(279)
Kundtjänsten är okunnig. Har aldrig kunnat svara på tekniska frågor. Shop appen fungerar inte riktigt. Det går att handla där förstås och betalningen fungerar sisådär. Leveransen är något bättre, inte snabbt men de levererar gratis i lägenheten.
Usel kundservice. Verkar som man pratar med AI robot från deras kundsupport via chat. Pratar man via telefon kommer man nog till kundsupporten i Indien som har ingen aning om vad reklamationsrätt eller ångerrätt innebär. Riktigt uselt och handla inte från Samsung.
Produkter som uppges finnas i lager går inte att beställa. Kass support.
I bought a washing machine (WW94T756CBT_S4) via samsung.com/se, it leaked water from day one. I was sent on a goose chase. The chat support agent stops the chat three times in a row when you eventually ask for a return. You need to start a new conversation with a new agent again and again. After 2 minutes not responding, the chat is stopped off due to inactivity. When you email, they will ask you to call a certain number. When you call the number, they will give you another number to call. When you call that number, they will ask you to email with pictures. When you email you will be referred back the first number you started with :S Only offer from Samsung is to send a technician to determine if you have to fix it at your own expense or not. If you want to have someone to come over and check the washing machine, you need to accept these conditions. So basically, if the technician determines it is not a manufacturing fault you would have to pay for a repair of a newly purchased machine that was malfunctioning from day one. The warranty terms and conditions are such that you are liable for damages during transport. When I asked about this, Samsung support's advice is to file a claim for damages at the transporting agency which Samsung used to deliver the washing machine. You have to file the claim yourself, even though Samsung delivers to your adress and choses the transport agency. I asked for a return and refund over the phone, they asked to call yet another number. The Swedish website is a sham. Customer service will try to shove off responsibility to another retailer even though you purchased via the website. Customer service and technical service work with a call manuscript, so it is like talking to a broken record player. One team will tell you exchange of the washing machine is possible, the other will tell you they can't exchange the washing machine. I can only describe it as a circus (run by clowns). My advice is to stay away it is not worth the trouble!
Beställt en enorm Samsung Q80C 98" för BF pris 35.00 kr. Väntar nu på leveransen på onsdag.
Smidigt att beställa en TV. Samsung också tipsar om ev addons. Bra webshop och upplevelse
Batteri på min lur S23 svullnade och började läcka när mina barn kollade på youtube. Kontaktade Samsung och skickade in mobilen till deras Mcare service. På något sätt har dem lyckats att tappa bort mobilen! Kontaktade både service stället och Samsung, båda har lovat att återkomma med en lösning och inte gjort något på två månader nu! Servicen har nu total ignorerat mig på sistone och besvarar inte ens mina mejl! Hade viktiga anteckningar och familjebilder på medlemmar som har gått bort! Har varit kund hos dem i flera år och det är så här dem behandlar mig! så oprofessionellt och respektlöst mot sina kunder!
Köpt både TV och soundbar med hemleverans. Funkat väldigt smidigt
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag
Organisationsnr: 556445-4345
Information hos allabolag.se