★ 365 dagars öppet köp
★ FRI FRAKT över 1000 kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 9 år sedan
(data från 2014-10-01)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (9.06)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Perfekt nätbutik!
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Superbra att handla leksaker på nätet! Har dåligt med tid men vet vad jag skall ha så då fungerar nätet allra bäst. Lekmer har helt okej priser (inte superbra men bra) och bra sortiment. Funkar även som det skall med leveranserna. Rekommenderas!
    13 dagar sedan
  • Usel
    Detta företag få det sämsta möjliga poäng!
    Vi köpte som tur är bara 2 produkter, babysitter samt en skötväska.
    Babysittern vi köpte fanns inte, dom hade "fel" bild på deras hemsida så den returnerade vi. Ok kan bli fel inte hela världen... Väskan där emot den behöll vi...upptäckte snart att det fattas ett ligg underlag i den, vi meddelar Lekmer.se att det saknades. Dom skulle skicka ett omedelbart...Vi fick inget underlag på 2 veckor...Kontaktade Lekmer.se igen.. får då till svar OBS samma person jag pratat med "Kajsa" på kundtjänst så här:
    "Jag har inte hört att det skulle vara några konstigheter kring väskan från leverantören. Dock ser jag ingenting på vår hemsida om medföljande underlag. Jag har kontaktat leverantören igen för att se om de har skickat underlägget eller om det inte ska medfölja."
    Denna Kajsa har redan lovat att skicka den....
    Efter mycket om och men så skall dom skicka underlaget igen då det ska ingå..Har själv pratat med leverantören som bekräftar detta.. Vi har ännu inte fått vårat underlag....Köpet gjordes och på påpekades redan 30/6 om missen.. Så ca 2 månader senare har vi fortfarande inte fått underlaget...Så rekommenderar inte Lekmer.se till någon.

    Och till Lekmer.se så besvära er inte med att svara som ni gjort på resterande klagomål här med att ni beklagar och att man ska kontakta er kundtjänst.. För den fungerar absolut inte! Så avslutningsvis köp inget från detta företag!
    1 mån sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna över att ni drabbats av den långa hanteringstiden på grund av leverantörens försenade leveranser till er. Vi ska givetvis lösa detta omgående och kommer att kontakta er för att få ett avslut på det hela och givetvis kompensera er för det inträffade. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Levererade fel vara, och endast en av varorna jag beställde. Ville dock ha betalt för båda.

    Osmidig kundtjänst, endast via deras formulär som de inte svarar på.

    Rekommenderas EJ!
    2 mån sedan
  • Bäste kund, vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att vi har skickat dig fel vara. Vi skickar givetvis ut den rätta varan till dig omgående och helt utan extra kostnad med en bytesorder. Om du är vänlig och kontaktar vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi se till att lösa detta på bästa möjliga sätt! Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Löjligt dåligt, beställde en trehjuling, fick en annan vara, ingen möjlighet att komma i kontakt med butiken förutom mail formulär som inte fungerar.

    Nej, usch, har en besviken grabb hemma nu under semestern. Inte kul alls:(
    2 mån sedan
  • Bäste kund, detta låter inte alls bra och vi hjälper dig hemskt gärna med detta omgående! Frågeformuläret ska det inte vara något problem med och vi ber dig vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi se till att skicka ut den riktiga varan omgående! Vh, Philip på Lekmer.se

  • Utmärkt
    Tycker det är komiskt att så mycket folk gnäller på leveranstiderna. Det är inte hemsidans fel att era grejer kommer sent, det är leveransbolaget, tex posten, DHL, TNT eller UPS. Att lägga en beställning på nätet tar 3 sekunder? Att behandla den tar betydligt längre tid. En person ska plocka, packa och skicka den. Tycker det är tragiskt att se alla "Usel" recensioner hos alla webshoppar. Testa jobba som lagerarbetare innan ni gnäller får ni se hur jävla mycket det är att göra. Dessutom är allt så billigt. (jag jobbar inte hos lekmer, men vill förmedla till alla tards.)
    2 mån sedan
  • Usel
    Beställde sandaler till barnen då Lekmer var en av de få butiker som hade de önskade modellerna och storlekarna. Betalade i förskott och blev utlovad leveranstid 1-3 dagar. Fick ett paket någon dag senare men detta innehöll inte mina varor utan varor som skulle till en helt annan kund och både min och den andra kundens följesedlar. Har sedan dess försökt komma i kontakt med Lekmer men får inga svar. Gissar att det nu är två ordenligt missnöjda kunder, jag som fått helt fel varor och den andra kunden som helt saknar sin leverans.

    Uppdatering: Fick till slut respons men bara med svaret att jag får ta kontakt med cdon avseende detta ärende, trots att vi lagt ordern via lekmers hemsida. Tyvärr är betyget redan så lågt att det inte går att sänka.
    2 mån sedan
  • Bäste kund, detta låter så klart inte alls bra och vi beklagar verkligen det inträffade! Det är verkligen inte okej att vi levererar fel paket som är avsedd till en annan kund. Vår kundtjänst har varit tungt belastad och vi arbetar fortfarande väldigt hårt med att besvara alla kunder så snabbt vi bara kan och vi hoppas att du har förståelse för detta! Finns det något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så vi kan hjälp dig. Vh, Philip på Lekmer.se

  • Bra
    Jag ville komma i kontakt med Lekmer omedelbart när jag hade lagt min order för att kunna ångra den. De garanterar svar från kundtjänst inom 24 timmar (48 timmar vid kampanjer, vilket de verkar ha hela tiden enligt alla reklammail som nu finns i inkorgen), men efter en veckas väntan på ett svar har jag fortfarande inte hört någonting från dem.

    UPPDATERING: Fick ett för mig positivt svar efter exakt en vecka, så betyget åker upp ett par snäpp. Tveksam om jag kommer att beställa igen, eftersom det verkar vara så svårt att komma i kontakt med dem.
    2 mån sedan
  • Bäste kund, vi beklagar om svaret från vår kundtjänst dröjt. Vår kundtjänst har legat under hårt belastning och vi gör allt vi kan för att besvara alla kunder i turordning och på bästa möjliga sätt. Vi hoppas att du har förståelse för detta! Självklart är det inte okej att svar ska dröja så pass länge. Om det finns något mer vi kan stå till tjänst med ber vi dig vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi se till att hjälpa dig snarast möjligt! Vh, Lekmer.se

  • Acceptabel
    OK site, även jag tycker att jollyroom är tydligare och enklare hittar artiklar. Inga problem med betalning och paketet skickades inom riklig tid. Storleksangivelse på tretorn barnstövlar stämmer inte med tillverkarens måtttabell, det skiljer sig 2 storlekar!
    Därför behövde jag göra ett byte, och nu blev det väldigt otydligt. Efter ett paradgata fick jag en mail om returmeddelsnde där originalfaktura blev sänkt med bytesproduktens belopp. Däremot får jag inga besked om det kommer skickas ut ett byte eller innebär detta att jag ska köpa nån annanstans. Dessutom finns det inga telefonkundtjänst, utan enbart mail!
    Riktigt dåligt...
    5 mån sedan
  • Bäste kund, det låter inte alls bra att du mottagit en produkt i fel storlek och för detta ber vi så klart om ursäkt! Vi arbetar ständigt med att försöka förbättra kommunikationen gentemot kunden och vi tackar dig för ditt omdöme. För att komma i kontakt med vår kundtjänst fyller du i formuläret på http://lekmer.se/kundtjanst/. För tillfället har vi ingen kundtjänst över telefon, utan endast e-post. Vi besvarar alla kundärenden inom 24 timmar, men oftast går det betydligt mycket snabbare än så. Ha en fin dag! Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Snabb leverans men min e-post adress såldes eller läcktes ut till spam nätverk vilket kundtjänsten inte tog som ett allvarligt problem.

    Handlar det om läckage, dvs att deras kunddatabas blivit hackad, så kan det ju röra sig om mer än e-post adresser som läckt ut. Handlar det inte om läckage är de antingen ett oseriöst företag som helt enkelt säljer adresserna vidare eller så har de en anställd som borde få sparken.

    Jag gav dem en e-post adress som var helt unik för dem, därav att jag med 100% säkerhet kan säga att läckaget har skett på deras sida och inte någon annan stans.
    6 mån sedan
  • Bäste kund, självklart är det mycket tråkigt att ni mottagit spam till er e-post adress. Lekmer varken säljer eller ger ut våra kunders e-post adresser till någon annan, utan dessa används enbart av Lekmer. Har ni fler frågor ber vi er vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi se till att hjälpa er på bästa möjliga sätt! Vh, Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    Snabb leverans. Dåliga produktbeskrivningar. Kass kundtjänst.
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra service snabba leveranser samt stort utbud.
    6 mån sedan
  • Usel
    Kundtjänsten är värdelös.
    Finns inget telefonnummer att ringa till kundtjänst. Sedan lovar dom "svar inom 24 timmar" genom mailen. Men det kan man glömma.
    Förra gången fick vi svar av någon dansk kundtjänstmedarbetare som vi inte förstod mycket utav!
    Det som gör att betyget sänks ytterligare är just det att dom förutom att vara väldigt sega på att svara kundtjänstärenden genom mail, att dom dessutom "lovar svar inom 24 timmar" på hemsidan.
    Nej, där man handlar ska man också utan problem kunna reklamera/returnera varor man inte är nöjd med.
    Skickade även ut fel returettiketter. Vi skulle returnera ett barnvagnspaket som levererats i 5 olika paket. När dom efter lång väntan skickat returetiketterna så fick vi bara en. Vilket inte går att skicka tillbaka dom fem paketen med...
    6 mån sedan
  • Bäste kund, detta är så klart inte okej och vi är ledsna för att vi inte har kunnat besvara ert kundärende i tid. Vi strävar alltid efter att besvara alla kundärenden inom 24 timmar och oftast går det betydligt mycket snabbare än så. Under vissa perioder blir vår kundtjänst hårt belastad och detta påverkar svarstiden negativt. Vi ber om ursäkt för detta och vi arbetar hårt för att hjälpa alla kunder i turordning. Vi ber er vänligen kontakta vår kundtjänst www.lekmer.se/kundtjanst på nytt så ska vi se till att hjälpa er vidare med detta ärende. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Beställde en cykel till dottern på hennes födelsedag, efter 5 dagar har paketet inte rört sig ur fläcken, efter kontakt med Lekmer's kundservice får jag efter ett dygn veta att paketet är borta, dom frågar mig då om jag vill att dom ska skicka en ny cykel, varpå jag säger att det vore ju bra, då jag redan betalat för den. Ytterligare 24 timmar passerar och jag får nu veta att paketet är hittat och att dom ska skicka det till mig idag. Dom erbjuder dessutom 15% ytterligare rabatt, vilket jag självklart tackar ja till, men detta ser jag som en väldigt liten tröst då dotterns födelsedag blev ett kaos tack vare detta. Mycket missnöjd.
    6 mån sedan
  • Bäste kund, detta är självklart inte okej och vi beklagar den långa leveransen och hantering av ert paket. Vi strävar alltid efter att leverera våra paket inom utsatt tid och normalt har ni ert paket inom 1-3 arbetsdagar. I vissa fall kan det tyvärr hända att paket blir försenade eller tappas bort, vilket förstås inte är okej! Vi ber återigen om ursäkt för detta och ber er vänligen kontakta vår kundtjänst www.lekmer.se/kundtjanst på nytt om ni önskar att vi hjälper er vidare med detta ärende. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Jag är en ganska van näthandlare och jag kan irritera mig på nätbutiker som ger dåliga leveransbesked och som anger att produkter finns i lager med sedan visar det sig att produkten finns hos någon underleverantör.
    Man bör vara tydlig med att lagersaldo inte avser eget lager utan eventuella underleverantörer.
    I mitt fall resulterar det i sen och utebliven leverans.
    7 mån sedan
  • Vi beklagar ifall det varit felaktigt lagersaldo vid er beställning. Tyvärr sker inte uppdateringen av lagersaldot i realtid, utan med jämna mellanrum och det gäller givetvis vårt eget lager. Vi är hemskt ledsna ifall det har påverkat er leverans och ber er kontakta kundtjänst via www.lekmer.se/kundtjanst så att vi kan hjälpa er på bästa sätt. Vh, Lekmer.se

  • Utmärkt
    Ett bra utbud av saker, och bra priser.
    att saker skickas från olika lager och det ibland tar lite tid får man räkna med, o se till o beställa i tid.
    min ena vara kom redan dagen efter och den andra tog två dagar, så jag är supernöjd! =)
    8 mån sedan
  • Usel
    Har man en kundtjänst som bara baseras på mejlsvar så måste man jobbare snabbare än Lekmer. Beställde och såg i orderbekräftelsen att jag köpt en lila dress, som såg blå ut på bilden. Mejlade för att makulera ordern. Nu har det gått 48 H, fortfarande inget svar från kundtjänst, och paketet är på väg, vilket innebär returfrakt för 80:- för min del...
    Blir aldrig mer Lekmer för min del i allafall.
    8 mån sedan
  • Bäste kund,

    Vi beklagar verkligen den långa svarstiden som uppstått under julhelgerna. Kundtjänst gör sitt absolut bästa för att fortast möjligt och på bästa sätt lösa alla kundärenden som kommer in. Ni ska självklart inte behöva betala returfrakt ifall det felat från vår sida. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Jag köpte en Maxi-Cosi, Pebble från er den 13 December som jag betalade med mitt kreditkort (från lekmer.dk då jag bor i Köpenhamn), och ni skickade en pulka till mig.

    Jag öppnade ett ärende hos er, via webben förstås då ni inte har ett telefonnummer man kan ringa, skickade tillbaka pulkan som ni begärde, och ni lovade att ni skulle skicka min Pebble snarast.

    Igår fick jag en faktura ifrån er, på stolen jag redan har betalat för men inte fått, så nu har jag betalat för en stol, fått en faktura på en till och fortfarande inte fått stolen.

    Hittils har detta kostat mig 800Kr då jag var tvungen att hyra en stol från Hertz, pga er, samt flera arbetstimmar som kunde ha används betydligt bättre.

    Det jag undrar är, hur tänker ni fixa detta problem, och hur sjutton ni kan vara så här inkompetenta? Man behöver ju anstränga sig för att klanta sig så många gånger på raken för samma fd lekmer kund.
    8 mån sedan
  • Bäste kund,
    vi beklagar innerligt ifall ni fått fel vara skickad till er. Vi löser självklart detta åt er på bästa möjliga sätt och ber er kontakta vår kundtjänst via www.lekmer.se/kundtjanst så att vi kan se närmare på ert ärende. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Att det är dagen efter julafton och mina systerbarn ännu inte fått sina julklappar men att jag fått en utvärdering säger väl allt. Mycket dåligt upplevelse. Paketet har försvunnit och lekmer svarar inte på mail. Om man sätter ut ett datum där man garanterar att paketet ska komma fram innan jul så ska man hålla det.
    9 mån sedan
  • Vi beklagar verkligen ifall ni inte mottog ert paket innan julafton. Enligt den leveransinformation vi fått från Posten, skulle alla beställningar lagda innan 18/12 hinna fram i tid, men tyvärr måste något hänt på vägen.
    Kundtjänst besvarar alla mail så fort som möjligt i turordning men har för närvarande väldigt hög belastning. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Snabb och bra leverans MEN totalt värdelös kundtjänst som inte verkar vara intresserad av att hjälpa sina kunder. Fått två likadana produkter levererade och tog kontakt via forumläret på hemsidan för över en vecka sedan fortfarande inget svar.
    9 mån sedan
  • Vi besvarar på alla mail inom 24 timmar och givetvis vill vi hjälpa alla våra kunder på bästa möjliga sätt. Det låter som något annat har felat tekniskt ifall ni inte har fått svar på så lång tid, vilket vi beklagar. Vänligen återkom till kundtjänst igen via www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa er med ert ärende. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Urusel service. Ljuger om vad det kostar att skicka tillbaka. Allt för att dom ska få mer pengar. Aldrig mer
    Handla nån annanstans om ni vill ha service.
    10 mån sedan
  • Hej! I våra ordervillkor framgår att en returavgift tas ut vid ångrat köp. Vh, Lekmer.se

  • Acceptabel
    Låga priser - dålig kundservice
    10 mån sedan
  • Hej! Vi beklagar ifall ni känner att ni fått undermålig service och ber er att kontakta oss via www.lekmer.se/kundtjanst så att vi kan titta närmare på ert ärende. Vi vill alltid hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Detta måste vara det mest oseriösa företag jag stött på under alla år på internet. Jag beställde en produkt den 20 oktober, den fanns då i lager. De hade slagit på stort och hade stor kampanj, med produkten till ett bra pris. När jag tittade några dagar senare fanns den fortfarande i lager. Det skulle ta 1-3 arbetsdagar att få leveransen. När det gått en vecka fick jag ett meddelande att produkten var slut och att jag inte skulle få någon leverans. De hade alltså bara påstått att produkten fanns i lager och till och med angett ett antal. Antagligen ett sätt att ha något att locka med för att få in folk i butiken. Oseriöst så det förslår. Meddelandet jag fick var också av det sämre slaget. Väldigt torrt och det gick inte att svara på det. Men det förstår man ju att den typen av ljusskygga företag inte vill stå till svars för sitt lurendrejeri.
    10 mån sedan
  • Hej! Det låter som att det vid tiden för er beställning varit felaktigt lagersaldo eller att vi av någon annan anledning inte kunnat leverera varan till er. Vi ber er att kontakta vår kundtjänst via www.lekmer.se/kundtjanst så att vi kan se närmare på ert ärende och hjälpa er på bästa sätt.
    Vh, Lekmer.se

  • Mycket bra
    Är nöjd hit tills.
    Tycker att det borde finnas direkbetalning.
    10 mån sedan
  • Perfekt
    Aldrig några problem. Stort utbud, bra priser, snabba leveranser, duktig kundservice.
    10 mån sedan
  • Dålig
    Lite dyra även om de delar ut rabattkoder.. :/
    11 mån sedan
  • Hej! Vi försöker alltid se till att hålla låga priser i vårt sortiment, men kan tyvärr inte ha lägst pris på samtliga produkter. Vh, Lekmer.se

  • Perfekt
    Stort utbud, bra priser och väldigt smidig hemsida. Rekommenderas starkt!
    11 mån sedan
  • 2013-10-02 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Beställde en vara ifrån, det stod leveranstid 1-3 dagar. Det tog 1 vecka för dem att leverera. Jag skickade ett mail till kundtjänsten, som de inte tog sig tid att svara. Jag skulle inte rekommendera någon att köpa ifrån lekmer.
    1 år sedan
  • Bäste kund, det låter inte alls bra att det tagit så lång tid för er att få er leverans. Har det gått flera dagar utan svar från oss, måste någonting ha blivit galet då vi besvarar alla mail vi får in. Vi beklagar verkligen det inträffade.
    Ni får gärna kontakta oss via www.lekmer.se/kundtjanst ifall ni har fler funderingar kring detta. Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Mycket missnöjd med min beställning varorna motsvarade inte min förväntan för att det inte var beskrivna på hemsidan. Jag gjorde då ett antagande som visade sig felaktigt. Mycket grötig hemsida som inte går att sortera och filtrera efter produkter.
    Från början fick jag inget spårningsnummer utan först när jag mejlat kundtjänst som jag fick det. Jag blev aldrig meddelande om att de inte kunde hålla leveranstiden (tog över 5 dagar).
    När jag ringde och ville ångra min order var det inte möjligt trots att hon i kundtjänst inte kunde säga mig om varorna gått iväg eller inte. Mycket otrevlig person i kundtjänst.
    1 år sedan
  • Bäste kund, vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Vi skulle uppskatta om du kan kontakta vår kundtjänst på nytt via följande länk www.lekmer.se/kundtjanst. Tack på förhand! Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Köpte två köpkort på letsdeal á 500 kr. Mailade dom och frågade om dom kunde sammaslå dessa så jag kunde göra en beställning = en fraktkostnad. Detta gick inte.

    Då jag gjorde beställningarna så kom jag upp i 477 kr på den ena. Även om jag hade 500 kr köpkort så drog man inte av resterande 23 kr från frakten, utan den debiterades fullt pris!

    Det handlar inte om 23 kr utan om principen.

    Sista gången jag beställde nånting från denna oflexibla, snikna webaffär.
    1 år sedan
  • Bäste kund, kontakta gärna vår kundtjänst på nytt via www.lekmer.se/kundtjanst. Villkoren angående ditt presentkort ska givetvis ha framgått redan när du köpte din deal. Tack på förhand! Vh, Lekmer.se

  • Dålig
    Beställde en joggingvagn som enligt hemsida och kundtjänst skulle finnas i lager. lekmer.se utlovar 1-3 dagars leveranstid men 2 veckor senare har den fortfarande inte levererats. Jag är inte imponerad.
    1 år sedan
  • Bäste kund, det låter inte alls bra det du beskriver. Kontakta vår kundtjänst omgående via www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig vidare med ärendet. Tack på förhand! Vh, Lekmer.se

  • Usel
    Jag köpte en bilbarnstol som var på kampanj denna vecka - sen få jag några timmar senare en mail att den fanns inte på lagret och om evtl. pengar var reserverat så kommer det och tar 14 dagar före jag få de tillbaka. Ingen ledtråd om de förväntar sig denna bilbarnstol tillbaka eller om de kommer meddela mig när den finns igen. Sen ska man sig ju fråga varför jag kunde köper den överhuvudetaget när den inte finns på lagret?!

    Sen har de tagit 2xgånger pengar från mitt konto! Och det är 2 olika belopp - skrev en mail till deras kundtjänst, som lovar att de svarar inom 24 timmar men inget svar än :(
    1 år sedan
  • Hej alex_soca, det ska inte vara möjligt att handla produkter som inte finns i lager. Något har gått fel. Om du inte redan kontaktat kundtjänst vill vi be dig göra det via lekmer.se/kundtjanst så hjälper vi dig omgående. Vi ber om ursäkt för de besvär vi orsakat dig. Vänligen, Lekmer.se

  • Perfekt
    Enkelt att shoppa, snabb leverans! Ofta kampanjkoder ute som ger en extra bra pris dessutom! :-)
    1 år sedan
  • Dålig
    1-3 dagar anger Lekmer.se som leveranstid med undantag för storhelger. Beställde en Kettler Speedy Princess springcykel till min dotter i söndags och idag torsdag har jag ännu inte ens fått bekräftelse om att de börjat behandla ordern vilket jag i kontakt med deras kundtjänst vart utlovad i tisdags kväll. Trodde företag i stora CDON gruppen förstod vikten av att hålla leveranstid, nu avvaktar jag en förklaring från dem men kan de inte leverera senast imorgon fredag innan jag tar med mig familjen på semester avbokar jag denna och plockar upp en på Clas Ohlson istället!
    1 år sedan
  • Dålig
    Har beställt många gånger och aldrig fått mina varor som utlovat inom 1-3 dagar. Har tagit minst 1 vecka varje gång.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Inget fel på produkterna men det är för dåligat att inte klarar av att leverera varorna i tid. Lekmer anger 1-3 dagars leverans med undantag för kampanjer och storhelger, men det är ett löfte som de inte håller. Väljer någon annan butik i fortsättningen.
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Beställde varor tidigt måndag morgon för att vara "säker" att de skulle komma innan en födelsedag på lördagen.
    Men de skickades inte iväg från lagret förrän onsdag, det i kombination med postens snigelfart gjorde att det kom på fredag eftermiddag. I sista minuten..
    Det verkar ta totalt en arbetsvecka tills man får beställningen i sin hand, så beställ i god tid.
    I övrigt var varorna felfria och tiill ett bra pris.
    1 år sedan
  • Dålig
    Ganska snabb leverans.
    När vi skulle skruva ihop en av produkterna upptäckte vi flera fel på den. Bland annat så var färgen på lekvagnen avskavd, täckte dåligt på flera ställen samt andra kosmetiska fel.

    Försökte kontakta dem via mejl men det fanns endast ett formulär på hemsidan för ifyllnad. De lovar att svara inom 24h och de utnyttjar varenda minut av den tiden. På mitt första svar sa de att de inte kunde se vilken order det gällde trots att jag fyllde i det i formuläret. Nästa svar som kom efter nästan ett dygn var inte fullständigt och trots att jag svarade direkt tog nästa svar nästan ytterligare ett dygn. Jag bad att få mejla bilder i varje mejl men först efter 5 mejlsvar bad hon om bilder på problemet.

    Jag fick till slut en utbytesprodukt som var ännu sämre och som jag packade ner och skickade tillbaka. Jag ringde till slut till kundtjänst och förklarade mitt problem men de verkade knappt förstå ändå trots att jag uppgav ärendenummer och problem.

    För att slippa att skicka fler otympliga paket erbjöd jag mig att behålla den minst fula av produkterna mot någon form av kompensation då det tar oerhörd tid att packa ner, hämta ut leverans och skicka tillbaka. Fick 15% om jag behöll den. "Det blir 89.85 kr tillbaka", sa hon.

    Jag kommer aldrig någonsin rekommendera någon att handla hos lekmer.se. Min uppfattning är att personalen är för ung och kan för lite om kundrelationer för att jag ska känna mig trygg med att handla där igen. Dessutom var utbytesprodukten jag fick ännu sämre än första produkten som jag klagade på.

    Och precis som någon annan skrev så knappade vi in en rabattkod som "GLÖMDES" bort åp något märkligt sätt. Vi fick själva ringa och påtala detta. Känns oseriöst rakt igenom - synd!
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för det som har hänt. Det du beskriver låter givetvis inte bra alls. Återkom gärna till vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ igen så ska vi omgående gå igenom ärendet på nytt och vi hoppas att du kan ge oss en ny chans att bevisa att vi kan bättre. Tack på förhand! Vh, Lekmer.se

  • Perfekt
    La en beställning och hade lite strul pga jag glömde skriva in lite uppgifter, kontaktade kundtjänst som hjälpte mig snabbt och lätt utan klag även om jag själv kunde vara att skylla för misstaget :)
    Tummen upp!
    1 år sedan
  • Usel
    Riktigt uselt
    1 år sedan
  • Hej, vi på Lekmer vill att du som kund ska vara nöjd när du handlat hos oss. Återkom gärna till http://lekmer.se/kundtjanst med vad du inte var riktigt nöjd med så ska vi försöka hjälpa dig.

    Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Mycket lång leveranstid. Skickar massor med spam utan synlig unsubscribelänk.
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för detta.

    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst så hjälper vi dig omgående.

    Med vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    9 dagar för att få hem produkterna är under all kritik. Sen använde jag en rabbatkod som jag hade fått utav cdon. Jag registrerade rabbatkoden på hemsidan och såg att man hade dragit av 100 kr men den rabatten var inte dragen på fakturan som kom hem till mig. Nästa gång så använder jag mig av någon av konkurrenterna istället.
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för den långa leveranstiden.
    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst så hjälper vi dig omgående med ditt ärende.

    Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    håller med tidigare inlägg om otroligt lång leveranstid. Julen kan väl knappast komma som en överraskning ! läste även inlägget om fakturering men det är väl klarna som har hand om det å dem är otroligt känsliga.
    Jag la in beställning 10/12 men ingen paket på väg förrän 19/12! Notera även att allt fanns på lager. Otroligt kass!
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för den långa leveranstiden. Vi har haft väldigt högt tryck på vårt lager vilket ha medfört en del förseningar.

    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst om du har några frågor eller funderingar så ska vi hjälpa dig på bästa sätt.

    Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Ganska dålig
    Väldigt lång leveranstid. Fem dagar innan ordern skickas iväg och ytterliggare två dagar innan man kan hämta varan på sitt serviceställe, inte OK om man ser till dagens standard med E-handel!
    I övrigt var varan i bra skick och utan nåt att klaga på.
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för den långa leveranstiden. Vi har haft väldigt högt tryck på vårt lager vilket ha medfört en del förseningar.

    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst om du har några frågor eller funderingar så ska vi hjälpa dig på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Jag beställde endast varor som fanns i lager trotts det tog det 5 dagar innan ordern behandlades. Vilket innebär en led tid på 7-8 dagar i bästa fall. Sabba leveranser enligt hemsidan. Relativt vadå? Kan inte rekommendera såna tröttjönsar.
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för den långa leveranstiden. Vi har haft väldigt högt tryck på vårt lager vilket ha medfört en del förseningar under Julen.

    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst om du har några frågor eller funderingar kring ditt ärende.

    Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde på en söndag och får beskedet nu, 19:30 fredagen efter beställningen, att de precis börjat hantera min beställning. Mer än 5 arbetsdagar (8-17) efter beställning innan de ens börjar hantera min beställning är inte OK. Kan inte bli annat än ett uselt betyg
    1 år sedan
  • Hej, vi ber om ursäkt för den långa leveranstiden vi haft under Julen då vi har väldigt högt tryck på vår lager vilket medfört förseningar.

    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst om du har frågor eller funderingar kring ditt ärende.

    Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Betalade fakturan från Lekmer EN dag efter fakturadatum och fick då betala ränta och påminnelseavgift för påminnelsen som kom två veckor senare. Glöm att jag handlar hos er någon mer gång.
    1 år sedan
  • Hej, vi vill börja med att be om ursäkt för detta.

    Vänligen återkom till http://lekmer.se/kundtjanst så ska vi omgående hjälpa dig med detta.

    Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Utmärkt
    Varan är levererad och befinner sig i klanderfritt skick. Köpte den betydligt billigare med aktuell rabattkod. Ett litet, litet avdrag för att e-mailet med leveransinformation kom något sent (andra dagen efter beställning). Annars inga problem!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, allt kom enligt beställningen, inget att anmärka..
    1 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans. Bra priser. Stort utbud och låg frakt eller ingen frakt alls om man handlar över 1000:- Återkommande kund och lika nöjd varje gång!
    2 år sedan