Snabb leverans
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

https://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 11 år sedan
(data från 2016-02-08)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (8.47)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Jag har testat en hel del olika butiker online men där man märker störst skillnad är när man får problem. Ångrar man sig så skickas paketet tillbaka utan extra kostnad om jag inte hämtar ut det. Eller då jag haft produkter som fungerat dåligt så har det skickat tillbaka dom gratis eller bara fått ny produkt direkt. Det är jag otroligt nöjd med och ingen slår dom på det! Dom är inte perfekta men man önskar fler butiker var som Dustinhome.
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 8 tim sedan )
  • Usel
    Köpt en TV och AppleTV på en tisdag med beräknad leveranstid på torsdag. Torsdagen kom och ingen tv heller. Levtid ändras till fredag och inte heller kommer någon tv. Får meddelande till slut att jag får leverans på måndag, jag kan dock hämta den på fredag men fraktkostnaden kvarstår på 399 kr.

    Varför valde man Dustin?
    4 år sedan ( Uppdaterat: 4 dagar sedan )
  • Perfekt
    Har aldrig varit med om bättre kundservice! Förutom det så erbjuder de även många produkter och har handlat en del från Dustin de senaste 3-4 åren. Finns inget att klaga på!
    4 dagar sedan
  • Knappt godkänd
    Jag har alltid föredragit att beställa från Dustinhome. Bra priser och leverans enligt utlovad tid. Något enstaka garantiärende har det också varit och det har fungerat bra.

    Dock blir jag mycket irriterad på att "i regel" utlovas leverans ut från dem samma dag om beställningen läggs före kl1600. Alla varorna som jag beställde fanns i lager och beställningen samt betalning var klart före kl1400. Inte skickades varorna samma dag för det.
    4 dagar sedan
  • Perfekt
    10/10 Inget att klaga på.
    6 dagar sedan
  • Acceptabel
    Trots den slagkraftiga informationen på hemsidan: "Beställ innan kl 16.00 så skickas din beställning samma vardag" och "Lagerstatus: Skickas omgående" har det enligt orderavdelningen "Skett ett misstag och din produkt har inte skickats. Den ligger i alla fall här och skickas i dag. Garanterat". Håller tummarna för leverans i morgon.

    På pluskontot: ett riktigt bra pris, fri frakt, 60 dagars öppet köp, service via chatt och snabbt svar i telefon.
    7 dagar sedan
  • Hej krihad!

    Tack för betyget. Det stämmer att lagerförda varor ska gå iväg om ordern läggs innan 16:00 och har den inte gjord det så får jag beklaga. Jag hoppas det löste sig till slut i alla fall annars får du höra av dig igen.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Dålig
    Har blivit för stora för att hantera privatkunder.
    De ägnar sig åt börshandel och att imponera på marknaden.

    1) Kundcenter verkar vara en grupp tränade säljare som inte vill hjälpa annat än tömma köparens fickor. De drar pengar från ditt konto på direkten, men de saknar varan eller skickar den till slumpade mottagare. De vill inte medge att det blivit fel skyller på andra. De låter dig stå med risk om varan skadats under deras felleveranser. Du får inga pengar fören de kontrollerat att deras felutskick är helt!
    2) Ingen chef att tala med, hela företagsledningen gömmer sig bakom sina affärsmässiga titlar och nedlåter sig inte att tala med privatkunder.

    Slutsats: Undvik om möjligt
    7 dagar sedan
  • Hej Raderman!

    Det var tråkigt att höra att du hade den upplevelsen, det får jag givetvis beklaga. Självfallet så tar vi normalt inte betalt förrän varan skickas till av kund uppgiven adress. Gör vi fel så får vi själva stå för de omkostnaderna så det är viktigt för oss att allt blir rätt från början. Fel händer givetvis och upplever man problem med leveranser eller felskick så hanteras detta bäst av vår kundservice som har kunskap och är vana att lösa dessa problem.
    Du är välkommen att slå en signal på 08-55344800 så hjälper dom dig gärna. Kundservice kan även ta emot meddelanden om du söker någon särskild person.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Mycket bra++++
    7 dagar sedan
  • Usel
    Beställde två st hårddiskar till min server för totalt 8000 sek. Då jag var osäker på vilka diskar som skulle passa till min server tog jag hjälp av Dustins chat. Fick här råd om just dessa två som skulle passa min server.

    Då diskarna väl levererats och jag öppnar första förpackningen så ser jag direkt att det är fel formfaktor på dessa. Ringer upp Dustin och säger att jag fått fel varor varpå en väldigt otrevlig kvinna säger att returrätten inte gäller för öppnad produkt. Då jag påpekar att det var på deras inrådan jag köpte dessa diskar så frågar de mig om jag har kvar en kopia på chatten (??), utan en sådan så kan de inte göra någonting.

    Till saken hör att den oöppnade disken också blev nekad retur. Så nu sitter jag med två dyra hårddiskar som jag inte kan använda. Anmälan till ARN är gjord och fortsättning följer..
    10 dagar sedan
  • Hej svperstar!

    Jag har skickat ett meddelande till dig för att se vad det är som hänt här. Vid konsumentköp så gäller alltid 14 dagars ångerrätt på Dustinhome så det borde inte varit något problem.

    Med vänlig hälsning

    Stefan
    Dustinhome AB

  • Mycket bra
    Snabb leverans men något dyr frakt.
    13 dagar sedan
  • Utmärkt
    Riktigt snabba leveranser, kom dagen efter beställning.
    14 dagar sedan
  • Utmärkt
    Bra varor. Betalningsalternativen goda. Dock, en alldeles för DYR frakt. Rekommenderas trots det - de har ju varor ingen annan har (ex: Yobikey)
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 15 dagar sedan )
  • Acceptabel
    Uppdatering: såg senare i mailet de skickade ut att de gav mig en chans att ändra ordern. Hann inte se detta dock då jag jobbade mycket, men att det fanns en chans att ändra/avbryta ordern ändrar betyget lite till "acceptabel". Får kanske ge dem en ny chans i framtiden.

    Beställde Office 2013 då de sålde det för ~150 kr vilket är en sjundedel av vad det brukar kosta. Det visade sig vara ett prisfel, vilket är helt förståeligt. Kan hända den bäste.

    Men istället för att då fråga om jag fortfarande ville ha ordern skickade de resterande prylar ändå (hade lagt till en burk tryckluft och ett ESD-armband bara för att fylla ut ordern lite), vilket innebar att jag fick betala en dyr fraktavgift helt i onödan för prylar jag inte egentligen behövde. I alla fall inte för det priset.

    Jag hörde av mig till dem och fick detta svar:
    "Vi beklagar detta men tyvärr kan vi ej erbjuda någon annan produkt till samma pris eller ge någon annan kompensation."

    Sjukt dåligt att ändra en order och ändå skicka den. Kommer inte handla här igen i första taget, man vågar dels inte tro på att priserna stämmer och dels att man får kompensation för deras misstag.
    19 dagar sedan ( Uppdaterat: 17 dagar sedan )
  • Utmärkt
    Har beställt härifrån några gånger. Kan inte säga något annat att de har alltid fungerat utmärkt.
    19 dagar sedan
  • Mycket bra
    Inte så mycket att klaga på här, bra service, bra priser. Har fått fel någon gång och det har gått smidigt att lösa. Oftast mycket snabb leverans, inga problem med betalningsalternativ.
    20 dagar sedan
  • Utmärkt
    Inte mycket att klaga på.
    21 dagar sedan
  • Perfekt
    Dustin är snabba på att leverera varor och de få gånger det har varit problem är det inga problem vid retur. Rekommenderar varmt Dustin som för mig känns som ett mycket pålitligt företag!
    27 dagar sedan
  • Perfekt
    Jag köpte en Sony Z5.

    Snabb och smidigt leverans.
    Tråkigt nog blev det lite fel på första och andra varan.

    Snabba retur de skickade fraktsedel via mail och dagen efter kunde man hämta den nya telefonen och skicka tillbaka den gamla.
    Tyckte deras kundservice var strålande.

    Tredje varan var det inget fel på, den funkar utmärkt.

    Har även haft och göra med dustin tidigare då jag råka spilla lite på tangentbordet.
    Dock fanns det bara att köpa via företag men efter lite mailväxling så fick jag köpa den som privatperson vilket var en fröjd istället för att beställa en ny laptop.
    Bara tummen upp är min erfarenhet.
    1 mån sedan
  • Usel
    Märkte en riktig fuling som Dustin försökte göra. Skulle köpa ett PS4 med en extra kontroll. Man fick kontrollen något billigare om man beställde den på en gång. 3500kr för PS4 och 500kr för kontrollen. Allt frid och fröjd men jag beställde in den dagen. När jag sen gick in dagen efter för att beställa så kostade PS4:an samma men kontrollen kostade lustig nog 1000kr. Underligt. Jag raderade alla cookies och gick in från en ny IP adress och då vart priset lustig nog 500kr för kontrollen igen. Jag vet att många flygbolag kör med dessa taktiker men nu är det tydligen spritt sig.
    1 mån sedan
  • Hej hakanols!
    Tack för dina kommentarer.
    Vi har inte justering av priser genom cookies utan alla våra priser justeras manuellt efter vissa förutsättningar. Däremot så kan priset ändras flera gånger per dag särskilt på produkter som exempelvis prismatchas.
    Du kan i de flesta fall följa prisutvecklingen via Prisjakt även om det kan skilja ibland pga uppdateringsfrekvens.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Knappt godkänd
    Jag beställde på lördag morgon. På hemsidan stod det att om jag beställde inom 6 timmar, så skulle min vara skickas samma dag. Va bra! Jag skyndade mig att beställa. Varan skickades dock inte förrän efter 54 timmar, dvs. på måndag eftermiddag. Läser man på lite, så står det att varor bara skickas på vardagar, men skriptet som sköter nedräkningen tar inte hänsyn till det. Detta är dåligt, och oärligt. Går man in på sidan på en lördag förmiddag, så borde det stå "beställ inom 54 timmar så skickas varan på måndag". Men det låter ju inte lika fint, nä, men DET ÄR SANNINGEN.

    Jag fick min vara i rimlig tid (bortsett från ovanstående), men i ett kolossalt överdimensionerat paket. Varan är mindre än ett usb-minne, men förpackningen är större än ett oöppnat paket skrivarpapper (ca 20x30x7 cm). Känns inte så miljövänligt, och onödigt otympligt att bära hem.

    Av dessa två skäl ska jag undvika Dustin Home, om möjligt.
    1 mån sedan
  • Hej joeha480!

    Jag får tacka för din återkoppling.
    Det är bara att beklaga. Det verkar som att man missat att ta bort räknaren under helgen och därför stämde givetvis inte informationen. Vi har noterat det och kommer att justera så att det inte ska hända igen.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Alltid 100% !
    1 mån sedan
  • Usel
    Varför sätter man kampanj pris på en vara som haft samma pris senaste halvåret och sen sätter dubbla priset som ordinare när varan inte kostat de? Detta fenomen är väldigt återkommande hos dustin........
    1 mån sedan
  • Hej sper!
    Det var tråkigt att höra att du har den erfarenheten att det skulle vara något som är väldigt återkommande problem hos oss, Självklart så blir det fel ibland när det gäller priser och information och då får vi givetvis rätta det.
    Skulle du kunna återkomma med vilken vara det gäller så vi får möjlighet att rätta om det blivit fel.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Utmärkt
    Beställt flera gånger från DH och fått snabba leveranser. Kan inte ge 10, eftersom jag aldrig behövt ett support-ärende.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Kanonbra support! Beställde en HDMI till Cat-5/6 omvandlare som jag mottog efter två arbetsdagar. Denna var tyvärr defekt vilket jag förmedlade till Dustin. Ett par dagar senare mottog jag ett mail där det stod att en ny omvandlare skickats till mig och att jag kunde kassera den trasiga då den var av "ringa" värde (600 kr).

    Jättebra av Dustin att lita på sina kunder och att inte kräva att den defekta varan ska returneras till dem. Stort plus!
    2 mån sedan
  • Usel
    jag beställde en tv och betalade direkt förre vecka.tvn fanns det i lager grönt leveranstid 1-2 dagar stod på dustinhome hemsidan.Dagen efter fick jag e mail som stod ändring levaranstid att de skulle leverare tvn efter 2 veckor...jag ringte och avbeställde tvn ...jättedåligt vad som händer ? dustinhome var bra förr
    2 mån sedan
  • Hej musse44!
    Tack för dina synpunkter.
    Det låter mycket märkligt det du skriver då vi inte formulerar oss så på vår hemsida. Är det grönt så står det "Skickas omgående" är det gult så står det "Skickas inom 48h". Så den kan inte vara grön och samtidigt stå 1-2 dagar.
    Om det däremot står gult (Skickas inom 48h) och det visar sig att vi inte får tag på produkten ändå så hör vi av oss direkt till dig och därför fick du förmodligen meddelandet att det var försening på gång. Det är då troligt att leverantören inte kunde leverera som planerat av någon anledning.
    Beklagar att leveransen vart försenad.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Skit bra. Beställde ett grafikkort och en skärm. Då grafikkortet inte fanns i lager så behövde vi vänta 20 dagar på att grejetna skulle skickas. Men ett mail till dustin och på en kvart så fixade dom så att skärmen skickades direkt istället för att vänta 20 dagar. Mycket bra priser!
    2 mån sedan
  • Usel
    Leveranstiden tycks ha ökat från en dag, till ett antal dagar!
    Eftersom Dustin, aldrig varit ett lågprisföretag, så har
    jag uppskattat leveranssnabbheten!
    Men snabba leveranser verkar vara historia!

    Dessutom när man blir dåligt bemött av en anställd person, som menade att
    jag beställde sent på dagen! Jag påpekade då att de annonserade om att
    " Beställ före klockan 16:00, så har du varorna redan nästa dag"

    Nu har jag nya leverantörer som jag är nöjd med!
    3 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Hej Klobap!

    Tack för dina synpunkter.
    Det är alltid tråkigt när leveranser blir försenade och det är jag den första att beklaga.
    Däremot så kan jag försäkra att leveranserna går som vanligt och kommer fram dagen efter om det inte är något snökaos eller annat som är svårt att påverka. Även beställningar som kommer in efter 16:00 går oftast iväg samma kväll för leverans dagen efter, dock ingen garanti.

    Med vänliga hälsningar
    Dustinhome AB

  • Mycket bra
    Ganska dyrt men ok
    2 mån sedan
  • Dålig
    min Philips 50PFT5300 50" LED är spårlöst borta skulle levererats den 26 vilket den inte gjorde, dustin skyller på Postnord och Postnord skyller på dustin. känner mig helt blåst på över 5000kr då tvn redan är betald.
    2 mån sedan
  • Hej igen!
    Vi kollade med PostNord, och vi ser att du ganska precis mottagit TV'n från dem. Vad skönt att det kom fram till slut!
    Mvh Dustin Home

  • Perfekt
    Bästa Dustin! Kunden i fokus, bra kontakt, service, bemötande, snabbt levererans! Handlat många ggr utan någon problem!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Har alltid haft gott öga till Dustin då både service och priser känns riktigt bra.
    2 mån sedan
  • Bra
    Lite krånglig support men sjukt snabba om de har allt i lager
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Handlade ett 128GB MicroSD hos Dustin.
    Lade ordern på en Lördag och fick det på Tisdagen.
    Det är första gången jag handlar hos Dustin och har läst lite negativa kommentarer innan om att det är lite sisådär med både leveranstider och service, men jag lade ändå ordern på vinst och förlust. Hade ändå inte bråttom så det hade inte spelat någon roll om det tog 2 dagar eller 2 veckor. Nu tog det bara 2 arbetsdagar så jag vart ganska överraskad!
    Minneskortet fick jag dessutom till mycket bra pris då det var nedsänkt en bra slant. Kan inte vara mer än nöjd.
    3 mån sedan
  • Ganska bra
    Så fort de blir minsta lilla problem klarar dem inte av att lösa detta nu är det över 2veckor sen jag försökte göra returbegäran på 2 kassa varor och än idag trots 3 telefonsamtal och 5st mail har dem ens varken godkänt eller avslagit returen.. noterbart är även att deras retursystem inte ens klarar av att man flyttar för ens returer går automatiskt ut till den leverans adress man hade när man lade ordern trots att man tagit bort den helt ur deras system

    uppdatering: numera verkar dem ju iaf klara av att man flyttar vid returer om man nogrant påpekar det typ 10ggr dessutom verkar dem svara vid garantiutbyten
    7 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Dålig
    Mina tidigare erfarenheter av Dustin(både som privatkund och som företagskund) är snabba leveranser, bra kundservice, hyffsat kunnig personal.
    Den senaste tidens erfarenheter ger dock en helt annan bild. Okunnig ointresserad personal som inte har några som helst ambitioner eller möjligheter att göra kunden nöjd. Idag kom dock ett lågvattenmärke som gjorde att jag måste reagera. Jag hade förbeställt ett ps4 star wars battlefront special edition, valde Dustin för de hade bäst pris och för att jag har erfarenhet av dem. Det kändes tryggt. Men fick idag ett mail att det inte var den modellen(läs:SW battlefront special edition)som man kommer få utan ett standard ps4 med spelet. WTF, på deras sida står det i klartext att det är just special edition. Med beskrivning samt en video som visar just denna modell av ps4:an. Kan helt omöligt vara någon annan modell.
    Jag kontaktade dem gällande detta men de kunde inget göra mer än att ge mig möjligheten att avbeställa. Den finns fortfarande kvar att beställa...
    Nej, jag kommer inte välja Dustin igen.
    Synd att en av de bästa mest pålitliga onlinebutiker har tappat allt de stod för tidigare.
    3 mån sedan
  • Hej!
    Det är riktigt tråkigt att du känner så. Jag ska förklara lite vad som hänt med denna produkt. Tyvärr var det helt enkelt missförstånd mellan oss och vår leverantör. De gav information om att det var Limited Edition, men vad de egentligen menade var att det var begränsat antal av produkten. Vi tolkade det som att det var Star Wars Limited Edition-varianten. Därmed lade vi upp den med information för den produkten. När vi sedan upptäckte misstaget så ändrade vi det på hemsidan, men något gick fel även där, och det tog extremt lång tid innan det uppdaterades på hemsidan.
    Vi ber verkligen hemskt mycket om ursäkt för att detta inträffade. Du får jättegärna kontakta oss på order@dustinhome.se, så kan vi kolla på vad vi kan göra för att göra rätt för oss angående detta.
    Mvh Dustin Home

  • Perfekt
    Snabba leveranser.
    Jätte Bra service
    Snabba på att svara på tel/mail
    Stort utbud

    Haft 2 service/retur ärende hos dem och det har gått Extremt smidigt
    Det är oftast då man verkligen får se hur ett företag är när man väll har ett service/återköps ärende
    Rekomenderas Varmt
    3 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Usel
    Beställde en UPS på deras helgkampanj. Leverans inom 48h skulle det vara, men det visade sig efter helgen när jag hade mailat dom att denna produkt inte fanns inne på lager och den fanns heller inte tillgänglig hos leverantören. Vilket jävla skämt, rea ut produkter som dom inte äns har tillgängliga!
    3 mån sedan
  • Hej!
    Detta låter inte bra alls. Den UPS vi hade på kampanj hade vi lite problem med, då det uppstod problem med tilldelningen under helgen, vilket vi inte upptäckte förrän på måndagen. Detta orsakade att beställningar inte blev bekräftade förrän på måndagen heller. Detta är självklart inte okej. Vi ber dig därför återkomma till oss med ditt ordernummer eller kundnummer via order@dustinhome.se, så skall vi se till att lösa detta på ett tillfredsställande sätt.
    Med vänliga hälsningar, Dustin Home

  • Utmärkt
    Alltid snabb service. Oftast bra priser. Frakten är i princip alltid dagen efter man beställt.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Mailade och frågade om leveranstid på en produkt som inte fanns på lager. Fick svaret att det skulle ta ca 2 veckor då den inte fanns i lager varken hos dom eller hos leverantören. Beställde och fick den 1 dag efter beställning.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde ett antal delar till en ny desktop via Dustin, bla. en Corsair H60 Cpu kylare. Dessa levererades efter två dagar till mitt postombud.

    Vid installation av kylaren upptäcker jag att ett av de muttrar för standoffs till bakplattan helt saknar saknar gängor. Det går helt enkelt inte att fästa kylaren med alla fyra fästen som tänkt.

    Dagen efter kontaktar jag Dustin. Inget tjafs, inget strul, bara en ny kylare som skickades med företagspaket. Nu dagen efter ligger paketet och väntar hos mitt ombud igen. Det är vad jag kallar service!
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Inte ofta jag skriver positiva recensioner men måste här göra ett undantag. Jag köper hörlurar från Dustin. De är de enda som fortfarande säljer Soundmagic (den mest prisvärda hörluren). Ibland går de dock sönder. Då hör jag av mig till Dustin och så hanterar de det på ett oerhört smidigt sätt. Aldrig något strul. Alltid artiga och trevliga.
    4 mån sedan
  • Usel
    Snabba leveranser, allt funkar fint så länge du inte behöver ha kontakt med deras kundservice för garantiärenden. Ett kamerabatteri till en 7500kr kamera som slutar fungera efter 2 laddningar. Värsta jag varit med om, Dustin slutar svara på mejl, skriver olika svar hela tiden, vill inte låta någon annan kollega titta på ärendet, bollar vidare ärendet till Panasonic och Panasonic bollar vidare det till någon annan. Dustin hänvisar mig till att köpa ett nytt batteri och kan inte svara på en enkel fråga som: täcker inte garantin ett batteri som går sönder efter 2 laddningar? Slutar bara svara och länkar mig till ett batteri på deras sida som kostar 700kr.

    Tråkigt. Handlat här massa gånger men första gången jag varit tvungen att kontakta kundtjänst. Ger upp, aldrig Dustin igen! Betalar hellre mer för en produkt och får bra service.
    4 mån sedan
  • Hej ProfessorMajor!
    Tråkigt att du upplever kontakten med Dustin på det sättet. Det är väldigt olika garantier på olika datorer och batterier men det låter väldigt märkligt om inte Panasonic själva kan svara på garantitiden då det är dom som utfärdar den. Så om du inte får ett acceptabelt svar så kan du alltid vända dig till Dustins kundombudsman så kan de kontakta tillverkaren för att klargöra vad som gäller.

    Beklagar om informationen varit dålig i detta fall.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome

  • Perfekt
    Snabb leverans
    Dom vet vad dom har i lager
    Har inte haft något problem med deras kundsupport

    Kanske lite dyrare på vissa produkter, men det kompenserar dom med snabb leverans.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Dustin gör allt så rätt som man kan göra
    -De skickar sakerna snabbt
    -Det de säger att de har i lager finns i lager.
    -Har man problem med en produkt så kan man returnera den utan konstigheter. Man får en retursedel direkt.
    Jag har varit med om allt ovanstående och det funkade klockrent.
    Full pott för ett sådant datorföretag.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte min andra kamera från Dustin. Som vanligt gick allting smärtfritt med leverans samma dag. Konkurrenskraftiga priser.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte ram paket med asus z97-a i våras. Jag blev mycket nöjd. Ingen supporterfarenhet från er dock.
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Trasig skärm, LG och Dustin krånglade litegrann då Dustin hänvisade mig till LG och LG hänvisade mig till Dustin.

    Jag hade räknat med att det skulle ta ett tag, men det gick snabbt så fort den kom in till verkstaden.
    Då produkten hade utgått så fick jag välja en motsvarande produkt trots att jag köpte på rea (min var billigare) eller återbetalning. Valde återbetalning i slutändan

    Klart rekommenderat
    5 mån sedan
  • Bra
    Köpet gick bra trots att jag hade tryckt fel och behövde ändra min beställning. Ringde supporten och fick bra hjälp.

    Enda dåliga var att man skulle få nya metal gear solid på köpet med sitt nya grafikkort. Jag fick inget spel och hörde av mig för att kolla varför. Spelkupongerna var slut svarade supporten. Så kan det ju vara, de har ju ändå reserverat sig för att erbjudandet gäller så långt lagret räcker, bara det att erbjudandet fortfarande ligger ute trots att jag påpekade att det i så fall borde tas bort..

    Så köp inget geforcekort i tron om att ni ska få spel på köpet. Köp istället hos inet..
    Jag får betala 400kr extra i onödan istället..
    5 mån sedan
  • Bra
    Härligt när maskineriet bara fungera.

    Dock konkurrerar de alltför sällan med pris och lite omänsklig kundkontakt ; ett maskineri helt enkelt. Fördelen är att levererar snabbt.
    5 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Beställde en sony cam mini i helgen. Superhelgen. Fick idag mail på att den ej fanns i lager. Väldigt dåligt. Känns som det är lock erbjudande i många fall. Stog det fanns 6 i lager. Men sedan fanns det inga. Restnoterade kommer ej in några fler
    5 mån sedan
  • Hej Niklas1, tråkigt att du inte fick tilldelning denna gång. Det var väldigt stor efterfrågan på denna produkt och de tog slut direkt efter kampanjen släpptes.

    Med vänliga hälsningar
    Dustinhome