Fri frakt vid köp över 500:-
Fri retur
45 dagars öppet köp

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 15 år sedan
(data från 2015-05-22)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (9.37)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Snabbt och billigt!
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Bäst
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Jag har genom åren handlat mycket genom Komplett och jag har alltid varit nöjd med servicen, leveranstiderna och returhanteringen. Det enda jag saknar idag är Service Point Stockholm som togs bort.
    Rekommenderas varmt, faktiskt före Dustinhome då kundbemötandet är bättre hos Komplett
    3 dagar sedan
  • Mycket bra
    Smidigt, enkelt och snabbt. Har aldrig använt deras kundsupport så vet inte hur den är, men det kanske är ett gott betyg att jag aldrig behövt använda den.
    4 dagar sedan
  • Perfekt
    Första gången jag haft kontakt med Komplett, och betyget är; klockrent! Från första kontakt med kundservice, till supporten! Trevliga, tillmötesgående och otroligt serviceminded! Kommer definitivt att handla där igen! Ger Jonathan B på supporten en extra stjärna, du är en pärla!

    Bernt
    10 dagar sedan ( Uppdaterat: 9 dagar sedan )
  • Bra
    Snabba leveranser men långsamma när man ska returnera något.
    11 dagar sedan
  • Perfekt
    Köpte en Philips 65PUS9109 och leverans, pris och service toppen kvalite! Är mycket nöjd med nya Tv. Rekommenderar starkt Komplett. Kundservice svarar snabbt till alla frågor och Postnord hade en snabb leverans hit till Norrbotten.
    15 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställde datorkomponenter för 15k kr, mycket nöjd med allt från priset till leveransen.
    Det stod fel pris på hemsidan och ett lägre pris här på prisjakt på det grafikkort jag ville köpa och de ordnade det via supportchatten på 5 minuter. Kommer definitivt att handla här igen :)
    15 dagar sedan
  • Perfekt
    Otroligt bra och snabb webshop
    Beställde en söndag kl 10 och hade paketet måndag kl 11 hos mig, ändå var det en pall-leverans.
    Väldigt snabb kundtjänst som vet vad dom säljer.
    15 dagar sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    16 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställde massa grejer från Komplett nyligen, typ GTX 970, ny 144hz skärm och lite krimskrams och allt med hela affären har bara funkat skitbra från början till slut. Grejerna kom på typ 2-3 dagar, inga döda pixlar, inget coilwhine, toppensupport när jag hade någon fråga om installation .

    Dessutom såg jag en vecka efter inköpet att man hade fått med en voucher till Arkham knight om man hade väntat en vecka. Jag mailade och frågade om jag kunde få en retroaktivt och de var sjyssta och grävde fram en kod till mig trots att jag missade erbjudandet. Världsklass.
    16 dagar sedan
  • Utmärkt
    Komplett har jag handlat av 3 gånger nu och är väldigt nöjd alla gånger faktiskt. Första gången köpte jag ett gtx 780 på extra pris och det kom hem i bra förpackning med luftkuddar o.s.v.
    Andra gången köpte jag hem en corsair Hydro H100i på extrapris tillsammans med en W8.1 skiva och blev lite midnre nöjd då båda låg i en kartong med någon form av plastvagga. Det var som att dem hade tagit någon starkare form av plastfolie och dragit över lådan och satt fast för att sedan lägga ned produkterna så dem hängde i plasten innuti i lådan. Jag själv ser inte hur det kan skydda innehållet vid våldsamhantering som kan ske vid transporten sen senare men tack godegud så kom allting fram helt och rent.

    Nästa lilla detalj är att jag var osäker på om H100in skulle passa i mitt define r4 chassi då det är ett relativt litet chassi egentligen men kundservicen på komplett sa att det skulle funka, och det gjorde det men jag vet inte om jag egentligen kan tycka att det borde ha blivit mer än så och tycker att kundservice borde vara mer pålästa på komponenter för killen jag pratade med glömde lägga till att om radiatorn monteras i toppen så kommer det bli extra hålutrymme där damm kommer kunna ta sig in igenom då radiatorn inte täcker hela eftersom den är 120mm bred och inte 140mm bred. Det här visste jag förvisso om på förhand ändå och köpte radiatorn ändå då jag ville ha en dubbelradiator.
    DOCK vill jag säga att min nästa kundservice upplevelse var bättre! Efter att ha fått hem min H100i och satt i den så upptäckte jag efter att ha installerat corsiarlink att pumpen inte kunde hittas och jag fölkjde alla trådar på internet MEN efter några dagar så tröttnade jag och istället satte mig själv och tänkte vad felet kan vara och kollade i enhetshanteraren och kom fram till att windows i sig kunde inte ens identifiera pumpen som en usb-enhet. det visar sig att just gigabyte 990FXA-UD3 och corsair hydro H100i inte är komplatibla med varandra via en usb-header kabel. Jag hade letat förnetriskt efter en tråd som handlade om just detta moderkort och samma pump och hittade inget och bestämmde mig för att kontakta komplett med all info jag hade (Notera då att jag inte hade hittat en tråd som hade fastställt min aningar utan jag bara anade i detta skede att det var något problem mellan moderkortet och pumpen.) och killen på komplett bad mig vänta en liten stund och så drog han fram en forumstråd likt magi med en annan användare som hade exakt samma problem med exakt samma komponenter som färdigställde mina aningar! Det tycker jag är bra service! :)

    Så kan jag rekommendera Komplett? Absolut! Bra produkter och oftast bra paketeringar. Det tredje och onämnda paketet kom som det första med luftkuddar etc.
    Och kundtjänst gör alltid sitt bästa för att du ska få det så bra som möjligt men min erfarenhet är att du får bara svar på dem frågor som du har ställt och du kan inte anta att dem också kan lägga till med: Att eftersom du frågar X så kan det vara värt att veta med att Y och Z. (X,Y och Z är bara substitut för något annat som kan sättas in i sammanhanget.)

    Så slutligen: Ja! Du kan köpa ifrån Komplett.
    16 dagar sedan
  • Bra
    Bra sortiment och oftast i lager, sällan några problem med leveranser, helt klart stället jag i första hand vänder mig till när jag ska ha datorprylar

    Har dock blivit lite tråkiga med erbjudanden, lite för mycket samma sak om och om igen och ibland är deras erbjudanden sämre än ordinarie hos vissa andra
    17 dagar sedan ( Uppdaterat: 16 dagar sedan )
  • Perfekt
    Aldrig haft något strul över huvud taget med komplett, deras leveranser är sjukt snabba, chattfunktionen på hemsida är helt underbar och kommer verkligen till hjälp, väldigt trevlig kundservice! :)
    17 dagar sedan
  • Perfekt
    Har aldrig haft något strul alls med Komplett. Skickar alltid riktigt snabbt, nice med fraktfritt över 500 kr.
    23 dagar sedan
  • Perfekt
    Är ingen storkund, men har handlat från Komplett några gånger. Senaste inköpet var en kamera som jag haft på bevakning ett tag. Hade i samband med detta kontakt via mail med säljavdelningen och det var en mycket positiv erfarenhet! Köpet gick sedan snabbt och enkelt och så även leverans. Inga konstigheter alls! Om jag skulle önska något så vore det att de också har direktbetalning. Jag lämnar ändå full pott och kan bara rekommendera!
    23 dagar sedan
  • Perfekt
    En underbar nätbutik med en underbar Kundtjänst.

    Jag beställde en del datordelar, där bland en mus + tangentbords combo som sedan skulle visa sig vara trasig (skräpprodukter). Jag kopplade upp mig mot deras live-chatt och fick direkt hjälp med hur man skulle gå till väga för att reklamera. Då jag tagit mig igenom stegen med reklameringen fanns det möjlighet att skriva om man hade några andra önskemål. Jag skrev där att jag gärna skulle byta upp mig till någon annan produkt då dessa jag hade var sådär och att de gärna fick kontakta mig om det. Nästa dag fick jag ett samtal av dem som jag då tyvärr inte kunde svara på. Då kom ett mail som frågade om det fanns möjlighet för mig att bli uppringd någongång och jag svarar med att jag nu kan ta samtal. Ungefär 20 min senare blir jag uppringd och jag får förklara mitt problem och mitt önskemål. Några mail fram och tillbaka så har jag nu fått pengarna tillbaka och jag har nya produkter på väg med en ny order så att det fortfarande är öppetköp på grejerna ut i fall att jag skulle ångra mig. Dessutom fick jag behålla mina produkter istället för att skicka in dem för undersökning så att, på deras förslag, jag kunde ha som reserv eller slänga eftersom det vart den lättaste lösningen för båda parter.

    Det har varit mer eller mindre perfekt och det är härligt att man får personlig hjälp istället för färdigskriva hjälpmail. Kundtjänsten var mycket hjälpsam, förklarade bra och var mycket trevlig. Jag kommer inte tveka att köpa från Komplett igen.

    Jag vill också säga ett stort tack till Jonathan Bränfeldt på Komplett som har hjälpt mig!
    24 dagar sedan
  • Mycket bra
    Beställde vid halv 10 på en söndag, fick ett mail 3 timmar senare att ordern var skickad!

    Otroligt. Utmärkt och bra att betala med kort.

    Edit ; ganska lång leveranstid för brev. 3 - 5 dagar! Samt dåligt att de inte använder varubrev som går att spåra.
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Snabb leverans och fri frakt som vanligt. Dock trist att den Sonos Play jag beställde levererades direkt i originalkartong utan emballage. Jag vet att det inte en lågmarginal produkt men det är tråkigt att kartongen är alldeles kantstött när det är tänkt som en present..
    1 mån sedan
  • Hej umhehume,

    Jag förstår självklart att du inte är nöjd ifall kartongen har blivit kantstött under transport när det är tänkt som en present. Då vi är ISO 14001 miljöcertifierade försöker vi spara på miljön i alla led och därför skickas vissa produkter i deras originalemballage. Du kan läsa mer om miljö hos oss under länken nedan.

    https://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=enviroment

    Återkom gärna med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se så kan jag hjälpa dig ifall du vill returnera paketet.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Perfekt
    Extremt bra kund support, svarar riktigt snabbt inom några minuter. Rekommenderar starkt! Tack för den extremt snabba och bra hjälpen Jakob(från kund supporten)
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra, får oftast grejerna dagen efter i Stockholm, även måndagar! Allt från TV till Ipad, bra priser, snabb kundtjänst. Detta är förmodligen den bästa e-handeln för hemelektronik i Sverige.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Mycket bra butik.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Har beställt en drös med datorprylar ifrån Komplett och de har alltid levererat omgående. Har även haft en del problem med hårdvara och då har det aldrig varit några problem med returer och ersättningsprodukter. Bra sajt där man kan se sina beställningar samt mycket bra kundservice mottagande. Full pott!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par USB minnen som la av efter 2år ungefär, mejlade Komplett.se om problemet och fick svar på en timme att de skickar två nya minnen till mig.
    Otroligt snabbt och snabb handläggning av ärendet. Tack.......
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Lyckades inte skicka ut GTA V PC i god tid till releasedagen (idag).

    Fick hjälp av Komplett direkt och erbjöd mig lösningar.

    Excellent kundservice!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Topnotch, snabb leverans, bra priser!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans beställde en Laptop på lördagen fick sms att jag kunde hämta ut den mitt på måndagen och ändå så bor jag i norrland bra priser och gratis lev
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Kan inte annat än ge högst betyget till Komplett. Alltid snabba leveranser, bra priser och ett bra utbud. Supporten har alltid varit bra och aldrig något strul med returer eller reklamationer. Mycket nöjd!
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställde för en vecka sedan en dator i delar som jag själv valt från komplett. Alla delar fanns i lager.
    Ställer mig HELT oförstående till mer än en arbetsveckas leveranstid. Helt utan information om varför, även om sådan information inte skulle ge mig den minsta glädje.
    Jag har svårt att se mig själv köpa härifrån i framtiden då jag vet att konkurrenterna levererar i tid. Någon större prisskillnad råder där inte förutom vid annat än kampanjer.

    Uppdaterat: Komplett har varit i kontakt med mig och gett mig mer än rimliga plåster på såren efter detta, skärmen jag beställde var jag inte nöjd med och kostnadsfritt fick jag byta upp mig till en bättre skärm. Komplett inser värdet av nöjda kunder och det gör att jag ändrar mig och ställer mig bland den skara som är nöjda med deras tjänster :)
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Komplett slutar aldrig leverera!
    10/10
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Dålig
    Fick hem en skrivare som inte fungerade som den skulle. Ringde Komplett som hänvisade mig till tillverkaren. De hänvisade mig i sin tur tillbaka till komplett, som igen hänvisar mig till tillverkaren. Där har jag nu fått göra en DOA-anmälan enligt hanteringsinstruktioner från komplett, vilket innebär att ärendet är skickat till tillverkarens tekniker som dkall höra av sig.
    De erbjöd mig en snabb retur som alternativ, men jag vill ha en ny skrivare. Förstår inte varför man kan ta produkten i retur och betala igen, men inte skicka en ersättningsprodukt.
    Det känns som om jag som kund inte får ett enkelt och smidigt bemötande.
    Därtill var leveransen med Postnord inte speciellt bra, inte kompletts fel, men det finns fler leverantörer att samarbeta med.
    Vi fick ett fint sms där vi enkelt kunde välja vilken tid på dagen som vi ville ha leveransen, vi valde 9.30-11.30, vilket bekräftades med snabbt svar. Skrivaren kom runt 14-tiden. Big deal? Lova inte stort om man inte kan hålla det. För den som har en läkartid är det ganska avgörande och då får man om man missar en försenad leverans själv ringa och beställa ny tid.
    Hittills inte nöjda alls med komplett.
    1 mån sedan
  • Hej enark,

    Jag förstår verkligen ifall du är missnöjd över hanteringen när du fick hem en trasig skrivare ifrån oss. Du får mer än gärna återkomma med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se så kan jag titta närmare på ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Utmärkt
    Levererar vad de lovar!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Har inte haft några problem då jag köpt av dom. Fungerat bra!

    Uppgraderar omdöme till Perfekt då jag även använt deras "fri retur". Gillar!
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Utmärkt
    Beställde en Espressomaskin en lördag kväll och hade 1-3 dagars leveranstid, jag brukar inte handla så mycket över nätet och har nästan bara handlat hos CDON innan.
    Jag var/är van med deras(CDON) leveranstid som brukar ligga på 2-3 dagar.
    Hursomhelst på Måndag eftermiddag kunde jag åka upp till ICA och hämta ut mitt paket! Otroligt överraskad över den snabba leveranstiden!
    Plus att jag la en order över helg. Och varan var bra paketerad och fin!
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Komplett är en pålitlig hemsida, funkar alltid bra å beställa ifrån dom och dom blåser inte dig som Webhallen gör!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Toppbetyg från mig! Fantastisk kundservice och väldigt snabb frakt. Rekommenderas varmt. Riktigt nöjd med Komplett!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde ett mobilskal som var av usel kvalité. Komplett skickade ett likadant ersättningskal som tyvärr också var av lika usel kvalité. Sen fick jag pengarna tillbaka. Exemplariskt hanterat av Komplett med snabb kundservice.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpt bland annat skärm & mus från Komplett. Grym butik, med ännu grymmare personal. En personlig favorit helt enkelt!

    + Bra "fraktpolicy"
    + Gryyym personal
    + Billiga priser
    + Hyfsat utbud

    - Inget hittills!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    köpte ett nätagrigat hoss komplett. grymt mycket reor och en kundservis som gör allt för att hjälpa en! bestelde det och tre dagar senare så fick jag mail att den hadde anlänt! fri frakt desutom! om något är billigt här tveka inte du kommer inte att bli miss nöjd!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Snabba leveranser, stort utbud, bra produktbeskrivningar, rapp respons. Detta är precis som det skall vara. De sätter standarden.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Snabba leveranser, oftast billigaste priser när det gäller datordelar, och utmärkt service samt support. Webbsidan är bra och tydlig.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Handlat flera gånger över åren. Alltid problemfritt och snabb leverans. Endast en gång fick jag veta att en beställd produkt hade utgått, jag blev då erbjuden en tveklöst bättre produkt till samma pris så det gjorde mig inget alls. Att betala några procent högre pris för att handla från Komplett är oftast en no-brainer för mig.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Alltid perfekt
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Riktigt bra.
    Bra priser och snabbhet från komplett vare sig det är frakt eller support.
    Sortimentet brukar vara bättre än hos konkurrenterna.

    Fick problem med moderkort som gick sönder som löste sig väldigt snabbt.
    Hade bara önskat att deras pick up point hade haft öppet lite längre så man slipper stressa ihjäl sig efter jobbet.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Riktigt bra support, snabb leverans och bra priser. En riktigt bra butik.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Otroligt bra butik, köper gärna hos dem igen!

    *Eftersom dom, enligt min uppfattning, jobbar helg i order- och logistikavdelningen levereras varorna snabbare jämfört med företaget XXX, som inte hanterar din order förrän måndag morgon. Beställde en order lördagkväll, söndag förmiddag var den behandlad och skickad.

    *Komplett erbjuder otroligt bra support för den okunnige som mig själv. Kudos till en viss Ted i supporten som har hjälpt mig något så bedrövligt, jag är oändligt tacksam.

    I övrigt tycker jag dom håller låga priser i mycket dom säljer, fri frakt och retur är det heller inget fel på.
    2 mån sedan
  • Dålig
    Jag bad om hjälp för att se att datordelarna jag valt var kompatibla med varandra. Nu funkade visserligen delarna ihop med varandra men moderkortet dom sa skulle funka bra var så himla litet, att när jag sätter i mitt ljudkort så stryper det luften till grafikkortets fläkt. Det påverkar temperaturen 13 grader om jag tar bort mitt ljudkort (På vintern än så länge när jag har 21 grader i rummet). Så jag kan verkligen inte säga att man ska lita på deras råd. När jag dessutom fråga 2 gånger och var tydlig med att jag skulle ha ett ljudkort i.
    Som kompensation fick jag lite rabatt på ett nytt moderkort. Dock inte vad mitt nuvarande kort kostade. I det stora hela är jag inte besviken för kostnaden över ett nytt moderkort, utan allt krångel det innebär att byta. Hade dom bara lyssnat och kollat lite mer hade det besparat mig en himla massa besvär och pengar.

    Även dåligt att man inte kan betala med internetbanken.
    2 mån sedan
  • Hej LoWang,

    Verkligen tråkigt att höra angående problemet med värmen när du har ditt ljudkort monterat på moderkortet. Jag skulle mer än gärna vilja titta närmare på din beställning. Vänligen återkom med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se och skriv "Att: Jesper Jakberger", så hamnar det hos mig.

    Kan tillägga att vi erbjuder 45 dagars öppet köpet med fri returfrakt, så vi hjälper dig mer än gärna att byta kortet om du önskar.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Utmärkt
    Vore bra att kunna betala direkt med banken. Annars fungerar mycket bra,
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Supersnabb leverans, allt perfekt, blir till att handla mer härifrån helt klart
    TACK!
    3 mån sedan
  • Usel
    Beställde en beställningsvara som hade 5-7 dagar beräknad leveranstid. Frågade efter leveransen efter 7 dagar och ingen visste men skulle ta reda på och återkomma till mig. Efter ytterligare 4 dagar frågade jag var beskedet var, och då var beskedet att det var ingen som visste, så jag bad kundservice kolla med inköp. Svaret var att det var beställningsvara och efter mer än 10 dagar så visste man inte när varan skulle levereras.
    Köp inte sånt som dom inte har på lager!
    3 mån sedan
  • Hej stigge46,

    Jag beklagar verkligen angående fördröjningen av din beställning samt den bristfälliga informationen angående leveranstiden av varan du beställt. Jag skulle mer än gärna vilja titta närmare på din order. Återkom gärna med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se och skriv "Att: Jesper Jakberger" så hamnar det hos mig.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se