Nordens största varuhus
Fri frakt över 1000 kr
Snabb och trygg leverans

http://www.cdon.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 25 år sedan
(data från 2015-04-27)
Detaljerad information CDON har fått betyget (8.83)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Dålig
    Försöker via chat - eftersom de inte erbjuder kundtjänst på telefon - avbeställa en vara som ännu inte är behandlad. Det är omöjligt eftersom det är deras leverantör tretti.se som avgör detta. Jag kan inte kontakta tretti.se, som har telefontider, på egen hand utan det måste ske via cdon. Under tiden jag nu väntar på svar om det går att avbeställa eller inte så har min order påbörjat behandling..
    9 tim sedan
  • Perfekt
    Beställde Skate 3 till ps3 fick det nästa dag inga problem alls ! Rekommenderas!
    29 dagar sedan ( Uppdaterat: 2 dagar sedan )
  • Usel
    beställt vara på CDON som ska levereras via tretti. Varan finns i lager. Fem dagar senare är den fortfarande inte skickad samt att CDON inte svarat på mail efter 48h. riktigt dåligt!
    4 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att din order är försenad samt att du inte fått hjälp. Jag har skickat ett Pm till dig för att vi ska kunna reda ut detta. Mvh Sofia

  • Dålig
    Jag har haft jättestruligt med leverans av fyra artiklar. De delades upp i två försändelser, den första försändelsen gick i retur då de använt en sedan flera år felaktig adress. Det tog mig åtskilliga mail innan de kunde lokalisera felet och korrigera. Jag fick därefter lägga upp en ny besättlning för dessa två artiklar som sedan kom denna första försändelse fram, men då efter en 14 dagars leveranstid.

    De två andra artiklarna (den andra försändelsen) gick iväg först flera veckor senare. Jag kontrollerade ånyo att adressen stämde och undrade var min order var - och man meddelade att det skulle lämna lagret dagen efter och att adressen stämde. En ytterligare vecka senare fick jag höra att leveransen igen kommit i retur. Jag mailade då kundservice som sa att en ny beställning skulle läggas in av dem. Någon sådan försändelse har heller ej kommit än idag, och jag har heller ej erbjudits kompensation för allt krångel.

    Nä, såhär ska det inte behöva gå till. Vågar inte beställa mer därifrån. Det finns inget direktnummer att ringa utan mån får kommunicera via mail och chat, vilket inte är effektivt.
    5 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att det blev så struligt med din order. 14 dagar är väldigt lång leveranstid så den måste försvunnit och blivit upphittad i postgången. Jag hoppas att du trots detta blir nöjd med artiklarna du fått och att kundtjänst hjälpt dig med kostnadsfri retur. Med vänlig hälsning Sofia

  • Usel
    Jag beställde boken "Omgiven av Idioter" via CDON.
    Utlovad leverans inom 3-5 dagar. Nu har CDON meddelat att boken inte levereras inom utlovad tid och de har ingen uppgift när boken kommer att levereras, inte ens en antydan om de tänker leverera den inom en vecka, en månad eller kanske någon gang detta år eller kanske aldrig. Helt enkelt de är för lata för att ta reda på detta från förlaget

    Att en boklevernas kan bli försenad är väl en sak men vilket slö service.

    CDON tycks ha tagit till sig bokens titel alt för bokstavligt.
    5 dagar sedan
  • Hejsan! Detta var inte kul att höra. Dessvärre har vi haft stora problem med våra bokleveranser av importböcker och det kan vara så att kundtjänst försökt få tag på mer information men inte fått det. leverantören ska meddela oss så fort de vet något. Men vi vill såklart gärna kolla närmre på detta så jag har skickat ett PM till dig. Mvh Sofia

  • Usel
    Jag beställde varor för över två veckor sedan, fakuran kom snabbt men varorna har jag inte fått. Har försökt nå CDON... utan resultat. Det här är inte första gången det händer men sista, för nu har jag fått nog utav denna usla kundservice.
    6 dagar sedan
  • Hejsan, Vad tråkigt att du upplever bristande kundservice. Jag har skickat ett Pm till dig så att vi kan kontrollera närmre vad som hänt med din order. Mvh Sofia

  • Usel
    Dålig, p g a ert uppförande.

    CDON försöker tvinga sina kunder att ange sitt personnummer. Om man betalar med betalkort eller paypal, vad ska de med det till? Då behövs inga kreditupplysningar! Ett personnummer behövs ENBART om man vill köpa på kredit, vilket aldrig har intresserat mig. Varför försöker då CDON tvinga mig att ange mitt personnummer? Mycket, mycket DÅLIGT! Jag kommer aldrig acceptera detta. Jag värderar vår integritet högt och det borde alla kunder göra! Det finns andra säljare som inte samlar personliga uppgifter i onödan!

    Jag försökte chatta med cdon och fråga om detta. Först fick jag vänta länge innan det blev min tur och sedan var det ändå inte "min tur", eftersom personalen chattade med tio andra samtidigt!! Så respektlöst! Tänk att du står i kön på ica och ska handla. När du kommer fram, går kassörskan till en annan kassa och springer sedan fram och tillbaka....Detta beteende hade inga kunder accepterat och inte heller jag! Återigen, riktigt dåligt cdon!
    6 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar verkligen att du upplever detta. Av säkerhetsskäl så har vi tagit fram rutinen att personnummer behöver vara angivet i på kontot. Jag har nu skickat ett PM till dig för att se närmre på just ditt ärende. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Bra pris samt snabb leverans
    10 dagar sedan
  • Dålig
    Skickade in en fråga angående att PS4an jag köpte levde om väldigt, blev varm och att fläkten går på högvarv mest hela tiden trots att enheten inte används (idlar). Detta var för någon vecka sedan och har inte hört något sedan dess.
    11 dagar sedan
  • Hejsan!
    Vad tråkigt att höra att du har problem med din PS4a. Vad konstigt att du inte fått svar. Jag har skickat ett Pm till dig så att vi kan reda ut detta. Mvh Sofia

  • Mycket bra
    Hade fått en 10:a om jag kunde hade kunnat välja vilket ombud hos posten som jag kunde hämta paketet hos.
    11 dagar sedan
  • Dålig
    Köpte GoPro, GPS och lite annat. Behövde garanti-service på GoPron. Tog en väldans massa mail med kundservice som inte lyckades ta ärendet framåt. Efter x antal mail kom det fram att jag kunde ta kontakt med GoPro-service själv. Det gjorde jag och allt löstes. Pinsamt dålig kundservice på CDON. (GoPros service var bra)
    12 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att du upplevt bristande kundservice. Det låter som att det skett en miss i kommunikation och missförstånd från vår sida vilket vi ber om ursäkt för. Vi får se över detta och se vad som gått snett. Mvh Sofia

  • Dålig
    Gjorde en beställning via en Ipad och innan jag hade hunnit gå igenom alla steg i beställningen så fick jag en bekräftelse att beställningen var klar. Tyvärr blev det fel betalalternativ eftersom jag inte ens hunnit scrollat ned till de valen innan beställningen gick iväg. När jag skulle kontakta kundservice så insåg jag att de inte har något telefonnummer utan bara ett webbformulär. Fyllde i formuläret och bad dem kontakta mig för att ändra betalalternativ. Efter tre dagar har jag fortfarande inte fått svar från kundservice däremot en bekräftelse på att leveransen är på väg. Inser nu vikten av att kunna nå ett företag via telefon när något snabbt behöver rättas till i en beställning.
    12 dagar sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att du inte fått svar från vår kundtjänst. Jag har skickat ett PM till dig. Svar på det så ska vi kontrollera detta närmre. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Bra butik med sjuka billiga erbjudande ibland. Rekommenderas!
    12 dagar sedan
  • Dålig
    Krånglig kundservice
    13 dagar sedan
  • Hejsan, Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med vår kundservice om du har någon specifik kritik får du gärna ge den till dem så att vi kan se över det. Mvh Sofia

  • Dålig
    Över lag nöjd med butiken, men vissa saker kan förbättras. Det första jag tänker på, är hemsidan, där kategoriträdet är väldigt spretigt och ger inget tydligt tecken på vad man är ute efter, lättast är helt enkelt om du vet EXAKT vad du är ute efter för vara och helt enkelt söker på den. Nästa sak som går att förbättra är frakten - Jag beställde två par högtalare samma dag, det ena paret kom på en gång utan krusiduller, medan de andra paret skickades två dagar senare? Skickar man inte varor tillsammans längre? Detta gör således att jag får ta mig till postutlämningen ytterligare en gång. I övrigt är jag mycket nöjd.
    ---------
    Uppdatering:
    Mitt andra paket står fortfarande som att EDI-information är skickat. Ingen uppdatering sedan den 9/4. Detta påpekade jag för kundservice-chatten, som i sin tur förklarade att grejerna skickats från lagret? Mig veterligen betyder att EDI-information är skickat, att varan inte lämnat lagret ännu, utan endast en fil med information om adressuppgifter skickats till posten. Personen på chatten slutade då svara och struntade fullständigt i min fundering. Där dök verkligen betyget rejält. Tack för att ni ignorerar era kunder.
    15 dagar sedan ( Uppdaterat: 14 dagar sedan )
  • Perfekt
    Har beställt från cdon många gånger och aldrig haft något problem överhuvudtaget. Snabb leverans och korrekta varor. Deras kundtjänst har jag ingen erfarenhet av alls, vilket iofs är positivt då jag inte haft anledning till det.

    En nöjd och återkommande kund!
    16 dagar sedan
  • Dålig
    Krånglig kundservice, särskilt om man beställer något som levereras av en av deras samarbetspartners.
    17 dagar sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att du upplever vår kundtjänst som krånglig. Du får gärna skriva till dem vad som varit bristande så att vi kan se över det och utvecklas till det bättre. Mvh Sofia

  • Usel
    Hur man kan tycka att CDON har bra priser är en gåta för mig,då jag nästan alltid hittar ett bättre pris hos konkurrenterna,detta gäller speciellt elektronikprodukter
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 20 dagar sedan )
  • Usel
    CDON har bra priser, men skiter helt i kunden. Detta är inte första gången dem visar detta och förtjänar då ett dåligt betyg. I stället för att på något vis hjälpa mig med min vara som kom utan vissa delar som skulle ingå, så säger de bara att de kan häva köpet och vägrar göra något annat. Jag kan inte vara utan denna vara tills det att jag kan beställa en ny, men de kan inte ens kontakta leverantören eller ge ett bra avdrag på priset så jag åt minstone kan ersätta delen som fattas någon annan stans. CDON förlorar hellre en kund som handlat hos dem i många år, och riskerar dåligt betyg, istället för att hjälpa till. Mycket dåligt, som vanligt. Handla på www.inet.se istället, de bryr sig om sina kunder.
    20 dagar sedan
  • Hej! Vi beklagar att du upplevt problem med din order samt bristande kundtjänst. Jag skickar ett PM till dig så att vi kan se närmre på detta. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Perfekt
    22 dagar sedan
  • Utmärkt
    har fungerat perfekt.
    25 dagar sedan
  • Utmärkt
    Bra support och leveranstid. Ofta riktigt bra eller bäst priser. Klanderfritt hittills
    2 år sedan ( Uppdaterat: 25 dagar sedan )
  • Ganska dålig
    Bara för att kontot hos cdon jag använt i flera år, stod i min pappas namn, vilket jag helt hade glömt bort... Så tar sig cdon friheten att avbeställa min order utan att säga ett skit till mig, och de hade då gett mig ett leveransdatum personligen.

    När jag sedan undrar vad som hänt med min order är de bara oförskämda, och inte går det att byta personnummer heller, så min e-postadress är obrukbar hos dem. Dumfån!
    6 år sedan ( Uppdaterat: 25 dagar sedan )
  • Utmärkt
    Snabbt och bra inget innu att klaga på :)
    26 dagar sedan
  • Dålig
    Har överlag inte haft några problem med CDON men tyvärr har det blivit värre och värre.

    Beställde nu senast en produkt som levererades direkt i sin originalkartong med adressetikett och följesedel/faktura direkt påklistrat kartongen. CDON skriver noga på sin hemsida att alla varor ska vid retur skickas så originalkartongen är intakt för de ska kunna sälja den vidare. Varför följer de inte detta själva?

    Håller på och tjafsar med deras mer eller mindre inkompetenta kundtjänst, som för övrigt tar lång tid på sig att svara (vill man ha snabba svar måste man tydligen betala för detta genom CDON+!), om att produktens värde minskat i och med deras hantering av den men de kommer bara med standardiserade svar istället för kompensation.

    Besviken och förbannad på samma gång. Förväntar mig mer av en av Sveriges största onlinebutiker!

    Kan tyvärr inte rekommendera köp här längre.
    28 dagar sedan
  • Hejsan! Vi beklagar att du haft otur med leveransen och att du upplevt bristande kundtjänst. Vi vill gärna kontrollera detta närmre så jag har skickat ett PM till dig. Mvh Sofia

  • Usel
    Varnar för att handla varor på cd on.. Dom skickar varan och fakturan men får du problem med den så väntar ett rent helsike . Dom är extremt dåliga på service och vill helt enkelt inte ta ansvar för produkterna dom säljer .
    28 dagar sedan
  • Hej! Vad tråkigt att du upplevt vår service som bristande. Detta vill vi såklart titta närmre på så jag har skickat ett PM till dig som du gärna få svara på. Mvh Sofia

  • Dålig
    beställt 2 hörlurar och det har varit 9 dagar, men de har forfarandet inte kommit, och det finns inte ens kundservices telefon man kan direkt ringa och fråga. Man är tvingad att skicka meddelande vilken de kommer garanterat inte svara inom 24 timmar, eller chatta.
    28 dagar sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att din order är försenad och att du upplever vår kundtjänst som bristande. Jag har skickat ett PM till dig. Vänligen svara på det så ska vi reda ut detta! Mvh Sofia

  • Perfekt
    Beställt 1gång och det gick väldigt smidigt!
    (Ps4 med spel)
    29 dagar sedan
  • Dålig
    Gjorde en beställning på två böcker (leveranstid 1-2 dagar) för 6 dagar sedan och betalade direkt men inga böcker har dykt upp. När jag går in och kollar på mina sidor (har inte fått nått meddelande från CDON) så är leveranstiden ändrad och böckerna ska komma inom 4-6 arbetsdagar, alltså som längst om 3 dagar till. Dessa böcker skulle vara en present så det känns fördjävligt!
    1 mån sedan
  • Hejsan! Detta låter väldigt märkligt. Vi har inga leveranstider på 1-2 dagar och många av våra böcker är ej lagerhållna böcker och levereras inom 4-6 arbetsdagar men vi ber verkligen om ursäkt om det var felaktig information på hemsidan när du la beställningen. Har du fler frågor kring detta kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper de dig. Med vänlig hälsning, Sofia

  • Perfekt
    Jätte bra
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Efter att ha gjort en beställning som av tekniska anledningar inte fick med min rabatt kontaktade jag kundservice. Detta tog lite längre än jag hade önskat och jag hade föredragit att de hanterade brådskande ärenden på annat vis. Det eller att jag kunnat avbryta order utan mänsklig kontakt.

    Trots detta står jag fast vid att en butik visar sitt sanna jag när ett problem uppstår och ska bedömas baserat på hur de löser det. I mitt fall var lösningen näst intill perfekt.

    Mitt paket hade redan anlänt och pengarna hade dragits från kontot. En av koderna hade blivit ogiltig, men det fixade dem ändå med en "good will" kod. Sammanfattat kan man nog säga att jag jagade upp mig i onödan och slutresultatet blev nästan det samma som om allt hade gått rätt från början.

    Nu väntar jag bara på att få tillbaka mellanskillnaden på mitt bankkonto, men jag litar fullständigt på att det löser sig som utlovat.
    1 mån sedan
  • Usel
    Har beställt en ljudbok för över en månad sen, vilket jag ännu inte fått. I två veckors tid har jag fått beskedet att den skickas inom 1-2 dagar, vilket bevisligen varit fel. Har fått två Qliro-fakturor på samma bok, varav den första kom strax efter beställning, med sista datum för en vecka sen. Har nu begärt att häva köpet men de kunde inte ge besked om de kunde göra det.
    Kommer aldrig någonsin att handla här mer och vill varna andra för att göra det också !

    Uppdatering 0324
    Har fått besked om att ljudboken är avbeställd, men fick stöta på för att få pengarna tillbaka också. Har än så länge fått besked om att pengarna ska vara på väg men har inte sett dem ännu.
    1 mån sedan
  • Hejsan!

    Detta låter inte alls bra. Jag har skickat ett PM till dig. Vänligen svara på det så ska jag hjälpa dig. Mvh Sofia

  • Usel
    Ingen kundservice att ringa till. Ångrade ett köp skriftligt två dagar innan CDON.COM skickade kameran och fakturan. Nu har kameran kommit till utlämningsstället. Ska jag skicka tillbaka varan men betala fakturan? hur får jag tillbaka pengarna? Jag får stå för returfrakten trots att det hade varit betydligt enklare om de inte hade skickat kameran när jag ångrat två dagar innan de skickade varan från lagret.
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att du upplevt bristande kundservice. Jag har skickat ett PM till dig så att jag kan ge dig närmre instruktioner hur du häver köpet. Du kommer givetvis inte behöva betala något! Mvh Sofia

  • Dålig
    Extremt dålig butik och kundtjänsten är bedrövlig. Det går inte ens att välja hempaket som fraktalternativ. Dem erbjuder dessutom inte något offert på deras sortiment.
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    - Frakttiderna som uppges på hemsidan stämmer inte, eftersom dom i vissa fall inte skickar varan samma dag som du gör beställningen. Önskar dom hade någon typ av garanti att en vara skickas samma dag om den beställs innan klockan X.

    + Snabba och utförliga svar av supporten på mail och chat.
    1 mån sedan
  • Usel
    Har handlat av cdon ett antal gånger och det har fungerat bra. Men. Senaste gången jag handlade fick jag, mig ovetandes, ett upplägg som innebar att cdon inte skickade någon faktura till mig - istället gjorde de det en månad senare och slängde på en extra kostnad för besväret.

    Otydligt och fult gjort och därmed hamnar cdon + qliro på shitlist tillsammans med klarna.
    Hej då:)
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att du haft en dålig upplevelse av ditt köp hos oss. Det verkar ha skett något missförstånd. Vi skickar alltid ut fakturor till mailen som köpet är registrerat på om faktura är valt som betalsätt. Jag skickar ett PM till dig så att vi kan reda ut vad som har hänt! Mvh, Sofia

  • Ganska bra
    + Priserna låga

    - Ingen kundservice via telefon. Vilket resulterar i timmar framför datorn med en chatt fram och tillbaka för att lösa problemet.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Mycket bra
    Jag går gärna in på CDON och tittar efter erbjudanden och letar produkter. De har skött sig bra varje gång jag handlat hos dem
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Har köpt väldigt mycket från cdon under åren, och aldrig haft något att klaga på. Har det varit fel på en vara så har de i mina fall alltid löst det snabbt och smidigt. Extremt stort utbud, och det är oftast svårt att klaga på priserna.
    1 mån sedan
  • Usel
    CDON.com är ett skämt. Varor köps på egen risk. Förvänta dig inte att du får de varor du beställer. Kundservice är helt värdelös.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Usel
    Beställde en vara, den skickades men returnerades direkt eftersom det tydligen var "fel postnummer". Jag kontrollerade uppgifterna och de jag gett var rätt.

    CDON kontaktar mig inte under den här processen utan jag väntar tålmodigt innan jag tillslut går in på hemsidan och märker att min order blivit annullerad. Jag kontaktar kundservice som säger att de tagit emot returen och packat upp varan igen, istället för att kontakta mig och skicka den igen. Nu säger de att eftersom det var en fyndvara så ska jag sitta och i princip spamma F5-knappen på tangentbordet för att se när varan dyker upp i webbshoppen igen.

    Samtidigt är deras hemsida så trög och har så många buggar att jag ärligt talat inte vill handla där igen.

    Jag har inte heller nått någon information om återbetalning.
    1 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkigt att höra att du haft sån otur med ordern och att det har varit bristande information från vår sida. När det går snett i postgången och att ser rätt ut innan så får inte vi reda att något är fel förrän den vänder med posten men du ska ju givetvis få information när något går snett. Jag har skickat ett PM till dig som du gärna får svara på så att vi kan reda ut återbetalningen. Mvh Sofia

  • Dålig
    Köpte torkskåp. Första sannolikt överkört av stridsvagn. Hål i bakväggen. Hål i taket. Dörr gick ej att stänga. Efter flera kontakter, nytt skåp. Även detta trasigt! Nu ville de inte ge nytt utan skåpet skulle repareras. Cylindareparatör kom, konstaterade att skåpet var helt paj och ett tredje skåp beställdes. Inte prickfritt även skåp 3. Reparatör fick komma och fixa skåpet så till slut funktionsdugligt.

    Jag är övertygad om att det inte är på cdon som skåpen mosas utan av Bring som levererar. Skåpet fästes under transport med tving mot taket. Detta böjer den tunna plåten och krossar ex plastfront. Förhoppningsvis håller torkskåpet under flera år men när nytt blir det inte fr cdon.

    Enda anledningen till 2 stjärnor är att priset matchar konkurrenterna.
    2 mån sedan
  • Hejsan.

    Vi beklagar verkligen det som har skett. Om du vänligen kan återkomma med ditt ärendenummer i PM:et som jag har skickat till dig så skal vi undersöka detta vidare.

    Mvh
    Daniella
    CDON.COM

  • Perfekt
    Stort utbud, snabb service. Mycket bra!
    2 mån sedan
  • Usel
    Det finns anledning att jag nu postar en mer rättfärdigad bedömning efter mina två senaste beställningar.

    Inför julen 2013 skulle man bli garanterad att få beställningen innan jul, om man beställde senast ett visst datum. Jag gjorde detta, och fick mina böcker - vid nyår - mitt under min semesterresa då boken skulle komma till användning.

    Med presentkort som skulle utnyttjas gjorde jag ett nytt köp i år och fick mycket riktigt min bok efter ungefär en vecka och skulle hämtas ut en bra bit bort ifrån min beställningsadress, vilket ingen konkurrent lyckats så dåligt med hittills.

    Jag hoppas att jag aldrig får något mer presentkort för då blir valet enkelt - aldrig mer någon beställning från CDON. Det går inte att luta sig tillbaka och surfa på gamla meriter när konkurrenterna dragit ikapp och förbi med leverans på 1-2 dagar.
    2 mån sedan
  • Hejsan! vad tråkigt att höra att du har haft en sån otur med dina beställningar. Angående att det har tagit lite längre tid att få böckerna är att vi har olika leveranstid på dem då många av böckerna beställs via vår leverantör vid beställningen. Om de var märkta med 1-3 dagars leveranstid så var det troligtvis en överbelastning hos lagret vilket vi i så fall ber om ursäkt för. Angående uthämtningsstället så är det posten som bestämmer vilket uthämtningsställe varorna ska lämnas in och vi kan endast påverka det om det har blivit fel. Om du skulle bestämma dig för att beställa av oss någon mer gång i framtiden så hoppas jag verkligen att vi kan vända på uppfattningen om oss och att du får en mycket bättre upplevelse! Mvh Sofia

  • Acceptabel
    Älskade CDON under deras första år när det tog 1-2dagar att få sin order hem.
    Nu får man ha tur om man får det samma vecka om man beställer på en måndag.
    Man får mejl att dom har skickat varan 2-3 dagar EFTER man har beställt..

    Annars är det hyfsat bra priser men att det tar längre tid att få hem sin order gör att man vänder sig till någon annan butik i första hand..

    Dom gånger jag haft kontakt med suporten så har det funkat riktigt bra.
    En gång har dom packat min vara som var större kartong än den dom pakade ner den i = paketet såg för jävligt ut + lite skadat. Fast detta har bara hänt en gång av 100+ som jag har beställt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Utmärkt
    Stort utbud, ganska bra priser, rörig hemsida.

    EDIT: Adderar på två stjärnor då supporten är mycket bra, jag har alltid fått snabbt, bra och tillmötesgående feedback när jag varit i kontakt med dem.
    Kan de bara fixa till att man hela tiden ser trädstrukturen för kategorier/underkategorier så blir det full pott.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Hej! Tack för de fina ordern! Vi hoppas att vi en dag lyckas göra även hemsidan till din belåtenhet! Mvh Sofia

  • Ganska bra
    Fruktansvärt störig produkt meny. Så fort man klickar in på en produkt så försvinner 'trädet' och man vet inte vilken kategori/underkategori man är.

    Sidan är verkligen usel, men bra priser och snabb leverans.
    2 mån sedan
  • Hejsan! Vår sida är under ständig utveckling och vi kollar på olika lösningar. Vi är tacksamma över kritiken och kommer ha den i åtanke för att utveckla sidan till det bättre. Mvh Sofia

  • Perfekt
    Inga problem alls, beställde fredag kl. 20:00 och varan kom på måndag kl. 16:00
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Super!
    2 mån sedan
  • Usel
    Mycket dåligt upplägg vad gäller tillgängligheten för kundservice. Startade chatten men omedelbart efter att jag skrivit min fråga stängdes chatten ner av cdon. Jag försökte sen starta chatten igen men blev hänvisad till ett kontaktformulär med en svarstid på 24h istället.
    2 mån sedan
  • Hejsan! Vad tråkig att du hade problem med chatten. Det verkar som att det var problem med uppkopplingen. Jag skickar ett PM till dig, svara gärna på det så ska vi hjälpa dig med dina frågor. Mvh Sofia