Vi köper dina produkter
Köp, byt och sälj allt
Solna-butik. Öppet alla dagar.
Hemsida:

http://www.gameshop.se

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 16 år sedan
(data från 2014-04-16)
Detaljerad information GameShop har fått betyget (8.07)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Utmärkt
    Imponerande snabb leverans, beställde strax efter 10 på förmiddagen och fick paketet i brevlådan dagen därpå. Bra pris (begagnad produkt) och förpackning.
    19 timmar sedan
  • Ganska bra
    Mer info om produkterna önskas. Det står inte om de är kompletta i box eller enbart kassetter/skiva. Om de är PAL-B, PAL-A eller NTSC.
    De sätter också på klistermärken på kassetterna.

    De har dock helt okej priser :)
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Helt fantastiska. Har handlat ifrån GameShop ett bra antal gånger. Inte minst sagt när mitt Tekken 4 till ps2 inte var brukbart får jag hem ett nytt exemplar utan kostnad. Inte nog med det så fick jag härromdagen också en som dem så fint skrivit på oderlappen i packetet " Gåva :) " vilket inte mindre än dvd av MI:3 låg. Jag vet ej varför jag fick denna gåva. Men jag är en tacksam, och mycket stor återkommande kund till GameShop. Priserna är också mer än dugliga. Det är ofta dom ligger som billigast här på prisjakt.
    5 mån sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Usel
    Dåligt.. skickar ut REG 1..När man skriver att man vill ha me svensk text..
    Var noga när du beställer, då de skickar ut hyrfilm begagnat..
    5 mån sedan
  • Hej!
    Jag ber om ursäkt för att du fick fel filmer, det har tyvärr blivit något fel i behandlingen av din order.
    Enligt tidigare samtal så har vi erbjudit dig nya exemplar av region 2 utan extra kostnad, utöver de 4 filmer som du har fått gratis i vår DVD-kampanj.

    Med bästa hälsning,
    GameShop.se

  • Mycket bra
    Denna gång (beställning nr 5) tog det tyvärr cirka 20 dagar för mig att få 3st spel jag beställt.

    Eftersom att jag har bra erfarenheter från 4 tidigare beställningar blir betyget ändå högt då jag tror att detta var ett undantag.
    11 mån sedan
  • Usel
    Köpte ett begagnat wii med beskrivning av ett wii med gamecube kompatibilitet. Fick ett svart wii utan detta som dessutom saknade kabeln som man kopplar från konsollen till tvn. Kunde inte använda den och fick inget svar från mejl som jag skickade. Tänker inte handla på det stället fler gånger!
    11 mån sedan
  • Hej Fredde2!

    Jag beklagar att du känner dig missnöjd med din beställda konsol. Om du inte har sett något svar från oss på mailen så ber jag dig att antingen leta i spamkorgen då vårt mail kan ha fastnat där eller ringa direkt tiill oss på 08-831480 för absolut snabbast hantering. Man kan nå oss på telefon alla dagar om året. :-)

    Med bästa hälsningar,
    GameShop

  • 2013-04-17 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    Bristande info om begagnade varor gör prisjämförelser omöjliga. När saker dessutom inte är vad de påstås vara blir det ännu värre. (Beställ ett spel, få en komboversion med annan/tveksam kompabilitet som normalt sett är billigare.)

    Nåja, leveransen gick fort, spelet var i bra skick och det funkar för mig, så får väl duga den här gången. Lär ju knappast bli nån mer gång dock.
    1 år sedan
  • Usel
    Dålig support! Otrevlig och okunnig personal!
    1 år sedan
  • Hej Imation,
    Vi ber om ursäkt för vad som än kan ha varit till missnöje för dig.

    Vi vill självklart att du ska vara så nöjd som möjligt när du handlar av oss och ber dig därför att skriva till oss via mail till support@gameshop.se med en förklaring till vad som har hänt. Vi ska försöka hjälpa dig så gott vi bara kan.

    Ha en fortsatt trevlig dag :-)

    Med bästa hälsningar,
    GameShop

  • Bra
    Bra butik, oftas bra pris. Snabba och smidiga leveranser med bra betalningsmöjligheter!
    1 år sedan
  • Dålig
    Hade inte koll på hur många förbokningar de fick in och kunde därför inte leverera. Hörde inte av sig om detta så man får ringa och tjata. Inga ursäkter när de inte kan leverera, bara en föreläsning om att man inte läst det finstilta.
    1 år sedan
  • Hej Alfons_helikopter!
    Vi beklagar att vi inte kunde leverera din bokade produkt.

    När det gälller förbokningar så tar vi endast in det antal som vi preliminärt har fått besked om från leverantören. Som vi beskrev för dig i telefon så hade vi inte fått alla våra beställda exemplar av produkten från leverantören och då din bokning kom in till oss relativt sent så fanns det andra kunder med tidigare bokningar som vi fick leverera till release.

    Ibland drabbas man tyvärr av leveransförseningar eller slutförsäljning hos leverantörer som är bortom vår kontroll. Mer information gällande det finns beskrivet vid köptillfället. En god tumregel är att förhandsboka produkter så fort som möjligt för störst chans till leverans vid release.

    Vi inväntar fortfarande besked från leverantören gällande om och när vi kan få våra resterande beställda exemplar av produkten men i vilket fall så är din bokning nu makulerad enligt eget önskemål.

    Som alltid så gör vi vårt yttersta för att göra våra kunder glada och nöjda men ibland så uppstår situationer som man inte har önskat sig. Vi beklagar än en gång att vi inte fick möjlighet att leverera din bokade produkt.

    Ha en trevlig dag.
    Med vänlig hälsning,
    GameShop

  • Perfekt
    Perfekt, smidig affär. Ett ställe du helt klart ska spana in ifall du letar efter gamla spel (eller andra saker för den delen)!
    Skickar för det mesta snabbt och priserna på dem produkter jag har köpt har varit toppen.
    Rekommenderar.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Köpte Axis & Allies och var inga konstigheter alls. Åkte dit och hämtade ut det i butik.

    Trevlig personal, billigt pris och hur enkelt som helst! Rekommenderas varmt ifrån mig!
    1 år sedan
  • Dålig
    Skulle handla, trots att jag var en smula avskräckt av alla negativa kommentarer på nätet. Genomförde beställning, men när jag skulle betala fick jag ett scriptfel. Det blev droppen. Där vågar jag inte handla. Jag väljer ngn annan, trots att de är dyrare. Gameshop känns inte seriösa.
    1 år sedan
  • Hej cyberwolf!

    Vi hade en del tekniska problem med kassan under morgonen men det är nu åtgärdat. Vi arbetar just nu med ett helt nytt system som lanseras senare denna månad för att undvika fler tekniska problem i framtiden.

    Vi ber om ursäkt för besväret och önskar dig välkommen tillbaka med ett nytt försök till att beställa det du eftersöker.

    Skulle du stöta på något problem igen så ber vi dig att kontakta oss på order@gameshop.se eller 08-83 14 80, vi ska då försöka lösa det så smidigt och effektivt som vi kan för dig.

    Med vänlig hälsning,
    GameShop.se

  • Usel
    Ändrar mitt betyg från 10 till 1!
    Beställde en terminator skull edition, fick inte varan pga av att tydligen hade dom inte fått tag på mig på några dagar. " 1 samtal missat" För dom ville veta om det gick bra med en engelsk version av dvd filmen! Då det stod på deras hemsida att man skulle fylla ifall man ville ha med svensk text. Annars så tolkar iaf jag att det går bra utan svensk text om man inte fyller i det! Men fast det, så såldes varan till någon annan efter ett fåtal dagar. Fast jag ringde dom idag och undrade.
    Välkommen till 2000 talet då man kan maila och fråga också!
    Innan ni skickar varan till någon annan! Nästan så man tror att någon anställd köpte den istället. Aldrig mer gameshop.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 1 år sedan )
  • Hej!

    Produkten som du beställde fanns inte i vårt butikslager, det var en beställningsvara som tas in från leverantör. Detta anges på produktsidan i form av leveranstid.

    När vi skulle ta in produkten från leverantören så kunde vi inte få bekräftat vilken utgåva av filmen som ingick i paketet, varför vi ville ta kontakt med dig för att fråga om vi kunde byta ut den eventuellt felaktiga utgåvan av filmen mot ett begagnat exemplar som vi hade i lager.

    Vi försökte ta kontakt med dig men fick inget resultat. Under tiden som vi inväntade kontakt från dig så sålde leverantören slut på denna produkt. Detta var mycket olyckligt men vi sålde alltså inte produkten till någon utav våra kunder eller någon anställd.

    Vi har nu lyckats hitta ett annat exemplar av produkten hos en annan leverantör. Som kompensation för detta missförstånd så erbjuder vi dig samma produkt till inköpspris samt fri frakt. Vänligen se det mail som vi skickade till dig 2012-04-19.

    Vi beklagar det inträffade och hoppas att du accepterar den kompensation vi erbjuder dig.

    Med vänlig hälsning,
    GameShop.se

  • Usel
    instämmer helt med ketchup
    2 år sedan
  • Hej!

    Vi beklagar om något har väckt missnöje hos dig. Vi vill gärna hjälpa alla våra kunder så gott vi kan för en glad och trygg shoppingupplevelse, detta gäller självklart även dig.

    Vi ber dig att skriva en kort beskrivning på det du är missnöjd med samt eventuellt ordernummer till order@gameshop.se. Vi ska se till att lösa vad som än kan ha gått fel för att du ska bli så nöjd som möjligt.

    Med vänlig hälsning,
    GameShop.se

  • Acceptabel
    La precis en beställning på skyrim, som enligt prisjakt ska kosta 100kr vilket är 330kr mindre än alla andra (inkl frakt) ... för bra för att vara sant? Det återstår att se :)

    Garderar mig med 5 stjärnor som kan antingen gå upp eller ner... när jag beställde stod det 10 dagars leverans efter min beställning står det "-" på leveransen... spännande...

    tillägg:

    det var för bra för att vara sant... tydligen en automatisk uppdatering pga fel uppgifter ifrån leverantören... dom skötte det väl ändå rätt snyggt... men sånt ska la inte behöva hända...?
    2 år sedan
  • Usel
    Beställde 2 spel några timmar efter jag fick mail om att de hade helgrea och fri frakt. Status på spelen var att de fanns på lager och att allt gick bra.
    Nu, när helgen är över och alla erbjudanden likaså, får jag ett mail om att båda de spelen var slut och att jag får lägga in en beställning på annat istället och att mina pengar är återförda på mitt konto, vilket de inte är. Även om pengarna skulle vara sena så är allt annat otroligt värdelöst skött.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Galet snabb leverans, mindre än 24 h. Riktigt nice med billiga HD-DVD i fiiint skick. Synd bara att de ska klistra på sina etiketter på skivorna :/
    2 år sedan
  • Usel
    Jag måste jag uppmana alla att tänka sig för innan de handlar på gameshop. För då det går fel så kan ni inte räkna med något bra bemötande.

    I mitt fall, så först levererade de en produkt som inte fungerade, sånt händer, no big deal. Så man skickar tillbaka den enligt deras anvisningar, tiden går, så jag skickar ett mail, det går typ en månad, inget svar, jag skickar ett nytt mail, får svaret att de inte har fått något ifrån mej. Notera att jag skrev min avsändaradress så den borde ha kommit tillbaka till mej om den inte kom fram.

    Hittills var det ganska så lugnt. Det som dock fick bägaren att rinna över för mej var då jag nu ringde in, var att man bemötes av en extremt otrevlig attityd (som inte går att göra rättvis i text).

    Jag började INTE med att beskylla dem för en massa saker, utan jag ville ha reda på om de hade någon ny info att ge mej, då de hade försökt nå mej dagarna innan.

    Det sedvanliga är ju att ett företag åtminstone visar lite förståelse och beklagar det hela, men det får man inte se ett spår av, utan man bemötes av en allmänt otrevlig attityd och så började de anklaga mej för en massa saker, som att jag skulle ha ljugit om att skicka in den och att jag först nu ringde in (trots att jag mailade för flera månader sedan, men det hade han givetvis ingen koll på).

    Sedan försökte han få in billiga poänger på helt orelevanta saker som att att min telefon krånglade just nu, jag citerar han, "ja det verkar som det är mycket som krånglar för dej..." Sedan avbröt han sig själv. Han säger inte detta med någon snäll omtanke, utan han säger det med den mest otrevliga tonen det går att göra, och med anspelning att allt givetvis är mitt fel.

    Etc etc, jag skulle kunna nämna mycket mer.

    Men nu börja jag undra varför de har en så otrevlig ton emot mej, varför de behandlar sina kunder såhär? Då bemöts jag av ytterligare beskyllningar, och då börjar även jag bli otrevlig emot han, och då spårar telefonsamtalet ur. Allt detta för 75 kr. Så behandlar de sina kunder.

    Aldrig mer Gameshop. Det utan tvekan sämsta bemötandet som kund jag har varit med om.

    Det handlar inte om vem som har rätt, det handlar om deras attityd.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställde ett spel som inte fanns på lager, tog ca en vecka så hade jag det hemma i brevlådan, superbra. :)
    2 år sedan
  • Usel
    Stort fett minus för detta oseriösa företag.
    Jag skulle beställa spelet Bezzerwizzer sista veckan i mars och frågade när de kunde tänkas få det i lager. Fick som svar då att det skulle komma någon gång i april.

    Eftersom jag inte hade lust att ligga ute med pengar och vänta i veckor, så valde jag betalning mot faktura. Efter några dagar får jag mitt livs första kreditupplysning via sms från Sweawebpay, knappast någon slump och inte svårt att räkna ut vilket anonymt företag som tog det... oseriöst!

    Dessutom får jag ingen bekräftelse på att min order makulerats, vilket jag fick se först när jag loggat in och kollat orderstatus. Oseriöst igen och riktigt DÅLIGT!

    Efter att ha läst de låga omdömena här på Prisjakt om det usla kundbemötandet så avråder jag alla att hålla sig borta från denna butik...
    2 år sedan
  • Hej!

    Din order makulerades eftersom din fakturabeställning inte gick igenom, detta framgår på det mail du fick efter att du gjorde din beställning.

    Våra fakturabetalningar hanteras av Svea Ekonomi som måste göra kreditupplysningar innan fakturor godkänns. Vi har med andra ord inte tillgång till någon mer information än de kontaktuppgifter som en kund anger i sin beställning på vår hemsida.

    Kreditupplysningar sker nästan varje gång man köper något på faktura. Besök gärna Datainspektionens hemsida för mer information gällande Kreditupplysningslagen. Direktlänk: http://www.datainspektionen.se/lagar-och-regler/kreditupplysningslagen/

    Vi hoppas att du fick klarhet i ärendet och önskar dig välkommen tillbaka.

    Med vänlig hälsning,
    GameShop.se

  • Perfekt
    Bra bra, priser, leverans, inga problem!!
    3 år sedan
  • Usel
    makulerade min order utan någon anledning eller ens meddelande
    3 år sedan
  • Hej!

    Vi hade tyvärr tekniska fel på just den produkt du ville beställa då både lagerstatus och pris var felaktiga. Vi skickade dig ett mail om att produkten var slutsåld, kanske har det fastnat i spamfiltret? Dina pengar återinfördes på ditt konto samma dag.

    Vi beklagar det inträffade och hoppas att du hittar något annat av intresse på vår sajt i framtiden.

    Med vänlig hälsning
    GameShop

  • Perfekt
    Beställde Battlefield 2 till PS3 och leveransen satt snyggt och prydligt i brevlådan 24 timmar senare.
    3 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde två äldre spel, dom kom snabbt och enkelt dagen därpå.
    3 år sedan
  • Ganska bra
    Jag gav tidigare butiken 2/10 pga Red Dead Redemption. Jag hade bokat spelet men hade inte fått det och jag blev förbannad för att spelet fanns i deras butik just nu men för ett dyrare pris och därför skulle inte jag få det för samma pris jag hade bokat det, det var lite dumt tycker jag. Mellanskillnaden låg på 130 kr och då vill jag hellre vänta.

    Har jag bokat ett spel för ett pris så ska jag inte behöva köpa samma spel för ett dyrare pris utan då ska det gå till mig.

    Varför jag ändrar mitt betyg?
    Därför att 20 min efter att jag gav dem 2/10 så ringde de mig, kanske en slump vad vet jag, och erbjöd mig att få köpa spelet för 699 kr (istället för förhandsbokningen på 539kr)och förklarade sig. Ett stort PLUS, men det räcker inte tycker jag för det kändes lite som utpressning ärligt talat.

    Men jag är inte helt missnöjd, de har skött sig bra och verkar vara en annars bra butik. Jag kommer troligen handla där igen.
    3 år sedan
  • Ganska bra
    Önskar att man kunde ha sett lagersaldo tydligare, och att jag kunnat betala direkt i förskott. Hade gärna fått grejerna på smsavisering. Nu kom grejerna rakt i brevlådan (ett medelstort headset).
    Bra pris.
    Svarar på mail hyfsat sent på eftermiddagen.
    Ångra köpet på en sak verkar ha gått relativt smärtfritt.
    3 år sedan
  • Mycket bra
    Lite svårt att få kontakt med först, men allt löste sig bra.
    4 år sedan
  • Usel
    Problematisk butik. Beställde två spel. Ett av dem var trasigt. Kontaktar kundtjänsten som menar att jag som kund ska betala för returfrakten, trots att de skickat mig en defekt produkt. Sämsta jag varit med om att jag som konsument ska bli straffad för att de skickar något oanvändbart. Aldrig mer Gameshops sida.
    4 år sedan
  • Perfekt
    En webshop med bra priser och ett bra utbud samt jätte snabba leveranser! Återvänder mycket gärna nästa gång det ska beställas spel och att de även då har spelet jag är intresserad av till ett atraktivt pris, bra jobbat Gameshop, keep up the good work!
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde ett spel för några dagar sedan som fanns i lager enligt hemsidan. Betalade med kreditkort och allt verkade bra. Dagen efter får jag ett mail om att produkten var slut och att pengarna kommer in på mitt konto igen samt at jag måste beställa spelet igen om jag vill ha det. Inget fel med det kanske vissa av er tänker men saken är den att när jag går in på hemsidan igen, samma dag som jag mottagit deras mail så kostar samma spel 489 istället för 299. Vid mailkontakt så undviker de dessutom att svara direkt på mina frågor utan ger istället vaga generella svar.
    4 år sedan
  • Usel
    Riktigt fula fiskar!! :(
    Bokade Rock Band 2 för 389 kr inkl. frakt, skulle levereras inom 1-2 dagar, fick mail om att den var slut i lager och att min order markulerats. Dagen effter fanns den i lager för 429 kr. Mycket fult och så uppenbart att de inte ville sälja för det lägre priset. Mycket besviken!! :(
    4 år sedan
  • Utmärkt
    Serviceinriktade. P.g.a. en miss i deras beställningssystem blev beställningen fel och de ringde om det.
    4 år sedan
  • Utmärkt
    Väldigt bra priser på väldigt mycket, snabb leverans, bra paketerat många betalningsmöjligheter. Enda negativa är väl kanske att det kostar 30 kronor för att få faktura, men det var ändå billigare än på många andra ställen. Rekomenderas!
    4 år sedan
  • Perfekt
    Jag har handlat hos Gameshop många gånger, och de har alltid varit snabba med leveranser och jag har alltid fått mina spel dagen efter. (Beställning före 16.00)

    Jag rekommenderar GameShop.se
    4 år sedan
  • Usel
    Ville köpa ArmA: Armed Assault, men de hade inte på lager.
    Jag valde alternativet "Bevaka".

    Då mejlar de tillbaka och säger att de gärna gör en specialbeställning men att detta skulle kosta 850kr + frakt...
    Detta för ett spel som kostar 250kr + frakt (inklusive expansion pack dessutom) på webhallen.com.

    Ren lurendräjeri, handlar aldrig ifrån GameShop igen.
    Rekomenderar istället spelbutiken.se (fraktfri) och webhallen.com
    5 år sedan
  • Usel
    Jag har en polare som blev utsatt precis på samma sätt som den här kunden beskriver under mej av gameshop solna chefen Muhammed. Han hota med att gå till tingsrätten för att min polare avbeställde ett spel :D. Sen hitta han på en massa lögner i telefon också, att min polare tex hotat med polisanmälan vilken han inte hade gjort.

    Iallafall killen säger att alla ordrar hos gameshop är bindande och man får inte avboka spelet fast det inte ens har släppts ;). Rätt sköna skojare som jobbar på Gameshop. Kunden är det sista dom bryr sig om när något krånglar.
    Undrar om det är Muhammed som drar ner Gameshop i skiten eller om det finns fler personer som honom på Gameshop? Han betedde sig som en barnunge i telefon, aldrig varit med om nån som skriker så mycket på sina kunder.
    Om jag var Gameshop skulle jag göra mej av med honom illa kvickt eller sätta honom på lagret.
    Undvik Gameshop som pesten!
    5 år sedan
  • Det fall kunden refererar till gäller en specialbeställning, vilka samtliga är bindande.
    Spelcialbeställningar sker ofta när en kund är ute efter en samlingsutgåva av en vara, eller en vara som slutat tillverkas.

    Vi på GameShop jobbar hårt för att få tag på samlarutgåvor till de kunder som efterfrågar dem.
    När vi får en specialbeställning av en kund, tar vi det på högsta allvar och vill därför att även kunden är seriös och inte bara vill slösa bort våran och deras tid samt resurser.
    Därför är specialbeställningar bindande och kunden måste hämta spelet inom den avtalade tiden.

    Kunden kan inte avboka en specialbeställning när vi väl har fått varan i lager och meddelat kunden att beställningen kan hämtas.

    Med vänlig hälsning,
    Gameshop

  • Usel
    VARNING FÖR GAMESHOP AB!!!!

    Jag och min fru har beställt 2st spel. Det var tänkt att en person kommer att få de som present på sitt födelsedag. Vi väntade och försändelsen aldrig kom fram. Vi var i kontakt med posten, post utlämningsställe/postombud men de kunde inte hjälpa. Allt detta tog flera veckor. Till sist Gameshop har sagt att de reklamerar försendälsen oc skickar nytt men jag skrev till de att jag vill inte att de skickar den igen eftersom det är försent redan,jag behöver inte den längre (personens födelsedag redan var) och efter sånt upplevelse jag är rädd att försändelsen kommer inte igen. De har skickat ändå. När vi har fått den efter 2 dagar har vi skickat spel tillbaka och efteråt allt detta började:

    Efter nyår får vi betalningspåminnelse. Jag ringde direkt till Gameshop och ville prata om det. En tjej som heter MALIN svarade och när jag har sagt mitt Ärende Nr. började hon bli väldigt otrevlig. Till sist har hon sagt att jag får prata med en annan person. En kille som heter MOHAMMAD har svarat. "Vad är för problem?" har han sagt. Efter jag har förklarat allt började han skrika på mig! Han skrek och började anklaga att jag har stulit försändelsen!!!! Sen skrek han att de har inte fått tillbaks den försändelsen som vi har skickat tillbaka och att han kommer att "sätta" in mig till Inkasso och Kronofogden. Han skrek: "Jag vill ha mina pengar!!!!!!" Jag har frågat om jag kan prata med hans chef och han har svarat: "Det är jag som är chef här!" och sen stängde han telefon. När jag ringde tillbaka MALIN har svarat och blev väldigt otrevlig igen. När MOHHAMMAD kom till telefon skrek han igen: "Om du ringer här igen jag ska anmäla dig för trakasserier!" och har stängt telefon. Min fru försökte ringa men han skrek samma igen. Vi försökte ringa mer men varje gång jag har sagt min ärende Nr. har de stängt telefon direkt efteråt.
    Jag och min fru var totalt chockade/mållösa! Har aldrig sett i livet blivit i sådan situation och upplevt sådan kund behandling.

    Vi har gjort reklamation hos posten. Pratat med konsumentverket, inkasso,konsument verket. Har skrivit e-mail till Gameshop att jag bestrider detta och att jag avstår från falska anklagelser.
    Om du inte vet MOHHAMAD så det finns ett lag mot falska anklagelser!!!!!
    Om det behövs vi ska gå hela "vägen upp" med detta. Om "GAMESHOP vill kommer de att få "bra" reklam. Vi tänker kontakta alla möjliga institutioner som sysslar med sådana fall. Vi får se hur det alla slutar.

    Kanske det är bra att handla från GAMESHOP när allt går som det ska men så fort någonting går sned bli bereda att bli behandlade på det sämsta sättet.Blil bereda att ni kommer bli behandlade även inte som en människa. Det är det värsta mitt upplevelse i sammanhang med en företag.

    VARNING FÖR GAMESHOP!!!!

    Ville bara berätta min story och varna människor på samma gång.

    Jag ber er ursäkt för min svenska.

    P.S.
    Idag den 6/3 2009 har jag fått inkasso krav och ringde till GAMESHOP innan jag har pratat med Konsumentverket och Kronofogden som har sagt att jag måste bestrida ärenden. När jag har sagt detta till MOHHAMAD han har sagt: "Jag skiter i detta. Ring inte här och terrorisera här"
    Jag är shockad har inga ord att säga om sånt beteende!!!!!!!
    Nu kommer GAMESHOP att få väldigt "bra reklam". Jg kommer inte att låta trampa på mig!!! Det kommer att gå hela vägen!!!!

    Jag kommer att starta kampanj mot Gameshop AB som kommer att hetta "VARNING FÖR GAMESHOP AB". Det är en webbsida på väg där alla som är missnöjda med detta företag kommer att kunna skriva sina upplevelser med detta företag. Vi kommer att publicera länk till webbsida på alla forums och sökmotorer som kelkoo och m.m. Jag kommer att göra detta så offentlig som möjligt. Tidningar osv.

    Nu kommer de att svara med väldigt "bra" förbered i förväg svar!!!!!
    Skäms på er!!!!!
    5 år sedan
  • Bra
    Snabb leverans samt billigast på just det spelet jag ville ha. Det som drar ner betyget är att spelet inte var plomberat (plastat) och heller ingen information på sidan om att spelet var en Platinum utgåva.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Bra butik med supersnabba leveranser!
    5 år sedan
  • Perfekt
    Har handlat där många gånger Snabb leverans, Bra kundservice. Inget fel på denna butik. Rekommendears varmt. ^^
    5 år sedan
  • Perfekt
    Har gjort ett antal köp och är jättenöjd!!
    5 år sedan
  • Acceptabel
    Kolla en extra gång på priset innan du beställer härifrån, särskilt om du är ute efter en Collector's Edition av något slag. De brukar ligga tusentals kronor över andra butiker, enligt egen utsago pga "specialbeställningar".
    5 år sedan
  • Hej Arth.

    När en produkt inte finns i lager vill vi fortfarande kunna erbjuda den till våra kunder. Vi letar upp produkter som många gånger kan vara väldigt svåra att få tag på. Detta innebär att priset vi köper in dem för kan vara förhållandevis högt och i sin tur gör att vi inte kan ge ett kostnadsförslag som motsvarar det pris som gällde när produkten var mer tillgänglig. När vi hittat en produkt, skickar vi ett kostnadsförslag till kunden som efterfrågat varan och ger honom eller henne 5 dagars betänketid. Accepterar kunden detta kostnadsförslag beställer vi hem varan speciellt för honom eller henne.

    Priset styrs alltså av tillgång och efterfrågan, och vårt utpris styrs av vårt inpris. Handlar det om en populär produkt som är väldigt svår att få tag på, är det alltså inte konstigt att priset blir ganska högt om man jämför med vad produkten kostade när det släpptes. När det gäller specialversioner som tillverkas i ett begränsat antal, är det vanligt att de endast går att få tag på genom att specialbeställa, då de ofta blir uppbokade innan släppdatum.

    Med vänlig hälsning,
    Gameshop

  • Utmärkt
    Inget att klaga på
    5 år sedan
  • Perfekt
    Beställt från GameShop två gånger, båda gångerna har det gått snabbt och smärtfritt, inget att klaga på.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Underbar butik, har handlat här flera gånger och har aldrig varit problem. De mailar så fort någonting är fel, och har alltid hållit vad de sagt via mail. Mycket bra butik!
    5 år sedan
  • Usel
    Fick ett begagnat och trasigt spel trots att jag beställde ett nytt. Kan inte bli så mycket sämre. Enda positiva var snabb frakt. Kommer inte handla där igen.
    5 år sedan
  • Hej Snooser,

    Vi vill självfallet inte ha missnöjda kunder! Det vore därför bra om du har
    möjlighet att kontakta oss så att vi kan gå igenom vad du beställt och vad
    som gått snett.

    Med vänlig hälsning,
    Gameshop

  • Perfekt
    helt ok
    5 år sedan
  • Perfekt
    Bra kundservice.Svarar både på mail och telefon.Otrolig snabbb leverans.Beställde på torsdagen kom på fredagen.Full pott från mig.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Väldigt snabb leverans! Beställde en PS3:a sent på onsdagen tillsammans med GTA IV. Beställningen kom till uthämtningsstället på fredagen, och spelet var inplastat, som vissa säger att deras inte varit. Finns inget negativt alls.
    5 år sedan