Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.21 lev. imorgon

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
(data från 2016-05-03)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.40)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Snabb frakt, bra hemsida, har aldrig fått problem och bra priser.
    12 tim sedan
  • Mycket bra
    Närhet, fysiska butiker, och möjlighet till hjälp i fysisk butik outstanding!

    En självklarhet saknas, betalning i fysisk butik vid upphämtning
    16 tim sedan
  • Ganska bra
    Betalade extra för expressfrakt. Postnord hävdade att det det tog två dagar trots att NoN på hemsidan anger 1 arbetsdag. Efter lite diskussion betalade man tillbaka express-avgiften. Iofs bra men informationen på hemsidan är felaktig när det gäller expressfrakt.
    19 tim sedan
  • Dålig
    Var väldigt försiktig med att beställa från denna webbutik.
    Struligt , dålig service, produktproblem.
    1 dag sedan
  • Hej Emmi1000 och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt köp hos oss! Jag har tyvärr inte mycket att gå på, i detta inlägg, för att se över vad som hänt. Om du vill återkomma till mig med mer information till filiph@netonnet.com med ordernummer och hänvisning till detta inlägg så kan jag titta vidare på vad som hänt och se vad jag kan göra.

    Mvh Filiph

  • Acceptabel
    Skriven 6 år sedan: Alltid fått snabba leveranser och inte haft några problem med de produkter jag beställt.

    EDIT:
    Köper mestadels i den lokala NetonNet. Men ibland är det "internet enbart"-produkter.

    Att beställa telefon med abonnemang är inte det smidigaste.
    Leveransen av paketet går fort, men NetonNet har något som heter Avtalsbrev och detta betyder att NetonNet skickar ett brev med avtalet som ska skickas tillbaka och avi:n som man måste ha för att få ut paketet skickas från något annat företag och nu sitter jag och väntar på detta fast att paketet finns på andra sidan väggen praktiskt taget.
    Tyvärr läst om fler som fått vänta länge på avi:n.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 4 dagar sedan )
  • Hej gnutt och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att du fått vänta längre än tänkt på avi:n! Vi har tyvärr haft en smärre störning i flödet gällande just avin på abonnemang. Detta ska vara löst nu, men det kan vara så att du blivit drabbad av denna störningen. Normalt sett har tiden kunnat hållas nere, tyvärr finns de fall där kunden fått vänta någon dag extra för att få hem den. Vi ber om ursäkt för förseningen och hoppas att det inte upprepas!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Det är perfekt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och smidigt att både hitta och beställa på deras hemsida. Dessutom väldigt bra priser. 10/10 från mig!
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    10/10 från oss till dig med, om det nu hade gått att lämna omdöme! :)
    Tack för din feedback, så kul att höra att du enkelt kan hitta det du söker hos oss och att du är nöjd med våra priser. Tack igen, och hoppas på att du vänder dig till oss när det är dags att handla rolig elektronik nästa gång!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Det är 4 gången jag har fått produkter som ej har fingerad
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Det låter som att vi haft en otrolig otur om du fått 4st som inte fungerar! Jag hoppas att du fått detta löst och idag har en fungerande produkt! Givetvis har du rätt till en fungerande produkt så kontakta vår kundtjänst om det är så att du fortfarande sitter med en trasig!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning
    Totalt odugligt
    Kommer inte att handla av fler gånger
    Försöker ni luras ?
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Givetvis försöker vi aldrig lura våra kunder! Vårt mål är alltid att ha en nöjd kund som är villig att återkomma och det uppnås inte genom att lura kunder, som är det viktigaste vi har! Jag har tyvärr inte mycket att gå på, i detta inlägg, för att se över vad som hänt. Om du vill återkomma till mig på filiph@netonnet.com med ordernummer och hänvisning till detta inlägg så kan jag titta vidare på vad som hänt.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och bra! Har använt NetOnNet förut och det har aldrig varit några problem.
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Vad roligt att höra att du är en återkommande kund hos oss! Det värdesätter vi enormt mycket, tack för det! Vi hoppas att du vänder dig till oss fler gånger när det är dags att fylla på hemmet med roliga prylar!

    Mvh Filiph

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Dåligt, butiken kunde inte hjälpa till med en liten plastdetalj i monterinssattsen. Jag måste skicka tillbaks ACn
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Vad gäller reservdelar är det tyvärr inte alltid som vi kan få tag på varje plastdetalj eller liknande, vi hoppas att du fått en lösning som fungerat för dig ändå!

    Mvh Filiph

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Snabb keverans,
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Det var kul att höra att du är nöjd med den snabba leveransen! Hoppas att du även är nöjd med produkterna du handlat! Tack för din feedback!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det var första gången jag handlade hos Netonnet, men inte den sista blev mycket nöjd med köp o leverans o faktura betalning.
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Det var kul att höra! Vi hoppas att få leverera många fler produkter med samma snabba leverans! Tack för din feedback!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Oerhört besvikelse!

    Undvik Netonnet om ni tänker köpte en produkt av mindre värde och eventuellt använda ångerrätten och inte råkar bo i närheten av en lagershop. Varför? Enligt returvillkoren måste varan skickas som företagspaket, vilket innebär stora kostnader för konsumenten.

    I mitt fall, köpte jag en ZyXEL PLA-4201 Twin Pack för 349kr. När jag fick hem den visade det sig att den inte fungerade i min bostadsrättslägenhet elnät. Kundservice visade ingen som helst omtanke gällande detta och bara hänvisade till deras villkor. Sagt och gjort, av ren princip sak valde att jag att skicka tillbaka paketet på 431 gram för en kostnad på 215kr (61% av produktens värde), för att med gott samvete skriva av mig själv och varna andra konsumenter.

    Jag tycker det är anmärkningsvärt att idag kan man köpa kläder och skor, ångra sig och sedan returerna dem gratis eller en returkostnad på några 10:or. Jag vet även att andra företag inom hemelektronik branschen har insett detta problem med höga returkostnader för konsumenten och erbjuder gratis fraktsedlar, möjlighet att skicka paket med vanlig frakt och dylikt. Uppenbarligen har inte Netonnet hängt med här och därmed kan med all rätt få badwill från min sida.

    Tack och hej då!
    10 dagar sedan
  • Hej Lillejan och tack för ditt omdöme!

    Tack för dina synpunkter, jag tar detta vidare internt för att se över alternativ på returfrakten! Tack för din feedback!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans. Handlade på förmiddagen, dagen efter kom leveransen, verkligen snabba ryck.
  • Usel
    Köpte en Sony SRS-X88 högtalare på Netonnet Slagsta 2016-04-21 för 2990kr. Högtalaren var begagnad, fingeravtryck och fett på ytan. Plastskydd saknades. Tillbehören låg utan plastpåse, påsen låg tom under kartongens lock. Priset var det normala, dvs ej nedsatt. Högtalaren ljud var fruktansvärt dåligt, kan det vara ett måndagsexemplar eller sönderspelat som var tillbakalämnat?
    11 dagar sedan
  • Hej ETXHEPE och tack för ditt omdöme!

    Det låter som att du köpt en s.k. fyndvara, dvs oftast ett returexemplar. Om det är en fyndvara ska priset vara nedsatt. Om du betalt fullpris för denna rekommenderar jag att du kommer in med produkten och kvittot så får vi ta en titt på detta.

    Mvh Filiph

  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Jag köpte inget, men fick bra hjälp med Chatsupporten
  • Perfekt
    Beställning
    inga problem än så länge utan den har fungerat perfekt för oss inom familjen
  • Perfekt
    Beställning
    BRA SERVICE
  • Utmärkt
    Jag har handlat på NetOnNet sedan de öppnade lagershopen i Malmö, både privat och till företaget. Jag har aldrig blivit besviken. De har låga priser och bra service. Det har aldrig varit något problem att ångra köpet eller reklamera. Ibland har jag köpt en vara via webben men returnerat den på lagershopen utan problem. Oavsett om det är små saker eller stora har det gått bra och jag har fått pengar tillbaka nästan direkt.

    När jag köpte min stora tv bytte jag mellan tre olika modeller innan jag blev nöjd, utan en enda sur min från personalen. Det kan jämföras med när jag köpte en annan stor tv från annan känd internetshop som jag reklamera pga pixelfel, jag fick sitta i telefonkö för att få hem en fraktsedel, jag fick betala returfrakten, jag fick jaga dem i veckor för att höra om reklamationen blivit godkänd sedan när den blev godkänd tog det flera arga samtal och ytterligare flera veckor innan pengarna kommit på kontot.

    Tack NetOnNet, alla gånger!
    12 dagar sedan
  • Hej prylingenjör och tack för ditt omdöme!

    Så kul att höra, tack för din feedback! Det är ren glädje för oss att hjälpa dig hitta rätt produkt som passar dina behov. Vi hoppas att få leverera fler härliga prylar till dig! Jag ser till att malmö-teamet får se detta med! Tack igen prylingenjör!

    Mvh Filiph

  • Dålig
    Jättebesviken.

    Var ska man börja?

    Beställde skal till min Sony Xperia Z4 och även tangentbord den 10:e april, sen på onsdag eftermiddag så kom de en mail att paketen inte var skickad för att tangenten var utgående och inte fanns i lager fast det stod att de fanns på sidan. De tog många dagar innan dem talade om att den hade utgått och att de stod fel på sidan.

    Sen den andra problemet var att dem inte hade talat om det tidigare eller ens kunnat skickat iväg skalen tills de blir en lösning på vad man ska göra den andra grejen men de hade dem inte gjort vilket andra bolag hade gjort det.
    Sen visade de sig att dem inte hade nån kvar förutom en tangent på fyndvaran och de fanns inte då när jag beställde den.

    Jag valde då att dem skulle skicka express med skalen och tangenten skulle komma den 18:e april men den har fortfarande inte kommit.

    Hon på kundtjänst undrade var jag hade läst om när jag nämnde om hur många dagar de stod i mailen, där stod det att de skulle ta bara 1-2 arbetsdagar men de var fel enligt henne.

    Djupt besviken. De blir att avboka den imorgon bitti.

    De enda som var plus att dem skickade så att jag fick skalen ett par efter jag hade ringt dem, tyvärr den enda plus.
    13 dagar sedan
  • Hej D81avid och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att du är missnöjd med din order hos oss!
    Jag vill förtydliga att ordrar hamnar i en plock-kö. är det så att varan är slut när det är din orders tur i kön så går meddelandet ut då eftersom det är svårt att veta att den är slut innan det är slut så att säga. Vi ber om ursäkt om du upplever att ni fått missvisande information via hemsidan, även att vi inte har kunnat dela på ordern, jag tar detta vidare internt för att se över en förbättring!

    Ang express tar detta 1-2 dagar och kan tyvärr inte svara på vad kundtjänstmedarbetaren informerat, men du har rätt att expressfrakt ska ta 1-2 dagar, som sagt.

    Mvh Filiph

  • Mycket bra
    Beställning
    Fick ett fel som rättades till tack vare chatten
  • Utmärkt
    Beställning
    Allt fungerar bra förutom att man är långsam på fraktfria leveranser.
  • Ganska dålig
    Besviken!

    Jag beställde torsdag (14 april) för att det skulle komma i god tid innan min födelsedag som är den 23 april! Det står på hemsidan "levereras inom 2-4 arbetsdagar" men det är rent skitsnack!
    Nu som först på eftermiddagen den 19 april får jag ett mail med kolli!
    Det har alltså blivit skickat 3 arbetsdagar försent och nu riskerar mitt paket att bli försenat!

    Ville verkligen ge NetOnNet en hederlig chans efter att ha läst alla negativa omdömen om butiken. Jag har handlat här för 5 år sedan och då var det ALDRIG problem. Men detta blir definitivt mitt allra sista köp här.

    Den ENDA anledningen till att jag ger 3 stjärnor är faktiskt att de har bra betalsätt!

    /Kew
    14 dagar sedan
  • Hej KewiinG och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att din vara blivit skickad senare än väntat. Om den är skickad idag är det högst troligt att den kommer fram under morgondagen. Jag har dessvärre inte någon möjlighet att se hurpass långt den kommit då jag inte har kolli eller ordernummer. Om det är så att leveransen tar längre än 4 dagar ber jag er att återkomma till mig på filiph@netonnet.com med ert ordernummer och hänvisning till detta inlägg så kan jag se över en kompensation då vi inte hållt leveranstiden. Hittills är vi som sagt inom ramarna för den utsatta leveranstiden och vi håller tummarna för att det förblir så!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    För svårt att slutföra detta omdöme. Lägger ner det.
  • Ganska bra
    Beställning
    Önskar att förklaringen på fyndvara ska vara mera synligt för telefonanvändare.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    bra priser jag rekommenderar netonnet
  • Utmärkt
    Beställning
    bra service /vägledning
  • Ganska bra
    Beställning
    Gick inte att kombinera DW777 + DE7033 till ett paketpris...
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Vincent på chatten är grym!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bortser från ett reklamationsärende som gick lite trögt. Bemötandet var dock korrekt.
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Oreda i hyllan. 10 min för personalen att hitta. Söndriga kartonger.
  • Usel
    Otroligt usel support. Och långsam.
    Iofs visste jag att de "stora" drakarna inte tar samma ansvar som de seriösa mindre butikerna (t.ex. Fyndbörsen och Hembiobutiken)
    Avbeställde beställningen 30min efter jag hade lagt den på en söndag. Ändå hann de inte stoppa den innan den blev skickad.
    20 dagar sedan
  • Hej Vincero och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra. Vårat lager jobbar under helger för att leverera ordrar så snabbt som möjligt, dock jobbar inte kundtjänst helger och vi har därmed inte kunnat avbryta er order på grund av att den har hanterats på lagret eller skickats.

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning
    Snabb hjälp via chatten, trevligt bemötande
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hittills är jag jättenöjd, får se hur det blir när varan kommer
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Haft problem med vissa varor men alltid fått det löst :)
  • Usel
    Beställde en svart Nexus 5x den 13 mars, fick en vit som jag skickade tillbaka. Jag har nu väntat i ytterligare tre veckor på min telefon eftersom posten inte kan leverera paketet. En spårning visar att det väger 22kg! Det är nu snart en månad sen jag beställde och jag har fortfarande inte min telefon :(
    22 dagar sedan
  • Hej frekey och tack för ditt omdöme!

    Det låter mycket märkligt! om du vill återkomma med ditt ordernummer till mig på filiph@netonnet.com och hänvisa till detta inlägg så ska jag se närmare på vad som hänt!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans o bra produkt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra och enkel webbsida, grymma priser, gratis frakt, gratis faktura.
  • Perfekt
    Velade hela veckan, bestämde mig sent torsdag kväll (19 tiden) la min beställning och valde expressfrakt - leverans dagen efter om beställning är gjord innan 21.

    Jag hade mitt chassi som utlovat dagen efter.

    Tycker det är en lagom summa 99kr för en sådan tjänst. Speciellt när den vanliga frakten är gratis.

    Chassit skickas i sin originalkartong som brukligt. Inget att anmärka på.

    Nöjd med tillgänglighet av berörd produkt och leverans.
    24 dagar sedan
  • Hej re77 och tack för ditt omdöme!

    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med leveransen! Hoppas bygget i chassit går bra!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt perfekt rekommenderas!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt var perfekt utom Postnord som gjorde en "vi har ringt men inte fått tag på dig skitsnack". Inte första gången de kör det "tricket", fick teven senare än tänkt. Men annars, ett kanonpris och att frakten ingår gör att man inte tvekar när man ser ett pris hos er! Nöjd!
  • Usel
    Beställning Leverans
    Ni skjriver det tar 2-4 dgr att leverera. Ni skickade varan 31/3 och varan kom till mig 6/4. Jag försökte spåra aran men det stod bara att den var levererad.
    Eftersom jag inte normalt är NetonNet kund undrar jag om detta var "olycksfall i arbetet" eller fullt normalt?
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att ni fått er leverans senare än väntat! Våra leveranstider styrs till stor del av postnord som levererar paketet. I ert fall, utan en närmare inblick, ser det ut som att detta kan blivit felsorterat vilket gjort att det kommit fram senare än väntat. Vi ber om ursäkt för detta, det är inte "fullt normalt" utan är snarare ett olycksfall, vi är ledsna att detta påverkat din leverans.

    Mvh Filiph

  • Acceptabel
    Beställde datorkomponenter från fem olika butiker på söndagen innan påsk.

    10: Inet, snabb leverans (tis), bra förpackat, bra betalningsalternativ, snabb och tydlig information om beställningen, pingvinstång.

    9: CDON, snabb leverans (tis), bra förpackat, bra betalningsalternativ

    7: Dustin, snabb leverans (tis), slarvigt förpackat i en låda med fel proportioner till innehållet som blivit väldigt lätt tilltryckt, förskottsbetalning krävs för att få billigaste betalningsalternativ.

    5: NetOnNet, långsam leverans (ons efter påsk, dvs 6e arbetsdagen efter beställning), bra förpackat, förskottsbetalning krävs för att få billigaste betalningsalternativ.

    1: Proshop, extremt långsam leverans (tis två veckor efter beställningen, dvs 10e arbetsdagen efter beställningen), dålig information om beställningen, dåligt förpackat med bara papp, inte kartong. Förskottsbetalning krävs för att få billigaste betalningsalternativ. Ångrar bittert att jag valde att spara 50 kr på denna butik.
    26 dagar sedan
  • Usel
    Beställde i god tid före 21:00, kollade alla tillgängliga anvisningar för att säkerställa att leveransen skulle gå iväg, och den gick inte iväg. I vanliga fall något jag man leva med men i det här fallet skulle något fram i tid före en utlandsresa så det fanns ingen felmarginal. Leveransen skickades inte, och jag fick ingen information om att så skett eller varför förrän jag kontaktade dem. Det förstnämnda problemet är mycket dåligt, det sistnämnda helt oacceptabelt. Ibland blir det fel, givetvis, men här var det ett "fel" som var omöjligt att undvika av mig utifrån den information som fanns att tillgå. Och om ett fel uppstår så ska man rimligtvis informera om det - inte bara "pausa" beställningen tills kunden själv hör av sig.
    26 dagar sedan
  • Hej johanejohansson och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att ni är missnöjd med vår expressleverans. Om ni vill återkomma med ordernummer till Filiph@netonnet.com och hänvisa till detta inlägg så ser jag mer än gärna över vad som hänt! Vår expressleverans tar 1-2 dagar och om den tar längre tid än så betalar vi givetvis tillbaka kostnaden för frakten eller om något annat i express-villkoren inte följts.

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställde just en ny produkt från er och valde hem leverans. sedan såg jag vilka tider posten endast kan leverera så jag försökte nå er via telefon för att boka om till vanlig post leverans men fick inte komma fram då det var många som ringde. skickade ett mail sedan där jag förklarade just detta men naturligtvis kommer jag ju inte få svar i tid. Hoppas jag kan lösa detta med posten när dom ringer mig för jag tänkte då inte betala 400kr för att jag inte FÅR kontakta er när jag har försökt på det sätten ni ber mig om. Och snälla säg inte "Jag ska dra denna fråga vidare till blablabla avdelningen" för det förstår ju alla att ni inte gör. Om min order blir helt kaos nu så kräver jag ersättning då jag försökt kontaktat er på det 3 olika sätten ni kan bli kontaktade på.
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 28 dagar sedan )
  • Hej Ohdear94 och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att ni haft problem med att komma i kontakt med oss, vi har för tillfället många som ringer till oss och ber om ursäkt att ni inte kommit fram. Vi hanterar mail i den ordning de skickas till oss.

    Information kring postens leveranstider för hempaket står på vår hemsida. Om ni inte fått leveransen inom utlovad tid får ni gärna återkomma till mig på mail: filiph@netonnet.com med ditt ordernummer och hänvisning till detta inlägg så kan jag se över detta!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning
    tillfredsställande
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    jag älskar när det går snabbt och är okomplicerat!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt gick snappt o smidigt igen tack :)
  • Utmärkt
    Beställning
    Allt var till belåtenhet särskilt bemötandet per telefon.