★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2016-04-30)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (6.32)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställt ut strul, även gjort retur utan strul.
    21 dagar sedan
  • Dålig
    Utan att informera mig som kund tecknade dom en försäkring hos Solid när jag köpte en produkt, inte nog med det anmäldes jag även till nyhetsbrevet hos Solid.
    Stod inget om detta på sidan, möjligen i något finstilt avtal, men känns inte som det är juridiskt ok att gömma sådana basala saker.

    Om ni inte skäms för försäkringen ni lurar på kunder och tror det är ett mervärde kan ni åtminstone skriva ut det tydligt. Sen borde jag som kund få lägre pris vid dessa köp, för ni lär inte ge bort mina uppgifter gratis till Solid...
    23 dagar sedan
  • Hej! Vid lanseringen av vår nya sida försvann tyvärr informationstexten om gratis försäkring hos Solid. Vår IT avdelning arbetar på att lägga in texten igen under berörda artiklar. Självklart är den försäkringen kostnadsfri och det är inte alls meningen att lura våra kunder. Du behöver inte ha kvar försäkringen efter gratismånaderna och kan säga upp det när du vill. Vi ber om ursäkt för den bristfälliga informationen och tar till oss av din feedback. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    En gång i tiden var dom bra... Nu är det slut handlat på lekmer/cdon.
    1 mån sedan
  • Hej! Vad tråkigt att höra att din uppfattning av oss förändrats! Om det finns något vår kundtjänst kan hjälpa dig med så är du varmt välkommen att vända dig dit så vi kan ordna det som gått fel! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Perfekt
    Snabba leveranser, oftast bästa pris/bra erbjudanden och bra mail med information om att leveranser är påväg.
    1 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Tråkigt att man inte orkar informera kunden om att vara helt plötsligt är slut som du har beställt. De får du själv ta reda på... De här blev sista gången jag handla därifrån!
    1 mån sedan
  • Hej! Jag är hemskt ledsen för att din vara var slut i lager. När en vara annulleras på en order ska du bli informerad angående detta per mejl samma dag. Har du inte mottagit ett sådant är du varmt välkommen att återkomma till oss på kundtjänst så att vi kan undersöka detta. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Min beställning gick snabbt och betalade direkt, pengarna försvann från kontot som en blixt. Tog några dagar (3-4) sen fick jag besked om att paketet var på väg, på länken i leveransbeskedet stod det att "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". SEDAN HÄNDE INGET MER! Efter en månad (!) hade fortfarande inget hänt, så lyckades slutligen få kontakt med dom och då förstod dom ju inte vad som hänt, bad om ursäkt och frågade om jag fortfarande ville ha varan. Jag sa ja, för behövde verkligen produkten, sen bad personen än en gång om ursäkt och sa att denne skulle bifoga en rabattkod som plåster på såren (tror 5-10% på nästa köp). Denna gången kom faktiskt varan efter 1-1/2v, dock INGEN rabattkod som utlovat (inte för att jag hade använt den, men ändå).
    1:a & sista gången jag handlade där! U.N.D.V.I.K!
    2 mån sedan
  • Hej! Först vill vi börja med att beklaga din tråkiga upplevelse hos oss och förseningen av din leverans. Självklart ska vi erbjuda dig en rabattkod som utlovat. Du är välkommen att återkomma till oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig vidare med detta. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    2 mån sedan
  • Usel
    Beställde en voksi åkpåse från lekmer, efter 3 veckor mailade jag och frågade var den var, dom återkommer med att dom tagit bort min beställning för den inte fanns i lager och att dom kunde lägga in en ny beställning åt mig men det var inte säkert att jag skulle få varan för dom kan inte se om den finns i lager. Dom säger att det "borde" kommit ett mail till mig om att dom tagit bort min order men det funkar inte heller. Jag frågar hur jag ska veta om min beställning den andra gången går igenom eller inte men det är bara att vänta och se.
    På hemsidan går det fortfarande att beställa åkpåsen under hela tiden. Till sist får jag hem åkpåsen men utan kompensation.
    Fruktansvärt dåligt system.
    3 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar dessa omständigheter. Du bör erhålla ett mejl om din vara blivit annullerad eller om den inte kommer att skickas till dig i din beställning. Ibland kan det förekomma att man missat en bokstav i sin mejladress till exempel, vilket då leder till att mejlet inte kommer fram. Vi dubbelkollar gärna med lagret om du skulle ha några frågor eller funderingar kring vårt produktsaldo. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra butik med snabb frakt och många bra varor och hyggliga priser. Outletbutikerna är inte lika bra som nätbutiken dock. Har fått fel eller försenad leverans någon gång då och då men de har alltid löst det ganska snabbt, Vi har köpt vagnar, åkpåsar, kläder, leksaker, hygienartiklar, ja det mesta till våra barn från denna leverantör sedan 2013. NÖJD kund!
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra priser, helt OK leveranstid.
    3 mån sedan
  • Usel
    Deras saldo på hemsidan stämmer verkligen inte. Deras angivna leveranstider är därmed inget man heller kan lita på. Jag beställde en produkt och efter att ha läst omdöme här ville jag följa upp och tog dagligen kontakt med deras kundtjänst. Dom hänvisade till lång kö i lagret. Detta är något som i sig borde påverka leveranstider och därmed notifieras till kunder, lämpligtvis på hemsidan. Detta görs dock inte. Har dom lång kö bör man inte skriva 1-3 dagars leverans men det gör dom ändå.

    På den fjärde arbetsdagen hade jag enbart fått ett mail(det kom dag ett) där dom meddelande att dom bearbetade min order. Efter ytterligare kontakt med kundtjänst som i i sin tur mailade lagret kom svaret; Din produkt finns ej i lager.

    Precis som flertalet skriver här säljer dom saker som inte finns i lager. Jag föreslog den en liknande produkt som innehöll de funktioner jag ville ha som ersättningsvara men den var dyrare än min ursprungliga vara så den ville dom inte skicka till mig för det pris min ursprungliga vara kostade.

    Jag ifrågasätter starkt: "★ Snabba leveranser" som står ovan på denna butik. I kommentarerna nedan känner jag, för att vara försiktig, visst medhåll.
    3 mån sedan
  • Hej! Tack för dina synpunkter. Vårt produktsaldo på hemsidan är i de flesta fall korrekt men ibland kan det uppstå tekniska fel med kommunikationen mellan vårt aktuella lagersaldo och hemsidans saldo som kan bero på att till exempel flera personer beställer samma vara samtidigt och då har i vissa fall inte produktsaldo hunnit uppdateras.

    Vi har vanligtvis en leveranstid på 1-3 arbetsdagar. Vid stora kampanjer och inför/efter stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 5 arbetsdagar.

    Jag beklagar att informationen om din annullering på din order inte framgått tidigare och tydligare. Vi erbjuder gärna likvärdiga produkter om det skulle vara så att en produkt sålt slut, däremot är det alltid en fråga om prisskillnader som varierar från produkt till produkt.

    Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på kundtjänst så ska vi hjälpa dig att hitta en likvärdig vara i samma prisklass. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Luras med det verkliga lager saldot, min vara var helt plötsligt slut i lager, det trots att jag hade fått en orderbekräftelse på min beställning. Ytterst märkligt? Kundservicen är lika usel som vanligt hos de stora E-handeln företagen!
    3 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din vara var slut i lager när den skulle skickas till dig. Det har troligtvis uppstått en bristande kommunikation mellan vår hemsida och vårt aktuella lagersaldo. Jag är ledsen att du blivit drabbad i följd av detta. Du är varmt välkommen att kontakta oss på www.lekmer.se/kuntjanst så ska vi se om vi eventuellt kan hitta någon likvärdig vara till dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställer 25/11, får 21/12 veta att 3/4 av beställda produkter är slut i lager.
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att dina varor var slut i lager när de skulle skickas till dig. Du är varmt välkommen att kontakta oss på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig att eventuellt hitta några likvärdiga produkter. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    Beställde den 5 dec och fick orden skicka 16 dar senare... De positiv är att de var väldigt snabba att svara på mailen.
    4 mån sedan
  • Hej! Vi är verkligen ledsna att din order drabbats av vår försening. Vi har haft ett högt tryck nu under julen och använt alla våra resurser för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig. God fortsättning! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Lång leveranstid. Leveranstiderna som står på hemsidan stämmer inte med verkligheten. Om man ska beställa härifrån är det bäst att vara ute i riktigt god tid.
    4 mån sedan
  • Hej! Vi har haft ett oerhört högt tryck nu under julen och använt alla våra resurser för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att din order drabbats av vår försening. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig. God fortsättning! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Min beställning blev annulerad pga slut i lager. När jag sedan går in och tittar på er sida några timmar senare så finns det i lager och ni har även ändrat pris.
    Tappade även min kupong på 100kr rabatt.
    Ingen möjlighet att nå er på chat/telefon

    Hittade leksakerna på Webhallen där jag lyckades reservera och ska hämta. Tack Webhallen för att ni räddar barnens julklappar! Nu vet jag var jag handlar i framtiden!
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Du är välkommen att kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde 10 dec saker som fanns i lager. Fick ikväll (19 dec) reda på att köpet är annullerat för att en vara är slut. På hemsidan står det dock att den finns i lager. Känns sådär.
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig gärna med din beställning. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en present till min dotter.
    Helgen innan julafton, en vecka efter jag beställt, får jag ett mail att ordern är annulerad.
    Tack lekmer för infon. Tycker ni det är okej? Ingen rabatt på nästa köp? Något för att få en kund att vilja handla från er igen?
    Dåligt...
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig gärna. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Riktigt dålig service. Beställer saker som enligt hemsidan finns på lager för att ca två veckor senare få veta att produkten inte fanns på lager och att den inte häller kommer in igen utan istället har ordern blivit annulerad, frutansvärt sätt att behandla kunder på...
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Du är välkommen att kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ vid eventuella frågor. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Gjorde beställning den 18 november för att jag behövde varan till den 30 nov, 8 arbetsdagar senare. Det skulle ta mellan 2-5 arbetsdagar. 7 arbetsdagar om det var i samband med en helg. Då det var mer än en månad kvar till jul antog jag att 5 var det att räkna med.
    Jag fick inte varan i tid, den kom först 1 december, nästan 2 veckor senare. Då var det för sent och jag fick stressa ut och köpa presenter som vanligt likförbannat.
    Jag kontaktade Lekmer den 26 då den borde kommit. De kunde varken se när jag då skulle få den eller kunde ge mig någon slags kompensation för att de inte uppfyllt vad de lovat på hemsidan.
    Det går inte att lita på Lekmers leveranstid.
    4 mån sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att din order drabbats av vår försening. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Mycket bra
    Tycker denna butik har fått orättvist lågt betyg, så jag känner att jag behöver berätta om min upplevelse. Jag beställde en Elsa-klänning till min dotter, och redan när jag vaknade morgonen efter hade de bokat frakt. Det tog ungefär två dygn därefter så kunde jag hämta klänningen på mitt ombud och allting var som förväntat.

    Med detta vill jag säga: Bara för att andra (uppenbarligen) har haft dåliga upplevelser så betyder det inte per automatik att även ni kommer få det.

    Plus:
    Snabb hantering
    Snabb leverans

    Minus:
    Fraktkostnad (kan jag tycka en så pass stor aktör borde kunna bjuda på)
    4 mån sedan
  • Hej! Tack för din positiva feedback. Det glädjer oss att du mottagit ditt paket och vi hoppas att du är supernöjd med din beställning. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Fortsatt ingne leveranse etter 2 uker, aldri mer....
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar dröjsmålet av din leverans. Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Vi håller just nu på att kolla på lösningar och förbättringar för att få iväg alla ordrar så fort som möjligt. Du är välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi undersöka din leveransstatus. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Tog en vecka för dom att skicka beställningen.. Faktum är att jag fortfarande inte fått allt som beställdes trots att det skulle finnas i lager. Försökte ringa dem för att kolla läget och blev då hänvisad i en telefonsvarare att maila.. De har en chattfunktion.. Perfekt tänkte jag.. Men dom är aldrig online..

    Paketet var tejpat med 2(!) tejpbitar runt, varav den ena biten var mer eller mindre bortsliten när jag hämtade ut beställningen. Kunde lika gärna ha ramlat ut något under transporten, men tur nog så var allt kvar. Packmaterialet bestod av ett par luftkuddar som knappt fyllde hälften av det tomrum som var i paketet.

    Nej tack lekmer.
    4 mån sedan
  • Hej! Jag är hemskt ledsen för det inträffade med ditt paket. Vi har ingen kundtjänst per telefon för tillfället men det är något som vi planerar att införa i början på nästa år. Vår chatt är tyvärr ur funktion i dagsläget, men vi hjälper dig gärna över mejl. Vänligen kontakta oss på www.lekmer.se/kundtjanst och om du har möjlighet så får du gärna bifoga bild på ditt mottagna paket så vi kan ta ditt ärende vidare. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en produkt den 30 november. Den fanns då i lager.
    Produkten har nu, 14 dagar senare ännu inte skickats och när jag nu kollar på hemsidan så står det att den inte finns i lager. När jag skriver och frågar vad som hänt så skriver de att de jobbar hårt men kan inte garantera något. Något är rejält fel på deras lager/orderavdelning.

    Att de nu dessutom fortfarande lovar leverans innan jul på sin hemsida är nu falsk marknadsföring då de inte kan leverera varor som finns i lager inom två veckor.
    4 mån sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Jag hoppas att ditt paket når dig inom önskad tid. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Helt urusel service och vid köptillfället var leveranstiden 1-3 dagar. Det har nu gått över två veckor utan kontakt och varan har fortfarande inte kommit! Detta stället går inte att lita på!
    4 mån sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Vi håller just nu på att kolla på lösningar och förbättringar för att få iväg alla ordrar så fort som möjligt. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig att undersöka din leveransstatus. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    tidigare inte haft några större problem med lekmer.

    men beställningen som jag gjorde på black friday tog nästan 14 dagar att få sakerna,
    och efter jag varit kontakt med kundservice om att jag ev. ville avbeställa ordern pga den utlovade leverans tiden inte kunde hållas och det var julklappar som jag hade beställt, och orolig att jag inte skulle få sakerna innan jul ( något som en bekant har råkat ut för och just lekmer som är leverantören)
    men fick som svar att dom hade skickat sakerna samtidigt som jag hade varit ikontakt med dom, låter konstigt
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din order drabbades i följd av vår försening. Vi har haft ett oerhört högt tryck på vårt lager vilket har lett till längre leveranstider. Jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att åtgärda detta och arbetar dygnet runt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Vad härligt att höra att ditt paket är på väg till dig. Jag hoppas att du blir nöjd med din beställning. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    4 mån sedan
  • Usel
    Jättebesviken.
    4 mån sedan
  • Hej! Vad tråkigt att höra att du är besviken med oss. Du är välkommen att kontakta oss på kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Denna butik har varit bra förut men nu verkar de ha gett upp fullständigt. Långa leveranstider på saker "i lager" (10-20 dagar), kundtjänst näst intill obefintlig.. och får man väl kontakt med dom så känns det som autogenererade svar som inte har något att göra med frågan. Synd!
    4 mån sedan
  • Hej! Jag förstår att det känns frustrerande med förseningar men jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att lösa detta och få ut alla ordrar så fort som möjligt. Jag beklagar att du upplever att du mottagit ett autogenererat svar. Du är välkommen att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så kan vi förhoppningsvis hjälpa dig med ett bättre svar på din fråga. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Handlat från Lekmer förr men nu är det katastrof, långa leveranstider, man får ej saker man beställt för att det var "slut när ditt paket skulle packas"... Nej, här kommer det handlas ifrån mer och avråder sig som nästa köpare att ens tänka tanken... Spar tid och själ, handla från annan handlare!
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar vår nuvarande leveranstid. Den här tiden på året är det ett oerhört tryck på vårt lager vilket har lett till en försening. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt i vår makt för att alla ordrar ska skickas ut så fort som möjligt. Vänligen kontakta oss på kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi hjälpa dig med ditt ärende och se om vi kan hitta likvärdiga produkter att erbjuda dig istället. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    4 mån sedan
  • Usel
    Handla inte här! Adventskalendern dök upp 3/12 trots order mer i mitten på november. Kundtjänst skickar enbart ut copy&paste svar. Om du vill ha leverans innan jul så handla någon annanstans, kommer aldrig mer att handla här.
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar förseningen av din leverans. Den här tiden på året är det ett oerhört tryck på vårt lager och vi arbetar dygnet runt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Jag beklagar att du inte blivit nöjd med ditt svar. Om du har möjlighet får du gärna kontakta oss i ett privat meddelande på Facebook så ska vi hjälpa dig med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Första beställningen annullerades 2 dagar efter order trots att varan skulle finnas i lager (både vid beställning och även då den annullerades). Tog sedan 2 dagar innan fakturan justerades. Ingen annan kontakt togs av företaget (vore ju bra om de erbjöd mig att få varan i en annan färg istället för att bara annullera).

    Andra beställningen (samma vara men annan färg) gjordes på en tisdag förmiddag, först på fredag började de behandla min order och den skickades på torsdag veckan därefter. Jag fick varan på måndagen, alltså nästan 2 veckor efter denna beställningen gjordes. Varan fanns i lager hela tiden med 2-5 dagars leveranstider enligt hemsidan.

    Ger två stjärnor eftersom jag fick varan till slut men jag förstår inte hur den kan ha blivit årets nätbutik nu två år i rad med denna service.
    4 mån sedan
  • Hej! Jag förstår att det känns frustrerande med förseningar och jag beklagar dröjsmålet av din leverans. Vi upplever ett oerhört tryck på vårt lager såhär års vilket har lett till längre leveranstider. Vi tar åt oss av din feedback och du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst igen, alternativt i ett privat meddelande på Facebook så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    VARNING! Köp INTE era julklappar på Lekmer! Det kommer inte fram före jul.
    Beställde en barnstol den 14 November. Fick kollinummer 4 dagar senare. Idag är det den 3 December och stolen har fortfarande inte lämnat deras lager. Mailade deras kundtjänst och de säger bara att de har hög belastning på deras lager nu.
    4 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar förseningen av din leverans. Som bekant så har vi ett väldigt högt tryck just nu vilket har lett till längre leveranstider. Jag hoppas att du mottagit ditt paket nu och att allt är i sin ordning, annars är du varmt välkommen att kontakta oss igen på kundtjänst, alternativt skicka ett privat meddelande på Facebook så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Registrerade en ny epostaddress när jag köpt på lekmer. Jag fick och får fortfarande extremt mycket spam av lekmer oavsett om jag avbeställer eller inte. Sluta upp med spammnignen!
    5 mån sedan
  • Hej! Vänligen kontakta vår kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig att avregistrera dig från våra nyhetsbrev. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Precis som e96_lia väntar jag på två adventskalendrar till barnen. Beställda för 2,5 vecka sedan och fanns enligt deras hemsida i lager. Har kontaktat deras kundservice två gånger men de behagar inte ens att svara. Har varit nöjd tidigare med deras leveranser och support men det här är riktigt illa och tänker inte handla där mer. Man måste ändå veta om att trycket på beställningar blir högt till Jul. Kan inte komma som en överraskning.
    5 mån sedan
  • Hej! Jag förstår att det känns frustrerande med förseningar. Vi har ett väldigt högt tryck på lagret just nu vilket har lett till en längre leveranstid. Vi arbetar dygnet runt för att åtgärda detta och har även satt in extra personal på lagret så att alla ordrar ska skickas ut så fort som möjligt. Vi har normalt sett en svarstid på 24 timmar om du kontaktar oss via vårt formulär. Om du fortfarande inte fått något svar är du välkommen att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Har väntat i tre veckor på leverans av två adventskalendrar. Första luckan skulle ha öppnats igår. Har kontaktat deras kundtjänst vid ett flertal tillfällen och varje gång svarar de "din order är packad och skickas idag". Jag kommer aldrig mer att beställa av dem.
    5 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar förseningen av din leverans. Vi har ett väldigt högt tryck på vårt lager just nu vilket har lett till längre leveranstider. Jag hoppas att du mottagit dina varor nu och att du är nöjd med din beställning. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Utmärkt
    Beställde en vara från LekMer som finns i lager. Leveranstid 1-3 arbetsdagar.
    Lagersaldot kontrollerades tre dagar i rad och varan fanns fortfarande i lager.
    Efter en vecka utan att leverans skett skickar LekMer ett ebrev om att varan utgått och kan inte ersättas med likvärdig vara.

    Stor förvåning från min sida då varan fanns i lager och gick att beställa i minst tre dagar efter att jag gjort min beställning. Den borde varit levererad redan.

    Gick in på LekMers hemsida och hittade den varan jag beställt. Den angavs finnas i lager trots att LekMer epostat mig att den inte finns och ingen ersättare finns.
    Nu var priset ett annat än det jag betalade.

    Kontaktade LekMers kundsupport och upplyste dem om att varan jag beställde fanns i deras lager i minst tre dagar efter min beställning. Nu angavs varan utgången trots att den finns på deras hemsida.

    LekMers kundtjänst svarade dagen efter och beklagade att något gått fel. De undrade om jag ville att de skickade varan men då behövde jag beställa den på nytt.
    Jag ville ha varan men inte till det högre pris som nu angavs på hemsidan.
    Beskedet blev att jag beställde varan och de korrigerade priset i efterhand. Dessutom bjöd de på fraktkostnaden som kompensation för att de gjort fel.
    Eftersom de inte gick att beställa med kort gjorde LekMers kundtjänst en manuell beställning åt mig mot faktura.

    Varan kom efter 2 dagar, vilket var bra.
    Fakturan kom dock inte via epost som utlovat.
    Efter 2 dagar kontrollerade jag mot deras fakturatjänst, Qliro. Ingen faktura där heller.
    Ytterligare 2 dagar senare kontaktar jag kundtjänst då ingen faktura kommit.

    Kundtjänst kunde inte se att fakturan genererats så de skulle skapa en omgående.
    Ytterligare några dagar senare och fortfarande ingen faktura. Kundtjänst visste till slut inte hur detta skulle lösas så mer än att jag fick ett ordernummer och betalade in via banken.

    När barnet som fick presenten packade upp den ett par veckor senare visade det sig att en del i paketet fanns i dubbel upplaga. En viktig del till ett hus saknades i gengäld.
    Ny kontakt med kundtjänst som fixade den korrekta delen på 2 arbetsdagar!
    Mycket snabbt jobbat på en reklamation!

    Trots struligheterna med beställning och leverans får LekMer 9 av 10 stjärnor. Jag ger dem detta betyg då kundtjänst gjort ett utmärkt jobb och uppvisat den professionalitet som man gärna hoppas på.
    Det är kundtjänst förtjänst att betyget jag ger LekMer blir så högt som det blir. Hoppas att LekMers arbetsledning uppskattar kundtjänst och det utmärkta jobb de gör.
    5 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Lång leveranstid!

    Så här står det i min orderbekräftelse:
    "Normalt har du ditt paket inom 2-5 arbetsdagar vid större kampanjer och inför stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 7 arbetsdagar."

    Nu har jag väntat i 10 dagar (ok, 8 arbetdagar) men har fortfarande inte fått något besked om när det kan tänkas levereras!
    5 mån sedan
  • Hej! På grund av högt tryck har vi lite förseningar på våra leveranser för tillfället, men vi jobbar dag och natt för att lösa detta så att du kan få din order så snabbt som möjligt. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Ganska dålig
    Beställt tidigare och då har det funkat bra men nu beställde jag varor (som enligt lekmer var i lager) i god tid till ett födelsedagskalas idag. Trots beställning för över en vecka sedan så har de inte ens skickat varorna ännu och jag fick köpa andra presenter till kalaset. Kontaktade kundtjänst och de hade ingen koll mer än att det var "högt tryck". Dagen efter fick jag en kod med gratis frakt som ursäkt för att det tar sådan tid men den hjälper ju föga då jag aldrig mer kommer beställa från dem.
    5 mån sedan
  • Hej! Vi jobbar dygnet runt för att skicka så att alla kunder kan få sina ordrar så snabbt som möjligt. Vi ber om ursäkt för förseningen och hoppas att du blir nöjd med din beställning. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Mina 3 senaste beställningar från Lekmer har alla varit sena. Lekmer skyller på väldigt högt tryck. Mina beställningar går tillbaka 2 veckor i tiden. Man tycker att dom borde ha hunnit fixa till problemet på den tiden. Min senaste order var lagd vid lunch tid på Söndag. Hade hoppas på leverans tills på fredag, då det var tänkt som en födelsedagspresent. Idag fredag så har jag fortfarande inte fått något kollinummer. Dvs, Lekmer har på 5 arbetsdagar inte ens skickat iväg min order. Nästa gång väljer jag en annan butik.
    5 mån sedan
  • Hej! Vi förstår att det är frustrerande med förseningar och vi arbetar dygnet runt för att alla kunder ska få sina paket så snabbt som möjligt. Det är tråkigt att du har fått sena leveranser på dina tre senaste ordrar. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjänst/ så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Har handlat av dom flera gånger utan problem. Nu är det helt åt helvete att beställa där ifrån. Verkar vara ett genomgående problem för hela cdon group nu. Fan vet vad dom håller på med. Men är bara att lägga ner sin verksamhet. Kundtjänst har inte koll på något när man kontaktar dom.
    5 mån sedan
  • Hej! Det är väldigt tråkigt att du har haft en dålig kundupplevelse på sistone. Vi arbetar hårt för att komma tillbaka till den servicen som du är van vid. Vi ber om ursäkt för den tråkiga upplevelsen och hoppas på din förståelse. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Har beställt en sko till grabben under deras kampanj. Väntar en vecka för att få någon form av leveransinformation. Kontaktar deras kundservice som svarar att de har hög belastning pga kampanjen.
    Helt okej tycker jag.
    En dag senare kommer ett mail där de anger att de annullerat min order pga den är slut. Mycket märkligt tycker jag för på deras sida visas den fortfarande att de har den i lager.
    Påtalar detta för kundservice som kommer med någon undanflykt.
    Fortfarande nu idag tre dagar efter så visas artikeln fortfarande som säljbar och att den finns i lager.

    Hur kan man ha en sån bugg i sitt system som inte ens kan visa ett korrekt lagersaldo (eller om den finns eller inte finns). Det är att lura sina kunder. Tyvärr lekmer, jag har handlat hos er länge. Detta är för dåligt marknaden är full av andra handlare, man har inte råd idag att vara sämst i klassen.
    6 mån sedan
  • Hej! Det är tråkigt att du inte fick produkten som du önskade att köpa. Det händer väldigt sällan att produkter annulleras i efterhand och beror då på fel i lagersaldot. Vi jobbar hårt för att minska på felen så att du som kund ska få en bättre kundupplevelse. Vi hoppas att du i framtiden återkommer för att handla hos oss. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en BOZZ åkpåse som enligt hemsidan fanns i lager, efter några dagar får jag ordern annulerad för att varan är slut på lager. Under hela tiden står artikeln som "i lager" med 1-3 dagars leverans, och det gör den fortfarande...
    6 mån sedan
  • Hej! Det är verkligen tråkigt att åkpåsen annullerades från din order. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så ser vi till att hjälpa dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Usel service vid byte av varor! Jag har efter 2månader fortfarande inte fått tillbaka mina pengar! Kommer snart att anmäla till ARN.
    6 mån sedan
  • Hej, det låter som att något har gått fel i återbetalningen till dig och det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för! Vänligen kontakta vår kundtjänst, http://lekmer.se/kundtjanst/, så kommer vi att hjälpa dig vidare. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Anger push me to set up an account here and show my dissatisfaction.

    The Horrible and worst shopping experience that I ever have in my life, never going to buy from Lekmer.se again.

    Long delivery time that it took, don't forget I do paid the delivery and therefore expected the delivery time should be acceptable. End up received the packet over 10 days AND one of the item is missing. (Of course not surprisingly the cancellation of two items from lekmer did happen in my order, as other written)

    I have written to customer services several times and not a clue from them, feel like being cheated, and probably further action should be taken in order to stop more people being ripped off from the company....perhaps police can help

    WARNING: NEVER BUY FROM LEKMER.SE
    6 mån sedan
  • Hi,

    We’re really sorry about your experience with us, and of course we should look in to this to ensure it doesn’t happen again! Normally when an item is out of stock this is not sellable on Lekmer.se, however occasionally a cancellation may occur once the order is made and I’m sorry to hear that this has happened to you. Of course these items are then not charged for, and if you have already paid money will be transferred back to your account. Even so, our apologies that we could not deliver these products.

    Sometimes the wrong items are picked in the warehouse, this is very hard to avoid. However we have introduced strict quality checks so we will minimize this going forward. When you contact our customer service of course we will amend this and send you the right item that you have ordered. We currently have very short answering times so I find it odd that you have contacted us without reply. If you could please contact us again on customerservice-se@lekmer.se and describe your problem we will get back to you shortly to resolve this. You can also choose to chat with and we will help you immediately.

    Once again I apologize for your experience and of course we will do our best to help you.

    Kind regards,
    Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    Beställde en vara och fick den inom en vecka. Inga problem där. Däremot får jag nu spamutskick (ex. Solid Vägassistans) där min epostadress varit vidarebefordrad av Lekmer.se. Hur vet jag detta? Jo, jag hade en engångsadress som bara är använd på Lekmer för min beställning (på grund av sådant här beteende från andra företag). Det står säkert i det finstilta att det är OK för dem att göra såhär, men för mig är det inte ett seriöst beteende och ingen affärsrörelse som jag vill uppmuntra till.
    6 mån sedan
  • Usel
    Något har gått ohyggligt fel hos Lekmer. Tidigare funkade allt smärtfritt, nu kommer bara delar av beställningen fram, trots flera försök. Två gånger har min order aldrig kommit förbi "Elektronisk förhandsinformation är mottagen" och efter andra försöket på samma order gav jag upp. Det tog runt en månad från beställning till "nej, ingen idé att försöka igen".
    Kul, inte.
    Ännu roligare blev det idag, när jag fick mail från lekmer att de vill att jag ska recensera produkterna i min beställning. Alltså de produkter SOM ALDRIG KOM FRAM!
    7 mån sedan
  • Hej Joakim, vi ber om ursäkt för att du inte har fått hela din beställning. Om du vill ha mer information om varför din beställning inte kommit fram får du gärna kontakta vår kundtjänst, http://lekmer.se/kundtjanst/. Självklart vill vi alltid leverera det som vi lovar och ber återigen om ursäkt för att det inte har blivit så. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Det värsta. Beställda 2x fjärrstyrda bilar, Båda på lager. Fick bara en levererad. På följesedel stod det att den andra bilen var slutsåld. På hemsidan står den fortfarande som på lager. Självklart har hela beloppet dragits från mitt konto inkl. för bilen som inte levererades. Nu blir det ångerrätt som gäller och jag hoppas bara att jag kommer att få hela beloppet tillbaka. Vilken dålig butik. Aldrig mera!
    7 mån sedan
  • Hej, självklart ska du inte behöva betala för varor som du inte har fått eller som du väljer att inte behålla. Du är varmt välkommen att returnera bilen till oss om du inte vill behålla den. Om du har frågor kring din beställning så kontakta gärna vår kundtjänst, http://lekmer.se/kundtjanst/. Vi ber om ursäkt för det inträffade! Vänliga hälsningar, Lekmer.se