Gratis tech- & hemsupport
till alla, fri frakt över 500.
45 dagar öppet köp

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 17 år sedan
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.59)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Beställde ett Logitech G105 tangentbord som posten lyckades skicka helt fel och det kom aldrig fram till mig hur jag än försökte (pratade med posten 4 ggr) Posten skickade tillbaka paketet till komplett. kontaktade då komplett (Som jag tidigare bara har bra erfarenhet av Men har dock aldrig reklamerat nånting ) Komplett säger Inga problem vi skickar tangentbordet igen. Jag väntar flera dagar på ett besked att paketet är skickat inget händer.
    Medan jag väntar så ser jag att jag har fått tillbaka pengarna för det beställda tangentbordet.
    Ringer då igen till komplett och de svara oj det var ju tokigt att vi inte har skickat det Men inga problem vi skickar det igen och du behöver inte betala för det.
    Väntade ytterligare en vecka sen Mailade jag (tänkte att de kanske har bättre koll på sina mail) .Fick svar idag att tyvärr så kommer de inte skicka nåt tangentbord för det har utgått ur sortimentet och jag har ju ändå fått tillbaka mina pengar.

    Snyggt jobbat komplett bra sätt att behålla återkommande kunder Lova nåt som ni sedan skiter i att följa.

    Bye bye se you never again
    2 dagar sedan
  • Hej Stekhet!

    Beklagar innerligt att vår service har varit undermålig och förstår ert missnöje.

    Jag har skickat er ett e-mail där jag önskar vidare kontakt med er via er mailadress som ni har registrerad hos oss.

    Med vänliga hälsningar
    Jonathan B, Komplett.se

  • Perfekt
    Alltid lika trevlig kundservice och snabba leveranser :)
    4 dagar sedan
  • Perfekt
    - 45 dagars öppet köp!
    - Fri retur
    - Svarar på mail inom 24h
    - Representant på entusiastforum
    - Inget tjafs vid nyttjande av öppet köp, även om produkten testats. Gjort detta 3 gånger utan komplikationer.

    Jag väljer numera alltid Komplett över andra trovärdiga återförsäljare om deras pris är rimligt. Detta helt och hållet tack vare att de erbjuder 45 dagars öppet köp och fri retur, oslagbart.
    15 dagar sedan
  • Perfekt
    Alltid haft bra bemötande från Komplett.
    Snabba leveranser och supportärendena har alltid varit smidiga utan några knussel.

    Mailsupport kan ta lite tid. Men de har chattsupport som kan hjälpa till med en del så länge det inte är direkt returförfrågan.
    15 dagar sedan
  • Dålig
    Tyvärr hade jag ingen trevlig upplevelse då det visade sig att jag behövde returnera en vara.

    Hade köpt en UPS vilken lagt av. Anmäler retur via hemsidan och ringer Komplett. Får svaret att de skickar ut en retursedel.

    Väntar 2 veckor, ingen retursedel.

    Ringer Komplett igen och de skickar en "ny" retursedel.

    Returnerar varan. På websidan står det att ett exemplar ligger som "reserverad" för att skickas till mig.

    Någon vecka går... inget händer. Ringer Komplett igen och frågar vad som står på. Killen jag pratar med säger att den skall skickas dagen därpå.

    Ytterligare någon vecka går. Ingen UPS.

    Ringer in igen. UPS:en är ännu inte skickad, men jag blir lovad att den skall skickas i veckan.

    Nu har jag fått hem den igen efter 3 samtal och över 2 månader efter första samtalet.

    Personerna jag pratat med har varit trevliga, men det hjälper inte så mycket om jag inte får min produkt tillbaka, samt får felaktika uppgifter.
    19 dagar sedan
  • Hej Lunde!

    Jag förstår ditt missnöje och beklagar att vår service varit undermålig i detta fall. Jag hoppas att allting fungerar bra för dig med produkten i fråga efter att den anlänt. Kundupplevelsen har inte varit som önskat från vår sida, finns det något mer jag kan göra för dig idag är du varmt välkommen att kontakta mig via kundombud@komplett.se så ska jag göra mitt yttersta för att hjälpa dig!

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Bra
    + Väldigt snabb leverans t.o.m till norden
    + Ofta bra priser

    - Väldigt dyr frakt. Beställde en vara för 399:- och frakten kostade 99:- och det är fri frakt från 500:- Mycket underlig logik
    19 dagar sedan
  • Perfekt
    Blixtsnabb leveranstid! Beställde min vara på onsdag kväll, den skickades torsdag morgon och kom fram fredag eftermiddag. Helt fantastiskt om ni frågar mig. Dessutom så är priserna riktigt bra på dator komponenter i alla fall.

    Rekommenderas!
    19 dagar sedan
  • Utmärkt
    Riktigt bra kundservice!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en grill nu till sommaren. Dagen efter hade grillen redan skickats till Skåne och låg inte alltför långt bort från där jag bodde. Den skulle levereras till dörren och därför trodde jag att jag skulle få grillen hemlevererad väldigt snart. Efter en vecka förstod jag att den hade fastnat. Jag kontaktade komplett som undersökte saken och hjälpte mig. Posten strulade ytterligare en vecka till och till slut var jag tvungen att hämta den själv på ett av postens varucentraler. Allt var ju postens fel, men Komplett var väldigt hjälpsamma under hela processen. De sänkte priset på grillen med en tredjedel trots att det inte var deras fel att posten inte klarade av sin uppgift.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Har handlat på komplett 2 ggr på 6 år och det har gått smärtfritt och snabbt båda gångerna.

    Servicen har varit utmärkt. Senaste gången glömde jag själv att lägga kylpasta i min order (som denna gång landade på ca 1900kr), så jag mailade supporten efter att ordern var lagd och frågade om jag kunde utöka ordern i efterhand. Fick svar samma dag som sa att det inte gick, så en separat order skulle alltså inte bli fraktfri, däremot erbjöd de att kostnadsfritt skicka kylpasta av ett annat märke i ett vanligt brev. Sådan välvilja gör att jag i framtiden kommer att välja komplett.se över konkurrenterna (om allt annat är likvärdigt, t ex varans pris).

    Det enda som gör att komplett.se inte får "perfekt" omdöme av mig är butikens policy om att man måste komma upp i en viss ordersumma för att få varorna levererade fraktfritt. Det är inte alls en ovanlig policy bland online butiker, men bara för det behöver jag inte tycka att det är bra.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Riktigt bra service!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Lämnade in ett nätaggregat till komplett då jag trodde det var defekt. De gick above and beyond och erbjöd även tech-support när de hörde vad mitt problem var. Även fast det visade sig att nätaggregat inte varit problemet så fortsatte tech-supporten.

    Extremt nöjd med servicen!
    1 mån sedan
  • Bra
    Ok utbud. Lite lång väntetid på få svar via e-post.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    En av de bättre, beställt en hel del och aldrig haft några problem. Hyfsat snabba leveranser ????
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Allt toppen! Bra kundservice där de alltid hjälper till! Snabb leverans och bra sortiment.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Har inget att klaga på. Bra pris. Snabb leverans. Snabba svar.
    Tyvärr lite problem med Postnord, men det är ju inte Komplett's fel.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Har aldrig haft några problem alls med komplett. Servicen är också prefekt.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb leverans!
    Beställde sent måndag kväll, skickas på tisdagen, anländer onsdag.
    2 mån sedan
  • Usel
    Idioterna skickade inte telfonnumret till posten. Behövde vänta så länge att jag missade utlandsresan.

    AMATÖRER!
    2 mån sedan
  • Hej Tomaszunas!

    Beklagar innerligt om problematik med din leverans på något vis drabbat din resa. Återkom gärna till kundombud@komplett.se med ett kund alternativt ett ordernummer så kan vi tillsammans se över vad vi kan göra för att hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabbt utskick av en TV, bra pris, generös tid med öppet köp och en utomordentlig service när jag kontaktade dem i efterhand om en sak. Jag kommer att handla här fler gånger!
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Trevliga dock inte snabba på att leverera beställda saker eller att besvara mail.
    2 mån sedan
  • Hej burazer22!

    Vårt mål är att besvara ärenden över mail inom 24 timmar, jag beklagar om vi inte lyckats hålla detta gentemot dig. Är du i fortsatt behov utav support eller har frågor gällande leverans får du gärna återkoppla med ditt ärende till kundombud@komplett.se så hjälper jag dig efter bästa förmåga.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Top of the line. Riktigt grymt företag att beställa teknikprylar från! Bra sortiment som oftast ligger bland de billigaste jämfört med konkurrenter. Riktigt schyssta och förstående människor som jobbar i kundtjänst. Fick så ordentligt bra hjälp, både med att välja mina produkter, få smakråd och tips, samt med att skicka tillbaka en retur.

    Det märks att Komplett har förstått att man inte driver ett företag genom höga priser och säljare som försöker pracka på en saker man inte behöver, för att sedan inte kunna lämna tillbaka skrotet. Här värderas kunden till fullo och det finns många undantag som kan göras för att kunden ska bli nöjd. Råkar det bli fel produkt har du alltid möjlighet att ångra dig och lämna tillbaka denna helt utan att behöva betala frakt.

    Skulle bland annat köpa en ny monitor men kabeln som följde med passade inte till mitt moderkort. Berättade om min situation för kundtjänsten som enkelt sa att de kunde erbjuda även denna kabel till ett ordentligt rabatterat pris - trots att de egentligen inte själva kan bestämma vad tillverkarna skickar med i sina lådor.

    Som tack har ni tjänat en långvarig kund som garanterat kommer beställa hos er igen!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par ramminnen och vid leverans kom ett tomt paket!? Kontaktade kundservice som dock var mycket förstående och skickade nya ramminnen samma dag. Rekommenderas
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte en Sony SmartWatch 3 metal hos komplett, kundservice och beställning var utmärkt, men när jag fick hem klockan så var armbandet för stort, det följde inte med något man kunde ta bort/sätta dit länkarna på armbandet med, någon som har tips på hur man ska fixa det, eller ngt man kan använda för att lösa det problemet?
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Deras kundservice är utmärkt! Efter två 4K LCD som har varit skadade vid leverans så var det inga problem att få pengarna tillbaka. Tack för hjälpen med allt strul Komplett!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb frakt
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra kundservice!
    2 mån sedan
  • Usel
    Bra pris. Bra leverans. Men vad hjälper detta när det inte finns någon kundservice. Står med en produkt för över 10 tSEK som jag inte kan använda och Kompletts kundservice lyser med sin frånvaro.
    2 mån sedan
  • Hej jgt123!

    Är det så att du upplever problem med en produkt du inhandlat hos oss ska vi givetvis göra vad vi kan för att hjälpa dig. Återkoppla gärna till kundombud@komplett.se med ett kund/ordernummer samt en felbeskrivning så ska jag hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Dålig
    Har alltid gillat komplett och tyckt de har varit ett föredöme bland nätbutiker men nu verkar det som att de inte vill svara på mail längre.

    Har mailat dem vid 2 olika tillfällen (där det var absolut nödvändigt att kontakta dem) och i det första fallet så dröjde det 2 veckor att få ett enkelt svar gällande reklamation. Då svaret tog så lång tid så hann jag lösa problemet på annat sätt.
    Vid det andra tillfället får jag ett meddelande om att en produkt i min order utgått och jag ska återkomma till dem för att byta till en annan produkt. Fortfarande inget svar efter en veckas tid.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Hej!

    Jag kan inte annat än att beklaga om ditt mail inte besvarats på 7 dagar. Återkoppla gärna till mig på kundombud@komplett.se med ett ärendenummer så ska jag se över detta.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Riktigt missnöjd med leveransförmågan!

    Beställde en Samsung Galaxy Tab S2 den 30:e April. Den stod som bekräftad till den 1:e Maj så det var anledningen till att jag beställde den då jag har som regel att aldrig beställa något som inte finns i lager. Den 4:e maj kollade jag status och då hade den inte skickats.
    Nytt bekräftat datum var då den 5:e maj! Gjorde en ny kontroll den 6:e och återigen var den inte skickad! Enligt uppgift från support var den inkommen men ännu inte registrerad?? Datum bekräftat?
    Kollade igen den 9/5 men inget hade hänt! Avbeställde då det helt uppenbart inte går att lita på komplett.se leveransförmåga. Trist!
    3 mån sedan
  • Hej!

    Vi kan inte annat än beklaga att vi inte lyckades få in denna produkt enligt angivet datum. Jag önskar gärna att du återkopplar till mig via kundombud@komplett.se med ett kund eller ordernummer så att jag kan undersöka vad som skett i detta ärende och försöka förebygga liknande scenarion.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Fruktansvärt besviken på Komplett. Dom klarar inte att hålla sina leveranstider.

    Beställde en Crosstrainer i måndags1/5. Leveranstiden var satt som 1-2 vardagar och produkten fanns i lagret. Ringde upp supporten och dubbelkollade att de kunde leverera så snabbt. Ställde direkt fråga 3 gånger och fick svaret varje gång att det inte var något problem - produkten skulle levereras på ons. Supporten dubbelkollade också att produkten fanns i lager. Nu är det onsdag kväll och produkten har inte levererats... Enligt spårningsinfo så har den inte ens kommit till PostNord än, dom har bara fått elektronisk förhandsinformation. Även om den kommit till PostNord idag så trodde de att man inte skulle kunna leverera förrän tidigast mån/tis nästa vecka och den har alltså inte kommit dit än så nu blir det troligtvis ännu senare. URUSELT!
    Det var viktigt för mig att få produkten den utlovade tiden och den snabba leveranstiden var anledningen till att jag beställde från Komplett. Detta var jag tydlig med till supporten. Känns nu som man blivit blåst och jag önskar att jag aldrig beställt från Komplett. Lätt att sätta ut korta leveranstider om man sen struntar i att leva upp till dem.
    3 mån sedan
  • Hej igen Peter!
    Jag tackar för ett trevligt samtal. Jag beklagar återigen att det dröjde med vår leverans men nu skall allt vara i sin ordning. Som avtalat så kontaktar jag dig igen på måndag den 9/5/16, och önskar dig en riktigt fin helg tillsvidare!
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Beställde ett PS4, dom skickade det direkt i kartongen med lapp på! Jag har rätt till PRIVAT SKYDDAD leverans! Har aldrig varit med om sånt här slarv och okunskap! Jag har alltså inte fått en NY enhet. Har handlat från komplett förr utan problem men aldrig igen!
    4 mån sedan
  • Hej!

    Jag beklagar att du inte blivit nöjd med sättet som din beställning blev emballerad och skickad. Anledning bakom detta är då vi erhåller information från tillverkare att originalemballage är tillräckligt för frakt och inte behöver packas om. Detta är något som även sparar på miljön, du skall ha fått ett mail utav mig och hoppas att vi tillsammans kan finna ett bra avslut.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Har alltid blivit nöjd.

    Var i kontakt med deras support när en skruv till en processorkylare strulade, de skickade en ny samma dag. Oväntat bra!
    4 mån sedan
  • Dålig
    Beställde ett spel, stod 1-2 dagars leveranstid, tog 5 dagar från den dagen varan skickades.. kan man inte hålla det man skriver så borde man inte skriva nåt alls.
    Mycket missnöjd
    4 mån sedan
  • Hej Theodor!

    Jag får beklaga att vår information i detta fall har varit undermålig/missvisande. Det som står beskrivet är den standard leveranstiden vi har för försändelser som skickas som postpaket. I detta fall beställdes ditt paket som brev vilket har en tidsspann på 2-7 arbetsdagar. Jag tackar för att du tog dig tid till att lägga ett omdöme och vi kommer ta åt oss av din feedback för att göra informationen på hemsidan tydligare gällande de olika leveransalternativen.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabb leverans och support som varit väldigt tillmötesgående. Snyggt!
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Tack Lovisa!
    Jag är så glad att du hjälpte mig!

    Efter alla problem med nvidias uteblivna leveranser till er fixade du det iallafall!

    Heder!

    /Jörgen, Malmö
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Jag har handlat några gånger från Komplett, och det har gått bra hittills.
    Snabb frakt!
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra hemsida. Har allt en riktig nörd behöver😊 Bra och trevlig kundservice. Enda dåliga är att de inte har fasta priser för frakt. Suprnöjd!
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Har inte hämtat ut prylarna ännu men beställde igår ,söndag och kunde hämtat dem på min lokala Hemköp idag måndag. Hur fungerar det egentligen? måste vara snabbaste leveransen någonsin. Än så länge långt över förväntningarna.
    5 mån sedan
  • Usel
    Som webbutik har jag alltid varit nöjd med Komplett, bra, snabb service med helt ok priser. Men nu när något har gått fel så har jag blivit tvungen att helt ändra åsikt.

    Komplett uppger att du ska bli kontaktad inom 24h i support ärenden, efter 8 dagar och flertalet email har jag fortfarande inte hört ett ord ifrån deras support.

    Den här totala avsaknaden av support gör att jag måste sätta betyget 1 - Usel i och med att det spelar ingen roll hur bra webbutiken funkar när varorna jag fått är värdelösa och supporten ignorer all form av kontakt.
    5 mån sedan
  • Hej Olaph,

    Jag kan inte annat än beklaga ifall ditt ärende inte har blivit besvarat på över 8 dagar. Du får mer än gärna återkomma med ditt ärendenummer till kundombud@komplett.se så ska jag se över det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Perfekt
    Bra priser, bra varor, bra garantier och awesome service. Bästa internet affären i Sverige.
    5 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde en Asus G751JY-T7418H laptop samt officepaketet. Fick ett ordererkännande, skickades inom två dagar med ett tracking id och var väl paketerat som man kan förvänta sig när jag fick det. Inga problem hittills med produkterna.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Kundservice i toppklass! Lite dyrare ibland, men värt varenda krona!
    Hyfsat snabb leverans, skulle dock uppskatta att få kolli-id snabbare.
    5 mån sedan
  • Usel
    Köpte en projektorduk. Vet ännu inte om jag får den. Det går att följa ordern via Postnord och där står det att projektorduken transporteras från Norge sedan 8 dagar. Komplett svarar överhuvud taget inte på mejl men därremot snabbt på chatt. Chatten har dock ingen aning om vad projektorduken är så de kan inte ge några besked. Var med om en liknande grej med ett annat bolag för ett par år sedan som var på gång att konka. Så vem vet. Kanske Komplett är på fallrepet? Mitt tips är att inte handla på Komplett om du vill ha grejer snabbt. Det skulle gå fortare för mig att fotvandra till Norge fram och tillbaka och hämta grejorna.
    EDIT: Blev uppringt av snälla man från Komplett efter att ha postat omdömet. Tyvärr var min duk på avvägar någonstans på lagret i Norge. Blev erbjuden annan duk som tyvärr inte passar mitt hem. Blev lovad att duken skulle dyka upp någon gång nästa vecka.
    5 mån sedan
  • Hej!
    Beklagar det fördröjda svaret här på prisjakt, om du minns var det jag som ringde upp dig för cirkus en månad sedan för att diskutera just detta ärende. Jag hoppas nu att du är nöjd och att allting fungerar med din projektorduk trots att det blev en liten stunds väntan. Tveka inte på att kontakta mig igen om fler funderingar eller problem skulle uppstå.
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Ok priser, lever dock inte alltid upp till leveranstiden, att vänta det dubbla känns inte OK.
    Skulle jag vetat det skulle jag beställt från annat håll.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    det jag älskar om komplett.se är deras kund bemötande och bra service, det är inte alltid att de har det lägsta priset men istället har de det bästa kundtjänsten.själv när prisskillnaden är inte så stor brukar jag köpa här ifrån ändå för att då får man mycket bättre service än de andra företag som har lägre priser.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Wow levererade min vara på en halv dag.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Verkligen bra och väl utförd service!

    Köpte delar och chassi till en ny dator på komplett. Chassit var ett sådant med LED-ljus och fönster på sidan. Men som den klant man är lyckades man repa fönstret (rätt så rejält). Tänkte att man kanske kan köpa ett nytt fönster. Gick in på tillverkarens sida och den gick att beställa.... Om man bodde i USA. Den skandinaviska sidan kunde man inte beställa ifrån. Så då tänkte jag att kanske Komplett kunde få tag i en till mig. Så jag skickade ett mail och kollade.

    De inte bara skickade ett nytt fönster till mig, de gjorde det utan extra kostnad. Det är de små detaljerna som gör ett företag bra.
    5 mån sedan
  • Utmärkt
    Underbar service och trevlig kundtjänst.
    Bra info och bra priser gör att man kan köpa med trygghet.

    Mycket nöjd dem gånger jag har handlat av Komplett, kommer definitivt handla igen.
    6 mån sedan
  • Perfekt
    ska du köpa elektronik?
    ja då är komplett det bästa valet verkligen.
    Bra priser, bra och tydlig information och den bästa servicen man kan få av ett företag i dagens samhälle idag. Verkligen ett sjysst företag.
    10/10
    6 mån sedan