Fri frakt & snabba leveranser
Många & säkra betalningssätt
Enkla/bekväma tilläggstjänster

http://www.tretti.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
(data från 2014-07-23)
Detaljerad information Tretti har fått betyget (8.29)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Leveransen kom på tre dagar - precis som utlovat.
    7 dagar sedan
  • Usel
    Vår robotdammsugare började nästan brinna pga defekt batteri mitt i natten. Detta endast 4 dagar efter att vi fått den. Turligt nog vaknade vi av att den åkte runt mitt i natten och lyckades plocka bort glödhett rykande batteri. Batteriet läckte vätgas som jag förstått det som kunde ha smällt vid minsta gnistbildning. Den befann sig då i vår 6 månader gamla dotters rum.

    Sånt som händer tänker vi och bryr oss inte mycket mer utan kontaktar Tretti.se för reklamation.
    La upp ett ärende för reklamation där jag bad tretti.se ringa mig. Eftersom att inget hände ringde jag upp dem och undrade vad jag skulle göra med batteriet som fortfarande rykte. Svaret var att JAG skulle ringa tillverkarens representant då de inte visste. Sagt och gjort så väntade jag nu på att Tretti.se skulle kontakta mig för vidare hantering. Inget händer trots att jag tre dagar i streck ringer och ber om att få retursedlar m.m. Skickar flertalet mejl men inget händer fortfarande. Det tog tretti.se 11 dagar att skicka en fraktsedel för leverans till serviceverkstad. Att det tar 11 dagar att återkoppla i garanti/reklamations-ärende är under all kritik. Efter nonchalant kommunikation trots felets potentiellt farliga art så står det ganska klart att kundservice är något som tretti.se inte kan eller klarar av. Jag tycker att man ta tar sig mödan och kan ringa upp en kund som köpt en vara som om man inte varit uppmärksam hade kunnat sätta eld på huset och fått livsfarliga följder. Men Tretti.se verkar inte förstå allvaret i det hela.

    Tretti.se har haft alla möjligheter att göra mig som kund nöjd genom att på ett enkelt, tydligt och smidigt sett kommunicera med mig men misslyckas fatalt gång på gång. De verkar inte förstå devisen att kunden betalar deras lön. Tretti.se har tappat mig som framtida kund genom sin nonchalans och brist på kundservice.

    Varan är utdömd av verkstaden och jag har väntat ett tag på en ny dammsugare. Tydligen så har varan nu utgått så de kan inte skicka en ny likadan. Har efterfrågat en ersättningsmaskin av samma fabrikat då jag i sak var nöjd med produkten. Väntar fortfarande på svar om det går att lösa. Tillverkaren har släppt en ny serie nu så vi får väl se om Tretti.se känner att de kanske kan gottgöra eländet genom att leverera en av de nya modellerna.

    Pris+produkt räcker för att få en kund, kundservice får en kund att återvända.
    13 dagar sedan
  • Hej Aslan1,

    Kan du återkomma med ärendenummer till mig så skall jag genast titta på detta!

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Perfekt
    Butiken ärGreat, Är Snabb Att Skicka och mycket Billigt, Jag Har Redan kopt Fyra Artiklar,
    Jag rekommenderar denna butik
    21 dagar sedan
  • Usel
    Varför läste man inte på prisjakt innan man beställde?

    Varan ej på lager, men de drar beloppet omedelbart från kortet. Förskottsbetalning via kreditkort m a o. Klagar men får svaret "goddag yxskaft".

    Tretti.se får det bli den dag tretti andra inte kan leverera
    26 dagar sedan
  • Hej Bluetrack,

    Vi vill informera om vår fakturabetalning som finns om du inte önskar direktbetala ordern. Information om att pengarna dras direkt finns tillgängligt på vår hemsida.

    Med vänliga hälsningar
    Robin
    Tretti.se

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    bra
  • Usel
    Sämsta bemötandet i butiken "showroom" (du kanske ska byta jobb??) bristfällig/felaktig information från kundtjänst (online formuläret). Ingen återkoppling trotts att detta lovades..
    Ska ALDRIG handla där igen. Det finns bra mycket "mindre" men bättre online butiker att välja på istället för denna skit butik!
    1 mån sedan
  • Hej Wallmark88,

    Vad synd att du upplevde din köpupplevelse på Tretti.se negativt.

    Har du ett ärendenummer på vårt formulär så jag kan gå igenom med handläggarna vad som gått fel i kommunikationen?

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt
  • Usel
    Jag beställde en dammsugare och fick en orderbekräftelse. Efter en vecka hade dock inte leveransstatusen ändrats från "undersöks" varför jag kontaktade kundtjänst. De svarade att varan inte fanns och makulerade min order. Det finns inget lagstöd för en säljare att häva ett köp på dessa grunder och enligt konsumentköplagen har jag rätt att kräva tretti.se på en likvärdig vara alternativt mellanskillnaden då jag lider ekonomisk skada. Tyvärr verkar inte kundtjänst förstå detta eftersom jag får korta svar i stil med "förlåt, varan finns inte längre". Detta börjar likna en parodi nu. /Malin
    1 mån sedan
  • Hej Malin,

    Vänligen återkom med ditt ordernummer eller ärendenummer så ska jag be en handläggare titta på det.

  • Mycket bra
    Beställde en Gardena R160 (gräsklippare) som dök upp efter 5 dagar med budbil. Inga problem och allt fungerade som det skulle.
    Jag är nöjd med både varan och Tretti.
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställning
    Dåligt att man är tvungen att ange personnummer, det finns inget skäl till detta.
  • Perfekt
    Allt gick görbra. Väldigt bra packat, med en extra kartong. Jag hade inga problem med trettio.se, här kommer jag handla mer, leveransen gick ju rätt så fort också.
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Minus för fakturaavgift.
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställde en mikro av detta företag och betalade med kort direkt. Det gick smidigt och bra. Tyvärr var vi inte nöjd med den och bad att få returnera. Ännu en gång, inga problem. Jag kollade upp kollinumret på posten och såg när de tog emot min retur. Efter 10 dagar hade jag inte hört något av dem, så jag kontaktade dem. Fick till svar att det blivit något fel vid inregistreringen av returen, men att pengarna skulle vara åter om fem bankdagar. Efter fem dagar hade jag inga pengar, men däremot en faktura i brevlåda. På bra mycket mer än vad mikron jag redan betalat kostade. Det krävdes ytterligare fyra kontakter med detta företag. Varje gång hade de en ny ursäkt till varför jag inte fått någon återbetalning och nya lovord om att de skulle fixa det. När det gått över fem veckor skrev jag att jag skulle kontakta Kronofogden om de inte ordnade återbetalningen omgående. Då tog det plötsligen bara ett par dagar innan jag hade pengarna. Precis sex veckor(!) från att de tog emot min retur. Jag kommer aldrig mer handla från tretti.se.
    1 mån sedan
  • Hej Kasicco,

    Vi beklagar det inträffade i detta ärendet. Jag kommer se över rutinerna för returerna så detta inte skall ske igen.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    Leveransen var ok, fick försändelsen inom två dagar men kundservicen är den sämsta jag har varit med om.

    Produkten fungerade inte så jag kontaktade deras kundservice, har nu gått mer än två månader sedan jag öppnade ärendet och om man frågar varför det inte händer något svarar de med:
    "Ditt ärende är under behandling och vi återkommer med svar till dig så fort som möjligt".

    Ärendenummer: 06A6D32E10
    2 mån sedan
  • Hej Buugug,

    Jag har bett en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Dålig
    Ordernummer: 1198470

    Tvättmaskinen la av och då behöver man snabbt en ny. Bra pris på Tretti och, vad som var viktigt, leveranstiden. Tvättmaskin behövs sju dagar i veckan. "Leveranstiden är normalt ca 2-7 arbetsdagar". Var lagervara så man hoppades på den kortare tiden.
    På morgonen dag 18 (kalenderdag, från beställningsdagen, alltså inklusive helgdagar), som var en tisdag, ringer transportören och säger att de har tvättmaskinen och säger att de kommer att köra ut den på fredag. De har sina rundor olika dagar och mitt område var på fredag. Det blir i så fall dag 21!
    Jag hade möjlighet att hämta den i deras logistikcenter så jag åkte de 25 km och hämtade maskinen.
    Tretti har upphandlat transporten på det sättet, vem annars styr hela transportkedjan!
    2 mån sedan
  • Hej Skarbo,

    Vi beklagar det inträffade och komma kontakta transportfirman vad som skett i ditt ärende.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    Säger som de flesta andra här. Att köpa från Tretti verkar fungera bra. Dock så är deras service skandalöst dålig (har inte fått svar ännu). En butik som bara kan sälja och inte klarar av att möta kunders frågor eller garantiärenden har en stjärna i boken hos mig av tio möjliga.

    Tummen ner, ska inte använda mig av denna butik någon fler gång.
    2 mån sedan
  • Hej Meb79,

    Vilket ärende har ni inte mottagit svar i?

    Jag ser till att du blir kontaktad omgående om du ger mig informationen.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    Om det blir problem med en order märker man att kundtjänsten fungerar förfärligt dåligt. Jag utnyttjade distansköplagens ångerrätt för en produkt som inte matchade beskrivningen. Tretti höll på återbetalningen i över en månad efter att de mottagit godset. De skriver att de normalt svarar på meddelanden inom 24 timmar, men det gör de nästan aldrig. Till slut blev jag så frustrerad att jag hotade med att begära ett betalningsföreläggande hos kronofogden om inte återbetalning gjordes. Då fick jag pengarna relativt snabbt.
    2 mån sedan
  • Hej Eitre,

    Vi beklagar detta, jag ska se till att vi ser över vår process gällande återbetalningarna för framtiden!

    Tack för din feedback!

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Perfekt
    Snabb leverans och bra priser.

    Finns inget att klaga på.

    Handlar gärna här fler gånger.
    2 mån sedan
  • Dålig
    Har handlat på tretti.se xx antal ggr. När det fungerar fungerar det bra, när det inte fungerar är det katastrof.

    Problemet är då hur man skall betygssätta detta då de oftast har levererat?

    Jag är dock av åsikten att man skall kunna förvänta sig att ett företag håller vad de lovar, dvs det skall vara självklart, därav det låga betyget.

    Vår reklamation har drivits sedan oktober 2013 och nu ignorerar företaget våra mejl och telefonsamtal. Trist, innan har jag verkligen gillat tretti.
    2 mån sedan
  • Hej Mistadabolina,

    Kan du återkomma med ärendenummer eller ordernummer så ber jag vår eftermarknadsavdelning återkoppla direkt till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    Beställning Leverans
    Fullständigt kass att jag ska behöva lämna ut mitt personnummer när jag direktbetalar!
  • Ganska dålig
    Tror tyvärr Tretti bara blir sämre och sämre. Har ni skurit ner på personal eller gjort andra förändringar inom verksamheten? Lång tid att få svar på mail. I princip enbart negativa omdömen den senaste tiden här på Prisjakt. Jag kan tyvärr inte annat än hålla med.
    2 mån sedan
  • Hej Robinjoeh,

    Har du ett aktivt kundtjänstärende som du inte får svar på?

    Kan du i så fall återkomma till mig med ärendenumret så ber jag en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    VARNING - TRETTI LURAR!
    När jag skulle reklamera en produkt som var sönder så har jag inte fått någon support. De säger att det kommer ta cirka 24 timmar för att få ett svar, ibland även snabbare.

    Dock har jag väntat i snart en vecka nu utan svar.

    Uppdatering gått en halv månad nu.
    Inget!

    Uppdatering två
    Fortfarande ingen hjälp från dom

    Uppdatering tre
    över fyra månader får bara generiska svar.. "vi håller på" "ditt ärende är nu på avdelning x"
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Hej Ridim,

    Kan du återkomma till mig med ditt ärendenummer så ser jag till att vi återkopplar till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Utmärkt
    Beställde nyligen ett antal varor därifrån. Allt fungerade kanon och varorna kom i stort sett inom utlovad tid.
    Eftersom jag ännu inte hunnit testa grejorna så kan jag inte svara för hur servicen är.
    2 mån sedan
  • Dålig
    Kortfattat skulle jag säga att tretti.se är bra när allt finns hemma och allt fungerar smärtfritt. Blir det minsta problem vill tretti.se inte ta något ansvar, har väldigt dålig eller ingen service alls.

    Köpte ett paket med en tvättmaskin och torktumlare av tretti.se, köpte även till uppbärning, installation och retur. När de skulle installera tvättmaskinen visade det sig att den var trasig.

    Kontaktade då tretti.se och meddelade dem som tyckte jag skulle felanmäla det till Bosch som då skulle skicka ut någon tekniker. Eftersom jag inte accepterade leverans av en trasig maskin så kom vi överens om att Bring som gjorde ett jätte bra jobb skulle ta tillbaka maskinen. Tretti.se lade en ny beställning på en tvättmaskin och skickade en faktura från (eftersom jag inte ville uppge mitt lösenord till mitt kreditkort till tretti.se). Eftersom fakturan var från Klarna så betalade jag den innan jag fick en kredit från dem för maskinen som gått i retur.

    När jag nu kontaktat tretti.se gällande att jag betalat för tvättmaskinen två gånger så får jag efter sex dagar svaret. Kontakta Klarna så hjälper de dig.

    Om tretti.se läser detta har jag några frågor.

    1, Enligt autosvaret när jag kontaktade er via ert webbformulär så har ni som målsättning av svara inom 24 timmar (vardagar). Klassar ni " Ditt ärende är under behandling och vi återkommer med svar till dig så fort som möjlig" efter 21 timmar som ett lämpligt svar inom 24 timmar eller är det bara ett sätt för personalen att möte er interna SLA? Enda "riktiga" svaret var efter 6 dagar då jag blev ombedd att kontakta Klarna istället.

    2, Vad händer med försäkringar mot bedrägerier etc om man lämnar ut sitt kreditkortsnummer, CVC kod och lösenord till 3D secure verifieringen till er personal som man blir ombedd?

    3, Varför skulle jag behöva betala för samma maskin två gånger?

    Mitt ärendenummer är 2B0EAB11CF
    3 mån sedan
  • Hej Jonas_E,

    Jag har bett en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Acceptabel
    Ja en månad har jag nu väntat få hjälp med produkt jag köpte från Tretti. Det skriver att de ska åtgärda inom 24h, de är nog fel enhet här, kanske 24m!

    Klart besviken på dem!

    Trots man stöter på så händer det inget.

    Ändrar från 1 till 5 efter en skärpning från deras sida och löst problem till slut.
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej Dakarbiker,

    Har du ett ärendenummer eller ordernummer?

    Så kan jag be en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Perfekt
    Beställning
    synd att inte alla varor fans i lager, annars super bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ovan står att leveransdatum är idag (2014-04-15) men det är inte sant. Jag har haft min robotdammsugare i ett par veckor snart. Beställningen gjordes 2014-04-02 och den kom hem två dygn senare. Har alltså hunnit prova dammsugaren en del och är helt nöjd med både leverans och produkten. /Ola
  • Usel
    Över 2 månader utan ett ljud. Börjar nästan bli lite smått imponerad av hur kasst ett företag kan vara...

    ---------------------------

    Ja nu har det gått över 1 månad och inte ett pip från tretti.se...vilket skämt detta börjar att bli...man borde iaf kunna återkomma om man som leverantör inte har levererat det man ska?

    --------------------------
    Om du vill handla med ett företag som totalt struntar i dig direkt efter ordern är bekräftad...då är Tretti.se verkligen butiken för dig! De är helt outstanding i den aspekten.

    Mitt enda råd är att undvik detta företag så långt det bara går. Jag har handlat en hel del på nätet och ALDRIG upplevt sådan total avsaknad av kundservice!

    Så vad är problemet:

    Vi beställde disk- och tvättmaskin med installation o bortforsling. Det blev levererat sent samt utan installation. Varorna lämnades ouppackade mitt på golvet.

    Detta påpekades givetvis omgående och det skulle såklart fixas.

    Nu, snart 3v senare, 5 telefonsamtal och ett antal mail:
    - vi blivit lovade att det skall fixas och att det har hög prioritet ett antal gånger, "för såhär ska det ju naturligtvis inte gå till"
    - de har inte återkommit en enda gång utan vi har tagit all kontakt
    - de har fortfarande inte återkommit med en tid när detta kan göras

    Men...är detta vad du vill ha...är Tretti.se din leverantör!
    5 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej Sukramrm,

    Har du ett ärendenummer eller ordernummer som detta gäller? Så kan jag be en handläggare ta kontakt med dig direkt.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    Tyvärr har jag samma negativa upplevelse som många nedan. Uruselt när saker inte fungerar, jag har nu väntat 11 dagar sedan beställning på en vara som finns i lager. Kundtjänsten hjälper inte och nämner att ärendet "Undersöks", ingenting händer.
    Patetiskt! Inte värt ett smack, köp dina varor någon annanstans om du inte vill bli frustrerad.
    4 mån sedan
  • Hej,

    Vänligen återkom med dit ärendenummer så ber jag en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Usel
    Tretti.se är bra när allt fungerar. När det inte fungerar märks det tydligt att de kapar kostnaderna på kundtjänst och garantier. Vår Tvätt/torkmaskin från Hoover brann upp bortom reparation. Den rökfyllde hela lägenheten som blev obeboelig under flera veckor av sanering och renovering. Maskinen var inte ens ett år gammal, men årsdagen passerade då trettis kundtjänst inte gick att nå. Då krävde Tretti att vi själva drev frågan mot tillverkaren. Detta var inget stort problem då Hoover alltid har två års garanti på sina produkter, vilket tretti alltså förnekade. När tillverkaren krediterat till Tretti satt de på pengarna ytterligare en månad innan de återbetalades till vårt konto. Det tog alltså över två månader och för oss som kunder att bli kompenserade av Tretti.se. Aldrig mer Tretti.se!

    Ärende 02B0B0A81C.
    4 mån sedan
  • Hej Marrrs,

    Har ni nu mottagit återbetalningen?

    Jag ber en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Utmärkt
    Beställning
    Enkelt och snabbt. Bra och överskådligt. Lätt att hitta.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bäst pris på Tretti.se och dessutom fri frakt gjorde valet lätt.
  • Perfekt
    Mycket bra sortiment och lika bra service. Hade varan 48 timmar efter ordern var lagd. E-handel när den är som bäst. Märks att Tretti.se ingår i samma koncern som CDON.COM, lika bra service där. Kommer definitivt att fortsätta handla här.
    4 mån sedan
  • Ganska bra
    Inget att klaga på, bra
    4 mån sedan
  • Usel
    Kundservice inom 24 timmar, har väntat på svar i en vecka. Har stöt på flera gånger utan resultat. Jag skulle nog ha läst omdömena innan jag beställde och inte nu efteråt.

    VARNING för detta företag, det har nu gått 2 veckor och jag har fortfarande inte fått hjälp. Produkten var trasig vid leverans.
    5 mån sedan
  • Ganska dålig
    Kundtjänst har inte hanterat mitt ärende på nästan två månader. Dock nu löste det sig.
    5 mån sedan
  • Usel
    Dåligt. Ohjälpsam kundtjänst även när det är butiken som gjort fel. Ett "Ursäkta, vi ska rätta till det" och sedan faktiskt hjälpa till kommer man långt med när man har gjort fel, men det har inte Trettis kundtjänst lärt sig. Innan detta hade jag planerat att köpa både spis och diskmaskin från Tretti, men det kommer inte att hända.
    Kommer inte att beställa här igen.

    Välj en annan leverantör.
    5 mån sedan
  • Dålig
    Tycker inte om att produkten är öppnad, full med fingeravtryck och sen inslagen igen. I så fall ska det framgå när man köper den.
    5 mån sedan
  • Dålig
    Beställde en TRIUMPH PC 5000 för 790:-, fick senare svar att den inte finns, däremot finns den kvar på deras hemsida för 1 290:- , jo tjena!

    "Dessvärre har vi precis blivit informerade av vår leverantör Braun att
    artikeln TRIUMPH PC 5000 tyvärr utgått ur deras sortiment. Vi kommer därav
    inte kunna leverera den beställda produkten"
    5 mån sedan
  • Usel
    Beställde ett par hörlurar som fanns i lager under helgen. Onsdag kväll har varan fortfarande inte kommit iväg. Fick något svar om att Posten inte hann hämta allt de hade att skicka, men att varan kanske kunde komma i början av nästa vecka.

    Jag struntar i om de "friskriver" sig med sina 2-7 dagars leveransvillkor, nästa gång beställer jag någon annanstans. Jag har ingen lust att vänta för att deras deal med Posten inte fungerar.

    E-handelsföretagen måste fatta att de konkurerar lika mycket med leveranstid som med pris.

    Uppdatering: Beställde en tvättmaskin som plötsligt visar sig vara slut i lager. Jag försöker direkt häva köpet, men kundtjänst vägrar höra av sig. Efter mer än två dygn får jag äntligen veta att köpet är hävt, men att jag får tillbaka pengarna först efter FEM bankdagar. Rent och skärt lurendrejeri. Fy fan!
    2 år sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Usel
    Ignorerar reklamationer och har urusel kunservice.

    Hävdar att de har som ambition att återkomma inom 24 timmar och säger i sin information att de oftast återkopplar mycket snabbare än så. Detta kunde inte vara mer felaktigt om du frågar mig. Fick en transportskadad tvättmaskin levererad för två veckor sedan och trots i princip dagliga påtryckningar via deras reklamationskanal (webbaserad) och kundtjänst (telefon) får jag inget svar. I telefon är svaret oftast enbart att de hänvisar till webben och inte kan göra något, Ibland säger de att de skall lägga ett meddelande om att återkomma snarast - inget har någon som helst effekt.

    Jag har handlat hos dem ett antal gånger innan och då har det funkat smärtfritt. Skillnaden har varit att jag aldrig behövt kontakta kundservice, varorna vid dessa tillfällen har anlänt hela och fungerande.

    Jag har aldrig råkat ut för något i närheten av så dåligt. Vid närmare eftertanke har jag handlat på ställen där ett senare konkursbo har hanterat kundservice mycket bättre än så här. En snabb sökning på nätet och jag inser att jag borde kollat detta innan - jag är långt ifrån ensam av uppleva detta hos tretti.se.

    Från att jag rankat denna butik högt, har jag helt ändrat uppfattning och kommer att avråda alla jag känner från att ha något med dem att göra över huvud taget.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    En rekommenderad butik.
    Har handlat från dem några gånger nu.. Det går smidigt att handla..
    Hade fel på en vattenkokare som jag köpte där..anmälde det och fick en ny några dagar därefter.
    Uppdatering:
    Fel på vatten kokaren igen, dem löste det smidigt och bra. Oftast är det först då det blir strul med en produkt då man får veta verkligen hur bra butiken är på att lösa det. Och Tretti.se får Topp betyg av mig. Trevlig personal och bemötande. Snabba svar.

    Jag rekommenderar denna butik jätte mycket :)
    7 mån sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har handlat från Tretti tidigare och allt har fungerat perfekt. Grattis!
  • Usel
    Ingen info om produkten skickats eller inte efter flera dagar.
    Dom flesta butiker brukar skicka med trackingnummer på posten eller iaf tala om när varan skickats.
    5 mån sedan
  • Hej,

    Har du ett ordernummer kopplat till ditt köp som vi kan titta på?

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Dålig
    Bra så länge som inget behöver reklameras. Köpte en diskmaskin samt droppskydd. Leveransen gick fort men droppskyddet var sprucket vid leverans. Nu har det gått en vecka och inget har hänt trots upprepade påstötningar. Mycket besviken. Kommer inte handla där mer :(
    6 mån sedan
  • Hej,

    Har du ett ordernummer eller ärendenummer kopplat till köpet?

    Så kan jag be en handläggare återkoppla till dig.

    Mvh
    Robin
    Tretti.se

  • Utmärkt
    Vill du vittvaror som är kvalitet och bra priser
    Så är tretti den rätta butiken .
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    1 beställning och betalning
    2 leverans inom rimlig tid
    3 varan som förväntad
    = nöjd kund
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Otrolig bra sida.
  • Usel
    Skickade in ett ärende om reklamation den 3:e januari. Har idag den 12:e fortfarande inte fått ett livstecken tillbaka. Ser här att många andra har samma problem, har de helt slutat med kundservice?
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag tycker det är fantastiskt enkelt att beställa från er, det kunde varit bättre priser från vissa märken.