★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 9 år sedan
(data från 2015-04-26)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (9.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jättenöjd
  • Perfekt
    Beställning
    Har inte fått lev ännu, men känns smidigt.
  • Perfekt
    Beställning
    jag är super nöjd.
  • Usel
    Först funkar inte rabattkoden till gratis frakt, sen väljer systemet automatiskt faktura! Trots att vi valt kortbetalningen tidigare inom samma köp. Allt för att lura kunder till att hamna i något fakturaträsk, om man inte är totalt observant.
    6 dagar sedan
  • Hej! Vi hade ett tillfälligt tekniskt problem med rabattkoden men den gick igång igen en stund senare. Faktura är förvalt betalsätt på vår kassasida eftersom det är det populäraste betalsättet vi har. Det tillkommer inga extra avgifter. Givetvis behöver du inte betala din frakt. Kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Ganska bra
    Beställning
    kan ej välja fraktsätt och inget fraktfritt alternativ finns
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    E-handel när den är som bäst!
  • Usel
    Jag beställde en overall. Den kostade 299.70 kr på rea. När jag hämtade den såg jag att den var för stor. Jag nyttjade öppet köp och skickade tillbaka dem för att få en mindre storlek. Nu när jag kollade på min faktura ser jag att de fakturerat 499 kr. Detta är givetvis fel. När jag mailade kundtjänst hävdar de att jag godkänt ett köp på 499 kr, TROTS att det står i returmailet på den första overallen att värdet var 299.70 kr. Pinsamt!
    Vår familj har spenderat massor av tusenlappar hos Lekmer, men nu får de garanterat aldrig ett öre av oss igen!
    7 dagar sedan
  • Hej! Det låter väldigt tråkigt. Givetvis ska du betala samma pris som på din ursprungliga order. Vänligen kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ så ser vi till att korrigera beloppet. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Det beror lite på hur lång leveranstiden är. Kommer den senast på fredag (jag beställer varan söndag kväll) så är jag nöjd. Det återstår dock att se.

    Det står på sidan att det normalt brukar ta 1-3 arbetsdagar men att det kan ta upp till två dagar längre tid eftersom det är högt tryck. I era leverensillkor står att det kan ta högst 30 arbetsdagar.
  • Usel
    Beställning
    Det är sista gången vi beställer från Lekmer.se!
  • Usel
    Beställning
    Tyvärr sista gången jag handlar här. Köpte en leksak ur deras "bäst i test" - sortiment. Fullt möjligt att den är bäst, men jag har ingen aning för någon leksak har aldrig levererats och kundservice är definitivt inte bäst i test. Bara att undvika framöver.
  • Perfekt
    Beställning
    Som Mormor till en flicka så har jag beställt från Lek Mera! Har fungerat både med att byta och att hitta saker som är pedagogiska leksaker till en liten ett åring! Som Mormor är det ett bra sätt att handla på då man inte kan åka långt till sitt barnbarn på födelsedag! Så näthandeln för oss som är handikappad och då har ännu s årare att komma till sitt barbarn är Lekmera ett smidigt handlande!
  • Dålig
    Jag beställde en TrippTrappstol med babysits för några veckor sedan vilket jag betalade med kort. Allt gick bra och paketet skickades ganska omgående. När paketet hade trillat in på posten så åkte jag och hämtar ut det och till min stora förvåning så innehåller det endast babysitsen.

    Jag ringer Kundservicenumret som jag hittar på deras sajt och de hänvisar tillbaka till deras sajt för kundservice sektionen. Då är det mail som gäller vilket jag inte vill utan jag vill prata med någon omgående det som har inträffat, så att det inte blir en massa vänder över mail med 24h fördröjning. Men då hittar jag att de har kundservice chatt och den skall vara igång, men det är den inte. Efter ca en timme efter att den skulle varit igång så kommer jag in. Jag förklarar att jag saknar tripptrappstolen och de skall kolla på det nästkommande dagen och ringa upp mig.

    Nästa dag kommer och morgonen samt förmiddagen passerar, jag går in på deras sajt igen för att köra kundservice chatten. Men den är inte igång fast den skulle vara det. Men någon timme efter utsatt tid så kommer jag in. Jag beskriver problemet och att de skulle höra av sig till mig men inte har gjort det ännu. De svarar att de skall återkomma inom kort. Men det händer inte, jag får ett mail på kvällen som säger att de har inte kunnat få fatt i lagret. Nästa dag så får jag reda på att de skall skicka den på nytt, men jag får inte någon ursäkt, endast att det har dröjt och inget med att de sabbat beställningen. Jag frågar om jag skall få ett nytt trackingnummer när det kommer skickas men får aldrig svar på det.

    Det går typ en vecka och inget händer, så jag kontaktar kundservice igen, men nu är det endast mail som gäller för chatten verkar vara borttagen. Men då får jag svar att det skall skickas och efter ytterligare några dagar så får jag via posten att ett paket har kommit, dock står det med fel namn. Så hade posten varit nitiska så hade jag inte fått plocka ut det men det gick iaf bra.

    Summering: Ett företag som har sådan kass Kundservice, endast mail samt chatt vilket nu verkar ha upphört så avråder jag alla att beställa ifrån dem. Samt att man inte får någon som helst ursäkt att man sjabblat beställningen är lågt. Kommer aldrig att beställa därifrån igen.
    10 dagar sedan
  • Hej! Vi har i dagsläget ingen telefonlinje men det är någonting som vi ser över. Chatten fungerar inte just nu men vi felsöker problemet och det ska vara åtgärdat inom kort. Vi har väldigt hög belastning just nu och det kan därför ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi är hemskt ledsna för förseningen och det långdragna ärendet. Vi är glada att du fick ditt paket till slut. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställning
    Dåligt att man inte kan få snabbare svar. Beställde en produkt tis kväll och ångrade köpet samma sekund eftersom jag såg att det var fel mått. Mejlade direkt och fick svar torsdag eftermiddag/kväll att de inte går att ågra så sent i efterhand och att jag får bekosta 79kr för returen. Dåligt.
  • Perfekt
    Beställning
    Jättebra super smidigt
  • Perfekt
    Beställning
    Hel nöjd..smidigt och snabb leverans
  • Perfekt
    Beställning
    Allting var till belåtenhet
  • Bra
    Har beställt från lekmer.se några gånger (via CDON), något lång leveranstid vilket tyvärr drar ner lite på betyget. I övrigt har det annars fungerat bra.
    12 dagar sedan
  • Usel
    Beställning
    De säljer begagnade varor som nya och gör sedan bara minsta möjliga för att rätta till situationen. Sveriges sämsta webbutik. Kommer aldrig handla där igen och hoppas inte ni gör det heller.
  • Perfekt
    Beställning
    Väldigt nöjd
  • Usel
    Beställning Leverans
    Inga varor har levererats inga meddelande om anledning har jag fått
  • Usel
    Beställde en stokke tripp trapp, stolen kom efter några dagar men dynan är nu 4 veckor försenad på grund av deras lagerflytt. 4 veckors leveranstid är helt orimligt när man inte fick veta något i förväg. Kundtjänst nonchalerar mig helt som kund. Deras Qliro fakturor är också jobbiga att ha att göra med. Handla av någon som inte ingår i CDON/Qliro koncernen då de har världens sämsta leveranssäkerhet!
    14 dagar sedan
  • Hej! Det är väldigt tråkigt att du inte har fått din sittdyna än och att du känner dig nonchalerad av vår kundtjänst. Du är välkommen att kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för förseningen. Vh, Rasmus på Lekmer.se

  • Mycket bra
    Beställning
    Produkten fanns inte i lager, så jag la en bevakning på den. Fick sedan ett mail när den kom in. Väldigt smidigt att beställa sedan och bra med fri frakt.
  • Perfekt
    Beställning
    Smidigt, lätt att förstå, lätt att hitta det man söker! Super nöjd.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    10
  • Usel
    Beställning Leverans
    Leveransinformation som skiljer sig vid utcheckningen jämfört med inne i butiken gjorde att födelsedagspresenten som beställdes fick inhandlas på annat ställe och sedan skickas tillbaka. Sämsta bemötandet på kundtjänst.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och enkelt även för mig med väldigt dålig internet kunskap!
  • Usel
    Den sämsta butik jag någonsin har handlat ifrån! De levererar inte i tid och dessutom inte rätt saker! Det började med att vi beställde två tapetrullar den söndagen den 22 mars! Rullarna fanns i lager och leveranstiden skulle vara 1-3 arbetsdagar. Efter en vecka hör jag av mig till kundtjänst och får till svar att de byter lager. Det ska tydligen ha funnits en skylt när man kom till kassan som beskrev det. (leveranstiden kunde vara upp till 5 arbetsdagar). Konversationen med kundtjänst fortsätter och efter ett mail 9 arbetsdagar efter att ordern har lagts skickas den. Tisdag den 7 april fick jag leverans avisering. Alltså 2,5 veckors leveranstid. Nu visade det sig även att de har skickat fel tapeter! Nu får jag antagligen vänta ett par veckor till innan jag kan tapetsera!
    17 dagar sedan
  • Hej Ofverstedt! Vi är hemskt ledsna för förseningen och felleveransen av dina varor. Just nu flyttar vi lagret och det har därför tillkommit förseningar. Vi arbetar stenhårt för att komma ikapp och skickar ut så många ordrar som möjligt. Vi ser att du är i kontakt med vår kundtjänst och ser till att du får den hjälp du behöver. Vh, Rasmus på Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Varan har inte kommit, får inga besked, beställde för 12 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Beställningen gick smidigt,varan har jag inte sett än.
  • Perfekt
    Beställning
    Mycket bra. Hoppas på snabb leverans trots ombyggnad.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Den omfattande integritetspolicyn som man är tvungen att godkänna för att handla, innebär att alla mina uppgifter kan säljas vidare utan mitt samtycke eftersom jag inte hade något val utan måste godkänna policyn.
  • Hej! När du handlar hos oss ingår du ett avtal med oss och accepterar vår integritetspolicy. Du ger oss alltså ditt samtycke att vi får behandla dina uppgifter enligt policyn när du godkänner den. Vh, Rasmus på Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning
    Det är den andra gång jag har handlat på lekmer.se och jag äterkommer 100%! Bra priser, stort utvalt, snabbt leverans!
  • Perfekt
    Beställning
    Kanon bra!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag köpte en silver cross pop 2014
    Det är en jättebra paraplyvagn som känns lyxig stabil, snygg och lätthanterlig. Det finns en förlängningsbar suflett och fotnät.Det ingår även regnskydd till vagnen. Vad jag vet så är det den enda vagnen inom eu som är godkänd till 25 kg.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Synd bara en liten babyleksak var tillfälligt slut,
    för när det bara är en liten sak,
    har man ingen lust betala 49 kronor i frakt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidig.
  • Bra
    Beställning Leverans
    Räkningen har kommit men inte varan!!!!!
    Men det är INTE Lekmers fel utan varan har fastnat på Post Nord i 10 dagar nu!!!
  • Perfekt
    Beställning
    man får varorna fort och bra att man kan välja betalningssättet.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Denna vagnen är ett riktigt bra köp!! Sulky med vändbar sits, liten hopfälld, stor varukorg, lång suflett, fyra olika ryggläge, reglerbar sele i 3olika höjder mm.
    Denna vagnen köpte vi speciellt för våra utlandsresor i år. Min son är 1 år och vill ha honom mot oss i nya miljöer men även chans till att vända på honom ifall solen lyser starkt. Han sitter jättebra i den (80 cm lång) och den kommer att kunna användas länge till. Regnskydd och en tunnare åkpåse ingår. Helt suveränt. Lekmer skickade den på 2 dagar.
    Riktigt nöjd!! 1
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Allt har fungerat fint hittills, bra med extra påskerbjudanden.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Utmärkt leveransservice!
  • Perfekt
    Beställning
    Enkelt snabbt och smidigt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd. Snabb leverans och bra pris på prudukten.
  • Perfekt
    Beställning
    Har aldrig haft några problem.
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Alltid varit nöjd hittills!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Den kom snabbt och är jätte bra. Den är snygg också.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag är väldigt nöjd och belåten
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bara bra, enkelt att söka och skicka beställning, så inga problem alltså!
  • Perfekt
    Beställning
    Supersmidigt att beställa via mobiltelefon
  • Utmärkt
    Beställning
    Jo jag har ju tittat på de varor jag skall köpa flera gånger och jag har tvekat för att jag är så ovan. Men med lite egen övning och och muntligt stöd, så lyckades jag att genomföra köpet.