Prisjakt
Annons
  • Beliani

  • de

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Beliani?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

UNDIVK! Slöseri med tid. Ofexibla ohjälpsamma. Hade det funnits 0 stjärna hade jag valt det. Vill ni undvika huvudvärk och slöseri med er tid så välj annat bolag. Vi beställde ett matbord som levererats med en del som saknas. Fick helt olika svar på telefon samt mejl från olika anställda, både engelsktalande och svensk. Detta gör att man är tvungen att kontakta de igen och igen för att säkerställa vilken info som stämmer, vilket drar ut på tiden, de mejlar mig bild på var den saknade delen ska finnas i förpackningen, som om det går och missa en sån stor träbit! Den ena menade att delen kommer tas ur ett befintligt paket som de har och skickar den till mig, den andra kollegan menade att de ska skicka delen från fabriken och det tar 3-5 dagar. Efter 1 vecka får jag ett mejl om att delen kommer in först till de den 8e augusti, alltså 4 månader senare. Fick erbjudande om prisavdrag så att jag sen kan köpa delen..som inte ens finns. Vad det ens betyder och hur det löser problemet vet jag ej riktigt. Personalen som svarar i tel har noll mandat och måste alltid kontrollera med en annan person. Detta har tagit ca 3 veckor och hittils ej löst. Från början, innan vi fick detta bord och i väntan på leveransen var vi intresserade av ett till matbord, jag mejlade och ringde för att se ifall om det bordet vi beställt, och det andra som vi ville beställa har samma färg. Samma sak där, inget direkt svar och måste tas med product Manager, en vecka senare får jag svar att inte ens de vet...alltså ingen i företaget vet om 2 bord de tillverkar och säljer har samma färg? Väldigt märkligt. Så med andra ord blir det inte en till en till beställning. Grattis! UNDVIK!

Gästanvändare
Uselett år sedan

Tråkigt bemötande av kundtjänst. Omständigt vid retur.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Leverans från Danmark (ca 300 km till mitt hem) tog flera månader, företaget bytte speditionsfirma efter påtryckningar. Betalade inbärning och montering men det uteblev då. Kommer att kräva pengar tillbaka för utebliven tjänst. Ångrat att jag köpte varan - det blev så krångligt och tog mycket av min tid för att reda ut.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Skitföretag som vägrat ersätta skadad produkt. Vägrar oss nu vara och vägrar betala tillbaka pengarna. Erbjuder 300:- i rabatt på vårt nästa köp. Kommer aldrig mer handla från Beliani

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Varorna kom efter många om och men. Men de var sönder efter någon månad. Tog kontakt för att reklamera men de svarar inte

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Sämsta företaget att beställa ifrån i nuläget! Har väntat på den här sängen i över 2 månaders tid och alltid fått höra att den kommer nästa vecka eller veckan efter. Sista beskedet var att den skulle komma nu i v.13 eller v.14. V När v.14 kommit så slutar de svara på mina mail helt (både fraktföretaget och Beliani) och så har jag ringt nästan varje dag hela den veckan för att få en uppdatering kring vad min beställning befinner sig. Till slut fick jag ur dem att de avslutat samarbetet med sitt nuvarande fraktbolag FairCargoNow och att sängen ska skickas tillbaka till deras lager i Schweiz för att sedan skickas till mig. Dock så har de ingen aning om när det gamla fraktbolaget returnerar sängen till deras lager så att sängen kan skickas på nytt. Och nya sängar skulle vara åter i lager i slutet av juli, alltså 6 månader efter jag beställde sängen. Kundtjänsten kan inte hjälpa med annat än att lova att deras chef ska kontakta mig men INGET HÄNDER! Vilket blufföretag, AVRÅDER ALLA ATT BESTÄLLA NÅGOT FRÅN DEM!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Beställde en hängstol i november. Fortfarande inte fått den (nu april) och i kundtjänst skyller de bara på Bring, fast att Bring aldrig fått några varor från dem. Bluffföretag. Kundtjänst skulle ringa upp också men hörde inget från dem heller. Har mailat och ringt flera gånger.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Skitföretag, blivit lurad på produkt och pengar!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Jag beställde och betalade för en säng november 2021 men har inte fått vare sig säng eller pengarna tillbaka 21 mars 2022!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Dålig kvalitet på produkterna och ännu sämre kundtjänst. Fått vänta i över 4 månader på att lösa mitt ärende.

Om butiken

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Business Control Establishment

Organisationsnr: DE245145677