Tack för din röst!

Rösta på Länna Sport i kategorin Sport och Outdoor

På Prisjakt värderar vi våra medlemmars åsikter om produkter och butiker högt. Nu ska vi tillsammans utse "Årets nätbutik 2014".
Är Länna Sport en av dina favoriter?

  Rösta på butik Se alla kategorier och butiker

Läs mer om Årets Nätbutik

- Fri frakt och snabb leverans
- Många betalalternativ
- Stort sortiment

http://www.lannasport.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 28 år sedan
(data från 2014-11-27)
Detaljerad information Länna Sport har fått betyget (8.84)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Utmärkt
    Bra priser, väl paketerad, snabb leverans.
    9 dagar sedan
  • Utmärkt
    Gigantiskt utbud via webben. Snabba och bra leveranser via posten. Bra betalalternativ.
    Bra mobilsida dock en sak borde vara att man kommer åt mina sidor och önskelista i den. Förbättring!

    Priser helt ok. Bra kampanjer ibland.
    17 dagar sedan
  • Perfekt
    Så nöjd över snabb och personlig hjälp. Jeansen jag köpte var mycket prisvärda. Det finns verkligen mycket att välja på hos Länna Sport. Jag återkommer gärna med köp och jag bloggar gärna om butiken samt berättar för vänner om er befintlighet. Jag lägger länkar på facebook och twitter. Tack!
    18 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställde ett par löparskor, packa och skicka tog två dagar, inte supersnabbt men väl godkänt. Tyvärr kände jag att skorna var en storlek för små så jag beställde en storlek större och skickade tillbaka det första paret. Gick väldigt smidigt, inget strul alls.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Så här ska det vara när man handlar genom internet: bra priser, stort utbud, fri frakt & retur, snabb leverans, bra betalsystem och fin service.

    Länna Sport har allt det, därför ger jag dem full pott:)

    /Från en mycket nöjd kund!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    köpte en nishiki pro air från länna sport

    först och främst så är jag jättenöjd med själva köpet.

    de har klar och tydlig information om allt, dvs. cykeln i detta fallet och hur de går tillväga när de monterar och skickar den till kunden.

    De frågor jag hade hittade jag lätt på deras hemsida

    Det gick snabbt de montera på en dag och skickade den hem till min dörr gratis, fungerade som smort.

    kommer handla mer från länna i framtiden.
    3 mån sedan
  • Dålig
    Låång leveranstid! Och när jag väl fick min landsvägscykel är bakre däck skevt och cykeln är långt ifrån genomgådd, servad och kontrollerad som var anledningen till den långa leveranstiden enligt deras kundtjänst när jag hörde mig för om dom tänkt skeppa hit cykeln i år.

    Jag beställde en cykelhjälm samtidigt som cykeln. Cykelhjälmen var jag inte nöjd med, men kunde dock inte skicka tillbaka den eftersom kartongen till hjälmen låg bredvid hjälmen längst ner i den stora kartongen med cykeln. Vem skulle tro mig när jag hör av mig till deras kundtjänst liksom?

    Nu har det säkerligen tagit för lång tid för att skicka tillbaka skiten.. Så nu sitter man här med en ny dyr cykel som behöver service av en verkstad... Bra jobbat Lännasport! Jag är verkligen jättenöjd mer er verkstad...
    3 mån sedan
  • Hej Ebupof,

    Tråkigt att höra att du har haft strul med din order. Vi har alltid som mål att leverera cyklar inom 5 dagar. Tyvärr blir det så att vi ibland måste beställa delar eller så tar monteringen längre tid än vad vi förväntat oss. Leveranstiden är viktig och den jobbar vi hårt med dagligen.

    Om du inte är nöjd med din cykelhjälm kan du returnera den. Det gör inget att den legat i kartongen med cykeln. Har du köpt den av oss så kan du alltid ångra ditt köp inom 14 dagar.

    Är det så att cykeln är skadad vid leveransen så ska man alltid göra ett ärende av det. Posten ska då stå för kostnaden om det visar sig att det är dem som orsakat skadan. Men detta är inget som du som kund behöver tänka på. Kontakta bara oss och säg att kartongen var trasig vid leverans, dokumentera skadorna och så skapar vi ett ärende hos posten.

    Vi kolla då även med en cykelverkstad i närheten av där du bor så kan de hjälpa dig med att serva cykeln. Detta ska du inte som kund stå för. Det står vi för om det är så att posten eller vi orsakat skadorna.

    Du är varmt välkommen att kontakta oss på order@lannasport.se om du har fler frågor.

  • Mycket bra
    Jag har beställt två gånger från Länna Sport och det har funkat mycket bra: kan rekommendera butiken!

    Min senaste beställning gjorde jag på onsdag den 2/7/2014 då jag beställde långfärdsskridskor (Skyllermarks röd). Jag la min beställning på förmiddagen, skridskorna skickades den 4/7/2014 (fredag) och jag fick dem den 7/7/2014 (måndag). Skridskorna kom välpaketerade med bubbelplast och är jättefina!

    Jag kan tänka mig att beställa mer från Länna Sport, speciellt om de har bra erbjudande.
    4 mån sedan
  • Usel
    beställd skärmset till min cykel, fick de böjda upp och ner, höger, vänster. Kontaktar butiken, att jag vill byta de mot andra får svar efter 5 arbetsdagar att jag kan de böja själv tillbaka. Aldrig mer Länna Sport.
    5 mån sedan
  • Hej Ctmpl6,

    Vi beklagar att du fått ett sådant bemötande. Om det inte gick bra att lösa de böjda skärmsättet så skickar vi självklart ett nytt skärmset till dig.
    Det händer att skärmar på cyklar böjs under frakten fram till kunden. Är det något som gått sönder under frakten så hjälper vi alltid till.
    Ring oss så hjälper vi dig gärna: 08-771 19 00

  • Utmärkt
    Drevskydd fattades, byxorna fastnar..
    Inget svar på mina senaste mail(efter köp) och när jag ringde så skulle dom återkomma, men fortfarande har dom inte ringt.
    Jag får revidera betyget om det skulle lösa sig.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 6 mån sedan )
  • Perfekt
    Det är frifrakt och snabb leverans och hyfsat bra utbud. De paketerar mycket bra....allt känns bara bra när jag beställt där ifrån.
    När jag behöver cykel delar är det Länna sport som gäller utan tvivel.

    Det enda jag kan komma på som kunde varit roligare är ju att utbudet kunde varit större på en del kategorier inom cykel delar.
    8 mån sedan
  • Utmärkt
    Jag köpte ett par Garmont Delirium freeride-pjäxor direkt över disk i butiken. Men i efterhand kunde jag via en kontroll av produktspecifikationen på Länna Sports webb konstatera att det borde ha ingått ett extra par yttersulor (dessa är utbytbara på den aktuella pjäxan). Jag reklamerade därför mitt köp med motivet att leveransen inte uppfyllde specifikationen. Butiken hade visserligen hittills alltid sålt pjäxan med endast den ena typen av sula, men insåg att mitt resonemang var väl underbyggt. Inom ett dygn hade de spårat upp ett par sulor av den andra typen och såg till att jag fick dem kostnadsfritt. Snyggt jobbat, Länna Sport!
    9 mån sedan
  • Perfekt
    Efter lite teknik strul i webshopen måste jag ge Länna Sport stort beröm.

    Tur det finns personal som är service inriktade.
    10 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde ett par skidgoggles under butikens "Cyber Monday" (måndagen efter Black Friday) då de hade cirka 20-30% rabatt på hela sitt sortiment. På grund av stort tryck på hemsidan den aktuella dagen så låg den stundvis nere, men detta kompenserades med att den fantastiska rean förlängdes en halv dag till! Därefter tog det någon dag innan paketet skickades, men även detta är fullt förståeligt då jag lade beställningen sent på kvällen och trycket var så stort under rean.
    Så allt som allt har jag bara erfarenhet från ett köp - och då under "extrema förhållanden" - men blev väldigt nöjd med köpet och de känns seriösa, om än inte jättestora.
    10 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabbt och hjälpsam personal
    11 mån sedan
  • Usel
    Under all kritik! Beställde ett par hockeyhandskar den 9:e december, 5 dagar senare får jag ett mail där länna beklagar att varan är slut och att leverantören skall skicka ett par direkt till mig. länna har mailat och förklarat att de absolut skall hinnas med före julafton.... Nu 9 dagar senare ( julafton) inga handskar fortfarande, (blir ju kul för grabben att se på en bild av handskarna?) vi åker dessutom på cup till Finland den 27-30 december.

    Som kuriosa så beställde jag från Dustin och Cdon den 20/12 och dessa saker hade jag dan före julafton, se och lär.

    Nej, kan inte annat tycka att detta är för dåligt!
    11 mån sedan
  • Hej Per-Erik,

    Handskarna du beställde hade fel lagerstatus i vårt system. När detta händer följer vi våra rutiner och ringer kunden. Får vi inget svar så skickar vi ett mail. I de flesta fallen annulerar vi ordern.
    Denna gång kunde vi beställa direkt från leverantören och be dem skicka handskarna till dig. Eftersom detta var den 13e december kände vi oss säkra att handskarna skulle komma fram innan jul.

    Vi beklagar verkligen att de inte hann fram innan julafton och hoppas verkligen att de kommer fram innan cupen i Finland.

    Mvh,

    Länna Sport

  • Utmärkt
    Lite sega att svara på mail, men när jag väl fick kontakt med butiken var deras kundservice toppen. Bra priser och framförallt snabb leverans.
    11 mån sedan
  • Hej Brant!
    Vi jobbar hårt med att vara snabbare på att svara på mail. Vi beklagar att du fick vänta!

  • 2013-11-28 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    Det ska inte ta från torsdag till tisdag för ett brev att lämna lagret!

    Sen verkar dom ha gjort om sin webbshop så man inte ska kunna ta sig in i sitt konto och se orderhistorik. Kan vara att jag är blind men hittar inte någon länk på sidan efter att ha loggat in. Var tvungen vända mig till google för att lyckas.

    Här visar det sig återigen att Prisjakt måste ta bort omdömen som lämnats i webbshop, de är inte trovärdiga och speglar definitivt inte sanningen om man ser de riktiga omdömen som lämnats här de senaste 12 månaderna.
    1 år sedan
  • Hej Wishm4ster,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi tackar även för din uppmärksamhet. Länken till "mina sidor" var inaktiverad av oförklarliga skäl. Vi har inget intresse av att dölja den sidan för någon av våra kunder. Snarare tvärt om. Kan kunderna komma åt "mina sidor" så kan de få mer information om sin order direkt utan att maila eller ringa oss.
    Hittar kunderna inte den information de behöver på "mina sidor" så är de väldigt välkomna att kontakta oss.

    "Mina sidor" är nu aktiverad och länken hittar man i högra hörnet i toppen.

  • Dålig
    Beställde ett par vinterskor under deras 40-årskampanj. Fick orderbekräftelse omgående, som brukligt är, och väntade bara på kollinumret. Sex dagar (fyra vardagar) efter lagd order fick jag ett mail om att produkten jag beställt tyvärr inte fanns på lager:

    "Vi ber verkligen om ursäkt!

    Hej Daniel Xxxxx .

    Tyvärr har vi tråkiga nyheter. Det har visat sig att den produkt du beställt haft ett felaktigt lagersaldo och således är slut i vårt lager.
    Vi ber tusen gånger om ursäkt för eventuella problem som uppstått, och har självklart annulerat din order (XXXXX) och återbetalt dina pengar eller krediterat din faktura.

    Vår kunniga personal hjälper dig mer än gärna att gå igenom dina behov för att se om vi har någon annan vara som kan tänkas vara ett bra (ibland bättre) alternativ. Tveka inte att kontakta oss på 08 - 771 19 00 eller info@lannasport.se"

    Det var ju trevligt att få en ursäkt åtminstone, saker och ting går snett ibland, så är det. Så jag mailade, helt enligt det avslutande stycket i deras mail, och frågade om jag inte kunde få köpa skorna i en halv storlek mindre istället då dessa enligt hemsidan fortfarande fanns i lager. Men nu, tre dagar senare, har jag fortfarande inte fått något svar från kundtjänst.

    Nåja, fick tillbaka stålarna i alla fall och eftersom Länna Sport inte var intresserade av mina pengar så har jag spenderat de hos någon annan istället.
    1 år sedan
  • Hej Hubbatix,

    Vi förstår att du är besviken. Kundtjänsten är något vi nu arbetar med för fullt. Det är inte till någon tröst för dig just nu, men vi vill försäkra dig om att vi lär oss av våra misstag och vi ska göra förbättringar.

  • Dålig
    Kundtjänst gone fishing?

    Har mailat flertalet gånger utan svar samt ringt ett 20-tal gånger utan att komma fram och istället blivit hänvisad till e-mail. Med tanke på den totala avsaknaden av kundtjänst måste jag avråda alla från att använda denna nätbutik!
    1 år sedan
  • Hej Xhit,

    Vi förstår dig. Under jubileet hade vi fullt upp på alla avdelningar och hamnade efter en del på vår kundtjänst, tyvärr!
    Vi har nu lärt oss av detta och arbetar hårdare med vår kundtjänst.

  • Perfekt
    Första gången jag handlar här och är 100% nöjd med precis allt! Till att börja med så hade de den (relativt dyra) jackan jag ville ha flera hundra kronor billigare än närmaste konkurrent.

    De var hyggligt snabba med att skicka och ge tracking id. Sedan visade det sig att jackan var för stor för mig och behövde därför byta till en storlek mindre. De har en suverän bytespolicy för sånt där de t.o.m. betalar returfrakten. Det är bra service det!

    Nåja jag kunde istället ta mig till den fysiska butiken i Skogås (för ett snabbare byte) och där var det så ohyggligt stort och välsorterat så jag tappade hakan fullständigt. Inga problem alls med att få jackan bytt. Väldigt tillmötesgående. Trevliga (och snygga!) personal där dessutom.

    Hit återvänder jag gärna.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställt skridskor och klubba för 2 veckor sedan. Blir uppringd och informerad om att skridskorna ej fanns i lagret dagen efter beställning. Accepterar att dessa skickas om en vecka istället. Dagen efter skickas en beställning som jag hämtar ut. Till min förvåning så är det skridskorna som kommit. Har nu i en och en halv vecka försökt komma fram på telefon och skickat mail om var klubban tagit vägen. Får varken svar på mail eller telefon. Skulle vara kul att veta hur man kommer i kontakt med länna sport. Kan ej rekommenderas för tillfället..
    1 år sedan
  • Hej Grymmes,

    Vi beklagar verkligen strulet med din order. Skicka gärna ordernummret i ett PM här på prisjakt så kollar vi upp det omgående.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Dålig
    Väntar fortfarande på min cykel skall monteras och skickas beställdes den fredagen den 15/8
    Ringer man och frågar skyller dom på personal brist.
    Så det lär väl ta ett antal dagar till innan den monteras och skickas.
    Men jag måste kommentera hur lång tid tar det att montera ihop cykel !
    Max ett par timmar och det står 5 - 7 dagar det är lång tid det.
    Och att jag kommenterar det är för jag har jobbat i cykel branschen och monterat ihop cyklar då dom kommer mer eller mindre ihop skruvade och endast mindre montering behövs plus justering.
    1 år sedan
  • Hej Ziggyw,

    Vi har ett enormt tryck på cykelavdelningen för tillfället. Vi måste ta cyklarna i den ordningen de beställts och kan bara säga att vi jobbar så snabbt vi kan. Alla cyklar monteras och justeras så att de är helt säkra att cykla på när de kommer fram till kund.
    Vi beklagar dock att du fått vänta så länge.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Usel
    Har köpt en cykel som krånglar. Får inget svar på flera skickade mail.
    Tråkigt då det är småsaker som behöver fixas bara.
    1 år sedan
  • Hej Ravenswood,

    Vi beklagar att du inte fått svar på dina mail. Vi ska kolla på detta omgående.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Usel
    Har beställt hockeyutrustning.
    Tisdag eftermiddag, kollar lagersaldot på de produkter vi behövde. Allt fanns hemma. Ringer in för att kontrollera att det finns möjlighet att få leverans före fredag. Den mycket trevliga killen som svarar undrar om det är läger på gång. Eftersom det är på det viset tar han mitt namn och lovar att ta min order morgonen efter samt se till att den plockas, packas och går iväg. Order skickas in via webbutiken 40 min senare och blir bekräftad. Känner mig supertacksam och inte ett dugg orolig då jag fick ett superbra bemötande på telefon.
    Onsdag, inget leveransbesked. Börjar bli lite orolig. Försöker ringa hela dagen men blir bortkopplad då det är för mycket samtal. Skickar ett mail som autosvaret ber mig att göra.
    Torsdag, får ett mail sent på eftermiddagen att ordern är på väg. Kollar sändningsnr och där finns ingen info.
    Nu är det fredag eftermiddag, har inte fått svar på mitt mail och har heller inte fått avi på sms att grejorna kommit.

    Så trots bra bemötande och löfte om leverans senast idag står vi här nu utan utrustning.
    Edit: Måndag kväll och fortfarande ingen leverans....

    Edit: Länna säger sig ha skickat mina varor men enligt trackingnumret så är det bara en elektronisk förhansbokning, och så har det sett ut i 3 dagar.
    Nu har jag hävt köpet och fått tillbaka mina pengar. Konstigt att det gick så enkelt att få köpet hävt om varorna redan var skickade....
    Länna, ärlighet vara längst!
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    Väntat 3 dagar på att de ska behandla min beställning vilket inte har blivit gjort ännu även fast de säger att leveranstiden är 1-3 dagar, verkar inte svara på mail man skickat för flera dagar sedan. Uppdaterar vid leverans av varorna.
    1 år sedan
  • Usel
    Mycket dålig koll på sitt lagersaldo och svarar inte på mail. Lägger en beställning tidigt på morgonen och får ett mail 11 timmar senare med bl.a. följande:
    "Tyvärr har vi tråkiga nyheter. Det har visat sig att den produkt du beställt haft ett felaktigt lagersaldo och således är slut i vårt lager."
    De skriver vidare:
    "Vår kunniga personal hjälper dig mer än gärna att gå igenom dina behov för att se om vi har någon annan vara som kan tänkas vara ett bra (ibland bättre) alternativ. Tveka inte att kontakta oss på 08 - 771 19 00 eller info@lannasport.se"
    Jag skickar ett mail till info@lannasport.se och ber om ett bra alternativ. Inget svar. Mycket dålig stil Länna Sport.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställde en ryggsäck som fanns i lager och som skulle levereras inom 1-3 dagar. Efter 2 dagar får jag besked om att den inte finns i lager. Trist och inte så proffsigt att sådana besked ska behöva dröja. Tveksamt om jag vill ge Länna Sport en ny chans.
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Än så länge är upplevelsen riktigt dålig. Beställde en cykel med tillbehör på deras webbutik för över en vecka sen och den har fortfarande status ihopplockad. Den är alltså inte ens monterad. Det är lite skillnad från deras "skickas inom 1-3 dagar"

    Har försökt ringa till webbutiken för att ta reda på status och varför det dröjer men det är aldrig någon som svarar och de hänvisar till mail som de inte heller svarar på.

    Fortsättning följer...

    Fick till slut tag på webbutiken efter en hel del försök. De lovade att se varför cykeln inte hade blivit monterad och skickad. Dagen efter fick jag ett mail om att cykeln skickats och två dagar efter dök paketet upp vid dörren.

    Cykeln var monterad och paketerad på ett bra sätt. Har inget att anmärka på där.

    Länna Sports webbutik bör däremot ha bättre koll på sina system och ge feedback till kunden om något händer eller om leveransen kommer att försenas. Från Länna Sport hörde jag aldrig ett ljud och trots att leveransen till slut gick bra så kan jag inte ge mer än en 6:a i betyg.
    1 år sedan
  • Usel
    Tog tio dagar att få varan levererad trots att den fanns i lager. Desstuom krävdes det att jag skickade ett påminnelsemejl om att varan inte var skickad.

    Svarar inte på mejl.

    Har hittills inte stött på sämre nätbutik.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Första gången jag lämnar ett omdöme om en butik. Länna Sport vet verkligen hur man får nöjda kunder. Är väldigt nöjd med bemötande, service och hantering av min beställning och kommer garanterat att handla hos Länna Sport igen, kan varmt rekommendera butiken och dess personal.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Bra pris, fri frakt, snabb leverans och kunnig kille i kundtjänst. Köpte cykel som kom bra paketerad.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Jättesmidiga att ha att göra med och snabba leveranser! Tummen upp!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Kan bara berömma Länna mycket bra service. Bra utbud, priser och leveranstider. Beställde cykel. En stor eloge till Joel K på kundsupport som hjälpte mig när jag ville ändra min order detta sköttes utan några problem.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en cykel av 2012 års modell med ca 1300kr i rabatt. Fick den snabbt, 3 arbetsdagar och som en bonus var extrautrustning monterad. Tack!
    1 år sedan
  • Usel
    Har mejlat hemsidan frågor 3 gånger och har inte fått ett enda svar.

    Uruselt.
    1 år sedan
  • Usel
    Först kom ett mail om att varans lagersaldo var fel varför man skulle skicka beställningen veckan därpå.
    Sedan tystnad i en månad, inget paket och inga mail.
    Jag tröttnar och skickar ett mail där jag talar om att jag önskar häva mitt köp pga utebliven leverans.
    Inget svar men så plötsligt ett par timmar senare kommer det ett automatiserat mail som talar om att man nu helt plötsligt har skickat min beställning!?

    Mailar företaget (det går inte att komma fram på telefon) och talar om att jag faktiskt avbeställt och därmed önskar mina pengar tillbaka.
    Väntar nu, snart två veckor senare på besked och mina pengar, har inte fått svar på mina mail
    som jag skickat idag samt för sex dagar sedan...
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Beställde en jacka (som fanns i lager) från Länna Sport, det kändes relativt säkert efter alla fina omdömen. Dessvärre känner inte jag att det stämde den här gången.
    Mailar först en fråga som jag inte får svar på, ringer sedan till webbutiken. Inget svar, istället svarar en telefonsvarare att jag ska skicka ett mail till butiken istället.

    Hur som helst, när jackan är beställd skickas den hyfsat strax därpå. Visst hade det kunnat gå fortfare men det är klart godkänt.

    Jag kommer att ge Länna Sport fler chanser, på det stora hela funkade det bra!
    1 år sedan
  • Acceptabel
    Mailsvar efter 2 dagar.

    Produkten i hand 4 dagar efter beställning.

    Så nej Länna Sport, ni har varken snabb leverans eller kundsuport. Så ni kan sluta skylta med detta. Det finns butiker som klarar av att svara på mail inom timmen samt leverera dagen efter, vilket ni bevisligen inte kan mäta er med.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en cykel som skickades hem via posten. Denna var ramen böjd på så gick inte ens att reparera
    sådant kan ju förståss hända men fick ringa varje dag nästan 2 veckor för att de skulle förstå att de behövde
    göra något rekommenderade dem dessutom att prata med den verkstad jag visat upp cykeln varje gång ja prata med dem.
    Efter två veckor skickar de hem en ny cykel så ja fick skicka hem den första. Nu visade det det att de råkade vara
    fel på dennas vevarm så nu ha ja försökt ringa dem och ibland när de svarar vilket sällan händer säger de att de ska
    strax ringa upp men det händer aldrig. De svarar heller aldrig på mina mail nu har de gått en månad sen ja beställde
    min cykel och kan fortfarande inte cykla uselt.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Snabbt leverans
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Hyfsat överskådlig hemsida

    Mkt bra service via telefon, snabb hjälp.

    Cykeln (Scott Aspect 30) kom bra packad med alla tillbehör monterade utan kostnad.

    Det enda jag är lite orolig för är att bakre skivbromsen ligger på lite på ena sidan, har mailat fråga om det - återstår att se hur svarstiden på mail är.

    Kort och gott: En mkt bra butik!
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Snabb montering och ivägskickande av den KTM Life Motion jag köpte, och som bonus hade de även monterat fram- och bakreflexer utan extra kostnad! Man tackar! Cykeln var även mycket väl paketerad.

    De tillbehör jag valde är klanderfritt monterade (utan extra kostnad), och ihopmonteringen av själva cykeln är också mycket väl utförd!

    Precis som stef86 fick jag aldrig svar på mail, högst troligt pga semestertider, men den fråga jag skickade in på deras hemsida under cykelns egna sida fick jag till slut svar på. Det tog dock ganska lång tid (en vecka om jag minns rätt), så därav drar jag tyvärr bort en stjärna.

    Bortsett från deras lite underliga system för frågor & svar på varje produkts sida, så är Länna Sport nära nog perfekta! Rekommenderas starkt!

    Skulle utan tvekan köpa cykel från dem igen!

    För övrigt gick det utmärkt att få in cykeln i en normalstor halvkombi, med baksätet fällt, förutsatt att cykeln togs ut ur kartongen. Det vridna styret och bortskruvade pedalerna gjorde det lätt att få in den i bilen.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Härlig butik!
    Bra att de monterar cyklarna och justerar dem, baksätet i kombin vägrade vika sig så fick packa upp den utanför posten och cykla hem. Det enda som behövdes var en insexnyckel för att vrida rätt styret och en skiftnyckel att dra fast pedalerna med så kunde jag trampa hem.

    Enda anledningen att de inte får 10 stjärnor är att de aldrig svarade på mitt mail innan jag beställde så jag var tvungen att ringa dem men det kan ju vara semestertider så det kanske beror på det. Trevligt bemötande i telefon var det iaf!

    Kommer inte tveka för att handla här igen!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en Scott Aspect 10, dagen efter ringer dom och berättar att dom ska sänka priset på den och att jag får den för det billigare priset.
    Sparade 1000kr. Hur nice är inte det?
    2 år sedan
  • Perfekt
    Ger Länna Sport full pott som lyckades leverera mina skor snabbt och dessutom med gratis frakt.
    2 år sedan
  • Dålig
    Jag beställde ett par skor som fanns enligt sidan. Efter helgen så fick jag ett mail som sa att dom inte längre fanns och att jag skulle få tillbaka pengarna.
    Pengarna brukar väl inte dras förän varan är skickad? Nu tog det 5 dagar från att pengarna drogs från mitt konto till att jag fick tillbaka dom.
    Sånt här är irriterande.
    2 år sedan
  • Ganska dålig
    Leverans inom 1-8 timmar stämmer tyvärr dåligt.

    Beställde en hockeyklubba och ett par skridskor men fick två par skridskor men ingen klubba. Detta löser sig säkert men proffsigt är det ju inte precis.

    En butik som ligger klart efter t.ex. Sportamore och Addnature.

    Bra hemsida (lite långsam bara)
    2 år sedan
  • Hej road1000,

    Först och främst vill jag poängtera att den text du refererar till aldrig lovade leverans inom 1-8 timmar. Den sade istället "Skickas normalt inom 1-8 arbetstimmar". Det vi ville säga, och det vi med handen på hjärtat kan stå för, är att vi skickar paketen inom 8 arbetstimmar från orderläggning. Utöver det behöver Posten sin tid att leverera paketet.

    Vi har, redan innan du skrev detta omdöme, ändrat denna text då vi anser att den var i otydligaste laget.

    Vidare vill jag verkligen beklaga att någonting blivit fel med din order. Självklart ska vi, precis som du säger, lösa detta på bästa sätt. Jag förmodar att du redan kontaktat oss, annars ber jag dig maila order@lannasport.se eller ringa oss på 08 - 771 19 00 för lämplig lösning.

  • Usel
    Det utlovas snabb leverans, stämmer inte. Beställde en tisdag, fick cykeln en vecka senare. När cykeln dessutom leveras utan pedaler så blir den ju svår att använda...
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par skidor samt pjäxor i lördags, på söndagen ringde de och frågade hur jag ville ha bindningarna monterade.

    Skickade i måndags, och igår var allt framme. Även om posten slarvade bort skidorna i 2 dagar så har Länna haft ett grymt bemötande och visat en extrem kunskap.

    Kommer vara en trogen kund.
    2 år sedan
  • Hej,

    Det är väldigt roligt att höra att du är nöjd!