Samma pris Lagershop&Internet
Beställ före kl. 17
få utleverans samma dag.

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 19 år sedan
(data från 2014-10-23)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (8.13)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Utmärkt
    Enkelt
    1 dag sedan
  • Knappt godkänd
    Vi plockade ihop en dator och kunde hämta samtliga delar i närmaste lagershopen förutom processorn som fanns på webshopen. Beställning och betalning av denna gjordes i lagershopen.
    Först idag 3:e arbetsdagen får jag ett leveransbesked. Dvs förhoppningsvis leverans imorgon. Detta är dåligt, min erfarenhet från de flesta leverantörer är nästa dags leverans om man bara beställer innan deadline på eftermiddagen.
    Så varning ifall du har bråttom med leveransen. Det kan ta några dagar även om delen finns i lager.
    1 dag sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Vid köp hos oss finns det två olika fraktsätt. Det ena är vår expressfrakt där du tar emot din beställning 1-2 vardagar efter lagd order. För det valet tillkommer en avgift. Vi erbjuder även fri frakt, vilket innebär att du inte betalar något för frakten. Leveranstiden är då 3-5 vardagar.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Har annars tyckt så himla bra om NetOnnet - men handteringen av garanti/retur reperation får mig att sänka betyget till minimum. Sällan har jag upplevt värre. Månader om att fixa en 4000 kr . förstärkare och sen förstör dom den under lagning/transport vilket betyder veckors extra väntetid.

    Det blir Hfi klubben igen nästa gång.
    6 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med hanteringen av ditt ärende. I de fall det är ett garantiärende ska hanteringstiden vara maximalt tre veckor. Om felet faller utanför garantin kan det ta något längre tid, men vi försöker alltid att snabba på det så mycket vi kan. Kontakta gärna mig på zandra.ohlsson@netonnet.com så ser jag över ditt ärende och hjälper dig med detta.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Bra nätbutik, lätt att navigera, bra filterfunktion när man vill lista vissa produkter. Våldigt hjälpsam online support. Bra sortiment på datorkomponenter, inte störst men de har ett bra urval,

    Bra priser, inte sällan lägst i Sverige. Fri frakt.

    Toppenbutik helt enkelt!
    7 dagar sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Enkelt och bra
  • Perfekt
    Mkt snabba leveranser.
    9 dagar sedan
  • Perfekt
    Har handlat ett par gånger på NetOnNet och hittills har det gått bra. Har inte behövt använda mig av RMA än. NetOnNet har bra priser och stor lager på Hisingen med bra öppettider.
    10 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt bra, inget att anmärka på alls.
  • Mycket bra
    N/A
    11 dagar sedan
  • Perfekt
    Jag har handlat hemelektronik i många år inom olika kedjor och måste säga att servicen på NetOnNet är exceptionell! Ni som sätter lågt betyg och gnäller, gå en kurs i personlig utveckling. Jag vet inte om ni blivit curlade som unga eller är allmänt bittra på livet, men ni borde skämmas! Att det vid något enstaka tillfälle råkar vara lagersaldo fel eller att det händer något med transporten som gör att en vara blir en dag sen?! Har jag missat något? Sen när levde vi i en perfekt värld?
    Tack för service med guldkant NetOnNet!
    12 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Smidigt och bekvämt och snabb leverans.
  • Utmärkt
    Bra affär och bra priser!
    13 dagar sedan
  • Dålig
    Ordinarie order 15 Aug
    Vilket jävla skämt, köper ett par hörlurar, är inte riktigt nöjd med dom. Bestämmer mig för att skicka tillbaka dom för att byta mot ett annat par. Ännu inga problem, även om man kan ifrågasätta NetOnNets "Skicka med företagspaket" vilket gör det ganska dyrt. Dock inga problem för jag själv har bestämt mig för att byta hörlurarna.

    De nya hörlurarna finns i lager när jag kollar och den 28 Augusti får jag ett mail från NetOnNet att min leverans har kommit fram. Bra, då tar det väl bara en vecka? Ja, det är precis vad kundservice säger till dig.

    Jag väntar en vecka... ingen kontakt eller någonting... går in på chatten för att fråga vad det är som händer varpå jag får svaret "Dom kommer in på fredag", dom kom inte in på fredag. Går in på måndag igen och frågar "Dom kommer i slutet av veckan", men icke. Detta pågår tills den 1 Oktober då de säger att dom inte kan få tag i hörlurarna.

    Jag har dessutom betalat ett saftigt pris (3000kr), då bestämmer jag mig för att beställa från en annan hemsida och får hörlurarna dagen efter, den här dagen får jag också ett mail från NetOnNet att min återbetalning är registrerad (2Okt).

    Jobbigt, men jag är nöjd, har mina hörlurar. Idag ska betala en faktura, kollar kontot och är väldigt tomt. HAR FORTFARANDE INTE FÅTT NÅGON ÅTERBETALNING.

    Jag väntar över 1 månad på hörlurar sen kan dom inte ens betala tillbaka inom en rimlig tid, jävla skämt.
    14 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att leveransen av denna produkt inte kommit in inom den tid leverantören lovat oss. Detta har tyvärr inneburit att vi inte kunnat skicka produkten till dig. Jag vill även beklaga att återbetalningen tagit såpass lång tid. Maila mig gärna ditt ordernummer till zandra.ohlsson@netonnet.se så ser jag över detta och hjälper dig med ditt ärende.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Suveränt köp!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd
  • Ganska dålig
    Beställning
    Se ovan.
    Tilläggas skall att personalen på kundservice har varit mycket trevliga att
    samtala med.
  • Mycket bra
    Beställning
    Praktiskt och lönsamt när det gäller tid och pris.
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Önskade en annan leveransadress
    Storviksvägen 24
    13990
    Värmdö
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det har varit smidigt och servicen har överträffat mina förväntningar, mycket bra betyg
  • Perfekt
    Köpte en Philips-tv som jag inte var nöjd med, efter en vecka tröttnade jag och var glad att jag handlat på Netonnet med 14 dagars öppet köp. Inget strul bara bra bemötande i lagershoppen i Göteborg!
    18 dagar sedan
  • Mycket bra
    Ofta bra priser, bra leverans- och betalningsbesked. Snabb packning. Tillmötesgående kundtjänst. Minus för att hemsidan är lite ostrukturerad och svårbläddrad.
    18 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Väldigt nöjd, har handlat flera gånger på NetOnNet.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt och snabbt!
  • Perfekt
    Super!
    23 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Helnöjd med mitt köp !
  • Utmärkt
    Det enda som saknas hos denna är att personalen kunde varit mer kunnig när det kommer till t.ex datorer osv, annars är denna affären grym. Stort utbud till låga priser och 14 dagars ÖPPET KÖP! Det är grymt bra, snäll personal också dessutom.
    25 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Beställde en leverans 09 08. Posten aviserade 09 10 att de mottaget leveransen. 09 11 Borås LB anger bristande förpackn. Telf. till kundservice 09 18,Viktor letar fram lever. som fortfarande ligger på Borås LB. Jag får mail 09 22 att ni har fått lever. åter. I dag 09 25 har jag mottaget lever. som jag beställde 09 08. Det verkar som om det saknas rutiner hos er och de fraktfirmor, som i anlitar, när oförutsedda händelser förekommer.
    Personalen på kundtjänst år vänliga och hjälpsomma.
  • Perfekt
    Beställning
    Inget att klaga p?
  • Mycket bra
    Handlat på Netonnet i många år, både på web och i varuhus. Bäst kombination av pris, sortiment, och kundservice enl. mig. Vid något problem har jag alltid fått det åtgärdat.

    Sant som någon annan skriver att genvägarna i butiken kanske inte är så klockrena, men det är inget som påverkar mitt betyg.

    EDIT:

    Jag måste få sänka betyget lite, med anledning av leveranstider ut mot kund. Visserligen säger Netonnet tydligt att de skickar fri frakt mellan 3-5 dagar efter beställning, men det håller inte längre om man vill behålla sina kunder, eller hålla dem nöjda.
    Jag gjorde i lördags en beställning från Komplett, och en från Netonnet. Paketet från Komplett fri frakt var på mitt utlämningsställe i måndags. Idag, onsdag, har Netonnet inte ens börjat behandla min beställning. Jag tror säkert det kommer innan veckan är slut, men ändå...
    Båda beställningarna var på flera tusen kr, förbetalt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 29 dagar sedan )
  • Perfekt
    Deras service/retur-hantering är grym! Aldrig några problem att lämna tillbaka saker man inte är nöjd med!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Helnöjd
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Toppen
  • Perfekt
    Beställning
    Snabbt och bra
  • Knappt godkänd
    Har handlat lite saker här då och då, både i butik (Uppsala) och via nätet. Inga problem så långt... Ville nu köpa ett objektiv till min kamera som de listade som "beställningsvara". Skickade ett mail och frågade om leveranstid, någon dag senare kom det korta svaret att leveranstiden var okänd då produkten var en "beställningsvara".
    Enda sättet för mig att få reda på leveranstiden var att lägga en order. Vilket jag inte vill göra utan att veta leveranstiden... Allt enligt kundtjänsten på Netonnet.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Vi försöker alltid att ha så mycket information om leveranstider som möjligt. I vissa fall har vi tyvärr inte lyckats få ett datum från vår leverantör och vi kan då inte skriva ut det på hemsidan. Kundservice har dessvärre inte heller extra uppgifter i dessa fall. Så snart vi har ytterligare uppgifter kommer det att uppdateras på hemsidan.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Dålig
    Beställning
    Jg betalade 69 kr för frakt en till två arbetdagar så skulle jag få produkten det har gått tre dagar ordernr 35240455 så jag vet ju inte hur bra ni är !
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Jag beklagar att din leverans blev försenad. Då detta inträffat har jag återbetalat frakten till er. Du ska självklart kunna lita på att du får din leverans inom utlovad tid.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Extremt dålig service på trasig produkt. Eftersom produkten jag hade lämnat in hade bytt modellbeteckning så kunde inte jag få den även fast det var samma produkt. Jag kontaktade även tillverkaren som sa samma sak. Sen vill de ge mig mina pengar på presentkort men det vägrar jag och kommer aldrig mer handla på Netonnet efter detta. Fick nu den andra varan jag ville ha från början men tycker fortfarande deras beteende i detta ärendet är uselt.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med hanteringen i ditt ärende. Om en produkt går sönder försöker vi reparera den i första hand. I de fall en reparation inte är möjlig byts produkten ut. Den byts då till en likadan. I ert fall tycks det som om det fanns en liknande produkt, men att den bytt modellnamn. Jag önskar se över vad som skett i ert fall. Om specifikationerna för produkterna är olika kan det vara så att det inte går att byta, men om de är likvärdiga bör ett utbyte mot den produkten ha skett. Maila mig gärna mer information kring detta så ser jag över ditt ärende och återkommer till dig. Du når mig på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Man får vad man betalar för! Kom ihåg att, till den här TV-n Andersson L55510FHD PVR måste man köpa till separat ljudanläggning, för ljudet är under all kritik..!
  • Perfekt
    Väldigt nöjd med samtliga köp hos NetOnNet
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Uppdatering:
    Måste dra ner betyget då lagerstatusen hemsida kontra lagershop stämmer dåligt många gånger.
    Idag var jag ute efter en sak som stod som på lager, i butik fanns artikeln inte ens som prislapp på hyllan, personalen stod som frågetecken.

    Att saker kan ta slut är helt ok (men det verkar vara lagerdiffar hela tiden).
    Men att butiken inte ens har plats för den i hyllan eller vet något om den när hemsidan säger att den är i lager..

    Gammal:
    Snabba leveranser och mycket i lager.
    Hyfsat billigt.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Bra
    Beställning Leverans
    mycket bra tack
  • Mycket bra
    Mycket bra!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Enda svenska leverantören av Toshiba Satellite P50t med 4K skärm
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Visste precis vad jag skulle köpa
  • Perfekt
    Brukar beställa från NetOnNet och det har alltid fungerat utan problem. Bra och trevlig support tycker jag att dom har.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    RIKTIGT BRA BRISER OCH MYCKET VÄNLIG PERSONAL!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mer tillfredställande än en happy ending på en thaimassageinrättning.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställde på eftermiddagen, kom förmiddagen dagen efter.
  • Usel
    Hade kollat så att varan fanns i lager i Göteborg, så tog vagn och buss + en lång promenad för att ta mig ut till lagershopen i Göteborg. 3h fram och tillbaks för mig. Väl där så hittar jag inte varan på den lagerplats som det står den skall ligga på. Ej heller skylten att den ens skall finnas där. Så frågar i kundtjänsten och de ser att det finns 2st enheter kvar och 1 fjärrkontroll, men de lyckas inte hitta fjärrkontrollen. Så mina 3h dit var helt åt helvete. Det bjöds på frakten hem för varan (annars gratis frakt ändå va?)

    När jag nu är hemma igen, så står det fortfarande att varan finns i lager och ligger på hyllan. Så får väl hoppas nästa man inte luras dit när skiten inte finns på plats. Riktigt uselt och ingen kompensation heller....Sista gången jag åkte dit.
    1 mån sedan
  • Hej Akerhage!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att varan inte fanns på lager som saldot indikerade. Saldot uppdateras ständigt så det är väldigt beklagligt när det blir fel. Inboxa mig gärna det artikelnummer det avser så ber jag lagershopen se över detta för att dubbelkolla saldot. har alltid en fraktfri leverans, men för att få den snabba leveransen och i vissa fall få leveransen hem till dörr tillkommer det vanligen en avgift. Maila mig gärna mer om det inträffade på zandra.ohlsson@netonnet.se så ser jag över det.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Bra
    Beställning Leverans
    Adressformuläret var det knöligaste jag har sett hittills. Slog till och med ut kinesiska elektronikfirmor. Hade jag inte redan angett en presentkortskod så hade jag gett upp och handlat någon annanstans.
    Varan kom dock fram snabbt, var väl förpackad. Produkten var bättre än förväntat.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt genomfört köp.