Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.21 lev. imorgon

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.55)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Älskar butiken och personalen. Service som det skall vara!
    14 tim sedan
  • Hej Anders_erik och tack för ditt inlägg!

    Kul att höra att du är nöjd med vår service och att personalen hjälpt dig på ett bra sätt! Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Usel
    "Expressfrakt".... Jadu här häder det inte mycket iaf.

    La en order 1530 igår torsdag och svalde NetOnNets löfte om " leverans imorgon vid beställning innan 21" eftersom jag behövde detta innan helgen
    Inte hört ett knyst om vare sig leveransbekräftelse eller sms avi idag.
    Så kontentan är att jag pungat ut en hundring extra för en frakt som kommer dröja längre än vad tex Inet gratisfrakt gör.

    Sista gången man är dumsnål och försöker spara ett par hundringar.
    4 dagar sedan ( Uppdaterat: 2 dagar sedan )
  • Hej Abb_eliten och tack för ditt inlägg!

    Mycket tråkigt att du fått vänta längre på din order! Jag tar gärna en titt på detta och är tacksam om du vill återkomma till mig med ett ordernummer så kan jag se på att ta bort kostnaden för express om du inte fått den i tid! Maila mig med hänvisning till detta inlägget till filiph@netonnet.com så kollar jag på detta!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Absolut värsta upplevelsen jag har haft vad gäller internet handel och jag handlar från nätet dagligen.
    4 dagar sedan
  • Hej jazpoder och tack för din feedback!

    Jag tar mycket tacksamt emot dina synpunkter kring vad som bidragit till din upplevelse av oss och vad vi kan förbättra! Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och om du har några synpunkter tar jag gärna med dessa! återkom till mig i ett mail till filiph@netonnet.com och hänvisa till ditt inlägg här!

    Allt är av värde för oss att veta så att vi kan bli bättre!
    Mvh Filiph

  • Ganska bra
    Nöjd med min dator
    4 dagar sedan
  • Hej Do83SF och tack för ditt inlägg!

    Härligt att höra att du är nöjd med din dator! Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Jag köpte en nexus 6p för två dagar sen, det var en fyndvara vilket betyder att den kanske kommer med något skadat paket men kostar mindre. På deras hemsida stod det att den var i lager. Men sen i bekräftelsemailet så fick jag besked om att den kommer komma i lager tidigast den första september. Jag betalade för 2-4 dagars frakttid, inte för att vänta tills nästa månad.

    Dessutom så fungerar inte deras kundservice, om jag ringer så är det tekniska problem, om jag mailar blir jag ignorerad och deras chatt funkar inte alls. Jag förväntade mig mer av en så stor butik som netonnet.
    4 dagar sedan
  • Hej Duddel! tack för ditt omdöme!

    Ber om ursäkt om du fått vänta på din order! Har du betalt för expressfrakt ber jag dig att återkomma till mig och hänvisa till detta inlägg. Maila mig på filiph@netonnet.com så tar jag en titt på det!

    Ang kundtjänst har vi för tillfället ett högt antal kontakter in till oss. Vi jobbar så snabbt vi kan för att besvara alla i turordning. Mail ignoreras inte av oss, ni kommer att motta svar om ni mailat oss, även här besvaras alla i turordning. Chatten är stängd för tillfället för att besvara samtal in till oss så snabbt som möjligt.

    Återkom med ditt ordernummer så kollar jag på vad som hänt och status på er order.
    Mvh Filiph

  • Usel
    Köpte en balance scooter i sommras som gick sönder. jag skickade in den på garanti och hörde därefter inget på flera veckor. jag ringde och frågade vad som hände, fick som svar att dom kommer att kreditera produkten 1.5 veckor senare fick jag en ny skickad till mig ungefär 1.5 månader efter att jag skickade in den. sista gången som jag handlar hos netonnet.
    5 dagar sedan
  • Hej Malin8555!

    Tack för ditt omdöme.
    Jag ber om ursäkt för den långa hanteringstiden i ditt ärende och för att du fått en ny produkt skickad till dig trots att du fått besked om att få den krediterad. Jag vill självklart att du ska vara nöjd med det köp du gjort hos oss. Om du inte vill ha kvar produkten kan jag skicka en förbetald fraktsedel till dig för retur. Jag ber dig i så fall maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com och hänvisa till ditt inlägg här.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställde en vara för 13.000 i måndags. Betalade. Fri frakt (som de flesta andra leverantörer när man köper något sådant dyrt). Om man inte betalar för Expressfrakt så tar leveransen 3-4 dagar (så står det på många andra leverantörers sidor också). Varan packades i måndags.

    Nu till skillnaden mot andra leverantörer.

    I går, onsdag ringde jag en väldigt trevlig tjej i kundtjänst. Hon förklarade att eftersom jag inte betalt expressfrakt så kommer de hålla varan så att leveranstiden blir vad de lovar iom att jag valt "fri frakt". 3-4 dagar. Med andra ord så ligger min vara paketerad och betald hos Netonnet i nästan 4 dygn, av principskäl.

    Andra leverantörer skriver likadant på sina sidor, men de levererar så fort de kan.

    Netonnet har betett sig riktigt illa och varan kommer att skickas tillbaka. Jag har inget förtroende för den leverantören längre.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 5 dagar sedan )
  • Hej MrScott!

    Tack för ditt inlägg.
    Vår målsättning är alltid att du ska få en så snabb och smidig leverans som möjligt, men om du valt fri frakt kan vi aldrig garantera en snabbare leveranstid än 3-4 vardagar. Vi håller inte paketet med vilje, men då vi lovar 1-2 vardagar med expressfrakt är det de personer som beställt med expressfrakt som kommer att få sina paket snabbast. Om din leverans är brådskande rekommenderar jag dig att beställa med expressfrakt nästa gång då det är vårt snabbaste fraktsätt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Handlat många gånger och är toppen nöjd!
    Bra priser och min erfarenhet med kundservicen och support är bara bra!
    6 dagar sedan
  • Hej!

    Så roligt att du är nöjd med alla delar av köpet. Det är väldigt uppskattat med så fin feedback och jag kommer att dela med mig av detta till mina kollegor.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Var idag i en av deras butiker (uppsala), fick tipset att beställa på nätet då varan inte fanns i lager just nu.
    SUPERSERVICE, skulle inte tveka en enda sekund att handla igen.
  • Perfekt
    Beställning
    Kanon !
  • Perfekt
    Beställde lite prylar på lördagen, kunde hämta dem kl 12 på måndagen... bra jobbat.
    8 dagar sedan
  • Hej fahlin!

    Tack för ditt positiva omdöme om oss här på Prisjakt. Vi strävar ständigt efter att kunna erbjuda våra kunder en så bra köpupplevelse och så snabb leverans som möjligt. Det glädjer oss att du är nöjd med vår frakt och vi tackar på nytt för ditt fina omdöme.

    Med vänliga hälsningar Samuel

  • Utmärkt
    Bor i en NetOnNet-stad så jag hämtar oftast smidigt(och billigt) upp det jag vill ha.
    Fick dock beställa en powerbank i somras eftersom den inte fanns i lager. Saknade fraktsättet "hämta i butik", men den kom hem kostnadsfritt ändå så allt är frid och fröjd.
    8 dagar sedan
  • Hej Anders-77!

    Tack för ditt fina omdöme här på Prisjakt. På vår hemsida har vi fraktsättet "Hämta i Lagershop" där man smidigt kan betala via vår hemsida för att sedan hämta ut ordern i valfri lagershop inom ett par timmar. Dock fungerar det endast på varor som redan finns i lager i lagershopen men givetvis tar vi till oss av din feedback om att även kunna beställa varor till en lagerhop. Vi tackar återigen för ditt omdöme och önskar dig en fortsatt fin sommar!

    Med vänliga hälsningar Samuel

  • Perfekt
    Beställning
    Som väntat
  • Usel
    Värdelösa leveranstider. Tog express till dörr 149 kr.

    Ringde kundtjänst och sa att jag ville avbeställa order eftersom det gick snabbare för mig att åka till netonnet butiken och köpa grejerna direkt då de inte skickat ordern, (då hade dom inte skickat ordern när jag pratade med honom), killen i luren säger "vi kommer snart att packa dina varor så det går inte". Det är Söndag och ingen har packat eller levererat något.

    Varorna åker tillbaka dit den kom från så fort den levereras. Aldrig mer Netonnet.
    9 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Jag ber om ursäkt för att vi inte kunnat hålla den utlovade leveranstiden. I det fall en leverans är sen återbetalar vi självklart din fraktkostnad. Du kan även välja att få ordern avbokad istället. I det fall ordern redan blivit hanterad kan vi tyvärr inte avboka den, men jag ska absolut säkerställa att den kan gå i retur till oss som outlöst gods utan att du debiteras för det. Maila mig gärna med ditt ordernummer och hänvisa till ditt inlägg här så ser jag till att hjälpa dig med detta. Min mailadress är zandra.ohlsson@netonnet.com .

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Beställning
    Kundtjänsten var inte bra på att hantera problem med leveransen. Jag fick lägga mycket tid på att sitta i telefonkö för att få ett korrekt besked.
  • Perfekt
    Beställning
    Super med fakturabetalning utan extra kostnad. Då vet man att beställningen är rätt innan man betalar. Så borde det alltid vara när man handlar på nätet.
  • Usel
    Dom sänder faktura och krono fogden på saker ja sänt till backa en dag efter leverans... Då dom lura mig med otydlig hemsida att varan var ny men den var begagnad ... Så det kosta mig 2000 kr för inget
    11 dagar sedan
  • Hej Bamse79!

    Tack för ditt omdöme.
    I det fall du beställer en fyndvara på vår hemsida så informerar vi tydligt om vad en fyndvara innebär att och att förpackningen då kan vara öppnad. Du är självklart samma ångerrätt på dessa produkter som på andra. I det fall du returnerat en produkt till oss ska fakturan tas bort. Vi skickar dock inget direkt till kronofogden utan vid kvarstående faktura kommer först påminnelser och liknande för att sedan behandlas av inkasso. Det är först efter en instansen som ärendet går vidare. Jag vill gärna se vad som hänt i ditt ärende och ber dig därför maila mig ditt ordernummer samt hänvisa till ditt inlägg här. Maila mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.com .

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska bra
    Snabb leverans och bra
    12 dagar sedan
  • Hej!

    Tack så jättemycket för ditt fina beröm.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Knappt godkänd
    Beställde en micro, betalade med mitt Mastercard..418kr totalt, allt väl, tills jag fick info om ytterligare en micro av samma märke, till fel pris 518kr, beställt på faktura,från Resurs Bank......

    Ringde Netonnet 2 gånger, som bara sa, strunta i det, låt det gå i retur....

    Ingen förklaring vad som hade hänt, och nu hoppas jag bara på att inte få en faktura från Resours Bank, på jag vet inte hur mycket.....

    Beställer aldrig något från Netonnet, igen.....
    14 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    Det låter som om det blivit två beställningar gjorda med två olika betalsätt. Du har därför fått information om att låta det ena paketet gå i retur så att köpet kan hävas.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställning
    Flera olika besked om leveranstid.
    Inga mail skickade till mig, inga besked.
  • Utmärkt
    Beställde ett tangentbord som tyvärr var defekt när jag fick det, men jag hörde av mig till kundtjänst och redan 3 dagar senare hade jag ett nytt att hämta ut utan att jag ens behövde skicka tillbaka det trasiga. Mycket smidigt hanterat! Jag vet inte om det berodde på att tangentbordet bara kostade 250 spänn eller om NetOnNet alltid har så bra kundservice, men jag blev iallafall otroligt imponerad.

    Litet minus bara för att det tog nästan 2 dagar för att få ett mejlsvar. Tycker att det borde gå på max en dag. Förutom det är jag en mycket nöjd kund som nu har ett fungerande tangentbord. Stort tack!
    15 dagar sedan
  • Hej Vrickan!

    Tack för ditt omdöme.
    Det är väldigt roligt att läsa att du fått ett nytt tangentbord så snabbt och att det nya tangentbordet fungerar så bra. Du ska självklart få svar på mailen snabbare. Kundservice arbetar så snabbt de kan för att hantera alla inkommande ärenden så jag ber om ursäkt för att det blev extra väntan för dig.

    Med vänlig hälsning

    Zandra Ohlsson

  • Dålig
    Lade tidigare i somras in en beställning på ett fäste till GoPro kamera. Det var en lagervara med leverans inom någon dag. Betalade direkt.
    Får en leveransbekräftelse och noterade där att leverans stod preliminärt i september.
    Kontaktade direkt netonnet och de avbokade ordern och jag fick pengarna tillbaka inom några dagar.

    Tänkte att det var väl någon tillfällighet, men efter lite snack här på jobbet så har två andra bara runt fikabordet råkat ut för samma sak med netonnet på senare tid. Alltså att de ljuger om att varan finns i lager (förmodligen för att locka till sig beställningar?!).

    Nej det var det sista jag beställer från NetOnNet!
    15 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Våra lagersaldon uppdateras konstant och det sker regelbundna inventeringar för att säkerställa att saldot är korrekt. Det kan dock ske fel ändå som inte uppmärksammas förrän vi försöker plocka artikeln och inser att saldot varit felaktigt. Det är väldigt ovanligt att det sker, men ändå lika beklagligt. Jag hoppas att du vågar ge oss en ny chans så att vi kan visa att vi är pålitliga.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Långa leverenstider. "Spåra" paket funktion är uselt, paketen har inte rört sig i 3 dagar nu. Om man vill sitt paket i tid, jag rekommenderar att gå till affären...
    17 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Det är tråkigt att höra att du upplever våra leveranstider som långa. Vid expressfrakt är leveranstiden 1-2 vardagar. Om du väljer fri frakt ska du ha ditt paket på 3-4 vardagar. Spårningsfunktionen för paket är PostNords spårning så den har videssvärre svårt att påverka, men jag är ändå tacksam för din feedback.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Funkat klockrent varje gång jag beställt.
    18 dagar sedan
  • Hej Smarfx!

    Tack för ditt fina omdöme. Det är roligt att höra att det fungerat så bra.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Leveransen tog längre tid än utlovat.
    Annars rätt pris och ändå ganska snabbt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Billigt ingen fraktkostnad.
  • Utmärkt
    Beställning
    Snabbt, enkelt. Kortbetalning kunde vara mer säkert med Bank Id istället för sms.
  • Perfekt
    Jag har länge handlat på NetOnNet både på nätet och i butik och har bara haft bra erfarenheter, men idag höjde de sig ytterligare ett snäpp.
    Jag hade beställt en fyndvara (returnerad vara), men på grund av felaktigt lagersaldo så var den slut. De kunde ha makulerat ordern, men valde istället att ta sitt ansvar och skicka en dyrare ersättningsvara istället.
    21 dagar sedan
  • Hej Jeppe_j42!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är fantastiskt roligt att höra att du är så nöjd med de köp du gjort hos oss. I de fall vi haft fel saldo på produkten så ska det självklart inte drabba dig som kund och det är därför härligt att höra att vi hittade en lösning som passade bra för dig med.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Dålig
    "Order före kl.21 lev. imorgon" jo tjena! Gjorde min express beställning i går kl 16 men sitter nu här utan paket. Netonnet bara luras. Enligt posten har dom skickat med mypack collect och inte expresspaket. Endå bara 28 mil mellan leveransstället och mig. Inte särskilt nöjd kund nu inte.
    21 dagar sedan
  • Hej Blomman76!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att din leverans är sen. Vår expresshantering av ordern blir sällan försenad, men att det händer alls är självklart väldigt tråkigt. Kontakta gärna vår kundservice så återbetalar de fraktkostnaden till dig.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    En bra hemsida som jag ofta beställer ifrån.
  • Perfekt
    Jag handlar alltid på NetOnNet i lagerbutiken i Burlöv (Malmö) om dom ligger bra till i pris, vilket dom för det mesta gör. Anledningen är kundservicen i butiken gör allt så mycket enklare. Om man har något problem med produkten kan jag bara svänga förbi och lämna in den på servicestället som ligger direkt innanför ingången. Aldrig något problem och dom har alltid gjort en korrekt bedömning hittills. Jag slipper alla problem med att sitta i telefonkö, packa ihop och posta tillbaka. Eftersom kundtjänsten på många andra ställen blivit så mycket sämre över tid så är det här Guld värt!

    Eftersom jag bor där jag bor så har jag ingen erfarenhet av hur det är att handla på NetOnNet via nätet.
    21 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Jag kommer skicka din feedback vidare till berörd lagershop då det alltid är kul att få höra hur smidigt det är. Tack igen för ditt beröm.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Mycket bra
    Vår router hemma hade gått sönder så vi hade varken internet eller telefoni
    Därför var det lite brådis att få hem en
    Köpet gick utmärkt o netonnet har inte så dumma priser men..
    Allt verkar gå från huvudlagret, speciellt även om de är express frakt vilket inte riktigt sades.

    Det slutade med att jag fick routern 4 dagar senare istället för 2 dagar, kontaktade därför supporten o fick tillbaka pengarna för frakten

    Därför var de inte så illa, lätt o handskas med, bra support o bra köp
    Känns lite surt allt verkar komma från huvudlagret bara
    23 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Vår leverans ska självklart ske supersnabbt även om produkterna skickas från vårt centrallager. Jag ber om ursäkt för att din leverans tog så lång tid, men det gläder mig att höra att du fått fraktkostnaden åter. Jag hoppas att vi får en ny chans att visa dig att vi kan leverera inom utlovad tid.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans Retur
    Snygg och lättöverskådlig hemsida. Bra priser, betalningsalternativ och intressant att man erbjuder Vovlo in car delibery!
  • Utmärkt
    Superbra att ha att göra med mer det strular. I mitt fall på grund av dubbel fakturering. Två telefonsamtal och problemet var löst. Övriga köp (säkert ett tjugotal) har fungerat problemfritt och med snabba leveranser.
    26 dagar sedan
  • Hej Kalle7910!

    Tack för ditt inlägg.
    Härligt att höra att det löst sig så smidigt! Jag ber om ursäkt för att det blev en dubbel fakturering alls, men det är skönt att det åtgärdades. Det är så kul att höra att du är nöjd med alla dina köp!

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    SUPERBRA ingen fraktkostnad ingen fakturakostnad föredöme vad gäller näthandel
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Netonnet levererar, i tid. Och de är seriösa. Och åtgärdar fel snabbt. Men jag är ändå besviken... beställde en bärbar dator (fyndvara). Datorn var i nyskick.
    Men: den hade INTE nordiskt tangentbord. Möjligen italienskt. Hur i helv...te kunde den hamna i Netonnets inventarie... det får ni fråga de om.
    Och datorn motsvarar inte det MINSTA vad man förväntar sig av en Intel i5 processor med 8 GB RAM.
    Pixelfel för att börja med.
    Endast Firefox öppet, 4,5GB av RAM upptaget! Heltsjukt!
    Redan vid ca. 20% processorbelastning hörs fläkten på ett irriterande sätt. Och redan vid en webbläsare öppen ligger CPU på 25%. Sjukt.
    Datorn är seg överlag.
    Och chassiet är lika elastiskt som degen till eftermiddagsbullarna. Alltså undermåligt.
    Jag avråder från att köpa en Lenovo dator i prisklass 6000kr eller under.
    Netonnet håller dock vad de lovar och de ska skicka en gratis returfraksedel. Så nästan hatten ner får Netonnet,
    medan buuu för Lenovo.
  • Perfekt
    Beställning
    Netonnet är helt suveräna. Har handlat hos Netonnet i många år och aldrig varit något krångel med returer, garanti eller återköp. Hur trevliga och tillmötesgående som helst. Till det 30 dagars öppet köp.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Dålig information hela vägen från beställning, beställningsbekräftelse, mailkonversation med kundservice. Allt pga ett fel hos dem där de säljer varor som är helt slut och inte längre tillverkas.
    När jag tillslut, två veckor senare, äntligen fick igenom ett köp på en annan iPad så ville jag ju ha varan snabbt. Jag betalade därför 79kr i frakt för att få varan nästa dag. Det fungerade inte!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och snabbt. Tydliga instruktioner.
  • Perfekt
    Kanonbra reklamations service! Köpte en defekt gamingstol för ca 1 år sen reklamerade i butik och fick nya ersättningsdelar hemskickade. Tack!
    27 dagar sedan
  • Hej Roobz!

    Tack för ditt inlägg.
    Så härligt att höra att allt ordnade sig så bra. Jag hoppas att stolen får förbli hel nu!

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    För långa leveranstider, nu för tiden förväntar man sig få prylen dagen efter, inte 2 veckor efter beställning när hemsidan anger att varan finns i lager.
    28 dagar sedan
  • Hej GrusiDojan!

    Tack för ditt inlägg.
    Om du väljer vår expressfrakt vid beställning så ska produkten komma fram till dig inom 1-2 vardagar förutsatt att den finns i lager. Om den mot förmodan skulle bli sen så återbetalar vi självklart fraktkostnaden. Vid fri frakt är leveranstiden 3-4 vardagar. Det verkar som om något blivit väldigt fel med din order så leveranstiden absolut inte ska vara så lång. Jag hoppas att du trots detta väljer att ge oss en ny chans att att visa att vi kan leverera supersnabbt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    "Paxade" ett MSI X99A SLI PLUS. De sålde ett retur-ex till fullpris. Hur jag vet det? Jo, konstigt ihop-tejpad ESD-påse och moderkortet hade distanser för kylaren som inte ingår i produkten. Lämnade tillbaka. Och köpte ett identiskt från annan leverantör.
    29 dagar sedan
  • Hej Ove_v!

    Tack för ditt inlägg.
    En använd produkt ska aldrig säljas som en ny produkt och inte heller kosta lika mycket. Det är tyvärr svårt att svara på vad som hänt i ert fall, men jag kommer att ta detta vidare så att det inte ska ske igen.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Problemfri leverans fast jag valde det mest ekonomiska.
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Varan jag beställde fanns helt plötsligt inte. Sen ville ni ersätta med ett sämre erbjudande, som ni sen inte ville uppgradera efter mitt påpekande. Sen blev allt försenat för att den nya heller inte fanns "hos leverantören". Det är inte OK och jag tänker definitivt tänka en gång till innan jag beställer hos er. Hoppas paketen är hela nu bara.
  • Ganska dålig
    Normalt sett helt ok. Senaste köpet var en stor flopp dock då beställningen efter 2 veckor fortfarande inte skickats, och inte heller någon information om försening skickades. Efter samtal med vänlig, men oinformativ, support byttes varan mot annan vara. Efter en vecka när inte heller denna levererats gjordes ytterligare ett samtal. Tydligen fanns inte varan i lager... Ordern avbeställd.

    + Bra lagershoppar
    - Opåligligt webblager. Lagerstatus går inte att lita på (2 beställningar på raken som tar flera veckor på sig trots att dessa är markerade som tillgängliga på webben)
    - Dålig kommunikation med kund då förseningar eller annat strul uppkommer med beställningar.
    29 dagar sedan
  • Hej Megamarty!

    Tack för ditt omdöme och din feedback.
    Vid beställning hos oss ska vi självklart alltid informera dig om beräknad leveranstid. I de fall en försening uppstår så ska du få veta även det. Det låter därför som om något blivit fel i hanteringen av din order och jag kommer därför att ta det vidare internt. Vårt lagersaldo uppdateras ständigt så det är ovanligt att ett sådant fel uppstår, men trots det lika beklagligt. Jag hoppas att du trots denna händelse har fortsatt förtroende för oss och att du vågar ge oss en ny chans att visa hur trevligt det kan vara att göra ett köp hos oss.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Mycket snabbt och smidigt, minus för att man inte kunde få leverans till lagershopen bara :/
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen!
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Återkommer
  • Perfekt
    Köpte Plantronics Voyager Legend headset på REA, bra produkt och snabb leverans.

    Varmt rekommenderar produkten och butiken.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Så härligt att höra att du är nöjd både med oss och med ditt köp.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning
    Föredömligt