Sveriges spelbutik sedan 2001
Fri frakt på alla produkter
Prisgaranti & livesupport
Hemsida:

http://www.spelbutiken.se

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 13 år sedan
(data från 2014-04-16)
Detaljerad information Spelbutiken se har fått betyget (9.06)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Knappt godkänd
    Köpte en skivspelare från dem som var defekt, tog från den 18/2 - 16/4 att få en ny. Alldeles för lång tid.
    Att skivspelaren är kass var väl inte deras fel, men tiden det tog att få en ny är inte acceptabel.
    13 timmar sedan
  • Mycket bra
    Har aldrig haft problem, köper alla mina konsolspel härifrån.
    När det varit spel som släppts på release har jag alltid fått hem dem i tid.
    Även bra paketering direkt i brevlådan!
    1 dag sedan
  • Usel
    Kundservicen är under all kritik. Total avsaknad av servicekänsla och visar inga tecken på att vilja lösa problem på ett kundorienterat sätt. Lägg sedan till ett oprofessionellt och kort bemötande samt bristande förmåga att svara på frågor och återkoppla. Det är så illa att jag hade sagt upp hela avdelningen direkt (med saklig anledning) om jag hade haft ansvaret. Det är väl ändå vi kunder som betalar era löner så det är väl inte för mycket begärt att ni gör ert jobb - agerar som kundservice. Jag har haft tre ärenden och det är precis samma visa varje gång. Om ni läser kommentarerna här så ser ni att jag inte är ensam om detta. Helt oacceptabelt!
    8 dagar sedan
  • Knappt godkänd
    Fick felaktig kod när jag köpte Elder Scrolls Online. Står på deras hemsida att supporten via mail "alltid är öppen". Skickade mail strax efter kl 7 på kvällen, så det är inte direkt strax efter midnatt(m a o rimlig tid för en tjänst som "alltid ska vara öppen). De svarade inte på över ett dygn och kontaktade sedan dem direkt via chatt och fick ny kod, som fungerade.
    (forts..)

    Ger dem betyget "knappt godkänd" för att det fungerade till slut, men bisarrt nog så har min upplevelse av Oneplay varit bättre, vilket är märkligt för de har sämre rykte och jag valde bara dem tidigare för att de var billigare.

    Spelbutiken har bättre pris på ESO än vad de har så därför valde jag dem nu, så gissa om jag blir förvånad när ett sådant etablerat företag inte klarar något så enkelt som att ge rätt kod till en kund. Väldigt märkligt.
    13 dagar sedan
  • Perfekt
    Aldrig några problem.
    24 dagar sedan
  • Perfekt
    kan inte bli bättre!
    jag fick vänta på ett spel som hade tagit slut och varje vecka så fick jag ett mail som påminnde om att jag alltid kan avbryta beställningen och när jag inte gjorde det så fick jag ett presentkort på 100 kr för att jag hade väntat i 2 månader på att få spelet som jag hade betalat 200 för! =)
    köp här är det ända jag kan säga efter detta!
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Packeta kommet i tid och i bra kvalitet
    1 mån sedan
  • Usel
    Värdelös kundservice. Funkat OK när jag köpt grejer men när det blir problem, säg Hej då till lågt blodtryck.
    1 mån sedan
  • Usel
    Så jävla dåliga..

    Har beställt från denan sida i många år och har varit nöjd.
    Sen vid min Playstation 4 beställning redan förra sommaren garanterade dom mig att om jag beställde från dom så skulle jag få den, har kvar mailet.
    Men efter allt så fick inte jag någon maskin, har idag köpt den på annat håll, men jag sket i det.
    Sen Bokade jag Thief till PS4, och idag på Release dagen så kommer de Minecraft skiten till xbox360? Asså hur fan kan de bli så jävla fel?
    Nu tänker jag aldrig mer beställa från denna skit sida för att spara några få kronor.
    Otrevliga jävlar dessutom.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Otroligt snabb leverans

    Webbsidan bör dock fixas för att kunna hanteras på telefoner och dylikt , nu bryr jag mig inte om det men det var irriterande. Borde vara byggd enligt principen "mobile first"
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte ett spel till mycket bra pris som jag sedan fick en kod till och tog ned via Steam.
    Tjänade dubbelt så mycket som de kostade.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans, beställde 3 DS spel måndag förmiddag och de låg i min brevlåda samma onsdag.
    billigaste priserna på spelen jag behövde.
    inga problem med beställningen.

    inga klagomål alls.
    1 mån sedan
  • Usel
    Hade trassel med en beställning och blev väldigt dåligt bemött av supporten. Kommer aldrig mer handla av dem. /Pär L.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Billigt och snabb leverans precis som det ska vara.
    Just ja, gratis frakt åxå :-)
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Väldigt lätt att betala sin/sina varor. Däremot är deras leverans betydligt längre än andras
    2 mån sedan
  • Usel
    Priserna stämmer inte som de rapporterar till prisjakt. Det har varit så här upprepade gånger förut. Tycker prisjakt borde kasta ur dem ur sitt system.
    2 mån sedan
  • Usel
    På prisjakt står att playstation4 kostar 4190 hos spelbutiken.se

    Men när man klickar på länken och går in på deras hemsida är priset på 4800 kr

    Va fan håller dom på med
    2 mån sedan
  • Usel
    Spyr på spelbutiken asså. För något halvår sen så beställde jag "The walking dead Survival Instinct" från spelbutiken. Det stod att det skulle ta 2-4 dagar för spelet att komma. Väntade några veckor för beskedet på att spelet var skickat. När beskedet hade kommit så var jag lite smått sur men jag väntade. Efter fyra månader så kollade jag posten efter skolan. Där i ligger ett spel. Inte ens det jag beställde.. Jag fick det första tecknade The walking dead. Det där som man får välja vad karaktärerna ska säga. Jag hade redan alla säsonger på det nerladdat på mitt xbox. En besvikelse att efter fyra månaders väntan få skicka tillbaka fel spel. Kommer aldrig beställa något från spelbutiken igen. Varnar alla, beställ inget där ifrån.
    2 mån sedan
  • Utmärkt
    Allt som allt en bra upplevelse. Dock hade jag velat skicka till min jobbadress då beställningen var genom företaget men det gick inte.

    Annars hade det varit full pott!
    2 mån sedan
  • Usel
    Pinsamt dåligt företag som rensar dåliga komentarer på sin hemsida, har skött releasen på båda nya spelkonsollerna uruselt, dom är bara ute efter snabba cash och har inget samvete mot kunder i över huvudtaget, skojare helt enkelt... Varning !
    2 mån sedan
  • Usel
    "Tyvärr har en eller flera produkter på din Code via email order
    parkerats i avvaktan på manuell hantering.

    Vad ska jag göra för att beställningen skall bli godkänd ?
    Du behöver inte göra någonting. Vi kommer att kontakta dig om vi har
    frågor om din beställning. Annars godkänner vi bara din beställning inom
    några timmar " - BS, fick vänta en vecka på att få det godkännt även om jag varit i kontakt med deras support. Själva grejen med att få en digital kod är att det ska vara "instant".
    2 mån sedan
  • Usel
    Beställde ett spel för flera veckor sedan och inte fått något. Gjorde en direktbetalning vilket var mitt största misstag. Trodde man kunde beställa till annan adress när man inte betala med faktura. Men ej, fick aldrig något spel under lovet när jag var på annan adress än folkbokförd...

    Har varit i kontakt med support och de säger det kan ta tid att få det i retur och jag ska få mail när det kommit, men inte kommit något än. Vet inte mer vad jag kan göra än att försöka inse att hoppet är kört. 382kr i sjön!

    Beställde på Webhallen på liknande sätt, där gick det finemang och jättesnabbt. Kommer inte våga köpa på Spelbutiken mer även om de har prisgaranti och ingen frakt... finns andra ställen som har bättre support och bättre säkerhet med leveranser. Även om posten kanske slarvat...

    Blir uselt betyg eftersom det ska inte vara så svårt att skicka iväg ett paket till rätt adress, och om posten inte kan få det till rätt adress så ska de inte ta emot paketet!
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Jag tycker att Spelbutiken är bra generellt, dom har bra priser och levererar snabbt. Dock fick jag vid min senaste beställning ett uppenbart (!) begagnat spel trots att jag köpt ett spel som skulle vara nytt.

    Ska man sälja gamla begagnade spel får man banne mig även skriva det i produktinformationen. Känner mig lite lätt blåst.
    2 mån sedan
  • Usel
    Sämsta jävla skiten! Faktiskt!

    Jag har bokat en XBOX One sedan 24 juni. Det står i produktbeskrivningen att ett spel ska ingå om man har kvar sin bokning hos Spelbutken tills konsolen släpps.

    Nu är det så att Spelbutiken har fått in XBOX One konsoler som dom säljer ihop med COD: Ghosts dock vägrar de att skicka en till mig fast jag har haft min bokning sedan 24 Juni.

    I mina ögon så är detta ät väl förjänat Uselt betyg.

    Just det. Forza Motorsport 5 till XBOX One fick jag hem för ca 1 månad sedan... trotts att det inte ska gå att köpa i butik ännu.

    Dock att jag har fått förseningar av spel tidigare.
    3 mån sedan
  • Usel
    Har fortfarande inte fått min ps4 som jag bokade 18 juli. Som flera andra sagt så sa dem även till mig att jag garanterat skulle få på releasen eftersom jag bokat så tidigt.
    Jag är övertygad om att jag inte kommer få min ps4 förrän de kan köpa in ps4 för under de 3800 jag bokade för. Kommer inte handla här igen.
    De hoppas nog på att jag ska avboka så de kan sälja min gonsol till ett högre pris.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Förstår inte varför de fått ganska många negativa omdömen. Jag handlar nästan alltid mina spel från Spelbutiken nu för tiden eftersom de nästan har alltid är billigast. Leveranserna är inte jättesnabb i vissa lägen, men frakten är ju gratis så du bör inte ha några höga förväntningar, och förhandsbokar man ett spel så fick i alla fall jag mitt i brevlådan samma dags som det släpptes, mycket bra med tanke på gratis frakt tycker jag i alla fall.
    "Code via email" funkar väldigt bra. Jag har beställt 3 olika spel och fått koder till dem bara några minuter efter att jag gjort beställningarna till min mail, mycket bra!
    Kanonbutik med snygg hemsida!
    1 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Perfekt
    Köpte Battlefield 4 till PC, nedladdnings varianten. Tog endast tre minuter ifrån det att jag hade betalat tills koden kom på mailen. Sen så var det bara att skriva in den på Orgin och lyta nedladdningen tugga på!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte Xbox Live Gold 12 mån. Nerladdningsbar kod. Kommer även på posten
    Fick koden blixtsnabbt! Väldigt nöjd!
    3 mån sedan
  • Usel
    UPPDATERING FEM ÅR SENARE: Haha, kan inte låta bli att garva när jag läser nedanstående kommentarer från bOsseman och SigmatiC. För ordningens skull bör tilläggas att vi INTE är en och samma person som sitter och tvångsspammar, att vi INTE tillhör samma familj och att det INTE är jag som fått ett begagnat spel av SigmatiC! :D

    Nu till MIN uppdatering. :) Har inte köpt något från dessa fifflare sen jag lessnade ur för fem år sedan men fick ett spel i julklapp som var öppnat och nerlusat med fingeravtryck. Flinar lite åt systersonen och frågar om han inte kunde hålla sig och får ett förundrat ansikte tillbaks. Visar sig såklart att han beställt det från Spelskiten.se och nu sitter jag här på Prisjakt fem år senare och garvar åt vad som hänt sedan dess. Verkar som att lagret började eka tomt inför jul och man i vanlig ordning sträckte sig efter begagnatlådan. Det är så pinsamt att det finns bara inte. Jag fattar liksom inte hur man kan driva en rörelse på det här sättet men uppenbarligen finns ett klientel som struntar i vad som dimper ner i lådan så länge det går att spela och är billigt.

    Tydligen har man också börjat tillverka egna kommentarer på senare år som blandat med klantkommentarer från naivt folk som inte förstår att en lyckad leverans inte är skäl nog att sätta en tia utan att man bör ha haft kontakt med kundservice, beställt ett flertal gånger eller haft en ovanligt lyckad leverans för att kunna göra det. Tack vare Spelbutikens fusk och detta övergenerösa betygsättande har man dock lyckats samla på sig sanslösa 9 istället för det betydligt mer passande 1. Det är ju smått otroligt. Tänk hur många missnöjda kunder man skulle kunnat göra nöjda om man lade ner samma energi på lager och kundservice istället för betygfuskande? Önskar verkligen att man kunde sätta ett -10.

    Men aja. God Jul på er skitstövlar. Förhoppningsvis möts vi inte igen om fem år. Blir inget mer handlade från familjen iaf. :)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Prisgarantin kan du glömma. LiveChatten är konstant nere och försöker du nå dem på mail hänvisas du vidare dit. Försökte få kontakt med dem i en vecka innan jag delade upp orden och skickade efter det andra från Webhallen (lev. redan nästa dag). Mailet tog det nästan tio dagar för dom att besvara.

    Beställde det övriga på torsdagen och tvingades vänta exakt en vecka på leverans. Spelen skickas från Danmark och det finns inte en möjlighet för dem att klara utlovad leveranstid.

    I övrigt har jag haft flera incidenter med just Spelbutiken där spel som levererats varit uppenbart "bättre begagnade" m. repor, fungeravtryck och annat. Ett spel var så illa däran att det startade först efter upprepade rebootningar och PROJEKTET m. kundkontakten fick mig till slut att bara ge upp och acceptera mitt öde. Andra exempel är ett spel där piggarna som håller fast DVDn brutits av + en stor spricka i kartongen, samt ett annat som kom med feta fingervatryck på instruktionsbok och startade om i tid och otid (något jag senare fick veta av en polare som arbetat i spelbutik kunde vara ett symptom på refurbishing).

    +

    Billiga.

    -

    Lång leveranstid.

    Ingen garanti, support eller kundkontakt.

    Prisgarantin är en ren lögn.

    Spelen dyker ibland upp med ganska uppenbar åverkan och tecken på att vara "bättre begagnade".
    5 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Usel
    Av de få gånger jag handlat spel där så har jag fått hem begagnade ex trots att jag beställt nya (vilket man kan välja som alternativ också)
    Julafton var droppen som fick bägaren att rinna över med begagnathandeln då jag absolut inte skulle få för mig att ge bort använda ting till mina nära och kära.

    Efter mycket om och men med kundtjänst så fick jag hem inplastade spel så som jag ville ha det från början.

    De må vara billigast, men i slutändan är det ändå värt att betala 10-50:- mer från andra ställen så slipper man deras begagnade varor iaf.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Alltid vid tidigare gånger har dom fått en 9-10 men pga a den ekande frånvaron av postförskott samt den nya designen/layouten på sidan samt kassan så blir det tyvärr en poäng mindre.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Superbra!
    Beställde Arkham Origins på fredag, landade i brevlådan på måndag.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte ett SW-ToR 60 Day Game Time Card och det levererades direkt när betalning var slutförd. Kan ju inte bli mycket bättre, plus också för att Spelbutiken har dessa till försäljning så man inte behöver betala EA's ockerpris om 249 Kr för samma produkt.
    3 mån sedan
  • Perfekt
    alla som skriver dåligt om spelbutiken tel om xbox one och ps4 bäställningar som inte kommer i tid det händer alla butiker spelbutiken är bäst ger spelet mesta dels inom en dag! för mig eller två
    3 mån sedan
  • Usel
    Kan inte mer än hålla med alla negativa recensioner.
    Det enda positiva med denna butiken är att dem är billiga.

    Har flertalet gånger beställt nya spel, som varit icke inplastade/förseglade, med repad skiva och tydligt använd instruktionsbok.

    Uppenbarligen begagnade spel!

    När man mailar dem och berättar om detta, så kommer dem med billigt svar "Vi skickar aldrig ut begagnade spel" etc.

    SKITSNACK!
    Lita inte på denna butiken för fem öre! Betala hellre lite mer någon annanstans där du vet att du får kvalitet!

    Man vill inte betala full-pris för ett nytt spel när dem skickar ut begagnade spel från deras Retro avdelning och låtsas att det är nya ex!

    UPPDATERING 4 ÅR SENARE:
    Herregud, dem kör fortfarande med samma stil. Vilket skämt företag. Dem listar spel som NYA och sen skickar dem hem begagnade/slitna exemplar till en för full-pris.
    Ser dem även har 2 rutor nu där man kan klicka i om man vill köpa spelet nytt eller begagnat, varav det "nya" kostar aningen mer än det begagnade. Jag klickade i rutan att jag vill ha ett nytt exemplar och ändå så visar det sig vara ett begagnat exemplar som kommer hem i brevlådan som jag nu fått betala fullt pris för som om de vore ett nytt.
    Inte är det bara ej inplastat, men även den Certificate of Authenticity tejpen som sitter på alla Xbox 360 spel var borta, vilket tydligt tyder på att det inte är ett nytt exemplar. Skivan är repig och omslaget är slitet etc.

    HANDLA EJ HÄR! SPELBUTIKEN ÄR RIKTIGA SKOJJARE!
    4 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Usel
    Sjönk i mina ögon när dom satte upp PS4`an till omoraliskt höga priser samt slarvat med leveranser.

    Lite små konstigt som någon skrev här under att det rasar in snabba bra omdömen från webbshoppen?
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    9/10 pga att min order parkerades för bedrägeri varning som dom hade fått och var tvungna att köra min order manuellt
    inga problem fick bara vänta 1 timma så hade jag koden
    bäst pris
    3 mån sedan
  • Usel
    Har varit bra vid andra beställningar men att sätta upp priset på PS4'an på det sättet och bränna sina kunder är hemskt. Usel pga moral
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Köpte ett spel via spelbutiken. Tryggt och smidigt köp,sen snabbt leverans. an rekommenderas.
    3 mån sedan
  • Usel
    Att Spelbutiken har ett lågt snittbetyg skulle givit mig en varning om vad som komma skulle men dum som man är ger man sig på att beställa ändå..

    Min Dualshock kontroller gick sönder efter 3 månaders normalanvändning. En spricka i plasten kring vänstra styrspaken. Fotar skadan och mailar kundtjänst. Får svar att jag ska skicka in den för så får jag den utbytt.

    Sagt och gjort, skickar in den och därefter följer lång väntan. Efter 1 månad mailar jag och kollar status, får då som svar att de är underbemannade under semestern men att det snart ska vara löst. En månad senare får jag en avi om att jag har en vara att hämta på posten.

    Bättre sent än aldrig tänker jag. Hämtar ut produkten och då visar det sig att det är samma trasiga kontroller som de skickat tillbaka. Vilket skämt.
    Pratade med deras kundtjänst och de påstår att jag själv förstört kontrollern, visst den gick sönder medan jag spelade fifa, men om kontrollern inte håller för sådant bruk vet jag inte vad den är tillverkad till för ändamål.

    Min ekonomi står inte och fallerar på 400 spänn så jag skiter egentligen i detta, bara principen som stör mig. Uppenbart ett oseriöst företag som inte bryr sig om sina kunder och ifall de hade tänkt pippa mig hade de kunnat göra det direkt istället för att dra ut på det i 2 månader

    //Peter
    Ordernr: 63279083
    Ärende id: #134487

    Notering: Intressant att se att majoriteten av användaromdömen är relativt låga, men att det då och då strömmar in "snabb betyg" lämnade i själva shoppen som ger idel 10'or. Luktar skumt..
    7 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Ganska bra
    Om man beställer turtle beach earforce xl1 så ser man en bild på den vita verisionen men man får den svarta och gröna verisionen. Men spelen och andra grejer kommer hem snabbt så det blir 6/10
    3 mån sedan
  • Usel
    Hutlösa priser på konsoler, skickar beställda konsoler fel och väljer att radera kommentarer som innehåller kritik på deras hemsida. Lite pinsamt får man ju säga.
    3 mån sedan
  • Usel
    Sämsta köpupplevelsen jag någonsin har varit med om. Besviken på alla sätt och vis. Till och med efter returen (som jag själv fick betala.)

    Vet inte riktigt hur man lyckas göra en kund så fruktansvärt missnöjd. Men spelbutiken gör det!
    3 mån sedan
  • Usel
    Skojare med dålig koll på sitt eget säljsystem. Säljer just nu PS4 till hutlösa priser jämfört med alla andra.

    PS4-release var under all kritik, de skickade inte till folk i rätt ordning, ingen information, svarade inte på kommentarer, chatt eller frågor per mail. Rekommenderas INTE.
    3 mån sedan
  • Usel
    Största skämtet jag varit med om på länge! Bokade en PS4 (i aug) och ett spel. Trots att jag vid flera tillfällen inför release är i kontakt kundservice för att få reda på om jag kommer att få PS4an vid releasedagen så vill man inte svara. "Man har en sådan policy".

    På releasedagen får jag ingen PS4. Däremot skyndar dom sig att skicka ut spelet som jag bokat men har 0 glädje av utan konsol. När jag åter pratar med kundservice varför dom skickar spel utan konsol. "Det är inget vi kan göra något åt, det är vårt system".... Men vem fan är det som styr deras system? Låter som att deras system har ett eget liv som spelbutiken själv inte har någon koll på...

    Nu har veckorna gått och jag kan fortfarande inte få ett preliminärt besked om konsolen kommer att komma i år eller inte.

    (Lite ärlig kommunikation och sluta upp med att skicka fakturor på saker som man inte har någon glädje av skulle inte skada en kundrelation...)

    Rekommenderar alla att välja en annan butik istället för spelbutiken!
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Bra priser! Snabb Leverans! Fri frakt! Aldrig krånglat för mig! Lovely!
    4 mån sedan
  • Usel
    Köper aldrig fn dom igen. Dom gav bort min order till någon som stått kortare i kö, höjer priset till dom personerna och sen låter dom mig vänta på min. "Det har blivit något fel", 250 kr värdecheck har jag fått i kompensation. Kommer aldrig ALDRIG NÅGONSIN att köpa ett skit från dessa idioter igen. Gör dig själv samma tjänst.

    Samtidigt som detta sker så säljer dom ps4 plus ett spel för 10.000 kr! Snacka om att suga ur pengarna från sina kunder. Har aldrig varit med om denna ocker. Passa på medans dom kan. Alla borde komma ihåg deras kundbemötande och därefter aldrig handla från dom igen. Stöd inte deras sätt att LURA konsumenter!

    Uppdaterar: idioterna skickade mig en ps4 UTAN KARTONG! Den kunde dom inte skicka med eftersom det stog på kartongen att ett spel skulle medfölja. Därför kom ingen karting med. Logiskt.

    Igen, aldrig mer spelbutiken.
    4 mån sedan
  • Usel
    Spelbutiken är ett gäng skojare. Ljuger i mail om att jag tyvärr inte var en av de som skulle få min till den 29e nov, då det senare visar sig att ingen fick sin konsol utan de lägger upp dem för 7999:- istället. Med förklaringen att dessa day one utgåvor var dyrare att köpa in. Kan ju vara bra o köra med öppna kort från första början istället för o komma med tomma löften o lögner. Det var ni som gjorde fel o därför ska vi konsumenter straffas?! Jag har tappat allt förtroende för er. Det är inte bara detta som skötts mycket fult o att de har 9e i snitt här är tragiskt. Bra priser o stort sortiment till trots. Skäms
    4 mån sedan
  • Usel
    Jag bokade för ett halvår sedan. Min PS4 kom inte fram idag. Jag är djupt besviken. Jag bad er upprepade gånger skicka i tid så att den skulle komma fram på releasedagen men det var uppenbart för mycket begärt.

    Patetiskt.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Det har varit enkelt, rätt fram och smidigt.
    Enda klagomålet som jag kan se är att om man vill ha 2 av samma vara så kunde jag inte hitta någonstans där man t.e.x kan fylla i att man vill ha 2 av samma e.t.c
    4 mån sedan