Sveriges spelbutik sedan 2001
Fri frakt på alla produkter
Prisgaranti & livesupport

http://www.spelbutiken.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 15 år sedan
(data från 2016-07-24)
Detaljerad information Spelbutiken se har fått betyget (6.52)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    Jag har handlat av Spelbutiken ett flertal gånger.
    Mycket bra priser, kombinerat med gratis frakt är en vinnande kombination!
    För det mesta dyker förbokade spel upp i tid (Ingen butik jag handlat från är perfekt på den punkten).
    Deras support är bra.
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 6 dagar sedan )
  • Ganska dålig
    Sämsta kundsupport
    13 dagar sedan
  • Perfekt
    Har handlat av spelbutiken ett par gånger och aldrig vart missnöjd, någon enstaka gång har min order tagit någon/några extra dagar på sig att anlända men oftast får jag min order inom någon dag,

    ett exempel är att jag beställde ett xbox one med spel mm nu i måndags(20 juni) på morgonen och nu den 21 juni(tisdag) står det att paket finns hos mitt service ställe dvs 1 dag för att få min vara och dem var klart billigast på det jag skulle ha. suporten har jag varit i kontakt med någon enstaka gång har har inte blivit illa bemött eller upplevt att dom har en dålig service till sina kunder.

    Allt jag köpt hos dom har funkat utan några problem och blir det problem får dom ta och lösa det.
    1 mån sedan
  • Dålig
    Beställde ett par hörlurar tjugofjärde mars, då de sades finnas i lager.
    Väntar några dagar innan jag kollar deras sida. Det står att de är slut i lager men att nya kommer in den fjärde april.
    Den fjärde april står det att de kommer in i lager den tjugonde.
    Den tjugonde står det att de inte vet när de får in nya.
    Dagen efter står det att de får in dem den tjugoåttonde.

    Slutsats: Beställ inte härifrån.

    Uppdatering: Nu har de uppdaterat förväntat leveransdatum till artonde maj... Jag tror jag ska avbeställa lurarna. Jävligt dålig support dessutom.

    Uppdatering 2: Artonde maj skriver de ännu en gång att de inte vet när de ska få in lurarna. Har äntligen avbeställt. Dessutom har jag meddelat bekanta att inte handla på Spelbutiken, så de har tappat ett par kunder och det är jag glad över.

    Uppdatering 3: Vill bara tillägga att köp av Xbox Live-koder tidigare har gått bra, så det lägger väl på en stjärna. Kommer däremot aldrig beställa härifrån på grund av att jag ej vill stöda deras hyckleri.
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Detta var tråkigt att höra.

    Vet inte exakt vad som hänt i detta fall, men tydligen verkar det som vi har fått ett beräknat leveransdatum från leverantör som de sedan vid upprepade tillfällen inte kunnat hålla. Ber om ursäkt för detta.

  • Perfekt
    Utmärkt kundtjänst som hjälper alltid.
    Garanti funkar kanon !
    Rekommenderar stark att handlar på Spelbutiken!
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabb frakt. Inga gömda utgifter och fri frakt. Jag är bara nöjd.
    Ska noteras att jag inte gjort någon reklamation eller dylikt.
    3 mån sedan
  • Dålig
    Inte direkt supernöjd att ha handlat av dessa. Första missen är att dom vidlyftigt berättar hur snabbt dom skickar, men likväl över 10 dagar för att leverera varor på lager. Känns bedrövligt.

    Det andra, som jag tycker är oerhört kass, är att de använder DHL dagtidsleverans. DVs, de gör att man måste vara ledig en dag från jobbet för att kunna ta emot paketen, när det finns en rad andra fraktbolag som kan leverera kvällar, mornar och helger. Bolag som inte informerar om att de använder DHL och denna typ av leveransmetod är omöjligt att lovorda. Så omodernt!
    3 mån sedan
  • Usel
    Vilken dålig kundtjänst både dumma och otrevliga kommer aldrig mer beställa ifrån er eller rekommendera er
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Alltid bra priser och snabb leverans samt en duglig kundservice när det väl behövs
    4 mån sedan
  • Usel
    Köpte 5 ps3 spel samtliga beskrivna som org. utgåva. Fick 3 Essentials och 1 med ej insplastat med spricka! Otroligt slarvigt och dåligt! Jag är mycket glad att jag köpte med faktura annars hade det blivit en massa krångel att få tillbaka pengarna! Så fort något skall returneras så är det "vi skiter i dig" attityd. ALDRIG MER SPELBUTIKEN.
    5 mån sedan
  • Dålig
    De lägger dig lågt i pris för att binda upp fler förbokningar än de kan leverera. Beställ INTE här om du vill ha ditt spel på releasedagen, de skriver att de skickar i förväg men det stämmer inte.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde XCOM2 för 380 kronor istället för 500 på Steam. Fick koden i ett mail några timmar innan release.

    Koden funkade inte, så jag öppnade chatt med deras kundservice. Thomas svarade inom några sekunder och instruerade mig att det var TVÅ koder och inte en. Testade igen och nu funkade det.

    Förtjänar en 10:a för att kundservicen funkar.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Bästa butiken att beställa ifrån. Fri frakt, snabb leverans och aldrig strul (för oss). Har även billiga priser. Oftast dem billigaste.
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Har köpt och förhandsbokat spel från spelbutiken flera gånger utan några som helst strul, snabb leverans och har alltid haft spelet jag förhandsbokat på releasedagen.
    6 mån sedan
  • Ganska bra
    Det är enkelt att beställa, dock är inte bekräftelsen helt lyckad. Man måste gå in i PDF:en för att se detaljerna.

    De skickar spel med posten, utan spårningsmöjlighet. Det har både för- och nackdelar. Fördelarna är att man slipper hämta ut paketet och att de kan erbjuda billig frakt. Nackdelarna är bl.a. att det sannolikt blir mycket tjafs om ett brev inte skulle komma fram. I mitt fall tog det exakt en vecka (fre-fre) att få brevet och då till en innerstadsadress i Stockholm. Det är lite för lång tid men man får väl vad man betalar för.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 6 mån sedan )
  • Usel
    De skriver att det tar runt 2 dagar att få ett paket, nu har jag väntat i över två veckor!
    Och det går ju inte spåra paketet heller då de skickar som brev, så vem som helst kan ta ditt paket på vägen till dig utan att du vet. Sista gången jag beställer härifrån.
    6 mån sedan
  • Acceptabel
    Själva beställningen fungerade bra. Dom skickade dock inte spelet så att jag fick det till releasedagen, så jag fick vänta tills efter helgen istället.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 7 mån sedan )
  • Ganska dålig
    har varit trogen kund ett par år, men nu har jag haft uppehåll och denna julen återvände jag och beställdelite prylar (ej spel) men OJ vad mycket sämre det blivit, rörig hemsida, inga fraktalternativ och brevet går ej att spåra. Leveranstid på 1 vecka vilket är alldeles för dåligt år 2015.
    7 mån sedan
  • Dålig
    De erbjuder inga leveransalternativ, vilket innebär att alla försändelser skickas som brev vilket i sin tur innebär att du inte har någon möjlighet att spåra dem. För mig betydde det att en beställning innehållandes julklappar till min lillasyster aldrig dök upp - trots att de lovade dyrt och heligt att beställningar för datum X garanterat skulle levereras innan jul - vilket orsakade en massa onödig stress i den sista julhandeln. Brett sortiment och låga priser i all ära, men får man inte det man beställer så finns det ingen poäng med att beställa något.
    7 mån sedan
  • Usel
    Ni var mycket bättre förr!

    Förr hade ni konkurrerande priser, bra leveranser och prisgaranti.

    Inget av det finns kvar.
    7 mån sedan
  • Usel
    Skickar begagnade varor som dom plastat in själva i köksplast som dessutom är trasiga och smutsiga, och anser att de fortfarande är nya. Vägrar sammarbeta eller göra det enkelt när de väl har fått pengarna. Dåligt bemötande från support fullt utav otydligheter och vaga uttalanden.

    Undvik Spelbutiken.
    7 mån sedan
  • Usel
    Bokade ett spel ca en vecka före releasedatum. En vecka efter releasedatum, fortfarande inget spel. Försök att Ringa och chatta helt meningslösa bara mail. (2013)
    Ytterligare ett missat releasedatum. 2015-12-16
    Leverans ca en vecka försenat trots bokning två veckor innan release.
    4 år sedan ( Uppdaterat: 7 mån sedan )
  • Mycket bra
    Bra butik. Brett utbud, bra priser osv. Lyckades beställa fel varor och kunde då avbeställa delar av order eller hela snabbt och smidigt. Enda som var lite segt var responsen på den funktionen. Klickade på avbeställ men det stod bara "försöker ta bort vara ...." I historiken på ordersidan, men efter ett tag så kom det in 10 mail som bekräftade att jag tagit bort dem :) hann kontakta kundtjänst där mellan då jag försökte ta bort varorna 10 gånger men fick då snabbt svar (på en söndag)
    7 mån sedan
  • Usel
    Beställde Just Cause 3 en HEL MÅNAD innan release och har fortfarande inte fått det tre dagar efter release. Detta kan man omöjligen skylla på posten. Första och sista gången jag beställer från spelbutiken.
    7 mån sedan
  • Usel
    Just Cause 3 beställt 4 dagar innan release. Fortfarande inte dykt upp. Skickat som brev så det går inte att spåra. Har jag tur kanske jag får det jag beställt och betalat för.. någon gång.. i framtiden...
    7 mån sedan
  • Dålig
    Jag får väl också sälla mig till klagosången eftersom jag hade precis samma problem med releasen av GTA V till pc. Fick det inte på releasedagen, inte dagen efter releasedagen utan 2 dagar efter utlovad tid. Samma sak där, skyllde på posten. Dessutom var det inte första gången detta hände mig.

    Är det inte märkligt att posten bara slarvar bort spelbutikens leveranser hela tiden? De andra nätbutikernas varor kommer ju fram i tid. Märkligt.

    Har slutat handla härifrån nu...

    Har man inte bråttom och det inte är jätteviktigt med leverans i tid på utsatt datum så går det såklart an att handla härifrån men vill man ha en vara på utsatt tid så rekommenderar jag att handla från nån annan butik.
    8 mån sedan
  • Usel
    Eftersom de upprepade gånger haft svårt att hålla releasedagen känns det som en varning är på sin plats. Är det viktigt för dig att få spelet vid release så välj ett annat företag än Spelbutiken.

    Jag var en av de många som hade bokat Fallout 4 långt i förväg och fick det inte en utan två dagar efter utsatt datum. Det nonchalanta bemötandet från kundtjänst var spiken i kistan. Hejdå.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Ganska dålig
    Beställade Star Craft 2: Legacy of the Void innan release och på hemsidan sa de att det skulle komma på releasedagen vilket det inte gjorde. De skyllde på PostNord vilket kanske var korrekt men det var inget så glatt och trevligt bemötande.

    Dock var de billigast och det kom dagen efter så det var inte bara skit.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 och Starcraft Legacy of the Void som skickades samma dag lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    En stjärna för Fallout 4 floppen, dom raderar kommentarer och besvarar ingen. Helt oacceptabelt för ett företag 2015.

    Uppdatering 22/11:

    Det är bra att vi till slut fick en förklaring till förseningen men mitt problem var inte att det kom en dag senare det var ert beteende vid Facebook där ni aktivt raderade kommentarer och ignorerade ALLA som frustrerat ville ha svar!

    ETT svar där ni skriver att ni undersöker saken och att ni återkopplar så fort som möjligt hade räckt för att blidka den större massan men ni valde tyvärr fel väg att vandra.

    Jag kan inte med gott samvete stödja ett företag som 2015 har den policyn mot sina kunder.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Förhandsbokningen lovade att spelet (Fallout 4) skulle komma på releasedatumet men icke.
    Tog kontakt med dem men de skyllde bara på posten. De tog inget ansvar över vad som skett. Om jag visste detta så skulle jag åkt in till gamestop eller någon liknande butik och köpt det i handen istället.
    Kommer aldrig handla från spelbutiken igen.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    "Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar och tar
    normalt två dagar att komma fram till dig. Vid släpp skickar vi även
    andra dagar för att du skall ha det på releasedagen."

    2 dar efter spel-släppet är inte okej om man skickar ut ett mail med denna info! Köpte en nyckel till på CJS-Keys istället, han ladda ner med mitt ADSL (max 8 Mbps) å körde ca 20h (Fallout 4) innan jag fick spelet av Spelbutiken. Skamligt.

    EDIT: Hade dessutom beställt spelet månader innan release
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Det viktigaste för att göra en kund nöjd är bemötandet. Är otroligt besviken på hur Spelbutiken hanterade situationen med förseningar av Fallout 4, och oavsett vart felet låg så var det bemötandet som kommer påverka vart jag handlar nästa gång.

    Att inte kunna be om ursäkt direkt och beklaga felhanteringen är bara ett bevis på att kundtjänst behöver mer utbildning i kundbemötande.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Utmärkt
    Uppdatering:

    Förbokade Star Wars Battlefront för en vecka sedan och fick spelet idag en dag innan release! Har förbokat många spel från spelbutiken.se innan och det har bara hänt en gång att det kom efter releasen. Kommer fortsätta att handla här i framtiden.
    -----------------
    12-nov. 2015

    Har alltid förbokat spelet från spelbutiken.se och varje gång har jag fått spelet på release dagen. Fram tills black ops 3 har jag fått det två dagar efter release dagen. Nu har jag bokat star wars battlefront i spelbutiken pga jag fortfarande har rabatten kvar att spendera. Få se om jag få det på release dagen den här gången.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 8 mån sedan )
  • Usel
    Beställde fallout 4 ett par veckor innan release, fortfarande idag 16;e november fått något, uselt. Eller posten som snott det, men sabbar liksom hela grejjen.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Dålig
    Precis som en del säger.Spelbutiken har alltid varit en bra och pålitlig butik. Men nu har något hänt! Ägarbyte?

    Fick mitt SC2. LoTV 2 dagar EFTER releasen! Är man gamer är detta totalt oacceptabelt.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 och Starcraft 2 LotV lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Förbokade Fallout 4 en månad innan release. Det uppgavs att spelet skulle levereras så man hade det på releasedagen.
    Fick ej spelet på releasedagen.
    Fick ej spelet dagen EFTER releasedagen.
    Fick ej spelet 2 dagar EFTER releasedagen.
    Ej pålitliga.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Beställde Starcraft 2: LotV 7 oktober. Men inget spel idag.
    Fick mail i söndags om att min beställning hade behandlats. SÖNDAG...

    EDIT: Fick spelet dagen efter release-dagen.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 och Starcraft 2 LotV lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Ganska bra
    Jag har sänkt min recension ganska mycket nu efter Fallout 4-fiaskot, händer något liknande igen så drar jag ner det ännu mer.

    --------------------------------------------
    Nedan följer min gamla recension (10/10
    --------------------------------------------
    En av de bästa online-butiker jag har hittat, snabb leverans, jag har förbokat några pokémon spel under de senaste åren och fått dem 1-2 dagar FÖRE release datum.
    Har också billiga priser, rekommenderar starkt
    1 år sedan ( Uppdaterat: 8 mån sedan )
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Usla som vanligt, kundservicen likaså...
    8 mån sedan
  • Dålig
    Förhandsbokade Fallout 4 till PS4 för någon månad sen ändock fick jag det inte på releasedagen! Köp från nån annan om ni vill ha sakerna i tid...
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Är en i mängden av personer som inte fått sitt ex av Fallout 4. Detta var spiken i kistan för mina framtida inköp hos Spelbutiken.se.

    Jag gick direkt till Mediamarkt (som dessutom var billigare!) och hämtade mitt ex igår utan problem. Det som jag (kanske) får skickat till mig från Spelbutiken kommer skickas tillbaka och framtida beställningar kommer inte att göras hos dem.

    Om ni ändå kunde svarat på den rätt så svidande kritiken hade ni iaf haft en lite chans att behålla lite god renommé, men icke.

    Skäms på er!
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Förbokade Fallout 4 i god tid och enligt hemsidan skulle leverans ske på realease-dagen. Jag hade tagit ledigt. Det kom inget Fallout, och ursäkten var att posten hade slarvat. Men det verkar ju som att posten bara slarvat med Spelbutikens ordrar då eftersom alla andra fick sina spel...?

    Uruselt! Köpte ett ex hos konkurrent samma dag och det blir retur av ert exemplar när det kommer. Kommer aldrig mer handla hos er!
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Förbokar Fallout 4, i god tid innan releasedagen. Får mejl om att de ska skicka så att jag får det på releasedagen. Den dagen kommer men inget Fallout. Oacceptabelt. Nu blir det retur när spelet väl kommer och inga fler ordrar hos spelbutiken från mig.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Beställer man ett spel flera månader före release förväntar man sig att man skall få det på utsatt datum. Denna gången var det Fallout 4. Har inte kommit ännu. Förra gången var det Thief
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Spelbutiken missade att leverera fallout 4 på releasedagen till mig. Samma sak hände med min ps4 på releasedagen, final Fantasy 15... Ändå kände jag mig trygg i och med deras garanti om leverans på releasedagen om man bokat i tid. Blev besviken återigen och nu är det tack och adjöss. Psn-store från och med nu.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Beställde Starcraft II Expansion: Legacy of the Void i början av oktober. Spelbutiken har inte levererat spelet på releasedagen. Efter en timma i telefonkö är svaret att de inte tar ansvar för något som inte levereras i tid.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 och Starcraft LotV lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Har även jag stått utan Fallout 4 idag. Detta är andra gången jag missar en release efter beställning härifrån. Hoppas personen som är ansvarig för detta står på arbetsförmedlingen imorgon. Ni har tappat rejält med framtida kunder på detta det kan jag garantera!
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Perfekt
    har beställt Black Ops 2 härifrån tidigare å de gick utan större problem har jag för mig, nu när Black Ops 3 släppts så beställde jag de också å koden kom enligt mail nån minut efter jag beställde så rikiigt snabbt å billigt
    8 mån sedan
  • Usel
    Kan instämma med andra som beställt spel (Fallout 4) i god tid, fick mail om att spelet skickats en fredag (release tisdagen veckan efter) men när väl releasedagen kom, fick jag inget.

    Vill man ha ett spel på releasedagen så kan jag inte annat än att rekommendera folk att INTE beställa från spelbutiken.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.

  • Usel
    Andra gången i rad nu där en förbokning betyder att alla andra kan spela på releasedagen. Förra gången kom det ett mail från Spelbutiken om att mitt spel skickats samma dag det släpptes och alla andra redan satt och spelade, blev 2 tråkiga dagar men tänkte att något säkert blivit fel och glömde det hela. Bokade nu Fallout 4 och fick besked i lördags om att nu är det skickat. Hoppades igår att det skulle komma i lådan, inget hände och ändrade till att då kommer det säkert imorgon i alla fall. Inget kom idag heller, ser även på Facebook att flera spelsläpp nyligen inte verkar ha gått vägen utan folk sitter dagar efter release och väntar på sina spel. Det här håller inte, löftet om att man ska ha varan på releasedagen verkar inte vara något butiken håller på.
    8 mån sedan
  • Alla förbokningar gjorda på Fallout 4 lämnade oss i god tid för att hinna fram till releasedagen. En del av spelen kom inte fram i tid och i vår strävan att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder har vi talat med vår samarbetspartner PostNord och efter en del interna efterforskningar har det visat sig bero på en felhantering på en av posterminalerna. Efter våra konversationer med PostNord har vi fått följande meddelande att vidarebefodra till våra kunder:

    "PostNord meddelar att det är ett fel hos PostNord, som har orsakat att spelet Fallout 4, som beställdes från www.spelbutiken.se har levererats till mottagaren senare än tisdagen den 10:e november. PostNord beklagar det djupt."

    Spelbutiken.se har ingående diskuterat detta med PostNord och de försäkrar oss om att liknande förseningar inte kommer hända igen. Vi beklagar förseningen och kommer i framtiden sträva ännu mer efter att göra våra kunder 100% nöjda.