★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 9 år sedan
(data från 2015-05-30)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (8.83)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Acceptabel
    Ett bra utbud men..

    Köpte en s k gravidväska som var full med prylar samt värdecheckar. När jag jag sedan ville beställa igen och använda mig av värdecheckarna gick det inte att knappa in mer än en kampanjkod. Jag fick snällt betala frakten iaf. Och att lägga en massa andra onödiga prylar i kundkorgen bara för att nå upp till 1000 kr för fri frakt var inget jag ville göra.

    Ingen snabb frakt direkt. Kanske är bortskämd med snabba leveranser på andra sidor, men beställde i måndags och har fortfarande inte fått något paket (eller ens leveransbesked om att det är skickat).

    "Rea" på allt hela tiden vilket lurar konsumenten att man gör ett fynd. Kollar man runt lite så är det inte SÅ billigt.
    3 dagar sedan
  • Hej,

    jag beklagar att du haft svårt att få alla koder i väskan att fungera. Väskan skickas direkt från leverantören och jag är ledsen över att du upplever leveranstiden som långsam.

    Vi försöker alltid ha de bästa priserna på marknaden och jobbar mycket med kampanjer.

    Du är välkommen att kontakta Kundtjänst om det finns något mer vi kan hjälpa dig med.

    http://lekmer.se/kundtjanst/

    Ha en fin dag! Vh Jenny Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Köpte en barnvagn och bara 3 dagar senare så hade dom rabatt på just den barnvagnen. Jag kontaktade kundservice och utan problem så fick jag tillbaka mellanskillnaden.
  • Perfekt
    Beställning
    Snabbt, enkelt och jag fyllde i fel från början vilket snabbt kunde ändras!
  • Perfekt
    Beställning
    toppen
  • Dålig
    Se Lekmer som en outlet, det kommer och går olika produkter, pressar priset på andra butiker och får ned kostnaden på många produkter hos konkurenterna. På det sätt fyller det ett syfte. Gör du en prisjämförelse, utgå från att det är slut...

    Köpte en skötväska och kände mig grundlurad, den innehöll Pregnant iZi FIX, samt den rabattkuponger för 8 500 kr, det sista var en bluff kan man säga, delar av det man ger rabatter för finns inte att köpa, storlekar saknas och jaa... man kan säga att man inte riktigt är ärlig. I butiken är det trevliga, men säger att på web-butiken finns det och det stämmer ej, samt man får betala frakt,.... Nu ser jag (150523) att man säljer den för 199 kr med rabatt kupongerna som är värdelösa 8 500 kr!

    Är man ärlig så skulle man ha tagit bort rabattkupongorna och säljer skötväskan med bara Pregnant iZi FIX. När man inte har produkterna så borde man i ärlighetens namn erbjuda rabatt på likvärdig produkt.

    Ta Lekmer lite med en nypa salt och du kan göra fynd som på en loppis, två stjärnor på grund av att jag känner mig grundlurad och deras slutsålda produkter på nätet som man visar på olika prisjämförelsesidor....
    7 dagar sedan
  • Hej,

    jag beklagar att du inte känner dig nöjd med väskan. Rabattkoderna i väskan är väldigt populära blad våra kunder, så pass att varor ibland tar slut. Jag är ledsen att du inte känner att du kunnat utnyttja dessa till fullo. Vi fyller alltid på med nya varor, så jag hoppas att de storlekar du saknar kommer in snart.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta Kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst så hjälper vi dig vidare.

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Efter att ha beställt en produkt får jag nyhetsbrev flera gånger om dagen. Längst ner går det att avregistrera sig från nyhetsbrevet vilket jag har gjort flera gånger vid olika tillfällen. Men konstigt nog fortsätter nyhetsbreven att komma. Det var sista gången jag beställde något från sidan.

    Jag missade säkert någon bock för nyhetsbrev, men kom igen, det ska väl gå att avregistrera sig?
    8 dagar sedan
  • Hej! Jag beklagar att du inte lyckats avanmäla dig från våra nyhetsbrev. Självklart skall dessa vara frivilliga. Jag tar detta vidare med vår IT-avdelning. Tack för visat tålamod! Vh Jenny Lekmer.se

  • Mycket bra
    Bra och snabba.
    Dock har de rea alltid på sina produkter. Jämför man däremot priset så är de inte så billiga.
    8 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Snabb leverans men fel vara.
  • Hej! Jag beklagar att du fick fel vara. Vänligen ta kontakt med Kundtjänst så hjälper vi dig med en retur samt utskick av en ny, korrekt vara.

    http://lekmer.se/kundtjanst/

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Sämst! Otrevliga och långsamma och varor som delas upp på ordrar eller dyker inte upp alls, fast de får man inte veta först man hämtat ut paketet... Ville byta storlek på ett par skor, fick bara en fraktavgift ( det skulle vara gratis) och inga nya skor! svarar snäsigt om de svarar alls.
    Aldrig mer lekmer....
    10 dagar sedan
  • Hej! Vi beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vi vill gärna rätta till felen och komma i kontakt med dig. Vänligen kontakta oss på http://lekmer.se/kundtjanst så hjälper vi dig!

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ja!
  • Utmärkt
    Beställning
    Om möjligt vore en något snabbar leveranstid att önska. Annars tipp topp!
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Gillar när det är fri frakt, men önskar bättre ordning, exempelvis alla cyklar på samma plats.
    Beställde cykelhjälm med motiv sportbil, fick en annan hjälm med motiv nyckelpiga, Slarv och dålig koll. Har inte tid och möjlighet att byta.
  • Usel
    Sämsta ehandelsbolaget jag någonsin kommit i kontakt med. En stjärna är alldeles för generöst, men det gick inte att ge noll. Min order delades upp i minsta beståndsdelar med mängder av fakturor som följd. Först fick man en faktura sen mellan 5dagar till 3veckor senare fick man sin vara. En del varor var bristfälligt förpackade och kom inte fram i nyskick. Kundtjänst svarar inte på ett mail och svarar de är det godag yxskaft svar. ( Tips till lekmer: Om ni har lagerflytt skriv det på er hemsida och informera om det innan man genomför beställningen. För mig stod det 1-5 dagar leveranstid vilket tydligen i verkligheten var 5-32 dagar.. 32 dagar!)
    Jag kommer aldrig mer handla från Lekmer! Aldrig!
    12 dagar sedan
  • Hej!

    jag beklagar verkligen att du inte fått en bra köpupplevelse hos oss! Vi vill gärna komma till rätta med allt och komma i kontakt med dig. Vänligen kontakta oss på http://lekmer.se/kundtjanst/

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning
    Får se om varan kommer,hittils verkade allt lätt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra pris och snabb leveranstid.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt perfekt, inget strul, bäst priser.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Allt jag köpt från Lekmer har jag varit jättenöjd med.
  • Usel
    Ruggigt dåligt företag. Oseriöst. Helt ok om allt flyter på. MEN förbannat dåligt då något går fel = KÖP EJ AV DESSA SKOJARE!
    15 dagar sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna att du inte är nöjd med din köpupplevelse. Vi vill gärna veta vad som har gått snett. Vänligen kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Dålig
    Beställning
    Lång leveranstid ! Svårt, omöjligt att få kontakt med kundservice!
  • Hej,

    jag beklagar att du upplevde leveranstiden som lång. Vi har haft ett stort tryck på Kundtjänst i och med en omfattande lagerflytt vilket har inneburit längre svarstider. Jag är ledsen att du blivit drabbad.

    Jag hoppas att du kommit i kontakt med vår kundtjänst nu och fått hjälp, annars är du välkommen att ta kontakt med oss igen http://lekmer.se/kundtjanst

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning
    Jag lämna tillbaka cykel för att inte passar till min dotter
  • Usel
    Beställde 2 artiklar, fick en. Båda fanns på lager enligt hemsidan. Fick visserligen tillbaka pengarna för den uteblivna artikeln, men en värdecheck på 500kr vi använt till köpet är som bortblåst. Inget svar från kundtjänst på två veckor nu. Under all kritik.
    17 dagar sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för felet som uppstod. Givetvis ska du få använda ditt tillgodohavande från presentkortet. Det låter märkligt att du inte har fått svar på två veckor. Vi har extremt högt tryck just nu men det tar inte två veckor att få svar. Vänligen kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ om du inte har fått svar än. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Väldigt nöjd!
  • Usel
    Beställde två varor till min son förra veckan. Fick igår (måndag) ett mejl med två kolli-id:n och länk för att spåra dessa, varav endast det ena fungerade. Mejlade då kundservice och fick ett förhållandevis snabbt svar med info om att det blivit fel med länkningen, men att ett kolli skickats. Jag mejlade då tillbaka direkt med frågan om det verkligen var båda sakerna som skickats, då kollit enligt spårlänken vägde 1 kg, med tanke på att enbart den ena produkten väger 3 kg. Inget svar alls.

    Fick sms-avisering idag att paketet redan kunde hämtas ut. Förväntade mig ett stort paket, då den ena produkten jag beställt var en stor legobyggsats till sonen. Blev lite förvånad när det bara var ett paket och ett litet sådant som jag kunde hämta ut. Frågade om det var två kartonger, men fick svaret från utlämningsstället att det bara var en kartong.

    Väl hemma när jag öppnar kartongen fanns bara den ena produkten, inget lego således. Men av följesedeln står det att de skickat båda produkterna...Ingen info om att legot är restat i lager. Ingenting... Telefonnumret som finns hänvisar bara till webbplatsens mejlformulär.

    Vad har hänt med detta företag? Vid tidigare beställningar har det fungerat klockrent med info och kundservice. Nu känns intresset av att ens han någon slags kundservice som obefintligt... Skämmes på er Lekmer!
    18 dagar sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för den saknade produkten och den bristfälliga informationen. Just nu genomgår vi en omfattande lagerflytt som gör att vi kan packa, plocka och leverera varor snabbare än någonsin. På grund av extremt högt tryck kan det ta lite längre tid att få svar vår kundtjänst. Vi hoppas på din förståelse. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra sortiment till bra priser.
  • Usel
    STOR VARNING!
    Har gjort en enda beställning på Lekmer och VARNAR ALLA för att handla på Lekmer av så olika många anledningar att jag knappt vet vart jag skall börja.

    1. De har ingen kundservice telefon. De utlovar mailsvar inom 24 timmar men ibland svarar de inte alls, ibland är deras svar helt irrelevanta och de förväntar sig att kunden gör allt jobb själv.

    2. Deras leveranstider är ett skämt. De utlovar leverans på 4-5 dagar och sista paketet dröjde mer än en månad!

    3. De delar upp sina leveranser i mängder av leveranser och i och med det får man som kund mängder av fakturor, för mina 7 artiklar fick jag 4 paket och 4 olika fakturor.

    4. De paketerar inte sina varor. Ett av mina paket skickades helt utan emballage och kom fram smutsigt. När jag påtalade det så svarade de inte på uppföljningsmailet.

    5. Ett paket skickades aldrig från Lekmer men de skickade en faktura ändå som jag tvingades betala. När jag påpekade detta skickade de en ny leverans OCH en ny faktura. Nu har jag tvingats betala samma vara 2 ggr och efter över 20 mail har jag fortfarande inte sett röken av mina pengar.

    Sammanfattningsvis - handla ALDRIG hos Lekmer, sämsta köpupplevelsen jag någonsin haft!
    En stjärna är en stjärna för mycket!
    19 dagar sedan
  • Hej! Vi har extremt högt tryck just nu och det kan därför ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det sena svaret. I dagsläget har vi ingen telefonlinje men vi planerar på att införa det inom kort. På grund av vår omfattande lagerflytt tillkom det problem som förseningar och vi är hemskt ledsna för det. Leveranserna delades upp i flera omgångar så att du inte behövde vänta på produkterna när de fanns på lagret. Produkterna skickades så fort de kom in på det nya lagret. Det är tråkigt att du har fått en smutsig produkt, så ska det absolut inte vara. Du ska inte heller betala för en produkt som du inte har fått. Jag hoppas att du har fått all hjälp du behöver. Återigen vill vi be om ursäkt för det långdragna ärendet och alla fel som har uppstått på vägen. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställde för flera veckor sedan fyra filtar, fick en av dessa inom rimlig tid och resterande skulle komma senare. Några veckor därefter (13 april) fick jag ett leveranskvitto på resten av produkterna men jag har fortfarande inte fått några filtar. Enligt postens paketspårning transporteras paketet sedan 21 april och mitt lokala postombud har inte något paket. Skickade mail till er kundtjänst för en vecka sedan och fortfarande inte fått någon respons. Förstår att ni har någon slags lagerflytt men hur länge skall man behöva vänta på ett svar via mail? Var är mina filtar om de nu redan är skickade, kan man undra?
    19 dagar sedan
  • Hej! Det låter som att ditt paket har försvunnit i postgången. Vi är hemskt ledsna för det. Vi har extremt högt tryck just nu och därför kan det ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi hoppas på att du har fått hjälp med ditt ärende. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en Baby Jogger City Lite med tillbehörspaket. När vi hämtade ut paketet var det bara vagnen som var skickad. I tillbehörspaketet var det bland annat regnskydd. Att ha en vagn i sverige utan regnskydd är rätt meningslöst.

    Fick ingen som helst info om att det inte skulle skickas eller vara slut på lagret. Fanns inne när vi beställde. Beställde tillbehörspaketet från en annan butik eftersom vi måste ha ett.

    Kontaktade lekmer om detta men fortfarande inget svar.
    20 dagar sedan
  • Hej! Det är tråkigt att du inte fick med tillbehörspaketet och vi ber om ursäkt för den bristfälliga informationen. Vi hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende nu. Vi har extremt högt tryck nu och vår kundtjänst arbetar så snabbt som möjligt för att besvara alla mejl. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra saker, lätt att hitta och snabb leverans:)
  • Usel
    Beställning Leverans
    Uruselt
  • Usel
    Vi beställde en barncykelsadel. Paketet var bristfälligt packat knappt, igentejpat. När vi öppnade kartongen låg alla delar spridda huller om buller, lådan för alla delar (skruvar mm.) hade gått upp och ramfästesskruvarna saknades. Jaja, tänkte vi det kan väl gå lite fort ibland. Vi hör av oss till kundtjänst så ordnar det sig... Det var EN VECKA sedan och inte ett svar! Så tråkigt.

    Handla inte här, kundservicen verkar inte ens finnas. På hemsidan finns inte ens ett telefonnummer enbart ett kontaktformulär, men det är nog ingen som tar hand om inkommande ärenden där. Borde svartlistas!
    24 dagar sedan
  • Hej! Först och främst vill vi be om ursäkt för den dåliga paketeringen. Vi har extremt högt tryck just nu och därför tar det längre tid att få svar på mejl från vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för besväret och hoppas att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt. I dagsläget har vi ingen telefonlinje men det planerar vi att införa inom kort. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Jag beställde två varor från Lekmer som jag betalade för, dock så har Lekmer endast skickat en av varorna. Dom har inte lämnat någon information om/när dom ska skicka den saknade varan eller om/när jag får återbetalning för den saknade varan.

    Jag kontaktade Lekmer för 6 dagar sedan om detta men har fortfarande inte fått svar från dom. URUSELLT.

    Om Lekmer läster detta så får ni gärna svara mig vad ni gör åt detta.
    Ärende referensnummer är: 135698
    24 dagar sedan
  • Hej! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för den bristfälliga informationen. Just nu har vi extremt högt tryck och därför kan det ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för besväret och ser till att du får svar på ditt ärende omgående. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Bra
    Beställning Leverans
    Det har varit ganska lätt och smidigt och jag gjorde via mobilen
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Super bra och snabb service samt mycket prisvärt
  • Usel
    Beställning
    Jag beställde blöjor av storlek 3 som tog mer än en månad att leverera. När de väl var framme så var storleken för liten och jag var tvungen att lämna tillbaka de. Jag fick inte heller kontakt med personalen. De hänvisade mig till chatt och mail. Trots att jag gjorde det så svarade de inte på mina mail. Chatten på hemsidan funkar ej. Jag var tvungen att kontakta huvudkontoret och be de för att lekmer ska svara mig angående min beställning men det dröjde ett bra tag tills de gjorde det. Jag kommer inte ihåg exakt hur många gånger jag ringde till huvudkontoret tills jag fick ett svar från lekmer via mail. Kort sakt så har det köpet varit det värsta jag har varit med om. Jag brukar handla via nätet oftast men detta företag kommer jag aldrig att ha med och göra. Riktigt dåligt service och bemötande från personen jag tog kontakt med på huvudkontoret.
  • Perfekt
    Beställning
    HUR BRA SOM HELST
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt, billigt och enkelt.
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Den var rätt så bra, fanns andra alternativ att välja, än det jag tänkte från början.
  • Usel
    Aldrig mer Lekmer,se! Varning för detta företag, jag beställde och betalade leksaker den 21 april till dotterns födelsedag (som fanns i lager 1-3 dagars leveranstid) men 10 dagar senare fortfarande inget som har kommit. Har försökt att få ta i kundtjänst men det är helt omöjligt, varken via mail eller telefon. När jag tillslut fick svar via mail (från Danmark) så var det att "vi har skickat din försändelse och den kommer nog snart". Kollade med Posten och de hade inte fått in någon försändelse utan endast förhandsinformation om paketet. Som sagt, välj ett annat företag att handla leksaker av - långa leveranser (om man överhuvudtaget för sakerna) samt obefintlig kundtjänst!
    1 mån sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna för den försenade leveransen och vill självklart hjälpa dig. Om paketet inte har kommit fram på 10 dagar har det förmodligen försvunnit i postgången och det beklagar vi. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så får du hjälp. Vi har väldigt högt tryck just nu och det kan därför ta lite längre tid att få svar. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställning
    Sämsta köpupplevelsen någonsin, fruktansvärt usel kundhantering snabba på att ta betalt men levererar inte och svarar inte på frågor. Varning handla ej från lekmer.se
  • Usel
    Jag beställde 4 varor.

    Efter några dagar fick jag meddelande att 3 av dessa som aldrig skickats skulle tas i retur och att lekmer drar "returfrakt" från dessa.

    Efter en dryg vecka får jag meddelande att den 4e varan är restnoterad.

    Svarar ej på kundtjänstmeddelanden inom utsatt tid. Inget telefonnummer på hemsida.

    Pengar fortfarande hos lekmer.

    Fin hemsida och bra erbjudanden inget värt om man inte hanterar affär.
    1 mån sedan
  • Hej! Givetvis ska du inte betala någon returfrakt för varor som du inte har fått. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så får du hjälp. Vi har väldigt högt tryck just nu och därför kan det ta lite längre tid att få svar. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Supernöjd
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag köper alla julklappar och ffödelswdagspresenter hos lekmer och har alltid varit supernöjd med service och frakt ! superbra erbjudanden och snabb leverans ! :)
  • Perfekt
    Beställning
    Snygga designer på varorna!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Än så länge är jag väldigt nöjd. Hoppas paketering och leverans funkar lika smidigt. Väldigt snabb leverans och bra paketerat! Är jättenöjd och kommer absolut att handla mer från lekmer. Superbra!
  • Usel
    Beställning
    Urdåligt jag fick inte varan inom utlovad tid 1-3 vardagar och inte ens inom 5 arbetsdagar som de anger vid stora helger ( men det var ingen storhelg). Inget svar på mina frågor, ingen kontaktväg öppen.
    Botten. Känns som ett svek.
  • Hej! Vi är hemskt ledsna för förseningen. Vi genomgår just nu en omfattande lagerflytt och vi har därför haft lite längre leveranstider. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så får du hjälp. Vi har väldigt högt tryck just nu och det kan därför ta lite längre tid att få svar. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Tidigare beställningen var bra, inte nöjd med sista beställning...
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Trevlig nätbutik med lite roliga artiklar, enkelt för en annars lite kinkig pappa som mig med är kräsen på websidor
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Hoppas jag inte hittar något mer här som jag vill beställa! Är inte sugen på att göra detta igen tyvärr.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Mycket bra och lättanvänd sida tipp topp dock ingen 10 för då kan ni ju inte förbättra er :)
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jättenöjd