Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.21 lev. imorgon

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.62)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Jag brukade handla ofta hos NetOnNet, men inte längre! Köpte en dyrt Samsung mobil som blev Dead On Arrival, DOA, död, stängde efter bara ett par veckor. Jag tappade inte mobilen, ingen vatten, mobilen har inte ens en rep. Helt nytt, De tänker INTE ersätta den utan så skriver de:

    "det ej är ett garantiärende.

    Apparaten återfås reparerad. Totalpris: 2400:- inkl. fraktkostnad

    Retur av produkten i befintligt skick. Totalpris: 488:- inkl. fraktkostnad

    Verkstaden kasserar apparaten på plats. Inga tillbehör återfås. 0:-"

    Nu våger NON kräva 488 kr för att skicka samma mobil som kostade mig 109 kr för att skicka tillbaka som registrerad paket till dem på undersökning. Otroligt.

    Jag kommer ALDRIG handlar hos NON längre, jag tar ärendet till ARN, och berättar för alla att kunderna ska veta vilken oprofessionellt bemötande får kunderna hos NON.
    Otroligt.
    En stjärna är fortfarande för högre betyg för NON
    1 tim sedan
  • Usel
    Satt i söndags kväll och jämförde prestanda och priser på en NAS och bestämde mig för en från Asustor som heter as-3102t
    Priset här och på Netonet var 2290:-
    När jag kommer till butiken dagen efter står det 2790:- på hyllkanten.
    Efter koll på nätet så visar prisjakt.nu fortfarande 2290:- men Netonets hemsida är priset ändrat till 2790:-
    Pratar med personalen som inte hade någon förståelse över att priset gått upp 500:- över natten och att samma NAS som jag höll i näven hade kostat 2290:- när de stängde butiken några timmar tidigare.

    Man kan tycka att man borde skriva ut på hemsidan att priset kommer ändras så hade jag besparat mig en tripp till butiken helt i onödan eller att jag kunde köpte den på nätet direkt kvällen innan.

    Riktigt dålig stil tycker jag och det var sista gången jag någonsin spenderar några pengar i någon av era butiker !

    __________________________________________________________________

    Tillägg: Hej Filiph och tack för ditt svar.
    Nej, ingen "veckans vara" utan tittar man så har priset varit lågt mer eller mindre hela sommaren utan för delar av Augusti.
    Dock tycker jag fortfarande att tittar jag på er hemsida efter stängningsdags och åker till butiken dagen efter så är det svårt att veta att ni ändrat priset.
    Jag visade min telefon som visade det lägre priset men när vi uppdaterade så dök det nya priset upp.
    Personligen kan jag tycka att personalen kunde släppt varan för de priset som stod under natten, men där har vi uppenbarligen olika åsikter.
    Men jag gissar att folk får kolla priser hos er innan man påbörjar sin resa till er butik för att vara säker på att ni inte ändrat priset.
    Det hade besparat mig en resa i onödan.
    Marcus
    11 dagar sedan ( Uppdaterat: 3 dagar sedan )
  • Utmärkt
    Kalasbra priser och när den fyndvara jag beställt helt plötsligt sänktes i pris (innan jag fått min leverans) så fick jag självklart mellanskillnaden utbetald till mig.
    Jag möttes av enbart trevlig personal när jag ringde även om det var långa väntetider (något som de förvarnade för direkt vid första signalen).
    Inga konstigheter och ypperlig kundfokus.
    5 dagar sedan
  • Hej -Max- och tack för ditt omdöme!

    Det glädjer oss enormt att höra att du är nöjd med vår hantering av ditt ärende och att du fått en positiv upplevelse trots långa kötider! Ber om ursäkt för att det tagit lång tid att komma fram, vi är dessvärre inne i en period där vi har många som kontaktar oss och vi gör vårt bästa för att besvara alla så snabbt vi kan! Tack igen för ditt betyg!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Så långt en 10-a
  • Usel
    Tänk om ni brydde er om eftersupporten lika mycket som att kränga prylar till folk! Beställer saker som knappt 24h och lägger av. Skickas åter och ni bekräftar 26/7 att ni tagit emot den. Ni skickar heller inte någon ny vara, nej nu ska det kollas ifall man kan skylla på handhavande fel. Efter flera telefonsamtal efteråt, så först 31/8 så påstår ni att ni gör en "återbetalning"! Inga pengar kommer och ni skyller hela tiden på 3-10 arbetsdagar. Konstigt, för nu för tiden kan man betala en räkning på morgonen som syns samma dag hos mottagaren. Idag 16/9 har fortfarande inga pengar kommit. Vid flera samtal innan så lovar ni att ni återkomma, det är ALDRIG någon som hör av sig! Ni skyller på ekonomiavdelningen , men vägrar dessutom lämna ut ett nr direkt till dem.

    Men så här går det när företag blir för stora, då försvinner kundfokusen och endast pengar IN är av intresse... Handlat flera ggr av er innan, dock har ingen vara krånglat tidigare, som tur är..
    Men nu kommer jag inte handla mer av er.
    Nej man undrar ju om man ska behöva dra iväg mail till både ARN och Aftonbladet i eftermiddag för det ska hända något..
    9 dagar sedan
  • Hej lillpip och tack för ditt omdöme!

    Vi måste alltid kontrollera en vara som kommer in till oss. Om vi skulle återbetala eller skicka ut en ny vara och det skulle visa sig att det är yttre åverkan vilket det ofta är, tro det eller ej, skulle det inte vara hållbart. Det finns självfallet inget viktigare för oss än en nöjd kund, varför återbetalningen dröjt såpass länge kan jag inte svara på. Hanteringstiden hos både oss och banken kan sammanlagt ta upp till 10 bankdagar därför är det det som vi meddelar då annat vore felaktigt. Jag har även kollat med ekonomiavdelningen och din utbetalning är skickad i fredags, det innebär att pengarna borde finnas på ditt konto alternativt hos er bank.

    Mvh Filiph

  • Bra
    Bra priser.
    Dock ganska missnöjd med leveransen som tog sex dagar på varor i lager. Skickades först mer än två dygn efter min beställning och sedan kom en helg. På flera andra ställen brukar varan komma redan nästa dag.
    I övrigt är jag nöjd.
    10 dagar sedan
  • Hej Isak88 och tack för ditt omdöme!

    Vår fria frakt tar 3-4 arbetsdagar, tråkigt att det kom en helg emellan! Vi erbjuder leverans på 1-2 arbetsdagar via expressleverans om det är bråttom. Tack igen för ditt omdöme isak88!

    Mvh Filiph

  • Acceptabel
    Bra priser. Men då något går sönder så tar det väldigt lång tid att få någon hjälp!
    10 dagar sedan
  • Hej pellefralle! Tack för ditt omdöme!

    Vad kul att höra att du är nöjd med vår prissättning! Ber om ursäkt om det tagit lång tid att få hjälp med en trasig vara. Misstänker att du syftar på att det antingen varit långa kötider till oss för att komma fram, alternativt att verkstaden haft er produkt länge. Kötiden till oss beror på att vi har under en period haft ett oväntat högt antal kontaktförsök till oss på samtliga kanaler (telefon, mail och chatt) Det ska nu flyta på mycket smidigare! Verkstäder har sedan semestertider haft mycket att göra och har legat back ett längre tag, även detta ska vara på bättringsväg nu.

    Mvh Filiph

  • Usel
    Köpte dator för 15000kr. denna gick sönder efter ca.1,5månad. Gick sedan sönder igen 2-gånger. Då börjar personal på att föröka hävda att den inte var trasig och under diskussionen motsäger sig verkstads chefen flera gånger själv.
    -De ringer hem och bråkar mot oss på ett mycket nedsättande och trakasserande sätt.
    Det enda som kommer ur dem är om deras kostnad på ca.700kr. vi kan få om de inte hittar fel(Vi kan omöjligt veta vad de gör med datorn då den lämnats in).

    HOTET OM KOSTNAD verkar blivit deras nya SIGNUM, för att tjäna/skrämma till sig mer pengar.

    Vem tycker det är av nöje att lämna in en dator 4 gånger och låta en spelsugen tonåring bli utan dator i 3-4-veckor.

    Här ska man starkt överväga sitt köp, då det inte går att lita på att trasiga varor åtgärdas.

    Köpte tidigare en renoverad(Från leverantör) mobil hos dem. Den var trasig vid provning hemma. Netonet ville kräva mig på kostnaden ca.700kr. Felet var samma som den återlämnats för tidigare......???

    Verkstadschefen är oerhört nedsättande och obehaglig att ha kontakt med.

    Detta är uselt av ett företag "Jag skänkt 45000kr." på varor åt.. (Citerar verkstads chefen)
    11 dagar sedan
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Drar ner att man inte får det man betalar för
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jättebra bemötande från kundservice
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Långsam leverans. Flera dagar mellan händelser i kedjan. Annars perfekt.
  • Ganska dålig
    Beställning
    Vet ju inte vilken färg jag får på varan
  • Perfekt
    NetOnNet har ofta samma priser i sina fysiska butiker som andra sidor har på nätet.
    Detta är ett stort plus om man vill köpa något större, t.ex en TV och inte vill behöva skicka tillbaka den via posten om man skulle ångra sitt köp.

    Trevlig och hjälpsam personal, hyfsat stort utbud.

    Min personliga favorit när det kommer till datorutrustning.
    12 dagar sedan
  • Hej Hampurilias och tack för ditt fina omdöme!

    Vad kul att höra att vi är en favorit när det gäller datorprylar och att du tycker att du får bra hjälp av oss! Vi gör vårt yttersta för att hålla priserna nere, kul att det uppskattas! Tack igen för dina fina ord Hampurilias!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    perfekt hel nöjd
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kunde inte bli bättre (kan man ens göra det bättre)
  • Utmärkt
    Väldigt hjälpsam kundservice (i butik). Har aldrig varit några problem att reklamera en trasig produkt. Dessutom gratis frakt från hemsidan. Tycker betyget här är orättvist lågt.
    8 mån sedan ( Uppdaterat: 13 dagar sedan )
  • Hej viller2 och tack för ditt inlägg!

    Det var kul att höra att du är nöjd med vår kundservice i butiken och att dina reklamationsärenden gått problemfritt! Det betyder mycket för oss att kunna leverera gott bemötande och smidiga lösningar! Tack igen för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans Retur
    Fruktansvärt dålig leverans, omöjligt att få det utkört som avtalat. Dålig support från Netonnet med sjukt långa telefonköer och jag måste lösa allt själv, koordinera Netonnet, Posten och Resurs Bank. Helt uruselt!!!
  • Perfekt
    Beställning
    Tummen up!
  • Perfekt
    Beställning
    lätt att hitta
  • Usel
    Beställde 2 st. nätdelar till raspberry pi av Netonnet tidigare i somras. Fick bara en men fick betala för 2 st. Mailade dem via ett formulär på deras hemsida. Fick inget svar. Tror iof inte att det malet gick iväg på rätt sätt. Mailade igen. Kom inget svar. Eftersom jag inte behövt använda den ena nätdelen så föll det lite i glömska tills för några dagar sedan då jag mailade igen. Nu kom det svar. De kunde inte hitta mina tidigare mail och nu hade det tagit för lång tid för att de skulle kunna åtgärda felet.

    Dessutom påpekade Netonnet att vikten på paketet motsvarar 2 st. På paketet jag fått står en vikt stämplad som motsvarar 1 st. Detta har jag påpekat men de säger bara att de inget kan göra för det har tagit för lång tid innan jag klagade. Vilket jag ju inte gjort utan klagade första gången ganska omg. Man tycker ju att ett företag som Netonnet skulle kunna fixa fram en nätdel i vilket fall som helst då jag ju betalt för den.
    16 dagar sedan ( Uppdaterat: 15 dagar sedan )
  • Hej Penobscott och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra! Jag tar mer än gärna en närmare titt på din order. Vill då återkomma till mail på mail med ditt ordernummer? märk mailet med ditt användarnamn samt hänvisning till detta inlägget. Maila ordernummer sedan till Filiph@netonnet.com så ska jag se över detta!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra och enkel. Inget krångel, tydlig information.
  • Usel
    Köpte ett skal via netonnet, för cirka 450 kr, skalet kommer ej till användning då den mobilen som jag skulle ha skalet till inte är kvar i mina ägor, efter en lång service. Då tänker jag använda mig av netonnet öppet köp i 30 dagar,. Har 12 mil enkel resa till närmsta lagershop och tänker att det är lika bra att skicka in skalet. De kräver att man ska skicka det som ett företagspaket, nu till problemet för det första väger mitt paket för lite, så de fick hjälpa mig på posten att öka vikten till den lägsta gränsen. Nu till kostnaden hela 215 kr, det är ju helt galet det är ju hälften av värdet på produkten, varför kan man inte välja ett annat fraktsött och snart löper dessa 30 dagar ut, och för att inte tala om den dåliga servicen jag har fått via mail. Kräver en lösning på detta, detta är inte okey, vet vart jag handlar fortsättningsvis och inte. Nu får jag väl kasta fem hundra kronor i sjön tack vare netonnet, gör er själva en tjänst handla från företag där man har möjligt att få fraktsedel eller skicka in som rek eller vanligt brev.
    17 dagar sedan
  • Hej prada och tack för ditt omdöme!

    Vi rekommenderar att skicka med företagspaket för att vara säker på att paketet kommer fram till oss. Då vi inte är en privatperson kräver Postnord ett företagspaket för att skicka till ett företag. Angående priserna på försändelsen är detta Postnords pristabell, denna kan dessvärre inte vi påverka. Du får gärna återkomma till mig i ett mail, märk mailet med ditt användarnamn med hänvisning till prisjakt och bifoga ordernummer till filiph@netonnet.com så tar jag en titt på om vi kan ordna en lösning!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Risigt företag vad gäller support. Hade problem med ett par hörlurar som plötsligt lagt av och fick besked att jag måste lämna in dessa hos lagershoppen (Som ligger väldigt avlägset från både hem och arbete). Hade inte mycket till val så tog mig dit och lämnade in produkten.

    Nu, fem veckor senare utan åtgärd, får jag höra att efter tre veckor så kan de tänka sig att ge mig en ny produkt, men bara om jag åker dit igen. Tyvärr säljs den produkt som jag köpt inte längre och någon motsvarande produkt har de inte heller i min mening. Då informerar mig en snorkig och otrevlig kille på kundtjänst om att det minsann är vad jag får och det får jag vara nöjd med, om jag är snäll kan jag kanske få ett tillgodokvitto men att få pengarna tillbaka blir det inte tal om, detta trots att jag påpekade för honom att konsumentköplagen faktiskt ger mig rätt att häva köpet om de inte lyckas åtgärda felet på annat sätt.

    Så nu står jag här, utan hörlurar och måste göra ytterligare en lång resa till er butik utan att ens veta om mitt problem kommer bli åtgärdat på ett rimligt sätt. Illa!
    18 dagar sedan
  • Hej Avalyst och tack för ditt omdöme!

    Det låter mycket märkligt och inte likt våra servicemedarbetare! Jag ta gärna en närmare titt på din service och ser över en lösning innan du kommer in till oss! Återkom i ett mail med hänvisning till detta inlägg, bifoga er order/servicenummer och skicka till filiph@netonnet.com så ska jag se över detta!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Mycket, mycket bra.
  • Perfekt
    Blir lite förvånad när jag ser många omdömen här. Har alltid handlat hos netonnet när jag ska ha hemelektronik. Har aldrig heller haft problem med expressfrakt.

    Beställde senast i fredags med expressfrakt och fick mitt grafikkort på måndag förmiddag. Eftersom jag har ett NetOnNet-kort får jag gratis express, smidigt!

    i övrigt enkelt koncept i butikerna och duktig, hjälpsam personal! lite lång väntetid till kundservice det senaste men vad gör det, de hjälper till på bästa möjliga sätt när man väl är framme. inga problem vid returer osv.

    Jag kommer fortsätta handla hos netonnet! :)
    19 dagar sedan
  • Hej intINk och tack för ert omdöme!

    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med oss, våra lagershoppar och leverans! Hoppas att du är nöjd med ditt grafikkort! Ber även om ursäkt att det varit långa kötider till vår kundtjänst, vi har under en period haft oväntat många samtal in till oss. Tack igen för ditt omdöme!

    Mvh Filiph

  • Mycket bra
    Beställning
    Sjukt smidigt
  • Acceptabel
    Uppdatering: Tydligen så hade Resurs Bank valt ut mig till stickprov mot bedrägerier.
    Maikontakt och avbeställning av order gick snabbt och smidigt, dock kvarstår problemet med att jag blev utan varor inom utsatt tid.

    "Expressfrakt".... Jadu här häder det inte mycket iaf.

    La en order 1530 igår torsdag och svalde NetOnNets löfte om " leverans imorgon vid beställning innan 21" eftersom jag behövde detta innan helgen
    Inte hört ett knyst om vare sig leveransbekräftelse eller sms avi idag.
    Så kontentan är att jag pungat ut en hundring extra för en frakt som kommer dröja längre än vad tex Inet gratisfrakt gör.

    Sista gången man är dumsnål och försöker spara ett par hundringar.
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 20 dagar sedan )
  • Hej Abb_eliten och tack för din uppdatering!

    Det är otroligt mycket uppskattat att ni velat lägga tid på att uppdatera ert omdöme om oss efter kontakt med oss! Jag är ledsen att vi inte kunnat leverera varorna inom utlovad tid!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställde två saker vars användbarhet var beroende av varandra. Jag beställde på en onsdag så att jag skulle få varorna innan helgen. Det stod att varorna skulle levereras inom 1-2 arbetsdagar. Redan nästa dag fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut paket på ICA. Vad som emellertid inte framgick av mejl och sms var att det bara var den ena produkten som anlänt. Jag hade vid den här tidpunkten inte fått någon som helst information om att varorna inte skulle levereras tillsammans.

    Jag ringde genast upp NetOnNet för att fråga vad som egentligen hade hänt. Efter en orimligt lång telefonkö, ca. 40 minuter, så kom jag fram till en helt ohjälpsam kundtjänstarbetare. Han förklarade att varan skulle skickas från ett annat lager. Jag frågade då om jag inte kunde avboka den beställningen, eftersom den varan nu fanns i Göteborg där jag bor. Så kunde jag själv åkt och hämtat den. Det kunde han inte lösa, då varan, enligt honom, redan låg på en lastbil. Jag skulle snart få ett mejl med mitt kollinummer så jag kunde spåra mitt paket.

    På fredag hade jag fortfarande inte fått någon som helst information om var mitt försändelse var. Jag ringde igen. Jag kunde återigen inte avboka, då produkten återigen skulle ligga på en lastbil. Men jag skulle strax få information, och kanske redan kunna hämta ut produkten samma dag.

    På söndag fick jag första informationen om min andra vara. På måndagen kunde jag hämta ut den.

    Vansinnigt dålig information. Vansinnigt dåliga kundtjänstmedarbetare. Och det mejlet med synpunkter som jag skrev, som NetOnNet gärna ville ha, har jag inte fått någon respons på.

    Sista gången jag handlade online på NetOnNet.
    20 dagar sedan
  • Hej Trollifix och tack för ditt omdöme!

    Vi plockar alla ordrar i den ordning de inkommer. Det kan tyvärr innebära att någon före i kön har köpt samma vara och att den ordern packats innan er order packats. I de fall detta sker skickar vi varor som saknas från en av våra lagershoppar. Detta kan tyvärr förlänga leveranstiden. I ert fall har vi inte hållt leveranstiden för express och vi betalar då tillbaka fraktkostnaden om så är fallet! Återkom gärna med ert ordernummer i ett mail till Filiph@netonnet.com och hänvisa till detta inlägget så kan jag ordna detta!

    Vi kan tyvärr inte makulera en order där produkten skickats redan. I det fallet gäller det att returnera produkten när den kommit fram. Det vi hade kunnat lösa i detta fall är att ni kunnat komma in och köpa en i lagershoppen så länge och sedan returnera den som skickats med posten. Ber om ursäkt om denna lösning inte presenterats. Dock skulle detta innebära att ni hade fått köpa samma vara två gånger och vid retur få tillbaka pengarna.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inkomm på lager 2016-09-06 och hämtade ut den 2 dagar senare.
    Jag skrev fel mejladress och fick inte någon orderbekräftelse, så var i kontakt med kundtjänst som löste mitt problem snabbt och smidigt
  • Ganska dålig
    Har beställt härifrån tidigare, och då har det tagit drygt två dagar för det jag beställt att nå fram till utlämningsställe.

    Mitt senaste köp, som bestod av tre produkter, har däremot varit något besvärligare. Lade beställningen på en måndag, 1100 på förmiddagen, får orderbekräftelse på allt. Dagen efter(tisdag), skickas EN av sakerna, och resterande stannar på lager(?) av någon anledning. Dag tre(onsdag), en av sakerna kommer fram till utlämningsstället, medan de andra två fortfarande(!) inte skickats. Denna dag är jag lagom irriterad, så jag suger ihop och ringer till netonnet(jag har smärre social fobi, och brukar inte vilja ringa, men nu är jag irriterad och besviken) och svaret från lagret gör mig inte lyckligare.
    Får veta av personen jag pratar med, att produkterna skickas från olika butiker, vilket förvånar mig rätt mycket, då internetlagret skulle ha allt inne. Får iallafall veta att allt ska skickas idag(onsdag fortfarande).
    Dag fyra(Torsdag) så kommer en paket fram, den sista har skickats sent från netonnet, och därför inte blivit hämtad av postnord, så denna stannar på lagret ytterliggare tid! Ringer och frågar vad som händer, och får ungefär samma svar som dagen innan.
    Nu sitter jag här, en fredagskväll, och väntar fortfarande på mitt j*vla chassi som behövs för att bygga min dator, och inte f*n har det kommit fram.

    Netonnet, SKÄRPNING med detta, annars har ni precis förlorat en kund för framtiden. Riktigt besviken på er gällande detta köp. Finns egentligen ingen ursäkt, jag beställde övriga komponenter från andra butiker samtidigt som detta, och allt det kom fram på onsdagen!

    Hälsningar,
    En oerhört besviken (ex)kund.
    23 dagar sedan
  • Hej Tsukeh och tack för ditt omdöme!

    Ber om ursäkt att det blivit längre leveranstid än väntat! Vi plockar ordrar i den ordning de kommer in till oss. I vissa fall kan det vara så att flera ordrar har samma artikel och om det då ligger någon före er order finns tyvärr risken att den tar slut innan er order packas. I dessa fall skickar vi ut produkterna från lagershoppar som har produkten inne. Tyvärr kan denna hantering innebära någon dag extra till leveranstiden. Vi ber om ursäkt för detta. Har du fortfarande inte mottagit din order ber jag dig att återkomma till mig via mail till filiph@netonnet.com. Hänvisa i ämnesraden till detta inlägget med ditt användarnamn och inkludera ditt ordernummer så kan jag ta en titt på vad som händer.

    Mvh Filiph

  • Usel
    Usel service, telefonkö är typ lika lång som till skatteverket.. (3 dagar)
    24 dagar sedan
  • Hej gulahuset12 och tack för ditt omdöme!

    Ber om ursäkt att du fått vänta i telefonkö! Vi har under en period haft ett oväntat högt antal samtal in till oss. Vi besvarar alla samtal i den ordning de kommit in och jobbar så snabbt vi kan för att besvara alla! Jag rekommenderar er att kontakta oss via vår chatt. Ni hittar den genom att gå in på www.netonnet.se.

    Mvh Filiph

  • Usel
    Köpte en LG G5 via nätet.
    Beställde den onsdag kl 13 . och när jag la beställningen så stog det att alla ordrar innan kl 21 skickades samma dag.
    Och att leveranstiden va 1 dag.
    Och när jag hörde av mig på torsdagen för att avboka ordern .
    Så fick jag som svar att den redan va skickad.
    Det kom ett mail ca 1 timme efteråt att den nu va bokad att hämtas av posten.
    Så jag hörde av mig till den hemska kundtjänsten igen och ville ha nån sorts kompensation för att dom inte höll vad dom lovade.
    Men det ända dom kunde göra va att bjuda på frakten.
    Så äntligen kom telefonen på fredag.
    Hämta ut den .
    Hade dom tagit bort fraktkostnaden ??
    Nej den va fortfarande kvar.
    Så nu vill dom att jag ska offra ännu mer tid på att åka till en lagershop så dom kan betala tillbaka dom 129:- .
    Riktigt uselt från början till slut.
    Och då ska tillägas att jag jobbar som säljare och skulle jag behandla min kunder så här .
    Hade jag fått leta upp ett nytt jobb.
    Jimmy
    24 dagar sedan
  • Hej Ruf och tack för ditt omdöme!

    Vid försenad expressleverans erbjuder vi expresskostnaden tillbaka, detta är inget som ni måste ta er in till butik för att göra utan det kan vi ordna härifrån. Jag ber er att återkomma med ert ordernummer i ett mail till filiph@netonnet.com, hänvisa till detta inlägget så kan jag ordna så att expresskostnaden blir återbetald.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Älskar butiken och personalen. Service som det skall vara!
    26 dagar sedan
  • Hej Anders_erik och tack för ditt inlägg!

    Kul att höra att du är nöjd med vår service och att personalen hjälpt dig på ett bra sätt! Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Ganska bra
    Beställning Leverans

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och bra levererat.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid mycket bra och enkelt och tydligt, mycket kundvänligt, ett nöje att handla här.
  • Usel
    Absolut värsta upplevelsen jag har haft vad gäller internet handel och jag handlar från nätet dagligen.
    1 mån sedan
  • Hej jazpoder och tack för din feedback!

    Jag tar mycket tacksamt emot dina synpunkter kring vad som bidragit till din upplevelse av oss och vad vi kan förbättra! Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och om du har några synpunkter tar jag gärna med dessa! återkom till mig i ett mail till filiph@netonnet.com och hänvisa till ditt inlägg här!

    Allt är av värde för oss att veta så att vi kan bli bättre!
    Mvh Filiph

  • Ganska bra
    Nöjd med min dator
    1 mån sedan
  • Hej Do83SF och tack för ditt inlägg!

    Härligt att höra att du är nöjd med din dator! Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Jag köpte en nexus 6p för två dagar sen, det var en fyndvara vilket betyder att den kanske kommer med något skadat paket men kostar mindre. På deras hemsida stod det att den var i lager. Men sen i bekräftelsemailet så fick jag besked om att den kommer komma i lager tidigast den första september. Jag betalade för 2-4 dagars frakttid, inte för att vänta tills nästa månad.

    Dessutom så fungerar inte deras kundservice, om jag ringer så är det tekniska problem, om jag mailar blir jag ignorerad och deras chatt funkar inte alls. Jag förväntade mig mer av en så stor butik som netonnet.
    1 mån sedan
  • Hej Duddel! tack för ditt omdöme!

    Ber om ursäkt om du fått vänta på din order! Har du betalt för expressfrakt ber jag dig att återkomma till mig och hänvisa till detta inlägg. Maila mig på filiph@netonnet.com så tar jag en titt på det!

    Ang kundtjänst har vi för tillfället ett högt antal kontakter in till oss. Vi jobbar så snabbt vi kan för att besvara alla i turordning. Mail ignoreras inte av oss, ni kommer att motta svar om ni mailat oss, även här besvaras alla i turordning. Chatten är stängd för tillfället för att besvara samtal in till oss så snabbt som möjligt.

    Återkom med ditt ordernummer så kollar jag på vad som hänt och status på er order.
    Mvh Filiph

  • Usel
    Köpte en balance scooter i sommras som gick sönder. jag skickade in den på garanti och hörde därefter inget på flera veckor. jag ringde och frågade vad som hände, fick som svar att dom kommer att kreditera produkten 1.5 veckor senare fick jag en ny skickad till mig ungefär 1.5 månader efter att jag skickade in den. sista gången som jag handlar hos netonnet.
    1 mån sedan
  • Hej Malin8555!

    Tack för ditt omdöme.
    Jag ber om ursäkt för den långa hanteringstiden i ditt ärende och för att du fått en ny produkt skickad till dig trots att du fått besked om att få den krediterad. Jag vill självklart att du ska vara nöjd med det köp du gjort hos oss. Om du inte vill ha kvar produkten kan jag skicka en förbetald fraktsedel till dig för retur. Jag ber dig i så fall maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com och hänvisa till ditt inlägg här.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställde en vara för 13.000 i måndags. Betalade. Fri frakt (som de flesta andra leverantörer när man köper något sådant dyrt). Om man inte betalar för Expressfrakt så tar leveransen 3-4 dagar (så står det på många andra leverantörers sidor också). Varan packades i måndags.

    Nu till skillnaden mot andra leverantörer.

    I går, onsdag ringde jag en väldigt trevlig tjej i kundtjänst. Hon förklarade att eftersom jag inte betalt expressfrakt så kommer de hålla varan så att leveranstiden blir vad de lovar iom att jag valt "fri frakt". 3-4 dagar. Med andra ord så ligger min vara paketerad och betald hos Netonnet i nästan 4 dygn, av principskäl.

    Andra leverantörer skriver likadant på sina sidor, men de levererar så fort de kan.

    Netonnet har betett sig riktigt illa och varan kommer att skickas tillbaka. Jag har inget förtroende för den leverantören längre.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej MrScott!

    Tack för ditt inlägg.
    Vår målsättning är alltid att du ska få en så snabb och smidig leverans som möjligt, men om du valt fri frakt kan vi aldrig garantera en snabbare leveranstid än 3-4 vardagar. Vi håller inte paketet med vilje, men då vi lovar 1-2 vardagar med expressfrakt är det de personer som beställt med expressfrakt som kommer att få sina paket snabbast. Om din leverans är brådskande rekommenderar jag dig att beställa med expressfrakt nästa gång då det är vårt snabbaste fraktsätt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Tyvärr kunde inte bolaget som sköter fakturering hålla sig. De skickade fakturan två dagar innan innan leveransen skedde. Inte så bra.

    Annars var allt OK.
  • Perfekt
    Handlat många gånger och är toppen nöjd!
    Bra priser och min erfarenhet med kundservicen och support är bara bra!
    1 mån sedan
  • Hej!

    Så roligt att du är nöjd med alla delar av köpet. Det är väldigt uppskattat med så fin feedback och jag kommer att dela med mig av detta till mina kollegor.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Acceptabel
    Beställning
    Fick en vara som var en retur. Inget jag visste om fick heller inget pris på den även fast det står nedsatt vara på paketet
  • Perfekt
    Beställning
    Var idag i en av deras butiker (uppsala), fick tipset att beställa på nätet då varan inte fanns i lager just nu.
    SUPERSERVICE, skulle inte tveka en enda sekund att handla igen.
  • Perfekt
    Beställning
    Kanon !
  • Perfekt
    Beställde lite prylar på lördagen, kunde hämta dem kl 12 på måndagen... bra jobbat.
    1 mån sedan
  • Hej fahlin!

    Tack för ditt positiva omdöme om oss här på Prisjakt. Vi strävar ständigt efter att kunna erbjuda våra kunder en så bra köpupplevelse och så snabb leverans som möjligt. Det glädjer oss att du är nöjd med vår frakt och vi tackar på nytt för ditt fina omdöme.

    Med vänliga hälsningar Samuel

  • Utmärkt
    Bor i en NetOnNet-stad så jag hämtar oftast smidigt(och billigt) upp det jag vill ha.
    Fick dock beställa en powerbank i somras eftersom den inte fanns i lager. Saknade fraktsättet "hämta i butik", men den kom hem kostnadsfritt ändå så allt är frid och fröjd.
    1 mån sedan
  • Hej Anders-77!

    Tack för ditt fina omdöme här på Prisjakt. På vår hemsida har vi fraktsättet "Hämta i Lagershop" där man smidigt kan betala via vår hemsida för att sedan hämta ut ordern i valfri lagershop inom ett par timmar. Dock fungerar det endast på varor som redan finns i lager i lagershopen men givetvis tar vi till oss av din feedback om att även kunna beställa varor till en lagerhop. Vi tackar återigen för ditt omdöme och önskar dig en fortsatt fin sommar!

    Med vänliga hälsningar Samuel

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Den totala upplevesen jag har utan av netonnet är perfect snabb leverans och snabb och bra service i butik.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som väntat