Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.21 lev. imorgon

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
(data från 2016-02-13)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.33)
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Bra
    Köpte ett moderkort på deras fyndsida som inte var komplett, saknades bakplatta till cpufläkt fästena och bakplåten till chassit. Mailade deras kundtjänst och de kunde skicka ut ett nytt men valde att behålla det inkompletta och fick ett presentkort som ersättning.

    Bra hanterat även om det tog lite tid att få svar.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 3 dagar sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    NetOnNet är den bästa e handel snabb lev o enkelt att beställa, Bra såg
  • Perfekt
    I've bought many parts (mainly PC components) from NetOnNet during the past 18 months and it's been a wonderful experience. Nice and responsive in-store support, on-time deliveries, good packaging, and I had no trouble at all with returns.
    Their website is also efficient with enough details and images for most products. It's also nice to be able to visit the warehouse to see and compare the actual products rather than rely on online information alone.
    That and also the competitive pricing and free shipping made them my number 1 store in Gothenburg.
    6 dagar sedan
  • Perfekt
    Handlar oftast hos Netonnet pga av deras fenomenala reklamationspolicy, även om de inte alltid är billigast. Har alltid haft otur med elektronikprylar, som att de lägger av mm. Här blir man inte ifrågasatt som på de flesta andra elektronikkedjor utan bara bra service. Tummen UPP.
    7 dagar sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    allt gick som det skulle, tack för denna X
  • Ganska bra
    Beställning
    Priset på orderbekräftelsen inte samma som priset på artikeln jag beställt
  • Utmärkt
    Levererar i tid men jag undviker deras eget märke (Andersson) efter problem med en HDMI kabel som var trasig vid inköp
    9 dagar sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Ja allt blev bra köpte Acer XB270hu och hade stort blb på den men fick köra till lagershop och dem bytade till en nytt. Den andra är superb tills vidare. Rekommenderar Netonet för support
  • Perfekt
    Smidigt
    9 dagar sedan
  • Mycket bra
    Beställning
    bra
  • Perfekt
    Man kan alltid lita på NetonNet.
    10 dagar sedan
  • Perfekt
    Allt har funkat bra varje gång jag handlat hos er.
    10 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Perfekt! Smidig leverans och snabb hantering.
  • Usel
    Helt jävla tragisk kundservice! Beställde en Minix mediaspelare före jul och fick hem den 23e december, insåg direkt att jag inte hade fått med någon fjärrkontroll... Mailade dom direkt och avvaktade till 12januari, fortfarande inget svar så jag ringde upp dom och fick bara som svar att dom låg efter "lite" i mail hanteringen och hon kunde minsann inte hjälpa mig.... Avvaktade till 18e januari men då var jag kraftigt less på att vänta, tjejen i supporten lovade att hon skulle skicka ut en fjärris direkt och jag skulle ha den dagen efter.... Dagarna gick och röken av någon fjärr har jag minsann inte sett, ringer upp IGEN igår (2a februari), nå då visar det sig att hon aldrig skickat iväg ordern eller nå liknande...
    Inte nog med att telefonköerna varit 20-40min varje gång så erbjuds man inte minsta kompensation för deras usla service.

    Aldrig mer Netonnet... Förlåt webhallen jag ska aldrig mer svika er!
    10 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är mycket tråkigt att höra om den långa hanteringstiden av ditt ärende och att det fortfarande inte kunnat avslutas. Jag vill gärna se över detta för att hjälpa dig med ärendet samt kompensera dig för det inträffade. Jag ber dig därför maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com och hänvisa till ditt inlägg här.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Inget att klaga på.
  • Perfekt
    Beställning
    Har alltid varit helnöjd med Netonnet
  • Acceptabel
    Beställning
    Krångligt pga. oklarheter vad gällde fakturan
  • Ganska bra
    Det är skit med NeoOnNet's presentkort, eftersom man kan saldo-kontrollera dem, men man kan inte kolla giltighetstiden... Men nu har jag i alla fall bränt av mitt på en förstärkare. Fri frakt gör ju att det inte gjorde så mycket att den inte fanns i lager på min lokala NetOnNet...
    14 dagar sedan
  • Bra
    Beställning Leverans
    Oväntat att hitta netonnet som billigast på elverktyg. I stort väldigt bra förutom att leveransen inte höll vad den lovade.
  • Usel
    Beställning
    Sex veckors leveranstid. Tackade nej när den blev förlängd till nästan tre månader.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Finns väl just inget att skriva. Allt har funkat bra varje gång jag handlat hos er.
  • Perfekt
    Beställde en fyndvara som visade sig vara slut, efter att ha pratat med kundservice så böt dom ut den till en ny för samma pris. Riktigt bra av dom!
    17 dagar sedan ( Uppdaterat: 16 dagar sedan )
  • Perfekt
    Beställning
    så där det får 10/10
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som det ska vara!
    Enkelt, snabbt och lätt!
  • Perfekt
    Beställning
    Har handlat tidigare ett antal gånger och varit hur nöjd som helst och skulle bli väldigt förvånad om det skulle bli något annat utlåtande för mitt köp.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra priser och supersnabba leveranser.
  • Usel
    Tyckte om netonnet i början men herregud var företaget har blivit dåligt. Det började med att de på kundservicen på telefon blev riktigt otrevliga och bara skylde problemet på andra företag. De kopplade mig till deras verkstad. Där möts jag av en riktigt sur snubbe som skriker att jag inte får ringa på den telefonen trots att det var kundservice som kopplade mig vidare. Efter en mängd samtal åker jag istället till den fysiska butiken och där är de trevliga och löser allt.

    I lördags skulle jag åka till netonnet å köpa en nexus 6p. Kommer in och går fram till disken där telefonerna finns och säger att jag ska ha en nexus 6p. Inga problem.... än... Först frågar han om jag vill ha deras bonus kort, vilket jag snällt tackar nej till. Han fortsätter att prata om fördelarna med detta kort trots att jag tackat nej. Börjar bli lite irriterad men låter honom ändå prata klart om detta bonuskort. Får igen frågan om jag vill ha det och tackar även denna gång nej. Då fortsätter han att prata om detta kort i ytligare 5 minuter, försöker avbryta honom men han ger sig inte. Tillslut slutar han tjata om det där bonus kortet. Men då frågar han om jag ska ha någon försäkring. Tackar nej, då ska han predika om denna försäkring i 10 minuter. Tackar nej, och han fortsätter i ytligare 5 minuter. Tillslut tar jag telefonen och går till kassan för då orkade jag inte mer. När jag kommer till kassan säger jag lite skämtsamt "tappa den inte nu för jag har inte försäkrat den" DÅ SKA HON OCKSÅ BÖRJA TJATA OM DEN DÄR JÄVLA SKITEN! Fattar inte varför de inte bara kan acceptera ett nej...? Jag fattar att de får provision men ändå. På elgiganten accepterar de ett nej direkt... inget tjafs alls. Tänker aldrig mer handla på netonnet!
    17 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är mycket tråkigt att höra om vad som inträffat i ditt fall. Som kund hos oss ska du alltid kunna förvänta dig ett bra bemötande vem du än kommer i kontakt med. Den upplevelse du haft i vår lagershop är inte heller på det vis ett köp hos oss ska vara. Det ska självklart gå bra att tacka nej till både NetOnNetkort och försäkring utan att bli tjatad på. Vi arbetar ständigt för att kundupplevelsen ska vara så bra som möjligt och det är därför väldigt beklagligt att vi misslyckats med det i ert fall. Maila mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.com så att jag kan se över detta. Vänligen hänvisa till ditt inlägg här samt ange vilken lagershop detta berör. Jag ber återigen om ursäkt för det inträffade.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Enkelt och bra
  • Perfekt
    Allt gick smidigt! Enkelt att beställa. Levererat inom rimlig tid för gratisfrakten.
    18 dagar sedan
  • Perfekt
    Gjorde min beställning torsdag kl. 15.45 då började 100 meters loppet, fick ett sms 15.00 dagen efter att jag kunde hämta paketet på utlämningsstället, netonnet och postnord får dela på stjärnorna dom gjorde än ett lika bra jobb båda två.
    18 dagar sedan
  • Perfekt
    Gillar att det är enkelt och smidigt att beställa. Samt att man kan betala genom Direktbanken.
    21 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det kan inte bli bättre snabbt enkelt smidigt med allt !!!!!!!!
  • Usel
    Har haft många problem med Netonnet och har nu tröttnat!
    De har inte så bra priser, igen prisgaranti och man får inte se någon av varorna i butiken.

    Köpte mobiltelefon för 4000 vilken började krångla efter 3 månader, då visade det sig att det kunde ta 2-4 veckor att ha den på service och de kunde inte alls ge mig någon lånetelefon under tiden, för att de hade inte någon i butiken. Jag försökte då påpeka att de hade fullt av telefoner i butiken men detta gick inte att fixa. Eftersom att jag inte kunde vara utan telefon så länge har jag fortfarande kvar samma telefon, med samma fel.

    När jag nu köpte ett par hörlurar på vilka proppen ramla och fastnade inne i örat, vilket ledde till att jag fick sticka till akuten för att få ut den. Ville jag självklart skriva om detta i en recension på deras hemsida om produkten MEN de tyckte inte att detta var bra för dem och blockade därmed recensionen!

    Aldrig mer Netonnet!
    23 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Jag beklagar att du har upplevt dessa problem med de produkter som du har inhandlat hos oss. När det gäller telefonen som du nämner ovan vill vi givetvis hjälpa våra kunder så gått som det bara är möjligt. I dessa fall erbjuder vi att ta in telefonen på en service/reparation som inte får överstiga 3 veckor vilket klassas som skälig servicetid enligt konsumentköplagen. Dock brukar dessa servicetider normalt ligga en bra bit under 3 veckor.

    När det gäller recensionen så kan jag tyvärr inte se varför den nekades. Det kan t.ex. bero på att man skriver om annat än produkten. Man får alltså inte skriva om andra märken och andra produkter mm.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Oerhört snabb leverans.
  • Utmärkt
    Bra, billigt och snabb leverans..
    24 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Min vänkapskrets och jag är väldigt teknikintresserade och brukar ofta beställa saker på internet. Vi diskuterar ofta olika återförsäljare och jag många har rekommenderat NetOnNet, men även varnat.

    Men NetOnNet och SIBA hade en dag en Sony SRS-x55 för kampanjpris 990 kr. Jag slog till och mitt första köp hos NetOnNet blev inte som förväntat. Webbsidan är OK och det gick snabbt att betala, men chatten på sidan är under all kritik. Den var stängd flera gånger när jag försökte (varför har dem bara inte ett kösystem som många andra har, istället för att stänga den helt!?)

    Sen när jag hämtade ut paketet var det lite skadat och samma sak med varukartongen som låg inuti den. Men blev ändå inte så förvånad då man har valt en stor låda och snålat med emballage inuti (luftpåsar).

    Sen så ser det ut som, (jag kan inte säga att dem absolut gjort det för jag var ju inte med och packa varan) att det är en helt ny produkt. Det känns som att dem försökt packa ihop den igen, snyggt, och två av rpoduktens knappar känns lite väl intryckta. Får ett starkt intryckt att den är använd och inte ny.

    Det blev mitt första och mitt sista köp hos NetOnNet. Det finns bättre återförsäljare. Väldigt missnöjd
    24 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Vad tråkigt att höra att du inte är gjord med det köp du gjort hos oss. Vår målsättning är att du som kund alltid ska vara nöjd med hela köpupplevelsen. Kundservice arbetar så snabbt de kan för att besvara alla inkommande chattar, men chatten har tyvärr varit överbelastad vid vissa tillfällen. Rörande emballeringen på din produkt så kommer jag att ta detta vidare med vårt lager så att de kan se över hur denna produkt packas. När du gör ditt köp hos oss så ska du alltid kunna känna dig trygg med att du får en ny, oanvänd vara. Om en produkt skulle vara tex ett returexemplar så informerar vi om det på vår hemsida. Då du inte är nöjd med den produkt du fått kan vi självklart byta ut den åt dig om du önskar. Jag ber dig i så fall kontakta mig på zandra.ohlsson@netonnet.com så hjälper jag dig med det.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Inte mycket att klaga på.
    25 dagar sedan
  • Bra
    Beställning Leverans
    lång leveranstid annars ok.
  • Mycket bra
    Helt OK priser och enkel rutin för beställning. Nu återstår bara att se hur snabbt de levererar.
    27 dagar sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Köper expresstjänsten för leverans inom 48 timmar. Efter 2 veckor har varan inte kommit, och då lovar Netonnet att skicka ut en ny vara så att den skulle komma dagen efter. Säkert... Nu ytterligare 2 veckor senare har ingen vara fortfarande kommit. Totalt 1 månad sedan jag beställde med express.
    Uppdatering: Nu svarar inte längre kundtjänst på mail.
    Tyvärr kortbetald vara så tvingas nu vända mig till via VISA för att få tillbaka pengarna. Varning för oseriöst företag!
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Om produkten fanns i lager vid beställning så ska den absolut ha kommit fram vid detta laget. Det tycks därför som om något gått fel med er frakt. Kundservice ligger dessvärre lite efter i mailhanteringen, men de arbetar så snabbt de kan med att besvara alla ärenden. Jag vill gärna se över detta direkt så att du ska slippa vänta på svar. Jag ber dig därför maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com .

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Acceptabel
    1.Går inte att kontakta era butiker på helgen, fastän dem har öppet. Ganska tråkigt då jag inte kan lösa mitt problem utan att gå dit.

    2. Mitt problem: Står att leverans sker till er lagershop inom 1-2 arbetsdagar, men ni har ju ändå varan i lager i den lagershop som jag ska till, borde inte då min order automatiskt boka en av dem produkterna och direkt ge mig bekräftelse på att ordern har anlänt?
    28 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Om du har valt att hämta ut din order i en lagershop och varan eller varorna redan finns där enligt hemsidan skall man bara invänta det sms som skickas när ordern är redo. Det kan förekomma felaktiga lagersaldon och därför bör man avvakta tills det att butikspersonalen har kontrollerat att dina artiklar verkligen finns i lager innan dess att man åker dit.

    Med vänlig hälsning

    Samuel

  • Perfekt
    Jag handlar massor hos Netonnet. Har köpt allt från TV, dammsugare, mikrovågsugn, laptop, högtalare och skrivare till småprylar som laddare där. Alltid snabb och problemfri leverans. Alltid god hjälp av kundtjänst. Bra urval, gott om produkter, bra hemsida och smidigt med lagershops. Bra fraktalternativ, gott om betalningsalternativ. Efter åtskilliga köp har jag aldrig haft någon anledning att klaga.
    Netonnet är helt enkelt mitt förstaval som elektronikaffär.
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Min leverans nr 2 är på väg till mig.
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    lång leveranstid. 5 arbetsdagar just nu.
    beställde på söndagen och inväntar leverans idag fredag.
  • Perfekt
    Snabbt och smidigt.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Fri frakt. Snabb leverans. Bra urval.
    Hade problem med min produkt. Åkte till varuhuset och lämnade tillbaks den utan problem.
    Kommer beställa därifrån fler gånger, även om det skulle va 100kr dyrare. Det är värt när det finns fysiskt butik. Rek...
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    er support är det bästa jag har varit med om.ni tävlar i takt med Siba.väldigt bra att ni har chatt funktionen men bra och väldigt kunnig personal.Fick precis veta att ni finns som butik.Vilket jag önskar att jag visste om tidigare .Lite mer information om det hade varit perfekt.frågade 5 personer i min omgivning och alla visste om netonet men inte att det fanns som butik.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Fick fel skickat 2 gånger och håller fortfarande på att strula. Så tyvärr så blir det totalt dåligt.
  • Mycket bra
    Bra priser, leveranstid och fri frakt. Ett nöje att besöka deras lagershoppar, alltid välsorterat och svårt att lämna butiken utan att handla något. :-)

    Har inte reklamerat något över nätet, men i en lagershop och då var det inga problem med retur.
    1 mån sedan