Gratis tech- & hemsupport
till alla, fri frakt över 500.
45 dagar öppet köp

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 17 år sedan
(data från 2016-06-26)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.62)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Sjukt snabb leverans!
    Beställde sent måndag kväll, skickas på tisdagen, anländer onsdag.
    3 dagar sedan
  • Usel
    Idioterna skickade inte telfonnumret till posten. Behövde vänta så länge att jag missade utlandsresan.

    AMATÖRER!
    4 dagar sedan
  • Hej Tomaszunas!

    Beklagar innerligt om problematik med din leverans på något vis drabbat din resa. Återkom gärna till kundombud@komplett.se med ett kund alternativt ett ordernummer så kan vi tillsammans se över vad vi kan göra för att hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Bra
    Bra och trygg butik!
    5 dagar sedan
  • Perfekt
    Snabbt utskick av en TV, bra pris, generös tid med öppet köp och en utomordentlig service när jag kontaktade dem i efterhand om en sak. Jag kommer att handla här fler gånger!
    6 dagar sedan
  • Acceptabel
    Trevliga dock inte snabba på att leverera beställda saker eller att besvara mail.
    11 dagar sedan
  • Hej burazer22!

    Vårt mål är att besvara ärenden över mail inom 24 timmar, jag beklagar om vi inte lyckats hålla detta gentemot dig. Är du i fortsatt behov utav support eller har frågor gällande leverans får du gärna återkoppla med ditt ärende till kundombud@komplett.se så hjälper jag dig efter bästa förmåga.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Top of the line. Riktigt grymt företag att beställa teknikprylar från! Bra sortiment som oftast ligger bland de billigaste jämfört med konkurrenter. Riktigt schyssta och förstående människor som jobbar i kundtjänst. Fick så ordentligt bra hjälp, både med att välja mina produkter, få smakråd och tips, samt med att skicka tillbaka en retur.

    Det märks att Komplett har förstått att man inte driver ett företag genom höga priser och säljare som försöker pracka på en saker man inte behöver, för att sedan inte kunna lämna tillbaka skrotet. Här värderas kunden till fullo och det finns många undantag som kan göras för att kunden ska bli nöjd. Råkar det bli fel produkt har du alltid möjlighet att ångra dig och lämna tillbaka denna helt utan att behöva betala frakt.

    Skulle bland annat köpa en ny monitor men kabeln som följde med passade inte till mitt moderkort. Berättade om min situation för kundtjänsten som enkelt sa att de kunde erbjuda även denna kabel till ett ordentligt rabatterat pris - trots att de egentligen inte själva kan bestämma vad tillverkarna skickar med i sina lådor.

    Som tack har ni tjänat en långvarig kund som garanterat kommer beställa hos er igen!
    12 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par ramminnen och vid leverans kom ett tomt paket!? Kontaktade kundservice som dock var mycket förstående och skickade nya ramminnen samma dag. Rekommenderas
    16 dagar sedan
  • Mycket bra
    Köpte en Sony SmartWatch 3 metal hos komplett, kundservice och beställning var utmärkt, men när jag fick hem klockan så var armbandet för stort, det följde inte med något man kunde ta bort/sätta dit länkarna på armbandet med, någon som har tips på hur man ska fixa det, eller ngt man kan använda för att lösa det problemet?
    19 dagar sedan
  • Perfekt
    Deras kundservice är utmärkt! Efter två 4K LCD som har varit skadade vid leverans så var det inga problem att få pengarna tillbaka. Tack för hjälpen med allt strul Komplett!
    22 dagar sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb frakt
    26 dagar sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra kundservice!
    27 dagar sedan
  • Usel
    Bra pris. Bra leverans. Men vad hjälper detta när det inte finns någon kundservice. Står med en produkt för över 10 tSEK som jag inte kan använda och Kompletts kundservice lyser med sin frånvaro.
    28 dagar sedan
  • Hej jgt123!

    Är det så att du upplever problem med en produkt du inhandlat hos oss ska vi givetvis göra vad vi kan för att hjälpa dig. Återkoppla gärna till kundombud@komplett.se med ett kund/ordernummer samt en felbeskrivning så ska jag hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Dålig
    Har alltid gillat komplett och tyckt de har varit ett föredöme bland nätbutiker men nu verkar det som att de inte vill svara på mail längre.

    Har mailat dem vid 2 olika tillfällen (där det var absolut nödvändigt att kontakta dem) och i det första fallet så dröjde det 2 veckor att få ett enkelt svar gällande reklamation. Då svaret tog så lång tid så hann jag lösa problemet på annat sätt.
    Vid det andra tillfället får jag ett meddelande om att en produkt i min order utgått och jag ska återkomma till dem för att byta till en annan produkt. Fortfarande inget svar efter en veckas tid.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 29 dagar sedan )
  • Hej!

    Jag kan inte annat än att beklaga om ditt mail inte besvarats på 7 dagar. Återkoppla gärna till mig på kundombud@komplett.se med ett ärendenummer så ska jag se över detta.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Riktigt missnöjd med leveransförmågan!

    Beställde en Samsung Galaxy Tab S2 den 30:e April. Den stod som bekräftad till den 1:e Maj så det var anledningen till att jag beställde den då jag har som regel att aldrig beställa något som inte finns i lager. Den 4:e maj kollade jag status och då hade den inte skickats.
    Nytt bekräftat datum var då den 5:e maj! Gjorde en ny kontroll den 6:e och återigen var den inte skickad! Enligt uppgift från support var den inkommen men ännu inte registrerad?? Datum bekräftat?
    Kollade igen den 9/5 men inget hade hänt! Avbeställde då det helt uppenbart inte går att lita på komplett.se leveransförmåga. Trist!
    1 mån sedan
  • Hej!

    Vi kan inte annat än beklaga att vi inte lyckades få in denna produkt enligt angivet datum. Jag önskar gärna att du återkopplar till mig via kundombud@komplett.se med ett kund eller ordernummer så att jag kan undersöka vad som skett i detta ärende och försöka förebygga liknande scenarion.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Fruktansvärt besviken på Komplett. Dom klarar inte att hålla sina leveranstider.

    Beställde en Crosstrainer i måndags1/5. Leveranstiden var satt som 1-2 vardagar och produkten fanns i lagret. Ringde upp supporten och dubbelkollade att de kunde leverera så snabbt. Ställde direkt fråga 3 gånger och fick svaret varje gång att det inte var något problem - produkten skulle levereras på ons. Supporten dubbelkollade också att produkten fanns i lager. Nu är det onsdag kväll och produkten har inte levererats... Enligt spårningsinfo så har den inte ens kommit till PostNord än, dom har bara fått elektronisk förhandsinformation. Även om den kommit till PostNord idag så trodde de att man inte skulle kunna leverera förrän tidigast mån/tis nästa vecka och den har alltså inte kommit dit än så nu blir det troligtvis ännu senare. URUSELT!
    Det var viktigt för mig att få produkten den utlovade tiden och den snabba leveranstiden var anledningen till att jag beställde från Komplett. Detta var jag tydlig med till supporten. Känns nu som man blivit blåst och jag önskar att jag aldrig beställt från Komplett. Lätt att sätta ut korta leveranstider om man sen struntar i att leva upp till dem.
    1 mån sedan
  • Hej igen Peter!
    Jag tackar för ett trevligt samtal. Jag beklagar återigen att det dröjde med vår leverans men nu skall allt vara i sin ordning. Som avtalat så kontaktar jag dig igen på måndag den 9/5/16, och önskar dig en riktigt fin helg tillsvidare!
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Beställde ett PS4, dom skickade det direkt i kartongen med lapp på! Jag har rätt till PRIVAT SKYDDAD leverans! Har aldrig varit med om sånt här slarv och okunskap! Jag har alltså inte fått en NY enhet. Har handlat från komplett förr utan problem men aldrig igen!
    2 mån sedan
  • Hej!

    Jag beklagar att du inte blivit nöjd med sättet som din beställning blev emballerad och skickad. Anledning bakom detta är då vi erhåller information från tillverkare att originalemballage är tillräckligt för frakt och inte behöver packas om. Detta är något som även sparar på miljön, du skall ha fått ett mail utav mig och hoppas att vi tillsammans kan finna ett bra avslut.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Har alltid blivit nöjd.

    Var i kontakt med deras support när en skruv till en processorkylare strulade, de skickade en ny samma dag. Oväntat bra!
    2 mån sedan
  • Dålig
    Beställde ett spel, stod 1-2 dagars leveranstid, tog 5 dagar från den dagen varan skickades.. kan man inte hålla det man skriver så borde man inte skriva nåt alls.
    Mycket missnöjd
    2 mån sedan
  • Hej Theodor!

    Jag får beklaga att vår information i detta fall har varit undermålig/missvisande. Det som står beskrivet är den standard leveranstiden vi har för försändelser som skickas som postpaket. I detta fall beställdes ditt paket som brev vilket har en tidsspann på 2-7 arbetsdagar. Jag tackar för att du tog dig tid till att lägga ett omdöme och vi kommer ta åt oss av din feedback för att göra informationen på hemsidan tydligare gällande de olika leveransalternativen.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabb leverans och support som varit väldigt tillmötesgående. Snyggt!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Tack Lovisa!
    Jag är så glad att du hjälpte mig!

    Efter alla problem med nvidias uteblivna leveranser till er fixade du det iallafall!

    Heder!

    /Jörgen, Malmö
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Jag har handlat några gånger från Komplett, och det har gått bra hittills.
    Snabb frakt!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Bra hemsida. Har allt en riktig nörd behöver😊 Bra och trevlig kundservice. Enda dåliga är att de inte har fasta priser för frakt. Suprnöjd!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Har inte hämtat ut prylarna ännu men beställde igår ,söndag och kunde hämtat dem på min lokala Hemköp idag måndag. Hur fungerar det egentligen? måste vara snabbaste leveransen någonsin. Än så länge långt över förväntningarna.
    3 mån sedan
  • Usel
    Som webbutik har jag alltid varit nöjd med Komplett, bra, snabb service med helt ok priser. Men nu när något har gått fel så har jag blivit tvungen att helt ändra åsikt.

    Komplett uppger att du ska bli kontaktad inom 24h i support ärenden, efter 8 dagar och flertalet email har jag fortfarande inte hört ett ord ifrån deras support.

    Den här totala avsaknaden av support gör att jag måste sätta betyget 1 - Usel i och med att det spelar ingen roll hur bra webbutiken funkar när varorna jag fått är värdelösa och supporten ignorer all form av kontakt.
    3 mån sedan
  • Hej Olaph,

    Jag kan inte annat än beklaga ifall ditt ärende inte har blivit besvarat på över 8 dagar. Du får mer än gärna återkomma med ditt ärendenummer till kundombud@komplett.se så ska jag se över det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Perfekt
    Bra priser, bra varor, bra garantier och awesome service. Bästa internet affären i Sverige.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde en Asus G751JY-T7418H laptop samt officepaketet. Fick ett ordererkännande, skickades inom två dagar med ett tracking id och var väl paketerat som man kan förvänta sig när jag fick det. Inga problem hittills med produkterna.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Kundservice i toppklass! Lite dyrare ibland, men värt varenda krona!
    Hyfsat snabb leverans, skulle dock uppskatta att få kolli-id snabbare.
    3 mån sedan
  • Usel
    Köpte en projektorduk. Vet ännu inte om jag får den. Det går att följa ordern via Postnord och där står det att projektorduken transporteras från Norge sedan 8 dagar. Komplett svarar överhuvud taget inte på mejl men därremot snabbt på chatt. Chatten har dock ingen aning om vad projektorduken är så de kan inte ge några besked. Var med om en liknande grej med ett annat bolag för ett par år sedan som var på gång att konka. Så vem vet. Kanske Komplett är på fallrepet? Mitt tips är att inte handla på Komplett om du vill ha grejer snabbt. Det skulle gå fortare för mig att fotvandra till Norge fram och tillbaka och hämta grejorna.
    EDIT: Blev uppringt av snälla man från Komplett efter att ha postat omdömet. Tyvärr var min duk på avvägar någonstans på lagret i Norge. Blev erbjuden annan duk som tyvärr inte passar mitt hem. Blev lovad att duken skulle dyka upp någon gång nästa vecka.
    3 mån sedan
  • Hej!
    Beklagar det fördröjda svaret här på prisjakt, om du minns var det jag som ringde upp dig för cirkus en månad sedan för att diskutera just detta ärende. Jag hoppas nu att du är nöjd och att allting fungerar med din projektorduk trots att det blev en liten stunds väntan. Tveka inte på att kontakta mig igen om fler funderingar eller problem skulle uppstå.
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Ok priser, lever dock inte alltid upp till leveranstiden, att vänta det dubbla känns inte OK.
    Skulle jag vetat det skulle jag beställt från annat håll.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    det jag älskar om komplett.se är deras kund bemötande och bra service, det är inte alltid att de har det lägsta priset men istället har de det bästa kundtjänsten.själv när prisskillnaden är inte så stor brukar jag köpa här ifrån ändå för att då får man mycket bättre service än de andra företag som har lägre priser.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Wow levererade min vara på en halv dag.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Verkligen bra och väl utförd service!

    Köpte delar och chassi till en ny dator på komplett. Chassit var ett sådant med LED-ljus och fönster på sidan. Men som den klant man är lyckades man repa fönstret (rätt så rejält). Tänkte att man kanske kan köpa ett nytt fönster. Gick in på tillverkarens sida och den gick att beställa.... Om man bodde i USA. Den skandinaviska sidan kunde man inte beställa ifrån. Så då tänkte jag att kanske Komplett kunde få tag i en till mig. Så jag skickade ett mail och kollade.

    De inte bara skickade ett nytt fönster till mig, de gjorde det utan extra kostnad. Det är de små detaljerna som gör ett företag bra.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Underbar service och trevlig kundtjänst.
    Bra info och bra priser gör att man kan köpa med trygghet.

    Mycket nöjd dem gånger jag har handlat av Komplett, kommer definitivt handla igen.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    ska du köpa elektronik?
    ja då är komplett det bästa valet verkligen.
    Bra priser, bra och tydlig information och den bästa servicen man kan få av ett företag i dagens samhälle idag. Verkligen ett sjysst företag.
    10/10
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Perfekt!
    Beställde en Klipsch Stadium på "kvällsrea" för halva priset onsdag kväll. Ett fabriksnytt exemplar i oöppnad förpackning levererades fredag eftermiddag.
    Kan inte bli bättre!
    4 mån sedan
  • Acceptabel
    Jag är återkommande kund och har alltid handlat mina grejer på Komplett när det sker online tack vare deras kundservice.

    Den här gången är jag lite missnöjd faktiskt då jag har beställt RAM-minnen som ska skickas med brev. Perfekt tänkte jag, snabb leverans!

    Men icke det. Efter samtal med kundtjänst får jag veta att det skickas från ett lager i Norge och att jag som senast borde ha det hemma i början av nästa vecka. Jag beställde ca 00:40 natten till måndag.

    Det är helt oacceptabelt att behöva vänta över en vecka på ett brev. Det står säkert under "leveransvillkor" någonstans så jag känner mig inte lurad eller så. Ni på komplett får se det som feedback på vad kunden vill ha. Ni borde ha ett lager i Sverige för de vanligaste "småsakerna" som folk behöver snabbt och som postas med brev. T.ex. RAM-minnen, SSD, HDD osv. Ner med grejerna i postens gröna påse, leverans dagen efter. Pang bom klart.

    Jag kommer att fortsätta handla mina dyrare saker från Komplett tack vare deras kundsupport men det blir inga fler beställningar på småplock fören det finns "dagen efter leverans". Idag köpte jag en 3TB HDD hos den lokala datorbutiken. Det sved, för jag vill handla hos er, men inte om det ska ta över en vecka att få leverans.

    Jag hoppas att jag inte avskräcker någon att handla på Komplett för de är verkligen kanon i övriga delar. Men snigelpost var verkligen bokstavligt talat.

    Hoppas att ni kan hitta en bättre lösning för småbeställningar i framtiden.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Supersnabb leverens. Beställde en surfplatta (Samsung Galaxy Tab S2 9.7") sent på lördagkvällen. Redan klockan 13 på måndagen fanns paketet redo att hämta ut på utlämningsstället. Världsklass!
    4 mån sedan
  • Mycket bra
    Komplett lovar fri retur och det får man också, men inte utan att be om en fraktsedel. Tycker gott ni kan göra som klädbutikerna och skicka med en direkt, om ni nu ska skryta om det på hemsidan. Annars brukar det funka bra hos Komplett.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Förmodligen den snabbaste leveransen man kan få.Paketet var emballerat i dubbla kartonger med krympplast emellan.
    4 mån sedan
  • Mycket bra
    Snabb leverans
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Gick som förväntat.
    4 mån sedan
  • Bra
    Ofta väldigt konkurrenskraftiga priser, mycket bra utbud och duglig support.

    Uppdatering:
    Har nu varit mer i kontakt med deras support, och måste säga att det är alldeles för många som jobbar där som inte fattar ett skit.
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Perfekt
    Mycket nöjd+++++
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Perfekt på allt. Word!
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Komplett är enkelt en butik jag gärna handlar från i framtiden.
    Beställningen sker på ett sådant enkelt sätt att man nästan har lust att gå igenom den ännu en gång bara för skojs skull.
    Leveransen, asså shit vad snabbt man fick sin leverans. Beställning skickades den 23:dje runt 23-tiden, mottogs hos Komplett den 24:de runt 17-tiden och paketet levererades den 25:te runt 16-tiden.
    Plockade glatt upp den efter en liten promenad med farsan.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Update:

    Vilken j*vla service. Snabbt gick det. Häng med:

    Chattade med Komplett i eftermiddag. Informationen jag hade fått imorse var helt fel. Ordern är stor och tung men det är aldrig ett problem. Problemet var att vissa varor inte hade nått packningsdelen av lagret.

    Från runt lunchtid så la dem i högsta växeln och handplockade de varor som hamnat efter och dessutom så hann ordern med sista bilen idag.

    De ringde också upp mig för att stämma av allting.

    Service på väldigt hög nivå. Höjer från en 1 till 10.

    ............................................................................................

    Beställde 14 November en hel pall med mycket grejer.

    Efter mycket om och men så hade hela ordern plockats i torsdags. Jag ringde kundservice och han sa att den är klar men kommer skickas söndag eftermiddag. Fair enough, tänkte jag, eftersom de inte skickar på fredagar.

    Idag står den fortfarande som plockad.

    Ringde upp kundservice igen.

    Här är deras svar på varför den inte är skickad: "Ordern är plockad och färdig. Ser inget fel. Men du har beställt mycket och den är stor, så den är svår att få ut".

    Min första tanke: Va!? Jag har alltså beställt "för mycket". Hur kan det bli så?

    Hur kan ett företag som hanterar pall ha svårt att skicka ut en.. en pall?
    5 mån sedan
  • Usel
    Köpte en bärbar dator från dom. Det visade sig att WIFI kortet ej fungerade. Så jag fick skicka tillbaka datorn. Då skickade dom åter datorn till mig och sa att dom inte hittade något fel på den.

    Men nu vet med 100% säkerhet att dom ljög och att WIFI kortet verkligen är sönder. För jag kollade nätverkshistoriken. Det finns ingen aktivitet under den tiden dom haft datorn. Dessutom har varken jag eller mina kompisar med mycket stor datorvana fått det att fungera.

    Dom tittade nog inte ens på datorn.

    Aldrig mer Komplett!
    5 mån sedan
  • Acceptabel
    Fel i specifikationen på tv som jag köpte så den passade inte min tv-bänk. Kundtjänst hänvisa mig till tillverkaren som hänvisade mig tillbaka till komplett då det va deras fel. Dom erbjöd sig att ta tillbaka tv:n, men det är mer strul att skicka tillbaka en 65" tv än att köpa en ny tv-bänk.

    Förhandsbokat spel kom 3 dagar efter releasedagen. Dagen efter det skulle släpps skrev jag till komplett och undra vart det tagit vägen. Två veckor tog det för kundtjänst att svara. Den ända ursäkten jag fick va att det va mycket att göra. Tre dagar för leverans är inte särkilt farligt om det är något annat. Men ett förhandsbokat spel vill man ha när det släpps. Kundtjänst tyckte att jag skulle välja postpaket istället för brev, men det finns inte att välja(hittade det verkligen inte när jag skulle gå in och kolla). Så tycker man ju att förhandsbokat spel borde skickas så man har det i tid.

    Köpte en adapter till mitt Wii U som va slut och hade ett preliminärt datum. Datumet sköts upp i omgångar utan att man fick någon info om det. Tillslut hade det gått så lång tid att jag glömt beställningen. Visst är datumet preliminärt, men lite info vid framskjutning tack.

    Detta är tre av mina fyra köp från komplett. Skulle säga att det är ganska dåligt och förtjänar dåligt betyg. Jag skulle nog inte rekommendera mina kompisar att handla där när det finns många bättre alternativ.
    Synd då dom ibland har fina priser.

    Tillagt:

    Efter mitt dåliga omdöme så fick jag ett mail av en man på komplett som frågade om han kunde ringa och diskutera mina dåliga erfarenheter. Efter ett långt samtal så hade han skrivit ner några punkter som han tänkte kolla över och se om dom kunde förbättra. Jag fick även en riktig ursäkt och ingen undanflykt, vilket jag saknat när jag pratat med kundtjänst innan. Detta gör att det känns lite bättre och jag kommer handla på komplett ett par gånger till för att bilda mig en ny uppfattning.
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Dålig
    Har Komplett blivit för stor och glömt bort kunderna?
    Beställde en dator i delar jag lade ihop själv och fick hem delarna efter hela 4veckors leverans fast alla varor var i lager då jag beställde (inte speciellt imponerande). När jag sedan satte ihop elarna fungerade inte grafikkortet som det skulle fast det fungerade i en annan dator och dess grafikkort fungerade i den jag bygger, alltså kompabillitets problem. Ringer supporten och berättar hur det ligger till och berättar att jag vill byta upp mig till det jag vet fungerar och han säger att det inte är något problem och skickade retur papper omedelbart, allt väl hit. Men nu får jag ett mail där de felsökt kortet ochh upptcäkt att det int är något fel på det (vilket jag vet) och vill ha 300kr för att de gjort sig besväret? Men jag hade ju sagt att det inte va fel på det utan att jag ville byta och ringer därför igen, nu hävdar de att jag brytit paketen och ej kan byta den för de har inte rekommenderat kortet till mig? Men hallå, jag vet att det inte var fel på det och första support killen sa ju det med? Hade komplett varit mindre och visat lite förståelse och erkänt att de gjort fel hade detta aldrig hänt. Hade i dagsläget hellre sålt kortet på blocket och beställt nytt direkt.
    Har alltid gillat komplett men med denna leverans tid jag fick på grund av deras nya packsystem och detta sätt att ställa upp för kunder som har problem gör mig bara väldigt besviken. Dåligt!
    8 år sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Hej jonathan_forslund,

    Jag skulle mer än gärna vilja titta närmare på ditt ärende för att se vad som hänt. Har du möjlighet att återkomma med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se?

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Usel
    Dålig hantering av retur. Fick ett G910 tangentbord som inte fungerade. Har väntat i 2 veckor utan att få ett svar.

    Aldrig mer handla här på komplett.
    5 mån sedan
  • Hej MeKB9,

    Det låter märkligt ifall du inte fått något svar på 2 veckor. Vänligen återkom med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se så ska jag titta på det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se