★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2016-02-11)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (6.27)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Tipp tipp!
  • Usel
    Beställning Leverans
    Skit dålig då jag inte ens fått varan som tydligen är.slut sett upptäcks 3 dagar efter att jag beställt.. skandal företag!!!!!
  • Hej! Jag beklagar att din vara tagit slut i lager och att den informationen inte framgått tidigare. Det har troligtvis uppstått ett tekniskt fel med kommunikationen mellan vårt produktsaldo på hemsidan och vårt aktuella lagersaldo vilket lett till att din order gått igenom och sedan annullerats när din vara skulle plockas. Vi tar åt oss av din feedback och jobbar ständigt på att förbättra oss. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst om du skulle ha några frågor eller funderingar så ska vi hjälpa dig på bästa sätt: www.lekmer.se/kundtjanst Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    7 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Helt nöjd!
  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Fick ej vad jag beställde. Kontaktade kundservice (dåligt man ej kan ringa). Blev uppringd och blev tillfrågad om jag ville ha resterande också! Dum fråga, det är väl självklart man vill ha det man betalt för!
  • Hej! Jag beklagar att du inte mottog det du beställt från början. Kundtjänst per telefon är något som vi planerar att införa inom kort, då vi gärna vill erbjuda våra kunder flera kontaktvägar. Vi tackar för din feedback och hoppas att du blir nöjd med dina varor när de kommit fram till dig. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på kundtjänst om du skulle ha några ytterligare frågor eller funderingar så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Perfekt
    Beställning
    Mycket nöjd
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det är perfekt. Snabb leverans
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Passar på då det är fri frakt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt att köpa , snabb leverans och bra paketerat..
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Dom flesta av era leksaker är bra. Man blir som barn på nytt och leker med barnbarna.
  • Ganska dålig
    Beställning
    Uruselt att vissa varor var undantagna från fri frakt. Svindyrt att betala 49 kr för frakt av ett par badbyxor!
  • Hej! Erbjudet gällde vid köp för minst 300 kronor, alltså var det inga speciella produkter som var undantagna från erbjudandet. Om du skulle ha några ytterligare frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst: http://lekmer.se/kundtjanst/ Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Bra
    Beställning Leverans
    Går alltid smidigt att hitta och superbra att man kan spara varor i önskelista. Dessutom finns varorna kvar i korgen fast man inte varit inne på ett tag.
    Har ofta bra erbjudanden och min erfarenhet är att det är kläder med bra kvalitet , även många leksaker är rejäla och tåliga.
  • Acceptabel
    Beställning
    De gånger som jag ha fått varorna ha varit bra, sen de gångerna som man fått ordern annullerad känns rätt störig. De får skärpa till och ha bättre koll på lagersaldo när kunderna beställer.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    jag handlar alltid hos Lekmer.se snabb leverans och bra prisvärda produkter!
  • Usel
    Beställde en voksi åkpåse från lekmer, efter 3 veckor mailade jag och frågade var den var, dom återkommer med att dom tagit bort min beställning för den inte fanns i lager och att dom kunde lägga in en ny beställning åt mig men det var inte säkert att jag skulle få varan för dom kan inte se om den finns i lager. Dom säger att det "borde" kommit ett mail till mig om att dom tagit bort min order men det funkar inte heller. Jag frågar hur jag ska veta om min beställning den andra gången går igenom eller inte men det är bara att vänta och se.
    På hemsidan går det fortfarande att beställa åkpåsen under hela tiden. Till sist får jag hem åkpåsen men utan kompensation.
    Fruktansvärt dåligt system.
    16 dagar sedan
  • Hej! Jag beklagar dessa omständigheter. Du bör erhålla ett mejl om din vara blivit annullerad eller om den inte kommer att skickas till dig i din beställning. Ibland kan det förekomma att man missat en bokstav i sin mejladress till exempel, vilket då leder till att mejlet inte kommer fram. Vi dubbelkollar gärna med lagret om du skulle ha några frågor eller funderingar kring vårt produktsaldo. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    jag letade dop present och hittade !!
  • Detta omdöme är under utredning
    17 dagar sedan
  • Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Acceptabel
    Beställning
    Bra pris på produkten, men det tog lång tid att navigera sidan för att kunna beställa den.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Tydlig webb, bra erbjudanden och snabb leverans. Inget att klaga på!
  • Utmärkt
    Bra butik med snabb frakt och många bra varor och hyggliga priser. Outletbutikerna är inte lika bra som nätbutiken dock. Har fått fel eller försenad leverans någon gång då och då men de har alltid löst det ganska snabbt, Vi har köpt vagnar, åkpåsar, kläder, leksaker, hygienartiklar, ja det mesta till våra barn från denna leverantör sedan 2013. NÖJD kund!
    23 dagar sedan
  • Utmärkt
    Bra priser, helt OK leveranstid.
    23 dagar sedan
  • Usel
    Deras saldo på hemsidan stämmer verkligen inte. Deras angivna leveranstider är därmed inget man heller kan lita på. Jag beställde en produkt och efter att ha läst omdöme här ville jag följa upp och tog dagligen kontakt med deras kundtjänst. Dom hänvisade till lång kö i lagret. Detta är något som i sig borde påverka leveranstider och därmed notifieras till kunder, lämpligtvis på hemsidan. Detta görs dock inte. Har dom lång kö bör man inte skriva 1-3 dagars leverans men det gör dom ändå.

    På den fjärde arbetsdagen hade jag enbart fått ett mail(det kom dag ett) där dom meddelande att dom bearbetade min order. Efter ytterligare kontakt med kundtjänst som i i sin tur mailade lagret kom svaret; Din produkt finns ej i lager.

    Precis som flertalet skriver här säljer dom saker som inte finns i lager. Jag föreslog den en liknande produkt som innehöll de funktioner jag ville ha som ersättningsvara men den var dyrare än min ursprungliga vara så den ville dom inte skicka till mig för det pris min ursprungliga vara kostade.

    Jag ifrågasätter starkt: "★ Snabba leveranser" som står ovan på denna butik. I kommentarerna nedan känner jag, för att vara försiktig, visst medhåll.
    1 mån sedan
  • Hej! Tack för dina synpunkter. Vårt produktsaldo på hemsidan är i de flesta fall korrekt men ibland kan det uppstå tekniska fel med kommunikationen mellan vårt aktuella lagersaldo och hemsidans saldo som kan bero på att till exempel flera personer beställer samma vara samtidigt och då har i vissa fall inte produktsaldo hunnit uppdateras.

    Vi har vanligtvis en leveranstid på 1-3 arbetsdagar. Vid stora kampanjer och inför/efter stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 5 arbetsdagar.

    Jag beklagar att informationen om din annullering på din order inte framgått tidigare och tydligare. Vi erbjuder gärna likvärdiga produkter om det skulle vara så att en produkt sålt slut, däremot är det alltid en fråga om prisskillnader som varierar från produkt till produkt.

    Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på kundtjänst så ska vi hjälpa dig att hitta en likvärdig vara i samma prisklass. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Luras med det verkliga lager saldot, min vara var helt plötsligt slut i lager, det trots att jag hade fått en orderbekräftelse på min beställning. Ytterst märkligt? Kundservicen är lika usel som vanligt hos de stora E-handeln företagen!
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din vara var slut i lager när den skulle skickas till dig. Det har troligtvis uppstått en bristande kommunikation mellan vår hemsida och vårt aktuella lagersaldo. Jag är ledsen att du blivit drabbad i följd av detta. Du är varmt välkommen att kontakta oss på www.lekmer.se/kuntjanst så ska vi se om vi eventuellt kan hitta någon likvärdig vara till dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställer 25/11, får 21/12 veta att 3/4 av beställda produkter är slut i lager.
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att dina varor var slut i lager när de skulle skickas till dig. Du är varmt välkommen att kontakta oss på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig att eventuellt hitta några likvärdiga produkter. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    Beställde den 5 dec och fick orden skicka 16 dar senare... De positiv är att de var väldigt snabba att svara på mailen.
    1 mån sedan
  • Hej! Vi är verkligen ledsna att din order drabbats av vår försening. Vi har haft ett högt tryck nu under julen och använt alla våra resurser för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig. God fortsättning! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Lång leveranstid. Leveranstiderna som står på hemsidan stämmer inte med verkligheten. Om man ska beställa härifrån är det bäst att vara ute i riktigt god tid.
    1 mån sedan
  • Hej! Vi har haft ett oerhört högt tryck nu under julen och använt alla våra resurser för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att din order drabbats av vår försening. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig. God fortsättning! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Min beställning blev annulerad pga slut i lager. När jag sedan går in och tittar på er sida några timmar senare så finns det i lager och ni har även ändrat pris.
    Tappade även min kupong på 100kr rabatt.
    Ingen möjlighet att nå er på chat/telefon

    Hittade leksakerna på Webhallen där jag lyckades reservera och ska hämta. Tack Webhallen för att ni räddar barnens julklappar! Nu vet jag var jag handlar i framtiden!
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Du är välkommen att kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde 10 dec saker som fanns i lager. Fick ikväll (19 dec) reda på att köpet är annullerat för att en vara är slut. På hemsidan står det dock att den finns i lager. Känns sådär.
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig gärna med din beställning. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en present till min dotter.
    Helgen innan julafton, en vecka efter jag beställt, får jag ett mail att ordern är annulerad.
    Tack lekmer för infon. Tycker ni det är okej? Ingen rabatt på nästa köp? Något för att få en kund att vilja handla från er igen?
    Dåligt...
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig gärna. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Riktigt dålig service. Beställer saker som enligt hemsidan finns på lager för att ca två veckor senare få veta att produkten inte fanns på lager och att den inte häller kommer in igen utan istället har ordern blivit annulerad, frutansvärt sätt att behandla kunder på...
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Du är välkommen att kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ vid eventuella frågor. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Gjorde beställning den 18 november för att jag behövde varan till den 30 nov, 8 arbetsdagar senare. Det skulle ta mellan 2-5 arbetsdagar. 7 arbetsdagar om det var i samband med en helg. Då det var mer än en månad kvar till jul antog jag att 5 var det att räkna med.
    Jag fick inte varan i tid, den kom först 1 december, nästan 2 veckor senare. Då var det för sent och jag fick stressa ut och köpa presenter som vanligt likförbannat.
    Jag kontaktade Lekmer den 26 då den borde kommit. De kunde varken se när jag då skulle få den eller kunde ge mig någon slags kompensation för att de inte uppfyllt vad de lovat på hemsidan.
    Det går inte att lita på Lekmers leveranstid.
    1 mån sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att din order drabbats av vår försening. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Mycket bra
    Tycker denna butik har fått orättvist lågt betyg, så jag känner att jag behöver berätta om min upplevelse. Jag beställde en Elsa-klänning till min dotter, och redan när jag vaknade morgonen efter hade de bokat frakt. Det tog ungefär två dygn därefter så kunde jag hämta klänningen på mitt ombud och allting var som förväntat.

    Med detta vill jag säga: Bara för att andra (uppenbarligen) har haft dåliga upplevelser så betyder det inte per automatik att även ni kommer få det.

    Plus:
    Snabb hantering
    Snabb leverans

    Minus:
    Fraktkostnad (kan jag tycka en så pass stor aktör borde kunna bjuda på)
    1 mån sedan
  • Hej! Tack för din positiva feedback. Det glädjer oss att du mottagit ditt paket och vi hoppas att du är supernöjd med din beställning. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Fortsatt ingne leveranse etter 2 uker, aldri mer....
    1 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar dröjsmålet av din leverans. Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Vi håller just nu på att kolla på lösningar och förbättringar för att få iväg alla ordrar så fort som möjligt. Du är välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi undersöka din leveransstatus. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Tog en vecka för dom att skicka beställningen.. Faktum är att jag fortfarande inte fått allt som beställdes trots att det skulle finnas i lager. Försökte ringa dem för att kolla läget och blev då hänvisad i en telefonsvarare att maila.. De har en chattfunktion.. Perfekt tänkte jag.. Men dom är aldrig online..

    Paketet var tejpat med 2(!) tejpbitar runt, varav den ena biten var mer eller mindre bortsliten när jag hämtade ut beställningen. Kunde lika gärna ha ramlat ut något under transporten, men tur nog så var allt kvar. Packmaterialet bestod av ett par luftkuddar som knappt fyllde hälften av det tomrum som var i paketet.

    Nej tack lekmer.
    1 mån sedan
  • Hej! Jag är hemskt ledsen för det inträffade med ditt paket. Vi har ingen kundtjänst per telefon för tillfället men det är något som vi planerar att införa i början på nästa år. Vår chatt är tyvärr ur funktion i dagsläget, men vi hjälper dig gärna över mejl. Vänligen kontakta oss på www.lekmer.se/kundtjanst och om du har möjlighet så får du gärna bifoga bild på ditt mottagna paket så vi kan ta ditt ärende vidare. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en produkt den 30 november. Den fanns då i lager.
    Produkten har nu, 14 dagar senare ännu inte skickats och när jag nu kollar på hemsidan så står det att den inte finns i lager. När jag skriver och frågar vad som hänt så skriver de att de jobbar hårt men kan inte garantera något. Något är rejält fel på deras lager/orderavdelning.

    Att de nu dessutom fortfarande lovar leverans innan jul på sin hemsida är nu falsk marknadsföring då de inte kan leverera varor som finns i lager inom två veckor.
    2 mån sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Jag hoppas att ditt paket når dig inom önskad tid. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Helt urusel service och vid köptillfället var leveranstiden 1-3 dagar. Det har nu gått över två veckor utan kontakt och varan har fortfarande inte kommit! Detta stället går inte att lita på!
    2 mån sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Vi håller just nu på att kolla på lösningar och förbättringar för att få iväg alla ordrar så fort som möjligt. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig att undersöka din leveransstatus. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    tidigare inte haft några större problem med lekmer.

    men beställningen som jag gjorde på black friday tog nästan 14 dagar att få sakerna,
    och efter jag varit kontakt med kundservice om att jag ev. ville avbeställa ordern pga den utlovade leverans tiden inte kunde hållas och det var julklappar som jag hade beställt, och orolig att jag inte skulle få sakerna innan jul ( något som en bekant har råkat ut för och just lekmer som är leverantören)
    men fick som svar att dom hade skickat sakerna samtidigt som jag hade varit ikontakt med dom, låter konstigt
    2 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din order drabbades i följd av vår försening. Vi har haft ett oerhört högt tryck på vårt lager vilket har lett till längre leveranstider. Jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att åtgärda detta och arbetar dygnet runt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Vad härligt att höra att ditt paket är på väg till dig. Jag hoppas att du blir nöjd med din beställning. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    2 mån sedan
  • Usel
    Jättebesviken.
    2 mån sedan
  • Hej! Vad tråkigt att höra att du är besviken med oss. Du är välkommen att kontakta oss på kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Denna butik har varit bra förut men nu verkar de ha gett upp fullständigt. Långa leveranstider på saker "i lager" (10-20 dagar), kundtjänst näst intill obefintlig.. och får man väl kontakt med dom så känns det som autogenererade svar som inte har något att göra med frågan. Synd!
    2 mån sedan
  • Hej! Jag förstår att det känns frustrerande med förseningar men jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att lösa detta och få ut alla ordrar så fort som möjligt. Jag beklagar att du upplever att du mottagit ett autogenererat svar. Du är välkommen att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så kan vi förhoppningsvis hjälpa dig med ett bättre svar på din fråga. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Handlat från Lekmer förr men nu är det katastrof, långa leveranstider, man får ej saker man beställt för att det var "slut när ditt paket skulle packas"... Nej, här kommer det handlas ifrån mer och avråder sig som nästa köpare att ens tänka tanken... Spar tid och själ, handla från annan handlare!
    2 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar vår nuvarande leveranstid. Den här tiden på året är det ett oerhört tryck på vårt lager vilket har lett till en försening. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt i vår makt för att alla ordrar ska skickas ut så fort som möjligt. Vänligen kontakta oss på kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi hjälpa dig med ditt ärende och se om vi kan hitta likvärdiga produkter att erbjuda dig istället. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    2 mån sedan
  • Usel
    Beställning
    Jag har efter 2 veckor endast fått 2 varor, varit i kontakt med kundtjänst som sa att mina varor skulle skickas inom kort. I leveransbekräftelsen står alla varor med, men på följesedeln står ingenting om vart dom resterande tagit vägen. Lekmer uppger själva att det tar upp till 7 arbetsdagar vid högt tryck, den tiden har passerat. Jag är inte heller ensam om att stå utan varor! Jag kommer inte handla igen.
  • Hej! Jag beklagar förseningen av din leverans. Vi upplever ett väldigt högt tryck på lagret just nu vilket har lett till en försening och en längre leveranstid. Vänligen kontakta oss igen på kundtjänst så ska vi hjälpa dig att undersöka din leveransstatus på dina resterande varor. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Handla inte här! Adventskalendern dök upp 3/12 trots order mer i mitten på november. Kundtjänst skickar enbart ut copy&paste svar. Om du vill ha leverans innan jul så handla någon annanstans, kommer aldrig mer att handla här.
    2 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar förseningen av din leverans. Den här tiden på året är det ett oerhört tryck på vårt lager och vi arbetar dygnet runt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Jag beklagar att du inte blivit nöjd med ditt svar. Om du har möjlighet får du gärna kontakta oss i ett privat meddelande på Facebook så ska vi hjälpa dig med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Lekmer.se