Prisjakt
Annons
Polarn O. Pyret
  • Fri Frakt Över 1000 Kr
  • Öppet Köp 3 Veckor
  • Kundklubb
1.4Dålig
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades 7 månader sedan

Värdelös kundservice. Köpte en skaljacka som hann användas ett fåtal gånger innan tänderna på kedjan trillade av utan att vi slet i den. Kontaktar företaget som vägrar upprätta retur med hänvisning till att det beror på slitage. Tydligen innebär deras garanti "att kläderna ska kunna ärvas" att en förutsättning för detta är du de inte används alls.. Vill man ha kläder av värdelös kvalitet till ockerpris ska man handla på polarn och pyret, annars är det mer värt att gå till en annan butik (vilken som helst har bättre kvalitet och kundservice)

K
Kurt
250 omdömen
Usel7 månader sedan

Nästan alla kläder är tillverkade i diktaturen Kina. Kläderna är dyra men kvaliteten motsvarar inte längre priset. Det absolut sämsta är dock reklamationshanteringen. De hävdar användarfel trots att felet uppenbart vart ursprungligt. Välj hellre barnkläder från t ex KappAhl, Lindex, Geggamoja eller Didriksson.

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Köpte jacka med 30% rea. Veckan efter blev det 50% rea. Skickade mail och bad dem dra av så att jag också fick 50% men det gick inte för ”vi vill ge alla våra kunder samma chans till att handla på våra erbjudanden.” Istället ska jag köpa jackan på nätet och skicka tillbaka den jag har för att få ta del av rabatten. Snacka om greenwashing (skryter ju om hur cirkulära m.m. de är). Superbra för miljön att hålla på och skicka samma vara fram och tillbaka!

Gästanvändare
Uselett år sedan

Otroligt dålig och okunnig kundservice. Har varit i kontakt med dem tre gånger samma vecka pga av olika fel de gjort. Sista gången jag beställer från hemsidan så man slipper ha med kundtjänst att göra.

B
Besviken kund
5 omdömen
Usel2 år sedan

Så besviken, trodde det var kvalitetsplagg ni sålde men tyvärr inte. Ni marknadsför att plaggen ska kunna ärvas av syskon, men det stämmer inte på era skaljackor. Er kvalitersavdelning säger att tyget kan torka ut och spricka och gå sönder av att förvaras. Det är tydligen något jag som kund bara ska acceptera. Välj annat märke, finns så mycket bättre ytterkläder till samma pris och där kläderna kan förvaras utan att gå sönder.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Gång på gång slarvar de bort försändelser. De skriver att ordrar är skickade, men speditör har inte mottagit något paket. Detta har aldrig hänt med någon annan webbutik och jag har svårt att förstå hur ett företag som PoP kan ha så usel kundservice. Kundservice själva säger att det är speditören som klantat till det, men jag tror dem inte längre eftersom det som sagt ALDRIG händer när vi beställer från andra webbutiker. Otroligt lång svarstid från kundservice och ingen trevlig ton alls "sorry, ditt paket försvann visst"? Kommer inte beställa ifrån PoP igen.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Usel webshop. Lägger en beställning och får den bekräftad. Lite senare får jag ett mail om att halva beställningen inte finns på lager. Försöker då avbryta ordern men det går inte. Måste sen betala en returavgift för att skicka tillbaka. Detta då det jag framförallt ville ha aldrig skickades.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Inte alls vad de brukade att vara. Ett företag som brukade stå för kvalitet, men står nu för dålig service enligt mig. 1. De kläderna som vi hade när mina barn höll i åratal, nu knappt ett kvartal. 2. Otrevlig kundservice. Jag la en beställning hos dem som budfirman slarvade bort. Då varan var slut så fick jag en axelryckning av kundservice som gladeligen skyllde på budfirman och frånsa sig allt ansvar, trots att det är deras ansvar. När jag påpekade detta så fick jag en länk till deras avtal där de igen avsade sig allt ansvar. Fick även en dos sarkasm levererad av Kundtjänst. Med detta är jag glad att mina barn snart är för stora så jag inte behöver bli upprepat besviken över att leva i det förgångna när detta företag var det bästa inom barnkläder.

Gästanvändare
Usel5 år sedan

Extremt långa leveranstider (bor i centrala Stockholm). Halva försändelsen var dessutom slut när PoP väl fick iväg försändelsen. Blir inga fler onlineköp från PoP.

Gästanvändare
UselRedigerades 7 år sedan

Alltid varit regelbunden kund. Nu dålig erfarenhet av ett vinter-plagg som inte levde upp till våra förväntningar. Lång diskussion med PoP som överraskande inte ledde någonstans. "Tre veckors öppet köp" var svaret, hur jag en försökte få kundtjänst att förstå mitt problem. Att småbarnsföräldrar ibland handlar tidigt på på säsongen (kanske till och med 3 veckor innan ett problem uppenbarar sig) saknar man förståelse för. Märkligt. Efter trettioelfte "tre veckors öppet" skärpte jag tonen något och representanten medgav då att men inte har någon nöjd-kund policyn i överhuvudtaget. Vilket hon beklagade i nästa andetag (hur hjälper det mig?), Känns så snopet när vi handlat där så mycket. Vi kommer nu noga akta oss för PoP framöver, framförallt vinter-plaggen.

Om butiken

Polarn O. Pyret

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.polarnopyret.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Polarn O. Pyret Aktiebolag

Organisationsnr: 556235-7383

Information hos allabolag.se