Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.21 lev. imorgon

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
(data från 2016-05-29)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.40)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Avbeställde en order på deras chatt, tog 1 minut.
    2 dagar sedan
  • Usel
    VARNING!
    Köpte en extern hårddisk att använda till lagring och backup för knappt två år sedan och en dag var den helt död varför jag lämnade in den på närmaste lagershop (Borås). Eftersom att den var helt död gissade verkstaden att något i chassiet var trasigt men förmodligen fungerade disken inuti. Detta såg jag som positivt då jag hade sparat bilder från i stort sett hela mitt vuxna liv samt mina barns första år på denna disk. och då förmodligen endast chassit var trasigt så skulle det nog funka att bara ta ur disken ur chassit och montera den i en dock eller annat chassi trodde både servicepersonalen och jag..
    Då meddelar Netonnet att om jag vill utnyttja garantin så måste jag lämna in disken till deras samarbetspartner som kan "rädda" min data på disken för endast 8000:-
    Om jag bryter förseglingen själv ryker garantin och jag får inte pengarna tillbaka för den defekta produkten trots att Netonnets egen serviceverkstad konstaterat att den inte fungerar. Netonnet använder då mina bilder på barnens uppväxt som gisslan för att tvinga mig att inte utnyttja min rättighet som konsument.
    De hävdar att jag kan försvåra för Western Digital att felsöka hårddisken som de returnerar till dem om jag bryter förseglingen, som om de skulle ha tid att obducera alla trasiga diskar de får in...

    Företaget får 1 stjärna eftersom att det inte går att välja 0.

    OBS! skall du spara något viktigt på en extern hårddisk så köp den inte på Netonnet för om chassit går sönder får du inte rädda innehållet!
    2 dagar sedan
  • Hej patriksson!

    Det var mycket tråkigt att höra! Jag ser att du varit i kontakt med ansvarig för servicedisken i lagershoppen och vår kundombudsman.
    Det är tillverkaren (i ditt fall Western Digital) som sätter regler och krav för garanti och i 9 fall av 10 gäller inte garantin hos någon tillverkare om man modifierat eller öppnat upp produkten om det inte är tänkt att produkten i fråga skall öppnas. Det har alltså inget med våra bestämmelser att göra, och vi håller självfallet inte din data ”gisslan”! Jag ser att du valt att få tillbaka din hårddisk detta då vi inte ansvarar för lagrad data. Verkstaden har hittat fel på disken och vi hade kunnat byta ut den men då skulle inte datan varit kvar. Om det inte varit fel på själva disken hade vi inte rekommenderat dig att skicka den till ett företag som kan återskapa data från förstörda hårddiskar.

    Du kommer att få ett SMS när din disk är tillbaka i lagershoppen!

    Mvh Filiph

  • Knappt godkänd
    Handlade en present till en jag känner för 600 kr, blev tvungen och returnera tillbaks den, och då var man tvungen att skicka det som ett företagspaket och det skulle kosta mig 215 kr sa mitt ombud.
    I mitt fall hade jag turen på min sida då jag känner en vän som bor närma en lagershop, så han lämnade den till net on net butik.

    Om du inte har turen och har en lagershop i närheten, så tänk på att dom tar ut höga avgifter, även för billigare produkter som i mitt fall.

    Jag hade förstått om ni hade tagit ut en avgift på typ 39 kr eller liknande för mitt usb minne och min fotoram, men 215 kr är inte okej tyvärr, så blev lite besviken, trevlig dag.
    4 dagar sedan
  • Hej MarcusF1 och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att kostnaden blivit så stor i förhållande till värdet av det du köpt. Det är postens prismallar som följs, men jag tar detta vidare internt för att se över en eventuell förändring. Skönt att höra att du kunde lösa det genom att lämna i lagershop istället!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt är bra och duktig Supporter
  • Mycket bra
    Beställning
    Bättre än på många andra ställen iaf!
  • Knappt godkänd
    Har handlat här ett par gånger nu med godkänt betyg men nu svängde det till det negativa. Det plingade till i mobilen och prisjakt meddelade att Netonnet minsann hade sänkt priset på en grill jag haft bevakning på till just den prisklass jag hade som mål. Beställde grillen och kände mig nöjd! Två dagar senare får jag mail från Netonnet att de minsann inte har grillen i lager och heller inte kommer att få in den igen, detta trots att den fanns i lager när jag beställde. Okej, lagersaldofel är jag själv medveten om att de uppstår men förväntar mig då att bli kompenserad. Finns nämligen en liknade grill till någon hundring till som jag kan tänka mig som ersättningsvara. Mailar och väntar 4 dagar på svar, mailar igen och påpekar att jag ej hört något, får då svar att man ej kan erbjuda någon ersättningsvara! Så tack och hej Netonnet! Kundservice och goodwill var tydligen inget ni visste vad det var.
    6 dagar sedan
  • Hej thepettson!

    Det var mycket tråkigt att höra! Jag tar gärna en närmare titt på detta och ber dig därför maila mig med ordernummer, vilken grill du tittat på som ersättning och hänvisa till detta inlägget så ska jag se om vi kan lösa något! maila till filiph@netonnet.com. Hoppas att vi hörs och att vi kan få till en lösning!

    Tack för ditt omdöme!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Posten Norden håler inte vad de lovaar NetoNet trots betald expressleverans. NetoNet klarar inte av att levrerera vårt paket till dagen efter pg.a de hade lastbilen full! Oproffesionell leveranshantering!
  • Perfekt
    Bygge en dator av era delar för 12.000:- hade jag köpt från något annan hade jag fått betala det dubbla
    7 dagar sedan
  • Hej GGSweeden00 och tusen tack för ditt omdöme!

    Det var roligt att höra att du litar på oss när det gäller delar till din dator! Vi hoppas att bygget gick bra!
    Tack igen!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Bra priser, fri frakt.
    Samtliga garantiärenden och reparationer har hittills hanteras på ett föredömligt sätt.
    Handlar via webben samt på lagershoppen i Örebro där personalen är jättetrevlig.
    9 dagar sedan
  • Hej nissehultjr och tack för ditt omdöme!

    Tusen tack för din feedback och vad härligt att höra att reparationerna gått smidigt till! Jag ser till att personalen i Örebro får ta del av ditt fina omdöme med! Tack igen!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Inte den snabbaste leveranstid.
  • Perfekt
    Beställning
    Det var perfekt. Det är en sak som jag saknar och det är lite mer information med leveransen, måste alltid gå ut på nätet för att få all information man behöver.
  • Dålig
    Förr var devisen typ "handla billigt direkt från pall". Nu är det samma pris som hos konkurrenterna fast på pall, så alltså lite sämre butiker fast till samma pris. Så länge kunderna handlar så är det ju bra. Synd om de andra måste följa med i sämre standard för att hålla priserna nere bara.
    Skickar paketen samma dag om du betalar för expressfrakt, annars håller de på leveransen flera dagar, bara för att...ja jag vet inte. De vill väl kräma ur mer kronor ur kunden helt enkelt. Jag är inte särskilt imponerad.
    9 dagar sedan
  • Hej Haddirajan och tack för ditt omdöme!

    Vi jobbar ständigt med att hålla priserna nere. Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår prissättning! Gällande expressfrakten är detta en snabbare hantering pga ordern prioriteras i packlistan. Vi "håller" inte inne ordern utan har varje dag ett stort antal ordrar att plocka och packa. Därmed erbjuder vi möjligheten att få sin order prioriterad i denna lista och det mot en mindre summa.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    snabbt och smidigt (y)
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och smidigt. Jag hade en fråga som supporten i chatten svarade bra på. Allt som allt var det jättebra! =)
  • Bra
    Beställning Leverans Retur
    Måste tyvärr säga att NetOnNet's garantihantering är lite sådär och jag är inte särskilt imponerad. Köpte en vara som var halvtrasig från början och i fall jag vill lämna in den till de på reparation så måste jag vänta i minst 2-3 veckor innan jag får tillbaka den, antigen reparerad eller en ny, liknande vara. Kan förstå att så kan det vara när man haft en produkt i ett tag och den ska undersökas men en fel vara från dag ett jag har fått den och dessutom kontakt med de inom 7 dagar från mottagandet?
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Har väl varit tämligen uttömmande på övriga punkter. Kortfattat: En del strul.
  • Perfekt
    Beställning
    bra pris och läckra färger återstår bara att pröva den
  • Perfekt
    Beställning
    Har inte köpt något. Bara kontaktat kundtjänst för frågor.
  • Utmärkt
    Bra!
    13 dagar sedan
  • Hej alex9550,

    Tack snälla för ditt fina omdöme!

    / Amina

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Fick den äldre varianten dvs Proteus Core och inte den nya Proteus Spectrum.. men-men nöjer mig med det.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Gillar NetonNet helt igenom så självklart gillar jag det enkla sättet att beställa och betala samt den felfria leveransen av varor.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid smidigt att kontakta kundtjänst och få hjälp när man tabbar sig.
  • Perfekt
    Älskar netonnet. Fantastiskt roligt att handla.
    15 dagar sedan
  • Hej richmiles5,

    Tack för ditt fina omdöme!

    Vi på NetonNet är evigt tacksamma för att ha dig som kund hos oss! Det gläder oss att höra att du älskar vårt varumärke och att du även tycker att det är roligt att handla hos oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Amina

  • Perfekt
    Beställning
    Perfekt att starta på Prisjakt och sedan direktlänkas till vald butik!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt som alltid.
  • Acceptabel
    .
    15 dagar sedan
  • Hej RobK,

    Tack för ditt omdöme!

    Vi på NetonNet är väldigt tacksamma för att ha dig som kund hos oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Amina

  • Mycket bra
    Många val för frakt och betalningssätt.
    Personalen på lagershoppen i Linköping har varit hjälpsamma och vänliga. Att returnera och byta varor har gått som smort.
    Lite oklarheter med vissa produkter, t ex tv apparater som påstås ha komponent-ingång i webbshoppen och som inte har det i verkligheten. Personalen är osäker vid frågeställning om detta och medger att det kan vara fel.
    Webbdesignen är slank och vacker, sidorna är lättnavigerade och responsiva.
    Deras lagershoppar praktiska, labyrintkonceptet påminner om IKEA.
    Mycket grejer att välja och vraka bland!
    6 mån sedan ( Uppdaterat: 16 dagar sedan )
  • Hej EwiQ,

    Tack för ditt omdöme!

    Självfallet ska vi på NetonNet uppge korrekt information vad kommer till den tekniska specifikationen som avser samtliga produkter i vårt sortiment. Skulle fallet vara så att det är något felaktigt från vår sida vad kommer till eventuella anslutningar så ska vi självfallet se över detta med berörd avdelning så att du som kund inte får felaktig information vid köp.

    Vi tackar hjärtligt för dina fina ord och att du för övrigt är nöjd med vårt utbud samt det bemötande du har fått i vår lagershop i Linköping!

    Med vänliga hälsningar,
    Amina

  • Perfekt
    Beställning
    Allt har fungerat perfekt så här långt. Väntar nu på min beställning och hoppas även den blir en perfekt upplevelse.
    Ha det gott.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mitt första köp genom Netonnet och jag blev imponerad hela vägen
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid lika nöjd kund år ut och år in. Trogen netonnet kund.
  • Usel
    Har handlat många gånger från NetOnNet utan problem men när problem uppstod förstår man att man kanske inte skall handla därifrån i fortsättningen. Reklamerade ett par Sony trådlösa lurar 160331 som slutat att fungera. Skickar dem 160404 till NetOnNet när jag fått fraktdokument. En månad går utan ett ljud från dem. 160503 får jag mejl att lurarna inte går att reparera och man säger att verkstaden har svårt att få fram en utbytesenhet, därför erbjuder de en sämre modell istället som jag tackar nej till. Har sedan inte hört något från dem. Detta var ett riktigt lågvattenmärke då NetOnNet själva har lurarna i lager så att få fram ett par nya kan inte vara några större problem och sedan fixa detta med verkstad/leverantör när de fått fram ett par. Men tydligen är kundvård inte högst upp på deras agenda.
    17 dagar sedan
  • Hej ph1 och tack för ditt omdöme!

    Det låter märkligt och jag skulle gärna vilja titta närmare på ditt ärende. Vill du vara vänlig och maila till mig med order-/servicenummer och hänvisa till detta inlägget. Maila till Filiph@netonnet.com så kan jag undersöka saken närmare och se om vi kan komma fram till en lösning som du förhoppningsvis blir nöjd med!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag har alltid behandlats så bra som det här köpet - Tack för det
  • Perfekt
    Så bra ställe att handla elektronik online finns knappt kvar i Sverige längre så rekommenderar härmed NetOnNet till alla Er som likt mig anser att låga priser och snabb leverans av nya grejer som funkar är det som är mest viktigt vid ett onlineköp. Jag ger högsta betyget.
    18 dagar sedan
  • Hej Stadsparksmannen och tack för ditt omdöme!

    Det var kul att höra att du är nöjd med våra priser och vår leverans! Vi hoppas att få leverera massor med elektronik till dig framöver! Tack igen!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    allt fungerar alltid bra när man beställer från netonnet har varit kund i många år och aldrig råkat ut för något krångel
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra.
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Enkelt att hitta det man letade efter, smidig transaktion. Dock tycker jag (som design nisse) att websidans utséende kan förbättras.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Vincent svarade raskt och trevligt.
  • Knappt godkänd
    Beställde ett Joby Gorillapod Action stativ den 23:e mars. Den 1 april skulle jag åka utomlands och jag beställde stativet för att ha med mig på min resa. Stativet kom inte förrän den andra eller tredje april så det tog alltså över en vecka att leverera en vara som fanns på lager. Trist. Nästa gång så beställer jag från någon annan stans.
    19 dagar sedan
  • Hej Ala_95 och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att din leverans inte kommit fram i tid. Vänligen återkom till mig med ditt ordernummer samt hänvisa till detta inlägg till filiph@netonnet.com så kan jag se över ärendet.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställde en bärbar dator från netonnet som var så kallad "fyndvara".
    Till å börja med fick jag kollinummer supersnabbt, tog cirkus 2 timmar.
    De hade sänkt datorn 1500:-.
    Det enda som var "fel" på datorn var att kartongen var trasig annars helt oanvänd.

    Sammanfattning:
    Nöjd återkommande kund!
    21 dagar sedan
  • Hej Virusina och tack för ditt omdöme!

    Det var kul att höra att du gjorde ett fantastiskt klipp på en av våra fyndvaror! Vi ser fram emot att leverera nästa teknikpryl till dig!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt, inga oklarheter. Stort utbud av produkter och en enkel sökmetod. Har köpt flera ggr tidigare och varit mycket nöjd.
  • Ganska dålig
    Har gjort flera beställningar på netonnet och det har oftast fungerat bra. Nu senast köpte jag en Philips AZ105 (ganska enkel bärbar radio och CD-spelare). CD-spelaren var urdålig och jag har gjort ett separat omödöme om den.
    Det som drar ner mitt betyg på netonnet är att de inte publicerar min recension på sin hemsida. Skickar tom ett bekräfelsemail där de säger att "nu är din recension publicerad" - men det är den alltså inte. Drar man detta i förlängningen undrar jag om det generellt är så hos netonnet att man bara publicerar bra recensioner på sin hemsida. Förtroendefaktorn satt i botten.

    Nästa spännande fråga är att se hur reklamationen fungerar. Just nu har jag inte så höga förhoppningar, och det går ju sänka detta med några stjärnor till...

    Hittills: Man får ingen retursedel som hos de flesta andra utan uppmanas att skicka returen i företagspost. Det kostar drygt 200 spänn. Radion kostade 400...
    21 dagar sedan
  • Hej stefanskarp och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att att du inte är nöjd med CD spelaren! Ang recensionerna är detta något som går genom automatiska filter för att se till att inget olämpligt publiceras. Vi sorterar inte på något sätt bra eller dåliga recensioner eller nekar pga att produkten endast får 1 stjärna eller liknande. Det finns flera exempel på detta på vår hemsida, exempelvis på just den produkt som ni handlat (Philips AZ105 Svart) och jag misstänker att det kanske är din recension.
    Om din recension inte syns har högst troligt något fel inträffat alternativt har ni tittat på hemsidan strax efter ni fått mailet då det kan ta upp till 48 timmar innan det hamnar på där.

    Jag tar din feedback ang retur vidare internt för att uppmärksamma detta och ge avdelningen som sköter returer möjlighet att se över en lösning! Tusen tack för din feedback! Om du har en lagershop i närheten går det givetvis bra att göra returen där istället.

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Beställde ett skal till en telefon 13 april och betalade extra för att få de dagen efter. Idag är de 5 maj och jag har fortfarande inte fått något. Urdåligt
  • Usel
    Förbokade den nya LG G5, skulle få hem telefonen den 29:e april. Fick dock ett mejl dagen efter att jag lagt ordern, den 27:e april, att det kommer bli förseningar, men att de skickar produkten så fort den kommer in på lagret och att de hör av sig. Står fortfarande på hemsidan att säljstart är den 29:e. Den 1:e maj kollar jag hemsidan och då finns telefonen i lager, tänker att jag då säkert kommer få den snart. Går några dagar utan svar och den 4:e ringer jag kundservice och frågar vad som händer. Får svaret att visst är telefonen i lager men de kommer inte att skicka den förr än den 9:e för att fixa avtalen med abonnemanget. Jag har inte tid att vänta så länge så jag avbryter så klart ordern. Nej, förboka hos netonnet ska man tydligen inte göra.
    25 dagar sedan
  • Hej Klas-Kent och tack för ditt omdöme!

    När du beställer ett abonnemang hos oss måste vi dessvärre få avtalet i retur från dig innan vi kan skicka ut själva telefonen. För att avtalet ska kunna registreras hos operatören behöver vi ha telefonens imeinummer. Detta medför att leveranstiden för abonnemang blir något längre än om du köper telefonen för sig. Vi önskar självklart att det skulle finnas en ännu smidigare lösning för detta så att du kunde få mobilen direkt, men det gör tyvärr inte det i dagsläget. Jag kommer att ta din feedback vidare internt för att se över de rutiner och möjlighet som finns.

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Ordern kunde inte genomföras automatiskt, var tvungen att kontakta kundtjänst. Satt i telefon med kundtjänst 30 min och när vi skulle slutföra köpet vägrade dom ta emot mitt kortnummer. Sa att det va okej att köra Klarna faktura där jag är kund men det var tydligen ingen samarbetspartner utan då skulle det göras UC av Resurs bank som jag inte vill ha nånting med att göra pga. tidigare spam i brevlådan varje månad om olika erbjudanden.

    POSTNORD, dag 5, sitter här och väntar på min TV som står på postnords terminal i Segeltorp. Chauffören igår struntade i att leverera den även fast jag blivit uppringd och bokat leverans. Plötsligt dök det upp ett SMS där det stod att dom försökt leverera för 3 minuter sedan. Sprang ner för trapporna för att hitta chauffören, ingen där. Satte mig i bilen som stod utanför och jagade runt i området. Fick tag på 2 st Postnord bilar men ingen av dom hade någon TV att leverera. Ringde kundtjänst på postnord som säger att den redan är tillbaka på deras terminal. Vilket fantastiskt företag!
  • Perfekt
    Snabb frakt, bra hemsida, har aldrig fått problem och bra priser.
    26 dagar sedan
  • Hej Yoci99 och tack för ditt omdöme!

    Så härligt att höra att du är så nöjd med ditt köp. Hoppas att produkterna du köpt fungerar fint och välkommen åter nästa gång du är sugen på att shoppa!

    Mvh Filiph

  • Mycket bra
    Närhet, fysiska butiker, och möjlighet till hjälp i fysisk butik outstanding!

    En självklarhet saknas, betalning i fysisk butik vid upphämtning
    26 dagar sedan
  • Hej CreaJohan och tack för ditt omdöme!

    Vad kul att höra att du är nöjd med oss! Vi har detta alternativ, det kallas Paxa på hemsidan, det innebär att lagershoppen lägger undan varan, skickar dig ett bokningsnummer och du kan sedan komma in och köpa varan och betala den vid upphämtning.

    Mvh Filiph

  • Ganska bra
    Betalade extra för expressfrakt. Postnord hävdade att det det tog två dagar trots att NoN på hemsidan anger 1 arbetsdag. Efter lite diskussion betalade man tillbaka express-avgiften. Iofs bra men informationen på hemsidan är felaktig när det gäller expressfrakt.
    26 dagar sedan
  • Hej cikada och tack för ditt omdöme!

    Oftast kommer paketet på första arbetsdagen, tyvärr händer det att försändelsen tar en dag extra, i de fallen betalar vi tillbaka kostnaden för expressfrakten. Det ska inte uppstå någon diskussion kring återbetalningen så jag tar detta vidare internt och förhoppningsvis kommer din nästa försändelse på första dagen! :) tack för din feedback!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt och bra med postförskott för mig:)
  • Dålig
    Var väldigt försiktig med att beställa från denna webbutik.
    Struligt , dålig service, produktproblem.
    27 dagar sedan
  • Hej Emmi1000 och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt köp hos oss! Jag har tyvärr inte mycket att gå på, i detta inlägg, för att se över vad som hänt. Om du vill återkomma till mig med mer information till filiph@netonnet.com med ordernummer och hänvisning till detta inlägg så kan jag titta vidare på vad som hänt och se vad jag kan göra.

    Mvh Filiph

  • Acceptabel
    Skriven 6 år sedan: Alltid fått snabba leveranser och inte haft några problem med de produkter jag beställt.

    EDIT:
    Köper mestadels i den lokala NetonNet. Men ibland är det "internet enbart"-produkter.

    Att beställa telefon med abonnemang är inte det smidigaste.
    Leveransen av paketet går fort, men NetonNet har något som heter Avtalsbrev och detta betyder att NetonNet skickar ett brev med avtalet som ska skickas tillbaka och avi:n som man måste ha för att få ut paketet skickas från något annat företag och nu sitter jag och väntar på detta fast att paketet finns på andra sidan väggen praktiskt taget.
    Tyvärr läst om fler som fått vänta länge på avi:n.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej gnutt och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att du fått vänta längre än tänkt på avi:n! Vi har tyvärr haft en smärre störning i flödet gällande just avin på abonnemang. Detta ska vara löst nu, men det kan vara så att du blivit drabbad av denna störningen. Normalt sett har tiden kunnat hållas nere, tyvärr finns de fall där kunden fått vänta någon dag extra för att få hem den. Vi ber om ursäkt för förseningen och hoppas att det inte upprepas!

    Mvh Filiph