Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej verksam

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information inWarehouse har fått betyget (8.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Utmärkt
    Ser att InWarehouse håller på att gå upp i Komplett.se. Får hoppas detta inte påverkar den goda servicen som InWarehouse har haft. Bra priser och sortiment.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans. Enkelt att beställa, många betalningsalternativ.
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Alldeles utmärkt service... Allt fungerade perfekt!
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Helt OK.
  • Perfekt
    Bestälde en Samsung xcover 2 från dem och jisses vad snabbt det gick att få hem den!
    inWarehouse får full pott av mig!
    8 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inwarehouse har första klass service!
  • Perfekt
    bra
    8 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra service! Kompenserade även i efterhand en prissänkning på den vara jag köpte, utan några som helst problem.
    8 mån sedan
  • Ganska dålig
    Saknar koppling mellan saldot som anges som tillgängligt för direktleverans i webbshoppen och det verkliga lagersaldot.
    Detta medför att angivna leveranstider inte stämmer.
    9 mån sedan
  • Hej jesperC,

    Vi beklagar ödmjukas att du är missnöjd med vår hantering.
    Lagersaldon för varje artikel står direkt under priset på vår hemsida där du kan se t.ex. en grön bock då produkten finns på lager. För att er order ska skickas så snart som möjligt efter beställning ska alla valda varor finnas på lager.

    Maila gärna in till vår kundservice så svarar vi gärna på fler frågor om vår orderhantering.

  • Usel
    NI skickade FEL produkt, jag upptäckte det försent, nu kan ni "tyvärr" inte ersätta produkten!

    I höstas köpte jag följande produkter i födelsedagspresent till min fru:

    1 ST 625521 POLAR WearLink+transmitter
    Storlek M-XXl

    1 ST 753712 Nike+ Sportswatch GPS
    Den perfekta löppartnern. Black/Volt + skosensor

    Hon var då var nybörjare på löpträning och tyckte pulsträning var för komplicerat, därför har vi inte upptäckt att det inte fungerade förrän nu i veckan.
    Ikväll upptäckte jag felet:

    Jag beställde en POLAR WearLink+ transmitter, som enligt hamsidor och manual är kompatibel med klockan, men jag fick en POLAR WearLink CODED...
    (En bildgoogling ger snabbt en tydlig förklaring på de olika varianterna.)

    Ni erbjöd ett presentkort på 200kr, det var inte det svar jag ville ha. En seriösare handlare hade uppskattat att felet uppdagats och ersatt produkten. Eftersom det som sagt är NI som gjort fel!
    9 mån sedan
  • Hej PJohan,

    Vi beklagar ödmjukas att du är missnöjd med vår hantering.
    Maila in till vår kundservice så ser vi över ditt ärende på nytt.

    Skriv till kundservice@inwarehouse.se

  • Mycket bra
    Beställning
    Snabb leverans, snabbare än snittet. Gillar InWarehouse mest för att det finns ett bra sortiment. Saknar dock bättre produktfiltrerings- och tillbehörsfunktionalitet.
  • Acceptabel
    Beställning
    Tog för lång tid, var inte tillräckliga upplysningar om vad som måste stå vid registreringen, bla varför kan jag välja en annan leveransadress när det måste levereras till hemadressen?? blev för mkt fram och tillbaka iom för dålig upplysning vid varje information
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Helt OK
  • Usel
    Beställde dator, skärm t-bord och kablar 16.05.2013 och har fortfarande inte fått den, fick idag på eftermiddagen (12 dagar senare 28.05.2013) ett besked att de har skickats.... Varför det är så dåligt är att alla produkterna fanns hemma och beskedet var att de skulle skickas på 1-2 arbetsdagar, tycker det är URUSELT, ingen förklaring från företaget alls varför det dröjt... //missnöjd Kund
    10 mån sedan
  • Hej Namresol,

    Vi ber ödmjukast om ursäkt om leveransen av din beställning blev försenad.

    Kontakta gärna oss på kundservice@inwarehouse.se och skriv Att: Patrik i rubriken så ska vi kika närmare på det här.

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    av erfarenhet vet jag att det brukar funka riktigt smidigt med inwarehouse. men för en Tia krävs full-pott och denna gången saknade jag swedbank direktbetalning. Men absolut en solklar nia..
  • Perfekt
    Beställning
    Smidigt och bra!
  • Perfekt
    Beställde sent lördag kväll, och redan före lunch på måndagen hade jag mitt paket. Trodde inte ens det var möjligt med Posten, men bra jobbat!
    11 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Priset på TV:n som jag köpte var mycket bra. Tyvärr var leveranstiden fruktansvärt lång. Leveransen tog 11 dagar totalt vilket är helt oacceptabelt år 2013. I och med den markant höga fraktkostnaden på 299kr är jag djupt besviken på leveransen. Gör om och gör rätt inWarehouse, majoriteten av era konkurrenter har fri frakt och leverans inom 1-2 dagar.

    Jag gick från att vara nöjd med mitt köp till en missnöjd kund och kommer troligtvis inte att handla på inWarehouse igen tills de löser fraktkostnaden samt leveranstiderna.
  • Hej,

    Vi ber om ursäkt om leveransen av din beställning blev försenad.

    Kontakta gärna oss på kundservice@inwarehouse.se och skriv Att: Patrik i rubriken så ska vi kika närmare på det här.

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Utmärkt
    Beställning
    Tycker det är enkelt och bra
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    snabb leverans bra paketerad produkt. allt perfekt.
  • Perfekt
    Har länge funderat på att beställa från InWarehouse och jag kunde inte fått bättre hjälp och support angående mitt TV-inköp.

    + Svarar snabbt på mail
    + Bra pris (LG 60")

    Här handlar jag igen!
    12 mån sedan
  • Perfekt
    Rimliga fraktkostnader även vid köp av större prylar, rimliga leveranstider och bra priser. Smidig support och 45 dagars öppet köp dessutom!
    12 mån sedan
  • 2013-04-20 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Utomordentligt bra sånär som WIN 8 vilket jag definitivt inte gillar.
    Men det kan jag inte hålla In Warehouse ansvarig för de har gjort ett gott jobb!
  • Perfekt
    Den bästa servicen man kan få!

    Gjorde mitt första beställning från dem, varan jag fick hade fel beskrivning i deras sida.
    Kontaktade dem och dem är duktiga på att svara på tel.
    Dem gav mig avdrag för felet, många andra butiker hade bara bett mig skicka den tillbaks eller inte ens brytt sig (Internetbutiken Misco till ex. gjorde så mot mig när jag fick en skadad telefon värde 6500 kr, dem bad mig skicka den på service och stå dessutom för frakten själv!)

    Jag tycker att man ska bedöma en butik utifrån det viktigaste och det är hur dem sköter garanti,fel och retur ärende! Inte enbart pris och snabb leverans. Och Inwarehouse har visat att dem är värda en 10a i betyg

    GRYM service
    Trevlig personal
    Snabb kontakt och respons
    Bra priser
    Hämtlager i Sthlm
    Snabba leveranser
    Rekommenderas starkt..
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Mycket bra erbjudanden och stort urval. Lätt att genomföra köp. Mycket bra betalningsalternativ.
  • Mycket bra
    Har handlat hos inWarehouse de senaste fem åren och jag har inga minnen av dåliga erfarenheter. Beställde ett par hörlurar en måndag kväll, fick SMS-avi från Posten vid lunchtid på torsdagen. Fick även en defekt produkt för några år sen, vilken jag fick pengarna tillbaka för utan knussel.

    Kundsupporten är dock under all kritik. Sist jag var i kontakt med dem tog det tio dagar att få svar - länge nog att glömma att man tagit kontakt med butiken från första början. Därför blir betyget åtta istället för full pott.
    1 år sedan
  • Hej Goatmeal,

    Vi beklagar om ett svar dröjde vid kontakt med vår kundservice.

    Återkom väldigt gärna till oss på kundservice@inwarehouse.se, skriv Patrik i rubriken så ska vi kika närmare på det här och bli bättre i framtiden.

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Perfekt
    Supersnabb leverans, billiga priser. Min asus zenbook hade en defekt knapp och därför skickade jag tillbaka den. Fick en utbytesdator hur snabbt som helst. Fantastisk service.
    1 år sedan
  • Bra
    Beställning Leverans
    Känns OK men det där med fakturakostnaden drar ner helhetsbetyget.
  • Perfekt
    Beställning
    Mycket bra.
  • Perfekt
    =)
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Vad ska jag säga..

    Leverans och dylikt var det inga problem med. Vilket är det jag ger 3 stjärnor för.

    Jag har själv jobbat inom elektronikbranchen och det jag efterfrågade av Inwarehouse hade tagit mig maximalt 10 minuter att lösa, förmodligen mindre.

    Roten till problemet är dessutom inte, enligt mig, mitt fel, jag försökte lösa problemet innan köpet så att jag inte skulle behöva krångla med det. Men tydligen så fungerade inte deras system som tänkt och det ledde till problemet.

    Så när jag kontaktar deras support för att lösa problemet så kände jag att supporten hade en ren illvilja till att hjälpa mig att lösa detta. Det blir mer mail korrespondens mellan oss då jag enbart försöker förklara vad det är jag önskar och får svar om att de inte "kan" hjälpa mig, det finns inga möjligheter att göra det enligt deras system. Även om man inte kan göra det jag bad om direkt så garanterar jag att de hade kunnat lösa det.

    Jag efter det så misstänker jag att jag skickas vidare till en "högra instans" inom supporten då jag ansågs vara en "jobbig och oförstående kund".

    Detta leder i sin tur till jag behöver försöka få dem att förstå vad jag vill, men inte nu heller.
    Tillslut så orkade jag inte, att prata mot in i en vägg och försöka få hjälp som inte kommer tröttnar man på.

    Jag har heller inte fått något mail från dem om varför jag slutade höra av mig trotts att mitt ärende inte är löst. De bryr sig helt enkelt inte överhuvudtaget om jag är nöjd eller ej. Kunden slutade plötsligt höra av sig så "allt är bra". Det må kanske vara mycket begärt, men där jag jobbade så var det kunden som var prioritet, var det ett problem så löste vi det så att kunden blev nöjd.

    Att få svar från inwarehouse tog mellan 1-5 dagar av de mail jag fått av dem, vilket är på gränsen till oacceptabelt.

    Det lösliga är att allt detta är på grund av ett missförstånd om hur deras system fungerar. Jag försökte lösa det själv innan, men det blev trotts det fel. Att de sedan inte kan lösa det är enbart pinsamt från deras sida.
    1 år sedan
  • Hej Nerevar,

    Vi ber om ursäkt om hanteringen av ditt ärende har varit bristfällig.

    Vi vill väldigt gärna kika närmare på det här och försöka hjälpa dig. Vänligen återkom med ditt kundnummer till oss på kundservice@inwarehouse.se och skriv Att: Patrik i rubriken.

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Acceptabel
    Beställning
    Produktspecifikationen ändrades från dag till annan och vissa data försvann helt och hållet.
  • Mycket bra
    Usel kundservice. Dröjde 10 dagar tills jag fick svar från kundservice och då ville de att jag skulle skicka tillbaka varan (fastän det fanns andra sätt att lösa set på) men att jag måste då också uppfylla alla krav för en retur. Kommer aldrig mer handla hos inwarehouse.se.

    Reviderar mitt omdöme då jag fick ett tillfredsställande lösning på problemet. Den här gången var de snabba med att svara. Nöjd med utfallet.
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Hittills bra.
  • Utmärkt
    Beställde min vara på en lördag, i dag (måndag) finns paketet på mitt postkontor redan innan kl. 12:00. Bara en sådan sak som att skicka iväg paket under helgen... Kanon!
    Dagen de får ner fraktkostnaderna sitter 10:an som en smäck!

    Nu har jag hämtat upp paketet... och finner att de 11 filmerna som skulle följa med spelaren saknas. =(
    Kundtjänst skulle återkomma under morgondagen, så vi avvaktar.

    Har nu fått svar från kundtjänst och filmerna är on their way! Filmerna är, som det verkar, knappast svensksålda (utan danska eller norska) men man tar vad man får.
    Tack Henrik på kundtjänst.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Perfekt, snabb leverans, inget att klaga på!
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Har inte använt mig så mycket av Inwarehouse.se . Dock har det blivit några köp och jag har inget att klaga på.

    Bra hemsida.
    Håller vad de lovar (leveranstider).
    Packar varorna bra.

    De håller en OK prisbild på varorna de säljer. Inte alltid billigast men man vet att leveransen går fort och det är ordning och reda på butiken.

    Har aldrig haft RMA eller andra kontakter mer än order så detta betyget är från order -> leverans.

    Får de till prisbilden på sitt sortiment så skulle det komma mer ordar från mig och ett högre betyg.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Köpet har gott så lätt att den kan inte blir bättre eller lättare.
    Många betalts möjligheter. Måste vara en av bästa
    nätbutiker i Sverige.
  • Knappt godkänd
    Prisbild och tillgång är oftast väldigt god och jag har beställt en hel del från både Komplett och Inwarehouse det gångna året (företag).
    Jag tycker däremot att leveranstiderna inte duger. Det tar i princip alltid flera dagar för att få leveranser, där andra företag som Dustin är betydligt bättre. Pris är inte alltid det viktiga, varav jag tycker att inWarehouse borde se över leveranser. Betalar man dessutom för företagspaket, så tycker jag dessutom att beställning kan prioriteras. Ordrarna står som plockade oftast samma dag, men däremot blir de inte skickade i tid.
    1 år sedan
  • Hej AvocentX,

    Tack för din feedback och vi beklagar om någon leverans till dig har varit försenad.

    Återkom väldigt gärna till oss på kundservice@inwarehouse.se skriv Att Patrik i rubriken och hjälp oss att bli bättre i framtdien

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Bra
    Bra utbud, lite tröga i leveranserna dock.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Inga problem för mig, beställde varan på Söndag och hade den på Tisdag.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en mobiltelefon från hemsidan. Leveranstiden skulle vara ett par dagar. Efter ett antal mail till kundservice om varför inte varan kommer så får jag 25 dagar efter beställning att telefonen utgått ur sortimentet och att orden därför kommer att makuleras. Tittar igen på hemsidan och där finns telefonen fortfarande kvar med info om att den är på väg in till lagret. Förmodligen ett billigt sätt att locka kunder till webbutiken från Prisjakt och liknande sidor. Aldrig mer inWarehouse!
    1 år sedan
  • Hej sn74,

    Vi ber om ursäkt ifall vi inte kunnat leverera en beställd produkt pga att den utgått ur sortimentet.

    Vi vill väldigt gärna kika närmare på ditt ärende så återkom till oss på kundservice@inwarehouse.se och skriv Att: Patrik i rubriken.

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Perfekt
    bra leverans tid, beställde på söndag fick min vara på tisdagen!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Jag avbeställde varan, och de fungerade bra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hoppas att demo produkten är bra då priset är fantastiskt bra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket positivt
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa och bra att kunna hämta varan om man bor i Stockholm!
  • Usel
    När det gäller in inWarehouse/Komplett.se och deras leveranstider måste jag höja ett varningens finger.
    Har återigen lagt en order där samtliga artiklar finns lager i deras webbshop för upphämtning i deras pick-up-point i Stockholm i god tid innan tidsfristen löpte ut. Ordern lades 08:45 och de säger att ordrar lagda innan 16:00 ska kunna hämtas nästa dag. Ordern lades i tisdags och på onsdag eftermiddag är den fortfarande inte ens packad. Mycket besviken.

    Uppdatering torsdag:
    Trots två samtal till kundtjänst under onsdagen där jag meddelades att ordern skulle skickas inom kort hände inget under onsdagen.
    Efter nytt telefonsamtal på torsdagsmorgonen visade det sig att en av artiklarna trots ett lagersaldo på 3 inte fanns i lager. Den artikeln byttes då ut till en som fanns i lager. Trots det har ordern inte plockats och skickats. Väntar fortfarande...
    1 år sedan
  • Hej buzz4711,

    Vi ber ödmjukast om ursäkt om leveransen av din beställning blev försenad.

    Återkom väldigt gärna tilll oss på kundservice@inwarehouse.se, skriv Att: Patrik i rubirken och hjälp oss att bli bättre i framtiden.

    Med vänliga hälsningar
    Patrik, Sälj & Kundservice

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    inWarehouse kan man lita på. Aldrig varit något problem!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra hemsida snabba leveranser har beställt en del från
    inwarehouse och har alldrig blivit missnöjd/Nisse Umeå.