- Fri frakt och snabb leverans
- Fria byten
- Förlängt öppet köp till 11/1

http://www.lannasport.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 30 år sedan
Detaljerad information Länna Sport har fått betyget (8.26)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Går inte lita på deras lagersaldo. Beställde, betalade samt ringde för att kolla att allt var ok vilket det skulle vara. Det visade sig dock vara fel på hemsidan "-vet inte riktigt varför det krånglar". De sa då att de skulle lösa det ändå. Efter någon dag kom en ofantligt dålig förklaring om att leverantören inte kan få in fler vilket inte stämmer. För mig är detta skillnaden mellan högsta och lägsta betyg. Ha inga förhoppningar på att ni får varan förrän ni får bekräftelse på att den är skickad.
    3 dagar sedan
  • Hej,
    Tråkigt att lagersaldot inte stämde, kan tyvärr ske någon gång då vi har butik och webbutik på samma lagersaldo. Det finns ingen möjlighet att du kan tänka dig en annan produkt i vårt sortiment i stället? Maila oss gärna på order@lannasport.se så ska vi göra allt vi kan för att lösa problemet.

    Mvh, Länna Sport

  • Perfekt
    Köpte ett par löparskor, som jag gissar var ett av några restpar i en utförsäljning. Ena skon saknade innersula. Butiken hade inga originalsulor kvar, men löste detta med ett par lite bättre sulor som skickades omgående. Bra
    8 dagar sedan
  • Usel
    Lovar 1-2 dagars leverans, i praktiken 2-3 veckor. Inte ok!
    1 mån sedan
  • Hej,
    Håller helt med dig, kontakta oss gärna på order@lannasport.se så vi kan titta närmare på varför just din order dröjde så länge innan den lämnade oss.

    Hälsningar
    Länna Sport

  • Usel
    Returfrakt kostar 99! kr.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Bra
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans. Väldigt bra pris. En jättebra butik.
    5 mån sedan
  • Kul att höra! :)

  • Utmärkt
    Köpte Nishiki pro air på kampanj

    Fungerade smidigt o bra info överlag.

    Leverans tilll dörren, med monterad tillbehörssats injusterade bromsar och växlar.

    För full pott hade jag velat ha lokal service i Göteborg men man kan inte få allt:)
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Vilken snabb leverans! Jag beställde skorna i tisdags eftermiddag och hade dem på onsdag innan lunch. Topp!
    8 mån sedan
  • Kul att höra! Hoppas skorna var till belåtenhet!

  • Acceptabel
    Bra skor.
    11 mån sedan
  • Usel
    Otydligt när det gäller returavgiften/returfraktsedel. Oseriöst, kommer aldrig mer att handla från Länna Sport!
    11 mån sedan
  • Usel
    Länna Sport har valt att använda Klarna som bara har faktura som förvald betalningsmetod. Dessutom blev jag mycket förvånad och j-lig förbannad när det visade sig att Klarna kunde ta fram alla mina personuppgifter bara genom min mail-address! :-(

    Jag har alltid köpt mina saker direkt i butiken på Länna Sport men tänkte vara lite lat idag och beställa tillbehör som goggles, linser och vallatillbehör online för ca 3.500 kr. Men:

    Länna Sport, ni har tappat mitt förtroende och jag kommer aldrig att köpa något hos er igen! Jag kommer fortfarande att komma in till butiken och prova saker men kommer köpa prylarna på annat ställ från och med nu...
    11 mån sedan
  • Hej, Vi håller för tillfället på och ser över hur betalningsalternativ visas. Det är absolut inte vår mening att detta ska upplevas negativt och vi undersöker en lösning. Angående Klarna ber vi dig vänligen att vända dig till dem, det bör finnas en lösning i att du inte vill att de ska spara din information kopplad till din mailadress. Vi ber om ursäkt för det inträffade och hoppas på en lösning för framtiden. Mvh, Länna Sport.

  • Usel
    Man har nu ett otydligt system där faktura är förvald betalningsmetod och beställningen görs innan jag ens hinner slå in kortuppgifterna. Går helt emot hur de flesta onlineshoppingsystem fungerar, och känns inte alls seriöst. Jag fick ett orderbesked via mail innan jag ens hunnit betala klart, oproffesionellt och jag känner mig lurad som kund. Kommer inte handla här.
    11 mån sedan
  • Hej, tack för ditt omdöme, vi har sett över strukturen i kassan och kommer att förtydliga betalningsalternativen så snart som det är möjligt. Vi ber om ursäkt att du upplevde detta negativt, det är självklart inte vår mening. Mvh, Länna Sport.

  • Dålig
    Fungerar säkert bra när allt fungerar. Jag reklamerade en vara som inte stämde med beskrivningen (saknade pedaler och ett av däcken var det ingen luft i). Det drog ut på tiden. Per telefon sa de att jag skulle maila vad jag tyckte var en rimlig ersättning för allt strul. Jag mailade tre gånger utan svar. Jag ids inte hålla på. Riktigt dåligt.

    (Detta var i början på sommaren, de kanske har skärpt till sig)
    11 mån sedan
  • Tråkigt att detta hände! Ingen ursäkt, men vi har haft en del personalbyte och några få reklamationer har fallit mellan stolarna. Maila gärna igen till order@lannasport.se och så ska vi se till att detta löser sig utan vidare problem. Vi ber ännu en gång om ursäkt för hur du blivit behandlad i ärendet. Mvh, Länna Sport

  • 2015-12-08 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Utmärkt
    Jag köpte ett par arbetsskor till ett pris som nästan var misstänkt lågt, ungefär 40% billigare än i någon annan butik. Men skorna kom på utsatt tid, och är precis i det skick de skulle vara. I paketet fanns även returföljesedel, så om jag inte skulle varit nöjd så verkar det som att det vore smidigt att skicka tillbaka paketet. Men jag är så klart helnöjd!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Snabbt och smidigt att beställa. Brett utbud-dock lite svårnavigerad webshop.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Väldigt lång leveranstid och katastrofalt lång svarstid vid mailförfrågningar.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Leveranstid 2-5 dagar. Står fortfarande "ny order" i status på min vara. Skickat e-mail samt ringt. Inga svar..
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en hockeyklubba söndag kväll. Levererades perfekt av Postnord tisdag kl 18.00. Allt fungerade perfekt. Länna sport är kanske inte billigaste leverantören av hockeyutrustning men har ibland kampanjer som gör dem konkurrensmässiga.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Levererade snabbt och jag fick till och med en nyare modell av produkten än vad jag tror att jag beställde. :-)
    1 år sedan
  • Usel
    Beställt en skidhjälm till kampanjpris 26/12. Skulle finnas i lager enligt webbutiken. Får prel leveransbesked samma dag. Nio dagar senare fortfarande inget besked om leverans. Skickar mail, får inget svar. Ringer en dag senare, en kille ska kolla vad som hänt, och sedan ringa upp direkt. Ringer inte upp. Jag ringer igen, får prata med annan kille, och får veta att den inte alls finns i lager, och att man inte hinner beställa någon ny till dess att jag behöver hjälmen om fyra dagar. Jag har inte fått något besked om att varan är restnoterad. Man skyller på många röda dagar och ordrar. Man erbjuder mig en lokal rabattkupong, vilket jag tackar nej till. Får lägga 300 kr till och köpa på annan butik.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde ett par skalbyxor vid kampanj (Cyber Monday) och betalade med kort. Dagen efter får jag ett automatgenerat mail från Länna Sport att de hade fel lagersaldo och att byxorna inte kan levereras. Återbetalning påstås vara pågående och tar några dagar.

    Det ger ett väldigt dåligt intryck att, när man har en produkt till lägsta pris på Prisjakt, helt plötsligt inte kunna leverera den. Ett enkelt sätt att hamna högst upp i listan?

    Hur som helst, uselt och oseriöst att inte leverera produkten man tagit betalt för!
    2 år sedan
  • Hej P-H!

    Tack för ditt omdöme!

    När vi har stora kampanjer så kan det tyvärr bli sådana här problem. Vi arbetar hårt för att detta inte ska hända och kontrollerar vårt lagersaldo så noga vi bara kan. Tyvärr sker det ändå och då försöker vi hantera det på allra bästa sätt.

    Du får gärna återkomma till oss så kan vi hjälpa dig.

    /
    Sebastian
    Länna Sport

  • Utmärkt
    Bra priser, väl paketerad, snabb leverans.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Gigantiskt utbud via webben. Snabba och bra leveranser via posten. Bra betalalternativ.
    Bra mobilsida dock en sak borde vara att man kommer åt mina sidor och önskelista i den. Förbättring!

    Priser helt ok. Bra kampanjer ibland.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Så nöjd över snabb och personlig hjälp. Jeansen jag köpte var mycket prisvärda. Det finns verkligen mycket att välja på hos Länna Sport. Jag återkommer gärna med köp och jag bloggar gärna om butiken samt berättar för vänner om er befintlighet. Jag lägger länkar på facebook och twitter. Tack!
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde ett par löparskor, packa och skicka tog två dagar, inte supersnabbt men väl godkänt. Tyvärr kände jag att skorna var en storlek för små så jag beställde en storlek större och skickade tillbaka det första paret. Gick väldigt smidigt, inget strul alls.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Så här ska det vara när man handlar genom internet: bra priser, stort utbud, fri frakt & retur, snabb leverans, bra betalsystem och fin service.

    Länna Sport har allt det, därför ger jag dem full pott:)

    /Från en mycket nöjd kund!
    2 år sedan
  • Perfekt
    köpte en nishiki pro air från länna sport

    först och främst så är jag jättenöjd med själva köpet.

    de har klar och tydlig information om allt, dvs. cykeln i detta fallet och hur de går tillväga när de monterar och skickar den till kunden.

    De frågor jag hade hittade jag lätt på deras hemsida

    Det gick snabbt de montera på en dag och skickade den hem till min dörr gratis, fungerade som smort.

    kommer handla mer från länna i framtiden.
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Jag har beställt två gånger från Länna Sport och det har funkat mycket bra: kan rekommendera butiken!

    Min senaste beställning gjorde jag på onsdag den 2/7/2014 då jag beställde långfärdsskridskor (Skyllermarks röd). Jag la min beställning på förmiddagen, skridskorna skickades den 4/7/2014 (fredag) och jag fick dem den 7/7/2014 (måndag). Skridskorna kom välpaketerade med bubbelplast och är jättefina!

    Jag kan tänka mig att beställa mer från Länna Sport, speciellt om de har bra erbjudande.
    2 år sedan
  • Usel
    beställd skärmset till min cykel, fick de böjda upp och ner, höger, vänster. Kontaktar butiken, att jag vill byta de mot andra får svar efter 5 arbetsdagar att jag kan de böja själv tillbaka. Aldrig mer Länna Sport.
    2 år sedan
  • Hej Ctmpl6,

    Vi beklagar att du fått ett sådant bemötande. Om det inte gick bra att lösa de böjda skärmsättet så skickar vi självklart ett nytt skärmset till dig.
    Det händer att skärmar på cyklar böjs under frakten fram till kunden. Är det något som gått sönder under frakten så hjälper vi alltid till.
    Ring oss så hjälper vi dig gärna: 08-771 19 00

  • Utmärkt
    Drevskydd fattades, byxorna fastnar..
    Inget svar på mina senaste mail(efter köp) och när jag ringde så skulle dom återkomma, men fortfarande har dom inte ringt.
    Jag får revidera betyget om det skulle lösa sig.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 2 år sedan )
  • Perfekt
    Det är frifrakt och snabb leverans och hyfsat bra utbud. De paketerar mycket bra....allt känns bara bra när jag beställt där ifrån.
    När jag behöver cykel delar är det Länna sport som gäller utan tvivel.

    Det enda jag kan komma på som kunde varit roligare är ju att utbudet kunde varit större på en del kategorier inom cykel delar.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Jag köpte ett par Garmont Delirium freeride-pjäxor direkt över disk i butiken. Men i efterhand kunde jag via en kontroll av produktspecifikationen på Länna Sports webb konstatera att det borde ha ingått ett extra par yttersulor (dessa är utbytbara på den aktuella pjäxan). Jag reklamerade därför mitt köp med motivet att leveransen inte uppfyllde specifikationen. Butiken hade visserligen hittills alltid sålt pjäxan med endast den ena typen av sula, men insåg att mitt resonemang var väl underbyggt. Inom ett dygn hade de spårat upp ett par sulor av den andra typen och såg till att jag fick dem kostnadsfritt. Snyggt jobbat, Länna Sport!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Efter lite teknik strul i webshopen måste jag ge Länna Sport stort beröm.

    Tur det finns personal som är service inriktade.
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Beställde ett par skidgoggles under butikens "Cyber Monday" (måndagen efter Black Friday) då de hade cirka 20-30% rabatt på hela sitt sortiment. På grund av stort tryck på hemsidan den aktuella dagen så låg den stundvis nere, men detta kompenserades med att den fantastiska rean förlängdes en halv dag till! Därefter tog det någon dag innan paketet skickades, men även detta är fullt förståeligt då jag lade beställningen sent på kvällen och trycket var så stort under rean.
    Så allt som allt har jag bara erfarenhet från ett köp - och då under "extrema förhållanden" - men blev väldigt nöjd med köpet och de känns seriösa, om än inte jättestora.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Snabbt och hjälpsam personal
    2 år sedan
  • Usel
    Under all kritik! Beställde ett par hockeyhandskar den 9:e december, 5 dagar senare får jag ett mail där länna beklagar att varan är slut och att leverantören skall skicka ett par direkt till mig. länna har mailat och förklarat att de absolut skall hinnas med före julafton.... Nu 9 dagar senare ( julafton) inga handskar fortfarande, (blir ju kul för grabben att se på en bild av handskarna?) vi åker dessutom på cup till Finland den 27-30 december.

    Som kuriosa så beställde jag från Dustin och Cdon den 20/12 och dessa saker hade jag dan före julafton, se och lär.

    Nej, kan inte annat tycka att detta är för dåligt!
    2 år sedan
  • Hej Per-Erik,

    Handskarna du beställde hade fel lagerstatus i vårt system. När detta händer följer vi våra rutiner och ringer kunden. Får vi inget svar så skickar vi ett mail. I de flesta fallen annulerar vi ordern.
    Denna gång kunde vi beställa direkt från leverantören och be dem skicka handskarna till dig. Eftersom detta var den 13e december kände vi oss säkra att handskarna skulle komma fram innan jul.

    Vi beklagar verkligen att de inte hann fram innan julafton och hoppas verkligen att de kommer fram innan cupen i Finland.

    Mvh,

    Länna Sport

  • Utmärkt
    Lite sega att svara på mail, men när jag väl fick kontakt med butiken var deras kundservice toppen. Bra priser och framförallt snabb leverans.
    3 år sedan
  • Hej Brant!
    Vi jobbar hårt med att vara snabbare på att svara på mail. Vi beklagar att du fick vänta!

  • Dålig
    Det ska inte ta från torsdag till tisdag för ett brev att lämna lagret!

    Sen verkar dom ha gjort om sin webbshop så man inte ska kunna ta sig in i sitt konto och se orderhistorik. Kan vara att jag är blind men hittar inte någon länk på sidan efter att ha loggat in. Var tvungen vända mig till google för att lyckas.

    Här visar det sig återigen att Prisjakt måste ta bort omdömen som lämnats i webbshop, de är inte trovärdiga och speglar definitivt inte sanningen om man ser de riktiga omdömen som lämnats här de senaste 12 månaderna.
    3 år sedan
  • Hej Wishm4ster,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi tackar även för din uppmärksamhet. Länken till "mina sidor" var inaktiverad av oförklarliga skäl. Vi har inget intresse av att dölja den sidan för någon av våra kunder. Snarare tvärt om. Kan kunderna komma åt "mina sidor" så kan de få mer information om sin order direkt utan att maila eller ringa oss.
    Hittar kunderna inte den information de behöver på "mina sidor" så är de väldigt välkomna att kontakta oss.

    "Mina sidor" är nu aktiverad och länken hittar man i högra hörnet i toppen.

  • Dålig
    Beställde ett par vinterskor under deras 40-årskampanj. Fick orderbekräftelse omgående, som brukligt är, och väntade bara på kollinumret. Sex dagar (fyra vardagar) efter lagd order fick jag ett mail om att produkten jag beställt tyvärr inte fanns på lager:

    "Vi ber verkligen om ursäkt!

    Hej Daniel Xxxxx .

    Tyvärr har vi tråkiga nyheter. Det har visat sig att den produkt du beställt haft ett felaktigt lagersaldo och således är slut i vårt lager.
    Vi ber tusen gånger om ursäkt för eventuella problem som uppstått, och har självklart annulerat din order (XXXXX) och återbetalt dina pengar eller krediterat din faktura.

    Vår kunniga personal hjälper dig mer än gärna att gå igenom dina behov för att se om vi har någon annan vara som kan tänkas vara ett bra (ibland bättre) alternativ. Tveka inte att kontakta oss på 08 - 771 19 00 eller info@lannasport.se"

    Det var ju trevligt att få en ursäkt åtminstone, saker och ting går snett ibland, så är det. Så jag mailade, helt enligt det avslutande stycket i deras mail, och frågade om jag inte kunde få köpa skorna i en halv storlek mindre istället då dessa enligt hemsidan fortfarande fanns i lager. Men nu, tre dagar senare, har jag fortfarande inte fått något svar från kundtjänst.

    Nåja, fick tillbaka stålarna i alla fall och eftersom Länna Sport inte var intresserade av mina pengar så har jag spenderat de hos någon annan istället.
    3 år sedan
  • Hej Hubbatix,

    Vi förstår att du är besviken. Kundtjänsten är något vi nu arbetar med för fullt. Det är inte till någon tröst för dig just nu, men vi vill försäkra dig om att vi lär oss av våra misstag och vi ska göra förbättringar.

  • Dålig
    Kundtjänst gone fishing?

    Har mailat flertalet gånger utan svar samt ringt ett 20-tal gånger utan att komma fram och istället blivit hänvisad till e-mail. Med tanke på den totala avsaknaden av kundtjänst måste jag avråda alla från att använda denna nätbutik!
    3 år sedan
  • Hej Xhit,

    Vi förstår dig. Under jubileet hade vi fullt upp på alla avdelningar och hamnade efter en del på vår kundtjänst, tyvärr!
    Vi har nu lärt oss av detta och arbetar hårdare med vår kundtjänst.

  • Perfekt
    Första gången jag handlar här och är 100% nöjd med precis allt! Till att börja med så hade de den (relativt dyra) jackan jag ville ha flera hundra kronor billigare än närmaste konkurrent.

    De var hyggligt snabba med att skicka och ge tracking id. Sedan visade det sig att jackan var för stor för mig och behövde därför byta till en storlek mindre. De har en suverän bytespolicy för sånt där de t.o.m. betalar returfrakten. Det är bra service det!

    Nåja jag kunde istället ta mig till den fysiska butiken i Skogås (för ett snabbare byte) och där var det så ohyggligt stort och välsorterat så jag tappade hakan fullständigt. Inga problem alls med att få jackan bytt. Väldigt tillmötesgående. Trevliga (och snygga!) personal där dessutom.

    Hit återvänder jag gärna.
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställt skridskor och klubba för 2 veckor sedan. Blir uppringd och informerad om att skridskorna ej fanns i lagret dagen efter beställning. Accepterar att dessa skickas om en vecka istället. Dagen efter skickas en beställning som jag hämtar ut. Till min förvåning så är det skridskorna som kommit. Har nu i en och en halv vecka försökt komma fram på telefon och skickat mail om var klubban tagit vägen. Får varken svar på mail eller telefon. Skulle vara kul att veta hur man kommer i kontakt med länna sport. Kan ej rekommenderas för tillfället..
    3 år sedan
  • Hej Grymmes,

    Vi beklagar verkligen strulet med din order. Skicka gärna ordernummret i ett PM här på prisjakt så kollar vi upp det omgående.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Dålig
    Väntar fortfarande på min cykel skall monteras och skickas beställdes den fredagen den 15/8
    Ringer man och frågar skyller dom på personal brist.
    Så det lär väl ta ett antal dagar till innan den monteras och skickas.
    Men jag måste kommentera hur lång tid tar det att montera ihop cykel !
    Max ett par timmar och det står 5 - 7 dagar det är lång tid det.
    Och att jag kommenterar det är för jag har jobbat i cykel branschen och monterat ihop cyklar då dom kommer mer eller mindre ihop skruvade och endast mindre montering behövs plus justering.
    3 år sedan
  • Hej Ziggyw,

    Vi har ett enormt tryck på cykelavdelningen för tillfället. Vi måste ta cyklarna i den ordningen de beställts och kan bara säga att vi jobbar så snabbt vi kan. Alla cyklar monteras och justeras så att de är helt säkra att cykla på när de kommer fram till kund.
    Vi beklagar dock att du fått vänta så länge.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Usel
    Har köpt en cykel som krånglar. Får inget svar på flera skickade mail.
    Tråkigt då det är småsaker som behöver fixas bara.
    3 år sedan
  • Hej Ravenswood,

    Vi beklagar att du inte fått svar på dina mail. Vi ska kolla på detta omgående.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Usel
    Har beställt hockeyutrustning.
    Tisdag eftermiddag, kollar lagersaldot på de produkter vi behövde. Allt fanns hemma. Ringer in för att kontrollera att det finns möjlighet att få leverans före fredag. Den mycket trevliga killen som svarar undrar om det är läger på gång. Eftersom det är på det viset tar han mitt namn och lovar att ta min order morgonen efter samt se till att den plockas, packas och går iväg. Order skickas in via webbutiken 40 min senare och blir bekräftad. Känner mig supertacksam och inte ett dugg orolig då jag fick ett superbra bemötande på telefon.
    Onsdag, inget leveransbesked. Börjar bli lite orolig. Försöker ringa hela dagen men blir bortkopplad då det är för mycket samtal. Skickar ett mail som autosvaret ber mig att göra.
    Torsdag, får ett mail sent på eftermiddagen att ordern är på väg. Kollar sändningsnr och där finns ingen info.
    Nu är det fredag eftermiddag, har inte fått svar på mitt mail och har heller inte fått avi på sms att grejorna kommit.

    Så trots bra bemötande och löfte om leverans senast idag står vi här nu utan utrustning.
    Edit: Måndag kväll och fortfarande ingen leverans....

    Edit: Länna säger sig ha skickat mina varor men enligt trackingnumret så är det bara en elektronisk förhansbokning, och så har det sett ut i 3 dagar.
    Nu har jag hävt köpet och fått tillbaka mina pengar. Konstigt att det gick så enkelt att få köpet hävt om varorna redan var skickade....
    Länna, ärlighet vara längst!
    3 år sedan
  • Knappt godkänd
    Väntat 3 dagar på att de ska behandla min beställning vilket inte har blivit gjort ännu även fast de säger att leveranstiden är 1-3 dagar, verkar inte svara på mail man skickat för flera dagar sedan. Uppdaterar vid leverans av varorna.
    3 år sedan
  • Usel
    Mycket dålig koll på sitt lagersaldo och svarar inte på mail. Lägger en beställning tidigt på morgonen och får ett mail 11 timmar senare med bl.a. följande:
    "Tyvärr har vi tråkiga nyheter. Det har visat sig att den produkt du beställt haft ett felaktigt lagersaldo och således är slut i vårt lager."
    De skriver vidare:
    "Vår kunniga personal hjälper dig mer än gärna att gå igenom dina behov för att se om vi har någon annan vara som kan tänkas vara ett bra (ibland bättre) alternativ. Tveka inte att kontakta oss på 08 - 771 19 00 eller info@lannasport.se"
    Jag skickar ett mail till info@lannasport.se och ber om ett bra alternativ. Inget svar. Mycket dålig stil Länna Sport.
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Beställde en ryggsäck som fanns i lager och som skulle levereras inom 1-3 dagar. Efter 2 dagar får jag besked om att den inte finns i lager. Trist och inte så proffsigt att sådana besked ska behöva dröja. Tveksamt om jag vill ge Länna Sport en ny chans.
    3 år sedan
  • Ganska bra
    Än så länge är upplevelsen riktigt dålig. Beställde en cykel med tillbehör på deras webbutik för över en vecka sen och den har fortfarande status ihopplockad. Den är alltså inte ens monterad. Det är lite skillnad från deras "skickas inom 1-3 dagar"

    Har försökt ringa till webbutiken för att ta reda på status och varför det dröjer men det är aldrig någon som svarar och de hänvisar till mail som de inte heller svarar på.

    Fortsättning följer...

    Fick till slut tag på webbutiken efter en hel del försök. De lovade att se varför cykeln inte hade blivit monterad och skickad. Dagen efter fick jag ett mail om att cykeln skickats och två dagar efter dök paketet upp vid dörren.

    Cykeln var monterad och paketerad på ett bra sätt. Har inget att anmärka på där.

    Länna Sports webbutik bör däremot ha bättre koll på sina system och ge feedback till kunden om något händer eller om leveransen kommer att försenas. Från Länna Sport hörde jag aldrig ett ljud och trots att leveransen till slut gick bra så kan jag inte ge mer än en 6:a i betyg.
    3 år sedan
  • Usel
    Tog tio dagar att få varan levererad trots att den fanns i lager. Desstuom krävdes det att jag skickade ett påminnelsemejl om att varan inte var skickad.

    Svarar inte på mejl.

    Har hittills inte stött på sämre nätbutik.
    3 år sedan