Gratis tech- & hemsupport
till alla, fri frakt över 500.
45 dagar öppet köp

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 17 år sedan
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Ganska dålig
    Förhandsbokade Forza Horizon 3 så man kunde ha hem spelet samma dag det släpps. Skulle ta 1-2 dagar att skicka, MEN dom väljer att skicka som brev istället som tar 2-5 dagar enligt kundtjänst. Kommer aldrig beställa spel från dom igen iallafall för dom gör som dom vill efter man beställt. Jag kunde gått till närmsta butik idag och köpt spelet men det går ju inte nu . Bra pris inklusive frakt är väl värt 3 stjärnor men resten sänker allt.
    1 dag sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, stort utbud och väldigt bra priser under kampanjer. Rekommenderas!
    1 dag sedan
  • Ganska bra
    Hej,
    har denna gång faktiskt inte fullgjort ett köp, utan endast lagt en beställning och sedan ångrat mig (så gott som direkt).

    - 29/8: Lade en beställning (28319885) och fick bekräftelsen kl. 08:57.
    - 29/8: Avbeställde per mail samma dag kl. 09:08 (alltså 11 minuter senare!)
    - 31/8: Fick ett meddelande om att min order var klar att hämtas. Skickade mail direkt.
    - 1/9: Fick ett mailsvar om att ordern var avbeställd och jag inte behöva betala något. (Såklart, eftersom jag avbeställt DIREKT).
    - 5/9: Får ett sms och ett mail till om att min order ligger kvar och att jag blir debiterad 250 kr om jag inte hämtar ut den. Helt otroligt!

    Hur kan ni sköta er mail så dåligt och hur kan ni lova något som uppenbarligen inte har skett? Synd, komplett har ofta bra priser, men det skall mkt till om jag någonsin skall handla hos er igen efter allt detta strul.

    UPPDATERING: Fick efter lite trixande hjälp (bra hjälp från en kompis som jobbar på Komplett, 10p om det varit endast för henne) med ovanstående och det löste sig utan avgifter eller liknande. Dock tog det lite längre tid än önskat.
    23 dagar sedan ( Uppdaterat: 2 dagar sedan )
  • Usel
    Borde nog sluta ge fri support till alla, även de som inte ens handlat där. Extremt långa väntetider och dålig service. Köpte dator som de skruvade ihop för över 20 000 men redan efter ett halvår la den av. Gått 60 dagar nu av att skicka in delar, hela datorn och fått tillbaka samma grejer utan att problemet är löst.
    2 dagar sedan
  • Hej ev0l_

    Vad tråkigt att ni har funnit vår service undermålig.
    Jag önskar gärna kika djupare i ert ärende för att se vad vi kan göra för er.

    Återkom gärna i ett mail till kundombud@komplett.se så hjälper jag er vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Jonathan, Komplett.se

  • Ganska bra
    Uppdate längst ner.

    Ganska bra shopping upplevelse men det känns som att supporten inte riktigt försöker hjälpa till.

    Jag har under cirka 1 månad försökt att reklamera ett defekt grafikkort som underpresterar. Har gjort många tester och prövat det mesta på begäran. Jag har även tydliga bevis på hur den underpresterar med skärmdumpar från 3 olika benchmarks. Sedan har jag även varit i kontakt med tillverkarens support eftersom det tog sådan tid att få svar från komplett. tillverkaren har bekräftat att det som jag upplever är ett fel och att kortet skall bytas. Detta har komplett fått ta del av men fortfarande inte något som händer.

    Känns tråkigt att man behöver skicka ett grafikkort genom halva europa för att reklamera det mot tillverkaren speciellt när det är något som återförsäljaren är skyldigt att sköta.

    inväntar fortfarande respons på ett mail jag skickat till dem så möjligen blir det någon stjärna till men ser inte speciellt ljust ut.

    Har fått respons nu på mitt mail och man har nu kommit fram till att man byter min defekta kort. Jag är väldigt glad att man kunde lösa problemet. Dock så har jag fått prata med en av de ansvariga för kundrelationer. Det känns lite konstigt att man ska behöva klättra så högt upp inom kundservice delan av komplett för att kunna lösa ett problem som har varit bekräftat av tillverkaren sedan cirka 2-3 dagar efter det att jag kontaktade komplett första gången.

    men självklart så är det bra att det ändå löser sig tillslut även om det har tagit tid. Efter detta ärende så kan jag verkligen säga att jag kommer att fortsätta att handla hos komplett. Det känns faktiskt som att dom är väldigt måna om sina kunder även när det gäller "after sales support". max pott blir det dock inte den här gången men det blir det kanske senare. Skulle vilja tacka Kompletts support för att de har varit tålmodiga med mig och tillslut löste detta ärende.
    12 dagar sedan ( Uppdaterat: 4 dagar sedan )
  • Perfekt
    Min PSU gick sönder, skickade in den som retur. Snabbt svar på mejl och snabb hantering, ny PSU skickades omgående. Kan inte begära mer!
    6 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställde ett gaming-tangentbord som visade sig ha gnisslande space-tangent.

    Nytt ex skickades utan krusiduller!

    Toppensupport :)
    10 dagar sedan
  • Usel
    Jag har svårt att beskriva i ord hur besviken jag är på mitt senaste köp hos komplett.

    För en månad senare beställde jag en TV som fortfarande inte har kommit, trots att den fanns i lager. Den har skickats till fel adress, och nu idag ligger den på en ICA butik på Ekerö 70 mil från sin destination. Kundtjänsten tar 7 dygn på sig att svara på mail vilket gör det omöjligt att kommunicera på det viset. I chatten lovar dom hjälp men gör absolut inget för dig som kund.

    Idag en månad senare ringde jag och fick efter 30 minuter i telefonkö med 20 sekunders slingor av rock låtar skränades i luren äntligen kontakt med en kille som kunde hjälpa mig avbeställa ordern då jag nu helt tappat hoppet om butiken. Han lovade en bekräftelse på detta via mail (ett mail som såklart inte kommit)

    Jag hoppas att jag får mina pengar tillbaka innan komplett går i konkurs för fortsätter det på detta vis finns inget annat slut.
    13 dagar sedan
  • Hej bysell

    Tack för samtalet.

    Vi har kommit fram till en lösning i detta ärende som vi hoppas att ni känner er nöjd med.

    Med vänliga hälsningar
    Jonathan, Komplett.se

  • Utmärkt
    Grym butik
    14 dagar sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    15 dagar sedan
  • Perfekt
    Lite sega på att svara på mejl men ta det via chatt så får ni svar direkt. Suveräna på kundservice, bra priser och för de mesta allt i lager gör att jag alltid kollar här först.
    21 dagar sedan
  • Perfekt
    Mycket bra Kundservice! Väldigt tillmötesgående och tydliga.
    Kommer helt klart handla här igen!

    Update:
    Har haft ett service ärende som hanterades smidigt.

    Kul att dom kör "super-rea" lite då och då.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 22 dagar sedan )
  • Utmärkt
    Deras kampanjer kan man inte klaga på, köpte mig ett par Bose QC25or. Billigare än Taxfree!
    27 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställde några delar från komplett och byggde själv, det funkade inte först men gud vad de försökte få det att funka! De bjöd på fri support hos Tech Troopers och ville bara att det skulle funka helt enkelt. De skickade för övrigt hit delarna på 2 dagar vilket inte skadar. Helt otrolig support samt öppettider, helt klart att rekommendera! (De erbjöd även hem besök gratis och är glada för rea på ordrar)
    27 dagar sedan
  • Usel
    Upplever likt stekhet att supporten lovar saker de inte kan infria. 3 gånger nu har jag fått ett "jag återkommer via mail" från chatsupporten utan att något mail kommer. Jag misstänker att de fått direktiv att när en kund tar för lång tid i chatten så ska de säga att de återkommer via mail, men att det egentligen är lögn. Jag vill inte gå in på detaljer här men den sortens arrogans och nonchalans är inte seriös eller acceptabel.
    1 mån sedan
  • Hej Merdique

    Beklagar innerligt att vår service har varit bristfällig.

    Jag har undersökt saken vidare och fått svar på era frågor och besvarat ert privata meddelande via ett annat forum.

    Med vänliga hälsningar
    Jonathan, Komplett.se

  • Utmärkt
    Köpte ett uppgraderingspaket "Intel Core i7-6700K" till min grabb. Allt fungerade perfekt utom cpufläkt som var lite för billig och gick sönder vid montering. Vi köpte då en separat cpufläkt på annan firma. Totala priset blev ändå lägre än om jag köpt alla grejor separat så det var väl OK. En fläkt för 100 kr är inget att bråka om i sammanhanget.
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställde ett Logitech G105 tangentbord som posten lyckades skicka helt fel och det kom aldrig fram till mig hur jag än försökte (pratade med posten 4 ggr) Posten skickade tillbaka paketet till komplett. kontaktade då komplett (Som jag tidigare bara har bra erfarenhet av Men har dock aldrig reklamerat nånting ) Komplett säger Inga problem vi skickar tangentbordet igen. Jag väntar flera dagar på ett besked att paketet är skickat inget händer.
    Medan jag väntar så ser jag att jag har fått tillbaka pengarna för det beställda tangentbordet.
    Ringer då igen till komplett och de svara oj det var ju tokigt att vi inte har skickat det Men inga problem vi skickar det igen och du behöver inte betala för det.
    Väntade ytterligare en vecka sen Mailade jag (tänkte att de kanske har bättre koll på sina mail) .Fick svar idag att tyvärr så kommer de inte skicka nåt tangentbord för det har utgått ur sortimentet och jag har ju ändå fått tillbaka mina pengar.

    Snyggt jobbat komplett bra sätt att behålla återkommande kunder Lova nåt som ni sedan skiter i att följa.

    Bye bye se you never again
    1 mån sedan
  • Hej Stekhet!

    Beklagar innerligt att vår service har varit undermålig och förstår ert missnöje.

    Jag har skickat er ett e-mail där jag önskar vidare kontakt med er via er mailadress som ni har registrerad hos oss.

    Med vänliga hälsningar
    Jonathan B, Komplett.se

  • Perfekt
    Alltid lika trevlig kundservice och snabba leveranser :)
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Alltid haft bra bemötande från Komplett.
    Snabba leveranser och supportärendena har alltid varit smidiga utan några knussel.

    Mailsupport kan ta lite tid. Men de har chattsupport som kan hjälpa till med en del så länge det inte är direkt returförfrågan.
    1 mån sedan
  • Dålig
    Tyvärr hade jag ingen trevlig upplevelse då det visade sig att jag behövde returnera en vara.

    Hade köpt en UPS vilken lagt av. Anmäler retur via hemsidan och ringer Komplett. Får svaret att de skickar ut en retursedel.

    Väntar 2 veckor, ingen retursedel.

    Ringer Komplett igen och de skickar en "ny" retursedel.

    Returnerar varan. På websidan står det att ett exemplar ligger som "reserverad" för att skickas till mig.

    Någon vecka går... inget händer. Ringer Komplett igen och frågar vad som står på. Killen jag pratar med säger att den skall skickas dagen därpå.

    Ytterligare någon vecka går. Ingen UPS.

    Ringer in igen. UPS:en är ännu inte skickad, men jag blir lovad att den skall skickas i veckan.

    Nu har jag fått hem den igen efter 3 samtal och över 2 månader efter första samtalet.

    Personerna jag pratat med har varit trevliga, men det hjälper inte så mycket om jag inte får min produkt tillbaka, samt får felaktika uppgifter.
    1 mån sedan
  • Hej Lunde!

    Jag förstår ditt missnöje och beklagar att vår service varit undermålig i detta fall. Jag hoppas att allting fungerar bra för dig med produkten i fråga efter att den anlänt. Kundupplevelsen har inte varit som önskat från vår sida, finns det något mer jag kan göra för dig idag är du varmt välkommen att kontakta mig via kundombud@komplett.se så ska jag göra mitt yttersta för att hjälpa dig!

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Bra
    + Väldigt snabb leverans t.o.m till norden
    + Ofta bra priser

    - Väldigt dyr frakt. Beställde en vara för 399:- och frakten kostade 99:- och det är fri frakt från 500:- Mycket underlig logik
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Blixtsnabb leveranstid! Beställde min vara på onsdag kväll, den skickades torsdag morgon och kom fram fredag eftermiddag. Helt fantastiskt om ni frågar mig. Dessutom så är priserna riktigt bra på dator komponenter i alla fall.

    Rekommenderas!
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Riktigt bra kundservice!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte en grill nu till sommaren. Dagen efter hade grillen redan skickats till Skåne och låg inte alltför långt bort från där jag bodde. Den skulle levereras till dörren och därför trodde jag att jag skulle få grillen hemlevererad väldigt snart. Efter en vecka förstod jag att den hade fastnat. Jag kontaktade komplett som undersökte saken och hjälpte mig. Posten strulade ytterligare en vecka till och till slut var jag tvungen att hämta den själv på ett av postens varucentraler. Allt var ju postens fel, men Komplett var väldigt hjälpsamma under hela processen. De sänkte priset på grillen med en tredjedel trots att det inte var deras fel att posten inte klarade av sin uppgift.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Har handlat på komplett 2 ggr på 6 år och det har gått smärtfritt och snabbt båda gångerna.

    Servicen har varit utmärkt. Senaste gången glömde jag själv att lägga kylpasta i min order (som denna gång landade på ca 1900kr), så jag mailade supporten efter att ordern var lagd och frågade om jag kunde utöka ordern i efterhand. Fick svar samma dag som sa att det inte gick, så en separat order skulle alltså inte bli fraktfri, däremot erbjöd de att kostnadsfritt skicka kylpasta av ett annat märke i ett vanligt brev. Sådan välvilja gör att jag i framtiden kommer att välja komplett.se över konkurrenterna (om allt annat är likvärdigt, t ex varans pris).

    Det enda som gör att komplett.se inte får "perfekt" omdöme av mig är butikens policy om att man måste komma upp i en viss ordersumma för att få varorna levererade fraktfritt. Det är inte alls en ovanlig policy bland online butiker, men bara för det behöver jag inte tycka att det är bra.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Riktigt bra service!
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Lämnade in ett nätaggregat till komplett då jag trodde det var defekt. De gick above and beyond och erbjöd även tech-support när de hörde vad mitt problem var. Även fast det visade sig att nätaggregat inte varit problemet så fortsatte tech-supporten.

    Extremt nöjd med servicen!
    2 mån sedan
  • Bra
    Ok utbud. Lite lång väntetid på få svar via e-post.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    En av de bättre, beställt en hel del och aldrig haft några problem. Hyfsat snabba leveranser ????
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Allt toppen! Bra kundservice där de alltid hjälper till! Snabb leverans och bra sortiment.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Har inget att klaga på. Bra pris. Snabb leverans. Snabba svar.
    Tyvärr lite problem med Postnord, men det är ju inte Komplett's fel.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Har aldrig haft några problem alls med komplett. Servicen är också prefekt.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb leverans!
    Beställde sent måndag kväll, skickas på tisdagen, anländer onsdag.
    3 mån sedan
  • Usel
    Idioterna skickade inte telfonnumret till posten. Behövde vänta så länge att jag missade utlandsresan.

    AMATÖRER!
    3 mån sedan
  • Hej Tomaszunas!

    Beklagar innerligt om problematik med din leverans på något vis drabbat din resa. Återkom gärna till kundombud@komplett.se med ett kund alternativt ett ordernummer så kan vi tillsammans se över vad vi kan göra för att hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabbt utskick av en TV, bra pris, generös tid med öppet köp och en utomordentlig service när jag kontaktade dem i efterhand om en sak. Jag kommer att handla här fler gånger!
    3 mån sedan
  • Acceptabel
    Trevliga dock inte snabba på att leverera beställda saker eller att besvara mail.
    3 mån sedan
  • Hej burazer22!

    Vårt mål är att besvara ärenden över mail inom 24 timmar, jag beklagar om vi inte lyckats hålla detta gentemot dig. Är du i fortsatt behov utav support eller har frågor gällande leverans får du gärna återkoppla med ditt ärende till kundombud@komplett.se så hjälper jag dig efter bästa förmåga.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Top of the line. Riktigt grymt företag att beställa teknikprylar från! Bra sortiment som oftast ligger bland de billigaste jämfört med konkurrenter. Riktigt schyssta och förstående människor som jobbar i kundtjänst. Fick så ordentligt bra hjälp, både med att välja mina produkter, få smakråd och tips, samt med att skicka tillbaka en retur.

    Det märks att Komplett har förstått att man inte driver ett företag genom höga priser och säljare som försöker pracka på en saker man inte behöver, för att sedan inte kunna lämna tillbaka skrotet. Här värderas kunden till fullo och det finns många undantag som kan göras för att kunden ska bli nöjd. Råkar det bli fel produkt har du alltid möjlighet att ångra dig och lämna tillbaka denna helt utan att behöva betala frakt.

    Skulle bland annat köpa en ny monitor men kabeln som följde med passade inte till mitt moderkort. Berättade om min situation för kundtjänsten som enkelt sa att de kunde erbjuda även denna kabel till ett ordentligt rabatterat pris - trots att de egentligen inte själva kan bestämma vad tillverkarna skickar med i sina lådor.

    Som tack har ni tjänat en långvarig kund som garanterat kommer beställa hos er igen!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde ett par ramminnen och vid leverans kom ett tomt paket!? Kontaktade kundservice som dock var mycket förstående och skickade nya ramminnen samma dag. Rekommenderas
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte en Sony SmartWatch 3 metal hos komplett, kundservice och beställning var utmärkt, men när jag fick hem klockan så var armbandet för stort, det följde inte med något man kunde ta bort/sätta dit länkarna på armbandet med, någon som har tips på hur man ska fixa det, eller ngt man kan använda för att lösa det problemet?
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Deras kundservice är utmärkt! Efter två 4K LCD som har varit skadade vid leverans så var det inga problem att få pengarna tillbaka. Tack för hjälpen med allt strul Komplett!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Sjukt snabb frakt
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra kundservice!
    4 mån sedan
  • Usel
    Bra pris. Bra leverans. Men vad hjälper detta när det inte finns någon kundservice. Står med en produkt för över 10 tSEK som jag inte kan använda och Kompletts kundservice lyser med sin frånvaro.
    4 mån sedan
  • Hej jgt123!

    Är det så att du upplever problem med en produkt du inhandlat hos oss ska vi givetvis göra vad vi kan för att hjälpa dig. Återkoppla gärna till kundombud@komplett.se med ett kund/ordernummer samt en felbeskrivning så ska jag hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Dålig
    Har alltid gillat komplett och tyckt de har varit ett föredöme bland nätbutiker men nu verkar det som att de inte vill svara på mail längre.

    Har mailat dem vid 2 olika tillfällen (där det var absolut nödvändigt att kontakta dem) och i det första fallet så dröjde det 2 veckor att få ett enkelt svar gällande reklamation. Då svaret tog så lång tid så hann jag lösa problemet på annat sätt.
    Vid det andra tillfället får jag ett meddelande om att en produkt i min order utgått och jag ska återkomma till dem för att byta till en annan produkt. Fortfarande inget svar efter en veckas tid.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Hej!

    Jag kan inte annat än att beklaga om ditt mail inte besvarats på 7 dagar. Återkoppla gärna till mig på kundombud@komplett.se med ett ärendenummer så ska jag se över detta.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Riktigt missnöjd med leveransförmågan!

    Beställde en Samsung Galaxy Tab S2 den 30:e April. Den stod som bekräftad till den 1:e Maj så det var anledningen till att jag beställde den då jag har som regel att aldrig beställa något som inte finns i lager. Den 4:e maj kollade jag status och då hade den inte skickats.
    Nytt bekräftat datum var då den 5:e maj! Gjorde en ny kontroll den 6:e och återigen var den inte skickad! Enligt uppgift från support var den inkommen men ännu inte registrerad?? Datum bekräftat?
    Kollade igen den 9/5 men inget hade hänt! Avbeställde då det helt uppenbart inte går att lita på komplett.se leveransförmåga. Trist!
    4 mån sedan
  • Hej!

    Vi kan inte annat än beklaga att vi inte lyckades få in denna produkt enligt angivet datum. Jag önskar gärna att du återkopplar till mig via kundombud@komplett.se med ett kund eller ordernummer så att jag kan undersöka vad som skett i detta ärende och försöka förebygga liknande scenarion.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Fruktansvärt besviken på Komplett. Dom klarar inte att hålla sina leveranstider.

    Beställde en Crosstrainer i måndags1/5. Leveranstiden var satt som 1-2 vardagar och produkten fanns i lagret. Ringde upp supporten och dubbelkollade att de kunde leverera så snabbt. Ställde direkt fråga 3 gånger och fick svaret varje gång att det inte var något problem - produkten skulle levereras på ons. Supporten dubbelkollade också att produkten fanns i lager. Nu är det onsdag kväll och produkten har inte levererats... Enligt spårningsinfo så har den inte ens kommit till PostNord än, dom har bara fått elektronisk förhandsinformation. Även om den kommit till PostNord idag så trodde de att man inte skulle kunna leverera förrän tidigast mån/tis nästa vecka och den har alltså inte kommit dit än så nu blir det troligtvis ännu senare. URUSELT!
    Det var viktigt för mig att få produkten den utlovade tiden och den snabba leveranstiden var anledningen till att jag beställde från Komplett. Detta var jag tydlig med till supporten. Känns nu som man blivit blåst och jag önskar att jag aldrig beställt från Komplett. Lätt att sätta ut korta leveranstider om man sen struntar i att leva upp till dem.
    4 mån sedan
  • Hej igen Peter!
    Jag tackar för ett trevligt samtal. Jag beklagar återigen att det dröjde med vår leverans men nu skall allt vara i sin ordning. Som avtalat så kontaktar jag dig igen på måndag den 9/5/16, och önskar dig en riktigt fin helg tillsvidare!
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Usel
    Beställde ett PS4, dom skickade det direkt i kartongen med lapp på! Jag har rätt till PRIVAT SKYDDAD leverans! Har aldrig varit med om sånt här slarv och okunskap! Jag har alltså inte fått en NY enhet. Har handlat från komplett förr utan problem men aldrig igen!
    5 mån sedan
  • Hej!

    Jag beklagar att du inte blivit nöjd med sättet som din beställning blev emballerad och skickad. Anledning bakom detta är då vi erhåller information från tillverkare att originalemballage är tillräckligt för frakt och inte behöver packas om. Detta är något som även sparar på miljön, du skall ha fått ett mail utav mig och hoppas att vi tillsammans kan finna ett bra avslut.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Har alltid blivit nöjd.

    Var i kontakt med deras support när en skruv till en processorkylare strulade, de skickade en ny samma dag. Oväntat bra!
    5 mån sedan
  • Dålig
    Beställde ett spel, stod 1-2 dagars leveranstid, tog 5 dagar från den dagen varan skickades.. kan man inte hålla det man skriver så borde man inte skriva nåt alls.
    Mycket missnöjd
    5 mån sedan
  • Hej Theodor!

    Jag får beklaga att vår information i detta fall har varit undermålig/missvisande. Det som står beskrivet är den standard leveranstiden vi har för försändelser som skickas som postpaket. I detta fall beställdes ditt paket som brev vilket har en tidsspann på 2-7 arbetsdagar. Jag tackar för att du tog dig tid till att lägga ett omdöme och vi kommer ta åt oss av din feedback för att göra informationen på hemsidan tydligare gällande de olika leveransalternativen.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabb leverans och support som varit väldigt tillmötesgående. Snyggt!
    5 mån sedan