Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.21 lev. imorgon

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 21 år sedan
(data från 2016-06-27)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.46)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    EDIT
    Börjar med en edit idag den 22 juni 2016 eftersom Netonnet svarat på mitt första omdöme och påstår att man "inte kan laga en produkt om man inte hittar felet." Sant.

    Men undersöker man inte produkten kanske man inte heller hittar felet! Lika sant!

    Att hitta felet krävde inte direkt en Einstein då andra amatörer (och även kunniga) jag visat telefonen för enkelt kunde konstatera att minneskort med högre kapacitet än 8gb inte funkar - medan telefonen ska klara 128gb.

    Jag anmälde tydligt att min LG G3 inte kan läsa minneskort korrekt. Ibland inte alls. Verkstan "hittade inget fel och skickade den tillbaka" hette det från Netonnet.

    Har de kontrollerat om 32gb-kort fungerar FULLT UT, dvs korrekt? SVAR NEJ!
    Har de alls testat 64gb-kort? SVAR NEJ!
    Har de alls testat 128gb-kort? SVAR NEJ
    Detta enligt uppgifter på Netonnet som var nöjda med att ett 16 resp 32gb-kort fick kontakt med telefonen. Man brydde sej inte om att konstatera att den endast hittar mellan 3 och 4 gb på det senare kortet.

    Är det konstigt då att de inte hittar felet? Fy skäms..

    Jag tar bort en stjärna till från 2 till 1.

    Originalomdömet följer nedan:

    -Var idag ute i Barkarby och skulle hämta min LG G3 från service. Den kan av någon anledning inte läsa minneskorten riktigt. 32 gb-kort kan den bara hitta 3-4 gb på och 64 gb-kort anges kategoriskt som trasiga. Den ska klara 128 gb-kort och korten jag testat med funkar i andra enheter samt är fabriksnya och av rätt typ. Både Samsung samt Sandisc. Har testat i Inets butik och felsökt. Har pratat med en kompis som är datatekniker som känner igen problemet som att läsaren av kortet är defekt. Inte helt unikt tydligen i datavärlden.

    Jag förklarade problemet initialt för säljaren dvs Netonnet och hade i förrgår fått besked att mobilen nu kunde hämtas ut.

    Killen vid disken säger tragiskt nog att man trotts undersökningar inte hittat något fel. Detta har man inte kommunicerat med mej överhuvudtaget. Inte ett sms, inte ett samtal. Man utgick väl ifrån att jag är galen kanske?

    "Man har testat både 16 och 32gb-kort" hette det. Toppen, men nu gällde detta inte om det gick att "få kontakt med korten" av lägre valörer utan om de lästes korrekt av min LG G3 samt om tex 64 gbs-kort funkar. Dvs om korten funkar som de ska! Basic eller hur?

    Detta hade man tydligen inte ens brytt sej om att testa. Uppenbarligen tror de att jag lämnat in mobilen på service i detta beskrivna ärende i brist på annat att göra. Inte en tanke på att göra den enklaste undersökningen. Att gå in på menyn för sd-kort. Där står det att kortets valör är knappt 4 gb! Ringer det ingen klocka? Det står 32 gb på kortet men telefonen hittar bara eller godkänner inte ens 5 gb!

    Jag påtalar omgående att detta ärende skötts under all kritik och de hade då mage att påstå att jag egentligen borde debiteras 245 kr (tror jag han sa) eftersom de inte gjort något med mobilen. Vilken logik. De underlåter att felsöka, skickar tillbaka mobilen och låtsas som det snöar.. och då ska jag stå för transportkostnaden? Och själv flänga runt i Stockholms län igen för att få ordning i ärendet.

    De tog nu idag alltså in mobilen igen på service och på vägen hem från service-stället i Barkarby på andra sidan stan så kontaktar jag kundservice via telefon.

    Deras telefonkö är ett kapitel för sej - amatörmässig - men för första gången kommer jag fram, det tog 20 min. En annan gång väntade jag 5 min och gav upp och ytterligare en annan gång 30 min utan svar. Då de inte har varken info om kö-plats eller beräknad väntetid är det frustrerande att hänga kvar.

    Jag fick nu prata med en trevlig kille för vilken jag redogjorde hela ärendet och han blev ganska så pressad. Jag begärde kompensation - goodwill - men han redogjorde med eftertryck att deras policy är att aldrig kompensera kunder där ärenden misskötts.

    Detta var något nytt, seriösa säljare vet ofta när de är i blåsväder och vill gärna erkänna och gottgöra. Han ville oxå av någon outgrundlig anledning att jag skulle kontakta tillverkaren av telefonen, LG. Jag replikerade att jag är helt ointresserad av att blanda in LG även om det skulle finnas något skäl, vilket det inte fanns. Det är Nettonet som är ansvariga för sin försäljning och att man följer regler och lagar. Om Pendeltåget är sent, ska jag då som resenär tvingas kontakta tillverkaren av tågen? Netonnet är säljare och jag köpare - punkt.

    Nu väntar jag på att verkstan återigen ska handha mobilen, att Netonnet återigen ska meddela att mobilen kan hämtas ut och så får jag hoppas att man denna gång undersökt felet och åtgärdat problemet. Men jag är skeptisk. Har man så dålig koll trotts alla beskrivningar av produktens defekter och ändå varken undersöker det på allvar eller lagar/byter ut produkten så har jag inte mycket tillit till deras förmåga.

    Jag har för övrigt just i dagarna ett litet billigt bluetooth headset på väg hem till mej från just Netonnet, men tror inte jag vill hämta ut det. Blir kanske retur. Jag vill nog ha så lite med dem att göra som möjligt i fortsättningen.

    Bifogar mina Servicenumer i händelse av att någon otippat på Netonnet bryr sej om sitt rykte och/eller kunderna.

    6106169
    6107089

    Alla kan göra misstag, men saken är den att om man vill ha kunders förtroende så erkänner man detta och gör vad man kan för att återställa saker och ting. Hört talas om win-win-affärer? Jag jobbar inom pendeltågstrafiken och får där både ris och ros så jag vet.

    Plus
    De har telefonservice
    De har överdiskservice i tex Stockholm
    De är vänliga att prata med

    Minus
    Långsam, omständlig och nonchalant hantering av serviceärenden. De är fyrkantiga på kundservice - snarare än lösningsorienterade. Snudd på amatörmässiga när man förvirrat blandar in tillverkaren (tillverkaren har inget med affär mellan säljare/köpare att göra) av produkten. Man meddelar inte heller kunden under ärendets gång om frågetecken uppstår. Skickar hellre tillbaka produkten som det är och låtsas som det snöar.

    Verkstan är nonchalant gentemot slutkund - verkar inte bry sej om de löser problemet eller inte.

    Telefonservicen är tekniskt sett amatörmässig och det går såååå långsamt..

    Man har som policy att inte ersätta kunden för sina egna misstag

    Man skulle gärna vilja ta ut pengar för garantiärenden - hårresande - vilket är rutin (enligt uppgift jag fick vid disken i Veddesta) när verkstan inte är kompetenta/intresserade nog av att hitta ett uppenbart fel. Man hoppas man kan kräva pengarna av kunden.

    Man verkar inte ens känna till att en eventuell tillverkare inte har det minsta ansvar gentemot säljarens egna kunder.

    Man har tydligen inte heller kännedom om att lagen i landet är tvingande vad gäller reklamationsrätt av trasig produkt upp till tre år. Då kan man inte belasta kunden ekonomiskt för att man själva tvingas följa lagen.-
    7 dagar sedan ( Uppdaterat: 46 min sedan )
  • Perfekt
    Inget att anmärka på. Snabbt och lätt levererat.
    1 tim sedan
  • Bra
    de har blivit bättre.... kundservicen lyssnar, inte så mkt krångel... bra sortiment, och ibland riktigt bra priser
    4 dagar sedan
  • Hej racketsport,

    Tack för ditt inlägg här på Prisjakt. Vi uppskattar att du skriver så fina ord om oss.

    Mvh Samuel

  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Lager status inne.
    Gratis frakt och det stod att det skickas inom 3-4 dagar.
    Fick mejl och där stod det att det kommer skickas om 3 veckor besviken!
  • Utmärkt
    Köpte en Bordsåg Bosch PTS 10T och fick denna hemlevererad snabbt och bekymmersfritt. När jag öppnade lådan så såg allt bra ut, men efter att ha monterat sågen så upptäckte jag att en del saknades (mothåll) så jag reklamerade detta. Först ville NetOnNet att jag antingen skulle komma in med eller skicka tillbaks sågen. Detta kändes dumt då det hade tagit tid och kostat pengar. Istället bad jag dem kontakta Bosch och be dem skicka mig delen. Idag fick jag delen och allt är frid och fröjd.
    5 dagar sedan
  • Hej marvidss,

    Tack för ditt inlägg. Det är roligt att höra att allting löste sig trots att din vara inte var komplett.

    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Jag har bara positiva erfarenheter av Netonnet. En kanonbutik med bra priser och support.
    5 dagar sedan
  • Hej szoze!

    Tack för ditt inlägg här på prisjakt. Det är alltid lika kul att ta del av positiv feedback. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar!

    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Jag älskar netonet ;) jag beställde många grejer på netonet och alltid allt var bra!
    5 dagar sedan
  • Hej sunne_vansbro!

    Tack för ditt inlägg här på prisjakt. Det värmer att du tycker så gott om oss.

    Mvh Samuel

  • Usel
    Fick ingen garanti alls på en nyköpt bärbar dator! Skärmen sprack efter bara en halv timmes användning, men de tyckte att eftersom datorn inte var sönder när vi öppnade den att det inte var deras problem. Argumentet att ett skärm inte bör spricka bara sådär men att det bara är möjligt när det är ett tillverkningsfel gick inte heller hem. Vadå med den utlovade bra garantivillkor??
    5 dagar sedan
  • Usel
    Blev kontaktad på jobbet av mina 2 spelintresserade barn. Lägg en order på NetOnNet, superbilliga grafikkort! Misstänkte att priset kunde vara felsatt eftersom det var extremt billigt men kortköpet gick igenom och orderbekräftelsen kom. Självlart blev barnen jätteglada, kunna köra dubbelkopplade grafikkort på LAN-partyt veckan efter var ju toppen såklart. En vecka senare har inga grafikkort dykt upp och jag kontaktar kundtjänst. Din order har blivit cancellerad för flera dagar sedan var svaret. Men, jag har inte fått något mail eller samtal om detta svarar jag. Mycket märkligt tycker killen i kundtjänst, jag skall kolla upp detta. Senare på dagen får jag ett mail av Adam på Kundtjänst:
    ----------------------
    Då priset var felaktigt på vår hemsida har våra kontrollanter använt sin behörighet att avboka din order efter våra köpvillkor:

    "Vid uppenbara felaktigheter (t.ex. fel pris, tryckfel m.m.) förbehåller vi oss rätten att korrigera felet i efterhand. Om du inte är nöjd med vår korrigering har du självfallet rätt att avboka din order. Vi förbehåller oss också rätten att inte genomföra en beställning i de fall varan är slut i lager, om maxantal per kund överskridits eller vid tekniska fel."

    Skulle det vara så att du vill ha hjälp med att lägga en ny beställning, är du välkommen att ringa in till vår produktavdelning via 033 488488.
    ----------------------

    Ingen ursäkt eller försök till kompensation!

    Jag svarar på mailet och ber Adam kontakta sin chef för detta är Inte OK. Jag kan förstå villkoren och hade kontakt skett omgående så kan jag förstå och acceptera men att inte höra och bara avboka ordern utan att meddela är verkligen inte OK!

    Barnen missade LAN-partyt såklart....

    Så vill ni beställa något billigt från NetOnNet så lita inte på att det kommer eller att de hör av sig om de avbokar ordern, det får du själv klura ut......

    Dåligt skött NetOnNet!
    6 dagar sedan
  • Hej mattiaseeriksson!

    Tack för ditt inlägg här på Prisjakt. Givetvis beklagar vi att vi hade ett felaktigt pris på det grafikkort som du önskade köpa. Vi tar till oss av den kritik du riktar mot oss så att vi kan ta lärdom av den och se till att liknande ärenden inte får samma slut tråkiga slut. Tyvärr har vi ingen möjlighet att kompensera dig i detta fall men givetvis ber vi om ursäkt för att det blev så galet.

    Mvh Samuel

  • Ganska bra
    Tog lite lång tid den här gången.
    7 dagar sedan
  • Hej FriG,

    Tack för ditt inlägg här på Prisjakt. Dock är det tråkigt att du inte är nöjd med vår leverans, du får gärna skicka ett mail med mer information om ditt ärende till samuel@netonnet.com så att vi kan se över vad som blev galet med din leverans.

    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smärtfritt = hur bra som helst. Tog mig ca 5 min att beställa ny mobil ;)
  • Perfekt
    Beställning
    Snabbt och smidigt!
  • Usel
    Tänkte köpa ny TV lagom till fotbolls-EM. Det gick sådär...

    Först av allt. Jag köpte en TV och betalade extra för expressfrakt. TV:n kom efter 7 dagar. Express?

    Det jag köpte var en fyndvara (Samsung UE55JS8005) som skulle vara i "nyskick". När den väl kom fram visade det sig att det övre vänstra hörnet var krökt och buckligt. Nyskick? Netonnet skulle åtgärda denna "pinsamma tabbe" genom att snabbt skicka en ny TV och samtidigt ge mig en fraktsedel att skicka tillbaka den gamla TV:n med. Kanon tyckte jag, men här började problemen verkligen gå utför.

    Fraktsedeln hade ett felaktigt kolli-ID så att Postnord (som för övrigt har samma kundfokus som Netonnet) lyckades tappa bort paketet.

    Samtidigt som min TV var spårlöst försvunnen någonstans i Sverige, började jag tycka att det var märkligt att min nya TV som Netonnet skulle ha skickat, aldrig dök upp. Jag ringde till Netonnet som skyllde på att deras fakturabolag (Resurs Bank) hade avslutat ordern pga anledningar som de inte kunde se. Jag hänvisades således till Resurs Bank. När jag ringde dit, visade det sig att Netonnet aldrig hade lagt någon order på mig. Ordernumet jag hade fått av Netonnet pekade till en helt annan person i Visby (jag bor norr om Dalälven) och det var personen i Visby som hade nekats kredit av Resurs Bank.

    Efter att ha pratat med Resurs Bank ringde jag på nytt till Netonnet, där jag TRE(!) gånger försökte ringa, endast för att komma till en telefonkö och sedan kopplas bort. Jag tog kontakt med Netonnet på Facebook som i sin tur hänvisar till chatten på deras egen hemsida. Problemet är bara att denna chat är stängd varje dag, trots att de lovar öppettider mellan 09:00-18:00 (tror ni mig inte, så gå in på deras hemsida och se själva).

    Det slutade i alla fall utan en ny TV för mig detta fotbolls-EM. Netonnet har jag inte hört något alls ifrån.

    tl;dr Handlar aldrig från Netonnet igen.
    8 dagar sedan
  • Hej noler!

    Jag beklagar att det blivit så galet till följd av att allting som kunde gå fel gick fel. Givetvis vill vi ta lärdom av ditt ärende så att det inte upprepas på nytt och du får gärna skicka in ett mail till samuel@netonnet.com så skall vi se till att ärendet dels blir avklarat men även diskutera en kompensation.

    Mvh Samuel

  • Bra
    Beställning
    Internet är inte alltid lätt och idag var liten problems. Men viktigaste, kabinväska jag hämta och betala. Nu endast vänta att väska är min.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt o enkelt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Utmärkt!
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    blev lovad leverans fredag efter 18 men så blev ej fallet och varför jag betalar 49 kronor i frakt när det står fraktfritt
  • Perfekt
    NetOnNet har produkter som fungerar lika bra som om man köper dem i vilken seriös butik som helst... Äkta vara, ingen gråimport eller annat fusk. Klart att det finns en risk att något går sönder. Det gör det ju alltid. Men jag har aldrig haft något problem med någonting jag köpt där... och jag har handlat ganska mycket. Så jag har inte heller erfarenhet av deras reklamation. Men priserna är helt oslagbara. När det kommer till datorkomponenter så ligger de ofta i topp vad gäller prissättningen. Man kan spara hundralappar... Köper man många komponenter så blir det lätt tusenlappar i jämförelse med andra butiker t.ex. webbhallen, Inet, Dustin eller teknikmagasinet. Är kundservice och personligt bemötande viktigast? Då kanske man ska fundera på andra butiker. Vill du ha bra teknik till bästa tänkbara pris. Då rekommenderar jag NetOnNet.
    11 dagar sedan
  • Hej xhrone!

    Otroligt kul att höra att du är nöjd med våra lagerpriser! Det är just tanken, att skala av för att kunna erbjuda billigare teknik till alla! även skönt att höra att du inte haft några problem med de produkter du köpt av oss och vi hoppas givetvis att det förblir så. Skulle olyckan vara framme hoppas vi att du, även då, är nöjd med vår hantering av ditt ärende. Vi jobbar ständigt med att förbättra supporten och finnas där om hjälp behövs så tveka inte på att fråga oss om det är något du undrar över!

    Stort tack för ditt fina omdöme xhrone!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Mycket bra priser! Bra support och bra lagershopar!
    Det ända är att ni borde ha samma pris på samma produkter... Jag tittade på en DXRacer Drifting-stol. Den röda varianten kostade 2190 medan den blåa kostade 3090kr. Tråkigt att se detta när man vill ha den blåa.
    11 dagar sedan
  • Hej albin153!

    Vad kul att höra att du är nöjd med vår support och upplägget av våra lagershoppar!
    Tack för att du uppmärksammat detta. Jag tar det vidare internt för att se över en ev förändring! Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt att hitta det man söker. Trevlig sida.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kanon
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställde kl.14 dag 1 , Sms för avhämtning kl.1o dag 2.
    Med NETONNET-kort är de snabbleverans GRATIS.
    Skitbra.
  • Acceptabel
    Beställning
    Vilket skämt jag trycker in mitt tillgodo-kort nr och fortfarande måsta jag välja betalningsätt..... What a joke
  • Usel
    Ursprungsfel som utlovas att det skall gå på garanti åtgärdas inte för att verkstad hittar andra 'fel'. Det ena har inte med det andra att göra.
    Betala 526:- eller så kasseras den kostnadsfritt. Tjena.

    Bedrövligt. Aldrig mer Netonnet.
    13 dagar sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Beställde varor före kl.21 o valde expressfrakt för 49kr. Fungerade inte alls.
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Inga dokument från Netonnet som jag kan använda vid reklamation eller garanti fel. Dåligt!!!!
  • Utmärkt
    Leveransen av min toner fungerade utmärkt
    14 dagar sedan
  • Hej gholm!

    Vad kul att höra att din leverans gick smidigt och snabbt! Tack för ditt fina omdöme gholm!

    Mvh Filiph

  • Dålig
    Beställde en "fyndvara", produkten kom hem snabbt men fungerade inte över huvud taget. Skickade tillbaka den för att få en ny, dock kunde man inte ersätta mig med en ny då de inte fanns på lager längre (Som fyndvara). Kontentan, blev av med mina 700kr i 20 dagar och man neka att leverera mig en ny produkt när den som först skickades inte fungerade. Under all kritik.
    14 dagar sedan
  • Hej Rawa!

    Det var tråkigt att höra att din upplevelse inte varit vad vi hoppats på. Givetvis ska fyndvaror vara kontrollerade funktionsmässigt och ska inte vara något fel på. Därför tar jag mer än gärna information kring vilken produkt det var. Jag är mycket tacksam om du vill maila ditt ordernummer till filiph@netonnet.com så kan jag se över rutinerna och även lyfta detta vidare. Märk gärna mailet med "Rawa Prisjakt". Du som kund ska kunna förvänta dig en fullt fungerande produkt oavsett om den är ny eller en fyndvara!

    Mvh Filiph

  • Mycket bra
    Bra priser. Bra service. Strulade lite med min order då produkten tog slut i lager men kundservice löste det snyggt.
    14 dagar sedan
  • Hej bralls,

    Vi uppskattar verkligen ditt omdöme om oss här på Prisjakt. Vi strävar alltid efter så låga priser som möjligt kombinerat med en bra service.

    Mvh Samuel

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Bra, enkelt att hitta på hemsidan :)
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    funkar alltid perfa att handla hos netonnet
  • Utmärkt
    Tycker om ert koncept med samma priser på nätet och i affären och ni har bra priser. Alltid gått bra att handla hos er och aldrig haft några problem med dem få reklamationer/garanti ärenden jag haft.

    Ni får 9/10 för det är virrigt att hitta saker i butiken jag besöker i alla fall. Det är ingen ordning på facken på kopparlunden i västerås. Tex 36 - 38 på samma stället, medans fack 37 är 200 meter bort. Onödigt system enligt mig.
    15 dagar sedan
  • Hej Simonkenteriksson,

    Vad roligt att du uppskattar vårat koncept, det värmer verkligen. Gällande ordningen på facken i Västerås så är det alltid viktigt att vi tar till oss av våra kunders synpunkter och därför tar jag det vidare inom företaget. Vi passar även på att tacka för ditt fina omdöme här på Prisjakt.

    Mvh Samuel

  • Ganska bra
    Jag gillar lagerbutiken i Borås :) Support och postorder däremot, det är inte lika kul
    10 år sedan ( Uppdaterat: 15 dagar sedan )
  • Hej spacebot!

    Vad roligt att du är nöjd med vår lagershop i Borås. Gällande vår e-handel så får du hemskt gärna ta kontakt med oss gällande vad du inte är nöjd med så att vi får möjligheten att förbättra oss. Du kan då maila till filiph@netonnet.com.

    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkel , snabb o puntlig.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Prisvärt, och snabb leverans, då jag beställde mitt i natten!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag väntar på leverans
  • Usel
    Beställning Leverans
    missnöjd, svårt att komma fram i kundtjänst, fel levarans och försening.
  • Perfekt
    Funkade som vanligt bra och snabbt.
    19 dagar sedan
  • Hej Taggis!

    Vad bra att du är nöjd med hur vi har skött oss och tack för ditt fina omdöme.

    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Super nöjd. Nu väntar jag ivrigt på produkten som jag köpt.... kul
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Produkten är fantastisk, leveransen och svarstiden hos kundservice var däremot ett skämt.
  • Mycket bra
    Köpte Nätverksutrustning i måndags (röd dag) paketet skickades igår och kan hämta ut det idag. Snabbaste leveransen och billigast på prisjakt på det jag behövde. Kommer handla flera gånger om de fortsätter ha lägst pris på det jag behöver.
    20 dagar sedan
  • Hej jeppaer!

    Vi uppskattar ditt fina omdöme gällande vår leverans samt låga pris.

    Mvh Samuel

  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Saknades en detalj i tillbehören ,För lång väntetid i telefon utan nr på plats i telefonkö, Däremot + för chatten som var snabb och hjälpsam
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    ok
  • Mycket bra
    Bra priser, men lite seg leverans
    22 dagar sedan
  • Hej olsson365,

    Vad roligt att du uppskattar våra låga priser. När det gäller leveransen så försöker vi alltid hålla den så låg som möjligt utefter de rådande förutsättningarna.

    Mvh Samuel

  • Knappt godkänd
    Mycket rörig kundtjänst där 4 personer gav olika versioner om hur beställd mobiltelefon med kontrakt skulle levereras. NetOnNet har blivit allt sämre med åren och börjar blir riktigt dåliga! Kommer inte handla där nått mer!
    23 dagar sedan
  • Hej KingCyrus!

    Jag beklagar att du upplevde ditt köp av telefon som rörigt och givetvis är det något som jag tar vidare inom företaget så att vi kan se över det.

    Mvh Samuel

  • Usel
    Köpte en hårddisk för 3k+ från netonnet, men ångrar att jag valde dom när jag fick paketet. Disken var extremt illa paketerad enligt mig, med ingen speciellt urgröpning eller vaddering på sidorna, så hade disken flygit runt i paketet hur som helst (hade paketet fått en stöt på sidan hade det bara varit kartongen som stått för skyddet). Nästa gång vet jag bättre!
    23 dagar sedan
  • Hej jie^,
    Vi tar till oss av den information du lämnat här på prisjakt och för den vidare inom företaget så att vi kan förbättra oss fram över. Om produkten blir skadan under frakt så är det bara att ta kontakt med vår kundtjänst och vi genomför då en reklamation mot posten och ser till att du får en ny fungerande produkt.
    Mvh Samuel

  • Usel
    Beställde en gps förra fredagen, dvs den 27/5, från deras webbsida. 3 dagar senare skickas min beställning iväg. Dock så stod det ingenting på postens hemsida i 2 dagar, inga förändringar och ingen gps som kom fram.

    Hör av mig till kundtjänsten via chatten, får prata med en Johan som säger att det har blivit ett fel med min beställning och att dem kan skicka en ny. Vi kommer överens om att han ska skicka den med expressfrakt utan några extra kostnader pga förseningen från er sida just för att jag skulle åka iväg idag (3/6). Detta var i onsdags (1/6). I skrivande stund har jag fortfarande ingen gps i handen och jag åker iväg om 2h.

    Netonnet har ännu en gång lyckats lura en kund och utlovat saker dem inte kan hålla. Blir inga mer affärer med detta företag framöver. Tack och hej!
    25 dagar sedan
  • Hej theonlylegend,
    Jag beklagar att du inte fått din leverans på utsatt tid, det är ytterst tråkigt. Vad som blivit fel i ditt fall kan jag tyvärr inte svara på men du får hemskt gärna skicka ett mail till filiph@netonnet.com så skall vi se över vad som blivit fel. Notera ditt ordernummer samt att du tog kontakt med oss över Prisjakt. Tillsvidare önskar jag dig en fortsatt fin dag.
    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Bra priser. Perfekt!
    25 dagar sedan
  • Hej nedjat,

    Vad kul att du uppskattar våra låga priser. Tack för ditt omdöme!

    Mvh Samuel

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Känner mig nöjd
  • Bra
    Beställning Leverans
    P.G.A Leveransproblem!