Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej verksam

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information ClickOK har fått betyget (3.20)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Snabb leverans, inga problem. Nu verkar de vara nerlagda dock....
    3 mån sedan
  • Usel
    Så kan det gå om man startar något man inte borde startat alls :)

    Bästa kund,

    Vi har tagit beslutet att stänga av ClickOK webbutik

    För alla reklamationsärende och support hänvisar vi till respektive tillverkare, du hittar den informationen under Support.

    Med vänliga hälsningar

    ClickOK team

    07 oktober 2013
    8 mån sedan
  • Perfekt
    Det verkar som om jag har haft en väldigt tur med ClickOk med tanke på alla negativa omdömmen, men min upplevelse har bara varit positiv med företaget än så länge i alla fall . Jag har både beställt en datorväska från deras hemsida som jag sedan fick på posten och jag har beställt ett grafikkort till deras uthämtningsställe i Stockholm där jag betalade på plats. Postbeställningen gick utan problem och trotts att väskan inte var i lager så tog den endast 1 vecka. Även att beställa till deras uthämtningsställe fungerade smärtfritt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 8 mån sedan )
  • Usel
    Beställt varor för några tusenlappar och betalt 2013-10-01. Fick ett bekräftelsemail direkt, men efter det har jag inte fått någon information. Levertensiden skulle vara 1 vecka. Nu har det gått 3 veckor. Ingen respons hur man än kontaktar dom. Förmodligen blåst på pengarna.
    En vecka efter jag beställt la de ut följande info på deras hemsida:
    "Vi har tagit beslutet att stänga av ClickOK webbutik och sälja bolaget vidare.
    Alla inneliggande beställningar kommer att levereras som vanligt".
    Undrar om man skall våga hoppas på att få sina betalda varor??

    Enligt Bolagsverket så har företaget inte gått i konkurs.
    Det finns ett "systerföretag" som heter Netfox.
    Det bör man nog undvika också.
    11 mån sedan
  • Usel
    Tyvärr måste jag ge dem en stjärna, när de förtjänar noll! Håll er borta från ClickOK och även Netfox.se vilket verkar vara samma ägare. Finns ingen kundtjänst, svarar inte på mail. Levererar inte beställda varor men tar givietvis betalt för dem.

    Bedrägeri, finns inget annat ord...

    Keep away from this store! www.clickok.se and www.netfox.se
    11 mån sedan
  • Usel
    De kanske skall byta namn till InteOK
    11 mån sedan
  • Usel
    Beställde varor 2013-07-09 och fick rätt snabbt en produkt. Sedan hände ingenting och jag blev orolig efter att då ha läst andras omdömen av butiken. Inloggad på deras sida står det för de restade varorna "Parkerad, kontakta kundtjänst." Inget mejl skickades ut med den infon utan det var nödvändigt att läsa det om ordern på deras sida.

    Att kontakta kundtjänst trots att de skriver så på ordern har visat sig omöjligt. Har mejlat, kommenterat på ordern samt ringt utan att ha få något svar. En månad senare ligger ute med pengar på grund av direktbetalning och får ingen kontakt med butiken så det kan jag inte rekommendera någon att använda som betalningsalternativ. Kan inte alls rekommendera butiken just nu men hoppas att det löser sig.

    Uppdatering: Det har inte löst sig trots fler kontaktförsök. Nu skriver de på sin sida att de lägger ner verksamheten/säljer den vidare.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • Usel
    V A R N I N G ! !

    ClickOK funkade bra för några år sen men är nu totalt kass.

    Extrem väntetid på leverans/info, om den ens kommer. Om man får svar eller inte från kundtjänst verkar slumpmässigt.

    Infon på sajten är inkonsekvent och bitvis helt felaktig.
    11 mån sedan
  • Usel
    Butiken är inte ens värd en stjärna. VARNING FÖR DENNA BUTIK, UNDVIK! Dem levererar inte varor, kräver mer pengar än man betalt. Det är läskigt att sådana här företag ens finns.
    11 mån sedan
  • 2013-09-30 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Beställ 2013-08-29, men tills nu inget svar eller info från dem...
    1 år sedan
  • Bra
    Har haft en lång erfarenhet med ClickOK och än sålänge har jag inte upptäckt stora beskymmer med dem. Jag har alltid räknat att vänta lite längre på varan för att spara några hundra lappar och det var smidigt även med utlämningen. Tyvärr har de flyttat till Globen nu där de inte har någon utlämning längre. Det är onödigt och icke miljövänligt att skicka varorna när man sitter i samma stad. Så jag hoppas att ni öppnar en ny utlämning igen då är det rätt många som använder just den funktionen.
    1 år sedan
  • Usel
    Varning Varning ! Butik i totalt kaos. Beställde varor 13 Juli, tyvärr betalt i förskott har efter 10 veckor fortfarande inte mottagit beställningen. De svarar ej på orderkommentarer, e-post eller telefon. Det beställda var delar till ett datorbygge som nu står ofärdig vilket misstag att beställa härifrån.
    1 år sedan
  • Usel
    Har nu inset varför detta bolag inte erbjuder Postförskott... Helt sjukt att företaget får finnas kvar på prisjakt. Sänker förtroendet för hela siten.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställde och betalade en hybridhårddisk vid 15:00 tiden som landade direkt i min postlåda redan dagen efter. Det var min snabbaste leverans någonsin. Dessutom bra pris på varan. Allt gick jätte snabbt. Perfekt leverans! Dessutom bra service! För 3 år sedan köpte jag en Packard Bell Laptop från ClickOk. Ett år senare kraschade en av hårddiskarna och fick tydliga uppgifter via telefon samt frakten via email till Packard Bells europeiska service center.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde och betalade en vara (som skulle vara i lager) 130701. Fick orderbekräftelse men sedan ingen leverans. Mailade en förfrågan 130719. Fortfarande inget svar. Ringde flera gånger men telefonen finns tydligen bara för syns skull. Makulerade min order men har inte fått pengarna tillbaka. Mailade dem igen 130827 men inget svar. Åkte till Stockholm till deras butik på den adress som visasades på siten, Åsögatan 104. Helt i onödan för den var nedlagd.
    Nu har de även startat Netfox.se. Anspelningen på "räv" är väl befogat.

    Beställde sedan samma produkt hos Everit och fick det nästa dag.
    Något måste ha hänt med företaget sedan i våras. Tidigare har det fungerat och jag har fått svar på förfrågningar. Rekommenderar att absolut inte göra någon beställning där.
    1 år sedan
  • Usel
    Butiken är inte ens värd EN stjärna! ! ! ! ! UNDVIK DENNA BUTIK! ! ! ! !

    ! 30-35 telefonsamtal UTAN svar i telefonkön eller bortkoppling och flera mail med samma resultat! ! !

    Avbokade ordern innan den hade börjat behandlas...allt enligt kraven på hemsidan. Betalade tyvärr med kort!

    Fyra dagar senare behandlas den, så allt borde vara Ok...inte en chans!
    Det kom ett SMS från Posten efter tio dagar att jag har ett paket för avhämtning...på andra sidan av stan(Stockholm), flera mil ifrån där jag bor/jobbar.

    Efter försöken med telefon/mail, så hämtade jag ut paketet...jag hade ju betalat och med den nivån på kundservicen, så vågade jag inte chansa på insättning av mina pengar om paketet gick tillbaka!

    Man kan ju undra om ägaren(Sök på Clickok på Ratsit.se) planerar att gå i konkurs...eller vad de pysslar med?!?
    1 år sedan
  • Usel
    Billigast men otroligt lång väntetid.
    Beställde en switch som enl web skulle vara i lager. Beställningen lades 20130708 och blev levererad 20130904.

    Är priset viktigare än allt annat så beställ av dom. Jag kommer inte vilja vänta 2 månader på min leverans för att spara nån enstaka hundring.

    /C
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde produkter för 5 veckor sedan, står dellevererad på en av produkterna men har ännu inte sett röken av några produkter, inget svar på mail, går inte nå dom via telefon.Har som tur är inte betalt varorna utan tog det på klarna faktura. Kontaktade klarna och dom hade inte heller något annat telefonnummer än det som stod på hemsidan. Googlade fram VD:ns telefonnummer men han vägrade svara på sin mobil.

    VARNINGSFLAGG FÖR DENNA BUTIK!
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Läste alla omdömen innan jag gjorde beställning, men tänkte som så: Billigaste varan, och jag har ingen brådska så blir det strul står jag inte utan...

    Beställde ett grafikkort natten mot söndag 25/8, Måndag får jag mejl om att ordern är stängd hos ClickOk och på tisdag förmiddag får jag SMS från Coop om att jag har ett paket att hämta.

    Hämtade paket, packade upp grafikkortet (hade kanske kunnat varit bättre emballerat, men kort + kartong helt oskadat) och installerade, allt funkar klockrent.

    Så vet inte om jag hade tur i oturen bland alla kunder, eller om det går smidigare nu än tidigare, jag hade dock inga problem med min beställning!
    1 år sedan
  • Dålig
    Har läst flera omdömen, och kan tyvärr bara instämma i rätt mycket...

    1. Beställt på en tisdag. Ingen återkoppling på en hel vecka.

    2. Hör av mig efter en vecka (tisdagen därpå) via deras hemsida när jag varken fått vara eller mer respons än det automatiska svaret i början (se nedan - punkt a). Jag får svar först på onsdagen - efter att jag varit tvungen att RINGA UPP dem för att överhuvudtaget få någon respons!

    Det har tydligen varit fel pris utlagt på den vara jag lagt beställning på. Under hela den vecka som jag inte fått något svar! De beklagar, men kan inte sälja varan till mig med angivet pris, utan bara till "aktuellt dagspris". "Dagspris" funkar tydligen bara när det passar dem, inte tvärtom.

    Under hela den tiden har de haft pengarna jag betalat till dem på sitt konto. Inte frågan om någon sorts kompensation... men jag fick i alla fall något slags ursäkt (punkt b)... :-/

    Frågan är: Om de ska "kontrollera lagersaldo och pris" för att avgöra om det är "något som inte stämmer" innan de hör av sig, eller släpper ordern så att jag kan få en bekräftelse på beställningen - hur lång tid ska man räkna med att behöva vänta?

    I konversationen på "Min sida" står det att beställningen är makulerad, men det står fortfarande "Ny beställning" under status. Mer än två månader senare.

    Omdömet blir alltså:
    - I princip obefintlig kundvård.
    - Dålig koll på att en beställning har gjorts (och betalats) och bara inväntar åtgärd.
    - Ovilja att stå för sina egna misstag.

    a. "Vårt system är helt automatiserat så därför behöver vi kontrollera lagersaldo och pris en gång till innan din order blir släppt. Är det något som inte stämmer så hör vi av oss, i annat fall får du en bekräftelse när beställningen har skickats iväg."

    b. "Jag har makulerad denna denna beställning och ber så mycket om ursäkt för inträffande."
    1 år sedan
  • Usel
    * Uppdate, polis hotet verkade funka, fick svar snabbt och fick min vara till slut med lite problem.
    Först sa de att de ska se till att det går iväg och jag borde få det närmaste dagarna, dock kom inget och jag fick lägga till en till kommentar och de sa vi kollar och återkommer, två dagar senare så skickades varan iväg.... att beställa i juni och få leverans i augusti är klart inte ok enligt mig.

    Gjorde en beställning i juni, har inte fått leveranans.
    Får inte häller svar när man ringer eller på mail / kommentar.

    Pengarna som alla andra har dragits men går inte få tag på bolaget. hur svårt ska det vara?

    Jag har nu skickat ett mail ang. polis anmälning för utebliven leverans om jag inte hör något från de.
    1 år sedan
  • Usel
    Svarar inte på kontaktförsök angående en reklamation. Jag skrev till dem 23 resp 26/4 men har idag, 7/5, ännu inte fått svar trots att de i sina automatsvar skriver, citat "Tack för ditt mail. Vi återkommer normalt inom 24 timmar under vardagar."

    Nu har betyget gått ner ytterligare ett steg: när jag till slut lyckades returnera en router som var defekt när jag fick den returnerar de inte hela beloppet utan motsvarande routerns "dagspris", någon hundring mindre än vad jag gav för den. Sjukaste jag stött på.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställning
    epostadressen kundservice@clickok.se finns inte hos er
    mail skickat till admin@clickok.se och order@clickok.se får jag ingen respons på.
    Ingen respons på min orderändring via mail eller supportsidan
  • Usel
    Beställning
    mycket dålig service o leverans, lång tid för att skicka några kablar, går snabbare att få grejor från Kina.
    Svarar inte på mejl, kommer inte att handla till mig själv där.
  • Usel
    Usel. Har aldrig set ett sånt företag. Fullständig kaos. Man förstår inte varför de finns. Är det inte en maffia ställe som har stället som täckmantal? Undvik det där företaget. Betala ett par hundra dyrare i stället att handla hos dom. Det är inte värd all huvudvärk. Nu har själv försökt i mera än en månad. Har inte fått varan levererad. De svarar inte på samtal, inte heller på mail eller kommentar.
    1 år sedan
  • Usel
    Har beställt från ClickOK två gånger. Om produkterna levereras och allt är helt/fungerar är det inga problem. Men får du t.ex. fel produkt levererad kan du helt glömma att få hjälp att returnera/rätta till osv. Det är som att försöka prata med en vägg. Svarar inte på mail. Svarar inte på telefon för det mesta, ibland lyckas man få tag på någon efter 45 min telefonkö osv.

    Detta är det mest oseriösa företaget jag har haft med att göra. Jag förlorade bara ca 200kr.. orkar inte försöka få hjälp längre, har givit upp efter 3 månaders väntande på att få svar på mail (flera påminnelser skickade).. Jag har läst att det kan gå mycket värre så jag får se mig som en av de som ändå haft tur på nått sätt..
    1 år sedan
  • Usel
    Undvik detta företag!

    Jag är en mycket rutinerad internethandlande kund med 15 år av köp på nätet både i Sverige, Europa och Nordamerika. Jag har ALDRIG stött på en så usel kvalitet i leverans och support.

    Jag beställde för ca 2 månaders sedan datautrustning för runt 13 000 kronor (pengarna är dragna från mitt konto) och ingen leverans har skett. Jag har ringt flera gånger och har endast lyckats komma fram en gång (tutar upptaget) och den enda gången ringde det i 5 minuter innan någon svarade. Personen som svarade skyllde leveransförsening på nytt datasystem med lovade snabb leverans efter det. Ytterligare en månad har gått och inget har hänt, ingen form av leveransbesked har ankommit.

    Frågan är om firman är på obestånd??? Jag kommer nu att vända mitt ärende till allmänna reklamationsnämnden och eventuellt göra en polisanmälan för bedrägeri.

    Jag tror att de blåser folk för att göra konkurs! Med denna "försumliga" hantering av företaget hos ägarna blir det i så fall ett personligt betalningsansvar.

    VÄLJ ANNAN LEVERANTÖR !
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en router för 3 veckor sedan. Pengarna drogs från mitt VISA-kort. Sedan har jag inte hört något. Ingen orderbekräftelse, inga svar på mail eller telefon. Inga svar på orderkommentarer. Antagligen är jag blåst. Handla inte här!
    1 år sedan
  • Usel
    Har spenderat över 11 timmar i fem samtal Bokstavligen! i väntan på svar från deras kundtjänst, samtliga tillfällen har de brutit samtalen varav två ggr pga "luchstängt". Dessa ggr har jag ringt 10:00 då de öppnar och de bryter kl 12:00.
    Avbeställde en produkt och det tog två veckor för återbetalning, de skyllde på problem med den automatiska återbetalningen vilket jag inte har anledning att misstro men dåligt ändå.
    Avbeställde sedan ett antal produkter till vilket ej ännu har noterats.

    De saker som de hade hemma fick jag dock mycket snabbt, dock utan restpapper, fraktsedel eller någon form av annan dokumentation såsom kvittens el dyl.

    Har avbeställt samtliga produkter från dem, kommer ej att beställa från dem igen om jag kan undvika detta och det är mycket synd att det inte fungerade.
    1 år sedan
  • Usel
    Haveriet fortsätter, inget svar på mina frågor heller. Aldrig, aldrig med kommer jag att handla på KlickOK, och jag lovar högtidligt att jag kommer att lösa omdömen om säljaren på Prisjakt allra allra först när jag köper varor.
    För h..... vad dum JAG är. Inget att säga om ClickOK, de får vara som de vill, sådana aktörer försvinner snart om bara vi kunder se oss för lite innan vi slår till och "tjänar" någon hundring.
    992 kr. är nog förlorade och jag straffar mig själv genom att inte köpa produkten över huvudtaget. Skola kostar.
    Synd att ni på Prisjakt inte har någon "barometer" som gör att om en leverantör får alldeles för många dåliga omdömen så tas de bort från era sökresultat, varför inte?
    1 år sedan
  • Usel
    Beställning
    Beställt diskar i maj och har fortfarande inte 2 fungerande diskar hemma (2/8-2013).
  • Mycket bra
    Det var några veckor sedan jag handlade senast var det toner till en skrivare som jag tidigare köpt hos dem. Men jag fick rätt grejer och hämtar man på Åsögatan har man tillfälle att kolla att det stämmer. Det är ett oskick att de skriver att de har i lager när det ligger hos leverantör. och de tar tid på sig att leverera sist var det en kamera "de hade i lager" som tog ett halvår att leverera men det var ingen annan som hade den heller.

    Men det personalen är artig kunnig och korrekt och prylarna hyfsat billiga och de levererar till sist och har ett brett sortiment ...
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en ipad 20-Maj-2013, men eftersom dom inte klarade av att leverera den på 6 veckor så avbeställde jag den.

    Clickok har dock behållit pengarna och svarar inte om hur jag ska få tillbaka dom, dom ignorerar mig nu HELT. Jag kommer nu inleda process hos ARN istället då man inte kan nå dom för att veta HUR man ska få tillbaka sina pengar.

    Ordernummer: 103408

    Ska aldrig mer beställa en enda pryl av dom!
    1 år sedan
  • Usel
    Detta bolag struntar totalt i sina kunder de orkar inte ens svar på korta enkla meddelanden och den enda gången de har svarat så stämmer det inte. Jag har fortfarande inte fått produkten och nu har jag även missat den hos min ordinarie leverantör som tidigare hade slut på lager och därför tipsade om detta klart oseriösa företag. Se kopia från mina meddelanden och datum till dom, jag talat 1 enda gång på telefon med dom och lovades att den skulle skickas direkt till mig vilket inte har skett.

    Peter Johansson

    2013-07-01 10:15Anton NabinhEJ,

    Beställningen är på väg och beräknas att komma fram under närmaste dagar.

    Mvh
    Kundtjänst

    2013-07-03 11:56Peter JohanssonStatus är fortfarande Under behandling.

    När kommer controllern, jag behöver den senast imorgon !

    2013-07-03 17:41Peter JohanssonHar inte fått något svar och det går inte ringa er... Vad händer jag måste ha controllern imorgon.

    2013-07-08 11:02Peter JohanssonHej
    Har nu ståt i telefonkö i 10 minuter och min plats har flyttats från 6 till 5.
    Hade varit bra om ni svarade på mail och meddelanden så hade ni klarat av telefonsamtalen bättre.
    Peter

    2013-07-08 11:13Peter JohanssonHej igen
    Nu har det gått 23 minuter och jag är bara framme på plats 2, är inte glad.
    Peter

    2013-07-08 11:21Peter JohanssonHej igen
    30 minuter och fortfarande inte svar.
    Peter

    2013-07-10 13:08Peter JohanssonHej igen
    Talade med er 2013-07-08 om att jag måste ha denna controller och ni lovade att den skulle skickas så jag skulle ha den som idag !
    Status är fortfarande Under behandling.
    Peter

    2013-07-10 13:08Peter JohanssonKan ni leverera ??
    Eller ska jag söka efter annan leverantör ?????

    2013-07-10 13:17Peter JohanssonKan ni ringa mig eftersom ingen svara hos er och det bara spelas en dålig datoriserad musik i luren för att man inte ska orka vänta. Har nu väntat 1 10 minuter men måste ta hand om våra kunder.
    Peter

    2013-07-12 11:25Peter JohanssonNu vill jag att ni ringer mig !
    0735 127522
    NU !

    2013-07-12 14:46Peter JohanssonVad händer ?
    Finns det någon ansvarig så ge mig hans eller hennes mobilnummer så kan jag ringa själv.
    Peter

    2013-07-16 14:45Peter JohanssonHej igen
    Tystnad är inte en lösning.
    Ring mig 0735 127520
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde ett väggfäste till tv'n den 2a juli. Varan fanns hos leverantören stod det. Väntade tills den 10e juli då jag fortfarande inte hört något från de, inget mer än ett tack för min beställning som jag fick den 2a.
    Blev hänvisad till kommentarsfältet på själva ordern(orderchatt9, har skrivit ett antal gånger utan svar.

    Sen en annan sak:
    När jag beställde väggfästet så var det ett svart som visades på bilden(kan inte ha ett vitt då väggen bakom tvn är svart) men när jag kollade för några dagar sedan har de fått in både svart och vit som ligger under två olika artiklar. Min order hade nu helt plötsligt blivit det vita fästet. Har skrivit och bett de ändra eftersom det jag beställde var svart på bilden (stod inget om färg i artikelns namn då, vilket det gör nu)

    Är utomlands så har inte möjligheten att ringa de men av det jag läst här är det större chans att komma i kontakt med de via flaskpost..
    Riktigt usel kommunikation till sina beställande kunder måste jag säga, trist!
    1 år sedan
  • Usel
    beställt varan o betalt varan fins inne hos leverantören väntat sän 2013-06-18 nu o ingen respons hur man än kontaktar dom garanterat blåst på pengarna
    1 år sedan
  • Hej och tack för din synpunkt,

    Vi hade ett haveri efter flytt till nya systemet som ledde till vissa förseningar i leveranser.
    Nu kommer vi tillbaka i den normala rytmen och självklart besvar även din fråga via orderchatt med förklarinen om just din beställning.

    Mvh
    Kundtjänst.

  • Usel
    Det var en gång, en som jag som ville beställa...

    Efter flera dagar så fanns fortfarande ingen information om sakerna fanns hemma i lager, eller förväntad leverans av min order.
    Jag skrev därmed meddelande på ordern som man skulle göra via deras hemsida... Inget svar på 2 dagar...
    Jag mailade dom och sa att jag ville säga upp min beställning... inget svar på 2 dagar...
    Jag ringde dom och satt i telefonkö, du är samtal nr3.. i 1 timma.. Ringde dom senare, samma sak...

    Kan bara säga - de vill tydligen inte ha kunder för deras kundsupport och hantering av produkter är usel. Nej tacka vet jag komplett eller dustinhome. De kan man lita på...
    1 år sedan
  • Hej och tack för din synpunkt,

    Vi verkligen ber om ursäkt för den hanteringen som du har upplevt som kund hos oss.
    Systembyte, tyvärr, skapade för oss vissa teknikska problem som är lösta nu.
    Vi ska svara på alla frågor under närmaste tider angående leveranser.

    Hälsningar,
    Kundtjänst

  • Usel
    Jag beställde mina varor den 3:e juni. Nu är det den 3:e juli och varorna har inte kommit. De var inte restade enligt systemet utan problemet är att de skickat varorna till fel adress. Jag har suttit i telefonkö 4 ggr á 45 min för att tala med dem och alla tre gånger svarade de "Detta löser vi på en gång, du bör få varorna imorgon, jag hör av mig under dagen". Men ingenting har hänt och ingen hör av sig. Kollar jag spårningslänken på min order står det fortfarande fel adress. Oerhört dåligt hanterat. Jag vill ha mina varor men tveksamt att jag beställer från Clickok igen efter detta. Skulle vilja minusbetyg men det går ju inte..
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Köpupplevelsen var sådär.
    Första missen var att skicka sent.
    Beställningen gjordes 2013-06-15, Skickades 2013-06-27,

    Andra missen var förfallodatumet.
    Hämtades av mig 2013-06-30, Varan öppnades 2013-07-01. Förfallodatum på klarnas faktura 2013-06-30, trots att det står 14 dagar på hemsidan.

    Tredje missen var kostnaden för fakturan
    39 kr fick jag betala trots att det verkar kosta 29 kr. Världen går ju inte under men ändå dåligt.

    Fjärde missen var fri leverans vid nästa beställning
    Problemet var att den rabatten går ut 2013-05-31.

    Visserligen fyra småsaker men likväl störande. Ett bra svar från kundtjänst kan lyfta betyget.
    1 år sedan
  • Usel
    OERHÖRT glad att jag inte betalade direkt utan valde Klarna-faktura. Har varken sett röken av produkt eller faktura och det var nu tre veckor sen jag la min beställning.

    Jag får heller ingen återkoppling på mina kommentarer kring ordern och maila till dem kan man tydligen inte länger utan de hänvisar till just.. kommentarer på ordern.

    Det är så dåligt så klockorna stannar.
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    De har bra priser och de levererade det de skulle. Dock så hade det inte varan i sitt EGET lager utan räknade med tillverkarens lager som att de satt på varan själva, vilket jag inte tycker är OK eftersom det innebär längre leveranstid än om de själva skickat den direkt.

    Sedan informationen om statusen på sin order var den samma under 2v i mitt fall. Kunde ha varit mycket tydligare...

    I efterhand hade jag hellre betalat 100:- mer för att få varan ifrån någon större distributör där man fått mer information och de verkligen haft den på lager.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Två veckors leveranstid till deras butik trots att varan fanns i lager med 2-3 dagars leverans.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Svarade inte på mina frågor på e-post. Tog 4 veckor innan jag fick leveransen trots att alla varor "fanns i lager".
  • Usel
    Väntade 3 veckor på mina minnen som skulle finnas i lager. Svarar inte på kontaktförsök.
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en licens som skulle finnas i lager för en månad sedan. Har fortfarande inte fått den. Har skickat 3 mail men inte fått något svar. Har suttit i telefonkö i 50min innan jag gav upp (förmodligen svarar de inte i telefon och anledningen till att kön minskar är att alla andra tröttnar och lägger på...)
    Har tidigare haft problem med dem i samband med reklamationer och felaktigt lagersaldo / lång leveranstid. Handla inte av dessa klåpare.
    1 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde 2013-05-27 ett minneskort som finns i lager. Har fortfarande (2013-06-13) inte fått något minneskort. Bedrövligt. Men man får väl skylla sig själv som inte läste omdömena mer noggrant.
    1 år sedan
  • Dålig
    Dag 1. Beställde 5 saker som var i lager. Fick bekräftelse (ej order) direkt. Order skulle följa.
    Kunde inte se ordern på deras websida. Mailade direkt och undrade.
    Dag 3. Ringde dem. Allt ok, men en artikel var restad. Trots att den fanns när jag beställde!
    Nåja, strunt i den. Skicka de andra NU, tack.
    Dag 4. Fick ingen orderbekräftelse trots påminnelse. Ringde igen. Nu skulle sakerna plockas. Framme imorgon!
    Fick ingen orderbekräftelse trots påminnelse
    Dag 5. Ringde igen. Va? Inga mail? Vi skickar kollinummer på sändningen!
    Fick inget mail med kollinummer.
    Fick däremot en faktura via mail. Den biten funkade minsann!
    Dock inga varor än...
    Dag 6. Hoppas varorna kommer...
    1 år sedan
  • Usel
    Tyvärr kan jag bara instämma med alla andra som handlat på Clickok -UNDVIK CLICKOK!
    Varför ska du undvika Clickok:
    Det tar mycket lånd tid för varor som "finns i lager" att bli levererade, jag vågar inte tänka på hur det fungerar med varor som är restnoterade.
    Deras kundservice är obefintlig. Jag ringde deras kundtjänst nummer när jag står i butiken Åsögatan 194, med 4 personer som sitter med varsin bildskärm, ingen svarar på telefon. Telefonsvararen säger att det är 5 personer före mig i kön (vilket tycks vara förprogrammerat).
    När man väl kommer fram, om man kommer fram, är viljan ha få återkommande kunder obefintlig och negativ.
    Jag fick mina varor då jag besökte deras butik, vilket jag rekommenderar om du råkat beställa här.
    1 år sedan
  • Usel
    Usel tar evigheter att få det man har beställt även om de har det i lager. Har väntat två veckor på en sak de hade i lager har ännu inte fått den
    Update: tog nästan 3 veckor för en vara "DE HADE I LAGER", NOT.
    Blir tyvärr inget mer köp härifrån som många säger betalar Gärna lite extra för bra support
    Mail svarar de inte på
    1 år sedan