Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej verksam

Prisjakt har ännu inte bekräftat butikens existens, verksamhet eller hemvist.

Representerar du denna butik? Klicka här för att kontakta oss!

Detaljerad information PC City Komponentcenter har fått betyget (0.00)
Sortera efter:
  • 2013-04-19 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    PC City har alltid varit bra och service vänliga när jag haft med dem att göra!
    3 år sedan
  • Usel
    Anländer aningen sen pga Prisjakts karantän innan man kan fylla i omdömen.

    Jag är dock inte överraskad att dom inte längre är verksamma, hann beställa 2 ggr och garanterade snabb leverans. 8 dagar är inte snabb leverans! Värt att nämna är att det var nog för många kockar inblandade och företagspaket från DPD skickades till privatpersoner vilket tillade några extra dagar på själva leveransen.

    Farväl Komponentcity, good riddance.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställde ett tv-kort MSI DVB-T, v.3. De var snabba, det skedde en liten förvirring vid hämtningen, men egentligen ingenting som drabbade mig. De var oerhört snabba och servicevänliga.
    5 år sedan
  • Ganska dålig
    Eftersom denna butik kommer att stänga portarna ihop med PC Citys nerstängning av sina fysiska butiker så har en del leverantörer dragit sig ur. Detta gjorde att orderna jag la (ett par dagar innan nyheten kom ut) fick ruttas om till andra leverantörer.
    Under tiden detta sketta fick jag ingen information alls. Det var inte förren jag tog kontakt med dem efter en dryg vecka som de återkom till mig med mer info om hur läget var.
    Produkterna ska skickas från den nya leverantören i dagarna och jag får mina prylar.
    Det som drar ner betyget är den obefintliga kommunikationen när en order strular till sig och det kommer att ta mycket längre tid att skicka än väntat. Här bör de skicka ut ett brev där info om förseningen finns med. Det är bättre att veta att ngt blir försenat pga leveransproblem än att inet få ngn info alls.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Helt outstanding service!
    Beställde en hårddisk hos komponentcenter för ca 3månader sedan, allt gick smidigt och snabbt... Förra veckan började denna hårddisk krångla och jag kontaktar komponentcenter. Jag får en leverans sedel av dom och dagen efter jag fått denna, samma dag som jag skickade iväg den trasiga hårddisken, så kommer jag hem och upptäcker att jag har ett paket att hämta ut. Detta visar sig vara en helt ny hårddisk som dom skickat innan dom ens fått in min gamla! Helt kanon! 10/10
    5 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställde lite smått och gott här ifrån för en tid sedan. Lade min order och den börjades behandlas på onsdagen vilken klart är i senaste laget. Ordern skickades iväg först nästa vecka och när den kom fram saknades det en komponent.

    Man försöker framgå professionellt men lyckas inte alls nå upp till sådana nivåer när man inte ens kan ta sig tid att svara på ett mail innom 24h.

    Varorna jag fick fungerade bra.
    5 år sedan
  • Acceptabel
    För många "kockar" gör att det kan bli en rejäl soppa!

    Komponentcenter är en underavdelning till PC City. Har ett eget lager, men utnyttjar även ofta andra underleverantörer för distribution direkt till kunderna. Ekonomiadministrationen är utlejd till ett danskt företag.

    Oftast fungerar det nog trots allt bra, även om lagersaldon inte blir helt tillförlitliga.

    Själv råkade jag i alla fall ut för en soppa efter att jag beställt RAM-minne i höstas:
    - Ganska omgående levererades det beställda direkt från deras eget lager. Så bra man kan önska!
    - Efterföljande arbetsdag får jag ytterligare en leverans, med samma innehåll men från en annan avsändare. Dubbel sändorder hade gått ut.
    Jag klurade på vad jag skulle göra, och valde att avvakta.
    - Efter några veckor fick jag epost från PC City där man konstaterat att jag fått dubbel sändning. Ville jag returnera överskottet eller ha en faktura? Jag valde retur, fick via epost en paketetikett som adresserade paketet med den ursprungliga leverantören som avsändare och PC City som mottagare. (Jag blev på så vis formellt bara speditör för minnet som PC Citys lager köpte av underleverantören.)
    Jag paketerade det hela snyggt, postade och kontrollerade att det blivit registrerat på posten. Epostade min kontakt på PC City, som tackade för hjälpen. Trodde att ärendet var överspelat för min del, så jag raderade hela epostväxlingen. Dumt!
    - Ytterligare några veckor senare får jag ett brev från Danmark. Det är en betalningspåminnelse för fakturan för det extra minnet. Alltså den faktura som enligt tidigare kontakt inte skulle skapas...
    Jag epostar fakturaavdelningen och bestrider kravet. Får ingen respons förrän...
    - Efter ytterligare några veckor får jag ett nytt brev. Den här gången är det ett varsel om att ärendet går till inkasso om jag inte betalar inom någon vecka.
    Nu försöker jag nå dem via telefon. Slussas runt mellan några olika danska kvinnor innan jag hamnar hos en skånska som tar emot mitt ärende, lovar att föra det till rätt person som skall ta kontakt med mig när fakturan makulerats.
    - När veckan gått har jag fortfarande inget hört. Nytt försök att nå fram i telefon. Efter att ha fått veta att det danska kontoret stängt för julledighet (det är 23/12) ringer jag ett annat nummer och hamnar rätt på en gång! Nu är det en annan skånsk dam jag pratar med, och äntligen börjar det rörar på sig. Hon senarelägger betaldatum på fakturan med några månader och kontaktar den säljare som står namngiven på fakturan. (Inte samma person som jag haft kontakt med tidigare.) Han i sin tur kontaktar mig för att få reda på mer.
    Eftersom jag raderat all tidigare epostväxling minns jag varken namnet på tidigare kontaktperson, kollinummer på paketet eller exakt leveransadress. Jag vet att den jag hade kontakt med hade fått fakturan från underleverantören.
    Trots idogt sökande lyckas den "nye" säljaren inte spåra minnet jag returnerade, men ger upp efter några månader och krediterar fakturan.

    Jag lade min beställning 1/10.
    Första leverans 3/10.
    Retur 6/11, då borde ärendet varit avslutat för min del.
    Tre månader senare, i början på februari, var ärendet äntligen avslutat...
    5 år sedan
  • Usel
    Köp inte här! har bara haft problem med komponetcenter. beställde datordelar i höstas. fel i lagersaldo gjorde att jag fick göra nya beställningar på grafikkort och dvd-brännare. det nya grafikkort som jag sedan beställde var det också fel på i lagersaldot, och jag fick göra en tredje beställning som till slut kom igenom. även de delar som de hade var mycket sena, runt 2 veckor. ofta får man ringa och tjata på dem innan de tar tag i ens order. Oftast svarar de inte på mail. Det tog drygt en månad innan jag kunde bygga ihop datorn.
    Jag lovades att inte behöva betala någon extra frakt för mina extra ordrar. Men dom "missade" att betala tillbaka en av ordrarna, och är fortfarande skyldiga mig 85kr.

    För en vecka sedan beställde jag ett chassi som enligt hemsidan skulle finnas på lager. Idag ringde jag dem och frågade vart det hade tagit vägen. Återkommer, svarade dom. Fick senare ett mail där det stod "ordern krediterad. Produkten går ej att få tag på."
    Fel i lagersaldot igen alltså.
    Det här är pajaser. köp inte här. ge hellre några kronor mer någon annanstans så du vet att du får det du beställt
    5 år sedan
  • Acceptabel
    Byggde ihop en dator nyligen med komponenter från ett gäng olika butiker, och tyvärr var Komponentcenter den svagaste länken i den kedjan. En hårddisk var restad och jag fick ingen info om detta, utan satt och väntade och väntade med alla andra prylar från andra butiker redo för byggande. Till slut, efter att jag själv kontaktat butiken, fick jag veta hur det låg till. Irriterande, och mitt datorbygge blev ett par veckor försenat pga Komponentcenter.

    Kundtjänst var dock tillmötesgående och trevliga när jag ringde, jag fick avbeställa disken genast och fick pengarna tillbaka.
    5 år sedan
  • Bra
    Fraktpriserna som PC City angav här på Prisjakt stämde inte med verkligheten. Efter att PC City fått kännedom om detta ska dom ha rättat till problemet. De har även erbjudit kompensation och även om jag inte är intresserad av kompensation så visar det på att företaget faktiskt är måna om sina kunder och ser kunderna som en tillgång. Det är värt en hel del ifall det skulle uppstå något problem när man handlar.

    Leveransen kom snabbt och produkten var väl paketerad. Ett önskemål är dock att om man väljer "postpaket" i webbutiken så bör försändelsen skickas med Posten AB ifall man önskar hämta det på Postens utlämningsställe. I mitt fall kom leverans med Schenker. Det spelade ingen roll i mitt fall för Schenkers utlämningsställe ligger ungefär lika långt bort.
    5 år sedan
  • Knappt godkänd
    Beställde en vecka sedan (21 januari) 1st moderkort och 3 IDENTISKA minnen. Jag hade kryssat i "Ej Delleverans" och på fredagen(23 januari) kommer endast mitt moderkort och inga minnen. Ringer och klagar och dom säger att minnena är skickade. På måndagen(26januari) anländer mitt paket, Men det inehåller bara 1st minne. Kontaktade dem igen och dom ber om ursäkt och säger att dom ska fixa det så snart som möjligt. Och nu idag fredag(30 januari) får jag ett sms att dom skickat det. Nu undrar jag bara om dom skickar 2 packet. ett för varje minne. Helt oacceptablet. Men dom har en trevlig kundservice och det får dom ett plus för.
    5 år sedan
  • Bra
    Jag beställde Cooler Master 4-in-3 STB-3T4-E1-GP men fick Cooler Master 4-in-3 STB-3T4-E3-GP. De svarade inte på mail om varför. Men att jag fick en annan modell är ingen större grej för min del, för funktionen är densamma.
    Beställningens gjordes 2008-12-15 och jag kunde hämta paketet 2008-12-17.
    5 år sedan
  • Tack wicke för dittinlägg. Vi beklagar verkligen att du fått fel produkt även fast det i ditt fall inte gjorde så mkt. Här kan vi bara skylla på den mänskliga faktorn där ett felplock har gjorts. Detta kan tyvärr hända men tillhör ovanligheterna. Vi hoppas dock att den produkt du fick har varit till belåtenhet.

    MVH / Komponentcenter

  • Mycket bra
    Beställde ett grafikkort de ej hade i lager. Ångrade mig några dagar senare eftersom jag fick tag på det på annat håll.

    Litet minus för att de skickade ut faktura innan de ens fått in grafikkortet i lager.

    Stort plus för att det inte var några som helst problem att makulera orden via mail. Vilket jag tycker är minst lika viktigt, om inte viktigare, än snabba leveranser.

    Bra priser och utbud!
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer padwan. Kul att höra att du tycker om vår shop. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Ganska dålig
    Bra priser, dock är inte lagervaror det de påstår utan vad deras leverantör eventuellt har i lager. Jag beställde 4 produkter måndagen den 5e januari. På fredagen (3 dagars leveranstid) dök en produkt upp, senare på måndagen kom produkt nummer 2. Idag fredag den 16 jan väntar jag den sista leveransen, vet dock inte att alla produkter verkligen är med, de verkar uppenbarligen gilla att skicka produkterna en och en. 8 dagars leveranstid är alldeles för mycket för "lagervaror". De är dessutom dåliga på att skicka kolli-nr, det måste man ringa och be om, och då kan man inte få det direkt över telefon utan det dyker upp som en kommentar när man går in under orderhistoriken på deras sida. De har inte erbjudit någon form av kompensation för att de klantat till det så här heller, kommer inte handla av dem igen.
    5 år sedan
  • Tack habomaster för ditt inlägg. För att bena ut saker och ting så vill vi framföra följande;

    Lagervaror är produkter som finns i lager, antingen lokalt hos oss eller hos någon av våra distributörer.

    Beställningsvaror är produkter som finns i vårt utbud men som för tillfället ej finns lagerfört men som kan beställas mot en leveranstid om 2 - 6 veckor.

    Den order som du placerade måndagen den 5/1 hanterades inte förrän onsdag den 7/1 beroende på en helgdag som inföll tisd 6/1. När ordern behandlades så var 2 av de produkter som du beställt tillfälligt slut och hade status Beställningsvara. Detta meddelades dig via vårt orderkommentarsystem. De andra 2 produkterna fanns i lager men plockades fr två separata lager och därav 2 kollin. Dessa produkter hade du dig tillhanda inom 2-3 dgr.

    De restade produkterna inlevererades till distributör tidigare denna vecka och gick direkt ut till dig.

    Vad gäller kollinummer så hänvisar vi till svar nedan där vi förklarat att vi haft en del störningar i återkopplingen från en av de nya distributörerna vi nyligen anslutit.

    När det gäller frågan om flera olika kollin så kan man naturligtvis tänka sig att sampacka en flerordersleverans men detta skulle innebära ett led till i processen, vilket i sin tur medför högre logistikkostnader och längre leveranstid. Vår policy är att hålla nere både fraktkostnaderna och leveranstiden till dig som kund som kund men tittar f n på en möjlighet att kunna välja samleverans men då till en högre fraktkostnad.

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Snabbt och bra!
    5 år sedan
  • Tack och bock. Välkommen åter!

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Efter lite pyssel med en beställning verkade en order aldrig skickas till mig - efter ett meddelande till KC visade det sig att den låg och väntade på uthämtning. :)

    Personalen är väldigt snabba att svara på frågor via sitt mycket smidiga kommentarssystem.
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer. Kul att läsa att du är nöjd med din kontakt med oss. Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Dålig
    Fick en väldigt negativ bild av Komponentcenter.

    Problemet med komponentcenter är att dom inte själva lagerför sina varor utan förlitar sig på att deras leverantörer skall skicka direkt till dig som beställare, därav att man får många kolli.

    Jag beställde ett moderkort samt ett chassi den 4:e Januari.
    Bägge produkterna var lagervaror.
    Moderkortet skickades den 5:e Januari som företagspaket, vilket är helt fel om det skall till en privatperson, men det kom iallafall fram den 7:e Januari.
    Chassit skickades efter ett antal påtryckningar först den 9:e Januari, och kunde hämtas ut den 13:e Januari.
    Det är inte ok att en lagervara skall ta så lång tid att komma fram.
    Komplett.se och Inet.se mm skickar alltid så man har varan dagen efter, detta då dom har egna lager.
    Jag kommer aldrig köpa något från komponentcenter igen och kan inte rekomendera någon annan att göra detta heller.
    5 år sedan
  • Det är väldigt tråkigt att du är missnöjd med ditt köp, eller rättare sagt, att leveransen på ditt chassi dragit ut på tiden.

    Förklaringen till detta är att vi precis anslutit en ny distributör där det visat sig vara en del buggar i återkopplingen vad gäller status på order samt kollinummer. Vi jobbar med detta och räknar med att det är åtgärdat inom ett par dagar. Under mellantiden så uppdaterar vi dessa försändelser manuellt.

    För att reda ut en liten feluppfattning hos dig så arbetar vi också med eget lager men har därtill ett antal olika distributörer integrerade för att ge dig som kund ett större utbud och säkrare lagertillgång. Ett flertal av de konkurrenter vi har, av vilka du nämnt två, arbetar precis på samma sätt.

    Det som hänt i ditt fall är helt enkelt ett tekniskt fel i integrationen med den nya distributören, vilket vi beklagar. Sedan så är det ju faktiskt på det sättet att det har varit en helg emellan vilket har gjort att du i dagar räknat har fått väntat några fler.

    MVH / Komponentcenter

  • Dålig
    Beställde en dator för cirka en vecka sedan, i delar dvs. Skulle till posten och hämta delarna 2 dagar senare, det var 2-3 paket. Kom hem och skulle öppna paketen, det var moderkortet, hårddisk och dvd-läsare. Samt burk då, men inget mer?

    Nästa dag så åker jag ned och hämtar yttligare 2 paket, grafikkort och minne.. men ingen processor?

    Ringer och hör med er, och kollar vart processorn är, den var inte ens i lager, så det skulle ta ett tag. Åker då till alina och köper en processor, för att jag verkligen inte orkade vänta. Men så nästa dag så kommer processorn på posten ändå. Hmm....
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer. Det är väldigt svårt att bemöta detta då vi inte vet vilken order det handlar om men det verkar onekligen lite märkligt att du får informationen att produkten inte finns i lager då den i själva verket är skickad. Detta måste vara en ren miss från vår kundtjänstpersonal eftersom de har tillgång till all information på alla ordrar.

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Helt underbar butik! Snabba leveranser (2 dagar från beställning till uthämtning på Maxi), och billiga priser.. Rekommenderas STARKT!
    5 år sedan
  • Jättekul att du är nöjd! Ha ett gott slut och välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Bra
    Handlat här några gånger. Har till senaste beställningen varit så nöjd man kan vara. De var billigast på just de varor jag köpt och leveranserna gick snabbt och enkelt. (10/10)
    Senaste gången jag beställde hos dem så fick jag strul. _Lagersaldot stämde ej_ så fick 2 utav 3 varor vid leverans. Dåligt. Men de erbjöd sig att kompensera med -85kr avdrag på en musmatta som kostade 420kr (=20% rabatt) - jag avböjde erbjudandet och fick tillbaka pengarna, vilket tog runt 3-4 dagar. Har dessutom blivit erbjuden fri frakt vid nästa beställning.

    Kan rekommendera att maila: komponentcenter@pccity.se om Kundcenter@Pccity.se ger er dåligt svar.Vid eventuella strul så jaga tag på Björn Enjebo. Han hjälpte mig med mitt strul och det var han som erbjöd mig kompensation.

    + Seriös butik och de har personal som övervakar prisjakt så de är medvetna om sina brister och är generösa och hjälpsamma.

    - Lagersaldot stämde ej. Har även hänt mig vid köp hos andra butiker som t.ex. komplett.
    Detta är de enda jag har att klaga på.

    Inte för det spelar roll men jag beställde vid juletid och inte konstigt om det blir strul med leverans.

    Jag beställde Steelseries; Ikari, 7G och XS. Fick Ikari och 7G med snabb leverans medans XS var framsköten tills senare leverans.

    Rekommenderar dem och kommer själv handla här i från igenom. Önskar dock att de bytar lagersystem så man t.ex. ser hur många exemplar av den produkten de har inne på central lager osv.
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer. Vad som är viktigt för oss att framhålla är att vi alltid, utan undantag, gör vårt yttersta för att du som kund ska bli nöjd.

    Vad gäller lagersaldot så är det på detta sätt att vi importerar lagerfiler från våra distributörer med ca 1 timmes mellanrum. I det fall man som kund lägger en order på en produkt som anges Finns i lager, och som det bara finns ett fåtal av, finns alltid risken att när ordern skickas vidare till distributören så har produkten i fråga helt enkelt tagit slut dvs blivit översåld. Det är ngt som händer då och då men vi försöker hela tiden kommunicera detta omgående till våra kunder för att de ska ha möjlighet att byta till en ersättningsprodukt utan att leveransen skall dra ut på tiden.

    I en del fall så finns det ingen ersättningsprodukt att tillgå varför man som kund då har möjlighet att ligga kvar med beställningen som en restorder för att avvakta nästa leverans eller få pengarna tillbaka.

    Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Ganska dålig
    allt detta bara för de hade sänt som ett företagspaket:

    16 okt kl 16:54
    Posten Företag Halmstad Öster, Mottagaren har hämtat försändelsen

    16 okt kl 16:52
    Posten Företag Halmstad Öster, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe

    16 okt kl 09:56
    Halmstad, Ankomst till distributionsterminal

    16 okt kl 09:56
    Avvikelse Halmstad, Företagspaket adresserat till privatperson. Utkörning ingår ej. Paketet omsorteras till mottagarens Postombud. En Avi, som tas med vid avhämtning, skickas ut via brev.

    15 okt kl 18:19
    Göteborg, Sorterad

    15 okt kl 18:19
    Göteborg, Sorterad

    14 okt kl 16:12
    Avvikelse ICA Sörse Sparköp, Felsorterat. Försändelsen kan bli försenad

    14 okt kl 11:57
    ICA Sörse Sparköp, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe

    14 okt kl 01:59
    Göteborg, Sorterad

    13 okt kl 15:43
    Stockholm Södra, Sorterad
    5 år sedan
  • Vi beklagar verkligen detta. Ibland händer det tyvärr att våra distributörer skickar ut som Företagspaket trots att det i filöverföringen på ordern står klart och tydligt Postpaket. Detta är ngt vi arbetar med ständigt att motverka.

    MVH / Komponentcenter

  • Acceptabel
    Fick min produkt snabbt och bra men gällande betalning förvirrade dem mig helt. Produkten skulle betalas med faktura, vilken försvann. I detta sammanhang hade jag kontakt med tre företag förutom Komponentcenter; Pc City, Brightpoint och Elgiganten. Tydligtvis delar dem kundtjänst eller är underleverantörer och kan således blanda ihop kunder. Idag ringde jag dock igen till Komponentcenter och de skulle skicka en ny faktura som jag kunde betala. Så det slutar nog väl!
    5 år sedan
  • Tack för din input. För att reda ut begreppen och förhållandena så är det så att Brightpoint är en av våra distributörer/leverantörer. Komponentcenter i sig är en del (affärsområde) inom PC City som i sin tur delar vissa resurser med Elgiganten, bland annat kundtjänst. Beroende på ärende och var du handlat som kund så blir du alltid kopplad till personal som arbetar inom just detta affärsområdet. I just ditt fall kan det dock vara så att du pga hög belastning hamnat hos ngn som inte kunnat hjälpa dig fullt ut. Vi beklagar detta och arbetar konstant med att finslipa våra flöden och kontaktytor så att du som kund skall få erforderlig hjälp direkt vid första kontakt.

    Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Usel
    Beställde ett Buffalo nätverkskort. Fick beställningsbekräftelse och allt såg bra ut. Har gått två dagar utan att någon svarat på mail angående leveranstid.

    Redan där tycker jag att butiken inte uppfyller grundkravet för att jag ska kunna ge mer än ett varningstecken i betyg.

    ** uppdaterar mitt betyd när/om dom svarar på mail eller produkten kommer.
    5 år sedan
  • Tyvärr är det så att den produkt du beställde hade ett felaktigt pris. En av våra distributörer hade i prisfilen angett ett felaktigt pris genom att flytta kommatecknet. Detta påtalades för dig omgående då ordern hanterades och meddelades dig dels via ordern och dels via mail. Denna typ av händelser inträffar tyvärr ibland och är väldigt svåra att hantera med ngn form av automatiskt filter för att göra felprissatta produkter osynliga. Vi försöker däremot att hantera dessa ärenden med prioritet dels för att du som kund ska få möjlighet att välja annan likvärdig produkt utan att leveransen drar ut på tiden men också för att distributören skall ha möjlighet att kunna göra felsökningar och omgående korrigeringar i sin prisfil till oss.

    MVH / Komponentcenter

  • Knappt godkänd
    Plus för bra priser och rätt ok fraktpriser. minus för hantering obefintlgit svar från Kundtjänst, samt ej fakturerar normatl. Beställde tre gånger hyfsatt tätt efter vartannat.
    Beställning o leverans fungerar bra då man kan välja att leverera någon annanstans, vilket är ett plus då vi har kontor i olika delar av landet.

    Men trots att jag valde fakturering så skickades aldrig någon faktura till oss, varken pappers eller per epost. Jag anade oråd efter dett gått ett tag varför vi inte fått faktura på den första beställningen.
    Jag mailar kundtjänst och frågar hur det fungerar med fakturor och när de fakturerar.
    Inget svar på någon vecka, därefter dyker det upp betalningspåminnelse efter vartannat på våra tre beställningar. Krävdes flera samtal för att reda ut soppan, ingen förklaring kunde ges, och den så kallade fakturakopia vi fick per mail sedan såg mer ut som knappt en ordersedel, får se om revisorn godtar underlaget som en faktura.
    har ej beställt därifrån sen dess.
    5 år sedan
  • Tack för ditt inlägg. Att du inte får svar från vår kundtjänst beklagar vi verkligen. De rutiner vi har är att mail skall besvaras inom 24 tim. Vad gäller faktureringen går det normalt till så att faktura skrivs ut och skickas efter det vi erhållit bekräftelse från distributör att varan skickats. I detta fall verkar det som att ngn sådan bekräftelse ej inkommit och fakturan legat kvar i vårt system men av ekonomiavdelningen läst som fakturerad dvs skickad varpå processen med påminnelse etc dragits igång. Vi har nu ändrat på denna rutin så detta ej skall kunna ske framöver.

    Fakturan innehållér samtliga uppgifter, enligt gängse standard om vad en faktura skall innehålla. Sedan kan man naturligtvis ha synpunkter på den grafiska layouten.

    MVH / Komponentcenter

  • Ganska bra
    Svårt att ge ett betyg då dom stoppade en redan bekräftad order men gjorde det snabbt och utan strul.

    Jag beställde en Philips DVD3480 och fick den bekräftad direkt. 12 timmar senare så fick jag följande besked.

    DVDR3480/58 :Produkten kommer ej att kunna levereras och har felaktigt pris. Ordern makuleras och summan återbetalas till kund.
    Vi ber om ursäkt för misstaget.
    Mvh Komponentcenter
    5 år sedan
  • Tack för ditt inlägg dalstorp. I detta fall hade vi fått in felaktigt information från distributör. Just denna produkt har hos distributören legat i ett utförsäljningssortiment och har haft korrekt pris men de kommer inte att få hem den och kommer därför inte heller att kunna leverera den. Å vår distributörs vägnar ber vi om ursäkt för det inträffade. Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Usel
    första gången jag beställer härifrån, beställde en fläkt samt ett moderkort i onsdags förra veckan, får en avi på posten efter MÅNGA om och men, går till utlämningsstället för att hämta ut ENDAST fläkten!? när jag ringer o säger att enligt hemsidan så skulle båda varorona finnas i lager, varför dela på ordern? så svarar hon nått så otydligt och hade inte några svar på min fråga utan bad mig vänta, när jag försöker ringa idag igen så får jag inget svar första gången utan får ringa ett par gånger, tillslut fick jag tag på en tjej som skulle kolla upp det och ringa mig imorgon. När man går in på sidan och letar upp moderkortet som jag har beställt, så står det på sidan att artikeln inte ens finns hos dom!!! om jag inte har fått moderkortet tills på fredag (det har då gått 7 arbetsdagar) så är det DEFENITIVT sista gången jag handlar här!!

    DAG 2: Pratade igår med en tjej på kundtjänsten som skulle se vad som hade hänt med min order, varför skickar man 2 varor som finns (enligt sidan) i lager i 2 olika turer? speciellt när det gäller en Fläkt och ett moderkort?! Hon skulle iallafall ringa upp idag och har inte gjort det, skickar nu ett mail till dom för att se vad som händer, tycker inte en butik ska utge sig för att ha något i lager ifall de inte kan skicka ut det på mindre än 1 vecka! Blir troligen att jag får dra tillbaka min order och beställa någon annanstans ifrån, riktigt uselt!!

    kan även tillägga att det dom säger i kommentaren här nedanför "Att våra distributörer ibland av bara farten skickat försändelsen som företagspaket istället för postpaket skall nu vara ett minne blott. Vi har genomfört en rad förändringar som skall göra detta tekniskt omöjligt men naturligtvis så finns alltid den mänskliga faktorn med i bilden." inte stämmer alls, mitt paket skickades som företags paket och tog mycket längre tid än vanligt!!

    (gör gärna något åt det ifall ni ser det här nu Komponentcenter, har samma anv. namn här som på eran sida och har endast lagt 1 order, så klaga inte på att ni inte kan göra något åt det pga. av det)
    5 år sedan
  • Tack för din feedback. För att bena ut saker och ting så kan vi börja med delleveransen.

    Anledningen till att du får två försändelser är helt enkelt pga att dina produkter plockas från två olika lagerplatser.

    Vad gäller ditt moderkort så tittar vi på det nu i skrivandets stund och kontaktar dig så snart vi får fram information om vart det befinner sig.

    Vad du menar med att citera vårt svar om företagspaket är lite svårt att förstå.

    MVH / Komponentcenter

  • Bra
    Andra gången jag beställer härifrån. Första gången gick helt smärtfritt. Snabb leverans. Bra priser.

    Andra gången gick det dock inte lika smidigt. Jag hade beställt en switch och en tp kabel, båda dessa varor skulle finnas i lager, men nästa dag hade varorna ändrats till beställningsvara. Efter en vecka kontaktade jag butiken för att få ett ungefärligt leveransdatum. Fick svar inom några timmar att min order av någon anledning fått fel status (?) och att dom skulle återkomma om leverans senast nästa dag. Det gjorde dom aldrig. Väntade ytterligare en vecka, kontaktade dom igen, inget svar. Två dagar senare fick jag varorna. Konstigt nog så har orderstatusen inte ändrats till skickad och jag fick aldrig något trackingnummer.

    Jag är nöjd eftersom jag fick varorna till ett bra pris, men den bristande kommunikationen och leveranstiden drar ner betyget.
    5 år sedan
  • Tack för din feedback. Bra input. En förklaring till detta är med största sannolikhet att vi anslutit två nya distributörer på kort tid vilket har medfört en del tekniska utmaningar. Status på ordern skall med automatik uppdateras från distributör när den går från Behandlad till Levererad och samtidigt skall kolli-ID skickas ut. Detta har varit lite svårare att få till än vi trodde med en av dessa distributörer men skall nu vara åtgärdat. I det fall du lagt in en kommentar/fråga direkt på din order och inte får svar inom 24tim så skicka ett mail direkt till komponentcenter@pccity.se

    Vi hoppas du är nöjd med dina nya produkter och hälsar dig välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Snabb leverans, bra priser och bra lagerhållning. Rekommenderas.
    5 år sedan
  • Vi tackar och bockar. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Jag måste ändra mitt omdöme om dem. Jag fick hem ett nytt moderkort som var sönder. Jag kontaktade supporten och fick besked om att jag skulle bli kontaktad senast dagen efter. Jag blev frustrerad för att jag skulle vara tvungen att vänta en hel dag. Jag slängde ihop en mail och berättade om detta.

    Mycket riktigt blev jag kontaktad dagen efter i ett mail där de bad om ursäkt samt sa att de redan har skickat iväg ett nytt moderkort till mig. De flesta butiker skulle väntat på det trasiga moderkortet först och sedan skickat iväg ett nytt. Så detta är verkligen nåt att bära med sig!Därför blir omdömet flest stjärnor!

    "Shit happens" och alla vet att man kan inte riktigt bortse ifrån att nåt är trasigt när det kommer hem till en. Därför tycker jag att en butiks betyg ska spegla väldigt mycket hur de hanterar returer och reklamationer. Att man får hem en vara snabbt och billigt sure, 90% av butikerna klarar av det. Men det skär sig riktigt illa när det handlar om reklamationer, och jag tror att de flesta av oss vet detta.

    Därför flest stjärnor till Komponentcenter eftersom de har sköt det väldigt snyggt. Och ja, jag kommer att handla av dem igen!
    5 år sedan
  • Jättekul att du är så nöjd. Precis som du skriver så kan vem som helst leverera produkter till låga priser men det viktiga i slutändan är hur man hanterar situationer där problem uppstått. Vår prio kommer alltid att vara att alltid gör allt som står i vår makt för att tillfredsställa dig som kund. Tack för din feedback och välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Usel
    Har enbart dåliga enfarenheter ifrån dem.. Beställde ett moderkort som ej fanns i lager, en månad senare fick jag veta att jag aldrig kommer kunna få det då den utgått. Men det var väl kanske inte deras fel. Beställde dock i en separat beställning ett nätaggregat och 3 chassiefläktar. Fick några dagar senare två av chassiefläktarna och ett moderkort som jag inte alls beställt, skickade på måndagen efter tillbaka moderkortet men har nu, en vecka senare, fortfarande inte fått det jag betalat för. Märkligt tycker jag.
    5 år sedan
  • Ja, vi kan inte annat än hålla med om att detta var märkligt. Däremot är det näst intill omöjligt för oss att kommentera detta mer i detalj eftersom vi inte vet vilken order det rör sig om. Skicka oss ett mail på komponentcenter@pccity.se med ditt ordernummer så återkommer vi till dig omgående.

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Beställde ett mini-itx chassi till väldigt förmånligt pris. Produkten levererades snabbt och smidigt, men jag fick en använd vara. Chassit var repigt och saknade tillbehör. Fick ett snabbt svar av Komponentcenter och en ny leverans av ett nytt chassi. Fick kompensation och trevligt svar av en kille på supporten. =)
    5 år sedan
  • Tack krillepille för din feedback. Jättekul att du är nöjd med supporten som vi arbetat mycket med att fungera klanderfritt. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Klockrena snabba beställde ena dan fick varan dan därpå så länge det bara är en sak beställer man fler grejer så kommer det olika dar hmmm
    handlat flera gånger och är mer än nöjd fraktfritt över 700 sek :)
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer. Tyvärr har vi inte det fraktfria alterntivet kvar beroende på att våpra distributörer höjt sina fraktavgifter kraftigt. Däremot har vi genomfört en rad prisjusteringar för att försöka kompensera detta. Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Ganska bra
    Beställde lite nytt minne och man får ju säga att de håller vad de lovar. Sändes inom 2-4 dagar, 4 dagar tog det såklart för min order. När de dessutom envisas med att bara erbjuda företagspaket så får jag nu vänta tills tisdag innan jag får minnena, men men.

    Nästa gång får det bli dustin som vanligt så man får sina varor dagen efter som man är van vid.
    5 år sedan
  • Tack för din feedback. Att våra distributörer ibland av bara farten skickat försändelsen som företagspaket istället för postpaket skall nu vara ett minne blott. Vi har genomfört en rad förändringar som skall göra detta tekniskt omöjligt men naturligtvis så finns alltid den mänskliga faktorn med i bilden.

    MVH / Komponentcenter

  • Mycket bra
    Måste redigera mitt tidager omdöme en aning.

    UPPDATERING: Efter mitt omdöme här tog Komponentcenter genast kontakt med mig. Det var då inga problem att returnera nätverkskortet (retursedel kom på två dagar), och jag blev även kompenserad med ett presentkort värt 100:-. Efter det har jag även beställt en hårddisk vilken har levererats i tid. Höjer betyget till en åtta, då de alltså har en tillmötesgående och vänlig support, men med två från full poäng pga att de missade det första mailet.

    Alla beställningar och leveranser har förflutit i princip felfritt, även om rutinen för att skicka ut alla kolliID'n vid delleverans inte fungerade helt för mig (var tvungen att maila för att få det andra kolliID't).

    Det som drar ner betyget för mig nu, är hur de sköte reklamationsärenden. Ett trådlöst nätverkskort jag beställde visade sig sakna stöd för 64-bitars operativsystem, vilket inte framgick vare sig hos tillverkarens hemsida eller i produktinformationen på Komponentcenter. Och eftersom jag hade tänkt använda kortet i en dator på vilken jag tänkt använda ett 64-bitars OS, så blir kortet i principt värdelöst för min del.

    Kort efter beställningen skulle jag iväg på semester, men jag såg till att skicka iväg ett mail några dagar innan, för att försöka få möjlighet att skicka tillbaka det innan jag åkte på semester. Jag fick dock inget svar från kompnentcenter, ens under den månad jag var bortrest. När jag kom hem igen skickade jag ett nytt mail, där jag påpekade detta, och detta ska enligt svaret ha vidarebefordrats till deras produktchef. Detta var den 11:e augusti, och idag (den 15:e) väntar jag fortfarande på svar.

    Beroende på hur det går, och hur lång tid det tar, så kommer jag att antingen höja eller sänka detta betyg.

    Ordernr: 10815
    5 år sedan
  • Underbart att se att detta medium fungerar precis såsom avsett. Jättekul att du är nöjd. Det är det som är viktigast. Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Supersnabb leverans redan dagen efter beställning. Skickade mot faktura utan problem, med företagspaket, så leverans till dörren, dessutom fraktfritt!
    Absolut inget att klaga på här. Handlar gärna här fler gånger.
    5 år sedan
  • Jättekul att du är nöjd. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Mycket bra
    Beställde ett moderkort samt ett chassi på en tisdag, fick moderkortet på torsdagen och chassit dröjde till måndagen!

    Hyfsat snabb leverans och fraktfritt skadar aldrig :)
    Enda problemet som fanns var att ett av mina kollinummer inte stämde, eller rättare sagt komponentcenters hemsida skickade mig till posten men dock var det en annan leverantör!
    Annars var allting helt okay
    5 år sedan
  • Tack Reckan för din feedback. Vad gäller det utskickade kollinumret som inte stämde är detta mkt svårt att kommentera utan att veta vilken order detta gäller. Vi hoppas dock att det inte ställde till allt för mkt besvär för dig. Vad gäller fraktavgiften är vi nu tyvärr tvungna att ta bort gränsen för fraktfritt. Detta beror på att samtliga våra distributörer lagt på fraktkostnader på samtliga försändelser. Detta är således tyvärr inget vi kan styra över. Vi har dock beslutat att endast ta ut en enhetsfrakt om max 84kr oavsett vikt eller antal ingående produkter i ordern. Vi försöker också motverka detta genom att sänka priserna på en stor del av våra produkter.

    Välkommen tillbaka.
    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Bra pris och snabb leverans! Gratis frakt över 700!

    Enda flummiga är väl att man inte kan få SMS-avi, men det kanske är för att man kan få flera kollin från olika lager/butiker.
    5 år sedan
  • Tack för din feedback. Kul att du är nöjd. Vad gäller sms-aviseringen så är detta tyvärr ngt som våra distributörer i dagsläget inte kan leverera men något vi har på agendan för att få dem till att prioritera.

    Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Bra
    Jag valde att handla av Komponentcenter pga det låga priset. Jag har inget att klaga på förutom det att min order skickades som företagspaket och då blev en dag försenad hos posten vilket gjorde att jag fick hämta ut min order på måndagen istället för på fredagen. Har ingen erfarenhet av deras kundtjänst så jag KC betyget 7 av 10 möjliga.
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer. Vi beklagar att du behövde vänta en extra dag pga av att din order utlevererades som företagspaket. Detta är tyvärr ngt som händer då och då men som vi försöker komma till rätta med.

    Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Sjukt nöjd, skulle få varan den 15/10 men fick nu besked att jag får varan den 8/10 nästan säkert.

    Och otroligt bra pris + fraktfritt, kommer jag att handla här igen: Skulle tro det.

    Rekommenderas!

    Snabba svar, artiga svar.
    5 år sedan
  • Tack för dina kommentarer. Jättekul att du är nöjd. Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Mycket bra
    Allt gick hyfsat. Fick inte min processor skickad trots i lager men ett mail senare hade dom skickat processorn. Mailet besvarades dessutom på 10 minuter vilket jag anser fullt godkänt. Bra priser, bra support men hemsidan skulle behöva ett lyft, åtminstone order sidan. Vissa saker står som restat och dellevererad trots att jag har fått grejerna.

    Rekommenderas!
    5 år sedan
  • Tack för din feedback. Vad gäller uppdateringar på orderstatus så styrs detta av den information vi får med automatik från våra distributörer. Med det menas bl a att när en produkt utlevereras fr en distributör så skickar deras system en xml-fil till oss med informationen att produkten är utlevererad och ordern uppdateras med ny status. Ibland händer dock att våra distributörer av ngn anledning inte skickar ut denna information och produkten inte uppdateras med ny status trots att den fysiskt är utlevererad. Detta är dock ngt som korrigeras vid den veckovis körningen när vi går igenom och matchar alla ordrar som inte har status Levererad.

    MVH / Komponentcenter

  • Usel
    Måste ge ett dåligt betyg då de nu efter min order (nr 13994) vägrar svara på mail då jag inte fått alla artiklar jag betalat för. Skulle från början ha fyra artiklar totalt då två av dem bestod av dvdspindlar som inte fanns med vid första leveransen. Jag kontaktade dem och fick EN av de två skickade, snabbt men fel. Nu får jag som sagt inga mer svar från dem, lurendrejeri!
    5 år sedan
  • Din order bestod av 4 produkter - 1 grafikkort, 1 usb-minne och 2 st dvd-spindlar. Grafikkortet och usb-minnet levererades ut omgående. Skivorna skickades några dagar senare eftersom de var restade och har legat på ditt utlämningsställe utan att du hämtat ut dem. Nu har dessa gått i retur till vår distributör men vi ska naturligtvis tillse att de skickas ut igen. Att du inte fick svar på ditt mail beklagar vi men att ge oss detta betyg och kalla oss för lurendrejare känns mer än surt och väldigt orättvist.

    MVH / Komponentcenter

  • Usel
    Har beställt en produkt, men tyvärr så har jag ej fått den än. Har försökt att kontakta genom att ringa och skicka meddelande. Efter att ha ringt så fick jag meddelande om att de skulle kontakta mig inom 24 timmar, detta gjorde de inte. Har fortfarande inte hört något. Har skickat två e-post meddelanden, där inget är besvarat. De verkar i alla fall svara på kommentarer här på prisjakt, intressant. Skulle vilja att de lägger lite mer tid på att svara på meddelanden som skickas till dem direkt. Enligt hemsidan så skall produkten finnas på lager, medan i min beställning står det Status: Restat. Det har stått Restat ett bra tag nu och jag har varit tålmodig och väntat på att produkten skulle komma in. Nu ser jag att den finns inne, men ingen förändring på min beställning har skett. Det tråkiga med allt är att pengarna är dragna från mitt konto sedan länge, och det känns lite jobbigt när man inte kan kommunicera med dem för att fråga vad som egentligen händer. Jag kommer att de dem en vecka till, sedan kommer jag att kräva pengarna tillbaka. Det låga betyget beror på den support jag har fått än så länge, dvs. ingen alls.
    5 år sedan
  • Tack för ditt inlägg. Att du inte får ngt svar på mail verkar väldigt märkligt. Vi besvarar kontinuerligt samtliga mailförfrågningar som kommer och de flesta direkt dvs bara inom ngn timme (under kontorstid). Att du sedan har fått besked via telefon att du ska bli kontaktad inom 24 timmar är också lite underligt eftersom det är inte riktigt den rutinen vi har. I det fall du ringer oss så får du i de allra flesta fall svar direkt och endast i undantagsfall behöver ärendet skickas vidare. Nu skriver du inte vilken mailadress du försökt nå oss på men om du skickar ett nytt mail till komponentcenter@pccity.se med ditt ordernummer så kommer vi omgående räta ut de eventuella frågetecken som föreligger.

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Beställde ett minneskort på söndag em och fick leverans på tisdag. Har inget att klaga på, dessutom var priset sjukt billigt. Websidan för att lägga och se ordern var lite rörig, annars hade det blivit en stjärna till.
    5 år sedan
  • Tack Sven för din feedback. Maila oss gärna på komponentcenter@pccity.se med mer detaljerad info om vad du upplevde som lite rörigt så är det lättare för oss att se vad vi kanske bör förbättra. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Beställde en hårddisk och minnen som fanns på lager. De skickades iväg samma dag. Hade blivit 10 poäng om det inte varit för knappen där det står "till betalning", denna betyder snarare "slutför betalning" eller "genomför köp". Sedan skickades paketet som företagspaket, det tog då en dag extra för posten som fick sortera om det till privatpaket. Men BRA priser och SNABB leverans. Mycket bra affär!
    5 år sedan
  • Tackar och bockar. Som vi tidigare skrivit så händer det ibland av bara farten att våra distributör gör utleveranser med företagspaket istället för postpaket. Det är ngt som vi försöker motverka och följer upp. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Beställde ett par minnen och en processor på en torsdag, fick de på tisdagen därefter. Bra tycker jag!
    Såg att ni höjt gränsen för fri frakt, från 500 till 700kr men det är fortfarande ett VÄLDIGT STORT +. Det var därför jag köpte varorna hos er.

    Det är en grej jag saknar och det är möjligheten att se när varorna kommer i lager, allting kan ju inte vara beställningsvara. Ni skriver 2-4 veckor vilket känns alldeles för långt för att man ska våga beställa.

    Kort & Gott, jag blev väldigt nöjd och kommer definitivt handla hos er igen. Tack så mycket!

    Rekomenderas!
    5 år sedan
  • Tack Pitbull för din feedback. Det du skriver om lev.tid för beställningsvaror är faktiskt ngt vi sitter och arbetar på. Problematiken ligger egentligen i att kunna visa det preliminära leveransdatumet som våra distributörer har utan att det datumet de facto ofta ändras pga faktorer som ligger utanför, och ibland våra distributörers, kontroll.

    MVH / Komponentcenter

  • Perfekt
    Snabba leveranser, beställde i fredags och varan skickades i måndags & hade det i näven på tisdagen.

    Sen att dom har frifrakt vid över 500kr gör att ja kommer återkomma vid köp igen, dock får man kolla hur mycket det skiljer hos konkurenten, men om det bara ett lite diff så är denna butik givet i alla väder.
    5 år sedan
  • Jättekul att du är nöjd. Vad gäller fri frakt så kommer vi bli tvungna att höja den nivån till ett ordervärde på min 700kr. Detta har att göra med att våra distributörer höjt sina fraktkostnader mot oss och även alla andra återförsäljare. Detta kommer att ändras nu på måndag 081006. Samtidigt höjer vi även frakten fr 70kr till 85kr.

    MVH / Komponentcenter

  • Ganska bra
    Har tydligen problem med lagerstatus. Jag beställde varor från dem som hade lagerstatus "på lager" men efter beställningen ändrades detta till "beställningsvara". Detta har hänt förr enligt tidigare kommentarer. Svarar ganska snabbt på e-mail dock. Efter att ordern makulerades kom varan på lager igen till ett högre pris.
    5 år sedan
  • Tack för dit inlägg. Detta har vi inte noterat tidigare varför vi skulle vara mkt tacksamma om du kunde maila oss med ordernr alt art.nr på rpodukten så vi kan se vad som hänt. Det är inte alls omöjligt att ngn av våra distributörer skickat fel pris alt fel lagersaldo som sedan korrigerats. Eftersom det inte är vi själva som uppdaterar de lagersaldon som visas, utan speglar våra distributörers lager, så är vi mkt noga med att tillse att den information vi visar är så tillförlitlig som möjligt. Maila oss på komponentcenter@pccity.se så tittar vi på detta.

    MVH / Komponentcenter

  • Utmärkt
    Efter en del strul med min order så har dom löst det på bästa sätt! Fraktfritt är ett stort plus!
    5 år sedan
  • Tack jimpa,

    vi försöker alltid att lösa eventuella missöden till det bästa. Välkommen tillbaka!

    MVH / Komponentcenter

  • Mycket bra
    Att hantera min order verkar ha gått väldigt snabbt, men eftersom ni skickar med företagspaket så tar det extra lång tid. Känns ganska onödigt att jag nu får vänta en extra dag eftersom posten inte kör ut, och istället måste skicka både en avi hem till mig, och leverera paketet till mitt postombud, dit det kunde åkt direkt. Massa plus för fri frakt, ni seglar upp som en stark konkurrent till Dustinhome i och med det.
    5 år sedan
  • Tack för ditt inlägg. Ibland händer det tyvärr att våra distributörer av bara farten gör utleveranser med företagspaket istället för postpaket. Detta är ngt vi försöker kontrollera och förhindra. Vi hoppas dock att din nya produkt kommer vara till belåtenhet. Välkommen tillbaka.

    MVH / Komponentcenter

  • Mycket bra
    Jag har handlat en del från denna butiken och har precis lagt en till order. Jag tycker att det är en bra butik med ganska bra priser. Att de har fraktfritt för ordrar över 500kr är ett stort plus. en grej som jag beställde på måndagskvällen kom på onsdagen men den andra dröjde till måndagen fast den var i lager. Väldigt bra butik om man inte har så bråttom.
    5 år sedan
  • Tack abbe för din feedback. Att en order utlevereras i två eller flera kollin beror oftast på att produkterna plockas från fler än en distributör. I detta fall kan det vara så att den produkt som kom lite senare var tillfälligt översåld hos den distributör som fick din beställning.

    Vålkommen åter!

    MVH / Komponentcenter