★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2015-09-04)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (8.29)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Ganska bra
    Se Lekmer som en outlet, det kommer och går olika produkter, pressar priset på andra butiker och får ned kostnaden på många produkter hos konkurenterna. På det sätt fyller det ett gott syfte.

    Köpte en skötväska och kände mig grundlurad, den innehöll Pregnant iZi FIX, samt den rabattkuponger för 8 500 kr, delar av det man ger rabatter för finns inte att köpa, storlekar saknas och jaa... Nämnde det här och det är trevligt att det svara, se nedan (finns ej kvar) Använde kuponger som gick ut i sommar, men det lovade förlänga till december 2015 och hade inga problem i butiken, när vi skulle lösa in några med utgången datum. Har ändrat status till granska bra och det har med att det är tillmötesgående, svarat på kritiken som framfördes ;-) det jag önskar fortfarande är att vissa kuponger/produkter finns inte, kanske kunde de ge rabatt på likvärdig produkt?

    Handlar fortfarande primärt där, butikspersonalen har haft bra service och vänliga, det har många kunder så ibland får man ha tålamod och invänta personal. vi har fått hjälp och svar på våra frågor, men det gäller ha tålamod, inte stressa och samt det är som en outlet, det har inte allt i den fysiska butiken, då är det bara raskt åka till en annan barnbutik och inhandla!
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 7 dagar sedan )
  • Bra
    Trevlig sida med många bra produkter till bra priser. Hyfsat snabb leverans av varan man beställt, ankommit inom tidsrymden som de angivit. Det som drar ner betyget är att butiken inte är helt optimerad med Google Chrome (enkelt att lösa förstås, bara att använda IE, eller liknande) samt det som tidigare kunder påtalat - felaktigt lagersaldo. Tror Lekmer behöver arbeta lite mer på att förbättra kommunikationen mellan de olika systemen, så de slipper sura miner på grund av annullerade varor. Sammanfattningsvis; ändå värt ett besök! :)
    15 dagar sedan
  • Usel
    Sämre kundbemötande får man leta länge efter.
    Beställde i samma veva som deras lagerproblem uppstod. Efter 1.5 månad och säkert 15 mejl gick de med på att "kostnadsfritt" skicka ut mina varor igen (efter att ha skyllt på slarv hos posten, men någon leveransbekräftelse med kollinr hade de inte...). Tyvärr hade ju flera av mina varor blivit slutsålda under tiden som gått, och någon ersättningsvara gick ju inte att ordna.
    Än idag, snart 2.5 månad senare väntar jag fortfarande på de sista varorna från min leverans.
    Kompensationen för allt strul blev 10%-rabattkod - yeay!

    Kommer ta lång tid innan vi handlar hos lekmer något mer.
    15 dagar sedan
  • Hej,
    Jag är hemskt ledsen att du har drabbats av våra lagerproblem och att vi inte har kunnat leverera alla produkter som du har beställt. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst, http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi hjälpa dig vidare. Tack för ditt tålamod! Vänliga hälsningar, Hannah Lekmer.se

  • Usel
    Otroligt missnöjd!
    Valde mellan Lekmer och ett par andra butiker med samma pris när vi skulle beställa vår vagn men eftersom vi handlat från dem innan och det varit bra så föll valet på dem.
    Beställde vagnen som var på kampanj och fanns i lager enligt deras hemsida på söndagen. På torsdagen därpå hade jag fortfarande inte hört något så jag mailar dem bara för att försäkra mig om att den verkligen fanns i lager. Får svar snabbt att varan finns i lager och min order kommer skickas ut men att de hade mycket att göra. Samma kväll (kl 22) får jag mail om att min order annullerats för varan var slutsåld och några timmar senare får jag en faktura skickas till mig...???
    Flera dagar efter detta visas det fortfarande på deras hemsida att varan finns i lager.
    Kommer aldrig igen att handla från detta företaget!
    18 dagar sedan
  • Hej, jag är otroligt ledsen för att du inte fick din vagn och att din beställning annullerades. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst: http://lekmer.se/kundtjanst/ , så hjälper vi dig vidare så snart vi bara kan. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Jävla skämt! Tar betalt, men skickar inte ut varor för att dom är slut och inga pengar tillbaka ännu, efter 1.5 månad! Handla inte här!
    23 dagar sedan
  • Hej, jag beklagar verkligen att din återbetalning dröjt. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/, så hjälper vi dig med mer information. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Har inte angivet lagerförda produkter i lager utan skickar regelmässigt ut besked att produkten inte kan levereras, trots att produkten är betald. Produkten är dock alltjämnt beskriven som lagerförd i webshoppen. Varning, handla ej hos Lekmer/CDON!
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att du drabbats av annullerade varor i din beställning. Om dessa finns på vår hemsida ska de också finnas i lager. Vi haft problem med felaktigt lagersaldo, och jag är ledsen att detta drabbat dig. Vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ och ange ditt ordernummer, så hjälper vi dig så snart som möjligt. Tack för ditt tålamod. Lekmer.se

  • Usel
    Beställning
    precis som MASSOR med andra personer som skrivit på lekmers facebooksida är jag extremt missnöjd.
    Jag kommer aldrig handla där mer!!
    Först så fick jag en kod som skulle gå att söka paketet med men den fungerade inte så jag kontaktade lekmer som försäkrade mig om att varan blivit skickad.
    3 veckor senare hade inget paket kommit så jag kontaktar lekmer igen och då ser dom att varan inte alls blivit skickad.
    Då är färgen jag beställt slut men går med på att få en annan färg.
    1 vecka senare, fortfarande inget paket. Men ser på deras hemsida att en annan kund hade fått just en sådan hemskickad men han hade beställt något helt annat. Kontaktar lekmer igen och de ska kontrollera problemet.
    Väntar och väntar men inget svar från lekmer.
    Kontakta igen och ber om pengarna tillbaka så jag kan handla på.en seriös affär istället.1 vecka senare fick jag iallafall pengarna tillbaka
  • Hej, jag ber om ursäkt för den försenade leveransen, normalt levererar vi inom 1-5 arbetsdagar, och jag är verkligen ledsen att vi inte kunde hålla leveranstiden denna gång. Vi har ett ökat tryck på vår kundtjänst, vilket dessvärre gör att svarstiderna blir längre, men jag är glad att vi kunnat hjälpa dig och att du mottagit din återbetalning. Jag hoppas att du kan ge oss en ny chans i framtiden, och låta os visa att vi kan bättre. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Fruktansvärt seg leverans, gjort 2 beställningar i sommar, båda gångerna har bara hälften av sakerna kommit fram, resten har annulerats.
    Man ska inte beställa härifrån om man vill räkna med att få hem sakerna, se det mer som en chansning att dom kanske kommer inom 2v.
    Bättre betala lite mer och köpa hos någon annan och vara säker på att sakerna kommer fram.
    Tråkigt med besvikna barn som frågar vart deras saker är.
    1 mån sedan
  • Hej, jag ber om ursäkt för att din leverans endast dellevererades och att du fick vänta länge. Normalt levererar vi inom 1-5 arbetsdagar, och jag beklagar att vi inte kunde hålla denna tid. Jag hoppas att du vill ge oss en ny chans i framtiden, och låta oss visa att vi kan bättre. Tack för allt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Mycket bra
    Snabba leveranser och ofta bra priser. Snabba svar från kundsupporten de gånger kontakt behövts.
    Stort utbud också.
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställde skötväska och en mörkläggningsgardin. Skötväskan var en äldre version av den som de annonserade och mörkläggningsgardinen var rejält skadad (inte av posten utan på lekmers lager). Startade ett reklamationsärende för 10 dagar sedan, har hittills inte hört ett knyst. Företaget går inte heller att kontakta via telefon - första och sista gången jag handlar på Lekmer.
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att du fått en felleverans, självklart skall du ha fått den väska som fanns på hemsidan. Gällande mörkläggningsgardinen så ber jag om ursäkt för att denna var defekt, trasiga produkter ska självklart inte skickas ut till dig eller någon annan av våra kunder, detta är ett misstag som vi absolut kommer att rätta till. Vår reklamationsavdelning kommer att hjälpa dig, tack snälla för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Dålig
    Beställde flera artiklar från lekmer. Hämtade ut paketet och ser packlista med alla artiklar men bara en st var nerpackad i lådan. Kontaktar lekmer via email och sedan är det stopp. Händer inget, ingen uppdatering på min ticket. Skärpning!
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att du endast fått en delleverans, vår kundtjänst kommer att kontakta dig gällande leverans av de resterande produkterna. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    STOR VARNING! Oseriöst företag som kunde ha gjort att jag fick en betalningsanmärkning om jag hade litat på deras ord! Det tog mig cirka 15-20 mail att byta en vara som de hade skickat fel! Beställde tre produkter. En av produkterna var i fel färg. Skickade tillbaka den direkt och kontaktade kundservice. Väldigt dålig kundservice med röriga förklaringar, sedan sa de att de skickar en ny och att jag inte skulle få en faktura. Dagen efter får jag en faktura! Dagen efter kontaktar jag kundservice och får röriga svar igen, sedan svarar de inte på alla frågor.
    Ingen känsla för service! Sedan går de inte att ringa de heller, de har inget telefonnummer, känns oseriöst. Fick min leverans i tre paket också, väldigt omständigt. Kommer aldrig att handla av de igen! Bojkotta detta bolag är mitt tips!
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar felleveransen och att du fått vänta på svar från vår kundtjänst. Vi har ett ökat tryck vilket tyvärr medför längre svarstider men vi gör vårt yttersta för att lösa alla inkommande ärenden. Vi jobbar stenhårt för att ta oss tillbaka till den service som våra kunder förväntar sig och är vana vid när de handlar hos oss. Jag hoppas att du vågar ge oss en ny chans i framtiden. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Jag beställde två produkter från er, varav båda fanns i lager.
    Fick en av produkterna med hänvisning till att den andra var slut i lager så den blev struken.

    Dock så fanns produkten fortfarande i lager samma dag som leveransen kom vilket ni tyckte var "skoj!", då jag kunde beställa den på nytt om jag ville.

    Ni restade en produkt för 99:- och returnerade 57 kronor och 17 öre??
    Jag har mailat er om detta två gånger nu och inget svar.

    Nu förväntar jag mig verkligen ett svar och retur på resterande summa, annars går jag vidare med detta.

    Fruktansvärt dålig service att inte skicka ut produkten i efterhand, när den uppenbarligen finns i lager samt att ni returnerat drygt halva summan istället när ni väl returnerar pengar.

    Jag förväntar mig ett svar snarast!
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att en vara annullerades från din beställning trots att denna fanns i lager och att du endast blivit återbetalad för en del av värdet. Vår kundtjänst kommer att hjälpa dig så snart som möjligt, tack snälla för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Dålig
    Lät mig luras av medelbetyget på prisjakt vilket inte reflekterar företagets situation just nu. Beställde en barnvagn som kom inom utlovad tid. Men det var bara chassit. Den andra halvan (sittdel) hade missats i paketet. Har kontaktat kundtjänst och det har nu gått några dagar utan svar. Uppenbarligen har de kunniga gått på semester för just nu verkar ingenting fungera hos Lekmer.se
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att du endast fick chassit. Sittdelen kommer att levereras separat, och vår kundtjänst kommer att ge dig mer information kring detta. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Jag väntade i flera veckor på min beställning. Skickade upprepade mail till kundtjänst, svarstiden dröjde flera dagar om de ens svarade. Efter 2 veckor fick jag ett paket med endast en av mina varor, efter ytterligare mail och svar från lekmer att resten av mina varor (som jag betalt 3000 kr för) var påväg, jag skulle bara ha tålamod, fick jag ett mail och att varorna hade returnerats (ficl dock pengarna tillbaka efter en tid). Gjorde också en annan beställning (innan jag förstått vilket värdelöst företag detta är) och även där gick allt fel. Oseriöst företag som jag aldrig mer kommer handla ifrån
    1 mån sedan
  • Hej, jag ber om ursäkt för att du fått problem med dina beställningar och för att svaret från kundtjänst dröjt. Vi har ett ökat tryck vilket innebär längre svarstider och jag beklagar att detta drabbat dig. Jag hoppas att du vill ge oss en ny chans i framtiden, och låta oss visa att vi kan bättre. Vh Jenny Lekmer.se

  • Ganska dålig
    Beställde en billig matstol på kampanj. Fakturan kom efter ett par dagar. De lovar 3-5 arbetsdagars leverans och när det hade gått fem arbetsdagar varan inte ens hade skickats mailade jag till kundtjänst. De skrev då att de hade "mindre förseningar" och att min vara "skickas snarast". Drygt två veckor efter beställning fick jag information om att mitt paket skulle skickas. Men även då dröjde det flera dagar innan paketet gick iväg. Slutligen, 3,5 vecka efter beställning dök stolen upp, men då hade flera av de tillfällen jag tänkt använda stolen redan passerat. Jag rekommenderar inte Lekmer!
    1 mån sedan
  • Hej, jag ber om ursäkt för leveransförseningen, normalt levererar vi inom 1-5 arbetsdagar. Jag är dock glad att stolen kom fram till slut och hoppas att du får mycket användning av denna. Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Så här mycket kraft ska det inte ta att handla på nätet! Shoppar mycket på nätet då vi har fyra barn. Servicenivån har varit mycket låg under den här shoppingupplevelsen. Ingen kompensation eller genuin ursäkt bara bortförklaringar på grund av hög inströmning av kundrelaterade problem. Fel leverans, returnerade och fick då besked att de skickat en ny leverans (trots att jag inte önskat det), fel registrering av retur vilket resulterade i ytterligare faktura från qliro som var fel. Ytterligare stress. Har ingen kundtjänst per telefon. Kontakten per mail sköts dåligt. Två veckor och många kontakter från min sida innan det var löst. Debiterade trots allt strul 79 kr för returen. Lekmer är inte kundvårdande och har stora logistikproblem och returhanteringsproblem. Det är svårt att få kontakt med kundtjänst med få kontaktvägar. Spara er energi och handla någon annan stans!
  • Hej, jag är ledsen för att vi inre kunnat nå upp till dina förväntningar på service, och jag ber om ursäkt för att svaret från kundtjänst dröjde men jag är glad att problemen nu är lösta. Vi har haft ett ökat tryck på kundtjänst i och med en omfattande lagerflytt, men vi gör vårt allra bästa för att ta oss tillbaka till den servicenivå som våra kunder förväntar sig och är vana vid när de handlar hos oss. Tack för dina synpunkter. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Katastrofal kundservice, svarar ej på upprepade mejl men på Facebook svarar dom inom en timme...
    1 mån sedan
  • Hej Husse,

    jag beklagar att du fått vänta på svar från vår kundtjänst. Vi har ett ökat tryck, vilket tyvärr medför längre svarstider, men vi gör vårt allra bästa för att svara på alla ärenden i tur och ordning. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    AKTA ER FÖR LEKMER.SE

    Totalt ointresserad personal. Noll koll på leveranser/lager.
    Svarar inte på mail. MEN SNABB FAKTURAUTSKICK.

    Svarar inte på mail. De har telefonnummer man kan ringa men där hänvisas det bara till kontaktformuläret på deras hemsida.
    Beställde en del babyprodukter (2 olika beställningar) och fick först och främst inga beställningsbekräftelser. Efter nästan en vecka kom det mail om att huvudvaran i båda beställningarna var slut och skulle strykas från mina order.
    Kollade då deras hemsida och båda varorna fanns i lager och var beställningsbara.
    Nu har det gått 1 vecka utan kontakt från Lekmer.se
    Har varje dag kollat de "slutsålda" varorna och de har nu i en vecka varit bestämbara hela tiden i deras webbshop.
    Men räkningen har de minsann skickat till Qliro i.o.m att jag ville betala med faktura och som är betald redan.
    Inget svar om återbetalning av pengarna.
    Så fakturan har de bråttom att skicka innan de ens kollar om varorna finns hemma (son enl.webbshop finns i lager men enl.mailet till mig inte finns).

    La 3 order till CDON och de skickade beställnings och leveransbekräftelser.
    Till min fasa såg jag att två av beställningarna skulle komma från Lekmer.se
    Och det som jag var rädd för skedde, varan som skickades sist från CDON har redan kommit.Men de två varorna som skulle levereras av Lekmer.se står som skickade 2 dagar innan på mina sidor hos CDON har inte dykt upp och ingen leveransbesked från Lekmer.se

    Akta er för Leker.se om ni inte vill göra era barn ledsna då deras julklappar, födelsedagspresenter m.m inte kommer som de skall.

    Faktiskt verkar Lekmer.se vara en totalt värdelös butik med lika värdelös personal.
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vi har har ett ökat tryck på kundtjänst, vilket tyvärr medför längre svarstider. Vi gör dock allt vi kan för att svara på alla inkommande ärenden så fort som möjligt. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Dålig
    Jag har som så många andra haft en riktigt dålig upplevelse med denna butik, de levererar inte de varor de ska och hävdar att saker är slut på lagret trots att lagersaldot säger att produkterna finns. Kundtjänsten går inte att få tag i, så en enkel beställning har orsakat hittills en veckas irritation...

    Undvik lekmer, finns andra butiker som är bättre och har kundtjänst man kan ringa och prata med.
    1 mån sedan
  • Hej Schein, jag beklagar verkligen att du fått problem med din order. Detta beror på att vi bytt lager, och i och med detta har vi haft problem med intrimningen av vårt nya system. Detta har tyvärr medfört längre svarstider hos vår kundtjänst, och jag är ledsen över att detta drabbat dig. Vi jobbar dock på att lösa alla problem som uppstått och för att ta oss tillbaka till den service som våra kunder är vana vid när de handlar från oss. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Det enda positiva hittills är priset. Tyvärr drar leveranstid, Kundtjänst och obefintlig information ner betyget rejält. Har fortfarande inte fått alla varor och denna långa leveranstid 2015 är inte ok.
  • Hej, jag är ledsen att vi inte kunnat nå upp till dina förväntningar. Normalt levererar vi inom 1-5 arbetsdagar, och jag beklagar att din leverans försenats. Vi h ar haft en del problem med driftsättningen av vårt nya lager, men vi jobbar på att förbättra vår leveranstid och ta oss tillbaka till den service våra kunder är vana vid när de handlar hos oss. Tack för visat tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Det var en av de sämsta nätbutiker som jag har handlat ifrån. Fel produkt som levereras, produkt som inte kom med eftersom den var slutsåld. Man får ingen information om vad som händer när man redan betalt för en produkt som inte levereras för att den är slutsåld. Dessutom tar det evigheter att få svar ifrån deras kundtjänst. Hur kan man inte ha kundtjänst på telefon? Jag mailade även i ett annat ärende då jag satte bevakning på en produkt som var slut. Fick sedan ett mail om att det åter var på lager men när jag gick in på hemsidan så var den fortfarande slutsåld.

    Hemsidan är dessutom inte anpassad för annan webbläsare än IE. Jag har varit på deras butik i Barkarby ett fåtal gånger. Mer än 80 % av produkterna i butiken är inte prismärkta så man måste springa till kassan hela tiden för att fråga om pris.

    Jag rekommenderar INTE att man handlar av Lekmer. Det är bättre att betala lite mer hos annan butik och slippa krångel.
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vi har genomgått en lagerflytt och i och med fått intrimningsproblem. Vi jobbar hårt för att lösa dessa och ta oss tillbaka till den servicenivå våra kunder är vana vid när de handlar av oss. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Jag har inte fått min order, jag har inte ens fått ett mejl att ordern är på väg!
  • Hej, jag beklagar att din leveransinformation uteblivit. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Deras kundtjänst är det sämsta jag varit med om. Svarstiden är snarare 3-4 dagar om de ens svarar. Varnar verkligen för denna butik. Hittills är inget blivit rätt.
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att svaret från vår kundtjänst dröjer. Vi har ett ökat tryck vilket dessvärre innebär längre svarstider, och jag är ledsen att detta drabbat dig. Tack för ditt tålamodet. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en vara som enligt deras site fanns i lager, en vecka senare får jag mail om att de annullerat ordern då varan är slut i lager. Ingen fördröjd order eller förklaring om vad som hänt utan bara en ren annullering, inte ok ifrån en etablerad handlare 2015. Vet inte vad de håller på med men av de senaste kommentarerna att döma så har något förändrats.

    Jag kan tillägga att jag fick mina pengar tillbaka efter ett par dagar och att jag har beställt ifrån dem tidigare utan bekymmer men jag kommer nog inte använda dem igen om man inte ser en tydlig trendförändring i omdömen på nätet.
    1 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att din vara annullerades från din order. Detta berodde på ett felaktigt lagersaldo, och jag ber om ursäkt för detta. Tack snälla för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Fungerade hyffsat bra förrutom att varor som sas finnas i lager saknades vilket gjorde att min order hölls inne en vecka innan den saknande varan ströks och resten skickades.
  • Usel
    Beställning
    Mottog info efter 5 dagar att en vara var slut och skulle krediteras. Dålig kundtjänst som dessutom endast går att nå genom webbformulär. Lång leveranstid och spårningslänk i leveransbeskedet fungerar inte. Otydligt leveransbesked. När jag kontaktat lekmer med frågan om var min order är och bad om kompensation för väntan i 2,5 v på en tidigare order, fick jag bara som svar att de har problem med lagerbytet och de beklagar. Svar om kompensation uteblev.
  • Hej, jag ber om ursäkt för att vi inte kunde leverera hela din order och att du inte är nöjd med svaret från vår kundtjänst. Dessvärre händer det ibland att varor hinner sälja slut och jag är ledsen att detta drabbat dig. Självklart vill vi kompensera dig, vänligen återkom i den pågående konversationen, så hjälper vi dig. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Vet inte vad som hänt med Lekmer men efter att ha funkat klockrent sen i oktober 2014 så funkar ingenting sedan någon månad. Det blir fel i leveranserna hela tiden och tar evighet att rätta till, fel varor levereras, fel storlek på blöjor, och det är ett evighetsjobb att ordna upp.

    Så tyvärr, det går inte att handla från Lekmer, det är enklare att själv åka till en butik och köpa den man behöver.
    1 mån sedan
  • Hej Mango, jag beklagar verkligen att du fått problem med din order. Detta beror på att vi bytt lager, och i och med detta har vi haft problem med intrimningen av vårt nya system. Vi jobbar dock på att lösa alla problem som uppstått och för att ta oss tillbaka till den service som våra kunder är vana vid när de handlar från oss. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    helt värdelöst! inte ens en stjärna är dem värda men man måste ju ge ngt

    tog mer än 4 veckor att få sina varor, ingen bekräftelse på att ordern gick igenom, sen efter 4 veckor fick vi ett sms om att varan finns att hämta hos ombudet
    och efter två dagar när vi hämtat ut det får vi ett mail att din order håller på att hanteras, dagen efter det ett nytt mail om att den är skickad, men då oxå med varor som är makulerade men ändå finns i lager att beställa på deras hemsida

    går ej att få kontakt med dem, ej via mail el telefon.
    läser nu även i tidningen att fler blivit lurade och de fått in ett stort antal anmälningar till konsumentverket.
    SÅ dåligt!
    och detta skall vara ett av sveriges största och bästa företag inom barn o baby?
    beställer hellre från ett mindre företag som man kan räkna med svar och leverans!

    aldrig mer!

    missnöjd kund
    1 mån sedan
  • Hej Kim!
    På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt. Trots detta så är det så klart inte på något sätt okej att det ska dröja så pass lång tid för ditt paket att komma fram till dig. Anledningen till att du inte mottagit någon bekräftelse via e-post när du lagt din order grundar sig i ett tekniskt problem vi haft, detta ska nu vara löst vilket resulterat i att de kunder som tidigare inte mottagit någon bekräftelse nu fått den i efterhand. Vi ber om ursäkt för detta!

    Dessvärre har det under den senaste tiden varit fler fel än vad vi hade kunnat förutse, med tanke på vår lagerflytt. Vi arbetar väldigt hårt med att reda ut alla dessa problem så snart vi bara kan. Alla kunder som har rabatts negativt ser vi givetvis till att hjälpa på bästa sätt, även om det i många fall kan ta lite tid. Finns det något mer vi kan hjälpa dig med är du välkommen att kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi hjälpa dig vidare så snart vi bara kan. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Tog mer än tre gånger så långt tid att skicka vara och när den kommer fram är bara hälften av beställda produkter med.. BESVIKEN räcker inte långt för och beskriva känslan!!!! Aldrig någonsin tänker jag beställs från detta blufföretag igen, inte ens om de delade ut varorna gratis!!!
  • Hej, jag ber om ursäkt för att leveransen dröjde samt att alla varor ej fanns med i paketet. Vänligen kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi dig med mer information kring leverans av de saknade produkterna. Tack för tålamodet. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Gjorde en beställning hos dem för drygt 3 veckor sedan och efteren lång väntid fick jag äntligen hem paketet. Efter att ha öppnat paketet visar dig att ajg fick helt andra varor än vad jag har beställt. Nu måste jag ta kontakt med kundtjänsten om hur jag ska skicka tillbaka varorna då det inte följer med någon retursedel/följesedel i paketet. Efter att ha läst alla omdöme här på prisjakt så verkar de ha stort problem med fel leverans och leveranstid!
    1 mån sedan
  • Hej!
    Det är så klart inte alls okej att du först har fått vänta i drygt tre veckor för att få hem paketet, för att sedan upptäcka att det varit fel. På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt, dessvärre har detta i vissa fall även inneburit att det även har blivit fel varor som har skickats. Detta är givetvis inte okej på något sätt och vi är hemskt ledsna för detta! Om du inte har mottagit någon retursedel för att kunna returnera varorna så skickas denna ut snabbt till dig efter kontakt med vår kundtjänst. Du kommer i kontakt med vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Katastrof att ha en stor kampanj när man har så allvarliga problem med leveranser (som man också är medveten om)! Fick till slut mina varor...2 veckor efter beställning. Fick inga tydliga besked från kundservice ang om och när det skulle levereras. Fakturerade också direkt efter beställning än fast leveransen dröjde nästan 2 veckor. Känns oseriöst. E-handel 2015 borde fungera bättre!
    1 mån sedan
  • Hej!
    Vi ber om ursäkt för den långa leveranstiden för din order. På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt, vilket vi förstår kan kännas frustrerande när vi samtidigt går ut med stora kampanjer. Vi gör vårt yttersta för att dessa problem ska lösas så snart som möjligt och ber dig vänligen ta kontakt med vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ om det finns något mer vi kan hjälpa dig med. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Det har nu gått två veckor sedan jag beställde och jag vet inte ens om sakerna är på väg eller inte.
  • Usel
    Andra gången i år jag beställer något från lekmer men detta var också sista gången. Första leveransen fick jag orderbekräftelse på 3 produkter vilket stämde, sen kom en faktura med två produkter och till sist levererades endast en produkt. Det var inte heller lätt att få klarhet i hur det kunde bli på detta sätt samt att det tog väldigt lång tid att få tillbaka pengarna vi betalat för en produkt som inte levererades.

    Andra beställningen såg ut att gå igenom, fick orderbekräftelse och faktura på rätt saker, dock fick jag efter att ha fått ett leveransbesked ett nytt meddelande att en produkt blivit annullerad, detta ca en vecka efter att jag mottagit fakturan, under all kritik lekmer!
    1 mån sedan
  • Hej Marcus!
    Hemskt tråkigt att du stött på så pass många problem vid din senaste order. Vi har just nu problem med våra utleveranser till kund från vårt lager vilket i vissa fall kan innebära att en order delas upp i flera olika paket vid leverans. Vi är medvetna om att detta system inte på något sätt är optimalt, då det medför en hel del förvirring både för kunder. Om det fortfarande finns frågeteckning kring din order eller om det finns något annat vi kan hjälpa till med så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi hjälpa dig så snart som möjligt. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Fick endast ett paket av två, en barnvagn verkar ha försvunnit nånstans på vägen. OCH DET GÅR INTE ATT RINGA OCH PRATA MED NÅGON PÅ LEKMER, endast kontaktformulär på hemsidan!
    1 mån sedan
  • Hej!
    Vi är hemskt ledsna för att du endast har fått delar av din beställning samt att du inte kan komma i kontakt med oss. I och med intrimning av vårt nya lager kan tyvärr vissa delar av en leverans ta något längre tid än normalt, vilket så klart inte känns okej. Har du ännu inte fått den hjälp du söker från oss via kundtjänst ber jag dig vänligen ta kontakt med dem på nytt, http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi se till att titta närmare på detta och ställa allt till rätta. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Beställde en vara för över 2 veckor sedan, ingen leverans ännu.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Inte fått leverens
  • Usel
    Usel leverans, har fortfarande inte fått barnstolen jag beställde för två veckor sedan och går inte att få kontakt med kundtjänst.
    1 mån sedan
  • Hej!
    Det är så klart mycket tråkigt om du efter två veckor inte fått din order.
    Vi har just nu en del störningar på vårt lager vilket medför längre leveranstid än normalt. Om du ännu inte har kommit i kontakt med kundtjänst ber jag dig vänligen ta kontakt med dem på nytt via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi se till att besvara dig snarast möjligt. Det är just nu många kunder som vill komma i kontakt med oss och vi gör vårt allra bästa för att kunna besvara alla kunder som hör av sig till oss så snabbt som bara möjligt. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Varorna jag beställde kom aldrig!
  • Usel
    Uruselt och oseriöst. Undvik!

    Varorna beställdes för knappt två v sedan men de har fortfarande inte skickats trots att leverans inom 1-5 (och under perioder med hög belastning 7) arbetsdagar utlovas. Faktura med kort förfallodag kom dock två dagar efter beställning.

    Kundtjänst svarar ej på mail (fem och två vardagar sedan). Telefonnummret på hemsidan går till en telefonsvarare som hänvisar till webformulär på hemsidan.

    Om varorna inte kommer innan fakturans förfallodag, om tre dagar, blir det anmälan till konsumentverket. Såhär får det inte gå till.
    1 mån sedan
  • Hej!
    På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt. Att du har fått vänta mer än två veckor på din order är så klart inte okej och vi är hemskt ledsna för detta. Om du ännu inte har fått någon kontakt med vår kundtjänst ber jag dig vänligen kontakta dem på nytt via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi se till att svara dig så snart vi bara kan. Gällande din faktura så har vi och även Qliro i de flesta fall möjlighet att skjuta fram förfallodatumet i de fall fakturan kommit fram före produkterna. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Har efter 5 arbetsdagar fortfarande inte fått min vara som fanns i lager. Utlovad leveranstid är 1-5 arbetsdagar.
    Kolli-id som jag fick efter lång väntan på svar från kundtjänst säger att paketet fortfarande inte skickats. Dvs en dag _efter_ de sade att paketet var skickat.
  • Hej, jag beklagar att leveransen dröjt. Normalt levererar vi inom 1-5 arbetsdagar, men vid större kampanjer kan leveranstiden vara längre, jag beklagar att detta drabbat dig. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst så ger vi dig mer information kring din order. Tack för tålamodet. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Jag vill ha alla varor jag har beställt, tack!
  • Hej, jag beklagar att du inte fått din leverans. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst: http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig med mer information kring din order. Tack för tålamodet. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Otroligt besviken!

    La en order med huvudsak på en sittvagn, denna vagn dök inte upp i paketet trots att den fanns med på orderbekräftelsen.. Istället dyker en klänning upp ist.. Mailar kundtjänst då dom inte har telefon nr man kan ringa. Jodå dom ska svara gott inom 24h så inga problem här tycker dom, nu är man gott inne på 3 dagar utan ett svar.

    Känns genuint oseriöst.
    Jag letar aldrig mer kronor och ören med att stödja företag som dessa, bra företag ska premieras även om det är några kronor dyrare.
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Går ej att kombinera tex presentkort med fri frakt-kampanjer.
    Har skickat fel produkter vid ett tillfälle samt haft en leveranstid på ca 14 dagar vid ett annat.
    Katastrofal kundservice, svarar ej på upprepade mejl men på Facebook svarar dom inom en timme...
    Ordern anullerades och efter det fick vi tjata för att få tillbaka presentkortet vi betalat med.
  • Hej, dessvärre är vår policy att man ej kan kombinera olika värdekoder, de enda koderna som kan kombineras är koder från Pampers. Har du flera sådana koder är du välkommen att kontakta kundtjänst, så hjälper vi dig.

    Jag ber om ursäkt för att svaret från kundtjänst dröjer, vi har ett ökat tryck vilket tyvärr innebär längre svarstider, men vi gör vårt yttersta för att hjälpa våra kunder så fort som möjligt. Jag är glad att vi kunnat hjälpa dig och att du fått tillbaka din värdekod. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Varor kom för sent. Fel varor skickade och vägde 15kg mer än forväntat, det gjörde att hämtningen var svårt och dyrt.
  • Hej, jag beklagar att du drabbats av en felleverans, detta vill vi självklart rätta till. Vänligen återkom med ditt ordernummer till vår kundtjänst: http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer,se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och de produkter jag beställt. Helnöjd!
  • Dålig
    Tyvärr katastrofal kundservice och leverans. På hemsidan står det att leveranserna ska ta 1-3 dagar om de finns i lager, annars max 5 dagar.

    Men de har tydligen nytt lagersystem som strular enormt. Kundservice kan inte ens ge status för leveranserna. De verkar inte kunna följa order och leverans överhuvudtaget. Så när man kontaktar dem ger de ger bara generella standardsvar som att "varorna borde nog komma snart", "kanske kommer de på torsdag, men vi kan inte lova något", "vi har mycket att göra nu, kan inte ge någon info om er leverans, inte ens ett estimat", osv. Och hela tiden skjuts leveransen fram, så de säger att "om några dagar kommer den nog". Jag har väntat över 1.5 vecka nu, fortfarande inte ens ett leveransbesked, trots att det stod att varan var i lager när jag beställde den.

    Ärligt talat borde Lekmer pausa sin hemsida tills de har fått ordning på det här. Alternativt justera informationen på deras hemsida så det står att de tillsvidare inte vet när leveranserna kommer fram, inte kan följa dem, och att det kan ta godtyckligt lång tid innan varorna kommer fram. Som det är nu missleder de kunderna och sänker sitt rykte.
    1 mån sedan
  • Hej!
    Vi ber om ursäkt för att vi inte har kunnat leverera ditt paket till dig inom den tid som vi utlovat. Just nu har vi driftstörningar på vårt lager som dessvärre har inneburit något längre leveranstider än vanligt. Vi hoppas att du fått den hjälp du sökt i kontakt med vår kundtjänst (http://lekmer.se/kundtjanst/), annars är du så klart välkommen att kontakta oss på nytt. Vi tackar dig för dina synpunkter och kritik och jag kommer att se till att föra dem vidare till ansvarige omgående. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Har tidigare handlat av Lekmer utan att stöta på patrull.
    Sista två beställningar (inom en två veckors period) har inte expiderats trots att betaldatum för den utskickade fakturan har löpt ut!
    Uppenbarligen har Lekmer problem med att leverera varorna (se övriga kommentarer nedan). Vidare väljer dem att skicka ut fakturan innan orden är expiderad vilket rimligen bryter mot god marknadsföring. Överväger att anmäla företaget till Konsumentverket.
    1 mån sedan
  • Hej!
    Vi är ledsna för att det varit problem med dina två senaste beställningar från oss. Vi strävar givetvis alltid efter att kunna skicka ut de produkter våra kunder beställt så snabbt som bara möjligt, dessvärre står vi nu inför en del lagerproblem vilket dels har medfört en hel del lagerfel vilket indirekt har genererat fler kundtjänstären. Både vårt lager och vår kundtjänst arbetar väldigt hårt för att kunna hjälpa alla kunder som drabbats av detta och om du ännu inte har fått någon svar så ber jag dig vänligen kontakta vår kundtjänst på nytt via http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi se till att hjälpa dig omgående! Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Lurar på kunderna försäkringar som är obligatoriska och som man inte märker om man inte läser det finstilta.

    Sedan förlängs den automatiskt och man tvingas betala.

    Är det ens lagligt att teckna en försäkring i kundens namn utan dess medgivande?

    Köpet var en barnvagn.
    2 mån sedan
  • Hej,

    vi ger bort en gratis försäkring via Solid Försäkringar för att ge ett mervärde för dig som kund. Denna försäkring gäller i 3 månader och är helt kostnadsfri. Efter 3 månader avslutas försäkringen om man som kund inte aktivt väljer att förlänga denna. Det föreligger absolut inget köptvång och Solid lagrar heller ej dina uppgifter. Vi informerar om försäkringen under alla produkter som innefattas av denna. Ha en fin dag! Vh Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Kommer inte att handla där igen, dom tar betalt och skickar sedan inga saker, dom har inte alla produkter i lager villket dom visar på sin hemsida.
  • Hej, jag är ledsen att vi inte kunnat leverera din beställning, detta beror med största sannolikhet på ett felaktigt lagersaldo. Jag beklagar verkligen detta. Om produkterna finns på hemsidan, så ska de finnas i lager. Vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se