Nordens största varuhus
Fri frakt över 1000 kr
Snabb och trygg leverans

http://www.cdon.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 25 år sedan
(data från 2015-05-21)
Detaljerad information CDON har fått betyget (8.82)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Försökte köpa ett spel med "PC download"
    Ingen nyckel i mailet, superslö support som inte fattar jota.
    Ingen känsla för kundsupport alls.
    Avstå!
    12 tim sedan
  • Hejsan! Detta låter ju inte bra. Jag har skickat ett PM till dig för att vi gärna vill kontrollera hanteringen av ditt ärende närmre. Mvh Sofia

  • Detta omdöme är under utredning
    1 dag sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    1 dag sedan
  • Acceptabel
    Cdon har blivit sega som kola på att leverera. Förr fick jag alltid produkterna dagen efter.
    2 dagar sedan
  • Hejsan! Detta kan bero på att vi har fler produkter nu och alla våra produkter har olika leveranstider då en del inte är lagerhållna men många produkter har fortfarande beräknad leveranstid på 1-3 arbetsdagar. Om vi inte lyckats hålla den beräknade leveranstiden så ber vi om ursäkt för detta. Du är välkommen att kontakta vår kundtjänst så kan de ge dig mer information om vad som har hänt. Mvh Sofia

  • Usel
    Msisledande information på hemsidan.
    Fick min vara levererad av Tretti som är usla på Kundsupport. Mailar och frågar och får olika information olika gånger. Returen fungerar dåligt. Inget följesedel med försändelsen, fel avsändaradress angiven, ingen retursedel....
    Skickat tillbaka varan till Tretti för 2 veckor sen men den har inte lösts ut än.

    Avråder att handla från CDON.
    2 dagar sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att du har dåliga upplevelser av att handla av oss. Dessvärre har Tretti varit överbelastade på sin kundtjänst och på lagret och vi beklagar att du blivit drabbad av detta. Vi kommer att se över hur det fungerar med hanteringen av dessa ärenden och hoppas att vi en dag kan vända din uppfattning om oss. Din retur bör registreras inom kort. Mvh Sofia

  • Bra
    Snabba leveranser, snabb kundsupport. Att sagd kundsupport är utmärkt är också kommenderbart. Däremot, måste man vara väldigt noga med att varan man beställer inte kommer från en underleverantör, med helt andra villkor och policies.

    Förutom en mindre notis när man tittar på produkten, så pass liten de med nedsatt syn Inte har en chans att urskiljat. Då är det först på kvittot efter all betalning är klar man får reda på paketet inte alls skickas från Cdon utan från 'Helylle Harrys' nånstans i Polen.

    Något man gärna undviker, men då ordern inte går att avbeställa i sina ordrar som vanligt om man nu tagit en underleverantör fick jag uppleva den utomordentliga kundsupporten åtminstone.
    4 dagar sedan
  • Utmärkt
    Snabba leveranser och frifrakt!
    4 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Misledande information på hemsidan. Mailar och frågar och får olika information olika gånger. Returen fungerar dåligt. Ingen hör av sig och det har gått över en månad sedan returen anlände och sen dess har ingenting hänt. Välj Netonnet, Inet, Elgiganten om du har möjligheten.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 4 dagar sedan )
  • Perfekt
    Bra priser och snabb leverans. Har handlat flera gånger och aldrig blivit besviken.
    7 mån sedan ( Uppdaterat: 5 dagar sedan )
  • Usel
    Beställde en förhöjningssockel till tvättpelaren. Ingenting på produktbeskrivningen indikerade på att det fanns en vikt- eller antalsbegränsning. Väl hemkommen är det första jag läser att den endast tål en maskin.

    Ok, försöker kontakta cdon.com via hemsidan det går ju förstås inte att ringa. Vill att de betalar returen eftersom det ingenstans framgick att produkten var olämplig för tvättpelare.

    Tiden går...går in och kontaktar igen på hemsida...ingenting händer...hör av mig via chatten...ett korthugget svar..."ärendet behandlas"...väntar...väntar...skriver en klagoskrift på FB-sidan...då kontakta tretti.se mig och i mailet skriver att de bifogar en retursedel, inte fan var det någon retursedel i mailet. Svarar två gånger på mailet...kontaktar cdon.com support..."ärendet behandlas"...
    HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SKICKA EN RETURSEDEL??

    Så här brukar det vara när företag är på väg att HAMNA PÅ OBESTÅND, en massa löften men ingen action.
    NI SOM PLANERAR ATT HANDLA PÅ cdon.com, VAR FÖRSIKTIGA!
    Det är inte alltid att billigast är bäst.
    6 dagar sedan
  • Mycket bra
    Om cdon skulle sluta ljuga om leveranser skulle dom fått fullpott! Dom säger att dom skall skicka inom 1-3 arbetsdagar. Men sen så har det gått 3:e, sen när man är på 4:e börjar man att undra vart paketet är. Annars är cdon en bra nätbutik! XD
    6 dagar sedan
  • Usel
    Beställde 4 st "nya" hårddiskar från CDON. När jag skulle registrera dem för garanti hos tillverkaren visade det sig att 3 st var begagnade hårddiskar som tidigare sålts och använts i Asien (Stöldgods?!). Garantin på dessa hade gått ut, trots löfte om att det skulle vara tre års garanti.

    Det har nu gått tre veckor sedan jag skickade tillbaka hårddiskarna till CDON och jag har fortfarande inte fått mina pengar tillbaka.

    Supporten är långsam och tar upp till tre dagar på sig för att svara, och har inte gjort något för att underlätta mitt ärende trots deras enorma klavértramp.

    Funderar på anmälan till polisen och konsumentverket eftersom de säljer begagnade/stulna(?) varor som nya.

    CDON, det här blir underkänt.
    7 dagar sedan
  • Hejsan! Det låter ju inte alls bra. Dessvärre har vi haft en överbelastning på kundtjänst som gjort att svarstiden varit något längre. Men vi vill ju absolut inte att du ska känna att vi har stulit dina pengar. Jag har skickat ett PM till dig så att vi kan reda ut detta. Mvh Sofia

  • Usel
    Jag har tyckt att CDON har varit en bra butik men på senare tid har jag insett att de antagligen inte är så himla ärliga då de säljer falska kopior.
    De verkar antagligen inte ha en aning ifrån vart de beställer hem produkter.

    Så var noggranna om ni till exempel köper spel eller filmer på CDON ifall det inte är falska kopior.
    9 dagar sedan
  • Hejsan! Att vi säljer falska produkter är ett ganska starkt påstående. Om detta är något du upplevt så är det ju inte alls bra. Det är ju givetvis något vi försöker hålla oss borta från och om det någon gång skulle bli fel i leveransen från leverantörerna så är det något vi ser till att korrigera. Vi vill gärna kontrollera närmre vad som får dig att tro detta så jag har skickat ett PM till dig så att vi kan kontrollera saken närmre. Mvh Sofia

  • Dålig
    Jag vet inte varför jag fortsätter köpa saker från CDon.com. Senast köpte jag en Sony Xperia T3 för extrapris hos dem pga. en kund skickat tillbaka den efter felköp eller liknande. När jag fick telefonen är det en massa funktioner aktiverade för synfel som indikerade att butiken inte ens brytt sig om att göra en factory reset pga man inte kunde navigera sig igenom telefonen på ett enkelt sätt, så jag fick sitta i ungefär en timme i Sonys support och pilla med telefonen själv när jag till slut(!) kunde göra återställningen då Hard reset inte fungerade. Nä, CDon.com, nu får ni skärpa er.
    16 dagar sedan
  • Hejsan! Vi ber verkligen om ursäkt för detta misstag från vår sida. Jag hoppas att du trots allt extra arbete är nöjd med telefonen och tveka inte att kontakta vår kundtjänst om det är något du undrar över som vi kan hjälpa dig med. Vi hoppas även att vi en dag kan ändra på din uppfattning om oss. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Aldrig haft problem med CDON och frakten + priserna är alltid bra! 10/10.
    17 dagar sedan
  • Usel
    Jag vill varna andra för att beställa ifrån CDON.
    Jag fick vänta 16 dagar på min order innan jag fick ett mail att dom avbeställt den. Innan dess har jag varit i kontakt med kundtjänst flera gånger senast så skrev dom:
    "Din order håller just nu på att packas och kommer att skickas från oss så snabbt som möjligt." Riktigt dålig kundtjänst som inte har någon koll.
    17 dagar sedan
  • Hejsan! Det låter som att du dessvärre är en av dem som drabbats av vår lagerflytt. Allt såg riktigt ut förutom att order var försenade men en hel del var vi tvungna att avbeställa till sist. Vi ber verkligen om ursäkt för detta. Jag har skickat ett Pm till dig ifall du har några fler funderingar och så att vi kan kolla närmre på vad som har hänt. Mvh Sofia

  • Bra
    Bra priser och ett brett utbud av film, spel och musik. De serviceärenden jag har haft har skötts på ett bra sätt. Minus för fraktkostnad och att vissa leveranser tagit lång tid. I de flesta fall har har dock varorna kommit i tid.
    18 dagar sedan
  • Perfekt
    Bra företag. Aldrig haft problem. Alltid fått produkterna i tid, om inte tidigare ibland. Produkterna har alltid varit i perfekt skick och bra packade. De har även bra priser. :)
    18 dagar sedan
  • Dålig
    Försöker via chat - eftersom de inte erbjuder kundtjänst på telefon - avbeställa en vara som ännu inte är behandlad. Det är omöjligt eftersom det är deras leverantör tretti.se som avgör detta. Jag kan inte kontakta tretti.se, som har telefontider, på egen hand utan det måste ske via cdon. Under tiden jag nu väntar på svar om det går att avbeställa eller inte så har min order påbörjat behandling..
    24 dagar sedan
  • Hejsan!
    Vi beklagar verkligen detta. Dessvärre så har kundtjänsten på tretti en överbelastning nu som påverkat många kunder. Jag har skickat ett Pm till dig för att se om det finns något jag kan hjälpa dig med. Med vänlig hälsning, Sofia

  • Perfekt
    Beställde Skate 3 till ps3 fick det nästa dag inga problem alls ! Rekommenderas!
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 27 dagar sedan )
  • Usel
    beställt vara på CDON som ska levereras via tretti. Varan finns i lager. Fem dagar senare är den fortfarande inte skickad samt att CDON inte svarat på mail efter 48h. riktigt dåligt!
    28 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att din order är försenad samt att du inte fått hjälp. Jag har skickat ett Pm till dig för att vi ska kunna reda ut detta. Mvh Sofia

  • Dålig
    Jag har haft jättestruligt med leverans av fyra artiklar. De delades upp i två försändelser, den första försändelsen gick i retur då de använt en sedan flera år felaktig adress. Det tog mig åtskilliga mail innan de kunde lokalisera felet och korrigera. Jag fick därefter lägga upp en ny besättlning för dessa två artiklar som sedan kom denna första försändelse fram, men då efter en 14 dagars leveranstid.

    De två andra artiklarna (den andra försändelsen) gick iväg först flera veckor senare. Jag kontrollerade ånyo att adressen stämde och undrade var min order var - och man meddelade att det skulle lämna lagret dagen efter och att adressen stämde. En ytterligare vecka senare fick jag höra att leveransen igen kommit i retur. Jag mailade då kundservice som sa att en ny beställning skulle läggas in av dem. Någon sådan försändelse har heller ej kommit än idag, och jag har heller ej erbjudits kompensation för allt krångel.

    Nä, såhär ska det inte behöva gå till. Vågar inte beställa mer därifrån. Det finns inget direktnummer att ringa utan mån får kommunicera via mail och chat, vilket inte är effektivt.
    29 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att det blev så struligt med din order. 14 dagar är väldigt lång leveranstid så den måste försvunnit och blivit upphittad i postgången. Jag hoppas att du trots detta blir nöjd med artiklarna du fått och att kundtjänst hjälpt dig med kostnadsfri retur. Med vänlig hälsning Sofia

  • Usel
    Jag beställde boken "Omgiven av Idioter" via CDON.
    Utlovad leverans inom 3-5 dagar. Nu har CDON meddelat att boken inte levereras inom utlovad tid och de har ingen uppgift när boken kommer att levereras, inte ens en antydan om de tänker leverera den inom en vecka, en månad eller kanske någon gang detta år eller kanske aldrig. Helt enkelt de är för lata för att ta reda på detta från förlaget

    Att en boklevernas kan bli försenad är väl en sak men vilket slö service.

    CDON tycks ha tagit till sig bokens titel alt för bokstavligt.
    1 mån sedan
  • Hejsan! Detta var inte kul att höra. Dessvärre har vi haft stora problem med våra bokleveranser av importböcker och det kan vara så att kundtjänst försökt få tag på mer information men inte fått det. leverantören ska meddela oss så fort de vet något. Men vi vill såklart gärna kolla närmre på detta så jag har skickat ett PM till dig. Mvh Sofia

  • Usel
    Jag beställde varor för över två veckor sedan, fakuran kom snabbt men varorna har jag inte fått. Har försökt nå CDON... utan resultat. Det här är inte första gången det händer men sista, för nu har jag fått nog utav denna usla kundservice.
    1 mån sedan
  • Hejsan, Vad tråkigt att du upplever bristande kundservice. Jag har skickat ett Pm till dig så att vi kan kontrollera närmre vad som hänt med din order. Mvh Sofia

  • Usel
    Dålig, p g a ert uppförande.

    CDON försöker tvinga sina kunder att ange sitt personnummer. Om man betalar med betalkort eller paypal, vad ska de med det till? Då behövs inga kreditupplysningar! Ett personnummer behövs ENBART om man vill köpa på kredit, vilket aldrig har intresserat mig. Varför försöker då CDON tvinga mig att ange mitt personnummer? Mycket, mycket DÅLIGT! Jag kommer aldrig acceptera detta. Jag värderar vår integritet högt och det borde alla kunder göra! Det finns andra säljare som inte samlar personliga uppgifter i onödan!

    Jag försökte chatta med cdon och fråga om detta. Först fick jag vänta länge innan det blev min tur och sedan var det ändå inte "min tur", eftersom personalen chattade med tio andra samtidigt!! Så respektlöst! Tänk att du står i kön på ica och ska handla. När du kommer fram, går kassörskan till en annan kassa och springer sedan fram och tillbaka....Detta beteende hade inga kunder accepterat och inte heller jag! Återigen, riktigt dåligt cdon!
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vi beklagar verkligen att du upplever detta. Av säkerhetsskäl så har vi tagit fram rutinen att personnummer behöver vara angivet i på kontot. Jag har nu skickat ett PM till dig för att se närmre på just ditt ärende. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Bra pris samt snabb leverans
    1 mån sedan
  • Dålig
    Skickade in en fråga angående att PS4an jag köpte levde om väldigt, blev varm och att fläkten går på högvarv mest hela tiden trots att enheten inte används (idlar). Detta var för någon vecka sedan och har inte hört något sedan dess.
    1 mån sedan
  • Hejsan!
    Vad tråkigt att höra att du har problem med din PS4a. Vad konstigt att du inte fått svar. Jag har skickat ett Pm till dig så att vi kan reda ut detta. Mvh Sofia

  • Mycket bra
    Hade fått en 10:a om jag kunde hade kunnat välja vilket ombud hos posten som jag kunde hämta paketet hos.
    1 mån sedan
  • Dålig
    Köpte GoPro, GPS och lite annat. Behövde garanti-service på GoPron. Tog en väldans massa mail med kundservice som inte lyckades ta ärendet framåt. Efter x antal mail kom det fram att jag kunde ta kontakt med GoPro-service själv. Det gjorde jag och allt löstes. Pinsamt dålig kundservice på CDON. (GoPros service var bra)
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att du upplevt bristande kundservice. Det låter som att det skett en miss i kommunikation och missförstånd från vår sida vilket vi ber om ursäkt för. Vi får se över detta och se vad som gått snett. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Bra butik med sjuka billiga erbjudande ibland. Rekommenderas!
    1 mån sedan
  • Dålig
    Över lag nöjd med butiken, men vissa saker kan förbättras. Det första jag tänker på, är hemsidan, där kategoriträdet är väldigt spretigt och ger inget tydligt tecken på vad man är ute efter, lättast är helt enkelt om du vet EXAKT vad du är ute efter för vara och helt enkelt söker på den. Nästa sak som går att förbättra är frakten - Jag beställde två par högtalare samma dag, det ena paret kom på en gång utan krusiduller, medan de andra paret skickades två dagar senare? Skickar man inte varor tillsammans längre? Detta gör således att jag får ta mig till postutlämningen ytterligare en gång. I övrigt är jag mycket nöjd.
    ---------
    Uppdatering:
    Mitt andra paket står fortfarande som att EDI-information är skickat. Ingen uppdatering sedan den 9/4. Detta påpekade jag för kundservice-chatten, som i sin tur förklarade att grejerna skickats från lagret? Mig veterligen betyder att EDI-information är skickat, att varan inte lämnat lagret ännu, utan endast en fil med information om adressuppgifter skickats till posten. Personen på chatten slutade då svara och struntade fullständigt i min fundering. Där dök verkligen betyget rejält. Tack för att ni ignorerar era kunder.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Har beställt från cdon många gånger och aldrig haft något problem överhuvudtaget. Snabb leverans och korrekta varor. Deras kundtjänst har jag ingen erfarenhet av alls, vilket iofs är positivt då jag inte haft anledning till det.

    En nöjd och återkommande kund!
    1 mån sedan
  • Dålig
    Krånglig kundservice, särskilt om man beställer något som levereras av en av deras samarbetspartners.
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att du upplever vår kundtjänst som krånglig. Du får gärna skriva till dem vad som varit bristande så att vi kan se över det och utvecklas till det bättre. Mvh Sofia

  • Usel
    Hur man kan tycka att CDON har bra priser är en gåta för mig,då jag nästan alltid hittar ett bättre pris hos konkurrenterna,detta gäller speciellt elektronikprodukter
    1 mån sedan
  • Usel
    CDON har bra priser, men skiter helt i kunden. Detta är inte första gången dem visar detta och förtjänar då ett dåligt betyg. I stället för att på något vis hjälpa mig med min vara som kom utan vissa delar som skulle ingå, så säger de bara att de kan häva köpet och vägrar göra något annat. Jag kan inte vara utan denna vara tills det att jag kan beställa en ny, men de kan inte ens kontakta leverantören eller ge ett bra avdrag på priset så jag åt minstone kan ersätta delen som fattas någon annan stans. CDON förlorar hellre en kund som handlat hos dem i många år, och riskerar dåligt betyg, istället för att hjälpa till. Mycket dåligt, som vanligt. Handla på www.inet.se istället, de bryr sig om sina kunder.
    1 mån sedan
  • Hej! Vi beklagar att du upplevt problem med din order samt bristande kundtjänst. Jag skickar ett PM till dig så att vi kan se närmre på detta. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Perfekt
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    har fungerat perfekt.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra support och leveranstid. Ofta riktigt bra eller bäst priser. Klanderfritt hittills
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Ganska dålig
    Bara för att kontot hos cdon jag använt i flera år, stod i min pappas namn, vilket jag helt hade glömt bort... Så tar sig cdon friheten att avbeställa min order utan att säga ett skit till mig, och de hade då gett mig ett leveransdatum personligen.

    När jag sedan undrar vad som hänt med min order är de bara oförskämda, och inte går det att byta personnummer heller, så min e-postadress är obrukbar hos dem. Dumfån!
    6 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Utmärkt
    Snabbt och bra inget innu att klaga på :)
    1 mån sedan
  • Dålig
    Har överlag inte haft några problem med CDON men tyvärr har det blivit värre och värre.

    Beställde nu senast en produkt som levererades direkt i sin originalkartong med adressetikett och följesedel/faktura direkt påklistrat kartongen. CDON skriver noga på sin hemsida att alla varor ska vid retur skickas så originalkartongen är intakt för de ska kunna sälja den vidare. Varför följer de inte detta själva?

    Håller på och tjafsar med deras mer eller mindre inkompetenta kundtjänst, som för övrigt tar lång tid på sig att svara (vill man ha snabba svar måste man tydligen betala för detta genom CDON+!), om att produktens värde minskat i och med deras hantering av den men de kommer bara med standardiserade svar istället för kompensation.

    Besviken och förbannad på samma gång. Förväntar mig mer av en av Sveriges största onlinebutiker!

    Kan tyvärr inte rekommendera köp här längre.
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att du haft otur med leveransen och att du upplevt bristande kundtjänst. Vi vill gärna kontrollera detta närmre så jag har skickat ett PM till dig. Mvh Sofia

  • Usel
    Varnar för att handla varor på cd on.. Dom skickar varan och fakturan men får du problem med den så väntar ett rent helsike . Dom är extremt dåliga på service och vill helt enkelt inte ta ansvar för produkterna dom säljer .
    1 mån sedan
  • Hej! Vad tråkigt att du upplevt vår service som bristande. Detta vill vi såklart titta närmre på så jag har skickat ett PM till dig som du gärna få svara på. Mvh Sofia

  • Dålig
    beställt 2 hörlurar och det har varit 9 dagar, men de har forfarandet inte kommit, och det finns inte ens kundservices telefon man kan direkt ringa och fråga. Man är tvingad att skicka meddelande vilken de kommer garanterat inte svara inom 24 timmar, eller chatta.
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att din order är försenad och att du upplever vår kundtjänst som bristande. Jag har skickat ett PM till dig. Vänligen svara på det så ska vi reda ut detta! Mvh Sofia

  • Perfekt
    Beställt 1gång och det gick väldigt smidigt!
    (Ps4 med spel)
    1 mån sedan
  • Dålig
    Gjorde en beställning på två böcker (leveranstid 1-2 dagar) för 6 dagar sedan och betalade direkt men inga böcker har dykt upp. När jag går in och kollar på mina sidor (har inte fått nått meddelande från CDON) så är leveranstiden ändrad och böckerna ska komma inom 4-6 arbetsdagar, alltså som längst om 3 dagar till. Dessa böcker skulle vara en present så det känns fördjävligt!
    1 mån sedan
  • Hejsan! Detta låter väldigt märkligt. Vi har inga leveranstider på 1-2 dagar och många av våra böcker är ej lagerhållna böcker och levereras inom 4-6 arbetsdagar men vi ber verkligen om ursäkt om det var felaktig information på hemsidan när du la beställningen. Har du fler frågor kring detta kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper de dig. Med vänlig hälsning, Sofia

  • Perfekt
    Jätte bra
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Efter att ha gjort en beställning som av tekniska anledningar inte fick med min rabatt kontaktade jag kundservice. Detta tog lite längre än jag hade önskat och jag hade föredragit att de hanterade brådskande ärenden på annat vis. Det eller att jag kunnat avbryta order utan mänsklig kontakt.

    Trots detta står jag fast vid att en butik visar sitt sanna jag när ett problem uppstår och ska bedömas baserat på hur de löser det. I mitt fall var lösningen näst intill perfekt.

    Mitt paket hade redan anlänt och pengarna hade dragits från kontot. En av koderna hade blivit ogiltig, men det fixade dem ändå med en "good will" kod. Sammanfattat kan man nog säga att jag jagade upp mig i onödan och slutresultatet blev nästan det samma som om allt hade gått rätt från början.

    Nu väntar jag bara på att få tillbaka mellanskillnaden på mitt bankkonto, men jag litar fullständigt på att det löser sig som utlovat.
    1 mån sedan
  • Usel
    Har beställt en ljudbok för över en månad sen, vilket jag ännu inte fått. I två veckors tid har jag fått beskedet att den skickas inom 1-2 dagar, vilket bevisligen varit fel. Har fått två Qliro-fakturor på samma bok, varav den första kom strax efter beställning, med sista datum för en vecka sen. Har nu begärt att häva köpet men de kunde inte ge besked om de kunde göra det.
    Kommer aldrig någonsin att handla här mer och vill varna andra för att göra det också !

    Uppdatering 0324
    Har fått besked om att ljudboken är avbeställd, men fick stöta på för att få pengarna tillbaka också. Har än så länge fått besked om att pengarna ska vara på väg men har inte sett dem ännu.
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hejsan!

    Detta låter inte alls bra. Jag har skickat ett PM till dig. Vänligen svara på det så ska jag hjälpa dig. Mvh Sofia

  • Usel
    Ingen kundservice att ringa till. Ångrade ett köp skriftligt två dagar innan CDON.COM skickade kameran och fakturan. Nu har kameran kommit till utlämningsstället. Ska jag skicka tillbaka varan men betala fakturan? hur får jag tillbaka pengarna? Jag får stå för returfrakten trots att det hade varit betydligt enklare om de inte hade skickat kameran när jag ångrat två dagar innan de skickade varan från lagret.
    2 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att du upplevt bristande kundservice. Jag har skickat ett PM till dig så att jag kan ge dig närmre instruktioner hur du häver köpet. Du kommer givetvis inte behöva betala något! Mvh Sofia

  • Dålig
    Extremt dålig butik och kundtjänsten är bedrövlig. Det går inte ens att välja hempaket som fraktalternativ. Dem erbjuder dessutom inte något offert på deras sortiment.
    2 mån sedan