Gratis tech- & hemsupport
till alla, fri frakt över 500.
45 dagar öppet köp

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 16 år sedan
(data från 2016-05-01)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.75)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Beställde ett PS4, dom skickade det direkt i kartongen med lapp på! Jag har rätt till PRIVAT SKYDDAD leverans! Har aldrig varit med om sånt här slarv och okunskap! Jag har alltså inte fått en NY enhet. Har handlat från komplett förr utan problem men aldrig igen!
    5 dagar sedan
  • Perfekt
    Har alltid blivit nöjd.

    Var i kontakt med deras support när en skruv till en processorkylare strulade, de skickade en ny samma dag. Oväntat bra!
    7 dagar sedan
  • Dålig
    Beställde ett spel, stod 1-2 dagars leveranstid, tog 5 dagar från den dagen varan skickades.. kan man inte hålla det man skriver så borde man inte skriva nåt alls.
    Mycket missnöjd
    12 dagar sedan
  • Hej Theodor!

    Jag får beklaga att vår information i detta fall har varit undermålig/missvisande. Det som står beskrivet är den standard leveranstiden vi har för försändelser som skickas som postpaket. I detta fall beställdes ditt paket som brev vilket har en tidsspann på 2-7 arbetsdagar. Jag tackar för att du tog dig tid till att lägga ett omdöme och vi kommer ta åt oss av din feedback för att göra informationen på hemsidan tydligare gällande de olika leveransalternativen.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    Snabb leverans och support som varit väldigt tillmötesgående. Snyggt!
    19 dagar sedan
  • Perfekt
    Tack Lovisa!
    Jag är så glad att du hjälpte mig!

    Efter alla problem med nvidias uteblivna leveranser till er fixade du det iallafall!

    Heder!

    /Jörgen, Malmö
    28 dagar sedan
  • Utmärkt
    Jag har handlat några gånger från Komplett, och det har gått bra hittills.
    Snabb frakt!
    29 dagar sedan
  • Utmärkt
    Bra hemsida. Har allt en riktig nörd behöver😊 Bra och trevlig kundservice. Enda dåliga är att de inte har fasta priser för frakt. Suprnöjd!
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Har inte hämtat ut prylarna ännu men beställde igår ,söndag och kunde hämtat dem på min lokala Hemköp idag måndag. Hur fungerar det egentligen? måste vara snabbaste leveransen någonsin. Än så länge långt över förväntningarna.
    1 mån sedan
  • Usel
    Som webbutik har jag alltid varit nöjd med Komplett, bra, snabb service med helt ok priser. Men nu när något har gått fel så har jag blivit tvungen att helt ändra åsikt.

    Komplett uppger att du ska bli kontaktad inom 24h i support ärenden, efter 8 dagar och flertalet email har jag fortfarande inte hört ett ord ifrån deras support.

    Den här totala avsaknaden av support gör att jag måste sätta betyget 1 - Usel i och med att det spelar ingen roll hur bra webbutiken funkar när varorna jag fått är värdelösa och supporten ignorer all form av kontakt.
    1 mån sedan
  • Hej Olaph,

    Jag kan inte annat än beklaga ifall ditt ärende inte har blivit besvarat på över 8 dagar. Du får mer än gärna återkomma med ditt ärendenummer till kundombud@komplett.se så ska jag se över det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Perfekt
    Bra priser, bra varor, bra garantier och awesome service. Bästa internet affären i Sverige.
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställde en Asus G751JY-T7418H laptop samt officepaketet. Fick ett ordererkännande, skickades inom två dagar med ett tracking id och var väl paketerat som man kan förvänta sig när jag fick det. Inga problem hittills med produkterna.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Kundservice i toppklass! Lite dyrare ibland, men värt varenda krona!
    Hyfsat snabb leverans, skulle dock uppskatta att få kolli-id snabbare.
    1 mån sedan
  • Usel
    Köpte en projektorduk. Vet ännu inte om jag får den. Det går att följa ordern via Postnord och där står det att projektorduken transporteras från Norge sedan 8 dagar. Komplett svarar överhuvud taget inte på mejl men därremot snabbt på chatt. Chatten har dock ingen aning om vad projektorduken är så de kan inte ge några besked. Var med om en liknande grej med ett annat bolag för ett par år sedan som var på gång att konka. Så vem vet. Kanske Komplett är på fallrepet? Mitt tips är att inte handla på Komplett om du vill ha grejer snabbt. Det skulle gå fortare för mig att fotvandra till Norge fram och tillbaka och hämta grejorna.
    EDIT: Blev uppringt av snälla man från Komplett efter att ha postat omdömet. Tyvärr var min duk på avvägar någonstans på lagret i Norge. Blev erbjuden annan duk som tyvärr inte passar mitt hem. Blev lovad att duken skulle dyka upp någon gång nästa vecka.
    1 mån sedan
  • Hej!
    Beklagar det fördröjda svaret här på prisjakt, om du minns var det jag som ringde upp dig för cirkus en månad sedan för att diskutera just detta ärende. Jag hoppas nu att du är nöjd och att allting fungerar med din projektorduk trots att det blev en liten stunds väntan. Tveka inte på att kontakta mig igen om fler funderingar eller problem skulle uppstå.
    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Ok priser, lever dock inte alltid upp till leveranstiden, att vänta det dubbla känns inte OK.
    Skulle jag vetat det skulle jag beställt från annat håll.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    det jag älskar om komplett.se är deras kund bemötande och bra service, det är inte alltid att de har det lägsta priset men istället har de det bästa kundtjänsten.själv när prisskillnaden är inte så stor brukar jag köpa här ifrån ändå för att då får man mycket bättre service än de andra företag som har lägre priser.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Wow levererade min vara på en halv dag.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Verkligen bra och väl utförd service!

    Köpte delar och chassi till en ny dator på komplett. Chassit var ett sådant med LED-ljus och fönster på sidan. Men som den klant man är lyckades man repa fönstret (rätt så rejält). Tänkte att man kanske kan köpa ett nytt fönster. Gick in på tillverkarens sida och den gick att beställa.... Om man bodde i USA. Den skandinaviska sidan kunde man inte beställa ifrån. Så då tänkte jag att kanske Komplett kunde få tag i en till mig. Så jag skickade ett mail och kollade.

    De inte bara skickade ett nytt fönster till mig, de gjorde det utan extra kostnad. Det är de små detaljerna som gör ett företag bra.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Underbar service och trevlig kundtjänst.
    Bra info och bra priser gör att man kan köpa med trygghet.

    Mycket nöjd dem gånger jag har handlat av Komplett, kommer definitivt handla igen.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    ska du köpa elektronik?
    ja då är komplett det bästa valet verkligen.
    Bra priser, bra och tydlig information och den bästa servicen man kan få av ett företag i dagens samhälle idag. Verkligen ett sjysst företag.
    10/10
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Perfekt!
    Beställde en Klipsch Stadium på "kvällsrea" för halva priset onsdag kväll. Ett fabriksnytt exemplar i oöppnad förpackning levererades fredag eftermiddag.
    Kan inte bli bättre!
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Jag är återkommande kund och har alltid handlat mina grejer på Komplett när det sker online tack vare deras kundservice.

    Den här gången är jag lite missnöjd faktiskt då jag har beställt RAM-minnen som ska skickas med brev. Perfekt tänkte jag, snabb leverans!

    Men icke det. Efter samtal med kundtjänst får jag veta att det skickas från ett lager i Norge och att jag som senast borde ha det hemma i början av nästa vecka. Jag beställde ca 00:40 natten till måndag.

    Det är helt oacceptabelt att behöva vänta över en vecka på ett brev. Det står säkert under "leveransvillkor" någonstans så jag känner mig inte lurad eller så. Ni på komplett får se det som feedback på vad kunden vill ha. Ni borde ha ett lager i Sverige för de vanligaste "småsakerna" som folk behöver snabbt och som postas med brev. T.ex. RAM-minnen, SSD, HDD osv. Ner med grejerna i postens gröna påse, leverans dagen efter. Pang bom klart.

    Jag kommer att fortsätta handla mina dyrare saker från Komplett tack vare deras kundsupport men det blir inga fler beställningar på småplock fören det finns "dagen efter leverans". Idag köpte jag en 3TB HDD hos den lokala datorbutiken. Det sved, för jag vill handla hos er, men inte om det ska ta över en vecka att få leverans.

    Jag hoppas att jag inte avskräcker någon att handla på Komplett för de är verkligen kanon i övriga delar. Men snigelpost var verkligen bokstavligt talat.

    Hoppas att ni kan hitta en bättre lösning för småbeställningar i framtiden.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Supersnabb leverens. Beställde en surfplatta (Samsung Galaxy Tab S2 9.7") sent på lördagkvällen. Redan klockan 13 på måndagen fanns paketet redo att hämta ut på utlämningsstället. Världsklass!
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Komplett lovar fri retur och det får man också, men inte utan att be om en fraktsedel. Tycker gott ni kan göra som klädbutikerna och skicka med en direkt, om ni nu ska skryta om det på hemsidan. Annars brukar det funka bra hos Komplett.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Förmodligen den snabbaste leveransen man kan få.Paketet var emballerat i dubbla kartonger med krympplast emellan.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Snabb leverans
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Gick som förväntat.
    2 mån sedan
  • Bra
    Ofta väldigt konkurrenskraftiga priser, mycket bra utbud och duglig support.

    Uppdatering:
    Har nu varit mer i kontakt med deras support, och måste säga att det är alldeles för många som jobbar där som inte fattar ett skit.
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Perfekt
    Mycket nöjd+++++
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Perfekt på allt. Word!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Komplett är enkelt en butik jag gärna handlar från i framtiden.
    Beställningen sker på ett sådant enkelt sätt att man nästan har lust att gå igenom den ännu en gång bara för skojs skull.
    Leveransen, asså shit vad snabbt man fick sin leverans. Beställning skickades den 23:dje runt 23-tiden, mottogs hos Komplett den 24:de runt 17-tiden och paketet levererades den 25:te runt 16-tiden.
    Plockade glatt upp den efter en liten promenad med farsan.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Update:

    Vilken j*vla service. Snabbt gick det. Häng med:

    Chattade med Komplett i eftermiddag. Informationen jag hade fått imorse var helt fel. Ordern är stor och tung men det är aldrig ett problem. Problemet var att vissa varor inte hade nått packningsdelen av lagret.

    Från runt lunchtid så la dem i högsta växeln och handplockade de varor som hamnat efter och dessutom så hann ordern med sista bilen idag.

    De ringde också upp mig för att stämma av allting.

    Service på väldigt hög nivå. Höjer från en 1 till 10.

    ............................................................................................

    Beställde 14 November en hel pall med mycket grejer.

    Efter mycket om och men så hade hela ordern plockats i torsdags. Jag ringde kundservice och han sa att den är klar men kommer skickas söndag eftermiddag. Fair enough, tänkte jag, eftersom de inte skickar på fredagar.

    Idag står den fortfarande som plockad.

    Ringde upp kundservice igen.

    Här är deras svar på varför den inte är skickad: "Ordern är plockad och färdig. Ser inget fel. Men du har beställt mycket och den är stor, så den är svår att få ut".

    Min första tanke: Va!? Jag har alltså beställt "för mycket". Hur kan det bli så?

    Hur kan ett företag som hanterar pall ha svårt att skicka ut en.. en pall?
    3 mån sedan
  • Usel
    Köpte en bärbar dator från dom. Det visade sig att WIFI kortet ej fungerade. Så jag fick skicka tillbaka datorn. Då skickade dom åter datorn till mig och sa att dom inte hittade något fel på den.

    Men nu vet med 100% säkerhet att dom ljög och att WIFI kortet verkligen är sönder. För jag kollade nätverkshistoriken. Det finns ingen aktivitet under den tiden dom haft datorn. Dessutom har varken jag eller mina kompisar med mycket stor datorvana fått det att fungera.

    Dom tittade nog inte ens på datorn.

    Aldrig mer Komplett!
    3 mån sedan
  • Acceptabel
    Fel i specifikationen på tv som jag köpte så den passade inte min tv-bänk. Kundtjänst hänvisa mig till tillverkaren som hänvisade mig tillbaka till komplett då det va deras fel. Dom erbjöd sig att ta tillbaka tv:n, men det är mer strul att skicka tillbaka en 65" tv än att köpa en ny tv-bänk.

    Förhandsbokat spel kom 3 dagar efter releasedagen. Dagen efter det skulle släpps skrev jag till komplett och undra vart det tagit vägen. Två veckor tog det för kundtjänst att svara. Den ända ursäkten jag fick va att det va mycket att göra. Tre dagar för leverans är inte särkilt farligt om det är något annat. Men ett förhandsbokat spel vill man ha när det släpps. Kundtjänst tyckte att jag skulle välja postpaket istället för brev, men det finns inte att välja(hittade det verkligen inte när jag skulle gå in och kolla). Så tycker man ju att förhandsbokat spel borde skickas så man har det i tid.

    Köpte en adapter till mitt Wii U som va slut och hade ett preliminärt datum. Datumet sköts upp i omgångar utan att man fick någon info om det. Tillslut hade det gått så lång tid att jag glömt beställningen. Visst är datumet preliminärt, men lite info vid framskjutning tack.

    Detta är tre av mina fyra köp från komplett. Skulle säga att det är ganska dåligt och förtjänar dåligt betyg. Jag skulle nog inte rekommendera mina kompisar att handla där när det finns många bättre alternativ.
    Synd då dom ibland har fina priser.

    Tillagt:

    Efter mitt dåliga omdöme så fick jag ett mail av en man på komplett som frågade om han kunde ringa och diskutera mina dåliga erfarenheter. Efter ett långt samtal så hade han skrivit ner några punkter som han tänkte kolla över och se om dom kunde förbättra. Jag fick även en riktig ursäkt och ingen undanflykt, vilket jag saknat när jag pratat med kundtjänst innan. Detta gör att det känns lite bättre och jag kommer handla på komplett ett par gånger till för att bilda mig en ny uppfattning.
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Dålig
    Har Komplett blivit för stor och glömt bort kunderna?
    Beställde en dator i delar jag lade ihop själv och fick hem delarna efter hela 4veckors leverans fast alla varor var i lager då jag beställde (inte speciellt imponerande). När jag sedan satte ihop elarna fungerade inte grafikkortet som det skulle fast det fungerade i en annan dator och dess grafikkort fungerade i den jag bygger, alltså kompabillitets problem. Ringer supporten och berättar hur det ligger till och berättar att jag vill byta upp mig till det jag vet fungerar och han säger att det inte är något problem och skickade retur papper omedelbart, allt väl hit. Men nu får jag ett mail där de felsökt kortet ochh upptcäkt att det int är något fel på det (vilket jag vet) och vill ha 300kr för att de gjort sig besväret? Men jag hade ju sagt att det inte va fel på det utan att jag ville byta och ringer därför igen, nu hävdar de att jag brytit paketen och ej kan byta den för de har inte rekommenderat kortet till mig? Men hallå, jag vet att det inte var fel på det och första support killen sa ju det med? Hade komplett varit mindre och visat lite förståelse och erkänt att de gjort fel hade detta aldrig hänt. Hade i dagsläget hellre sålt kortet på blocket och beställt nytt direkt.
    Har alltid gillat komplett men med denna leverans tid jag fick på grund av deras nya packsystem och detta sätt att ställa upp för kunder som har problem gör mig bara väldigt besviken. Dåligt!
    8 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej jonathan_forslund,

    Jag skulle mer än gärna vilja titta närmare på ditt ärende för att se vad som hänt. Har du möjlighet att återkomma med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se?

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Usel
    Dålig hantering av retur. Fick ett G910 tangentbord som inte fungerade. Har väntat i 2 veckor utan att få ett svar.

    Aldrig mer handla här på komplett.
    3 mån sedan
  • Hej MeKB9,

    Det låter märkligt ifall du inte fått något svar på 2 veckor. Vänligen återkom med ditt kund- eller ordernummer till kundombud@komplett.se så ska jag titta på det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper Jakberger, Komplett.se

  • Perfekt
    Väldigt snabb leverans trots beställning under mellandagarna. Min beställning var även välpaketerad så jag är nöjd och kommer handla från Komplett fler gånger.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Ojojoj här gick det undan. Beställde en lagerförd vara klockan 12.00 en onsdag och fick en sms avisering på eftermiddan dagen efter att jag kunde hämta ut den. Snabbare än så går det nog inte.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Bra priser, snabb leverans och mycket bra support!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Har varit en kund i snart 15 år och har aldrig blivit besviken, bra jobbat Komplett!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Ångrade köpet på ett chassi (hade läst fel och insåg det innan jag öppnade paketet).
    Returnerade den och komplett betalade returen. Väldigt smidigt och bra.
    Har bara positiva erfarenheter av Komplett.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Varje gång jag beställt härifrån har jag blivit imponerad över hur snabbt de effektuerar beställningen! Beställde igår, som var en helgdag(!), och kunde hämta ut varorna idag.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, bra priser, fria returer. Vad mer behöver man?
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Bra service och super snabb leverans!
    Köpte 55" Samsung TV till kanonpris och vi fick hemleverans dagen efter.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Gör sitt jobb och har bra erbjudanden. Service och ifall man vill reklamera är drygt då de är lite söliga på att svara.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Korta leveranstider. Mycket info på webbsidan. Inget att klaga på.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Detta köpet är nog ett av det bästa köpen som jag gjort, av många anledningar.
    * Kanonbra pris!
    * Gratis och mycket snabb leverans.
    Trots att jag velade med leveranssättet. Valde först pickup-Point, men den var så stor att jag inte kunde få in den i bilen. Komplett skickade då hem den till mig kostnadsfritt!
    * Väldigt bra reklamationshantering!
    Väl hemma så upptäckte jag att det var repor på produkten.
    Mailade kundtjänst, och fick efter ett par dagar ett telefonsamtal av en mycket trevlig kille, som gav mig olika alternativ på hur vi kunde lösa detta. Slutade med ett generöst prisavdrag från Komplett.
    Det är först när man får ett problem, som man får veta kvalitén på sin leverantör! Och av min upplevelse, så kan jag säga att Komplett är en väldigt seriös leverantör, som tar sina kunders "nöjdhet" på största alvar!
    Ett föredöme för övriga i branschen!
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Alltid snabb leverans. Aldrig några problem vid returer.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Handlat flera gånger av dem de senaste åren och har aldrig varit några problem.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Har handlat via dem några gånger och aldrig varit besviken. Senast var förra veckan då jag köpte en nätaggregat som jag fick hem och visade sig vara lite "koko" så jag ringde kundservice och berättade och sa att jag har video på vad problemet är. Killen bad mig skicka videos till han via mejl. Tog inte ens en dag tills jag får ett mejl som säger att ett nytt (bättre, starkare och dyrare) agg skickas iväg och den jag har kan jag behålla/skrota den. Helt otrolig service faktiskt, aldrig upplevt något liknande med någon annan butik.

    Rekommenderas starkt.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Utmärkt
    4 mån sedan