Nordens största varuhus
Fri frakt över 800 kr
Snabb och trygg leverans

http://www.cdon.se

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

CDON drivs från Sverige. Tänk på att erbjudanden som listas kan vara från olika företag och du handlar direkt från dessa företag. Läs webbplatsens egen information och villkor för varje erbjudande innan du handlar.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 26 år sedan
Detaljerad information CDON har fått betyget (8.56)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Alltid problem med leveransen och de meddelar aldrig varför eller hur lång tid extra det tar. T.o.m. i julas när de garanterade att man skulle få sitt paket innan jul om man beställde innan ett visst datum stämde det inte utan där stod jag och fick springa runt i butiker sista dagen och handla julklappar istället. Kompensationen de erbjöd var samma som jag redan har som student så totalt oacceptabelt. Just nu väntar jag fortfarande på ett paket som skulle levereras för länge sedan utan någon information om när det kan tänkas komma. De vägrar även ge ut ens namnet på företaget de skulle få varan av så att jag kunde kontakta dem och se om den skickats till dem. Efter mycket om och men med kontakt i över två veckor lovade de att de skulle skicka ett mail och se om produkten ens kommit in. Mycket dåligt också att det inte går att ringa kundtjänsten utan att det endast är chat och mail!
    1 dag sedan
  • Ganska dålig
    Delar av ordern är struken utan någon vidare information om varför. De som strukits är de varor som cdon var billiga på och har jag vetat det här innan hade jag vänt mig till en annan butik.
    3 dagar sedan
  • Hej! Jag beklagar detta. Jag har skickat ett mail via PM till dig nu. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Usel
    Varning. Köp inget av cdon om du inte är helt säker på att du ska ha varan. Vad gäller bemötandet kring returer och felköp är de rent hemska. Du får även stå för kostnaden själv om du ska sända en vara i retur som ibland kostar lika mycket som själva varan.
    Läs allmänna villkor väldigt noga innan du gör en beställning. Missar du något där är det kört.
    Rekommenderar absolut inte cdon för några köp. Finns andra som är mer seriösa och sätter kunden främst. Cdon vill bara sälja men bryr sig inte om sina kunder när det väl gäller!
    3 dagar sedan
  • Hej,

    Jag beklagar att du känner så här kring vår kundtjänst. Jag har nu skickat ett mail via PM till dig. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Mycket bra
    En bra butik med brett och delvis djupt sortiment och till priser som många gånger är konkurrenskraftiga. Även om denna recension inte tillför särskilt mycket i mängden av andra recensioner vill jag ändå ge CDON en rättvis 8:a på Prisjakt efter de kanske 20-talet köp jag genomfört genom åren.

    Det som skulle kunna bli bättre är en kundservice som kan nås per telefon, även om chatt räcker långt när det kommer till vanliga kundserviceärenden. Dock kan det vara en fördel och en trygghet för kunden med telefonkontakt vid mer komplicerade reklamationsärende (kanske har CDON som policy att följa upp dessa via telefon, vilket jag inte känner till då jag inte varit med om det själv). Annars får kundservicen godkänt i de ärende jag haft med dem - inget som överträffat mina förväntningar, men heller inget åt andra hållet.

    Återkommande kund som kommer åter igen!
    4 dagar sedan
  • Acceptabel
    Har handlat härifrån några gånger, både film, spel, hårdvara till datorer och tillbehör till spelkonsoler. Samtliga gånger problemfritt.

    Beställde även, vad jag trodde, var en originalkontroll till PS3 då informationen på deras webbsida var lite luddig. Efter att på ett sakligt sett upplyst dem om varför jag kände mig vilseledd av informationen på deras webb fick jag returnera kontrollen på deras bekostnad. All kontakt skedde via e-post och fungerade mycket smidigt.

    Stort utbud, vettiga priser och bra hantering vid problem gör att jag säkerligen handlar där igen.

    Uppdatering: Man får inte ha alltför bråttom när man handlar då leveranstiderna kan variera en del även om allt är lagervaror. 2-5 dagar är min erfarenhet. Kan vara trögt att få respons från kundtjänst ibland.

    Märkliga presentkort som inte gäller för allt på Cdons webbplats utan endast det som levereras av Cdon, något man bara ser om man klickar in på den enskilda varan.

    Uppdatering 2: Leveranstiden på lagervaror är oftast mer än 3 dagar. Kommunikation med kundtjänst är långsamt 4-5 dagar mellan svar är inget konstigt. Försökt reda ut en skostorlek på skor som har storlekarna 27-29, 29-31 och 31-32. De visades som endast 29 och jag ville köpa dem om de var 27-29. Efter en dryg månad har de kommit fram till ett svar. Skorna är i storlek 31. En storlek som modellen inte tillverkas i... :/
    3 år sedan ( Uppdaterat: 4 dagar sedan )
  • Perfekt
    är nöjd och med både deras produkter och priser.
    har aldrig haft några problem med deras leveranser, och produkterna håller! +++
    6 dagar sedan
  • Usel
    Leverans fungerar bra så länge posten gör sitt jobb, men förvänta er ingen hjälp om paketet skulle komma på villovägar.

    Jag beställde mina saker, men redan dagen efter började jag ana oråd p.g.a ett märkligt inlägg i postens spårningssytem. Efter ett par dagar och ett antal samtal med posten, samt utlämningsstället kontaktade jag CDON. De sa att de kunde skicka ett nytt paket mot faktura och att jag kunde returera varorna om de dök upp. Dock ville de vänta ett par dagar till.

    Efter två arbetsveckor kontaktade jag CDON igen, då förklarade de att efter 16 dagar kommer köpet att avbrytas och att jag fortfarande kunde få samma produkter skickade mot faktura. Dock så måste jag betala fakturan med de nya priserna om inte det första paketet skulle dyka upp. Vilket betyder att jag skulle behöva betala mer för komponenterna än det aktuella priset vid köpet.

    CDON visar inga tendenser till att vilja fullfölja sin del av affären om posten inte skulle trolla fram paketet under de sista dagarna och absolut ingen tendens till lite extra service för att hålla kunden nöjd.
    8 dagar sedan
  • Hej, jag beklagar att du har upplevt detta. Jag har skickat ett mail via PM nu till dig. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Utmärkt
    Har beställt från CDON väldigt många gånger, det har alltid varit snabb och problemfri leverans. Jag rekommenderar verkligen denna sidan.
    9 dagar sedan
  • Mycket bra
    Köpte parfym (One Million) och lite hårvax (D:fi Grön) från CDON. Grejerna kom riktigt snabbt! Efter 24h låg det i brevlådan.
    Parfymen var inte fejk och hårvaxet var bra kvalité på.

    Dock lite jobbigt att det skickades från 2 olika företag. Så jag fick 2 paket. Men ajja dom kom ju fram snabbt!
    11 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställde en mus(jätte bra pris) och en router som kom fram efter 2 dar, jätte nöjd!
    Ni har vunnit tillbaka en kund :)
    Mvh Billy
    3 år sedan ( Uppdaterat: 14 dagar sedan )
  • Perfekt
    Snabb frakt och bra utbud!
    16 dagar sedan
  • Usel
    Har de någon kundtjänst över huvud taget?
    Har ej kunnat nå deras kundtjänst de senaste 4 dagarna.
    Nordens största varuhus. Kiss my ass!
    18 dagar sedan
  • Hej, Jag beklagar att du känner så för vår kundtjänst. Vi har valt att prioritera våra kontaktvägar till kundtjänst genom mail och chatt. Har du provat vår chattfunktion? Där får du svar snabbast. Här kommer den länken : http://cdon.se/#humany-lightbox-se=/contact/4195 Med vänliga hälsningar, Anna

  • Usel
    Varning, cdon går inte att kontakta över telefon. All kontakt inklusive reklamationer sköts över mail. Får inga instruktioner över hur jag ska skicka tillbaka tvn jag köpt som är defekt.
    Recensionerna nedan där det står att "allt är perfekt" osv är gjorda av anställda hos cdon.
    18 dagar sedan
  • Hej, vi har valt att prioritera våra kontaktvägar till kundtjänst genom mail och chatt. Jag har nu skickat ett meddelande via PM till dig. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Usel
    Usel hantering av reklamation.
    Det har nu gått ytterligare 2 veckor men det är inte mycket som händer. Jag har kontaktat "call back" ännu en gång. Skrev att jag skulle anmäla ärendet till ARN, de ringde upp morgonen efter. De skyllde på sin leverantör och skulle kontakta leverantören igen. Det må vara men CDON är ansvariga för det de säljer. 8 veckor är oacceptabelt.

    Köpte en Swagway 2016-07-01 som nästan omgående slutade fungera. Reklamerade via CDON's hemsida veckan efter köpet. Efter 6 veckor är ärendet fortfarande inte löst. Har varit i kontakt med CDON's kundtjänst via chatt, e-mail, meddelande och telefon.
    Ärendet har nu registrerats 3 gånger. Svaret är alltid "Vi har mottagit ditt ärende och återkommer så fort vi kan", sen händer inget mer.
    Kommer nu att diskutera reklamationen med Kommunens Konsumentrådgivare.
    Dessutom kommer det att vara mitt sista köp hos CDON.
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 18 dagar sedan )
  • Hej, jag beklagar att ditt ärende har dragit ut på tiden. Jag har skickat ett mail via PM till dig nu. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Knappt godkänd
    Snabb leverans men ytterst dålig lagerkoll, samt att "tekniska fel" uppstår ständigt så fel varor levereras och det ända deras kundtjänst har att säga är att de beklagar över vad som hänt samt att du för betala frakten fram och tillbaks för en ny vara.

    Detta är troligtvis inte något som händer alla men har olyckligen inträffat mig ett antal gånger.
    19 dagar sedan
  • Hej! Detta var väldigt tråkigt att höra! Jag har nu skickat ett meddelande via PM till. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Ganska bra
    Typ bästa websidan i Sverige om man vill handla saker på nätet. En sak som jag inte gillar med cdon.se är då man vill beställa en bärbar dator från de. Jag har beställt 2 bärbara datorer, en för en vecka sen och den andra för 2 månader sen, jag fick både datorerna 8 dagar efter att jag hade beställt dem. Cdon.se är seg på att skicka datorer de har i lager så man ska inte förvänta sig att få den 2-3 dagar efter att man har beställt.

    Jag har handlat flera andra saker men de fick jag i tid efter 2 dagar, men ej saker som bärbara datorer.

    Uppdaterad: En sak till jag inte gillar är kundservice. De är också seg på att svar frågor!

    Uppdaterad: Minskar med en stjärna eftersom det nu tar längre tid att få sina varor från cdon, ibland över en vecka. Det har hänt med flera varor som jag har beställt under den senaste månaden.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 20 dagar sedan )
  • Hej, Jag beklagar detta och jag har nu svarat dig via PM. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Usel
    Alltid varit en glad beställare av detta företag. Dock så ändrades allt då jag beställde en dator. Fick levererad den 23/8 öppnade upp och fick se att skärmen har enorma backlight bleeding fläckar. Sedan dess börjar helvetet. Kundservice har inte varit till någon hjälp , hela tiden med standard svar. Ingen återkoppling alls, utan man är tvungen att sitta och chatta trots att man ber om uppringning ett 10-tals gg. Det är nu den 5/9 och fortf inget svar. Tydligen så måste man dra ur personalen vad det är som händer med ärendet! Vid 2 tillfällen säger dessutom kundservice att datorn inte kommit in som retur trots att jag har spårning på paket och fått info om mottagande från deras sida samt att mottaget är underskivet! Sitter nu riktigt förbannad över den otroligt dåliga service som CDON erbjuder. Samt att jag ligger ute med pengar, utan dator! Detta kommer att bli ett ärende för ARN samt ett enorm missnöjt samtal till CDON's VD som faktiskt är det enda nummer CDON har utlagt. Under all kritik! Kan ej rekommendera köp från detta skojföretag, året är 2016 och med den konkurrens som finns så borde man tänka på kunden.
    20 dagar sedan
  • Hej, Jag beklagar detta! Jag har skickat ett mail via PM till dig nu. Med vänliga hälsningar, Anna

  • Usel
    Mycket dålig kundtjänst. Går ej att nå via telefon och eposten dröjer länge med svar.
    22 dagar sedan
  • Hej,
    Jag har skickat ett mail via PM till dig nu.
    Med vänliga hälsningar, Anna

  • Usel
    Kundtjänst under all kritik, går ej att nå på telefon. Får bara nonsenssvar
    när jag mailar.Sitter med en trasig ej använt köksapparat på golvet som har stått
    oanvänd i 2 veckor.
    27 dagar sedan
  • Hej!
    Jag beklagar att du ej har fått hjälp i ditt ärende, jag har skickat ett mail via PM till dig nu.
    Med vänliga hälsningar,
    Anna

  • Perfekt
    Jag köpte en Seagate Mobile HDD ST2000LM007 128MB 2TB 2.5". Den kom inom tre dagar och var välpackad. Den fungerar utan problem så jag har inte behövt använda kundtjänst. CDON är en av de butiker som har en aning högre pris än de med lägst pris men bra kundservice och svarar snabbt på klagomål. En toppbutik jag ofta återkommer till.
    1 mån sedan
  • Usel
    CDON! Det står APPLE lighning cable på produktbeskrivning, det betyder kabeln ska vara Apple! jag hade kontakt med kundtjänsten och efter en vecka dem har accepterat att den är FEJK! om jag skulle köpa fejk kabel det kostar bara 10kr från kina! Inte 100kr!
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej! Jag vet inte vilken artikel du syftar på men om vår produktbeskrivning är felaktig vill vi givetvis korrigera detta. Vi ber dig därför kontakta kundtjänst så att de kan kontrollera ditt ärende. MVH, Sofie

  • Usel
    Kan inte hantera reklamationer. Mottog en trasig vara för 1,5 månad sedan, igår fick jag ÄNTLIGEN pengarna tillbaka. Från att ha varit en flitig kund, var detta sista gången som jag handlade från dem.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Jag brukar inte köpa från CDON men nu hade dom sänkt priset och då slog jag till. Allt fungerade utan problem och och leveransen var snabb.
    1 mån sedan
  • Usel
    Väntat i en månad på att få en ny skärm skickad till mig då den förra hade extrem backlight bleed. Häver nu köpet för att de ännu ej tagit tag i reklamationen. Ärendestatus i deras servicesystem står fortfarande som "Nytt serviceärende" och ingen vettig information har skickats till mig. Riktigt uselt.

    Köper ni något från CDON så håll tummarna för att det inte är defekt, för deras kundtjänst och reklamationshantering är bland det uslaste jag varit med om.
    1 mån sedan
  • Hej! Jag har skickat ett PM till dig och hoppas kunna hjälpa dig vidare den vägen. MVH, Sofie

  • Perfekt
    Har handlat på CDON ett tiotal gånger. Alltid lika nöjd!
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte en rakapparat, som jag sedan kom på att jag inte behövde då jag fick igång den gamla. Kontaktade supporten om avbeställning, men varan hann skickas innan avbeställningen blev processad.

    CDONs kundtjänst låg steget före och skickade mig en retursedel innan jag ens hann be om den! Bra av dom tycker jag att ligga steget före istället för att bara sitta och reagera lite segt i efterhand.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställt från dem många gånger
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra leverans
    1 mån sedan
  • Usel
    Har inte lyckats hantera min reklamation på ett tillfredsställande sätt !
    1 mån sedan
  • Hej! Om du inte är nöjd med vår hantering av ditt ärende ber vi dig kontakta vår kundtjänst. MVH, Sofie

  • Perfekt
    Jag har handlat flera produkter hos CDON och är nöjd med butiken.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Knappt godkänd
    Har handlat ett antal gånger från CDON med gott resultat, men har nu fått ett fall där kundservice förbättringspotential inte är försumbar.

    Jag köpte en skärm Dell UltraSharp U2515H som levererades med endast engelsk apparatsladd. Kundservice kunde inte hjälpa mig (genom att tex skicka motsvarande saknade kabel som de själva sålde för 29kr) utan jag får antingen häva köpet eller själv försöka få en kabel från Dell...

    Tidigare erfarenhet av kundservice var då jag köpte en CD-skiva där fodralet var spräckt. Denna gång skickade CDON ett nytt fodral direkt, så sammantaget får det väl ändå bli fyra stjärnor.

    Man får också se upp om man beställer något som inte CDON levererar själva, detta betydde i mitt fall en veckas längre leveranstid (ett telefonbatteri) och att man blir utan kolli-spårning.
    1 mån sedan
  • Hej! Tråkigt att höra att du haft problem med din beställning hos oss. Om delar saknas skickar vi gärna ut dessa separat, dessvärre har vi inte alltid möjlighet till detta och erbjuder i de fall att istället byta ut produkten i sin helhet alternativ att returnera den på vår bekostnad. Du kan se en produkts beräknade leveranstid på produktsidan, oavsett om den skickas från oss eller en av våra samarbetspartners. MVH, Sofie

  • Usel
    Beställde en dator. Datorn fryslaggade och var defekt. Acers service eller min ominstallation (ren) av datorn hjälpte inte. CDON.com vägrar låta mig reklamera köpet utan hänvisar mig till Acers verkstad och lyckas de inte reparera efter tre gånger kommer jag få häva köpet. De har redan försökt en gång och nu dör datorn varannan minut. Har blivit tvungen att köpa en till laptop av ett annat företag.

    Det går inte att ringa kundservice utan de gömmer sig bakom värdelös mailchat.

    Handla inte datorer på CDON.com.
    1 mån sedan
  • Hej! Det stämmer att samma fel måste konstateras vid tre olika tillfällen för att vi ska kunna ansöka om en reklamation hos leverantören. Vår kundtjänst har inget inkommande telefonnummer men hjälper dig gärna via chatt eller mail. Om du önskar bli uppringd går det bra att uppge detta i ett mail till oss. MVH, Sofie

  • Usel
    Jag beställde en Espressomaskin. Dagen efter läckte den vatten (inte CDON's fel). Då är det bara att reklamera den.

    Men Jag chattade med en på kundtjänst och försökte skapa ett reklamations ärende. Blev bortkopplad, försökte igen och hamnade hos en annan som försökte koppla mig till samma kundtjänst person som jag chattat med tidigare. Sedan blev jag kopplad till CDON i Finland mm mm. Ärendet tog över en timme att lösa. Jag fick frågan om jag ville ha en ersättningsprodukt vilket jag ville. reklamationsavdelningen skulle återkomma till mig.

    Efter två dagar hörde jag inget och fick chatta med kundtjänst igen. Efter blivit kraftigt irriterad på personen bakom kundtjänst. Så fick jag reklamera igen via hemsidan, en haltimme till.

    Dagen efter fick jag äntligen svar från reklamationsavdelningen och fick en fri frakt tillbaka, vilket var bra.
    Jag väntade och väntade hör inget. Mailar reklamations avdelningen de svarar inte. En månad senare får jag pengarna insatta på mitt konto igen. De meddelar inget.

    Den där ersättnings order struntade de i. Jag åkte till media mark och köpte en över disk istället. Enklare. CDON brukar vara bra på att leverera men när det blir reklamationer så är de usla. Det hade kanske varit enklare om man kunde ringa CDON.

    Jag tycker att jag är en bra kund till CDON men näe man tappar lusten att handla där.
    1 mån sedan
  • Hej! Jag har nu skickat ett PM till dig, Besvara gärna detta så hjälper jag dig vidare. MVH, Sofie.

  • Usel
    Beställde en robotklippare 28/6, 2-7 dagar leverans utlovades. Trots upprepade kontakter med företaget hände ingenting. Skyllde på fel hos underleverantör. Det tog tillslut 1 månad(!) innan jag fick den. Ingen ursäkt, ingenting. Jag frågade om de inte åtminstone kunde skicka som expressleverans nu när den var så försenad. Inget svar.

    Sammanfattningsvis värdelöst.
    1 mån sedan
  • Vi beklagar verkligen att du upplevt problem med din beställning. Vi skyller givetvis inte problem som uppstår på underleverantören, om de däremot inte erbjuder expressleverans kan vi inte ordna det för din beställning. Om du har några frågor ber vi dig kontakta vår kundtjänst. MVH, Sofie.

  • Usel
    Sämst någonsin.
    Samarbetar med flera "underleverantörer" som icke sköter sitt jobb.Bryr sig cdon om detta?
    Nej det gör de inte.
    1 mån sedan
  • Hej! Tråkigt att du har fått den uppfattningen, självklart bryr vi oss om vår kunder även om du handlat en produkt som levereras av en underleverantör. Om du har besvär med din beställning ber vi dig kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig vidare. MVH, Sofie

  • Acceptabel
    Levererar snabbt, men skickar faktura på 10 dagar och 24%ränta från första dagen ännu snabbare samt använder någon konstig digital brevlåda istället för att skicka vanliga mail/brev
    1 mån sedan
  • Hej! Förfallotiden vid köp mot faktura är 14 dagar från det att beställningen skickats. Fakturan skickas via mail eller går att se genom att logga in på vår fakturapartner Qliros hemsida. Någon ränta tillkommer inte, däremot en påminnelseavgift om du inte betalar innan förfallodatumet.. MVH, Sofie.

  • Usel
    Ge oss ett nummer vi kan ringa när NI gör en felleverans, istället för att bli runtkopplad på er usla onlinechatt! Otroligt ineffektiv kundservice.

    Fick EN JÄTTEKARTONG skickad till mig mitt i vintern, för stor för att bära. Fick släpa hem den i snön, öppnade och hade fått 3 bildskärmar utöver den luftfuktare jag beställt. Dum och ärlig som man är försökte jag höra av mig till er.... vilket var lättare sagt än gjort. Dessutom skulle jag passa tider när ni skulle hämta upp eländet och skriva ut en fraktsedel själv! Fick jag någon kompensation för allt bök? 50:- i en värdecheck! Tack, räcker ju till frakten för nästa Bluray!

    *update* Nybeställning 160712 Lagervara 1-3 dagar. Snart gått 3v inte hört någonting än, mailat 3 ggr kundservice svarar efter 3-4 dagar varje gång att varan är försenad men får ingen mer info trots frågor.

    *update* 160727 Efter en månads försening har nu ordern makulerats av cdon! För i helv... så istället för att svara på mina mail med frågor om artikeln verkligen kommer så står jag nu efter en månad helt utan. Som jag önskar att jag beställt från ett annat företag. Fick även denna gång en 50:- värdecheck i kompensation. Hur vore det om ni började anstränga er lite mer istället för att kasta ut värdecheckar så fort ni strular till det?
    3 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Dålig
    Missvisande information om returfrakt och omständigheterna returhantering.
    1 mån sedan
  • Dålig
    Synd att se ett företag haverera så som CDON gjort det senaste året. Jag har beställt mycket från CDON genom åren men blir mer och mer avskräckt för varje gång jag beställer någonting från dem:

    - Långsamma leveranstider
    - Kaotisk support där de inte svarar på veckor, skickar mejl till fel mejladdresser och undviker att svara på frågor man ställer.
    - De följer inte sina egna eller tillverkarnas garantivillkor: De verkar ha satt i system att vägra reparera trasiga varor på garantin, om det finns andra repor eller sprickor på varan (som uppstått för länge sen) som uppenbarligen inte har nåt med felet på varan att göra, trots att detta ej stöds av garantivillkoren.

    Hoppas de kan få kontroll på skeppet snart, men fram tills dess är det bara att avråda att handla hos dem.
    1 mån sedan
  • Bra
    Rörig hemsida men snabb leverans.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Lika bra som vilken större nätbutik som helst. Fattas en del i premium sortimentet, men det går väl inte att få allt?
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Var mycket bättre förr. Nu verkar det mesta strula faktiskt. För många kockar till soppan tror jag. Försöker undvika om de inte är absolut billigast nu för tiden och då ENDAST om jag bara ska ha EN vara då det allt som oftast verkar bli problem när man ska få flera varor från olika leverantörer.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Jag har aktivt handlat i 6 års tid hos CDON.com och aldrig haft några problem alls, varken med leveranstider eller produkter. Rekommenderas starkt
    2 mån sedan
  • Usel
    Sämsta företaget som existerar.

    Lovade mig per mail om att jag skulle få 6890kr i återbetalning för mitt grafikkort som pajat, men när verkligheten slår till så är det bara en bråkdel som jag får tillbaks, ynka 887kr.

    Min största önskan just nu är att CDON skulle konka, då slipper vi en till Amazonskit på nätet som bara lovar skit men fullföljer inte sina löften!
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Lååång väntan
    1 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Usel
    Ni saknar telefonsupport och val av fraktsätt? Tilltalande priser i all ära men hur hoppas ni kunna fortsätta vara relevanta utan adekvat kontaktsätt, support-chatt är ju lika charmigt och personligt som att kommunicera i klotter på en badrumsvägg, och utan möjlighet att kunna snabba på ordinarie leveranstid om man saknar tid att vänta? Sämst...
    2 mån sedan
  • Usel
    Varning! Gått en vecka sedan ja fick mail om att mina varor är skickat. Har ej fått produkterna men en faktura som ska betalas. Och har mailat cdon flera gånger utan svar! Blivit blåst helt enkelt. Handla inte på cdon! Min första och sista beställning fy alltså att dom kan göra så här
    2 mån sedan
  • Hej! Jag har nu skickat ett PM till dig och hoppas kunna hjälpa dig vidare den vägen. MVH, Sofie

  • Perfekt
    Har handlat på cdon.se under flera års tid nu och det har i princip fungerat felfritt med bra och snabb service då man har undrat saker. Full pott, fortsätt så cdon!
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Grymt pris och snabb leverans.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en kaffemaskin på rea. Två dagar senare väntade den på uthämtning från posten. Verkligen smidigt, handlar gärna där igen.
    2 mån sedan