet, utnyttja garantin eller ens vill ha leverans i tid. De har noll intresse av att behålla sina kunder och vet inte vad kundservice betyder.
    15 dagar sedan
  • Perfekt
    Had to return something ordered in error (un-opened).
    Helpful personal....sent returns label. They received it Thursdfay,,,account credited Monday.

    Thanks to the staff for a pain-free , troubleless Return.
    I understand this is a statuary right but it was still handled with speed and professionalism.

    The new part I need (awaiting a bit of info from manufacturers ) will be purchased from DH
    Thanks again
    18 dagar sedan
  • Perfekt
    Egentligen så föredrar jag att handla i butik men eftersom att varan i fråga inte fanns annat än på nätet så föll valet på Dustin för att de har rykte om sig att vara snabba med leveranser.

    Beställning: Onsdag 01.00
    Dustin skickar: Onsdag 15.17
    Paketet kan hämtas: Torsdag 13.06

    Jag får det till 36 timmar från betalning till leverans vilket borde imponera på de flesta. I övrigt så känns hemsidan säker och modern - till skillnad mot flera andra.
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Smidiga och bra.
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpte h100i på kampanj och det visade sig vara total katastrof produkt med defekter och fel som avlöste varandra.

    Knappt några frågor ställdes och Dustin valde att göra ett undantag så jag fick tillbaka pengarna. Bra gjort av Dustin som till skillnad ifrån andra leverantörer inte står bakom det dom säljer.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Dustin levererar som vanligt!
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Beställde en TV och fick hem den efter två timmar! Kanon!
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Snabbt och bra pris. Enkelt att handla här.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    snabb leverans o bra prisbild!
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Tog en låååång tid att få produkterna av tillverkaren. Men det är inte Dustins fel. Kunde lägga beställningen och fick ett mail när produkterna fanns i lager.

    Tog ett dygn att få paketet till posten.

    Bra kundservice, däremot hade jag önskat att ni hade bättre koll med lagret. Kanske att ni kan få hänvisa kunder med frågor om leveranstider m.m till en kontaktperson på lagret som kan undersöka sånt.

    I mitt fall tog det över totalt 5 månader att få produkten och jag kunde aldrig få ett annat svar än "Jag vet inte och lagret har inte sagt något".
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Utomordentligt service vad gäller leveranstid och i ganska stor mån pris.

    Beställde ett headset: "KOSS SB45", som jag inte är så där supernöjd med, men de duger väl iaf och jag slipper få skäll när av allt "oljud" när jag spelar ^^

    Jäkligt servicemindad butik! Stort plus för snabb leverans!

    Edit: Beställde en extern hårddisk på 2 TB för 599 (Western Digital) på
    - onsdag förmiddag (11.20) och låg på posten nästa dag
    - torsdag vid lunchtid(!).
    .. otroligt snabb leverans vilket gör att jag höjer min 9:a till en solklar 10:a. Än så länge har det bara varit den bästa servicen (och bästa priser då och då) jag någonsin stött på.

    Uppdaterad 11 juni 2014: Hade problem med en gnisslande PS4 handkontroll, trots att maskinen var nyinköpt. Skickade ett videoklipp där man tydligt höra hur R2 och L2 gnisslade (och kändes obehagliga).

    Mailade kundtjänst och de skickade en ny handkontroll samma dag. Är _så_ nöjd med deras service och respons.

    Kan inte nog än rekommendera Dustin varm! Tack för hjälpen Magnus!
    7 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Utmärkt
    Beställde ett chassi, en hårddisk, vattenkylningspaket plus lite diverse saker söndag. Fick sms-aviseringen tisdag eftermiddag och kunde hämta ut mina paket samma dag. Snabbt levererat med tanke på att varorna skickades över halva Sverige.

    Priserna är bland de lägsta.

    Känns dock lite trassligt att behöva skapa ett konto på deras hemsida för ett engångsköp. Annars inga konstigheter och ett utmärkt betyg.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Alltid bra service och svar från en riktigt kunnig personal.

    Alltid snabba leveranser som kommer som utlovat, på detta lägger vi till ett bra utbud och konkurrenskraftiga priser.

    Aldrig haft några problem med återköp, reklamationer eller liknande.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Fast delivery
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb och trygg leverans som vanligt. De få rma ärenden jag haft med dustin har alltid fungerat bra. På senaste beställningen (som blev fraktfri) glömde jag lägga till en produkt som de inte kunde lägga till p.g.a. att ordern redan var skickad. Svaret var att de kan skicka de fraktfritt i en separat försändelse, grymt bra.
    Till Dustin, kan ni inte fixa paypal så det blir ännu enklare att handla från er :)
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb och trygg leverans varje gång jag använt dem. Snabb och tillmötesgående kundservice (via e-post) som utan krångel hjälpte mig med en defekt produkt. För mig känns det viktigt att enkelt kunna beställa, ta emot och även reklamera när det behövs. Dustin har visat sig klara detta i förhållande till mig utan några problem.
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Dags att revidera betyget igen (maj 2014): Jag brukar normalt sett vara nöjd med Dustin(Home) och beställer ofta därifrån. Det har strulat några gånger men oftast fungerar det trots allt bra. Gillar att de kan ta in produkter i sortimentet på begäran. Den senaste beställningen strulade lite när de skickade fel vara två gånger innan jag till slut fick den rätta, men jag fick i alla fall behålla en av de felaktiga artiklarna. Och när min Lenovo 12V-laddare nyligen brann skickade de en ny utan krångel.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Ganska dålig
    Beställde en laptop som enligt Dustinhome skulle skickas redan samma dag . efter flera kontakter med kundtjänst och den ena undanflykten efter den andra så har jag fortfarande inte sett röken av datorn Så nu blev det en avbeställning och jag köpte en i en annan butik som skickade direkt
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Minus för fakturaavgift.
    1 mån sedan
  • Ganska dålig
    Support har varit väldigt hjälpsam och hjälpt den klantige, det vill säga jag.

    Edit: Sen när är man tvungen att gå genom så många sidor för att handla på dustin? Skulle köpa en produkt och betala med visa, men blev skickad från sida till sida där dom ville att jag skulle skriva in mina kortuppgifter. En var dessutom på franska så jag förstod ingenting. Betalar hellre 50kr mer då för att bara behöva slå in kortuppgifterna och sen klicka köp, vilket jag också gjorde. Alina räddade dagen.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Superbra! Rekommenderas starkt!
    2 mån sedan
  • Usel
    Köpte grafikkort sapphire toxic x9. Slutade fungera efter ett par veckor. Dustins Garanti hantering gör inte saken bättre har gått över 4 veckor och har fortfarande inte fått ett nytt grafikkort. Kommer att handla av Inet hädanefter.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Windows utlovade payback a 500kr då jag köpte min grymma och prisvärda platta Toshiba Encore Windows 8 pro. Såg aldrig röken av dessa pengar från Windows.

    Då jag kontaktade Dustin om detta gick de själva in och betalade mej 500kr. Inte bara en utan två gånger. Pga att jag sa att jag inte fick några pengar efter deras första betalning till mej. Ett misstag. Sen påpekade jag att det betalat mej 500kr en gång för mycket men de har valt att hittills inte kräva dem tillbaka.

    Oavsett hur de väljer att göra med detta så en STOR eloge åt Dustin - ett klanderfritt köp oxå för övrigt! :)
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Otroligt snabb leverans. Beställde på måndag morgon och kunde hämta ut det på posten dagen efter. Absolut snabbaste leverans jag varit med om.
    2 mån sedan
  • Usel
    Riktigt besviken på hur Dustin hanterar sina kunder.
    Jag köpte ett Radeon R9 290 grafikkort i slutet av Januari. Detta kom bort på Posten (självklart inte Dustins fel) men jag fick ingen notering eller mail av Dustin om detta utan fick efter några veckor av undran klicka in på min sida på Dustin och se att det står "retur" på ordern. Jag ringer då upp Dustins kundtjänst och då ber de om ursäkt och frågar om jag vill ha en ny produkt eller pengarna tillbaka (efter 3 veckor frågar de..) och jag vill självklart ha produkten.
    Denna produkt kommer till mig relativt snabbt och jag använder den i någon vecka innan jag får Artifakter på skärmen och BSoD x antal gånger. Jag skickar in för att få en RMA. Detta tar återigen 2 veckor och utan några meddelanden från Dustin. Jag ringer då upp kundtjänst för att se vad som händer och då, först då, ser de att RMAn har gått igenom och jag borde få ett nytt grafikkort. Kul för mig. De säger att ett nytt kort snart ska komma på posten. Jag går in på Dustins hemsida och ser ett "beräknad leverans"-datum en vecka framåt och nöjer mig där. Men detta datum ändras med en vecka framåt i tiden, två gånger. Jag ringer då Dustin igen och frågor när man kan beräkna att få sin leverans och då säger de att de inte vet och jag frågar då om jag kan få en retur eller pengarna tillbaka då jag varit utan dator i 3 månader. Detta besvaras då med att jag kommer få ett mail under dagen med information. Det är här jag står idag, utan grafikkort än så länge.
    Mycket besviken över hur vi "kunder" behandlas och kommer aldrig handla där igen om inte detta löses med pengarna tillbaka eller med godtagbart byte av produkt.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Snabbt och enkelt
    2 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Detta är ett preliminärt omdöme. Har beställt ett headset före 16:00 den 22/10 20013 som skulle vara i lager enligt deras sida, betalade extra genom att välja just DustinHome för att kunna få det innan helgen.

    Har nu fått besked om att varan blir eventuellt levererad i slutet av denna månad. Beställde datordelar samma dag som headsetet från en annan webbutik, tog EN dag så hade jag varorna. Tvekar inte på att jag får produkten, men leveranstiden kommer garanterat påverka betyget.

    Uppdatering 2014-01-21

    Har nu efter noggrann inspektion hittat en spricka i ena bågen. Då jag har varit väldigt varsam om denna produkt så kommer jag att kontakta Dustin för utbyte/reklamation.

    Uppdatering 2014-05-08

    Nu efter att ha fått tillbaka headsetet efter reklamation, så märker jag att de inte har åtgärdat något. Vad är detta för service egentligen. Åtminstone var de "snälla" nog att paketera om lådan...

    Har kontaktat dem via mail igen, så blir att vänta svar och se vad de gör. Felet var anmält inom skälig tid och dessutom är det upp till återförsäljare att bevisa att kund har orsakat felet/skadan. Om ingen lösning görs från deras sida, så blir det att göra en anmälan till ARN. Åtminstone tar ARN kunderna seriöst!

    En notering på sidan, då jag fick aviseringen från posten så blev man glad, hade planerat att ge ett bättre omdöme, men blir en reducering istället.
    9 mån sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Har handlat hos Dustin Home från och till i flera år, har aldrig någonsin haft problem med leveranser elller garantiärenden. Tummen upp för bra leveranstider och underbar support!
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Svært for folk der ikek har svenske person nummer at bestille. Også bøvlet med lang leveringstid
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra service, och snabb leverans som vanligt av Dustin!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    oftast snabba leveranser, mycket bra hemsida. Väldigt tillmötesgående support!
    har handlat för 15000kr här. en gång beställde jag ett grafikkort som var defekt, fick direkt ett nytt utan något som helst trassel!
    Du kan känna dig trygg att handla här!
    1 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Bra
    Helt ok webhandel med snabb leverans. Köpte en dator och allt så länge är allt frid och fröjd.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Always fast delivery.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Har handlat på Dustin i 10 år, de är ett av dem bästa webbutikerna som finns. Ett seriöst webbutik helt enkelt, man får vad man betalar för och det förekommer inga överraskningar när man handlar ifrån dem. De har rätt så många billiga produkter också.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra och tydlig hemsida med brett utbud.
    Hittade vad jag letade efter med ens och till bra pris dessutom.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en produkt vars strömförsörjning gick sönder över ett år efter inköpet, således osäker över garantins giltighet. Beskrev mitt problem för supporten och förväntade mig en lång process med att skicka in gamla produkter och förklara att jag inte vållat skadan. Men jag fick svar första vardagen därpå och produkten utbytt.

    Nu rör det sig förvisso inte om någon dyrgrip utan en HDD-adapter för några hundralappar, men att slippa trassla är värt så mycket mer än så.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Bra
    En bra butik överlag.

    Gillar dock inte riktigt att man anger att en produkt finns i lager och är redo att skickas då den i verkligheten endast finns i lager hos tredje part.
    Detta är dock ingenting Dustin är ensamma om att göra, men när man skyltar över hela hemsidan med att produkten skickas samma dag vid beställning innan kl16:00 , så förväntar man sig inte att en produkt skall ta flera dagar att skicka när den listats just som "Finns i lager och är redo att skickas".

    Kanske någonting för konsumentombudsman att titta på?
    3 mån sedan
  • Hej everlong!
    Tack för att du tog dig tid att lämna betyg. Jag måste dock kommentera det du skriver om lagret för det stämmer inte eller så har du missförtått det hela. När du tittar på produkten och jämför tex olika skrivare (som exempel) så betyder gröna paket att det finns i vårt lager, gula paket att det finns hos leverantören och vita paket att det är en beställningsvara som tas in vid behov. Håller du dessutom pekaren över dessa paket så ser du vad de olika färgerna betyder.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins Kundombusman

  • Perfekt
    Dustin har alltid varit bra när jag har beställt. Jag kände mig tvungen att ge en 10:a idag då jag beställde igår 15.00 och fick sms om att paketet var framme vid 13.00 idag. Jag bor på landet så detta är extra häpnadsväckande. Har beställt väldigt många gånger från Dustin och det går alltid snabbt, idag var det dock extra snabbt och jag blev mycket imponerad.

    Har aldrig några problem om något skulle vara defekt. Dustin har alltid varit väldigt tillmötesgående i dessa frågor och jag har fått nya produkter.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Alltid snabba och smidiga leveranser. Har även reklamerat en vara vid ett tillfälle vilket fungerade bra.
    3 mån sedan
  • Usel
    Helt värdelös återförsäljare.

    Min order tog en månad att skicka ut. Bemötandet från dustin var bristfälligt och jag har varit tvungen att fråga dustin när mina grejer kommer. Inte heller var de villiga att dela upp ordern så att jag kunde få delar av den tidigare.

    Inackurat angivande av leveranstid dessutom för att få kunden att tro "Jo men snart kommer det, ingen idé att jag avbeställer".

    Totalbesviken. Aldrig igen. Kan inte rekommendera till någon.
    3 mån sedan
  • Hej unaimednr1!

    Tråkigt att du haft den upplevelsen. Vi vill naturligtvis själva få tag varor som är restnoterade så fort som möjligt då det kostar oss pengar att lägga ner tid på att jaga produkter, vi säljer givetvis hellre produkter vi redan har på hyllan får då vet vi att det går snabbt. Annars behöver vi vara beroende på att andra företag måste göra sitt jobb för att vi ska kunna få produkter och det är givetvis alltid en fördröjningsfaktor. Jag vill nog dock påstå tvärt om ditt påstående, vi vill hellre försöka erbjuda en annan produkt så du slipper vänta och därför har vi några som kontaktar kunderna i de fallen det finns ersättningsprodukter. Vissa produkter är dock så speciella tex spelkonsoler eller liknande och då blir det svårt med alternativa lösningar.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins Kundombudsman

  • Perfekt
    WOW, Lade en beställning på måndag 17.40 sakerna var skickade 18.15 samt får ett sms om att paketet har kommit kl.11 dagen efter ! Den absolut snabbaste leveransen jag varit med om. Ett stort plus var även att det gick så enkelt att byta till studerande konto

    10*
    1 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Perfekt
    Mycket bra kundservice, en av artiklarna jag beställt fanns ej på lager och skulle byta ut en annan mot en dyrare. Efter ett par mail var produkten som inte fanns på lager borttagen och den som skulle bytas ut bytt och mellanskillnaden dragen på priset av produkten som tagits bort.

    Kan varmt rekommendera Dustin!
    4 mån sedan
  • Ganska dålig
    25/2 - Skickar ett mail och frågar om leveranstiden på en beställningsvara, Dustin svarar:
    "Denna produkt beställs in av oss på beställning av kund. Den finns hos våran leverantör så den bör vara hos oss inom ett par dagar efter beställning."

    3/3 - Har inte hört något från dustin, varan har inte blivit skickad så jag skickar ett mail till dustin och kollar vad som händer med min order. Dustin svarar
    "Tyvärr har vi inget exakt datum på denna produkt i nuläget"...."Den är beställd hos våran leverantör men dom väntar på att den skall komma in från tillverkaren" . Tyckte ni sa att den fanns hos tillverkaren!?

    Ser på hemsidan efter ett par dagar att beräknat leveransdatum är 12/3.

    12/3 - Leveransdatum ändras till 19/3
    19/3 - Leveransdatum ändras till 4/4

    fortsättning följer.....
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dustin har inte informerat mig alls om vad som händer och varför det tar sån tid. All information jag fått från dom i ärendet har varit på min förfrågan och nu har jag inte hört av dom på 2 veckor. Hade dom sagt från början att det skulle ta så här lång tid hade jag handlat den här produkten någon annanstans (kanske var därför dom svarade som dom gjorde!?). Nu när 1-2 dagar blivit snart en månad efter beställningen är jag tveksam till om jag nånsing kommer beställa någor av dustin igen. Jag menar dom är ju sällan billigast, vilket är ok så länge man backar upp det med god service och support. Det kan man knappast kalla detta.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Snabba leveranser. Skulle man reklamera/returnera en vara är det bara att få be om en fraktsedel vilket gör att man slipper fraktkostnaden till dustin.

    *Uppdatering: Tycker fortfarande att Dustin är en av de bästa internetbutikerna. Senaste beställning av reservdelar till min laptop fick jag efter 3 dagar som egentligen skulle ta minst 1 vecka samt var bra paketerad.

    Uppdatering 2: Hade ett reklamationsärende som Dustin skötte kanoners. Sen har Dustin ryckt upp sig när det kommer till mailsvar. En gång i tiden tog det några dagar för svar. Idag får man svar samma dag.

    Uppdatering 3: Reklamationsärenden sköts ypperligt bra av Dustinhome. Plus att Dustin skickar en ersättningsvara direkt utan att man returnerar den trasiga.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Ganska dålig
    Jag har ett pågående serviceärende som kommer ta minst 4 veckor från det att jag skickat in mobilen. Detta har jag skickat till Dustins Kundombudsman:

    Beskriv i tidsordning av händelser av betydelse för ärendet:

    10/1-14 Anmäler fel på Mobil
    säkerhetskopierar och skaffar reservmobil
    12/2-14 Skickar Mobil
    Runt 20/2-14 kontaktar kundservice för att veta status
    Får svar att allt är sin ordning.
    Runt 26/2-14 kontaktar kundservice för att veta status
    Får veta att verkstan kan ta 14 dagar på sig.
    28/2 Får mail om förseningar på verkstaden.
    Följande vecka. Försöker ca 1gång/dag nå kundservice telefon. Långa köer. Väljer att bli uppringd. Hinner inte svara på de två signalerna jag mottar.
    7/3-14 Når kundservice. Får veta att ert reparationsföretag gått i konkurs. Jag kan inte redan nu få en ersättningsmobil skickad till mig. Utan får vänta på reparationsföretaget i konkurs ska svara på ett mail om läget. Som kundservice skriver efter att jag ringt.

    Jag anser att detta är fel:

    Jag är inte nöjd med att jag själv behövt kontakta er flertal gånger för att dels få reda på att det (i vanliga fall) tar upp till 2 veckor på verkstad, dels att reparationsföretaget är i konkurs.
    Den ända infon jag fått från er utan att själv behöva efterfråga status är att "Verkstaden meddelar om försening" efter att de haft den i 2 veckor. Enligt den informationen skulle jag glatt gått och hoppas på att få den vilken dag som helst.
    Ni borde kontakta reparationsföretaget omedelbart angående alla ärenden utan att vänta på samtal gällande enskilda fall.

    Hur ser du att detta skulle ha lösts?

    Jag tycket att så snart det blev klart att ni inte kunde hålla er reparationstid så skulle en ny skickas till mig i ersättning.
    Vet inte än hur lagstiftningen ser ut i frågan, men en förlängd garanti med minst den tiden jag stått utan mobilen också är skälig.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Bästa nätbutiken i hela Solsystemet
    2 år sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Utmärkt
    Plus:

    Trygg och pålitlig återförsäljare
    Supersnabba leveranser
    Bra sortiment

    Minus:

    Krångligt att ändra kunduppgifter
    Mediokra produktjämförelsefunktioner
    4 mån sedan