Fri frakt över 500:-
Beställ före kl. 16
Kampanjpriser nu Dustin 30 år
Hemsida:

http://www.dustinhome.se

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2014-04-24)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (8.66)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    oftast snabba leveranser, mycket bra hemsida. Väldigt tillmötesgående support!
    har handlat för 15000kr här. en gång beställde jag ett grafikkort som var defekt, fick direkt ett nytt utan något som helst trassel!
    Du kan känna dig trygg att handla här!
    1 år sedan ( Uppdaterat: 8 timmar sedan )
  • Bra
    Helt ok webhandel med snabb leverans. Köpte en dator och allt så länge är allt frid och fröjd.
    3 dagar sedan
  • Dålig
    I en rörig karusell av rabatter på min produkt så återbergades inte mina utlovade 500kr som skulle sättas in på mitt konto av Microsoft Tyskland i samband med mitt köp av produkten i fråga. Allt enligt vad som tydligt stod att läsa på Dustins hemsida.

    Efter en cirkus där jag telefonledes skickades vidare från person till person på Dustin och Microsoft på Irland(!) samt Sverige där alla skylde på varandra men så till slut, häromdagen, tog Dustin på sej uppgiften att ge mej mina utlovade 500kr. Har ej kollat kontot än men en Aira lovade i alla fall att som goodwill(!) betala mej. Hon övertygade mej också om att detta aldrig brukar bli nåt problem annars.. Som kund kan jag inte avgöra vem som misskött sej men så här får det inte gå till.. Först när cirkusen retat upp mej ordentligt så fick jag prata med denna Aira som alltså mästerligt räddade situationen.

    Ett olycksfall i arbetet som avslöjar dåliga rutiner gällande just rabatter och endast Aira räddade nu dessutom mitt förtroende för Dustin. Förutsatt att jag nu får pengarna förstås. Annars återkommer jag garanterat, och det med ett helt annat betyg..

    Edit: Dustin betalade INTE mina 500 som utlovat och hänvisade till okänt fel! Nu har de åter lovat mej mina 500kr, denna gång en Nina som jag hoppas på nu. Jag sänker från åtta till 2 stjärnor som snart blir ynka 1 om inga pengar kommer..

    Jag gissar dock att denna serie av opålitliga beteenden handlar om dåliga rutiner snarare om att företaget är oseriöst.. Och jag blev alltid vänligt bemött..
    14 dagar sedan ( Uppdaterat: 9 dagar sedan )
  • Perfekt
    Always fast delivery.
    17 dagar sedan
  • Perfekt
    Har handlat på Dustin i 10 år, de är ett av dem bästa webbutikerna som finns. Ett seriöst webbutik helt enkelt, man får vad man betalar för och det förekommer inga överraskningar när man handlar ifrån dem. De har rätt så många billiga produkter också.
    19 dagar sedan
  • Mycket bra
    Bra och tydlig hemsida med brett utbud.
    Hittade vad jag letade efter med ens och till bra pris dessutom.
    21 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpte en produkt vars strömförsörjning gick sönder över ett år efter inköpet, således osäker över garantins giltighet. Beskrev mitt problem för supporten och förväntade mig en lång process med att skicka in gamla produkter och förklara att jag inte vållat skadan. Men jag fick svar första vardagen därpå och produkten utbytt.

    Nu rör det sig förvisso inte om någon dyrgrip utan en HDD-adapter för några hundralappar, men att slippa trassla är värt så mycket mer än så.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 22 dagar sedan )
  • Bra
    En bra butik överlag.

    Gillar dock inte riktigt att man anger att en produkt finns i lager och är redo att skickas då den i verkligheten endast finns i lager hos tredje part.
    Detta är dock ingenting Dustin är ensamma om att göra, men när man skyltar över hela hemsidan med att produkten skickas samma dag vid beställning innan kl16:00 , så förväntar man sig inte att en produkt skall ta flera dagar att skicka när den listats just som "Finns i lager och är redo att skickas".

    Kanske någonting för konsumentombudsman att titta på?
    22 dagar sedan
  • Hej everlong!
    Tack för att du tog dig tid att lämna betyg. Jag måste dock kommentera det du skriver om lagret för det stämmer inte eller så har du missförtått det hela. När du tittar på produkten och jämför tex olika skrivare (som exempel) så betyder gröna paket att det finns i vårt lager, gula paket att det finns hos leverantören och vita paket att det är en beställningsvara som tas in vid behov. Håller du dessutom pekaren över dessa paket så ser du vad de olika färgerna betyder.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins Kundombusman

  • Perfekt
    Dustin har alltid varit bra när jag har beställt. Jag kände mig tvungen att ge en 10:a idag då jag beställde igår 15.00 och fick sms om att paketet var framme vid 13.00 idag. Jag bor på landet så detta är extra häpnadsväckande. Har beställt väldigt många gånger från Dustin och det går alltid snabbt, idag var det dock extra snabbt och jag blev mycket imponerad.

    Har aldrig några problem om något skulle vara defekt. Dustin har alltid varit väldigt tillmötesgående i dessa frågor och jag har fått nya produkter.
    23 dagar sedan
  • Utmärkt
    Alltid snabba och smidiga leveranser. Har även reklamerat en vara vid ett tillfälle vilket fungerade bra.
    23 dagar sedan
  • Usel
    Helt värdelös återförsäljare.

    Min order tog en månad att skicka ut. Bemötandet från dustin var bristfälligt och jag har varit tvungen att fråga dustin när mina grejer kommer. Inte heller var de villiga att dela upp ordern så att jag kunde få delar av den tidigare.

    Inackurat angivande av leveranstid dessutom för att få kunden att tro "Jo men snart kommer det, ingen idé att jag avbeställer".

    Totalbesviken. Aldrig igen. Kan inte rekommendera till någon.
    24 dagar sedan
  • Hej unaimednr1!

    Tråkigt att du haft den upplevelsen. Vi vill naturligtvis själva få tag varor som är restnoterade så fort som möjligt då det kostar oss pengar att lägga ner tid på att jaga produkter, vi säljer givetvis hellre produkter vi redan har på hyllan får då vet vi att det går snabbt. Annars behöver vi vara beroende på att andra företag måste göra sitt jobb för att vi ska kunna få produkter och det är givetvis alltid en fördröjningsfaktor. Jag vill nog dock påstå tvärt om ditt påstående, vi vill hellre försöka erbjuda en annan produkt så du slipper vänta och därför har vi några som kontaktar kunderna i de fallen det finns ersättningsprodukter. Vissa produkter är dock så speciella tex spelkonsoler eller liknande och då blir det svårt med alternativa lösningar.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins Kundombudsman

  • Perfekt
    WOW, Lade en beställning på måndag 17.40 sakerna var skickade 18.15 samt får ett sms om att paketet har kommit kl.11 dagen efter ! Den absolut snabbaste leveransen jag varit med om. Ett stort plus var även att det gick så enkelt att byta till studerande konto

    10*
    11 mån sedan ( Uppdaterat: 26 dagar sedan )
  • Perfekt
    Mycket bra kundservice, en av artiklarna jag beställt fanns ej på lager och skulle byta ut en annan mot en dyrare. Efter ett par mail var produkten som inte fanns på lager borttagen och den som skulle bytas ut bytt och mellanskillnaden dragen på priset av produkten som tagits bort.

    Kan varmt rekommendera Dustin!
    28 dagar sedan
  • Ganska dålig
    25/2 - Skickar ett mail och frågar om leveranstiden på en beställningsvara, Dustin svarar:
    "Denna produkt beställs in av oss på beställning av kund. Den finns hos våran leverantör så den bör vara hos oss inom ett par dagar efter beställning."

    3/3 - Har inte hört något från dustin, varan har inte blivit skickad så jag skickar ett mail till dustin och kollar vad som händer med min order. Dustin svarar
    "Tyvärr har vi inget exakt datum på denna produkt i nuläget"...."Den är beställd hos våran leverantör men dom väntar på att den skall komma in från tillverkaren" . Tyckte ni sa att den fanns hos tillverkaren!?

    Ser på hemsidan efter ett par dagar att beräknat leveransdatum är 12/3.

    12/3 - Leveransdatum ändras till 19/3
    19/3 - Leveransdatum ändras till 4/4

    fortsättning följer.....
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dustin har inte informerat mig alls om vad som händer och varför det tar sån tid. All information jag fått från dom i ärendet har varit på min förfrågan och nu har jag inte hört av dom på 2 veckor. Hade dom sagt från början att det skulle ta så här lång tid hade jag handlat den här produkten någon annanstans (kanske var därför dom svarade som dom gjorde!?). Nu när 1-2 dagar blivit snart en månad efter beställningen är jag tveksam till om jag nånsing kommer beställa någor av dustin igen. Jag menar dom är ju sällan billigast, vilket är ok så länge man backar upp det med god service och support. Det kan man knappast kalla detta.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Snabba leveranser. Skulle man reklamera/returnera en vara är det bara att få be om en fraktsedel vilket gör att man slipper fraktkostnaden till dustin.

    *Uppdatering: Tycker fortfarande att Dustin är en av de bästa internetbutikerna. Senaste beställning av reservdelar till min laptop fick jag efter 3 dagar som egentligen skulle ta minst 1 vecka samt var bra paketerad.

    Uppdatering 2: Hade ett reklamationsärende som Dustin skötte kanoners. Sen har Dustin ryckt upp sig när det kommer till mailsvar. En gång i tiden tog det några dagar för svar. Idag får man svar samma dag.

    Uppdatering 3: Reklamationsärenden sköts ypperligt bra av Dustinhome. Plus att Dustin skickar en ersättningsvara direkt utan att man returnerar den trasiga.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Ganska dålig
    Jag har ett pågående serviceärende som kommer ta minst 4 veckor från det att jag skickat in mobilen. Detta har jag skickat till Dustins Kundombudsman:

    Beskriv i tidsordning av händelser av betydelse för ärendet:

    10/1-14 Anmäler fel på Mobil
    säkerhetskopierar och skaffar reservmobil
    12/2-14 Skickar Mobil
    Runt 20/2-14 kontaktar kundservice för att veta status
    Får svar att allt är sin ordning.
    Runt 26/2-14 kontaktar kundservice för att veta status
    Får veta att verkstan kan ta 14 dagar på sig.
    28/2 Får mail om förseningar på verkstaden.
    Följande vecka. Försöker ca 1gång/dag nå kundservice telefon. Långa köer. Väljer att bli uppringd. Hinner inte svara på de två signalerna jag mottar.
    7/3-14 Når kundservice. Får veta att ert reparationsföretag gått i konkurs. Jag kan inte redan nu få en ersättningsmobil skickad till mig. Utan får vänta på reparationsföretaget i konkurs ska svara på ett mail om läget. Som kundservice skriver efter att jag ringt.

    Jag anser att detta är fel:

    Jag är inte nöjd med att jag själv behövt kontakta er flertal gånger för att dels få reda på att det (i vanliga fall) tar upp till 2 veckor på verkstad, dels att reparationsföretaget är i konkurs.
    Den ända infon jag fått från er utan att själv behöva efterfråga status är att "Verkstaden meddelar om försening" efter att de haft den i 2 veckor. Enligt den informationen skulle jag glatt gått och hoppas på att få den vilken dag som helst.
    Ni borde kontakta reparationsföretaget omedelbart angående alla ärenden utan att vänta på samtal gällande enskilda fall.

    Hur ser du att detta skulle ha lösts?

    Jag tycket att så snart det blev klart att ni inte kunde hålla er reparationstid så skulle en ny skickas till mig i ersättning.
    Vet inte än hur lagstiftningen ser ut i frågan, men en förlängd garanti med minst den tiden jag stått utan mobilen också är skälig.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Bästa nätbutiken i hela Solsystemet
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Utmärkt
    Plus:

    Trygg och pålitlig återförsäljare
    Supersnabba leveranser
    Bra sortiment

    Minus:

    Krångligt att ändra kunduppgifter
    Mediokra produktjämförelsefunktioner
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Helt suverän butik, bra utbud, bra priser, snabba leveranser och en underbar kundservice! Har beställt många gånger här och kommer fortsätta göra det utan tvekan.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Jättebra service!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Handlat till och från på dustin under flera år och har aldrig upplevt några problem.

    Fick en defekt mus(upptäckte problemet efter några månader), hörde av mig och dom skickar en nyare och dyrare version av musen eftersom min utgått. Tillgodosåg helt klart mig!
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Dustins returpolicy är extremt gammaldags o svag. Man har bara 14-dagar på sig och man får inte undersöka produkten. Dvs man är chanslös om man köpt fel. Ingen annan webhandlare jag känner till har så låg kundorientering. Standard är 30 till 90 dagar samt att man givetvis måste få undersöka produkten.

    Köp någon annan stans där villkoren är modernare. Det finns många som gör ett bättre jobb.
    2 mån sedan
  • Hej Delta99!
    Det verkar som du har fått fel information när jag läser det du skriver. Självfallet så kan du undersöka produkten, du behöver inte ens skicka tillbaka den i originalemballaget, så det du skriver stämmer alltså inte.
    Det du skriver handlar om ångerrätten, en lag som har tillkommit för att du ska ha rimlig tid att undersöka en produkt som du köpt. Tanken är inte att du ska "använda" dig utav produkten utan kontrollera de funktioner som du behöver och sedan bestämma dig. Detta ska inte behöva ta längre tid än nödvändigt då butiken får onödiga omkostnader om de blir tvingade att "låna" ut produkten under längre tid, som i sin tur ger dig högre priser i slutändan för dig som kund.

    Det finns inte heller någon standard på 30 eller 90 dagar som du skriver utan ångerrätten regleras i lag och snarare är 14 dagar ett vedertaget begrepp då lagen säger så. Givetvis kan man som företag göra undantag utöver detta. Du får gärna återkomma till mig med dina erfarenheter kring 60-90 dagars returrätt som du säger är standard i vår postorderbransch så tittar jag gärna på det för att se om vi ska göra några förändringar generellt.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins kundombudsman

  • Utmärkt
    Det enda som inte funkar bra här är returhanteringen.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra snabb och smidigt
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabba leveranser, bra sökmotor, brett utbud!
    Jag önskar att fritt leverans hade ett lägre köpkrav.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Har handlat av Dustin frekvent i 10 års tid. Och det har i princip aldrig varit några problem.
    Saldon stämmer med verkligheten och leverans sker dagen efter.
    Även mycket bra returhantering.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Utöver någon extra dag väntetid för svar på mail har de en utmärkt kundservice. Snabb leverans och välpaketerade försändelser. Handlat hos dem i något år nu och har inga klagomål!
    2 mån sedan
  • Ganska bra
    Bra service men oerhört sega på att svara på mail.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Har varit kund hos Dustin i flera år och det fungerar utmärkt med supersnabba leveranser och när det är problem med någon produkt har dom skött sig exemplariskt. Det som dom visar finns i lager finns verkligen i lager. Detta gäller inte alla webbutiker har jag märkt.
    Bra funktion på hemsidan när man är inloggad är att all historik är mycket överskådlig och man kan hämta hem gamla fakturor om man har förlagt originalet.
    2 mån sedan
  • Usel
    Nej jag tyckte det var dåligt. Jag beställde en datamus på en torsdag ihopp om att den skulle komma på fredagen, men då visade det sig att varan inte var i lager och att det stod att varan skulle komma inom tre veckor... Nu har det gått tre veckor och nu står det att varan ska komma om 2 veckor istället. Mycket besviken
    2 mån sedan
  • Hej Zonotora!

    Det var tråkigt att höra och vi tycker även det är tråkigt att vi inte kan leverera varor som vi blivit lovade eftersom det ställer till merkostnader även för oss med extra arbete att jaga på leverantörer och tillverkare. Dessutom så tjänar vi inga pengar på att inte sälja produkter så det är inte kul om att höra om din upplevelse av många anledningar.
    Lagerförda varor levereras från oss samma dag i alla fall och vi har ett stort lager med många alternativ.
    Vi håller tummarna att det går bättre nästa gång.

    Med vänliga hälsningar

    Dustins kundombudsman

  • Perfekt
    Har handlat av Dustinhome i åratal. Alltid leverans dagen efter när det har funnits i lager. De gånger jag behövt returnera något eller liknande har det gått mycket bra och smärtfritt. Mycket bra support när man funderar över något.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde en ultrabook vid 17:30 och kunde hämta ut det redan kl 13 nästa dag, mycket snabbt och smidigt! Att de har studentrabatt gör ju inget heller.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Mycket gedigen kundservice vid de fåtal tillfällen jag har behövt höra av mig om t.ex. beställningssortiment. Känns tryggare och mer pålitligt än de flesta e-handlare som säljer hemelektronik. Så jag får ge tummen upp.
    2 mån sedan
  • Usel
    Hittils så har de tid att rätta till sig. Men att skylla på att det saknas "en del" till ett par högklassiga golvhögtalare vilket gör att de inte kan skicka dem trots att det påstår att de har dem i lager är ytterst lågt. Att man dessutom inte kan specificera vilken "del" det skulle vara är ännu sämre.

    Golvhögtalarna i fråga levereras endast med fronttyg, en täckplatta till fronttygets fästhål, 4 st spikes och användarhandbok. Dessa saker hade jag helt ärligt kunnat vara utan då jag mest troligt inte kommer att använda dem. Men det är tydligen inte någon av dessa saker som saknas utan någon mystisk "del".

    Ursäkten är att nån annan kan ha beställt "delen" före mig så därför har de slut. Inte slut högtalare såklart, dessa står ju nämligen som i lager och är inte restnoterade på orderbekräftelsen, utan slut "delar". Lägg märke till att det inte är högtalarna som är slut utan denna "del".

    Att det då inte finns någon "del" som, enligt tillverkaren, bör levereras med högtalarna utan dessa kommer separata och färdigpackade från fabrik utan "delar".

    Att de sålt och tagit betalt för något som de bevisligen inte har i lager skulle ha varit helt ok om de inte hade valt att blåljuga och hitta på saknade "delar".

    Ärlighet kommer längst. Det har dock tydligen inte dustin förstått ännu trots sina många år som en av sveriges bästa Web butiker.
    2 mån sedan
  • Hej Mrlastway!

    Det låter som ett stort missförstånd, vad skulle det vara för del, de är ju obrutna när de kommer till oss så det är inget vi kompletterar med. Det är något som inte stämmer i det du skriver.
    Kan du återkoppla till mig i ärendet så får jag titta på vad det är för missförstånd det rör sig om.

    Med vänlig hälsning

    Kundombudsmannen på Dustin.

  • Usel
    Angående Sony PRS-T3.
    Beställde en vara [Sony PRS-T3] så skickades en annan [PRS-T3S], När man påpekade felet så skyllde man tillverkaren* och bad om en upprättelse. Inget byte till den beställde varan utan bara retur.
    Mycket dåligt still. Vad spelar det för roll om snabba leveranstider om det är inte korrekt varor som skickas.
    Aldrig mera på Dustin.

    *5s googling skulle visa att det är 2 olika produkter med olika EAN nummer.
    2 mån sedan
  • Hej Dulraxz!
    Ja det var tråkigt att vi fick fel information från leverantören när vi själva beställde dessa. Vi har rättat informationen på vår hemsida och alla som köpt den får givetvis lämna tillbaka den då vi inte har modellen där det medföljde ett fodral/skydd.

    Med vänlig hälsning

    Kundombudsmannen på Dustin.

  • Bra
    Beställde en dator på Dustin såg sedan dagen efter att varan inte skulle komma in förrän om en månad. Men all heder åt Dustins kundtjänst som direkt tog bort ordern på 2 minuter utan frågor och krångel.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Aldrig några problem. Bra priser, stort utbud och snabba leveranser.

    Uppdaterad 2014-01-28 - Beställde fredagen den 24:e och hade allt hemma på måndagen den 27:e, grymt snabb leverans.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Have ordered many products over the years and always been impressed with DustinHome in terms of quick delivery, good prices, etc. More importantly, when something goes wrong with a product they are always there to fix the problem without hassle! The reason I write this review is that yesterday I made an order for a bluetooth adapter for my receiver and forgot to order a cable with my order. DustinHome sent this to me free of charge! While the cable only cost 27 SEK, to me that is great customer service. Thank you DustinHome.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Har beställt diverse produkter av olika karaktär, beställningsvaror som lagervaror, från Dustin under flera år. Dustin har alltid gett mig snabba leveranser, med enkla och smidiga möjligheter att följa min beställning hela vägen.

    Deras studentrabatt har en gång i tiden varit superb, då det var fri frakt och riktigt bra prissänkningar på många produkter. Numera har den funktionen gått ned sig, vilket i kombination med deras frakt om minst 59:- gjort att jag på sista tiden valt produkter från andra butiker som allt som oftast idag är fraktfria och har prisgaranti.

    Reducera, eller helst eliminera, fraktkostnaden så tror jag att många, liksom jag, kommer att åter leta sig till er igen - för nu känns det som ni har halkat efter i förhållande till era konkurrenter.
    2 mån sedan
  • Usel
    Vad har hänt med Dustin? Allt fler börjar klaga på dem. Jag har aldrig haft problem med dem innan och gjort många köp genom åren men förra hösten så hände något otroligt.

    Jag köpte en Intel NUC dator till min mor efter att hennes 7 år gamla bullriga PC började strula. De skulle leverera inom 2 veckor. Det tog 3 månader. De sköt upp det hela tiden, ofta utan att meddela. Min mamma kan inte hämta försändelsen på lördag då hon bor i en liten by på helgen och jobbar i storstaden på vardagen. Så hon måste tajma väldigt precist. Fyra(!) gånger så sköt de upp, utan någon tids förberedelse.

    När vi väl fick den så skulle jag installera den. Vi hade köpt med ett Windows 8 operativsystem och en extern DVD-läsare. Jag öppnade postpaketet och DVD-läsaren var borta. Jag var på besök över julhelgen eftersom jag pluggar i Stockholm över 500 km ifrån byn. Vi hade inte tid att vänta på ersättning, inte minst för att all transport var nere över julhelgen. Vi köpte en extern DVDläsare på elgiganten bara för att få det att funka.

    När installationen väl var klar så var det dedikerade nätverkskortet trasigt. Jag var tvungen att använda det interna kortet som fanns på moderkortet som inte alls är lika bra över Wifi som nödlösning tills vidare. Responsen från kundtjänst har varit allt annan än bra. Seg att svara, nonchanalat svar, oförstående eller direkt fientlig attityd.

    8 lax rätt ner i backen. Aldrig mera Dustin. Någonsin.
    2 mån sedan
  • Hej Meshini!
    Tråkigt att höra om din upplevelse men jag kan försäkra dig om att kundnöjdheten trots det som du nu råkat ut för är på all-time-high. Som du själv beskriver så är du inte ensam om att man aldrig haft problem tidigare och det verkar ändå vara det vanligaste som tur är. Även om man givetvis önskar att ingen fick problem så händer det tyvärr.
    Det verkar vara två problem ett lokalt hos din mamma för jag är osäker på vad som menas med att den måste hämtas på en lördag, jag tror inte det är ett problem som vi skapat?
    Det andra är givetvis något som faller under garantin, är något trasigt så byter vi ut det. Detta gör vår kundservice varje dag och har stor erfarenhet av. Är det några problem med detta så är du välkommen till mig i stället så löser jag det för dig.

    Med vänlig hälsning

    Kundombudsmannen på Dustin.

  • Perfekt
    Hur bra som helst! Rekommenderas starkt!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde innan kl 16, fick mitt paket dagen efter, rekommenderar Dustin starkt!
    3 mån sedan
  • Acceptabel
    Beställde en vara som fanns i lager på morgonen en tisdag - skickades inte förrän på torsdagen. Det var omöjligt att få någon information om vad som hände, så jag kontaktade kundtjänst och fick svar efter två dagar - EFTER att varan hade kommit fram till mig. Över telefon kunde jag dock få info, som inte stod på nätet. Utöver det, väldigt bra priser och utbud, men jag har noll förtroende för leveranstiden och supporten hädanefter.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Wow!
    Beställde min produkt kl 12.00 på en tisdag. Paketet fanns på plats hos utlämningsstället kl 14.00 på onsdagen.
    3 mån sedan
  • Bra
    Detta är ett preliminärt omdöme. Har beställt ett headset före 16:00 den 22/10 20013 som skulle vara i lager enligt deras sida, betalade extra genom att välja just DustinHome för att kunna få det innan helgen.

    Har nu fått besked om att varan blir eventuellt levererad i slutet av denna månad. Beställde datordelar samma dag som headsetet från en annan webbutik, tog EN dag så hade jag varorna. Tvekar inte på att jag får produkten, men leveranstiden kommer garanterat påverka betyget.

    Uppdatering 2014-01-21

    Har nu efter noggrann inspektion hittat en spricka i ena bågen. Då jag har varit väldigt varsam om denna produkt så kommer jag att kontakta Dustin för utbyte/reklamation.
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Perfekt
    levrans på 1 dag, WOW!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Jag beställde mina varor och fick dem enligt lovad leveranstid. Det var dock en vara som var defekt från tillverkarens håll d.v.s. ej Dustins fel. Jag anmälde defekt vara och bara någon dag senare skickar de en ny till mig. Skitbra support, trevlig var han också
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställde en mobilficka måndag kväll, fick den på onsdagen. När jag fick den märkte dock jag att den var alldeles för stor, kontaktade kundsupport som kom med svar och löste problemet inom rimliga tidsramar.
    3 mån sedan
  • Acceptabel
    Ja-a jag ska försöka skriva av min erfarenhet med Dustin.. Jag är kluven vilket betyg, för jag är både missnöjd och nöjd. Så här är det: Beställde en mobil den 27/12, betalade den direkt. Jag visste om att mobilen inte fanns i lager och hoppades på att "1-2 dagar innan leverans" skulle stämma. Nåja, det var julhelg så jag gav det en chans att gå över tiden lite. I mellandagarna skickar jag två mail och frågar hur ordern ligger. Jag ringer kundtjänst för där kommer inga mailsvar...och får tag i en kille som låter ointresserad, trött och är uppnosig. Jag säger "inga problem- obekräftad leveranstid, sa du, jag avvaktar några dagar till". Två dagar senare kom svar på mina mail...
    Avvaktar och mailar två ggr igen några dagar senare. Inget svar. Helt plötsligt ser jag på ordersidan att mobilen har en leveransdag, nästa dag skickades mobilen och dagen efter hade jag den hemma. Samma dag som jag fått mobilen, hämtat ut den och allt, får jag svar från kundtjänst på mina mail att, nu minsann är ordern snart på väg och jag ska ha den hemma om någon dag..
    Summa summarum: Kundtjänst verkar inte ha koll på läget, är sura och ointresserade, MEN när det väl händer nåt i orderväg, ja då kommer det snabbt.
    Vet inte om jag kommer att handla här igen... Tyvärr kundtjänst agerande som allt faller på.
    3 mån sedan
  • Bra
    Jag tycker det suger att de inte har hemleverans av saker som skickas med pallfrakt. Kollar man på konkurrenterna så har både Netonnet och Elgiganten det alternativet. För mig som ska köpa en ny TV innebär detta tyvärr att Dustin Home, som jag annars gillar, går bort som alternativ då jag inte har möjlighet att frakta hem TV:n från tunggodsterminalen själv.

    I övrigt en trevlig butik med bra utbud, vettiga priser och trevlig kundtjänst.
    3 mån sedan