- Fri frakt och snabb leverans
- Många betalalternativ
- Stort sortiment
Hemsida:

http://www.lannasport.se

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 27 år sedan
(data från 2014-04-22)
Detaljerad information Länna Sport har fått betyget (8.66)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Det är frifrakt och snabb leverans och hyfsat bra utbud. De paketerar mycket bra....allt känns bara bra när jag beställt där ifrån.
    När jag behöver cykel delar är det Länna sport som gäller utan tvivel.

    Det enda jag kan komma på som kunde varit roligare är ju att utbudet kunde varit större på en del kategorier inom cykel delar.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Jag köpte ett par Garmont Delirium freeride-pjäxor direkt över disk i butiken. Men i efterhand kunde jag via en kontroll av produktspecifikationen på Länna Sports webb konstatera att det borde ha ingått ett extra par yttersulor (dessa är utbytbara på den aktuella pjäxan). Jag reklamerade därför mitt köp med motivet att leveransen inte uppfyllde specifikationen. Butiken hade visserligen hittills alltid sålt pjäxan med endast den ena typen av sula, men insåg att mitt resonemang var väl underbyggt. Inom ett dygn hade de spårat upp ett par sulor av den andra typen och såg till att jag fick dem kostnadsfritt. Snyggt jobbat, Länna Sport!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Efter lite teknik strul i webshopen måste jag ge Länna Sport stort beröm.

    Tur det finns personal som är service inriktade.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde ett par skidgoggles under butikens "Cyber Monday" (måndagen efter Black Friday) då de hade cirka 20-30% rabatt på hela sitt sortiment. På grund av stort tryck på hemsidan den aktuella dagen så låg den stundvis nere, men detta kompenserades med att den fantastiska rean förlängdes en halv dag till! Därefter tog det någon dag innan paketet skickades, men även detta är fullt förståeligt då jag lade beställningen sent på kvällen och trycket var så stort under rean.
    Så allt som allt har jag bara erfarenhet från ett köp - och då under "extrema förhållanden" - men blev väldigt nöjd med köpet och de känns seriösa, om än inte jättestora.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabbt och hjälpsam personal
    3 mån sedan
  • Usel
    Under all kritik! Beställde ett par hockeyhandskar den 9:e december, 5 dagar senare får jag ett mail där länna beklagar att varan är slut och att leverantören skall skicka ett par direkt till mig. länna har mailat och förklarat att de absolut skall hinnas med före julafton.... Nu 9 dagar senare ( julafton) inga handskar fortfarande, (blir ju kul för grabben att se på en bild av handskarna?) vi åker dessutom på cup till Finland den 27-30 december.

    Som kuriosa så beställde jag från Dustin och Cdon den 20/12 och dessa saker hade jag dan före julafton, se och lär.

    Nej, kan inte annat tycka att detta är för dåligt!
    4 mån sedan
  • Hej Per-Erik,

    Handskarna du beställde hade fel lagerstatus i vårt system. När detta händer följer vi våra rutiner och ringer kunden. Får vi inget svar så skickar vi ett mail. I de flesta fallen annulerar vi ordern.
    Denna gång kunde vi beställa direkt från leverantören och be dem skicka handskarna till dig. Eftersom detta var den 13e december kände vi oss säkra att handskarna skulle komma fram innan jul.

    Vi beklagar verkligen att de inte hann fram innan julafton och hoppas verkligen att de kommer fram innan cupen i Finland.

    Mvh,

    Länna Sport

  • Utmärkt
    Lite sega att svara på mail, men när jag väl fick kontakt med butiken var deras kundservice toppen. Bra priser och framförallt snabb leverans.
    4 mån sedan
  • Hej Brant!
    Vi jobbar hårt med att vara snabbare på att svara på mail. Vi beklagar att du fick vänta!

  • Dålig
    Det ska inte ta från torsdag till tisdag för ett brev att lämna lagret!

    Sen verkar dom ha gjort om sin webbshop så man inte ska kunna ta sig in i sitt konto och se orderhistorik. Kan vara att jag är blind men hittar inte någon länk på sidan efter att ha loggat in. Var tvungen vända mig till google för att lyckas.

    Här visar det sig återigen att Prisjakt måste ta bort omdömen som lämnats i webbshop, de är inte trovärdiga och speglar definitivt inte sanningen om man ser de riktiga omdömen som lämnats här de senaste 12 månaderna.
    5 mån sedan
  • Hej Wishm4ster,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi tackar även för din uppmärksamhet. Länken till "mina sidor" var inaktiverad av oförklarliga skäl. Vi har inget intresse av att dölja den sidan för någon av våra kunder. Snarare tvärt om. Kan kunderna komma åt "mina sidor" så kan de få mer information om sin order direkt utan att maila eller ringa oss.
    Hittar kunderna inte den information de behöver på "mina sidor" så är de väldigt välkomna att kontakta oss.

    "Mina sidor" är nu aktiverad och länken hittar man i högra hörnet i toppen.

  • Dålig
    Beställde ett par vinterskor under deras 40-årskampanj. Fick orderbekräftelse omgående, som brukligt är, och väntade bara på kollinumret. Sex dagar (fyra vardagar) efter lagd order fick jag ett mail om att produkten jag beställt tyvärr inte fanns på lager:

    "Vi ber verkligen om ursäkt!

    Hej Daniel Xxxxx .

    Tyvärr har vi tråkiga nyheter. Det har visat sig att den produkt du beställt haft ett felaktigt lagersaldo och således är slut i vårt lager.
    Vi ber tusen gånger om ursäkt för eventuella problem som uppstått, och har självklart annulerat din order (XXXXX) och återbetalt dina pengar eller krediterat din faktura.

    Vår kunniga personal hjälper dig mer än gärna att gå igenom dina behov för att se om vi har någon annan vara som kan tänkas vara ett bra (ibland bättre) alternativ. Tveka inte att kontakta oss på 08 - 771 19 00 eller info@lannasport.se"

    Det var ju trevligt att få en ursäkt åtminstone, saker och ting går snett ibland, så är det. Så jag mailade, helt enligt det avslutande stycket i deras mail, och frågade om jag inte kunde få köpa skorna i en halv storlek mindre istället då dessa enligt hemsidan fortfarande fanns i lager. Men nu, tre dagar senare, har jag fortfarande inte fått något svar från kundtjänst.

    Nåja, fick tillbaka stålarna i alla fall och eftersom Länna Sport inte var intresserade av mina pengar så har jag spenderat de hos någon annan istället.
    5 mån sedan
  • Hej Hubbatix,

    Vi förstår att du är besviken. Kundtjänsten är något vi nu arbetar med för fullt. Det är inte till någon tröst för dig just nu, men vi vill försäkra dig om att vi lär oss av våra misstag och vi ska göra förbättringar.

  • Dålig
    Kundtjänst gone fishing?

    Har mailat flertalet gånger utan svar samt ringt ett 20-tal gånger utan att komma fram och istället blivit hänvisad till e-mail. Med tanke på den totala avsaknaden av kundtjänst måste jag avråda alla från att använda denna nätbutik!
    6 mån sedan
  • Hej Xhit,

    Vi förstår dig. Under jubileet hade vi fullt upp på alla avdelningar och hamnade efter en del på vår kundtjänst, tyvärr!
    Vi har nu lärt oss av detta och arbetar hårdare med vår kundtjänst.

  • Perfekt
    Första gången jag handlar här och är 100% nöjd med precis allt! Till att börja med så hade de den (relativt dyra) jackan jag ville ha flera hundra kronor billigare än närmaste konkurrent.

    De var hyggligt snabba med att skicka och ge tracking id. Sedan visade det sig att jackan var för stor för mig och behövde därför byta till en storlek mindre. De har en suverän bytespolicy för sånt där de t.o.m. betalar returfrakten. Det är bra service det!

    Nåja jag kunde istället ta mig till den fysiska butiken i Skogås (för ett snabbare byte) och där var det så ohyggligt stort och välsorterat så jag tappade hakan fullständigt. Inga problem alls med att få jackan bytt. Väldigt tillmötesgående. Trevliga (och snygga!) personal där dessutom.

    Hit återvänder jag gärna.
    6 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställt skridskor och klubba för 2 veckor sedan. Blir uppringd och informerad om att skridskorna ej fanns i lagret dagen efter beställning. Accepterar att dessa skickas om en vecka istället. Dagen efter skickas en beställning som jag hämtar ut. Till min förvåning så är det skridskorna som kommit. Har nu i en och en halv vecka försökt komma fram på telefon och skickat mail om var klubban tagit vägen. Får varken svar på mail eller telefon. Skulle vara kul att veta hur man kommer i kontakt med länna sport. Kan ej rekommenderas för tillfället..
    7 mån sedan
  • Hej Grymmes,

    Vi beklagar verkligen strulet med din order. Skicka gärna ordernummret i ett PM här på prisjakt så kollar vi upp det omgående.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Dålig
    Väntar fortfarande på min cykel skall monteras och skickas beställdes den fredagen den 15/8
    Ringer man och frågar skyller dom på personal brist.
    Så det lär väl ta ett antal dagar till innan den monteras och skickas.
    Men jag måste kommentera hur lång tid tar det att montera ihop cykel !
    Max ett par timmar och det står 5 - 7 dagar det är lång tid det.
    Och att jag kommenterar det är för jag har jobbat i cykel branschen och monterat ihop cyklar då dom kommer mer eller mindre ihop skruvade och endast mindre montering behövs plus justering.
    8 mån sedan
  • Hej Ziggyw,

    Vi har ett enormt tryck på cykelavdelningen för tillfället. Vi måste ta cyklarna i den ordningen de beställts och kan bara säga att vi jobbar så snabbt vi kan. Alla cyklar monteras och justeras så att de är helt säkra att cykla på när de kommer fram till kund.
    Vi beklagar dock att du fått vänta så länge.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Usel
    Har köpt en cykel som krånglar. Får inget svar på flera skickade mail.
    Tråkigt då det är småsaker som behöver fixas bara.
    8 mån sedan
  • Hej Ravenswood,

    Vi beklagar att du inte fått svar på dina mail. Vi ska kolla på detta omgående.

    Vänligen,

    Länna Sport

  • Usel
    Har beställt hockeyutrustning.
    Tisdag eftermiddag, kollar lagersaldot på de produkter vi behövde. Allt fanns hemma. Ringer in för att kontrollera att det finns möjlighet att få leverans före fredag. Den mycket trevliga killen som svarar undrar om det är läger på gång. Eftersom det är på det viset tar han mitt namn och lovar att ta min order morgonen efter samt se till att den plockas, packas och går iväg. Order skickas in via webbutiken 40 min senare och blir bekräftad. Känner mig supertacksam och inte ett dugg orolig då jag fick ett superbra bemötande på telefon.
    Onsdag, inget leveransbesked. Börjar bli lite orolig. Försöker ringa hela dagen men blir bortkopplad då det är för mycket samtal. Skickar ett mail som autosvaret ber mig att göra.
    Torsdag, får ett mail sent på eftermiddagen att ordern är på väg. Kollar sändningsnr och där finns ingen info.
    Nu är det fredag eftermiddag, har inte fått svar på mitt mail och har heller inte fått avi på sms att grejorna kommit.

    Så trots bra bemötande och löfte om leverans senast idag står vi här nu utan utrustning.
    Edit: Måndag kväll och fortfarande ingen leverans....

    Edit: Länna säger sig ha skickat mina varor men enligt trackingnumret så är det bara en elektronisk förhansbokning, och så har det sett ut i 3 dagar.
    Nu har jag hävt köpet och fått tillbaka mina pengar. Konstigt att det gick så enkelt att få köpet hävt om varorna redan var skickade....
    Länna, ärlighet vara längst!
    8 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Väntat 3 dagar på att de ska behandla min beställning vilket inte har blivit gjort ännu även fast de säger att leveranstiden är 1-3 dagar, verkar inte svara på mail man skickat för flera dagar sedan. Uppdaterar vid leverans av varorna.
    9 mån sedan
  • Usel
    Mycket dålig koll på sitt lagersaldo och svarar inte på mail. Lägger en beställning tidigt på morgonen och får ett mail 11 timmar senare med bl.a. följande:
    "Tyvärr har vi tråkiga nyheter. Det har visat sig att den produkt du beställt haft ett felaktigt lagersaldo och således är slut i vårt lager."
    De skriver vidare:
    "Vår kunniga personal hjälper dig mer än gärna att gå igenom dina behov för att se om vi har någon annan vara som kan tänkas vara ett bra (ibland bättre) alternativ. Tveka inte att kontakta oss på 08 - 771 19 00 eller info@lannasport.se"
    Jag skickar ett mail till info@lannasport.se och ber om ett bra alternativ. Inget svar. Mycket dålig stil Länna Sport.
    9 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställde en ryggsäck som fanns i lager och som skulle levereras inom 1-3 dagar. Efter 2 dagar får jag besked om att den inte finns i lager. Trist och inte så proffsigt att sådana besked ska behöva dröja. Tveksamt om jag vill ge Länna Sport en ny chans.
    10 mån sedan
  • Ganska bra
    Än så länge är upplevelsen riktigt dålig. Beställde en cykel med tillbehör på deras webbutik för över en vecka sen och den har fortfarande status ihopplockad. Den är alltså inte ens monterad. Det är lite skillnad från deras "skickas inom 1-3 dagar"

    Har försökt ringa till webbutiken för att ta reda på status och varför det dröjer men det är aldrig någon som svarar och de hänvisar till mail som de inte heller svarar på.

    Fortsättning följer...

    Fick till slut tag på webbutiken efter en hel del försök. De lovade att se varför cykeln inte hade blivit monterad och skickad. Dagen efter fick jag ett mail om att cykeln skickats och två dagar efter dök paketet upp vid dörren.

    Cykeln var monterad och paketerad på ett bra sätt. Har inget att anmärka på där.

    Länna Sports webbutik bör däremot ha bättre koll på sina system och ge feedback till kunden om något händer eller om leveransen kommer att försenas. Från Länna Sport hörde jag aldrig ett ljud och trots att leveransen till slut gick bra så kan jag inte ge mer än en 6:a i betyg.
    11 mån sedan
  • Usel
    Tog tio dagar att få varan levererad trots att den fanns i lager. Desstuom krävdes det att jag skickade ett påminnelsemejl om att varan inte var skickad.

    Svarar inte på mejl.

    Har hittills inte stött på sämre nätbutik.
    11 mån sedan
  • Perfekt
    Första gången jag lämnar ett omdöme om en butik. Länna Sport vet verkligen hur man får nöjda kunder. Är väldigt nöjd med bemötande, service och hantering av min beställning och kommer garanterat att handla hos Länna Sport igen, kan varmt rekommendera butiken och dess personal.
    11 mån sedan
  • Perfekt
    Bra pris, fri frakt, snabb leverans och kunnig kille i kundtjänst. Köpte cykel som kom bra paketerad.
    11 mån sedan
  • Perfekt
    Jättesmidiga att ha att göra med och snabba leveranser! Tummen upp!
    11 mån sedan
  • 2013-04-23 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Kan bara berömma Länna mycket bra service. Bra utbud, priser och leveranstider. Beställde cykel. En stor eloge till Joel K på kundsupport som hjälpte mig när jag ville ändra min order detta sköttes utan några problem.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en cykel av 2012 års modell med ca 1300kr i rabatt. Fick den snabbt, 3 arbetsdagar och som en bonus var extrautrustning monterad. Tack!
    1 år sedan
  • Usel
    Har mejlat hemsidan frågor 3 gånger och har inte fått ett enda svar.

    Uruselt.
    1 år sedan
  • Usel
    Först kom ett mail om att varans lagersaldo var fel varför man skulle skicka beställningen veckan därpå.
    Sedan tystnad i en månad, inget paket och inga mail.
    Jag tröttnar och skickar ett mail där jag talar om att jag önskar häva mitt köp pga utebliven leverans.
    Inget svar men så plötsligt ett par timmar senare kommer det ett automatiserat mail som talar om att man nu helt plötsligt har skickat min beställning!?

    Mailar företaget (det går inte att komma fram på telefon) och talar om att jag faktiskt avbeställt och därmed önskar mina pengar tillbaka.
    Väntar nu, snart två veckor senare på besked och mina pengar, har inte fått svar på mina mail
    som jag skickat idag samt för sex dagar sedan...
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Beställde en jacka (som fanns i lager) från Länna Sport, det kändes relativt säkert efter alla fina omdömen. Dessvärre känner inte jag att det stämde den här gången.
    Mailar först en fråga som jag inte får svar på, ringer sedan till webbutiken. Inget svar, istället svarar en telefonsvarare att jag ska skicka ett mail till butiken istället.

    Hur som helst, när jackan är beställd skickas den hyfsat strax därpå. Visst hade det kunnat gå fortfare men det är klart godkänt.

    Jag kommer att ge Länna Sport fler chanser, på det stora hela funkade det bra!
    1 år sedan
  • Acceptabel
    Mailsvar efter 2 dagar.

    Produkten i hand 4 dagar efter beställning.

    Så nej Länna Sport, ni har varken snabb leverans eller kundsuport. Så ni kan sluta skylta med detta. Det finns butiker som klarar av att svara på mail inom timmen samt leverera dagen efter, vilket ni bevisligen inte kan mäta er med.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en cykel som skickades hem via posten. Denna var ramen böjd på så gick inte ens att reparera
    sådant kan ju förståss hända men fick ringa varje dag nästan 2 veckor för att de skulle förstå att de behövde
    göra något rekommenderade dem dessutom att prata med den verkstad jag visat upp cykeln varje gång ja prata med dem.
    Efter två veckor skickar de hem en ny cykel så ja fick skicka hem den första. Nu visade det det att de råkade vara
    fel på dennas vevarm så nu ha ja försökt ringa dem och ibland när de svarar vilket sällan händer säger de att de ska
    strax ringa upp men det händer aldrig. De svarar heller aldrig på mina mail nu har de gått en månad sen ja beställde
    min cykel och kan fortfarande inte cykla uselt.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Snabbt leverans
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Hyfsat överskådlig hemsida

    Mkt bra service via telefon, snabb hjälp.

    Cykeln (Scott Aspect 30) kom bra packad med alla tillbehör monterade utan kostnad.

    Det enda jag är lite orolig för är att bakre skivbromsen ligger på lite på ena sidan, har mailat fråga om det - återstår att se hur svarstiden på mail är.

    Kort och gott: En mkt bra butik!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Snabb montering och ivägskickande av den KTM Life Motion jag köpte, och som bonus hade de även monterat fram- och bakreflexer utan extra kostnad! Man tackar! Cykeln var även mycket väl paketerad.

    De tillbehör jag valde är klanderfritt monterade (utan extra kostnad), och ihopmonteringen av själva cykeln är också mycket väl utförd!

    Precis som stef86 fick jag aldrig svar på mail, högst troligt pga semestertider, men den fråga jag skickade in på deras hemsida under cykelns egna sida fick jag till slut svar på. Det tog dock ganska lång tid (en vecka om jag minns rätt), så därav drar jag tyvärr bort en stjärna.

    Bortsett från deras lite underliga system för frågor & svar på varje produkts sida, så är Länna Sport nära nog perfekta! Rekommenderas starkt!

    Skulle utan tvekan köpa cykel från dem igen!

    För övrigt gick det utmärkt att få in cykeln i en normalstor halvkombi, med baksätet fällt, förutsatt att cykeln togs ut ur kartongen. Det vridna styret och bortskruvade pedalerna gjorde det lätt att få in den i bilen.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Härlig butik!
    Bra att de monterar cyklarna och justerar dem, baksätet i kombin vägrade vika sig så fick packa upp den utanför posten och cykla hem. Det enda som behövdes var en insexnyckel för att vrida rätt styret och en skiftnyckel att dra fast pedalerna med så kunde jag trampa hem.

    Enda anledningen att de inte får 10 stjärnor är att de aldrig svarade på mitt mail innan jag beställde så jag var tvungen att ringa dem men det kan ju vara semestertider så det kanske beror på det. Trevligt bemötande i telefon var det iaf!

    Kommer inte tveka för att handla här igen!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställde en Scott Aspect 10, dagen efter ringer dom och berättar att dom ska sänka priset på den och att jag får den för det billigare priset.
    Sparade 1000kr. Hur nice är inte det?
    1 år sedan
  • Perfekt
    Ger Länna Sport full pott som lyckades leverera mina skor snabbt och dessutom med gratis frakt.
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    Drevskydd fattades, byxorna fastnar..
    Inget svar på mina senaste mail(efter köp) och när jag ringde så skulle dom återkomma, men fortfarande har dom inte ringt.
    Jag får revidera betyget om det skulle lösa sig.
    1 år sedan
  • Hej,

    Jag ber tusen gånger om ursäkt för allt strul!
    Jag skulle bli väldigt glad om du mailade mig på christoffer.t@lannasport.se så ser jag till att hjälpa dig så att du blir riktigt nöjd.

    Med bästa hälsningar,
    Christoffer Tyrefors
    Länna Sport

  • Dålig
    Jag beställde ett par skor som fanns enligt sidan. Efter helgen så fick jag ett mail som sa att dom inte längre fanns och att jag skulle få tillbaka pengarna.
    Pengarna brukar väl inte dras förän varan är skickad? Nu tog det 5 dagar från att pengarna drogs från mitt konto till att jag fick tillbaka dom.
    Sånt här är irriterande.
    2 år sedan
  • Ganska dålig
    Leverans inom 1-8 timmar stämmer tyvärr dåligt.

    Beställde en hockeyklubba och ett par skridskor men fick två par skridskor men ingen klubba. Detta löser sig säkert men proffsigt är det ju inte precis.

    En butik som ligger klart efter t.ex. Sportamore och Addnature.

    Bra hemsida (lite långsam bara)
    2 år sedan
  • Hej road1000,

    Först och främst vill jag poängtera att den text du refererar till aldrig lovade leverans inom 1-8 timmar. Den sade istället "Skickas normalt inom 1-8 arbetstimmar". Det vi ville säga, och det vi med handen på hjärtat kan stå för, är att vi skickar paketen inom 8 arbetstimmar från orderläggning. Utöver det behöver Posten sin tid att leverera paketet.

    Vi har, redan innan du skrev detta omdöme, ändrat denna text då vi anser att den var i otydligaste laget.

    Vidare vill jag verkligen beklaga att någonting blivit fel med din order. Självklart ska vi, precis som du säger, lösa detta på bästa sätt. Jag förmodar att du redan kontaktat oss, annars ber jag dig maila order@lannasport.se eller ringa oss på 08 - 771 19 00 för lämplig lösning.

  • Usel
    Det utlovas snabb leverans, stämmer inte. Beställde en tisdag, fick cykeln en vecka senare. När cykeln dessutom leveras utan pedaler så blir den ju svår att använda...
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par skidor samt pjäxor i lördags, på söndagen ringde de och frågade hur jag ville ha bindningarna monterade.

    Skickade i måndags, och igår var allt framme. Även om posten slarvade bort skidorna i 2 dagar så har Länna haft ett grymt bemötande och visat en extrem kunskap.

    Kommer vara en trogen kund.
    2 år sedan
  • Hej,

    Det är väldigt roligt att höra att du är nöjd!

  • Perfekt
    Beställde på lördagen ett par Nordica Speedmachine 120 fick ett mail redan på måndagen att produkten tyvärr var slut och att jag skulle kontakta Lännasport för ett liknande substitut.

    Sagt och gjort så fick jag Lange Super Blaster rekommenderad.

    Fick först ett måndagsexamplar av mina Lange Super Blaster med ett felaktigt spänne och ett som var sönder.

    Lännasport skickade nya pjäxor ihop med ny fraktsedel samma sekund jag ringde utan att ifrågasätta mig överhuvudtaget
    Är otroligt nöjd med det bemötande jag fått och otroligt nöjd med det paret pjäxor som kom.

    Summa sumarum så har hela orderprocessen varit fylld av trubbel men jag tycker Lännasport har skött sig examplariskt och jag är otroligt nöjd med hur de har hanterat alla missöden.

    Butiken har också otroligt hjälpsam personal, grymma priser och ett kanon sortiment.

    Tack så mycket Lännasport, ni lär se mig igen!
    2 år sedan
  • Hejsan!

    Vad ska man säga? Jag är extremt ledsen för det strul som uppkommit med ordern, men är samtidigt extremt glad att vi ändå lyckats göra dig nöjd med köpet.

    Lycka till med skidåkningen - hoppas vi hörs snart igen!

  • Perfekt
    Bra sortiment och snabb leverans!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Bra priser och snabb leverans
    2 år sedan
  • Perfekt
    Alldeles utmärkt levrerat!
    2 år sedan
  • Dålig
    Hitta produkten mycket billigare på annat ställe efter använt google sök. Jag hade för brått.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Helt outstanding service! Leveransen är också ruskigt snabb. Hade lite problem med produkten, Länna sport löste det på absolut bästa sätt helt utan krångel. Kan varmt rekomenderas!
    2 år sedan
  • Usel
    Fruktansvärt dålig service och oseriöst bemötande!

    Köpte en cykel som leverades på 2 dagar - kanon. Betalade tyvärr innan cykeln kommit, varför jag ej längre verkade intressant som kund.

    Jag var ej nöjd med cykeln och ville byta den. Mailade 4 ggr, ringde och kom till telesvar 4 ggr där meddelande lämnades, ytterligare 2 ggr kom jag fram till fysisk person varpå de skulle återkomma - säkert! Kom efter ett par veckor fram till en kvinna på faktura-avdelningen och fick bytt cykel mot att jag stod för frakten. Känns inte seriöst, när man lägger 11.000:- som privatperson.
    2 år sedan
  • Hej!

    Jag är uppriktigt hemskt ledsen att du inte är nöjd med bemötande och service - det är de punkter vi lägger allra störst vikt på.

    Hur du valde att betala avgör dock såklart inte hur vi bemöter dig som kund.

    Hör hemskt gärna av dig till christoffer.t@lannasport.se och berätta på vilket sätt vi misslyckats så ska jag göra allt för att hitta en trevlig lösning för oss båda.

    Med bästa hälsningar,
    Christoffer Tyrefors
    Länna Sport

  • Perfekt
    Perfekt butik, ingenting att klaga på. Jag beställde en cykel av dom, via webshopen, jag valde även till ett antal tillbehör. Dagen efter jag beställde hade cykeln levererats och när posten gjort sitt kunde jag hämta ut paketet, cykeln var helt färdigmonterad (alla tillbehör) förutom pedalerna vilket är förståeligt pga utrymmet.

    Helt umärkt företag, kundtjänsten har fungerat ypperligt, deras service och leveranstid går inte att göra något annat än hylla med tanke på snabbheten fast cykeln i stort sett monteras innan den skickas.

    10!
    2 år sedan
  • Perfekt
    Våldsamt bra butik. Köpte en pakethållare för halva (!) priset jämfört med min lokala Team Sportia-butik. Ingen frakt, så det blev en riktigt bra deal.

    Beställde onsdag natt, och eftersom jag skulle ut på cykeltur kommande helg så skrev jag i kommentarsfältet att om jag kunde få den redan på fredag så skulle jag vara mycket lycklig. Och mycket riktigt, fredag morgon får jag SMS om att varan finns på min postutlämningsplats. Helt fantastiskt!
    2 år sedan