Samma pris Lagershop&Internet
Beställ före kl. 17
få utleverans samma dag.

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 19 år sedan
(data från 2014-08-20)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (8.15)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Har varit nöjd tidigare, men sedan siba köpte upp har det bara gått utför.
    Såg ett erbjudande på en xperia z1 för 2500 med förbehållet att det endast fanns att köpa direkt i lagershop. På hemsidan visas att telefonen ska finnas i lager men väl i slagsta finns det ingen telefon. Däremot blir jag erbjuden att teckna abonnemang vilket jag såklart inte vill. Får rådet att åka till veddesta där den också ska finnas i lager till samma pris. Kollar innan jag åker dit så att den finns och allt är ok enligt hemsidan. I veddesta finns såklart inte telefonen och blir återigen erbjuden att teckna abonnemang som jag återigen tackar nej till. Får tipset att den finns i uppsala eller linköping i lager.

    Jag tycker det är sorgligt att försöka lura på någon abonnemang bara för att jag ska få rabatt. Det blir ju inte billigare att binda upp sig i flera månader.

    Kundservicen är helt horribel om de tycker att jag ska åka till Uppsala eller linköping i jakt på en produkt som kan eller inte kan finnas med tanke på att saldo på webben inte är tillförlitlig.

    Bara för att exemplifiera hur värdelöst lagersystemet är så tänkte jag köpa en tumstock i veddesta. Skulle finnas i lager när jag sökte. Fanns inga tumstock heller såklart.

    Tittar man på webben efter z1an så var det från början grönt, men efter det att jag var där så har status ändrats till att vara på ingång 22/7 i veddesta. Det är nu i slutet på augusti?!?!?!

    Varför har ni ett system där produkter går endast att köpa i butik, men väl där så finns dem inte? Det är aningen otydligt att det handlar om fyndvaror dessutom.

    Kommer förmodligen inte att handla fler gånger på siba eller netonnet efter detta.
    2 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra att lagersaldot varit felaktigt när du velat göra ett köp. Saldot uppdateras ständigt så det ska vara korrekt. Jag kommer dock be lagershopen se över saldot för dessa varor och korrigera det om det är felaktigt. NetOnNet ska aldrig lura på någon ett abonnemang, men det kan vara så att du får förfrågan om du önskar ett för att erbjuda dig så bra kundservice som möjligt. Kontakta mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställde 2st TV för tot 22 980kr som skulle levereras efter ca. 2 veckor.
    Efter några dagar sänkte de priset på ena med 2000kr under en helg och jag mailade direkt. På måndagen höjde de priset igen och svara mig att de inte kunde sänka priset då de hade höjt tillbaka priset.
    Dock fanns det andra butiker som också hade sänkt priset, men de kunde inte göra något.
    Jag avbeställde allt från dem och kommer handla hos butiker som kan lämna service efter man ha beställt varan också!
    2 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    NetOnNet försöker alltid att hålla priserna så låga som möjligt, men då priserna styrs av marknaden kan de komma att justeras. Om du önskar att jag ser över ditt ärende ber jag dig maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Har handlat via er webb ett flertal gånger funkar klockrent!
    Mvh/Ulf
  • Knappt godkänd
    Gråimport som man inte blir informerad om, inga manualer på svenska.
    11 dagar sedan
  • Hej Zsh!

    Tack för ditt mail.
    Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt köp hos NetOnNet. I de fallet en vara är importerad och saknar svensk manual så ska detta anges innan köp för att säkerställa att du som kund fått den informationen. Jag önskar därför se över det inträffade. Vänligen maila mig ytterligare information på zandra.ohlsson@netonnet.se så återkommer jag till dig i ärendet.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Mycket enkla att ha och göra med, snabba leveranser och enkla att få kontakt med när man har frågor
    12 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    En vecka tog leveransen. Fick ett ganska mörbultat paket med dålig packning så att varorna åkte runt inne i kartongen. Trasiga hörn överallt. Jag kommer bli förvånad om varorna fungerar.
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra att leveranstiden var lång samt att försändelsen kom fram fraktskadad. Om ett paket skadas i frakten behöver detta anmälas till kundservice direkt. En reklamation görs då till Posten och en ny vara kommer att skickas till dig omgående förutsatt att den finns i lager. Kontakta gärna kundservice på telefon 033-488488 så hjälper de dig med detta. Jag beklagar återigen det inträffade.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen!
  • Usel
    "GoPro rekommenderad återförsäljare" borde plockas bort omedelbart, även att dom har en service verkstad för den delen.

    Denna gång handlade det om en GoPro black edition 3+. Huset började läcka vatten vid dykning, lämnade in den till service hos NetOnNet och i kassan skulle det inte vara några problem att få det åtgärdat.

    1) Får hem brev om att det INTE går att laga, och att det är handhavandefel. 500 SEK för undersökningen.

    2) Betalar och hämtar ut min GoPro. Mitt i beskrivningen står det "[..] Efter byte av tätning är huset tryckt till 40m i 20min. Inget vatten i huset efter tryckning.".
    Dom har alltså BYTT den lilla packning som finns i huset, testat att det är där felet ligger (en liten liten inbuktning, säkert från att en liten sten hamnat emellan). Sedan BYTT tillbaka till trasiga packningen och skickat ut räkning på 500 SEK utan att lämna den nya packningen på plats.

    3) Rekommenderar mig att köpa nytt hus för 700 SEK!

    Betalade redan 3700 NOK för GoPron och så kan dom inte lämna kvar packningen utan att försöka suga ut ännu mer pengar?

    Värsta bemötandet jag råkat ut för (inkluderat ebay och skumma återförsäljare utanför Sverige).

    UPPDATERING (efter att ha blivit kontaktad av Zandra härifrån prisjakt):

    Fick detta som svar på mitt ärende:
    "Jag har nu sett över detta. Tyvärr gick detta felet inte på garantin. En eventuell reparation skulle överstiga köpesumman och i de fallen anges det inget reparationsförslag då det är mer lönsamt för dig som kund att köpa en ny produkt istället."

    Jag vet att detta inte stämmer eftersom NetOnNet råkade skicka med serviceprotokollet till mig, i detta protokoll står det: "Vid visuell inspektion konstateras skada på lucktätningen. Efter byte av tätning är huset tryckt till 40m i 20min. Inget vatten i huset efter tryckning".

    Enligt NetOnNet är det mer ekonomiskt för mig som kund att betala 590 SEK för ett nytt hus (deras pris för huset), istället för att de lämnar kvar den fungerande tätning som de hade bytt till (kostnad för en tätning är inte många kronor).

    Vilket skämt! Tack för hjälpen NetOnNet.
    25 dagar sedan ( Uppdaterat: 14 dagar sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt å Smidigt...!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt.
  • Perfekt
    Köpte en större tv med expressfrakt.
    Snabb leverans inom utlovad tid.
    Kunde varit ännu snabbare om inte Posten strulat till det och brevaviserat i stället för telefonaviserat.
    Fick själv boka förnyad utkörning.
    Inget av detta kan dock NetOnNet rå för.
    16 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra som vanligt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidigt och bra. inte mycket att säga om det vad jag kan komma ihåg. Funkade fint!
  • Usel
    Beställning Leverans
    Beställ före kl. 17 få utleverans samma dag --> skitsnack!

    beställd: 30/7/2014 2:45:09 PM
    skickad: 1/8/2014 3:07:54 PM

    rent lurendejeri - hade lagt ordern hos CDON annars men villa ha grejorna snabbt

    RIKTIGT DÅLIGT!!!

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Jag ber om ursäkt för den försening som uppstått i samband med er leverans. Enligt NetOnNets leveransgaranti så återbetalas alltid fraktkostnaden i de fall er order blivit sen. Kontakta gärna kundservice så hjälper de er med detta. Det är ovanligt att en leverans inte skickas från oss i tid, men det är självklart beklagligt när det inträffar.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra, är leveransen också bra då blir jag en nöjd och trogen kund i fortsättning
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem med leverans eller betalningssätt, snabb leverans dessutom
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen både pris och kvalitet
  • Bra
    Beställning Leverans
    Leveranstiden blev längre än de 2-5 arbetsdar som utlovas.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Helt ok
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    som alltid från Netonnet flyter på bra inga problem
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    mycket bra service o hjälp snabb leverans
  • Dålig
    Okunnig personal
    23 dagar sedan
  • Hej Dj Christian!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du upplever personalen som okunnig. Målsättningen är att du som kund alltid ska få den information du behöver vid köp. Då sortimentet är stort kan det tyvärr vara vissa saker som inte går att svara på direkt, men detta ska då ses över och du ska sedan få återkoppling i ditt ärende. Maila mig gärna mer information kring det inträffade på zandra.ohlsson@netonnet.se så hjälper jag dig med dina frågor.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Netonnet som fysisk butik eller lagershop verkar funka bra, handlat där ett par gånger och det är bra utbud osv. Men som webbshop verkar det finnas rätt mycket plats för förbättring, gjorde först en beställning på något som fanns i lager och det tog 7 dagar för dem att leverera (varav 5 arbetsdagar), nästa beställning (fanns också i lager) tog 9 dagar (varav 6 var arbets dagar).
    24 dagar sedan
  • Hej Endurlanion!

    Tack för ditt inlägg.
    Om du väljer fri frakt så är leveranstiden 3-5 arbetsdagar. Om du väljer expressfrakt ska du få varan levererad inom 1-2 arbetsdagar. Det är därför tråkigt att höra att det tagit längre tid vid er beställning. Lägg gärna er beställning mot expressfrakt nästa gång och maila ditt ordernummer till mig så kommer jag att ta bort fraktkostnaden. Du kan maila på zandra.ohlsson@netonnet.se

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Jag beställde en dator HP Pavillon 500-202eo och ett trådlöst tangentbord Andersson KDS 1.1. Leveransen skedde snabbt, Datorn fungerade. Tangentbordet fungerade däremot inte när jag för några dagar sedan skulle använda det med en Compac laptop. Musen fungerade! Trevligt samtal med Kundtjänst (Natalia?) om problemet i måndags. Hon skickade returfraktsedel direkt med e-post och jag skickade paketet direkt. Vid middagstid på onsdag fick jag SMS om att ett paket från NetOnNet väntade på postens utlämningsställe. Det nya tangentbordet fungerar nu tillfredställande på laptopen! Bra hanterat! Inget tjafs, inga extra utgifter och snabbt!
  • Perfekt
    Beställning
    Enkelt och snabbt.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Skitbra! Enkelt, snabbt och en trygg affär att göra.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag gillar NetOnNet och Pricerunner ...så det här blev väl en bra kombo :-)
  • Acceptabel
    Deras Plus:
    Gratis faktura och bra pris.

    Deras Minus:
    Nog för att man är tacksam för gratis frakt, men att det ska ta en hel vecka(7dagar) innan man får 1(EN!) produkt i en liten kartong som dessutom fanns i lager, är väl ändå under alla kritik..
    Man känner sig lagom underprioriterad.
    Hade haft mer förståelse om det var en TV som skulle skickas på pall och levereras till hemmet.
    Så låt inte orden "Express" leverans lura er, förmodligen är det bara som en vanlig leverans i andra internetbutiker.

    Så tack, men nej jag tror inte att jag handlar här fler gånger.
    29 dagar sedan
  • Hej DreLiS!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du tycker att leveransen tog lång tid. Om du valt alternativet med fri frakt är leveranstiden 3-5 arbetsdagar. Om du däremot valt till expressfrakt så ska du ha din beställning inom 1-2 arbetsdagar från lagd order. Om en expressorder blir försenad rekommenderar jag dig att kontakta kundservice så att en återbetalning av fraktkostnaden kan göras.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Beställning
    Fick ingen orderbekräftelse som brukar komma direkt man lagt en order
  • Ganska dålig
    Trasig vara vid leverans och det tog månader innan vi fick en ny.
    Fick ringa in och påminna dem om att vi väntade på en ersättningsvara.
    Handlar inte från Netonnet igen.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att varan kom fram trasig och att ni sedan fick vänta på en ny vara. I de fall en produkt skadas i frakten skickas en ny ut till er omgående förutsatt att den finns i lager. Jag vill därför se över ert ärende och ber dig maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.se.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Knappt godkänd
    Ännu en gång så har man misslyckats med att ha koll på hemsidan med verkligheten. Surfade runt på deras hemsida och såg att de hade Belkin G1V1000at @TV PLUS inne i Helsingborg. Bestämmer mig då för att köra upp och köpa grejen. När jag väl kommer dit så ser jag att gången och facket den ska finnas i inte finns. kontaktar då en Martin (som gjorde ett fantastiskt jobb helt förgäves) för att försöka hitta varan. Efter 30 minuters letande så lyckades Martin hitta varan, som var inlämnad på service och av någon anledning kommit in som vara som finns tillgänglig... Alltså ingen vara för mig...

    Detta har hänt mig säkert 4-5 gånger. Hemsidan säger att varan finns i lager men så är inte fallet. All heder till Martin som gjorde ett helt fantastiskt jobb men uruselt att sånt här ska hända gång på gång..
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    det är tråkigt att höra om det inträffade. Lagerstatusen ska självklart vara korrekt och avse rätt typ av vara. Det är därför tråkigt att detta har misslyckats. Jag kommer att se över detta tillsammans med berörd lagershop så det inte ska inträffa igen.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Helt nöjd med NetonNet! Köpte en systemkamera Canon 600D med väska,uv-filter och en fjärrkontroll för bara 3990:- så är super nöjd. Mycket trevlig personal i deras lagershop i Linköping. Men det är lite synd att dom ligger på platser där man egentligen inte åker.Måste säga att online delen funkar bra. alltid bra paketerad och snabb frakt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    helt nöjd kommer köpa mer av netonnet
  • Perfekt
    Perfekt! Gick snabbare än utlovat med fri frakt. Full pott!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som vid tidigare beställningar, klanderfritt!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det tog ca en minut att genomföra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra information via först telefon angående identifiering, vilket är bra eftersom det medför ökad säkerhet, sedan via mail, snabb information, vidare rätt att returnera, även om vi ej tror det är nödvändigt
  • Dålig
    Beställning Leverans
    2 dagar tar de efter min beställning innan ja får mail att nu först börjar de hända nåt med ordern.trist
  • Perfekt
    Skickat tillbaks en 22 tum andersson den 20 december, bara haft den en dag, plocka ut den 18, Skickat tillbaks på öppet köp. Dom tog emot den å behandlade den den 23 december 2013. Utan röda dagar så är det max 10 dagar som dom sagt några gånger som det ska betalas ut, dom kunde då inte skynda på det. Utan röda dagar är det idag tisdag den 14e januari 2014 10e dagen från 23 dec.
    Köpt 4 andersson tv under ca 1 år men denna skicka jag tillbaks. Har en 32 tum nu som jag tycker är bra. Varför drar ni ut mer på tiden 10 dagar när det sägs betala tillbaks på 3- 10 dagar.
    Jag behöver dessa pengar nu. Order:34681024 tvn är i nyskick

    uppdatering:
    " Fick utbetalningsavi på fredag den 17 januari 2014, kostade 25kr att lösa ut den, påpekade detta och fick 150kr på kontot och värdecheck på 200kr."
    Dom ska upp på högsta betyg igen på prisjakt. Ursäkta den sena uppdateringen.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställt via webshopen ett flertal gånger utan problem och fått leverans inom angiven tid. Även handlat ett antal gånger i deras lagershop. Vid ett problem med en förstärkare fick jag ett trevligt bemötande i lagershopen och hade inga problem att få förstärkaren lagad (utbytt kretskort).
    1 mån sedan
  • Dålig
    Beställde grillen efter att jag kontrollerat att Netonnet hade den i lager. Betalade extra för Postpaket Express (1-2 arbetsdagar leveranstid). ÄDet har nu snart gått fyra dagar sedan beställning, och snart två hela arbetsdagar och paketet har ännu ej skickats från Netonnet, vilket bekräftats av deras kundtjänst. Av allt att döma hävdar de att de har produkter i lager, fastän de inte har det, och lockar på så sätt till sig kunder som annars hade gått till någon annan leverantör för att få sina varor i tid. Dåligt Netonnet. Ni kunde ha hört av er igår, då ni 'upptäckt' att ni inte hade produkten i lager. Att det sedan är 20 minuter väntetid till kundtjänst via telefon gör inte saken bättre.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att leveransen har blivit försenad. Det är mycket ovanligt att lagersaldot indikerar att en vara finns på lager, men att det sedan visar sig att den är slut. Jag önskar därför se över ert ärende för att kunna se vad som skett i ert fall. Rörande kundservice så har det inte varit så lång kötid under dagen så det låter knepigt att du väntat såpass länge på att komma fram. Kontakta mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.se så hjälper jag dig gärna med ditt ärende.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Smidigt, enkelt och utan strul. Dessutom vettiga priser.
    1 mån sedan
  • Usel
    Skulle idag köpa ett minneskort, Transcend Micro SDHC 32GB Class 10 | Art.nr: 169380, till kameran till semesterresan imorgon. Kollade att det fanns i lager i Slagsta. Åkte dit men det fanns inte i lager. Hann inte köpa någon annanstans så nu får jag skjuta på semestern en dag. Det står fortfarande att det finns i lager nu så det tog inte slut på dom 8 minuter det tog mig att åka till Slagsta.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att det inte gick att köpa denna produkt i lagershopen. Jag har sett över detta och den ska finnas inne och det tycks därför ha uppstått något fel när ni kom till lagershopen. Jag rekommenderar dig att kontakta kundservice på telefon 033-488488 så kan vi göra ett undantag och lägga undan ett minneskort till dig. Hänvisa i så fall till detta inlägg på prisjakt. Vi kommer självklart att ersätta den extra resa det innebär. Jag beklagar återigen det inträffade. Kontakta gärna mig på zandra.ohlsson@netonnet.se om du har fler frågor, eller funderingar rörande detta.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Skulle förlänga ett mobilabbonemang samt välja en ny mobil, valet föll på netonnet, något jag ångrar enormt idag.

    Köpet gick bra på deras hemsida och mobilen skickades snabbt, problemet är att Netonnet skickade paketet som avtalsbrev, trots att man postade ett avtal separat som damp ner i brevlådan dagen efter köpet,avtalet skulle jag skriva under och skicka tillbaka, helt onödigt att använda postens tjänst avtalsbrev då.

    Problemet är att trots att mobilen har legat i en vecka hos mitt ombud har jag ännu inte fått avtalsbrevs-avin så jag kan inte hämta ut den, hela poängen med avtalsbrev är att det ska gå snabbare för kunden...

    Ringde Postens kundtjänst som hänvisade till Netonnet som i sin tur först hänvisade till Resurs Bank (!) och senare till "Vi kan inget göra ett annat företag sköter det", näha fasen va bra då, jag har köpt en tjänst av er på Netonnet vad för andra företag ni involverar bryr jag mig inte om, jag ska inte behöva ha med dom att göra utan detta faller på er.

    Sådant här är så tröttsamt, det är Netonnet som köpt en tjänst av posten och anlitar något annat företag för utskick av dessa avtalsbrevs avi's, inte jag, det är inte mitt jobb att reda upp soppan.

    Nu sitter jag här med ett abbonemang som är förlängt och utan mobil, någon avi verkar jag inte få och ingen vill hjälpa mig, bävar för vad som händer efter ytterligare 7 dagar då posten kommer skicka tillbaka paketet och ångerrätten för abbonemangsförlängningen upphör...

    Kommer aldrig använda Netonnet till abonnemangs tjänster igen, USELT!
    1 mån sedan
  • Hej Mrhoyt!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra om det inträffade. När du gör ett köp hos NetOnNet ska du kunna känna dig trygg med att få din leverans inom utsatt tid. I detta fallet tycks det som om själva försändelsen kommit fram, men att den avisering som krävs för att hämta ut paketet saknas. Dessa avier skickas direkt från Strålfors och tyvärr är det inget NetOnNet kan beställa i efterhand. Jag önskar trots det komma i kontakt med dig via telefon för att se över om vi kan hitta ett annat sätt som gör att du tar emot din leverans. Precis som du skriver så har ditt avtal kommit till oss.
    Maila gärna dina kontaktuppgift på zandra.ohlsson@netonnet.se så kontaktar jag dig snarast möjligt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa och ett bra pris på produkten.
  • Perfekt
    Beställning
    100 procetigt och Bra leverans
  • Utmärkt
    Schysst utbud i lagershopen! :)
    1 mån sedan
  • Usel
    Priset på denna Processor kostade 2590 kr sedan snikhöjde de den till 2775kr.
    Hur skall jag kunna bygga ihop en dator och köpa den härifrån när de chockhöjer priset.
    Mycket dåligt fy skäms Netonnet.

    Intel Core i7 4790K 4,0GHz Socket 1150 Box

    De har tydligen också gjort så tidigare, blir dock inte förvånad de har samma ägare som SIBA.

    Sedan tvingar de kunderna att returnera med Posten Företagspaket. Om de ville kunde kunden få ner returfrakten genom att använda Schenker eller Bussgods. Om jag i framtiden skall kunna tänka mig handla från NETONNET får ni ändra er kundvård till det bättre.

    amanito skriver
    "Byter pris precis innan man beställer. Kundservice svarar inte på mail. Kommer aldrig beställa därifrån och tur att jag inte gjorde det heller."
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    NetOnNet försöker alltid att hålla priserna så låga som möjligt, men i vissa fall kan priserna komma att justeras. Detta kan då antingen medföra en prishöjning, eller en sänkning. Prissättningen korrigeras inte för att du som kund lägger varan i kundvagnen, utan priserna ses över löpande under dagen. Det är därför mycket oturligt om en strax innan ni ska göra er order.

    Rörande fraktsättet åter till NetOnNet rekommenderas det att du skickar det som ett företagspaket för att försändelsen ska komma fram till NetOnNet. Det finns annan stor risk att försändelsen sorteras till ett postombud och det finns dessvärre ingen möjlighet att lösa ut paket där. Jag tar dock till mig din feedback och kommer att föra det vidare internt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Bra
    ok
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Har handlat hos de ett par gånger och än så länge har det alltid fungerat fint.
    1 mån sedan