Gratis tech- & hemsupport
till alla, fri frakt över 500.
45 dagar öppet köp

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 17 år sedan
(data från 2016-07-22)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.66)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    Har handlat på komplett 2 ggr på 6 år och det har gått smärtfritt och snabbt båda gångerna.

    Servicen har varit utmärkt. Senaste gången glömde jag själv att lägga kylpasta i min order (som denna gång landade på ca 1900kr), så jag mailade supporten efter att ordern var lagd och frågade om jag kunde utöka ordern i efterhand. Fick svar samma dag som sa att det inte gick, så en separat order skulle alltså inte bli fraktfri, däremot erbjöd de att kostnadsfritt skicka kylpasta av ett annat märke i ett vanligt brev. Sådan välvilja gör att jag i framtiden kommer att välja komplett.se över konkurrenterna (om allt annat är likvärdigt, t ex varans pris).

    Det enda som gör att komplett.se inte får "perfekt" omdöme av mig är butikens policy om att man måste komma upp i en viss ordersumma för att få varorna levererade fraktfritt. Det är inte alls en ovanlig policy bland online butiker, men bara för det behöver jag inte tycka att det är bra.
    11 dagar sedan
  • Perfekt
    Riktigt bra service!
    11 dagar sedan
  • Perfekt
    Lämnade in ett nätaggregat till komplett då jag trodde det var defekt. De gick above and beyond och erbjöd även tech-support när de hörde vad mitt problem var. Även fast det visade sig att nätaggregat inte varit problemet så fortsatte tech-supporten.

    Extremt nöjd med servicen!
    16 dagar sedan
  • Bra
    Ok utbud. Lite lång väntetid på få svar via e-post.
    18 dagar sedan
  • Utmärkt
    En av de bättre, beställt en hel del och aldrig haft några problem. Hyfsat snabba leveranser ????
    19 dagar sedan
  • Perfekt
    Allt toppen! Bra kundservice där de alltid hjälper till! Snabb leverans och bra sortiment.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 19 dagar sedan )
  • Perfekt
    Har inget att klaga på. Bra pris. Snabb leverans. Snabba svar.
    Tyvärr lite problem med Postnord, men det är ju inte Komplett's fel.
    25 dagar sedan
  • Perfekt
    Har aldrig haft några problem alls med komplett. Servicen är också prefekt.
    26 dagar sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb leverans!
    Beställde sent måndag kväll, skickas på tisdagen, anländer onsdag.
    1 mån sedan
  • Usel
    Idioterna skickade inte telfonnumret till posten. Behövde vänta så länge att jag missade utlandsresan.

    AMATÖRER!
    1 mån sedan
  • Hej Tomaszunas!

    Beklagar innerligt om problematik med din leverans på något vis drabbat din resa. Återkom gärna till kundombud@komplett.se med ett kund alternativt ett ordernummer så kan vi tillsammans se över vad vi kan göra för att hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabbt utskick av en TV, bra pris, generös tid med öppet köp och en utomordentlig service när jag kontaktade dem i efterhand om en sak. Jag kommer att handla här fler gånger!
    1 mån sedan
  • Acceptabel
    Trevliga dock inte snabba på att leverera beställda saker eller att besvara mail.
    1 mån sedan
  • Hej burazer22!

    Vårt mål är att besvara ärenden över mail inom 24 timmar, jag beklagar om vi inte lyckats hålla detta gentemot dig. Är du i fortsatt behov utav support eller har frågor gällande leverans får du gärna återkoppla med ditt ärende till kundombud@komplett.se så hjälper jag dig efter bästa förmåga.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Top of the line. Riktigt grymt företag att beställa teknikprylar från! Bra sortiment som oftast ligger bland de billigaste jämfört med konkurrenter. Riktigt schyssta och förstående människor som jobbar i kundtjänst. Fick så ordentligt bra hjälp, både med att välja mina produkter, få smakråd och tips, samt med att skicka tillbaka en retur.

    Det märks att Komplett har förstått att man inte driver ett företag genom höga priser och säljare som försöker pracka på en saker man inte behöver, för att sedan inte kunna lämna tillbaka skrotet. Här värderas kunden till fullo och det finns många undantag som kan göras för att kunden ska bli nöjd. Råkar det bli fel produkt har du alltid möjlighet att ångra dig och lämna tillbaka denna helt utan att behöva betala frakt.

    Skulle bland annat köpa en ny monitor men kabeln som följde med passade inte till mitt moderkort. Berättade om min situation för kundtjänsten som enkelt sa att de kunde erbjuda även denna kabel till ett ordentligt rabatterat pris - trots att de egentligen inte själva kan bestämma vad tillverkarna skickar med i sina lådor.

    Som tack har ni tjänat en långvarig kund som garanterat kommer beställa hos er igen!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par ramminnen och vid leverans kom ett tomt paket!? Kontaktade kundservice som dock var mycket förstående och skickade nya ramminnen samma dag. Rekommenderas
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte en Sony SmartWatch 3 metal hos komplett, kundservice och beställning var utmärkt, men när jag fick hem klockan så var armbandet för stort, det följde inte med något man kunde ta bort/sätta dit länkarna på armbandet med, någon som har tips på hur man ska fixa det, eller ngt man kan använda för att lösa det problemet?
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Deras kundservice är utmärkt! Efter två 4K LCD som har varit skadade vid leverans så var det inga problem att få pengarna tillbaka. Tack för hjälpen med allt strul Komplett!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb frakt
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra kundservice!
    1 mån sedan
  • Usel
    Bra pris. Bra leverans. Men vad hjälper detta när det inte finns någon kundservice. Står med en produkt för över 10 tSEK som jag inte kan använda och Kompletts kundservice lyser med sin frånvaro.
    1 mån sedan
  • Hej jgt123!

    Är det så att du upplever problem med en produkt du inhandlat hos oss ska vi givetvis göra vad vi kan för att hjälpa dig. Återkoppla gärna till kundombud@komplett.se med ett kund/ordernummer samt en felbeskrivning så ska jag hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Dålig
    Har alltid gillat komplett och tyckt de har varit ett föredöme bland nätbutiker men nu verkar det som att de inte vill svara på mail längre.

    Har mailat dem vid 2 olika tillfällen (där det var absolut nödvändigt att kontakta dem) och i det första fallet så dröjde det 2 veckor att få ett enkelt svar gällande reklamation. Då svaret tog så lång tid så hann jag lösa problemet på annat sätt.
    Vid det andra tillfället får jag ett meddelande om att en produkt i min order utgått och jag ska återkomma till dem för att byta till en annan produkt. Fortfarande inget svar efter en veckas tid.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej!

    Jag kan inte annat än att beklaga om ditt mail inte besvarats på 7 dagar. Återkoppla gärna till mig på kundombud@komplett.se med ett ärendenummer så ska jag se över detta.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Riktigt missnöjd med leveransförmågan!

    Beställde en Samsung Galaxy Tab S2 den 30:e April. Den stod som bekräftad till den 1:e Maj så det var anledningen till att jag beställde den då jag har som regel att aldrig beställa något som inte finns i lager. Den 4:e maj kollade jag status och då hade den inte skickats.
    Nytt bekräftat datum var då den 5:e maj! Gjorde en ny kontroll den 6:e och återigen var den inte skickad! Enligt uppgift från support var den inkommen men ännu inte registrerad?? Datum bekräftat?
    Kollade igen den 9/5 men inget hade hänt! Avbeställde då det helt uppenbart inte går att lita på komplett.se leveransförmåga. Trist!
    2 mån sedan
  • Hej!

    Vi kan inte annat än beklaga att vi inte lyckades få in denna produkt enligt angivet datum. Jag önskar gärna att du återkopplar till mig via kundombud@komplett.se med ett kund eller ordernummer så att jag kan undersöka vad som skett i detta ärende och försöka förebygga liknande scenarion.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Fruktansvärt besviken på Komplett. Dom klarar inte att hålla sina leveranstider.

    Beställde en Crosstrainer i måndags1/5. Leveranstiden var satt som 1-2 vardagar och produkten fanns i lagret. Ringde upp supporten och dubbelkollade att de kunde leverera så snabbt. Ställde direkt fråga 3 gånger och fick svaret varje gång att det inte var något problem - produkten skulle levereras på ons. Supporten dubbelkollade också att produkten fanns i lager. Nu är det onsdag kväll och produkten har inte levererats... Enligt spårningsinfo så har den inte ens kommit till PostNord än, dom har bara fått elektronisk förhandsinformation. Även om den kommit till PostNord idag så trodde de att man inte skulle kunna leverera förrän tidigast mån/tis nästa vecka och den har alltså inte kommit dit än så nu blir det troligtvis ännu senare. URUSELT!
    Det var viktigt för mig att få produkten den utlovade tiden och den snabba leveranstiden var anledningen till att jag beställde från Komplett. Detta var jag tydlig med till supporten. Känns nu som man blivit blåst och jag önskar att jag aldrig beställt från Komplett. Lätt att sätta ut korta leveranstider om man sen struntar i att leva upp till dem.
    2 mån sedan
  • Hej igen Peter!
    Jag tackar för ett trevligt samtal. Jag beklagar återigen att det dröjde med vår leverans men nu skall allt vara i sin ordning. Som avtalat så kontaktar jag dig igen på måndag den 9/5/16, och önskar dig en riktigt fin helg tillsvidare!
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Beställde ett PS4, dom skickade det direkt i kartongen med lapp på! Jag har rätt till PRIVAT SKYDDAD leverans! Har aldrig varit med om sånt här slarv och okunskap! Jag har alltså inte fått en NY enhet. Har handlat från komplett förr utan problem men aldrig igen!
    2 mån sedan
  • Hej!

    Jag beklagar att du inte blivit nöjd med sättet som din beställning blev emballerad och skickad. Anledning bakom detta är då vi erhåller information från tillverkare att originalemballage är tillräckligt för frakt och inte behöver packas om. Detta är något som även sparar på miljön, du skall ha fått ett mail utav mig och hoppas att vi tillsammans kan finna ett bra avslut.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Har alltid blivit nöjd.

    Var i kontakt med deras support när en skruv till en processorkylare strulade, de skickade en ny samma dag. Oväntat bra!
    3 mån sedan
  • Dålig
    Beställde ett spel, stod 1-2 dagars leveranstid, tog 5 dagar från den dagen varan skickades.. kan man inte hålla det man skriver så borde man inte skriva nåt alls.
    Mycket missnöjd
    3 mån sedan
  • Hej Theodor!

    Jag får beklaga att vår information i detta fall har varit undermålig/missvisande. Det som står beskrivet är den standard leveranstiden vi har för försändelser som skickas som postpaket. I detta fall beställdes ditt paket som brev vilket har en tidsspann på 2-7 arbetsdagar. Jag tackar för att du tog dig tid till att lägga ett omdöme och vi kommer ta åt oss av din feedback för att göra informationen på hemsidan tydligare gällande de olika leveransalternativen.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabb leverans och support som varit väldigt tillmötesgående. Snyggt!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Tack Lovisa!
    Jag är så glad att du hjälpte mig!

    Efter alla problem med nvidias uteblivna leveranser till er fixade du det iallafall!

    Heder!

    /Jörgen, Malmö
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Jag har handlat några gånger från Komplett, och det har gått bra hittills.
    Snabb frakt!
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra hemsida. Har allt en riktig nörd behöver😊 Bra och trevlig kundservice. Enda dåliga är att de inte har fasta priser för frakt. Suprnöjd!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Har inte hämtat ut prylarna ännu men beställde igår ,söndag och kunde hämtat dem på min lokala Hemköp idag måndag. Hur fungerar det egentligen? måste vara snabbaste leveransen någonsin. Än så länge långt över förväntningarna.
    4 mån sedan
  • Usel
    Som webbutik har jag alltid varit nöjd med Komplett, bra, snabb service med helt ok priser. Men nu när något har gått fel så har jag blivit tvungen att helt ändra åsikt.

    Komplett uppger att du ska bli kontaktad inom 24h i support ärenden, efter 8 dagar och flertalet email har jag fortfarande inte hört ett ord ifrån deras support.

    Den här totala avsaknaden av support gör att jag måste sätta betyget 1 - Usel i och med att det spelar ingen roll hur bra webbutiken funkar när varorna jag fått är värdelösa och supporten ignorer all form av kontakt.
    4 mån sedan
  • Hej Olaph,

    Jag kan inte annat än beklaga ifall ditt ärende inte har blivit besvarat på över 8 dagar. Du får mer än gärna återkomma med ditt ärendenummer till kundombud@komplett.se så ska jag se över det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Perfekt
    Bra priser, bra varor, bra garantier och awesome service. Bästa internet affären i Sverige.
    4 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde en Asus G751JY-T7418H laptop samt officepaketet. Fick ett ordererkännande, skickades inom två dagar med ett tracking id och var väl paketerat som man kan förvänta sig när jag fick det. Inga problem hittills med produkterna.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Kundservice i toppklass! Lite dyrare ibland, men värt varenda krona!
    Hyfsat snabb leverans, skulle dock uppskatta att få kolli-id snabbare.
    4 mån sedan
  • Usel
    Köpte en projektorduk. Vet ännu inte om jag får den. Det går att följa ordern via Postnord och där står det att projektorduken transporteras från Norge sedan 8 dagar. Komplett svarar överhuvud taget inte på mejl men därremot snabbt på chatt. Chatten har dock ingen aning om vad projektorduken är så de kan inte ge några besked. Var med om en liknande grej med ett annat bolag för ett par år sedan som var på gång att konka. Så vem vet. Kanske Komplett är på fallrepet? Mitt tips är att inte handla på Komplett om du vill ha grejer snabbt. Det skulle gå fortare för mig att fotvandra till Norge fram och tillbaka och hämta grejorna.
    EDIT: Blev uppringt av snälla man från Komplett efter att ha postat omdömet. Tyvärr var min duk på avvägar någonstans på lagret i Norge. Blev erbjuden annan duk som tyvärr inte passar mitt hem. Blev lovad att duken skulle dyka upp någon gång nästa vecka.
    4 mån sedan
  • Hej!
    Beklagar det fördröjda svaret här på prisjakt, om du minns var det jag som ringde upp dig för cirkus en månad sedan för att diskutera just detta ärende. Jag hoppas nu att du är nöjd och att allting fungerar med din projektorduk trots att det blev en liten stunds väntan. Tveka inte på att kontakta mig igen om fler funderingar eller problem skulle uppstå.
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Ok priser, lever dock inte alltid upp till leveranstiden, att vänta det dubbla känns inte OK.
    Skulle jag vetat det skulle jag beställt från annat håll.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    det jag älskar om komplett.se är deras kund bemötande och bra service, det är inte alltid att de har det lägsta priset men istället har de det bästa kundtjänsten.själv när prisskillnaden är inte så stor brukar jag köpa här ifrån ändå för att då får man mycket bättre service än de andra företag som har lägre priser.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Wow levererade min vara på en halv dag.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Verkligen bra och väl utförd service!

    Köpte delar och chassi till en ny dator på komplett. Chassit var ett sådant med LED-ljus och fönster på sidan. Men som den klant man är lyckades man repa fönstret (rätt så rejält). Tänkte att man kanske kan köpa ett nytt fönster. Gick in på tillverkarens sida och den gick att beställa.... Om man bodde i USA. Den skandinaviska sidan kunde man inte beställa ifrån. Så då tänkte jag att kanske Komplett kunde få tag i en till mig. Så jag skickade ett mail och kollade.

    De inte bara skickade ett nytt fönster till mig, de gjorde det utan extra kostnad. Det är de små detaljerna som gör ett företag bra.
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Underbar service och trevlig kundtjänst.
    Bra info och bra priser gör att man kan köpa med trygghet.

    Mycket nöjd dem gånger jag har handlat av Komplett, kommer definitivt handla igen.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    ska du köpa elektronik?
    ja då är komplett det bästa valet verkligen.
    Bra priser, bra och tydlig information och den bästa servicen man kan få av ett företag i dagens samhälle idag. Verkligen ett sjysst företag.
    10/10
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Perfekt!
    Beställde en Klipsch Stadium på "kvällsrea" för halva priset onsdag kväll. Ett fabriksnytt exemplar i oöppnad förpackning levererades fredag eftermiddag.
    Kan inte bli bättre!
    5 mån sedan
  • Acceptabel
    Jag är återkommande kund och har alltid handlat mina grejer på Komplett när det sker online tack vare deras kundservice.

    Den här gången är jag lite missnöjd faktiskt då jag har beställt RAM-minnen som ska skickas med brev. Perfekt tänkte jag, snabb leverans!

    Men icke det. Efter samtal med kundtjänst får jag veta att det skickas från ett lager i Norge och att jag som senast borde ha det hemma i början av nästa vecka. Jag beställde ca 00:40 natten till måndag.

    Det är helt oacceptabelt att behöva vänta över en vecka på ett brev. Det står säkert under "leveransvillkor" någonstans så jag känner mig inte lurad eller så. Ni på komplett får se det som feedback på vad kunden vill ha. Ni borde ha ett lager i Sverige för de vanligaste "småsakerna" som folk behöver snabbt och som postas med brev. T.ex. RAM-minnen, SSD, HDD osv. Ner med grejerna i postens gröna påse, leverans dagen efter. Pang bom klart.

    Jag kommer att fortsätta handla mina dyrare saker från Komplett tack vare deras kundsupport men det blir inga fler beställningar på småplock fören det finns "dagen efter leverans". Idag köpte jag en 3TB HDD hos den lokala datorbutiken. Det sved, för jag vill handla hos er, men inte om det ska ta över en vecka att få leverans.

    Jag hoppas att jag inte avskräcker någon att handla på Komplett för de är verkligen kanon i övriga delar. Men snigelpost var verkligen bokstavligt talat.

    Hoppas att ni kan hitta en bättre lösning för småbeställningar i framtiden.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Supersnabb leverens. Beställde en surfplatta (Samsung Galaxy Tab S2 9.7") sent på lördagkvällen. Redan klockan 13 på måndagen fanns paketet redo att hämta ut på utlämningsstället. Världsklass!
    5 mån sedan
  • Mycket bra
    Komplett lovar fri retur och det får man också, men inte utan att be om en fraktsedel. Tycker gott ni kan göra som klädbutikerna och skicka med en direkt, om ni nu ska skryta om det på hemsidan. Annars brukar det funka bra hos Komplett.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Förmodligen den snabbaste leveransen man kan få.Paketet var emballerat i dubbla kartonger med krympplast emellan.
    5 mån sedan
  • Mycket bra
    Snabb leverans
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Gick som förväntat.
    5 mån sedan
  • Bra
    Ofta väldigt konkurrenskraftiga priser, mycket bra utbud och duglig support.

    Uppdatering:
    Har nu varit mer i kontakt med deras support, och måste säga att det är alldeles för många som jobbar där som inte fattar ett skit.
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Perfekt
    Mycket nöjd+++++
    5 mån sedan