750 000 produkter
Delbetala med Klarna
Fraktfritt från 499 kr

http://www.conrad.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 11 år sedan
(data från 2016-07-29)
Detaljerad information Conrad.se har fått betyget (6.56)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning
    inväntar leveransen för att se om det fungerar hela vägen
  • Perfekt
    Snabba leveranser och bra priser. Har beställt härifrån två gånger och är nöjd med båda köpen.
    12 dagar sedan
  • Usel
    Fick fel vara samt extremt slö "mail only" kundtjänst
    Första o sista beställningen. UNDVIK!
    12 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Mycket bra produkt, fick hela komplett med alla tillbehör för montering, fast det inte var specificerat vid beskrivning av produkten
  • Utmärkt
    Handlat 2 ggr hittills, inga problem. Leveranstiden är ju inte den bästa men inte den sämsta heller. Stort sortiment med konkurrenskraftiga priser på det mesta.
    14 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt att beställa + bra information om både varor och villkor, snabb leverans av hög kvalitet. Rekommenderas!
  • Dålig
    Riktigt dåligt att inte erbjuda telefonkontakt! Man kan få vänta upp till 48 timmar på svar? Värdelöst! Blir till att handla på annat ställe.
    17 dagar sedan
  • Hej SnowJim,

    Tack för dina synpunkter!
    Beklagar att du tycker 48h är mycket, men betänk att det är maxtiden; oftast svarar vår kundservice samma dag som ärendet kommer in.

    Du är alltid varmt välkommen tillbaka till Conrad igen i framtiden, om så önskas!

    Mvh
    Conrad.se

  • Utmärkt
    Mycket nöjd med både leveranstid, pris och framförallt kundtjänstens bemötande av mig och mitt problem. En vara var trasig vid leverans (alltså inte Conrads fel). Skickade bild på varan och fick svaret att jag behöver inte returnera produkten utan bara slänga den så skickar de en ny åt mig.

    Fantastiskt bemötande då de inte gör det krångligt för mig att reklamera varan (tvinga mig skicka tillbaka den trots obrukligt skick).

    Supernöjd!
    20 dagar sedan
  • Hej Draztic,

    Tack för ditt fina omdöme, och det glädjer oss att höra att du blev så nöjd med hanteringen av ditt ärende!
    Du är alltid varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen i framtiden.

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Första beställningen blev den sista. Bara krabb med denna beställning. Svårt att få kontakt med kundtjänst som bara finns på mail, leveranstiden man får både på hemsidan och i orderberkräftelsen stämmer inte. Nej, 2016 har vi kommit längre än detta. Tyvärr då det ändå är en välsorterad butik..
    23 dagar sedan
  • Hej Multicopy,

    Tack för ditt omdöme.
    Beklagar att du inte blev nöjd med din köpupplevelse. Vår kundservice får du enkelt kontakt med via Conrad.se eller per email till kundservice@conrad.se. Vad gäller leveranstiderna så kan de i bland ändras pga. restnoteringar och slutförsäljningar, vi beklagar detta.

    Du är alltid varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen framöver.

    Mvh
    Conrad.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Framför allt snabb hantering och frakt till dörren. Woah!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och det glädjer oss att du blev nöjd med din köpupplevelse :)
    Varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen i framtiden.

    Mvh
    Conrad.se

  • Mycket bra
    Läser många negativa kommentarer nedan, själv har jag beställt ett ljudkort och kortet ankom snabbare än utlovat (via UPS). Mina negativa erfarenheter är förknippade med returnering samt inlämning på service (oavsett företag) och därför reserverar jag med plats i framtiden OM det skulle ske med Conrad.se
    29 dagar sedan
  • Hej BaconBits,

    Tack för ditt fina omdöme!
    Jag hoppas du slipper returnera din produkt i framtiden, men så skulle vara fallet så kommer vår kundservice kunna hjälpa dig vidare med en förbetald fraktsedel. Önskar dig mycket nöje med dina nya produkter!

    Tack för att du handlar på Conrad!

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Beställde ett grafikkort som enl. deras sida var i lager. Fick efter en vecka ett email att produkten är restnoterad. Jaha så den var inte i lager trots allt? Skrev ett argt email, fick endast besked om att produkten är avbeställd. Ingen ursäkt alls. Uselt.
    1 mån sedan
  • Hej Reppaz,

    Tack för ditt omdöme!
    Givetvis bör kundservice ursäkta detta, så om detta ej skedde när du hade kontakt med dem så ber jag om ursäkt för restnoteringen här istället.

    Dessvärre sker restnoteringar ibland dock. Våra leverantörer kan få leveransproblem eller så kan produkten säljas slut snabbare än förväntat, och då kan vi ej skicka ut produkter förrän vårt lager fyllts på igen.

    Mvh
    Conrad.se

  • Mycket bra
    Beställning fungerade bra och paketet skickades direkt väl förpackat. Att betala till Klarna med mobilt Bank-ID är perfekt.

    Det som drar ned betyget är att när UPS skall leverera paketet går det inte att ändra leveransdag trots att man meddelar dem att man inte är hemma, utan att de ändå kör ut paketet och tar paketet tillbaka som en retur med försening av paketet som följd.

    För företag är UPS säkerligen bra, men för privatpersoner är det inte lika smidigt då de inte som övriga transportörer har ett utlämningsställe som ger större flexibilitet och att man slipper sitta och passa en leverans mellan
    1 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Hemsidan Var så långsam att det blev en tråkig upplevelse att handla från conrad.se. Ville kolla in bruksanvisningar men den server låg nere. Gick ej att ladda in bruksanvisningarna. Gjorde så i flera dagar.
  • Utmärkt
    Super bra! Smidig och snabb beställning samt betalning med Klarna! Jag valde Postleverans då jag har något emot UPS. Det stod att leveransen skulle ta 6 vardagar men det tog endast 3 dagar, super. Jag beställde en liten sak på ca 15x10x3cm men ändå fick jag världens största packet med mått på 65x40x10cm. Det var lite halv svårt att ta hem men det var allt som jag skulle anmärka! I övrigt super bra och smidigt.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    hoppas leveransen är lika bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    I stort perfekt.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    det gick snabbt o rappt....
  • Perfekt
    Beställning
    snabbt och enkelt
  • Usel
    Jag valde Postleverans, men Conrad bokade om till UPS utan att meddela mig. Jag var hemma när UPS skickade ett sms (5 vardagar efter beställning) och påstod att de just hade försökt leverera till mig. Ringer upp UPS och får till svar att chauffören har försökt leverera men att ingen var hemma, kan tilläggas att den påstådda leveransen skedde vid ett tillfälle då jag satt vid köksbordet med full uppsikt över parkeringen. Blir tillsagd att antingen får jag boka en ny utkörning (där de inte kan säga någon tid, utan "vi levererar paketet någon gång mellan 7-19), eller åka tvärs över stan till deras utlämningsställe inom 5 arbetsdagar. Har inte tid att sitta hemma och vänta en hel arbetsdag, så jag hämtade paketet hos dem. Efter att ha åkt ut till ett industriområde 20 minuter med bil från centrum (Göteborg) kommer jag till UPS lager med en minimal liten "kiosk" för utlämning av paket. Där inne står 15 pers och väntar på sin tur, och det finns inget kösystem! Inga nummerlappar, ingen ordnad kö och diskussioner uppstår varje gång vem som var före vem. Inget otrevligt, men bara väldigt ogenomtänkt. Efter 35 minuters väntan i den kvava lilla lokalen får jag mitt paket.

    Slutsats: Aldrig mer!
    1 mån sedan
  • Hej Maaaartin,

    Beklagar din upplevelse med UPS,!
    Vi ändrar vanligtvis inga beställningars valda fraktsätt, men ibland behövs det pga. t.ex. mått på paketet som skall fraktas, eller vikten. Vi beklagar att det innebar mer arbete för dig i slutändan, men vanligtvis så fungerar UPS leveranser relativt smärtfritt.

    Vi hoppas du väljer att återkomma till Conrad.se igen i framtiden.

    Mvh
    Conrad.se

  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Paketeringen drar ner betyget.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som det SKA vara!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    hittills perfekt
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Allt helt ok
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Toppenföretag att göra affärer med.
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Köpet var OK, får se om prylarna funkar som de ska, och och om man
    behöver reklamera, hur ert bemötande är då.
  • Mycket bra
    Beställning
    Helt OK
  • Perfekt
    Beställning
    Bästa hantering vid reklamation. När produkten gick sönder skickade jag den tillbaka kostnadsfritt. Eftersom produkten inte fanns till försäljning fick jag pengarna tillbaka utan bekymmer.
    Fortsätter att handla på conrad.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att höra att du blev nöjd med vår hantering av ditt ärende. Roligt att du fortsätter handla hos oss - förhoppningsvis behöver du inte utnyttja garantin igen, men om det mot förmodan skulle behövas så är du alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice igen!

    Mvh
    Conrad.se

  • Dålig
    Verkar inte ha någon vidare koll på sitt ekonomisystem.
    Beställde 31/3 mot faktura 30 dagar. 12/4 får jag en påminnelse där man påstår att fakturan är förfallen med förfallodatum 31/3, alltså samma dag som jag gjorde beställningen. När jag påtalade detta i ett återvändande mail fick jag ett kaxigt mail tillbaka där man fortsatte hävda att fakturans förfallodatum var den 31/3, och de frågade mig om jag ville ha en kopia på fakturan. Drog själv ut en kopia ur vårt fakturasystem där det klart och tydligt står "fakturadatum: 31/3-16" och "faktura 30 dagar netto". Personen som svarade på mitt mail kan inte ha kollat på fakturan för då hade hen insett att de begått ett misstag.

    Vid sådana här lägen är det mycket lättare att bara lyfta på luren och reda ut saken direkt över telefon. Men Conrad har inget telefonnummer över huvud taget utan all kundservice sker via mail.

    Edit: Nu fick jag detta svar från Conrads kundservice

    "Hej ***,

    Ja, något har gått snett här. Jag har nu korrigerat förfallodatumet till den 29 april!

    Önskar dig en trevlig dag."

    Höjer därmed betyget med en pinne från Usel till Dålig
    3 mån sedan
  • Hej Svedsäter,

    Tack för ditt omdöme & vi beklagar att det blev fel förfallodatum på er faktura!
    Du är varmt välkommen att handla på www.conrad.se igen i framtiden, och jag är säker på att förfallodatumet kommer vara korrekt framöver!

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Beställde varor på rea, och allt gick igenom. Flera dagar senare fick jag bara ett mejl om att ordern var makulerad. Så man har ingen orderkoll överhuvudtaget, och väldigt otrevligt sätt att meddela detta på. Frakten är svindyrt och finns ingen anledning att handla här.
    3 mån sedan
  • Hej Mida90,

    Tack för ditt omdöme & vi beklagar makuleringen av din beställning!
    Ibland tar produkterna slut på lager och vi gör alltid vårt bästa att försöka få in fler från leverantören, men det händer att de tar slut helt och hållet och då tvingas vi annullera beställningar. Beklagar detta!

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Beställde lagerförda varor. Skulle ta 9-10 dagar för leverans. Väntade tålmodigt. Inget hände. Kontakatde kundtjänst och fick veta att det inte kunde få tag i några produkter. Skrev ingenting om återbetalning. Fick ingen notis att de inte skulle levereras innan jag själv tog kontakt. Värdelös butik, även om de är billiga.
    3 mån sedan
  • Hej SubUria,

    Tack för ditt omdöme - och vi beklagar att du inte blivit bättre informerad om slutförsäljningen.
    Givetvis skall du får information gällande återbetalning, vanligtvis sköts det automatiskt när en beställning annullerats och det bör bara ta några arbetsdagar så har du pengarna på ditt konto igen.

    Du är varmt välkommen tillbaka till Conrad.se i framtiden igen!

    Mvh
    Conrad.se

  • Utmärkt
    Enkelt, smidigt, Snabb leverans- Super bra kundtjänst. Ingen problem när jag behövde skicka tillbaka en grej. Mycket nöjd :) Tack för detta
    4 mån sedan
  • Hej kbart2000,

    Tack för ditt omdöme!
    Glädjer oss här på kontoret att höra att du är så nöjd med din köpupplevelse & kontakt med vår kundservice!
    Tack själv för att du handlar på Conrad.se & varmt välkommen åter!

    Mvh
    Conrad.se

  • Acceptabel
    Beställning
    Returleveransen måste vara inom postens kilobegränsning, 20 kg, annars svårt få till returen
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra.
  • Hej,

    Tack för dina synpunkter!
    Vad roligt att du hade en trevlig köpupplevelse hos oss :) Varmt välkommen åter!

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Beställning
    Dyr frakt förtar hela upplevelsen
  • Hej,

    Tack för dina synpunkter!
    Vi har fraktfritt på samtliga beställningar över 999 SEK, och från 49 SEK på beställningar över 299 SEK (till 998 SEK). Det kan löna sig att leta runt och se om man hittar ytterligare en produkt man kan lägga till i kundkorgen för att få ned fraktpriset lite - eller rent av få fri frakt.

    Mvh
    Conrad.se

  • Utmärkt
    Beställning
    Ibland är det lite lång leveranstid
  • Hej,

    Tack för dina synpunkter!
    Vi arbetar ständigt med att förbättra våra system och leveranstider. Under prisinformationen på våra produktsajter finner du preliminär leveranstid på varje enskild produkt.

    Mvh
    Conrad.se

  • Perfekt
    Har för andra gången beställt
    Första gången beställde jag en antenn till min tellstick som levererades inom utsatt tid

    andra gången beställde jag 2 termometrar som levererades 2 dagar innan utsagd leveranstid

    Min upplevelse är bara positiv och allt gick smidigt ifrån att hitta produkten till att jag hade den i handen.!
    4 mån sedan
  • Bra
    En ganska märklig butik att beställa saker från. En av mina ordrar på 12 prylar skickades i fyra olika paket = fyra besök hos posten. Det är visserligen bra att dom skickar varorna efter hand som dom finns på lager men det blir mycket körande till posten.
    Leveranstiden har stämt ganska väl med vad som utlovats.

    En annan konstig sak är att om man beställt något som tagit slut så meddelar dom inte att varan tagit slut. Dom tar visserligen inte betalt för varan men om man går och väntar på något som inte kommer att skickas hade det varit bra med information om det.
    Den information skulle kunna läggas under beställningshistoriken.

    Historiken saknar för övrigt länkar till varans sida så om man vill kolla en gammal beställning måste man söka på artikelnummeret för att hitta varans sida. Har varan tagits bort ur sortimentet hittar man inte varan alls vilket bara är förvirrande.
    Beställningshistoriken bör förbättras med direkt-länkar till varorna och även information om vad som skickats och vad den slutgiltliga betalnings-summan blev.
    4 mån sedan
  • Hej Zark,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi har ett automatiserat system som bedömer hur många pakets om skall användas - jag har inte information om just ditt specifika köp, men det kan vara så att det handlat om olika produkter som inte kunde skickas tillsammans för att det förelåg risk att någon produkt skulle kunna ta skada då. Alternativt har produkterna varit för stora för att samfraktas - eller så har vi fått in dem på lager på olika datum.

    Vi hoppas du är nöjd med ditt köp & du är alltid varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen framöver :)

    Mvh
    Conrad.se

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    enda minuset var förpackningen som var för alldeles för stor jämfört med innehållet eller att läggas i brevinkastet, det hade räckt med ett l litet vadderat kuvert.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hittar lätt, i andra butiker svåråtkomliga varor,hos conrad.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt, smidigt och göra en bestälning med många alternativ på betalning, lätt och navigera på deras sidor. Väl strukturerat och genomtänkt sida med otroligt mycket varoor. :D
    Snabb leverans smidigt proffsigt! Mycket nöjd :)
  • Hej du!

    Tack för ditt omdöme! :)
    Vad roligt att du glädjer dig till vårt stora utbud och att du tycker om vår sajt - alltid kul att höra!

    Varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen i framtiden.

    Mvh
    Conrad.se

  • Dålig
    Jag beställde, och betalade, en produkt 2015-08-13. Conrad.se meddelade att de inte kunde leverera varan då de inte fått den av leverantören. De tog bort annonsen men återkom aldrig självmant. Varje gång jag kontaktade dem under hösten gav de ny leveransdag, missade den och hörde inte av sig om en ny leveransdag. Det var tydligen mitt jobb...

    I november gav jag upp och annullerade ordern, vilket Conrad.se bekräftade. Tre veckor senare hade jag fortfarande inte fått tillbaka mina pengar (ca 3000 kr). Jag skickade då ett mejl till dem som aldrig blev besvarat. Nu i februari har jag skickat ännu ett påstötningsmejl. Om de inte svarar nu heller jag en kortreklamation till min bank i stället. Verkar enklare så.

    Under hela eländet sänktes priset på varan men då jag redan hade betalt var jag tvungen att kontakta dem för att säkerställa att jag skulle få varan för det lägre priset.

    Jag kunde satt lägre betyg men det sparar jag till ett företag som beter sig riktigt illa; Conrad.se bara struntade i mig.

    Oscar

    Uppdatering 2016-02-19
    Jag har fortfarande inte fått svar från Conrad.se. Nu sänker jag betyget från 3 till 2. På måndag skickar jag in kortreklamationen. Jag får mina pengar, Conrad.se kommer få betala extra avgift till sin inlösande bank och får även en "prick i protokollet". Helt klart är det en risk att ha med Conrad.se att göra.
    5 mån sedan
  • Hej Husmark,

    Tack för dina synpunkter & jag vill börja med att beklaga det inträffade!

    Vår kundservice skall besvara alla ärenden inom 48h, så om du inte fått svar på ditt ärende så måste något blivit fel.
    Vänligen hör av dig till kundservice@conrad.se så hjälper vår kundservice dig vidare.

    Och om du behövt vänta så pass länge på en återbetalning så bara hänvisa till det här samtalet när du pratar med kundservice så får du en rabattkod av oss på 250 SEK som kompensation för det inträffade.

    Vi beklagar åter igen det inträffade!

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Riktigt dålig service! Leveransen uppskjuten gång på gång utan information där man skyllde på sin leverantör. När jag föreslog att de skulle lösa problemet genom att ta hem varorna från annan leverantör så blev det tyst. Enda gången de var snabba på att agera det var när jag tröttnade och bad om att få annullera ordern. Kanske var enda sättet de kunde komma helskinnade ur situationen då de förmodligen aldrig skulle kunna leverera? RIKTIGT DÅLIGT från start till slut :(
    5 mån sedan
  • Hej River72,

    Tack för ditt omdöme & jag beklagar att du inte haft en smidig köpupplevelse!
    Om vår leverantör har leveranssvårigheter så påverkar det dessvärre din slutleverans, vilket vi givetvis beklagar.

    Jag hoppas du ger oss ett nytt försök i framtiden då jag är säker på att det kommer fungera bättre nästa gång!

    Mvh
    Conrad.se

  • Bra
    Första köp recension:

    * Lite förvirrande med många produkter av samma namn och sort på hemsidan.
    * Kunde nämnt någon stans på produktsidan att den skulle skickas från Tyskland, men för övrigt bra snabb leverans med DHL (förutom att DHL är helt värdelöst sätt att leverera till privatpersoner då man måste vara hemma, men det är inte det som det här betyget baseras på) på cirka 4 arbetsdagar med tanke på att paketet inte var från en lagerlokal i Sverige.
    * Min produkt var i storleksordningen knuten handflata men packeteringens storlek låg på en halv låda öl (glasflaskor) fylld med skumplast till restrerande yta - väldigt ineffektivt.

    Summering: Nöjd med mitt köp så länge produkten är billigast här, samt att jag inte behöver ha hem paketet inom de närmsta dagarna.
    5 mån sedan
  • Hej Ejdl,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt köp och du är varmt välkommen att handla från oss igen :)

    PS: Vi använder oss av Posten och UPS, men i dagsläget inte av DHL. Och det stämmer att vårt lager inte ligger i Sverige, utan i södra Tyskland - så det tar ca 1 dag extra för transport.

    Mvh
    Conrad.se

  • Usel
    Horribel butik. Beställde hos dem eftersom de hade mina varor i lager med 3-5 dagars leveranstid. När jag inte hört ett ljud ifrån dem på 5 dagar mailar jag dem och frågar var sakerna blir av. Efter två dagar får jag svar att de varit slut på lagret men att de ska skickas nu på direkten. Man har alltså inte ens bemödat sig att meddela detta. Jag vill då avboka min order och beställa på i en bättre butik. Får då beskedet att det inte går eftersom varorna skickats. Först ytterligare två dagar senare får jag ett automatmeddelande om att varorna lämnat deras lager. Varorna dök till slut upp, med tre gånger så lång leveranstid än vad som var utlovat. Kundtjänsten är bland det värsta jag varit med om, långsamma svarstider och det enda man får tillbaka är innehållslösa floskler.
    5 mån sedan
  • Hej Marinese,

    Tack för ditt mail & jag beklagar att du inte blivit informerad om att beställningen ej gått iväg.
    Vi arbetar kontinuerligt på att förbättra våra system och rutiner - och vår kundservice låter meddela att de beklagar att du upplever svaren du fått som floskler, det är absolut inte deras mening.

    Du är varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen i framtiden!

    Mvh
    Conrad.se

  • Mycket bra
    Såg att Conrad inte fått så bra omdöme, men min erfarenhet med de har varit grymt bra! Använde en dammsugare under ett år med ett fel som jag kunde stå ut med, tills den faktiskt lade av. Frågade support och fick svar snabbt, skickade tillbaka produkten och fick pengarna tillbaka då produkten inte längre såldes, även fraktkostnaden betalades tillbaka.
    5 mån sedan
  • Hej qnbt,

    Tack för ditt omdöme!
    Glädjer oss att höra att du är nöjd med din köpupplevelse på Conrad.se och tacksamma att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme här om det.

    Varmt välkommen tillbaka till Conrad.se igen i framtiden!

    Mvh
    Conrad.se

  • Perfekt
    Köpte en Netgear Aircard 790S, leverans och klarna check out var inga problem. Är mycket nöjd med allt.
    6 mån sedan
  • Hej joakimkarlsson,

    Tack för ditt omdöme.
    Det glädjer oss att du är nöjd med din köpupplevelse! :)

    Varmt välkommen tillbaka till Conrad.se i framtiden igen.

    Mvh
    Conrad.se

  • Utmärkt
    Köpte ett "Leatherman-rebar multiverktyg från conrad.se (lite struligt att få igenom beställningen dock) Förutom detta så är jag klart nöjd med köpupplevelsen, Varan var bra emballerad och i perfekt skick, leveranstiden tog ca 4 dygn. Priset på varan var klart bäst enl prisjakt). STORT TACK..
    6 mån sedan
  • Hej matz-64,

    Tack för ditt omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med ditt köp. Vad gäller strulet du upplevde så utvärderar & förbättrar vi kontinuerligt våra processer och förhoppningsvis kommer du inte har några besvär med att få igenom beställningar i framtiden :)

    Mvh
    Conrad.se

  • Knappt godkänd
    Obefintlig kommunikation..Tog nästan en månad att få prylarna. en del skulle kommer efter fyra dagar och en del efter två veckor. Nu kom dessutom ett mail från skräpklarna om delåterbetalning då conrad inte kunde leverera en tredjedel av ordern. det kunde ni väl klämt ur er för flera veckor sedan!
    Jag har tidigare mailat och inte fått svar.
    De saknar det som kallas kommunikation, vare sig proaktiv sådan om sen leverans och ej heller ger de respons på epost som jag skickat.
    Priserna är generellt inget att hurra för heller. Visserligen väldigt stort utbud men jag har svårt att rekommendera detta företag, väldigt svårt.
    Att de dessutom använder skojjarklarna gör mig än mer negativt inställd.
    tack för den här tiden...jag väljer andra tyska leverantörer i fortsättningen.
    6 mån sedan
  • Hej Kalmar FF,

    Beklagar att du haft en tråkig köpupplevelse!
    Du kan alltid kontakta vår kundservice som återkopplar till dig inom 48 timmar om du har frågor gällande en framtida beställning. Vad gäller restnoteringar så arbetar vi på att förbättra vår information gällande detta så man som kund snabbare får information gällande sin beställning - beklagar att du upplever att du fått lite information i ärendet.

    Du är varmt välkommen att prova Conrad.se igen i framtiden!

    Mvh
    Conrad.se