★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 9 år sedan
(data från 2015-08-02)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (8.41)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Dålig
    Beställde flera artiklar från lekmer. Hämtade ut paketet och ser packlista med alla artiklar men bara en st var nerpackad i lådan. Kontaktar lekmer via email och sedan är det stopp. Händer inget, ingen uppdatering på min ticket. Skärpning!
    3 dagar sedan
  • Usel
    STOR VARNING! Oseriöst företag som kunde ha gjort att jag fick en betalningsanmärkning om jag hade litat på deras ord! Det tog mig cirka 15-20 mail att byta en vara som de hade skickat fel! Beställde tre produkter. En av produkterna var i fel färg. Skickade tillbaka den direkt och kontaktade kundservice. Väldigt dålig kundservice med röriga förklaringar, sedan sa de att de skickar en ny och att jag inte skulle få en faktura. Dagen efter får jag en faktura! Dagen efter kontaktar jag kundservice och får röriga svar igen, sedan svarar de inte på alla frågor.
    Ingen känsla för service! Sedan går de inte att ringa de heller, de har inget telefonnummer, känns oseriöst. Fick min leverans i tre paket också, väldigt omständigt. Kommer aldrig att handla av de igen! Bojkotta detta bolag är mitt tips!
    4 dagar sedan
  • Usel
    Jag beställde två produkter från er, varav båda fanns i lager.
    Fick en av produkterna med hänvisning till att den andra var slut i lager så den blev struken.

    Dock så fanns produkten fortfarande i lager samma dag som leveransen kom vilket ni tyckte var "skoj!", då jag kunde beställa den på nytt om jag ville.

    Ni restade en produkt för 99:- och returnerade 57 kronor och 17 öre??
    Jag har mailat er om detta två gånger nu och inget svar.

    Nu förväntar jag mig verkligen ett svar och retur på resterande summa, annars går jag vidare med detta.

    Fruktansvärt dålig service att inte skicka ut produkten i efterhand, när den uppenbarligen finns i lager samt att ni returnerat drygt halva summan istället när ni väl returnerar pengar.

    Jag förväntar mig ett svar snarast!
    4 dagar sedan
  • Dålig
    Lät mig luras av medelbetyget på prisjakt vilket inte reflekterar företagets situation just nu. Beställde en barnvagn som kom inom utlovad tid. Men det var bara chassit. Den andra halvan (sittdel) hade missats i paketet. Har kontaktat kundtjänst och det har nu gått några dagar utan svar. Uppenbarligen har de kunniga gått på semester för just nu verkar ingenting fungera hos Lekmer.se
    6 dagar sedan
  • Usel
    Jag väntade i flera veckor på min beställning. Skickade upprepade mail till kundtjänst, svarstiden dröjde flera dagar om de ens svarade. Efter 2 veckor fick jag ett paket med endast en av mina varor, efter ytterligare mail och svar från lekmer att resten av mina varor (som jag betalt 3000 kr för) var påväg, jag skulle bara ha tålamod, fick jag ett mail och att varorna hade returnerats (ficl dock pengarna tillbaka efter en tid). Gjorde också en annan beställning (innan jag förstått vilket värdelöst företag detta är) och även där gick allt fel. Oseriöst företag som jag aldrig mer kommer handla ifrån
    6 dagar sedan
  • Ganska bra
    Se Lekmer som en outlet, det kommer och går olika produkter, pressar priset på andra butiker och får ned kostnaden på många produkter hos konkurenterna. På det sätt fyller det ett gott syfte.

    Köpte en skötväska och kände mig grundlurad, den innehöll Pregnant iZi FIX, samt den rabattkuponger för 8 500 kr, delar av det man ger rabatter för finns inte att köpa, storlekar saknas och jaa... Nämnde det här och det är trevligt att det svara, se nedan. Använde kuponger som gick ut, inga problem i butiken. det är trevliga. Har ändrat status på till granska bra och det har med att det är tillmötesgående, svarat på kritiken som framfördes ;-) det jag önskar fortfarande är att vissa kuponger går ej att använda, kunde ge rabatt på likvärdig produkt?

    Handlar fortfarande primärt där, butikspersonalen har varit service vänliga, det har många kunder så ibland får man ha tålamod och invänta personal. Då får man hjälp och svar.
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 6 dagar sedan )
  • Ganska dålig
    Beställde en billig matstol på kampanj. Fakturan kom efter ett par dagar. De lovar 3-5 arbetsdagars leverans och när det hade gått fem arbetsdagar varan inte ens hade skickats mailade jag till kundtjänst. De skrev då att de hade "mindre förseningar" och att min vara "skickas snarast". Drygt två veckor efter beställning fick jag information om att mitt paket skulle skickas. Men även då dröjde det flera dagar innan paketet gick iväg. Slutligen, 3,5 vecka efter beställning dök stolen upp, men då hade flera av de tillfällen jag tänkt använda stolen redan passerat. Jag rekommenderar inte Lekmer!
    7 dagar sedan
  • Usel
    Katastrofal kundservice, svarar ej på upprepade mejl men på Facebook svarar dom inom en timme...
    9 dagar sedan
  • Hej Husse,

    jag beklagar att du fått vänta på svar från vår kundtjänst. Vi har ett ökat tryck, vilket tyvärr medför längre svarstider, men vi gör vårt allra bästa för att svara på alla ärenden i tur och ordning. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    AKTA ER FÖR LEKMER.SE

    Totalt ointresserad personal. Noll koll på leveranser/lager.
    Svarar inte på mail. MEN SNABB FAKTURAUTSKICK.

    Svarar inte på mail. De har telefonnummer man kan ringa men där hänvisas det bara till kontaktformuläret på deras hemsida.
    Beställde en del babyprodukter (2 olika beställningar) och fick först och främst inga beställningsbekräftelser. Efter nästan en vecka kom det mail om att huvudvaran i båda beställningarna var slut och skulle strykas från mina order.
    Kollade då deras hemsida och båda varorna fanns i lager och var beställningsbara.
    Nu har det gått 1 vecka utan kontakt från Lekmer.se
    Har varje dag kollat de "slutsålda" varorna och de har nu i en vecka varit bestämbara hela tiden i deras webbshop.
    Men räkningen har de minsann skickat till Qliro i.o.m att jag ville betala med faktura och som är betald redan.
    Inget svar om återbetalning av pengarna.
    Så fakturan har de bråttom att skicka innan de ens kollar om varorna finns hemma (son enl.webbshop finns i lager men enl.mailet till mig inte finns).

    La 3 order till CDON och de skickade beställnings och leveransbekräftelser.
    Till min fasa såg jag att två av beställningarna skulle komma från Lekmer.se
    Och det som jag var rädd för skedde, varan som skickades sist från CDON har redan kommit.Men de två varorna som skulle levereras av Lekmer.se står som skickade 2 dagar innan på mina sidor hos CDON har inte dykt upp och ingen leveransbesked från Lekmer.se

    Akta er för Leker.se om ni inte vill göra era barn ledsna då deras julklappar, födelsedagspresenter m.m inte kommer som de skall.

    Faktiskt verkar Lekmer.se vara en totalt värdelös butik med lika värdelös personal.
    11 dagar sedan
  • Hej, jag beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vi har har ett ökat tryck på kundtjänst, vilket tyvärr medför längre svarstider. Vi gör dock allt vi kan för att svara på alla inkommande ärenden så fort som möjligt. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Dålig
    Jag har som så många andra haft en riktigt dålig upplevelse med denna butik, de levererar inte de varor de ska och hävdar att saker är slut på lagret trots att lagersaldot säger att produkterna finns. Kundtjänsten går inte att få tag i, så en enkel beställning har orsakat hittills en veckas irritation...

    Undvik lekmer, finns andra butiker som är bättre och har kundtjänst man kan ringa och prata med.
    11 dagar sedan
  • Hej Schein, jag beklagar verkligen att du fått problem med din order. Detta beror på att vi bytt lager, och i och med detta har vi haft problem med intrimningen av vårt nya system. Detta har tyvärr medfört längre svarstider hos vår kundtjänst, och jag är ledsen över att detta drabbat dig. Vi jobbar dock på att lösa alla problem som uppstått och för att ta oss tillbaka till den service som våra kunder är vana vid när de handlar från oss. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Det var en av de sämsta nätbutiker som jag har handlat ifrån. Fel produkt som levereras, produkt som inte kom med eftersom den var slutsåld. Man får ingen information om vad som händer när man redan betalt för en produkt som inte levereras för att den är slutsåld. Dessutom tar det evigheter att få svar ifrån deras kundtjänst. Hur kan man inte ha kundtjänst på telefon? Jag mailade även i ett annat ärende då jag satte bevakning på en produkt som var slut. Fick sedan ett mail om att det åter var på lager men när jag gick in på hemsidan så var den fortfarande slutsåld.

    Hemsidan är dessutom inte anpassad för annan webbläsare än IE. Jag har varit på deras butik i Barkarby ett fåtal gånger. Mer än 80 % av produkterna i butiken är inte prismärkta så man måste springa till kassan hela tiden för att fråga om pris.

    Jag rekommenderar INTE att man handlar av Lekmer. Det är bättre att betala lite mer hos annan butik och slippa krångel.
    11 dagar sedan
  • Hej, jag beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vi har genomgått en lagerflytt och i och med fått intrimningsproblem. Vi jobbar hårt för att lösa dessa och ta oss tillbaka till den servicenivå våra kunder är vana vid när de handlar av oss. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Deras kundtjänst är det sämsta jag varit med om. Svarstiden är snarare 3-4 dagar om de ens svarar. Varnar verkligen för denna butik. Hittills är inget blivit rätt.
    13 dagar sedan
  • Hej, jag beklagar att svaret från vår kundtjänst dröjer. Vi har ett ökat tryck vilket dessvärre innebär längre svarstider, och jag är ledsen att detta drabbat dig. Tack för ditt tålamodet. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en vara som enligt deras site fanns i lager, en vecka senare får jag mail om att de annullerat ordern då varan är slut i lager. Ingen fördröjd order eller förklaring om vad som hänt utan bara en ren annullering, inte ok ifrån en etablerad handlare 2015. Vet inte vad de håller på med men av de senaste kommentarerna att döma så har något förändrats.

    Jag kan tillägga att jag fick mina pengar tillbaka efter ett par dagar och att jag har beställt ifrån dem tidigare utan bekymmer men jag kommer nog inte använda dem igen om man inte ser en tydlig trendförändring i omdömen på nätet.
    13 dagar sedan
  • Hej, jag beklagar att din vara annullerades från din order. Detta berodde på ett felaktigt lagersaldo, och jag ber om ursäkt för detta. Tack snälla för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    Vet inte vad som hänt med Lekmer men efter att ha funkat klockrent sen i oktober 2014 så funkar ingenting sedan någon månad. Det blir fel i leveranserna hela tiden och tar evighet att rätta till, fel varor levereras, fel storlek på blöjor, och det är ett evighetsjobb att ordna upp.

    Så tyvärr, det går inte att handla från Lekmer, det är enklare att själv åka till en butik och köpa den man behöver.
    16 dagar sedan
  • Hej Mango, jag beklagar verkligen att du fått problem med din order. Detta beror på att vi bytt lager, och i och med detta har vi haft problem med intrimningen av vårt nya system. Vi jobbar dock på att lösa alla problem som uppstått och för att ta oss tillbaka till den service som våra kunder är vana vid när de handlar från oss. Tack för ditt tålamod. Vh Lekmer.se

  • Usel
    helt värdelöst! inte ens en stjärna är dem värda men man måste ju ge ngt

    tog mer än 4 veckor att få sina varor, ingen bekräftelse på att ordern gick igenom, sen efter 4 veckor fick vi ett sms om att varan finns att hämta hos ombudet
    och efter två dagar när vi hämtat ut det får vi ett mail att din order håller på att hanteras, dagen efter det ett nytt mail om att den är skickad, men då oxå med varor som är makulerade men ändå finns i lager att beställa på deras hemsida

    går ej att få kontakt med dem, ej via mail el telefon.
    läser nu även i tidningen att fler blivit lurade och de fått in ett stort antal anmälningar till konsumentverket.
    SÅ dåligt!
    och detta skall vara ett av sveriges största och bästa företag inom barn o baby?
    beställer hellre från ett mindre företag som man kan räkna med svar och leverans!

    aldrig mer!

    missnöjd kund
    17 dagar sedan
  • Hej Kim!
    På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt. Trots detta så är det så klart inte på något sätt okej att det ska dröja så pass lång tid för ditt paket att komma fram till dig. Anledningen till att du inte mottagit någon bekräftelse via e-post när du lagt din order grundar sig i ett tekniskt problem vi haft, detta ska nu vara löst vilket resulterat i att de kunder som tidigare inte mottagit någon bekräftelse nu fått den i efterhand. Vi ber om ursäkt för detta!

    Dessvärre har det under den senaste tiden varit fler fel än vad vi hade kunnat förutse, med tanke på vår lagerflytt. Vi arbetar väldigt hårt med att reda ut alla dessa problem så snart vi bara kan. Alla kunder som har rabatts negativt ser vi givetvis till att hjälpa på bästa sätt, även om det i många fall kan ta lite tid. Finns det något mer vi kan hjälpa dig med är du välkommen att kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi hjälpa dig vidare så snart vi bara kan. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Gjorde en beställning hos dem för drygt 3 veckor sedan och efteren lång väntid fick jag äntligen hem paketet. Efter att ha öppnat paketet visar dig att ajg fick helt andra varor än vad jag har beställt. Nu måste jag ta kontakt med kundtjänsten om hur jag ska skicka tillbaka varorna då det inte följer med någon retursedel/följesedel i paketet. Efter att ha läst alla omdöme här på prisjakt så verkar de ha stort problem med fel leverans och leveranstid!
    18 dagar sedan
  • Hej!
    Det är så klart inte alls okej att du först har fått vänta i drygt tre veckor för att få hem paketet, för att sedan upptäcka att det varit fel. På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt, dessvärre har detta i vissa fall även inneburit att det även har blivit fel varor som har skickats. Detta är givetvis inte okej på något sätt och vi är hemskt ledsna för detta! Om du inte har mottagit någon retursedel för att kunna returnera varorna så skickas denna ut snabbt till dig efter kontakt med vår kundtjänst. Du kommer i kontakt med vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Katastrof att ha en stor kampanj när man har så allvarliga problem med leveranser (som man också är medveten om)! Fick till slut mina varor...2 veckor efter beställning. Fick inga tydliga besked från kundservice ang om och när det skulle levereras. Fakturerade också direkt efter beställning än fast leveransen dröjde nästan 2 veckor. Känns oseriöst. E-handel 2015 borde fungera bättre!
    20 dagar sedan
  • Hej!
    Vi ber om ursäkt för den långa leveranstiden för din order. På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt, vilket vi förstår kan kännas frustrerande när vi samtidigt går ut med stora kampanjer. Vi gör vårt yttersta för att dessa problem ska lösas så snart som möjligt och ber dig vänligen ta kontakt med vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ om det finns något mer vi kan hjälpa dig med. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Andra gången i år jag beställer något från lekmer men detta var också sista gången. Första leveransen fick jag orderbekräftelse på 3 produkter vilket stämde, sen kom en faktura med två produkter och till sist levererades endast en produkt. Det var inte heller lätt att få klarhet i hur det kunde bli på detta sätt samt att det tog väldigt lång tid att få tillbaka pengarna vi betalat för en produkt som inte levererades.

    Andra beställningen såg ut att gå igenom, fick orderbekräftelse och faktura på rätt saker, dock fick jag efter att ha fått ett leveransbesked ett nytt meddelande att en produkt blivit annullerad, detta ca en vecka efter att jag mottagit fakturan, under all kritik lekmer!
    21 dagar sedan
  • Hej Marcus!
    Hemskt tråkigt att du stött på så pass många problem vid din senaste order. Vi har just nu problem med våra utleveranser till kund från vårt lager vilket i vissa fall kan innebära att en order delas upp i flera olika paket vid leverans. Vi är medvetna om att detta system inte på något sätt är optimalt, då det medför en hel del förvirring både för kunder. Om det fortfarande finns frågeteckning kring din order eller om det finns något annat vi kan hjälpa till med så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi hjälpa dig så snart som möjligt. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Fick endast ett paket av två, en barnvagn verkar ha försvunnit nånstans på vägen. OCH DET GÅR INTE ATT RINGA OCH PRATA MED NÅGON PÅ LEKMER, endast kontaktformulär på hemsidan!
    22 dagar sedan
  • Hej!
    Vi är hemskt ledsna för att du endast har fått delar av din beställning samt att du inte kan komma i kontakt med oss. I och med intrimning av vårt nya lager kan tyvärr vissa delar av en leverans ta något längre tid än normalt, vilket så klart inte känns okej. Har du ännu inte fått den hjälp du söker från oss via kundtjänst ber jag dig vänligen ta kontakt med dem på nytt, http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi se till att titta närmare på detta och ställa allt till rätta. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Usel leverans, har fortfarande inte fått barnstolen jag beställde för två veckor sedan och går inte att få kontakt med kundtjänst.
    23 dagar sedan
  • Hej!
    Det är så klart mycket tråkigt om du efter två veckor inte fått din order.
    Vi har just nu en del störningar på vårt lager vilket medför längre leveranstid än normalt. Om du ännu inte har kommit i kontakt med kundtjänst ber jag dig vänligen ta kontakt med dem på nytt via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi se till att besvara dig snarast möjligt. Det är just nu många kunder som vill komma i kontakt med oss och vi gör vårt allra bästa för att kunna besvara alla kunder som hör av sig till oss så snabbt som bara möjligt. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Uruselt och oseriöst. Undvik!

    Varorna beställdes för knappt två v sedan men de har fortfarande inte skickats trots att leverans inom 1-5 (och under perioder med hög belastning 7) arbetsdagar utlovas. Faktura med kort förfallodag kom dock två dagar efter beställning.

    Kundtjänst svarar ej på mail (fem och två vardagar sedan). Telefonnummret på hemsidan går till en telefonsvarare som hänvisar till webformulär på hemsidan.

    Om varorna inte kommer innan fakturans förfallodag, om tre dagar, blir det anmälan till konsumentverket. Såhär får det inte gå till.
    23 dagar sedan
  • Hej!
    På grund av intrimning av vårt nya lager kan våra leveranstider för tillfället vara något längre än normalt. Att du har fått vänta mer än två veckor på din order är så klart inte okej och vi är hemskt ledsna för detta. Om du ännu inte har fått någon kontakt med vår kundtjänst ber jag dig vänligen kontakta dem på nytt via http://lekmer.se/kundtjanst/, så ska vi se till att svara dig så snart vi bara kan. Gällande din faktura så har vi och även Qliro i de flesta fall möjlighet att skjuta fram förfallodatumet i de fall fakturan kommit fram före produkterna. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Otroligt besviken!

    La en order med huvudsak på en sittvagn, denna vagn dök inte upp i paketet trots att den fanns med på orderbekräftelsen.. Istället dyker en klänning upp ist.. Mailar kundtjänst då dom inte har telefon nr man kan ringa. Jodå dom ska svara gott inom 24h så inga problem här tycker dom, nu är man gott inne på 3 dagar utan ett svar.

    Känns genuint oseriöst.
    Jag letar aldrig mer kronor och ören med att stödja företag som dessa, bra företag ska premieras även om det är några kronor dyrare.
    23 dagar sedan
  • Dålig
    Tyvärr katastrofal kundservice och leverans. På hemsidan står det att leveranserna ska ta 1-3 dagar om de finns i lager, annars max 5 dagar.

    Men de har tydligen nytt lagersystem som strular enormt. Kundservice kan inte ens ge status för leveranserna. De verkar inte kunna följa order och leverans överhuvudtaget. Så när man kontaktar dem ger de ger bara generella standardsvar som att "varorna borde nog komma snart", "kanske kommer de på torsdag, men vi kan inte lova något", "vi har mycket att göra nu, kan inte ge någon info om er leverans, inte ens ett estimat", osv. Och hela tiden skjuts leveransen fram, så de säger att "om några dagar kommer den nog". Jag har väntat över 1.5 vecka nu, fortfarande inte ens ett leveransbesked, trots att det stod att varan var i lager när jag beställde den.

    Ärligt talat borde Lekmer pausa sin hemsida tills de har fått ordning på det här. Alternativt justera informationen på deras hemsida så det står att de tillsvidare inte vet när leveranserna kommer fram, inte kan följa dem, och att det kan ta godtyckligt lång tid innan varorna kommer fram. Som det är nu missleder de kunderna och sänker sitt rykte.
    26 dagar sedan
  • Hej!
    Vi ber om ursäkt för att vi inte har kunnat leverera ditt paket till dig inom den tid som vi utlovat. Just nu har vi driftstörningar på vårt lager som dessvärre har inneburit något längre leveranstider än vanligt. Vi hoppas att du fått den hjälp du sökt i kontakt med vår kundtjänst (http://lekmer.se/kundtjanst/), annars är du så klart välkommen att kontakta oss på nytt. Vi tackar dig för dina synpunkter och kritik och jag kommer att se till att föra dem vidare till ansvarige omgående. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Har tidigare handlat av Lekmer utan att stöta på patrull.
    Sista två beställningar (inom en två veckors period) har inte expiderats trots att betaldatum för den utskickade fakturan har löpt ut!
    Uppenbarligen har Lekmer problem med att leverera varorna (se övriga kommentarer nedan). Vidare väljer dem att skicka ut fakturan innan orden är expiderad vilket rimligen bryter mot god marknadsföring. Överväger att anmäla företaget till Konsumentverket.
    26 dagar sedan
  • Hej!
    Vi är ledsna för att det varit problem med dina två senaste beställningar från oss. Vi strävar givetvis alltid efter att kunna skicka ut de produkter våra kunder beställt så snabbt som bara möjligt, dessvärre står vi nu inför en del lagerproblem vilket dels har medfört en hel del lagerfel vilket indirekt har genererat fler kundtjänstären. Både vårt lager och vår kundtjänst arbetar väldigt hårt för att kunna hjälpa alla kunder som drabbats av detta och om du ännu inte har fått någon svar så ber jag dig vänligen kontakta vår kundtjänst på nytt via http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi se till att hjälpa dig omgående! Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Lurar på kunderna försäkringar som är obligatoriska och som man inte märker om man inte läser det finstilta.

    Sedan förlängs den automatiskt och man tvingas betala.

    Är det ens lagligt att teckna en försäkring i kundens namn utan dess medgivande?

    Köpet var en barnvagn.
    27 dagar sedan
  • Hej,

    vi ger bort en gratis försäkring via Solid Försäkringar för att ge ett mervärde för dig som kund. Denna försäkring gäller i 3 månader och är helt kostnadsfri. Efter 3 månader avslutas försäkringen om man som kund inte aktivt väljer att förlänga denna. Det föreligger absolut inget köptvång och Solid lagrar heller ej dina uppgifter. Vi informerar om försäkringen under alla produkter som innefattas av denna. Ha en fin dag! Vh Lekmer.se

  • Usel
    Skräpföretag. Levererar ej det man beställt men skickar snabbt och effektivt ut fakturor. Handla ej härifrån.
    29 dagar sedan
  • Hej, jag är ledsen att vi inte kunnat nå upp till dina förväntningar. Vår ordinarie leveranstid är mellan 1-3 arbetsdagar och upp till 5 arbetsdagar vid större kampanjer. Om det finns något vi kan hjälpa dig med ber jag dig kontakta vår kundtjänst: http://lekmer.se/kundtjanst/ Ha en fin dag! Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Usel leveranstid! Det har gått 5 arbetsdagar nu och jag har fortfarande inte fått mitt paket.
    Det är dåligt, speciellt eftersom man måste betala dyr frakt! Nä nu blir det JOLLYROOM i fortsättningen. Tack o hej!
    29 dagar sedan
  • Hej! Jag beklagar att du upplever leveranstiden som lång och frakten som dyr. Inom kort kommer vårt nya högteknologiska lager att resultera i snabbare leveranser till dig som kund, så jag hoppas att du överväger att ge oss en ny chans! Ha en fin dag! Vh Jenny Lekmer.se

  • Ganska dålig
    Alltid smidigt och snabbt, supersnabb kundservice via facebook var gång man behöver svar på något. Oftast fördelaktiga priser speciellt vid rea och rabattkoder.

    Uppdatering:
    De senaste beställningarna har inte varit lika lyckade, därför sänker jag nu mitt betyg. År 2015 får det inte lov att ta mer än en vecka att leverera produkter man har i lager. när man kontaktar kundservice och dom sen skyller på att man haft en kampanj och inte kan hålla sina leveranstider men påpekar och säger att jag kommer ha mitt paket inom 5 dagar och ändå inte kan hålla det dom lovar, då blir man riktigt besviken. Nä, jag kommer titta mig omkring innan jag beställer här igen. Vem har en kampanj utan att förbereda sig för ökande ordrar?
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej, jag beklagar att vi inte kunnat nå upp till dina förväntningar denna gång. Vi har genomfört en omfattande lagerflytt och i och med detta har vi stött på en del inkörningsproblem, jag är ledsen att du drabbats av dessa. Vi arbetar hårt för att rätta till dessa de problem som uppstått och inom kort kommer vårt nya högteknologiska lager att resultera i snabbare leveranser till dig som kund och dessutom minimerade felleveranser. Tack för tålamodet! Vh Jenny Lekmer.se

  • Ganska dålig
    Beställde födelsedagspresenter och var noga med att kontrollera att allt fanns i lager så de skulle hinna fram till födelsedagen. Leveranstiden angavs till 1-3 arbetsdagar och när jag inte hört något arbetsdag 4 så kontaktade jag dem. Då visade de sig att ordern inte ens skickats vilket innebär att leveranstiden minst blir den dubbla och de hinner inte fram i tid.

    Kunde skötts bättre. Väljer en annan leverantör nästa gång.
    1 mån sedan
  • Hej, jag är ledsen att vi inte kunde leverera upp till dina förväntningar. Vår ordinarie leveranstid är 1-3 arbetsdagar men vid större kampanjer kan leveranstiden bli 5 arbetsdagar. Jag är beklagar att detta ställde till besvär för dig och hoppas att du kan ge oss en ny chans. Ha en fin dag! Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Usel kundtjänst! Ett företag som gärna säljer men inte har ett dugg kapacitet till att följa upp om något går fel. Jag beställde ett step2 lekkök för nästan 5 veckor sedan utan att få något. Mailat kundtjänst flera gånger vi formuläret och dom har ju ingen aning om något utan menar att leverantören har skickat det. De skulle återkomma om vad som hänt med paketet men så har inte skett. Det var längesedan jag var med om så usel kundtjänst, Tar dom 1 vecka minst att ens svara och svaren är till ingen nytta. Går ej att ringa.

    Beställde av lekmer för dom har fått bra omdöme men det är dom inte förtjänta av. Man kan inte bara sälja utan att kunna ha tid att ha en kundtjänst, då väljer jag andra butiker!

    Order nr för lekmer om ni vill gottgöra detta #3282365

    Uppdatering: Efter att jag avbeställt lekköket från lekmer så beställde jag från litenleker.se och fick samma lekkök på 3 dagar. Finns ingen ursäkt för att lekmer inte kunde få fram någon information på 5 veckor och inte går att ringa och svarar på mail först efter 1 vecka, när det säkerligen är samma leverantör som skickat lekköket från tyskland på 3 dagar genom en annan butik. Det är kundtjänsten som är obefintlig på lekmer. 
    1 mån sedan
  • Hej ViWa, jag beklagar att du fick problem med din order. Vår kundtjänst kommer att ta kontakt med dig för att lösa detta. Tack för tålamodet! Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Beställde ett par skor, som enligt hemsidan fanns i lager. Får efter kanske fem dagar hem ett par helt andra skor i en helt annan storlek. Skickar tillbaka, och kundtjänst lovar skicka rätt direkt, efter jag skrivit offentligt på deras facebook. Får höra att skorna packas, kommer skickas, inte finns, packas, och igen, finns tyvärr inte. Ger upp, ordern anulleras, kollar prisjakt och ser att de finns på cdon (samma jävla företag typ). Beställer, och de skickar hem fel sko IGEN. Man får ingen som helst kontakt om man inte skriver offentligt på facebook! Dum som jag är la jag en ny order igår med den check på 20% jag fick i kompensation. Så nu blir det spännande att se vad/om jag får hem något... Tips till lekmer: er personal på kundtjänst är super, men ge dem en telefon och se till att ha den bemannad och utan långa kötider!
    1 mån sedan
  • Hej, jag är verkligen ledsen över att du fått upprepade problem med din beställning. Jag hoppas att allt går snabbt och smidigt denna gång, annars är du välkommen att ta kontakt med oss igen, så lovar jag att vi hjälper dig på bästa sätt. Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Riktig usel kundtjänst samtidigt som deras leveranstider är vilseledande. 1-3 arbetsdagar innebär väl ändå att jag skall ha leveransen inom 1-3 dagar. Idag har det gått 3 dagar och produkten har ännu inte skickats.
    När jag då ber dem att annulera ordern eftersom jag köpt varan lokalt istället får jag besked att ordern gått för långt i hanteringen. Vilket skämt.
    När ordern blivit skickad med bud kan jag förstå att det är försent, men när de inte kan hålla den leveranstid de skriver för avsedd produkt och ordern inte har lämnat lagret är det ju inga problem att lägga produkten på lagerhyllan igen.
    Första och sista gången jag beställer härifrån då man uppenbarligen inte vet när man får varan och kundtjänsten är katastrofal, lärdomen kommer kosta mig 300kr för att inte hämta ut paketet men så kan det vara ibland.
    1 mån sedan
  • Hej, jag är ledsen att du finner vår leveranstid vilseledande. Enligt våra ordervillkor är vår leveranstid mellan 1-3 arbetsdagar och vid större kampanjer upp till 5 arbetsdagar. Om du inte vill ha din order så kan kundtjänst hjälpa dig med att kreditera returfrakten. Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Jag la en order för 30 dagar sedan. Jag har kontaktade er kundtjänst via formuläret på hemsidan för ca 2 veckor sedan, och ännu inget svar. Jag har försökt ringa på kundtjänst 08-58018000, vilket också är det enda telefonnumret ni har listat. Där hänvisas man endast till er hemsida. Mitt ärende är att jag la en order på nästan 5000.- som tydligen delades upp i 3 sändningar. 1:a sändningen kom fram, men där saknades resesängen, vilket resulterade att vi fick göra våran resa utan den (med allt extra det innebar). 2:a sändningen kom. 3:e sändingen som skulle innehålla en cykelhjälm har inte ens skickats, och nu verkar det som den är slut och inte ens går att beställa.
    2 mån sedan
  • Hej, jag är ledsen över att du dels fått din beställning uppdelad i olika delar samt att svaret från kundtjänst dröjer. Just nu har vi ett ökat tryck vilket medför längre svarstider, jag beklagar att detta drabbat dig.

    I dagsläget har vi ingen kundtjänst per telefon, men då många av våra kunder efterfrågar detta kommer vi att införa den servicen till hösten.

    Ta gärna kontakt med kundtjänst igen om det är så att du fortfarande inte fått svar, så hjälper vi dig. Tack för tålamodet! Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Vilket bedrövligt företag!
    Mina föräldrar beställde en leksakshund den 8 maj och den har fortfarande inte kommit. Hunden skulle min dotter ha fått den 31 maj i födelsedagspresent men nu blev hon utan. Efter kontakt med Lekmer framgick det att hunden var borttappad men att de skulle skicka en ny. Detta var i måndags för en vecka sedan, hunden är som sagt inte framme än.

    Kompensationen de skulle få? Gratis frakt och 10% på nästa köp. Vilket skämt! Ett seriöst företag hade inte bara gett bort hunden gratis utan också satt den i en taxi om det var det som krävdes för att den skulle hinna fram. Det ska tilläggas att de betalade 549kr för hunden och att den nu kostar 399kr.

    Jag kommer naturligtvis att bojkotta detta företag och jag rekommenderar er alla att göra detsamma!
    2 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att dina föräldrar inte fick sin vara. Tyvärr händer det ibland att paket försvinner i postgången, jag beklagar att detta drabbat er. Självklart skickar vi ut en ny vara, det låter konstigt att även denna skulle kommit bort. Vänligen ta kontakt med kundtjänst igen så hjälper vi er. Vh Jenny Lekmer.se

  • Dålig
    Det finns enbart en anledning att handla från denna butik och det är om de har överlägset bästa priset på en vara OCH du har tid att vänta länge på leveransen. Undvik annars detta företag!

    Det har aldrig klarat 1-3 dagars leveranstid som det står på produktsidorna. Det blir minst en vecka och som längst har jag fått vänta över 20 dagar på produkter som skulle finnas i lager. Ingen information från Lekmer om varför ordern dröjer utan jag fick själv kontakta dem för att få info. Svaren från kundservice var felaktiga och de skickade inte vid utlovad tidpunkt.

    De skickar varorna utan emballage. Senaste ordern skickades som fem separata kollin varav tre hade rejäla skador på själva produktkartongen. En av produkterna hade blivit skadad och jag använde formuläret på deras sida. Enligt autosvaret ska de normalt återkomma inom 24 timmar, men just nu skulle det kunna ta upp till 48... Det har nu gått en vecka! Oseriöst.

    De kör kampanjer HELA TIDEN och försöker ge intryck av att det är stor REA när de i själv verket aldrig säljer för "ordinarie pris".

    Jag skulle rekommendera dem att ta det lugnt med alla reklamutskick och fokusera på befintliga ordrar om de vill få bättre omdömen och återkommande kunder.
    2 mån sedan
  • Hej, jag beklagar att du upplever vår leveranstid som lång. Normalt sett levererar vi inom 1-3 arbetsdagar, men vid större kampanjer kan leveranstiden komma att bli något längre.

    Självklart skall alla våra varor packas ordentlig på lagret! Bra att du tog kontakt med kundtjänst, de hjälper dig. Just nu har vi ett ökat tryck vilket innebär längre svarstider. Tack för visat tålamod. Vh Jenny Lekmer.se

  • Acceptabel
    Ett bra utbud men..

    Köpte en s k gravidväska som var full med prylar samt värdecheckar. När jag jag sedan ville beställa igen och använda mig av värdecheckarna gick det inte att knappa in mer än en kampanjkod. Jag fick snällt betala frakten iaf. Och att lägga en massa andra onödiga prylar i kundkorgen bara för att nå upp till 1000 kr för fri frakt var inget jag ville göra.

    Ingen snabb frakt direkt. Kanske är bortskämd med snabba leveranser på andra sidor, men beställde i måndags och har fortfarande inte fått något paket (eller ens leveransbesked om att det är skickat).

    "Rea" på allt hela tiden vilket lurar konsumenten att man gör ett fynd. Kollar man runt lite så är det inte SÅ billigt.
    2 mån sedan
  • Hej,

    jag beklagar att du haft svårt att få alla koder i väskan att fungera. Väskan skickas direkt från leverantören och jag är ledsen över att du upplever leveranstiden som långsam.

    Vi försöker alltid ha de bästa priserna på marknaden och jobbar mycket med kampanjer.

    Du är välkommen att kontakta Kundtjänst om det finns något mer vi kan hjälpa dig med.

    http://lekmer.se/kundtjanst/

    Ha en fin dag! Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Efter att ha beställt en produkt får jag nyhetsbrev flera gånger om dagen. Längst ner går det att avregistrera sig från nyhetsbrevet vilket jag har gjort flera gånger vid olika tillfällen. Men konstigt nog fortsätter nyhetsbreven att komma. Det var sista gången jag beställde något från sidan.

    Jag missade säkert någon bock för nyhetsbrev, men kom igen, det ska väl gå att avregistrera sig?
    2 mån sedan
  • Hej! Jag beklagar att du inte lyckats avanmäla dig från våra nyhetsbrev. Självklart skall dessa vara frivilliga. Jag tar detta vidare med vår IT-avdelning. Tack för visat tålamod! Vh Jenny Lekmer.se

  • Mycket bra
    Bra och snabba.
    Dock har de rea alltid på sina produkter. Jämför man däremot priset så är de inte så billiga.
    2 mån sedan
  • Usel
    Sämst! Otrevliga och långsamma och varor som delas upp på ordrar eller dyker inte upp alls, fast de får man inte veta först man hämtat ut paketet... Ville byta storlek på ett par skor, fick bara en fraktavgift ( det skulle vara gratis) och inga nya skor! svarar snäsigt om de svarar alls.
    Aldrig mer lekmer....
    2 mån sedan
  • Hej! Vi beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vi vill gärna rätta till felen och komma i kontakt med dig. Vänligen kontakta oss på http://lekmer.se/kundtjanst så hjälper vi dig!

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Sämsta ehandelsbolaget jag någonsin kommit i kontakt med. En stjärna är alldeles för generöst, men det gick inte att ge noll. Min order delades upp i minsta beståndsdelar med mängder av fakturor som följd. Först fick man en faktura sen mellan 5dagar till 3veckor senare fick man sin vara. En del varor var bristfälligt förpackade och kom inte fram i nyskick. Kundtjänst svarar inte på ett mail och svarar de är det godag yxskaft svar. ( Tips till lekmer: Om ni har lagerflytt skriv det på er hemsida och informera om det innan man genomför beställningen. För mig stod det 1-5 dagar leveranstid vilket tydligen i verkligheten var 5-32 dagar.. 32 dagar!)
    Jag kommer aldrig mer handla från Lekmer! Aldrig!
    2 mån sedan
  • Hej!

    jag beklagar verkligen att du inte fått en bra köpupplevelse hos oss! Vi vill gärna komma till rätta med allt och komma i kontakt med dig. Vänligen kontakta oss på http://lekmer.se/kundtjanst/

    Vh Jenny Lekmer.se

  • Usel
    Ruggigt dåligt företag. Oseriöst. Helt ok om allt flyter på. MEN förbannat dåligt då något går fel = KÖP EJ AV DESSA SKOJARE!
    2 mån sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna att du inte är nöjd med din köpupplevelse. Vi vill gärna veta vad som har gått snett. Vänligen kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställde 2 artiklar, fick en. Båda fanns på lager enligt hemsidan. Fick visserligen tillbaka pengarna för den uteblivna artikeln, men en värdecheck på 500kr vi använt till köpet är som bortblåst. Inget svar från kundtjänst på två veckor nu. Under all kritik.
    2 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för felet som uppstod. Givetvis ska du få använda ditt tillgodohavande från presentkortet. Det låter märkligt att du inte har fått svar på två veckor. Vi har extremt högt tryck just nu men det tar inte två veckor att få svar. Vänligen kontakta oss via http://lekmer.se/kundtjanst/ om du inte har fått svar än. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställde två varor till min son förra veckan. Fick igår (måndag) ett mejl med två kolli-id:n och länk för att spåra dessa, varav endast det ena fungerade. Mejlade då kundservice och fick ett förhållandevis snabbt svar med info om att det blivit fel med länkningen, men att ett kolli skickats. Jag mejlade då tillbaka direkt med frågan om det verkligen var båda sakerna som skickats, då kollit enligt spårlänken vägde 1 kg, med tanke på att enbart den ena produkten väger 3 kg. Inget svar alls.

    Fick sms-avisering idag att paketet redan kunde hämtas ut. Förväntade mig ett stort paket, då den ena produkten jag beställt var en stor legobyggsats till sonen. Blev lite förvånad när det bara var ett paket och ett litet sådant som jag kunde hämta ut. Frågade om det var två kartonger, men fick svaret från utlämningsstället att det bara var en kartong.

    Väl hemma när jag öppnar kartongen fanns bara den ena produkten, inget lego således. Men av följesedeln står det att de skickat båda produkterna...Ingen info om att legot är restat i lager. Ingenting... Telefonnumret som finns hänvisar bara till webbplatsens mejlformulär.

    Vad har hänt med detta företag? Vid tidigare beställningar har det fungerat klockrent med info och kundservice. Nu känns intresset av att ens han någon slags kundservice som obefintligt... Skämmes på er Lekmer!
    2 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för den saknade produkten och den bristfälliga informationen. Just nu genomgår vi en omfattande lagerflytt som gör att vi kan packa, plocka och leverera varor snabbare än någonsin. På grund av extremt högt tryck kan det ta lite längre tid att få svar vår kundtjänst. Vi hoppas på din förståelse. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    STOR VARNING!
    Har gjort en enda beställning på Lekmer och VARNAR ALLA för att handla på Lekmer av så olika många anledningar att jag knappt vet vart jag skall börja.

    1. De har ingen kundservice telefon. De utlovar mailsvar inom 24 timmar men ibland svarar de inte alls, ibland är deras svar helt irrelevanta och de förväntar sig att kunden gör allt jobb själv.

    2. Deras leveranstider är ett skämt. De utlovar leverans på 4-5 dagar och sista paketet dröjde mer än en månad!

    3. De delar upp sina leveranser i mängder av leveranser och i och med det får man som kund mängder av fakturor, för mina 7 artiklar fick jag 4 paket och 4 olika fakturor.

    4. De paketerar inte sina varor. Ett av mina paket skickades helt utan emballage och kom fram smutsigt. När jag påtalade det så svarade de inte på uppföljningsmailet.

    5. Ett paket skickades aldrig från Lekmer men de skickade en faktura ändå som jag tvingades betala. När jag påpekade detta skickade de en ny leverans OCH en ny faktura. Nu har jag tvingats betala samma vara 2 ggr och efter över 20 mail har jag fortfarande inte sett röken av mina pengar.

    Sammanfattningsvis - handla ALDRIG hos Lekmer, sämsta köpupplevelsen jag någonsin haft!
    En stjärna är en stjärna för mycket!
    2 mån sedan
  • Hej! Vi har extremt högt tryck just nu och det kan därför ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det sena svaret. I dagsläget har vi ingen telefonlinje men vi planerar på att införa det inom kort. På grund av vår omfattande lagerflytt tillkom det problem som förseningar och vi är hemskt ledsna för det. Leveranserna delades upp i flera omgångar så att du inte behövde vänta på produkterna när de fanns på lagret. Produkterna skickades så fort de kom in på det nya lagret. Det är tråkigt att du har fått en smutsig produkt, så ska det absolut inte vara. Du ska inte heller betala för en produkt som du inte har fått. Jag hoppas att du har fått all hjälp du behöver. Återigen vill vi be om ursäkt för det långdragna ärendet och alla fel som har uppstått på vägen. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställde för flera veckor sedan fyra filtar, fick en av dessa inom rimlig tid och resterande skulle komma senare. Några veckor därefter (13 april) fick jag ett leveranskvitto på resten av produkterna men jag har fortfarande inte fått några filtar. Enligt postens paketspårning transporteras paketet sedan 21 april och mitt lokala postombud har inte något paket. Skickade mail till er kundtjänst för en vecka sedan och fortfarande inte fått någon respons. Förstår att ni har någon slags lagerflytt men hur länge skall man behöva vänta på ett svar via mail? Var är mina filtar om de nu redan är skickade, kan man undra?
    2 mån sedan
  • Hej! Det låter som att ditt paket har försvunnit i postgången. Vi är hemskt ledsna för det. Vi har extremt högt tryck just nu och därför kan det ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi hoppas på att du har fått hjälp med ditt ärende. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en Baby Jogger City Lite med tillbehörspaket. När vi hämtade ut paketet var det bara vagnen som var skickad. I tillbehörspaketet var det bland annat regnskydd. Att ha en vagn i sverige utan regnskydd är rätt meningslöst.

    Fick ingen som helst info om att det inte skulle skickas eller vara slut på lagret. Fanns inne när vi beställde. Beställde tillbehörspaketet från en annan butik eftersom vi måste ha ett.

    Kontaktade lekmer om detta men fortfarande inget svar.
    2 mån sedan
  • Hej! Det är tråkigt att du inte fick med tillbehörspaketet och vi ber om ursäkt för den bristfälliga informationen. Vi hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende nu. Vi har extremt högt tryck nu och vår kundtjänst arbetar så snabbt som möjligt för att besvara alla mejl. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Vi beställde en barncykelsadel. Paketet var bristfälligt packat knappt, igentejpat. När vi öppnade kartongen låg alla delar spridda huller om buller, lådan för alla delar (skruvar mm.) hade gått upp och ramfästesskruvarna saknades. Jaja, tänkte vi det kan väl gå lite fort ibland. Vi hör av oss till kundtjänst så ordnar det sig... Det var EN VECKA sedan och inte ett svar! Så tråkigt.

    Handla inte här, kundservicen verkar inte ens finnas. På hemsidan finns inte ens ett telefonnummer enbart ett kontaktformulär, men det är nog ingen som tar hand om inkommande ärenden där. Borde svartlistas!
    2 mån sedan
  • Hej! Först och främst vill vi be om ursäkt för den dåliga paketeringen. Vi har extremt högt tryck just nu och därför tar det längre tid att få svar på mejl från vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för besväret och hoppas att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt. I dagsläget har vi ingen telefonlinje men det planerar vi att införa inom kort. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Jag beställde två varor från Lekmer som jag betalade för, dock så har Lekmer endast skickat en av varorna. Dom har inte lämnat någon information om/när dom ska skicka den saknade varan eller om/när jag får återbetalning för den saknade varan.

    Jag kontaktade Lekmer för 6 dagar sedan om detta men har fortfarande inte fått svar från dom. URUSELLT.

    Om Lekmer läster detta så får ni gärna svara mig vad ni gör åt detta.
    Ärende referensnummer är: 135698
    2 mån sedan
  • Hej! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för den bristfälliga informationen. Just nu har vi extremt högt tryck och därför kan det ta längre tid att få svar från vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för besväret och ser till att du får svar på ditt ärende omgående. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Aldrig mer Lekmer,se! Varning för detta företag, jag beställde och betalade leksaker den 21 april till dotterns födelsedag (som fanns i lager 1-3 dagars leveranstid) men 10 dagar senare fortfarande inget som har kommit. Har försökt att få ta i kundtjänst men det är helt omöjligt, varken via mail eller telefon. När jag tillslut fick svar via mail (från Danmark) så var det att "vi har skickat din försändelse och den kommer nog snart". Kollade med Posten och de hade inte fått in någon försändelse utan endast förhandsinformation om paketet. Som sagt, välj ett annat företag att handla leksaker av - långa leveranser (om man överhuvudtaget för sakerna) samt obefintlig kundtjänst!
    3 mån sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna för den försenade leveransen och vill självklart hjälpa dig. Om paketet inte har kommit fram på 10 dagar har det förmodligen försvunnit i postgången och det beklagar vi. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så får du hjälp. Vi har väldigt högt tryck just nu och det kan därför ta lite längre tid att få svar. Vh, Naim på Lekmer.se

  • Usel
    Jag beställde 4 varor.

    Efter några dagar fick jag meddelande att 3 av dessa som aldrig skickats skulle tas i retur och att lekmer drar "returfrakt" från dessa.

    Efter en dryg vecka får jag meddelande att den 4e varan är restnoterad.

    Svarar ej på kundtjänstmeddelanden inom utsatt tid. Inget telefonnummer på hemsida.

    Pengar fortfarande hos lekmer.

    Fin hemsida och bra erbjudanden inget värt om man inte hanterar affär.
    3 mån sedan
  • Hej! Givetvis ska du inte betala någon returfrakt för varor som du inte har fått. Vänligen kontakta vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ så får du hjälp. Vi har väldigt högt tryck just nu och därför kan det ta lite längre tid att få svar. Vh, Naim på Lekmer.se