Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.22 lev. imorgon

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.79)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Gjorde en förbeställning på nätet av en vara under förra veckan och betalade via kort och fick en orderbekräftelse.
    Två dagar senare får jag ett mail om att varan jag beställt inte finns på lager och att jag ska få ett mail så fort den skickas.
    Nu idag märkte jag att pengarna kommit tillbaka till mitt konto utan något besked och när jag kollar min orderhistorik på mitt konto på Netonnet så finns inte min order med.

    Riktigt dåligt då det var ett specialerbjudande när man gjorde förhandsbokning!
    1 dag sedan
  • Usel
    Beställde en söndag varorna skickades på torsdag. Leveransen tog över en vecka... så.jävla.illa.
    1 dag sedan
  • Ganska dålig
    När jag beställde på black friday så stod båda varor som i lager. Jag får sedan ett mail om att en eller flera varor inte finns i lager, så de kommer återkomma via mail om en dag om vidare info. 6 dagar senare står ena varan på lager och den andra kommer in om ca 1 v. Då skickar jag fråga via hemsidan eftersom jag fortfarande inte fått någon mer info via mail. Morgonen efter får jag leveransbesked och det visar sig vara den varan som skulle komma senare. Ringer kundtjänst på fredagen, en vecka efter beställning. Hon påstår att varan som inte levererats kom in på lager i onsdags och packades igår. Men hur det var så skulle den inte komma fram förrän mån, senast tisdag. Idag måndag kom jag fram till att jag fortfarande inte fått ett leveransbesked, så ringer igen kundtjänst. Hon vill kolla med lagret eftersom hon inte får upp mer info än i fredags. 15.00 mailar hon att lagret hälsar att den går ut i dag. 15.11 får jag leveransbesked på ordern... Hade jag inte hört av mig hade jag väl alltså inte fått den... Riktigt konstigt av netonnet. Och inte lär man få någon ursäkt för att det tog 3 ggr så lång tid...

    Edit :
    Jag fick den dagen efter mitt omdöme, dvs 11 dagar efter leverans. Förutom krånglet med leveransen och då framförallt att de helt verkat tappat bort min order, får jag höja någon stjärna för priserna på nästan alla komponenterna jag ville ha var lägst på Netonnet.
    4 dagar sedan ( Uppdaterat: 1 dag sedan )
  • Perfekt
    Felfri transaktion!
    3 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kanon, order 21:30 leverans dagen efter, välj express.
  • Usel
    Katastrofal support! Jag har köpt saker på NetOnNet förut och det här betyget speglar endast senaste köpupplevelsen.

    Beställde två produkter till mitt företag och valde expressfrakt då det var viktigt att dessa kom så snabbt som möjligt. Enligt NetOnNet ska en order lagd innan 22 komma under kommande vardag vilket i teorin låter väldigt bra! ... i teorin ja.

    Måndag den 28/11 lades ordern
    Tisdag den 29/11 får jag ett mail där det står att den inte kunde skickas
    Onsdag 30/11 mailar jag för att få någon typ av uppdatering
    Torsdag 1/12 försöker jag ringa men NetOnNets växel ligger nere. Jag skriver då ett till mail ca 9:30. Får inget svar men försöker ringa senare och sitter i telefonkö i ca 20 min innan jag ger upp. Telefontjänsten ger ingen indikation på väntetid eller antal samtal före vilket känns som rätt grundläggande.
    Fredag 2/12 får jag svar via mail och får då reda på att ordern blivit fryst av Resurs Bank men ingen information om vad som händer härnäst, om jag kan göra något osv.
    Jag svarar på mailet att jag önskar avboka ordern (hade hittat samma varor i butik). Svaret jag får senare under dagen kommer från någon som inte har läst mitt mail utan anser att frågan är besvarad av en kollega i det tidigare mailet. Således vet jag inte om ordern fortfarande ligger kvar eller är avbokad.
    Måndag 5/12 får jag ett mail med beskrivning av hur jag ska kontakta Resurs Bank för att gå vidare med ordern.

    Slut på ranten :)

    Summa summarum kan jag inte annat än avråda från att använda NetOnNet om du tror att du riskerar att drabbas av deras support eller om du skulle vilja köpa något på faktura och har ett hyfsat nystartat företag. Jag har inte hört något från Resurs Bank så jag antar att deras rutiner är rätt usla också. Det märkligaste är att det borde vara rätt uppenbart att man har bråttom att få produkterna om man väljer expressfrakt och att då inte återkoppla till kund om vad som saknas i informationsväg eller bara erbjuda andra betalsätt är rätt märkligt.
    4 dagar sedan
  • Perfekt
    Mitt köp gick igenom smidigt och snabb leverans. Har sett många dåliga betyg men antar att jag hade tur :)
    5 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställning
    Inga fraktkostnader och ingen kostnad för faktura, skitbra
  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Usel leveranstid, men samtidigt klockren köpupplevelse. Ger en spretig totalupplevelse.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt. Inget krångel.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket enkelt och bra.
  • Usel
    Köpte en vara som visade sig vara trasig, och när jag skulle lämna tillbaka den så fick jag inte - för den var trasig...
    7 dagar sedan
  • Usel
    Ser att flera har haft samma problem som jag tyvärr, Beklagligt att en beställning som görs på fredagen fortfarande inte kommit 1 vecka senare, (lovad leverans 3-4 arbetsdagar).
    Ringde till kundservice under veckan då jag blivit lovad leverans, och fick då samma svar 2 dagar i rad " din produkt kommer skickas idag" men ingenting hände. På torsdagen f.m fick jag beskedet " oj det ser ut som om lagret ligger efter och vi vet inte när din produkt kommer skickas"
    På Fredagen får jag " Paketet är försenat".
    Och så säger Posten att "inget går att göra om du måste ha tvn innan helgen", så totalt kommer det ta ca 10 dagar.

    Beställde på BlackFriday, vida samma tidpunkt som Tv:n ett Xbox som kom efter 2 arbetsdagar , av SIBA ( som är samma koncern!??)

    Gör om gör rätt NetonNet. Aldrig mer beställning av NetonNet.
    7 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställning
    Alltid ett nöje att beställa varor från NetOnNet.
  • Usel
    Back Friday-leveransen drog ut på tiden något enormt! De säger att leveransen skulle ta 3-4 dagar när man beställer.. idag har jag pratat med posten( 7dagar efter beställning) och posten säger att de kommer leverera först efter helgen. Så totalt kommer leveransen att ta över 10 dagar.

    De måste förbättra deras rutiner och byta leveranspartner för att jag ska beställa från dem igen. På Black Friday beställde jag samtidigt från Tretti.se de levererade två dagar senare och då var det på en söndag! Lite skillnad på leveransfokus..
    8 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Lider tyvärr fortfarande av problemet att det står att varan finns i lager fast den inte gör det, vilket är en deal breaker för mig med tanke på att det finns så många andra spelare på marknaden idag.
    11 dagar sedan ( Uppdaterat: 8 dagar sedan )
  • Usel
    Klagomål ang. NetOnNet returhantering, att inte erbjuder era kunder en retur avi som många i branschen redan gör kan vara en anledning till att kunder kommer att fly, trotts bra priser! Underskattning och dålig service till kund sprider sig fort nuförtiden.
    9 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Finns inget dåligt att säga om köpet, snabbt att hitta och beställa varan. Priset var även väldigt attraktivt
  • Knappt godkänd
    Jag beställde ett gradik kort och betalade extra för att få den dagen efter som det står att köper man den före kl 22.00 så kommer den dagen efter. Får sedan dagen efter ett email som säger den är skickad då, så jag får vänta en dag extra, och dom betalar tillbaka dom 49kr som det kostade extra. Det är inte pengarna som spelar roll, det är leveransen skull ske enligt deras hemsida, kan dom inte hålla sig till det skall dom informera kunderna om det och sen att det var black friday i fredags så spelar det väl ingen roll, kan man inte hantera order så skall man låta kunderna veta det så dom i så fall hade chans beställa det från någon som kunde leverera.
    10 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Först fick jag e-post att varan inte var i lager trots min beställning o betalning. Efter två mailväxling löste det sig o visade sig att det var ett miss från Netonnet kundtjänst. De beklagade den felaktiga information jag hade fått. Bra och trevlig kontakt med kundtjänst och är nöjd trots misset kundtjänst gjort.
  • Perfekt
    Boiiiiiiiiii
    11 dagar sedan
  • Hej Danne 0202!

    Vi tackar dig för ditt fina ord och placerar det i vårt vokabulär för framtida använding! Jag tar även tillfället i akt att tacka dig för att du gett oss 10/10 stjärnor och det ser vi som att vi gjort något rätt! Tack för ditt omdöme danneboi! ;)

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Expressfrakt kallas det och man lovas 1 - 2 dagars leveranstid. Nu har det snart gått en vecka och enligt världens sämsta företag: Postnord ska jag snart aviseras. Bra jobbat posten.
  • Perfekt
    Beställning
    Tydlig hemsida. Lätt att hitta. Många leverans och betalningsalternativ
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är helnöjd..
    Jag kommer tillbaka om jag behöver något mera..
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har inte fått varan än, men superenkelt att beställa och absolut inget krånglade för mig vilket är mycket viktigt 😊
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    jag är kanon nojd tack!
  • Utmärkt
    Tycker Netonnet är en fantastiskt bra butik, det sorgliga är att dom använder sig av Sveriges sämsta transportbolag Postnord, dom borde byta transportör. Expressfrakt kostar 79 kr och då ska varan vara framme dagen efter om du beställer innan 21, har aldrig funkat.
    12 dagar sedan
  • Hej jpson67 och tack för ditt omdöme!

    Kul att höra att du är nöjd med oss! Mindre kul att du inte är lika nöjd med speditören vi använder och att dina ordrar inte kommit fram i tid! Du vet väl om att vi återbetalar kostnaden för expressfrakt om ordern inte kommer i tid oavsett om det beror på oss eller postnord? Kontakta bara kundservice så hjälper vi dig med det!
    Tack igen för ditt fina omdöme jpson67!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Snabb leverans bra service
    13 dagar sedan
  • Hej Bowers och tack för ditt omdöme!

    Det är så kul att höra att du är nöjd med oss, det glädjer oss enormt! Tack för ditt fina omdöme Bowers!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    lätt att beställa
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Varan var nedsatt med 9000:- !!! så jag kan ju knappast klaga :D
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fungerar perfekt att beställa från NetOnNet.se!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Prisvärd och mycket bra kvalitet
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jättebra högtalare till en billig kostnad. Ställde in på min equalizer konsertsal och även subwoofer, woow vilket härligt surroundljud där blev.

    Rekommenderar starkt dessa högtalare.
  • Perfekt
    Beställning
    Bara positiva erfarenheter av NetOnNet, även vid reklamation.
    Fick pengar åter efter nästan ett år för Jamie Oliver stekpanna som reklamerades. Inget tjafs vilket uppskattades därför har NetONNet blivit min nätbutik.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och snabbt med bästa pris!
  • Dålig
    Jättebra butik tills den köpta produkten krånglar eller helt enkelt går sönder under garantitid. Där slutar det trevliga med NetOnNet och man får sig en ny upplevelse med otrevlig och hotfull personal.
    Jag har köpt otroligt mycket hemelektronik i mängder av butiker och har aldrig tidigare haft problem med att lämna in uppenbart felaktiga produkter under garantitid. Ofta har t.o.m butiker ställt sig på min sida och fört min talan mot tillverkaren/generalagenturen.
    Efter att två produkter inköpta på NetOnNet gick sönder långt innan garantiutgång så fick jag uppleva en helt annan "kundservice". Här hotar man med dyra felsökningsavgifter och att felen inte kommer att gå på garanti trots att de använts helt enligt produkternas ändamål (en NAS-hårddisk och en digitalkamera). Jag berättar då hur jag använt produkterna och frågar vad jag gjort för fel så får jag inga relevanta svar.
    Nämn inte ordet "Konsumentköplag" för personalen. Då blir du idiotförklarad trots att du läser innantill från Konsumentverkets hemsida angående garantiåtaganden och konsumenträtten i Sverige.
    Jag tog själv kontakt med Western Digital (hårddisken) och fick enormt bra service utan snack om att det inte var ett garantiärende. Tog kontakt med Nikon angående felet på kameran och de tog den också på garanti utan krångel.
    Som sagt: En bra butik att handla i om de kunde ge f*n i att försöka kränga onödiga försäkringar och hantera garantiåtaganden som om de stod för alla kostnader själva. Det är ju trots allt tillverkaren som ger garanti att deras produkt ska klara av användas för det den är tillverkad för under garantitiden.
    11 år sedan ( Uppdaterat: 15 dagar sedan )
  • Hej Equinoxe! Tack för ditt omdöme!

    Det är en mycket tråkig läsning gällande hur du upplever vår personal i lagershoppen och givetvis inte så det ska gå till! Jag ska göra mitt bästa att förklara vad som kan ha hänt här, utan vidare insyn i ditt specifika fall.
    Vi är skyldiga att informera dig om att det kan tillkomma kostnader om det är så att tillverkaren bedömmer felet att vara utanför garantin. Det innebär att vi måste informera dig att det kan komma att kosta Xkr om det är så att felet inte går under garanti eller om de inte hittar ett fel. Detta ska självfallet inte vara i någon hotfull ton och det är verkligen inte menat att vara ett hot. Men vi vill vara tydliga med den eventuella kostnaden då det är många som påstår sig inte fått denna information vid inlämning. Är det så att detta skett på ett hotfullt sätt tar jag väldigt tacksamt emot ditt servicenummer/information om vilken lagershop du besökt så jag kan ta det vidare (kontaktuppgifter finner du nedan). Vi kan tyvärr inte heller uttala oss om det går under garanti eller inte då vi inte har utbildade tekniker i lagershoppen, vi kan givetvis tala om vad vi tror, men vi kan aldrig lova en kund att "detta felet går under garanti" av den enkla anledning att skador kan vara osynliga (såsom vattenskador). Skulle vi då ha lovat en kund kan detta användas mot oss och vi kommer få stå för en kostnad för att reparera.

    Jag kan som sagt tyvärr inte uttala mig om vad som hänt i ditt specifika fall men jag hoppas att min förklaring har gett någon form av klarhet i det hela. Som sagt, jag tar gärna emot mer information från ditt ärende då den upplevelse du beskriver inte är något som vi önskar leverera, det är en sak som är säker. Maila mig på socialmedia@netonnet.com. (inkludera gärna ev. servicenummer, vilken butik och en hänvisning till detta inlägget)

    Tack Equinoxe!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Köper gärna av netonnet. Alltid nöjd med kundtjänst, försäljningspersonal och kassan. Alltid hjälp, när något hängt upp sig. Som kund känner man sig alltid väl behandlad.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Alltid bra för oss i glesbygden. Konkurrenskraftigt pris utan att behöva resa 15 mil.
  • Mycket bra
    Allt mycket bra!
    16 dagar sedan
  • Hej nygren och tack för ditt fina omdöme!

    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med oss! Jag ser dock att vi inte fått full pott i ditt omdöme och jag tar därför mycket tacksamt emot din feedback på vad vi kan göra ännu bättre och nå 10 ifyllda stjärnor nästa gång. Maila gärna mig på socialmedia@netonnet.com med en hänvisning till detta inlägget så kan jag ta det vidare så vi kan göra bättre från oss. All feedback är av största vikt för oss! Tack igen nygren!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Topp och stark rekommenderar andra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har inget att klaga på!
  • Mycket bra
    Skickar snabbt och bra priser. Nöjd!
    17 dagar sedan
  • Hej fre_bengtsson och tusen tack för ditt omdöme!

    Det glädjer oss enormt att höra att du är nöjd med oss! Jag ser att det saknas två st stjärnor i ditt omdöme från full pott och jag tar emot din feedback med öppna armar till socialmedia@netonnet.com för att få veta vad vi kan göra ännu bättre i framtiden så att vi får chansen att fylla i de där sista två!
    Tack igen för ditt fina omdöme fre_bengtsson!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Riktigt bra produkt och leverans i topp klass bra jobbat
  • Ganska dålig
    Beställning
    Hemsidan fungerade inte för kortköp. Valde faktura istället, men har fått fel adress. Ingen support som svarar på telefon varken på företag eller privat och dåliga bekräftelser via e-post.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Datorn kommer inte på flera dagar trots expressfrakt. Kanske Resurs fel
    Datorn levereras med engelsk Windows 10😣💣 varför inte på svenska???
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt bra och smidigt beställt
  • Perfekt
    Beställning
    helt nöjd
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ser med stor nöje fram till till min nästa beställnin/köp hos NetonNet!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt att handla på NetOnNet, både online och i butik.
    Alltid snabba leveranser.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Allt fungerade snabbt och perfekt