Samma pris Lagershop&Internet
Beställ före kl. 17
få utleverans samma dag.

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 19 år sedan
(data från 2014-09-01)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (8.12)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Mycket bra
    Otroligt bra priser, smidigt på alla sätt och vis. Det som drar ned betyget lite är att de har ganska seg standardleverans. Vet att man kan beställa express-leverans mot tillägg, men då de flesta konkurrenter erbjuder snabbare frakt som standard drar detta ned mitt betyg. Aldrig behövt reklamera eller ha med kundsupport att göra.
    4 timmar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    NetOnNet kan man lita på, bra priser och snabba leveranser.
  • Usel
    Beställning
    Lång leveranstid.Precis när jag fått hem telefonen var priset sänkt nästan en 1000 lapp,går inte justera trots att fakturan ej är betald.
    Totalt värdelöst.
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du upplever leveranstiden som lång. Vid expressfrakt ska du ha produkten inom 1-2 vardagar och vid fri frakt ska du ha den inom 3-5 vardagar. Rörande priset så försöker vi alltid att hålla så låga priser som möjligt, men i vissa fall kan en prisjustering behöva göras. Då du köpt den så nyss brukar vi dock försöka hjälpa dig med detta. Kontakta mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.se så ser jag över ditt ärende.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt fungerar perfekt så här långt! snabbt, smidigt, säkert!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Va perfekt
  • Knappt godkänd
    Alltså det här med leveranstiderna verkar vara svårt att hålla, inte bara för mig. Beställde mitt i på söndagen och nu är det lördag har inte fått något än.

    Men hur många andra företag kan leverera paket på 2 dagar gratis men Netonnet klarar det inte på 5 dagar kan man fråga sig. Hade kunnat köpt det om man bodde i något kärr i en skog i Norrland men är bosatt i Uppsala centrum. Ska man vara granne med lagret för att få det på 3 dagar då?

    Men får vänta och se när paketet dyker upp
    10 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra att er leverans tagit såpass lång tid. Beställningar som inkommer under helgen räknas som om de inkommer på måndagen. Leveranstiden är sedan 3-5 vardagar vid fri frakt och 1-2 vardagar vid expressfrakt. Detta är under förutsättning att produkterna finns i lager. Jag önskar se över er order och ber dig därför maila ert ordernummer på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Acceptabel
    Beställning
    Tillfredsställande leverans men hantering av godset undermålig. Förpackningen var trasig och det var bara ren tur att produkten fungerade som den skulle.
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du upplever att Posten behandlat paketet ovarsamt. Produktförpackningen finns för att skydda innehållet och har därför tjänat sitt syfte i ert fall. Självklart ska godset trots detta behandlas med varsamhet. Om produkten däremot skulle vara skadad så reklamerar vi den direkt och skickar sedan en ny till er. Jag ber dig i det fallet att kontakta kundservice.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställning Leverans
    dåligr att ni inte höll vad ni lovade att om man beställde före 17.00 skulle varorna skickas samma dag
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra att du inte fått varor inom utlovad tid. Det stämmer att det är 1-2 vardagars leveranstid om du valt expressfrakt vid beställning. Kontakta gärna kundservice så kommer de att återbetala er fraktkostnad.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställning Leverans
    Köpte LG G3 + Trådlös laddare som såldes i ett paket när telefonen släpptes. Själklart förväntar man sig ett bättre pris när det säljs som paket men när jag nu fått två fakturor så visar det sig att jag får betala fullt pris på sakerna. Hade jag vetat det så hade jag ALDRIG köpt paketet med en laddare som jag nu får beta 399,- för.
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Om det är så att dessa produkter varit nedsatta i pris på grund av att det är ett paket så ska du självklart inte betala mer än vad du fått information kring vid köpet. Vid paketpris är det dock vanligt att produkten fortfarande har ett värde och att det kan vara någon av de andra delarna i paketet som blivit nedsatt i pris. Jag önskar därför se över detta och hjälpa dig. Kontakta gärna mig på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och bra service
  • Usel
    Har varit nöjd tidigare, men sedan siba köpte upp har det bara gått utför.
    Såg ett erbjudande på en xperia z1 för 2500 med förbehållet att det endast fanns att köpa direkt i lagershop. På hemsidan visas att telefonen ska finnas i lager men väl i slagsta finns det ingen telefon. Däremot blir jag erbjuden att teckna abonnemang vilket jag såklart inte vill. Får rådet att åka till veddesta där den också ska finnas i lager till samma pris. Kollar innan jag åker dit så att den finns och allt är ok enligt hemsidan. I veddesta finns såklart inte telefonen och blir återigen erbjuden att teckna abonnemang som jag återigen tackar nej till. Får tipset att den finns i uppsala eller linköping i lager.

    Jag tycker det är sorgligt att försöka lura på någon abonnemang bara för att jag ska få rabatt. Det blir ju inte billigare att binda upp sig i flera månader.

    Kundservicen är helt horribel om de tycker att jag ska åka till Uppsala eller linköping i jakt på en produkt som kan eller inte kan finnas med tanke på att saldo på webben inte är tillförlitlig.

    Bara för att exemplifiera hur värdelöst lagersystemet är så tänkte jag köpa en tumstock i veddesta. Skulle finnas i lager när jag sökte. Fanns inga tumstock heller såklart.

    Tittar man på webben efter z1an så var det från början grönt, men efter det att jag var där så har status ändrats till att vara på ingång 22/7 i veddesta. Det är nu i slutet på augusti?!?!?!

    Varför har ni ett system där produkter går endast att köpa i butik, men väl där så finns dem inte? Det är aningen otydligt att det handlar om fyndvaror dessutom.

    Kommer förmodligen inte att handla fler gånger på siba eller netonnet efter detta.
    14 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra att lagersaldot varit felaktigt när du velat göra ett köp. Saldot uppdateras ständigt så det ska vara korrekt. Jag kommer dock be lagershopen se över saldot för dessa varor och korrigera det om det är felaktigt. NetOnNet ska aldrig lura på någon ett abonnemang, men det kan vara så att du får förfrågan om du önskar ett för att erbjuda dig så bra kundservice som möjligt. Kontakta mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Beställde 2st TV för tot 22 980kr som skulle levereras efter ca. 2 veckor.
    Efter några dagar sänkte de priset på ena med 2000kr under en helg och jag mailade direkt. På måndagen höjde de priset igen och svara mig att de inte kunde sänka priset då de hade höjt tillbaka priset.
    Dock fanns det andra butiker som också hade sänkt priset, men de kunde inte göra något.
    Jag avbeställde allt från dem och kommer handla hos butiker som kan lämna service efter man ha beställt varan också!
    15 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    NetOnNet försöker alltid att hålla priserna så låga som möjligt, men då priserna styrs av marknaden kan de komma att justeras. Om du önskar att jag ser över ditt ärende ber jag dig maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Inga problem alls
  • Perfekt
    Beställning
    Har handlat via er webb ett flertal gånger funkar klockrent!
    Mvh/Ulf
  • Knappt godkänd
    Gråimport som man inte blir informerad om, inga manualer på svenska.
    24 dagar sedan
  • Hej Zsh!

    Tack för ditt mail.
    Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt köp hos NetOnNet. I de fallet en vara är importerad och saknar svensk manual så ska detta anges innan köp för att säkerställa att du som kund fått den informationen. Jag önskar därför se över det inträffade. Vänligen maila mig ytterligare information på zandra.ohlsson@netonnet.se så återkommer jag till dig i ärendet.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Mycket enkla att ha och göra med, snabba leveranser och enkla att få kontakt med när man har frågor
    25 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    En vecka tog leveransen. Fick ett ganska mörbultat paket med dålig packning så att varorna åkte runt inne i kartongen. Trasiga hörn överallt. Jag kommer bli förvånad om varorna fungerar.
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra att leveranstiden var lång samt att försändelsen kom fram fraktskadad. Om ett paket skadas i frakten behöver detta anmälas till kundservice direkt. En reklamation görs då till Posten och en ny vara kommer att skickas till dig omgående förutsatt att den finns i lager. Kontakta gärna kundservice på telefon 033-488488 så hjälper de dig med detta. Jag beklagar återigen det inträffade.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen!
  • Usel
    "GoPro rekommenderad återförsäljare" borde plockas bort omedelbart, även att dom har en service verkstad för den delen.

    Denna gång handlade det om en GoPro black edition 3+. Huset började läcka vatten vid dykning, lämnade in den till service hos NetOnNet och i kassan skulle det inte vara några problem att få det åtgärdat.

    1) Får hem brev om att det INTE går att laga, och att det är handhavandefel. 500 SEK för undersökningen.

    2) Betalar och hämtar ut min GoPro. Mitt i beskrivningen står det "[..] Efter byte av tätning är huset tryckt till 40m i 20min. Inget vatten i huset efter tryckning.".
    Dom har alltså BYTT den lilla packning som finns i huset, testat att det är där felet ligger (en liten liten inbuktning, säkert från att en liten sten hamnat emellan). Sedan BYTT tillbaka till trasiga packningen och skickat ut räkning på 500 SEK utan att lämna den nya packningen på plats.

    3) Rekommenderar mig att köpa nytt hus för 700 SEK!

    Betalade redan 3700 NOK för GoPron och så kan dom inte lämna kvar packningen utan att försöka suga ut ännu mer pengar?

    Värsta bemötandet jag råkat ut för (inkluderat ebay och skumma återförsäljare utanför Sverige).

    UPPDATERING (efter att ha blivit kontaktad av Zandra härifrån prisjakt):

    Fick detta som svar på mitt ärende:
    "Jag har nu sett över detta. Tyvärr gick detta felet inte på garantin. En eventuell reparation skulle överstiga köpesumman och i de fallen anges det inget reparationsförslag då det är mer lönsamt för dig som kund att köpa en ny produkt istället."

    Jag vet att detta inte stämmer eftersom NetOnNet råkade skicka med serviceprotokollet till mig, i detta protokoll står det: "Vid visuell inspektion konstateras skada på lucktätningen. Efter byte av tätning är huset tryckt till 40m i 20min. Inget vatten i huset efter tryckning".

    Enligt NetOnNet är det mer ekonomiskt för mig som kund att betala 590 SEK för ett nytt hus (deras pris för huset), istället för att de lämnar kvar den fungerande tätning som de hade bytt till (kostnad för en tätning är inte många kronor).

    Vilket skämt! Tack för hjälpen NetOnNet.
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 27 dagar sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt å Smidigt...!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt.
  • Perfekt
    Köpte en större tv med expressfrakt.
    Snabb leverans inom utlovad tid.
    Kunde varit ännu snabbare om inte Posten strulat till det och brevaviserat i stället för telefonaviserat.
    Fick själv boka förnyad utkörning.
    Inget av detta kan dock NetOnNet rå för.
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra som vanligt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidigt och bra. inte mycket att säga om det vad jag kan komma ihåg. Funkade fint!
  • Usel
    Beställning Leverans
    Beställ före kl. 17 få utleverans samma dag --> skitsnack!

    beställd: 30/7/2014 2:45:09 PM
    skickad: 1/8/2014 3:07:54 PM

    rent lurendejeri - hade lagt ordern hos CDON annars men villa ha grejorna snabbt

    RIKTIGT DÅLIGT!!!

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Jag ber om ursäkt för den försening som uppstått i samband med er leverans. Enligt NetOnNets leveransgaranti så återbetalas alltid fraktkostnaden i de fall er order blivit sen. Kontakta gärna kundservice så hjälper de er med detta. Det är ovanligt att en leverans inte skickas från oss i tid, men det är självklart beklagligt när det inträffar.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra, är leveransen också bra då blir jag en nöjd och trogen kund i fortsättning
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem med leverans eller betalningssätt, snabb leverans dessutom
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen både pris och kvalitet
  • Bra
    Beställning Leverans
    Leveranstiden blev längre än de 2-5 arbetsdar som utlovas.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Helt ok
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    som alltid från Netonnet flyter på bra inga problem
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    mycket bra service o hjälp snabb leverans
  • Dålig
    Okunnig personal
    1 mån sedan
  • Hej Dj Christian!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du upplever personalen som okunnig. Målsättningen är att du som kund alltid ska få den information du behöver vid köp. Då sortimentet är stort kan det tyvärr vara vissa saker som inte går att svara på direkt, men detta ska då ses över och du ska sedan få återkoppling i ditt ärende. Maila mig gärna mer information kring det inträffade på zandra.ohlsson@netonnet.se så hjälper jag dig med dina frågor.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Netonnet som fysisk butik eller lagershop verkar funka bra, handlat där ett par gånger och det är bra utbud osv. Men som webbshop verkar det finnas rätt mycket plats för förbättring, gjorde först en beställning på något som fanns i lager och det tog 7 dagar för dem att leverera (varav 5 arbetsdagar), nästa beställning (fanns också i lager) tog 9 dagar (varav 6 var arbets dagar).
    1 mån sedan
  • Hej Endurlanion!

    Tack för ditt inlägg.
    Om du väljer fri frakt så är leveranstiden 3-5 arbetsdagar. Om du väljer expressfrakt ska du få varan levererad inom 1-2 arbetsdagar. Det är därför tråkigt att höra att det tagit längre tid vid er beställning. Lägg gärna er beställning mot expressfrakt nästa gång och maila ditt ordernummer till mig så kommer jag att ta bort fraktkostnaden. Du kan maila på zandra.ohlsson@netonnet.se

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Jag beställde en dator HP Pavillon 500-202eo och ett trådlöst tangentbord Andersson KDS 1.1. Leveransen skedde snabbt, Datorn fungerade. Tangentbordet fungerade däremot inte när jag för några dagar sedan skulle använda det med en Compac laptop. Musen fungerade! Trevligt samtal med Kundtjänst (Natalia?) om problemet i måndags. Hon skickade returfraktsedel direkt med e-post och jag skickade paketet direkt. Vid middagstid på onsdag fick jag SMS om att ett paket från NetOnNet väntade på postens utlämningsställe. Det nya tangentbordet fungerar nu tillfredställande på laptopen! Bra hanterat! Inget tjafs, inga extra utgifter och snabbt!
  • Perfekt
    Beställning
    Enkelt och snabbt.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Skitbra! Enkelt, snabbt och en trygg affär att göra.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag gillar NetOnNet och Pricerunner ...så det här blev väl en bra kombo :-)
  • Acceptabel
    Deras Plus:
    Gratis faktura och bra pris.

    Deras Minus:
    Nog för att man är tacksam för gratis frakt, men att det ska ta en hel vecka(7dagar) innan man får 1(EN!) produkt i en liten kartong som dessutom fanns i lager, är väl ändå under alla kritik..
    Man känner sig lagom underprioriterad.
    Hade haft mer förståelse om det var en TV som skulle skickas på pall och levereras till hemmet.
    Så låt inte orden "Express" leverans lura er, förmodligen är det bara som en vanlig leverans i andra internetbutiker.

    Så tack, men nej jag tror inte att jag handlar här fler gånger.
    1 mån sedan
  • Hej DreLiS!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du tycker att leveransen tog lång tid. Om du valt alternativet med fri frakt är leveranstiden 3-5 arbetsdagar. Om du däremot valt till expressfrakt så ska du ha din beställning inom 1-2 arbetsdagar från lagd order. Om en expressorder blir försenad rekommenderar jag dig att kontakta kundservice så att en återbetalning av fraktkostnaden kan göras.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Beställning
    Fick ingen orderbekräftelse som brukar komma direkt man lagt en order
  • Ganska dålig
    Trasig vara vid leverans och det tog månader innan vi fick en ny.
    Fick ringa in och påminna dem om att vi väntade på en ersättningsvara.
    Handlar inte från Netonnet igen.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att varan kom fram trasig och att ni sedan fick vänta på en ny vara. I de fall en produkt skadas i frakten skickas en ny ut till er omgående förutsatt att den finns i lager. Jag vill därför se över ert ärende och ber dig maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.se.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Knappt godkänd
    Ännu en gång så har man misslyckats med att ha koll på hemsidan med verkligheten. Surfade runt på deras hemsida och såg att de hade Belkin G1V1000at @TV PLUS inne i Helsingborg. Bestämmer mig då för att köra upp och köpa grejen. När jag väl kommer dit så ser jag att gången och facket den ska finnas i inte finns. kontaktar då en Martin (som gjorde ett fantastiskt jobb helt förgäves) för att försöka hitta varan. Efter 30 minuters letande så lyckades Martin hitta varan, som var inlämnad på service och av någon anledning kommit in som vara som finns tillgänglig... Alltså ingen vara för mig...

    Detta har hänt mig säkert 4-5 gånger. Hemsidan säger att varan finns i lager men så är inte fallet. All heder till Martin som gjorde ett helt fantastiskt jobb men uruselt att sånt här ska hända gång på gång..
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    det är tråkigt att höra om det inträffade. Lagerstatusen ska självklart vara korrekt och avse rätt typ av vara. Det är därför tråkigt att detta har misslyckats. Jag kommer att se över detta tillsammans med berörd lagershop så det inte ska inträffa igen.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Helt nöjd med NetonNet! Köpte en systemkamera Canon 600D med väska,uv-filter och en fjärrkontroll för bara 3990:- så är super nöjd. Mycket trevlig personal i deras lagershop i Linköping. Men det är lite synd att dom ligger på platser där man egentligen inte åker.Måste säga att online delen funkar bra. alltid bra paketerad och snabb frakt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    helt nöjd kommer köpa mer av netonnet
  • Perfekt
    Perfekt! Gick snabbare än utlovat med fri frakt. Full pott!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som vid tidigare beställningar, klanderfritt!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det tog ca en minut att genomföra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra information via först telefon angående identifiering, vilket är bra eftersom det medför ökad säkerhet, sedan via mail, snabb information, vidare rätt att returnera, även om vi ej tror det är nödvändigt
  • Dålig
    Beställning Leverans
    2 dagar tar de efter min beställning innan ja får mail att nu först börjar de hända nåt med ordern.trist
  • Perfekt
    Skickat tillbaks en 22 tum andersson den 20 december, bara haft den en dag, plocka ut den 18, Skickat tillbaks på öppet köp. Dom tog emot den å behandlade den den 23 december 2013. Utan röda dagar så är det max 10 dagar som dom sagt några gånger som det ska betalas ut, dom kunde då inte skynda på det. Utan röda dagar är det idag tisdag den 14e januari 2014 10e dagen från 23 dec.
    Köpt 4 andersson tv under ca 1 år men denna skicka jag tillbaks. Har en 32 tum nu som jag tycker är bra. Varför drar ni ut mer på tiden 10 dagar när det sägs betala tillbaks på 3- 10 dagar.
    Jag behöver dessa pengar nu. Order:34681024 tvn är i nyskick

    uppdatering:
    " Fick utbetalningsavi på fredag den 17 januari 2014, kostade 25kr att lösa ut den, påpekade detta och fick 150kr på kontot och värdecheck på 200kr."
    Dom ska upp på högsta betyg igen på prisjakt. Ursäkta den sena uppdateringen.
    1 mån sedan