Samma pris Lagershop&Internet
Beställ före kl. 17
få utleverans samma dag.

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 20 år sedan
(data från 2015-03-30)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (8.12)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Perfekt
    Bra priser, inte världens snabbaste (gratis) leveranstider men det är inget större problem. Rekommenderas!
    1 dag sedan
  • Perfekt
    Har handlat ett flertal gånger från Netonnet och alltid varit nöjd. Snabba leveranser med bra priser. Rekommenderas varmt!

    Supporten är mycket bra också. Köpte ett grafikkort Gigabyte GTX 970 4GB som sedan visade sig bara kunna använda 3.5 GB effektivt, alltså hade tillverkaren nVidia inte varit helt ärliga i sin marknadsföring för att uttrycka det milt. Netonet tog tillbaka kortet trots att det hade gått över 30 dagar och ångerrätten inte längre gällde samt som varken nVidia eller Gigabyte vägrade ta på sig ansvaret vid det tillfället. Det kallar jag för "good will".

    /Väldigt nöjd kund
    1 dag sedan
  • Perfekt
    Mycket negativa omdömen om Netonnet.. Förstår inte..
    Jag är 100% nörd med Netonnet i Västerås i alla fall! Mycket bra personal i service/reklamation disken, har vart dit med ett par hörlurar som börjat strula efter 13månade. Service killen lyssnade på dom och konstaterade att det va fel, fick ett par nya direkt! Va även in med en Acer bärbar dator som skärmen förs sig på när när man råkade tycka lite på plasten bredvid mus/musplattan, samma killa som tittade på den, fick pengarna tillbaka på kortet! Så Jag kunde bestämma by modell i lugn och ro.

    Nu ska jag köpa ett par beats studio wireless bara synd att Netonnet har slut på färgen matt svart annat hade jag gärna köpt dom där!
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Har handlat ett par gånger på NetOnNet och hittills har det gått bra. Har inte behövt använda mig av RMA än. NetOnNet har bra priser och stor lager på Hisingen med bra öppettider.

    2015.03.27
    Ytterligare ett köp från NetOnNet, klockrent !
    5 mån sedan ( Uppdaterat: 3 dagar sedan )
  • Usel
    Jag köpte för någon vecka eller två sedan en NAS med två stycken hårddiskar från Netonet. Ordernummer : 35322132.

    Jag tog ut paketet för någon vecka sedan och skruvade i hårddiskarna med medföljande skruvar enligt instruktionerna som följde med. Naturligtvis använde jag en stjärnmejsel för att skruva i dessa skruvar då det var stjärnskruvar som medföljde.

    Jag provade sedan NAS,en som jag enligt distanslagen skall ha rätt till att göra och som det heller aldrig brukar vara problem att få göra med er på Netonet. Jag köper nästan alltid all min elektronik från er och det blir en hel del då jag är intresserad av just det.

    Denna NAS levde inte upp till mina förväntningar och jag beslöt mig för att återlämna den till er på Netonet och alltså utnyttja min ångerrätt. Jag
    fabriks återställde därför denna NAS och började plocka isär den.

    När jag
    försökte skruva i sär hårddiskarna ifrån "racken" som sitter i NAS,en
    upptäckte jag att det inte gick. Skruvarna bara snurrade, var mjuka som smör och blev rundade i skårorna. Jag gav därför upp mina försök och tänkte det var bäst att ni plockade isär diskarna och lade därför ner diskarna fortfarande hopskruvade med "racken" i lådan.

    Jag bor i Fagersta och arbetar rätt mycket. Min flickvän bor däremot i
    Västerås och var också denna helg och hälsade på mig i Fagersta. Jag
    skickade därför med henne paketet att lämna tillbaka i Västerås lagershop så jag hann få in paketet i tid och dessutom slapp göra en extra resa till Västerås.

    I dag tisdagen den 4 november 2014 åker min flickvän till Netonet för att
    lämna den. Hon lämnar den till en kille hos er som först vägrar att ta i mot den på grund av att han påstår att jag gjort åverkan på NAS,en och att han inte kan ta i mot den på ångerrätten.

    Min flickvän ringer upp mig på jobbet
    och killen pratar med mig och säger att jag har gjort så att det inte går
    att skruva bort diskarna och att jag har använt fel skruvmejsel och att
    därigenom skruvarna blivit förstörda och att ni på grund av det inte kan
    godta ett återköp.

    Jag ska säga att jag är ingen Albert Einstein, men jag vet skillnad på en
    vanlig spårskruv och en stjärnskruv och skulle aldrig komma på tanken att använda fel mejsel till så dyra saker som denna NAS. Jag skruvade i
    skruvarna med rätt mejsel allt enligt instruktioner. När jag sedan skulle
    skruva isär dem satt de som berg och skruvarna bara gick sönder.

    Nu har jag pratat med en kvinna hos er som till slut skickade i väg NAS,en på service för att ta bort skruvarna. Men jag vill säga att jag har ingen lust att betala för att skruvarna blir borttagna och tycker inte heller jag ska behöva betala för det.

    Jag skruvade i skruvarna som vanligt och det måste jag ju kunna göra för att kunna testa varan överhuvudtaget. Vad som har gått fel det vet jag inte. Men jag tar förgivet att inte behöva betala för detta. Jag trodde aldrig att det skulle bli något problem att lämna tillbaka den. Hur ska man annars tordas köpa en vara om man inte törs testa den?I annat fall måste väl garantin alla in ihop med ångerrätten?

    Det brukar gå galant att prata med er och det har aldrig vart problem. I dag var det problem och det var inte kul att prata med den person som ringde upp mig.
    2014-11-12
    -------------------------------------------------------------------
    I dag har jag fått veta av Netonnet att de vägrar ta i mot min ångerrätt och att de inte betalar tillbaka några pengar. De anser att det är handhavandefel.

    Slutsatsen är alltså att man inte kan köpa en vara från dem och sedan prova den? Jag vet inte vad som hänt. Men på sistone har servicen blivit mycket sämre på Netonet och jag har inte samma känsla av trygghet som jag hade tidigare då jag handlade på Netonnet.

    5600 kronor rätt ner i sjön. Vad ska man säga?
    Inte har jag lust att handla där mer efter detta.

    --------------------------------------------------------------------------------
    (Efter samtal igen med Netonet som fortfarande vägrar ta i mot varan och betala tillbaka pengarna)

    Som jag tidigare skrev (oavsett vad ni säger) så har jag bara skruvat fast diskarna i "racken" vilket man är tvungen att göra för att överhuvudtaget kunna testa produkten.

    Att det sedan inte gick att skruva ur skruvarna, vet inte jag vad det beror på. Men jag gjorde det för hand och med rätt skruvmejsel.

    Ja, ni kommer säkert att få rätt i den här frågan. Det är bara att konstatera att i ett sådant här fall är vi konsumenter små och behöver kunna lita på firmor och företag vi handlar produkter av och deras vilja att få god reklam av deras kunder, vilket tills för ett tag sedan ni har fått av mig.

    Jag kommer som jag skrev att kontakta konsumentverket, men det blir ju svårt att bevisa för mig hur det ligger till och ni kan som stort företag visa mig hur liten jag är och även få rätt.= Vägra mig att få återlämna produkten och säga att det är mitt fel.
    Men likaså är det som det är och jag säger det igen.
    Jag råder alla att tänka sig för innan ni beställer från Netonnet.

    Något har hänt med deras servicepolicy och de är inte lika angelägna om att få god feedback av sina kunder.
    Jag återkommer med uppdateringar när jag får kontakt med konsumentverket.

    Har i dag fått meddelande om att Netonnet inte ändrar sig och vägrar att godkänna ångerrätten.
    Jag har i många år (minst 10 år)beställt alla mina elektronikvaror från dem och känner mig nu något besviken.
    Jag kommer riva sönder de värdecheckar jag tjänat ihop och klippa sönder mitt kundkort och inte köpa en vara från dem. Jag råder andra att göra samma sak. Så jävla lurad jag känner mig!
    2014-11-17
    Jag har förstått vad ni på Netonet säger. Men jag kan fortfarande inte förstå hur det kan hända då jag för hand har skruvat i skruvarna utan några konstigheter. Som jag har sagt tidigare i inlägget så är jag kanske maktlös i detta och får acceptera det faktum att jag äger en NAS som kostar mig 5600 kronor som jag inte vill ha och att ni inte godkänner ångerrätten. Det gör inte dessto mindre att jag tycker det är fel. Jag tycker även att det inte går att lita på att jag kan köpa en produkt, skruva i hop den och testa den hemma för att lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka. Det är det ni lovar och är extra viktigt när man handlar en vara från er på Netonnet då inga produkter står framme så man kan se hur de ser ut och inte heller prova den. Jag vill därför varna andra och be alla att tänka sig för innan man köper en vara från er. Det är inte säkert att ni godkänner returen och att jag kan ångra mitt köp.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jag skruvade i skruvarna som vanligt. allt enligt instruktionerna. Jag vill så klart att det sitter ordentligt innan jag skjuter in "racken" i NAS,en. Tänkte när jag skruvade i dem att det aldrig verkar ta stopp och det bara kändes mjukt. (som att de snurrade ur gängorna ) . Men tänkte inte mer på det förens jag skulle ha ur dem och skruvarna bara vek sig.

    Jag har i dag pratat med konsumentombudsmannen i Fagersta som säger att ni i värsta fall kan göra ett nyttjandeavdrag men att ni inte har rätt att vägra mig att lämna tillbaka en vara.
    Synd om det ska behövas att ni gör ett sådant avdrag, men det är väl något jag ändå kanske får stå ut med. Förslaget är därför att ni kommer med ett förslag på hur mycket ni vill dra av och att ni meddelar mig.
    I det fall vi inte kan nå en uppgörelse kommer vi att driva ärendet vidare till allmänna reklamationsnämnden.
    Så hör gärna av er till mig så fort ni kan och vill.
    Svar från Netonet 2014-11-17
    Hej! Maila mig gärna på zandra@netonnet.com med kontaktuppgifter till din konsumentombudsman så hör jag av mig till dem. Det stämmer att ett prisavdrag kan vara aktuellt i vissa fall om skicket försämrats, men det beror på hur pass försämrat det är och om något gått sönder på produkten, eller inte. // Zandra

    2014-11-17
    OK. Jag förstår du vill gärna övertyga henne om att jag har fel. Ok. Du ska få kontaktuppgifter till henne. Det kan aldrig bli tal om att dra av för hela maskinen, då det till och med bör gå att bara byta ut själva hårddiskracken. Själv hade jag fixat det med att dra ur skruvarna (i absolut värsta fall borrat ur dem) kan inte förstå att inte er serviceverkstad gjorde det och sedan sålde den som fyndvara. Har ju sett vad som ligger på er fyndvaruavdelning förut och vad ni tar betalt för icke kompletta varor. Märkligt att ni inte mer mån om mig som kund. Jag är väldigt förvånad.
    Gun Wennerhorn
    0223-440 15
    Norbergsvägen 21
    737 80 Fagersta
    info.soc@fagersta.se
    kör helst en öppen dialog som även andra kan läsa här på Facebook och andra sidor.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    2014-11-19

    I dag fick jag ett svar tillbaka från Zandra Ohlsson från Netonet här på prisjakt. Hon meddelar återigen att Netonet inget kan göra för mig och att de inte tar i mot varan på ångerrätt. Hon tackar så mycket för mitt inlägg. Jag får också ett mail där hon säger att hon kontaktat min konsumentvägledare och att denne ska ringa upp mig.
    2014-11-20

    I dag har jag pratat med min konsumentvägledare för att höra vad denna Zandra Olsson från Netonet har sagt till till henne . Zandra Olsson från Netonet har ringt upp henne och säger att jag förstört denna NAS genom att skruva i skruvarna som fäster hårddisken för hårt. Hon säger även att jag endast hade behövt skruva i två skruvar för att pröva den och inte alla åtta som instruktionerna säger att man ska göra??

    Hon säger också att maskinen nu är helt förstörd, värdelös och går inte att sälja . Både hårddiskarna och själva NAS,en och de vägrar att återbetala några pengar eller ta i mot någon vara. (märkligt)

    Vi låter nu ärendet gå vidare till allmänna reklamationsnämnden. Jag har begärt skriftligt från Netonet på vad de anser är handhavandefel. Vad de tycker jag gjort fel. Vad fel det är på produkten och vad deras servicetekniker kommit fram till. Även att de tycker jag enbart skulle skruvat i två skruvar. Återstår att se om dokumentationen kommer som jag behöver ha till ARN.

    I det fall jag hittar energi igen, och tid kommer jag också att kontakta någon lämplig tidning som jag kan be skriva om ärendet för att varna andra. Just nu känner jag mig bara less och orkar inte. Jag kommer att uppdatera ärendet vartefter för att varna er andra för att handla på Netonet.

    Se upp och tänk er för innan ni handlar hos Netonet!

    Själv kommer jag att vända mig till komplett fortsättningsvis. De har dessutom 45 dagars öppet köp och fria returer

    Jag återkommer och talar om hur det går i ärendet. Jag vill varna andra så att andra kan slippa få uppleva det jag får uppleva just nu.

    Zandra Olsson får säga vad hon vill. Jag hoppas Allmänna reklamationsnämnden ARN kommer gå in och hjälpa mig att få tillbaka pengarna. (Det kommer att ta upp mot ett halvår för ARN att utreda ärendet har jag fått veta) (och det får det i så fall ta)

    Men i annat fall vill jag låta andra få veta att köper ni en vara hos Netonet så kan de bara avgöra att varan inte längre är duglig och vägra er att använda ångerrätten.

    Det kan ju vara bra att veta, då Netonet är ett bolag som säljer varor från lagerhyllan, där ni aldrig får se produkten i verkligheten och än mindre prova den. Tar ni hem produkten och skruvar i hop den så är det alltså inte säkert ni får lämna igen den, i det fall den inte uppfyller era förväntningar.

    Netonet och Zandra Olsson får säga vad de vill. Men det är bara det jag har gjort. Tagit hem produkten, skruvat i hop den och provat den! För att sedan försöka skruva ur skruvarna,packa i hop produkten och sedan lämna tillbaka den. Tyvärr gick inte skruvarna att få ur då och jag lämnade tillbaka den med skruvarna i, vilket Netonet inte godkände. Nu är läget som det är. Netonet godkänner inte returen på vare sig hårddiskar eller NAS och betalar inga pengar tillbaka.

    5600 kronor har jag betalt som jag ej får tillbaka! Inte så där jättekul heller!

    Har begärt att Netonet skickar över dokumentation hur de tycker jag gjort handhavandefel på denna NAS och hur de tycker jag skulle gjort i stället. Bad om att få utförlig dokumentation från de två gånger den vart inne på Netonets serviceverkstad. Att använda i anmälan till Almänna reklamationsnämnden.

    Detta var vad jag fick tillbaka.
    En endaste mening!

    "Öppet köp på disk godkänns ej då den inte är i ursprungligt skick samt åverkan vid montering på släde till Nas."

    Jag har lämnat ärendet till allmänna reklamationsnämnden och hoppas på hjälp därifrån. Men det är svårt mot sådana här stora bolag att bevisa något. Jag känner mig maktlös.

    2014-12-29

    I dag har Netonnet lämnat svar till ARN. Netonnet vägrar fortfarande att återta produkten och säger nu även att skruvarna var så hårt åtdragna att plasten spruckit. De säger helt plötsligt också att själva kabinettet inte är i godkänt skick?! Det har aldrig tidigare vart tal om något fel på själva NAS,en. Jag har lyckats hitta inlämningskvittot från när jag lämnade denna NAS till Netonnet och den skickades på service. På uppgifter om skador står bara att skruvarna är rundade, men inget om någon spricka i plasten och heller inget om att själva NAS,en (kabinettet skulle vart skadat) Det av den enkla anledningen att det inte fanns någon spricka när den skickades in och att det heller inte vart något fel på NAS,en. . Den måste Netonets servicepersonal ha gjort när det skruvat ur skruvarna.

    Att sedan också komma med påståendet att även kabinettet skulle vara skadat. Jag är chockad över hur Netonnet har hanterat mitt ärende. Jag har tidigare bara haft bra att säga om dem och nu gör de så här!

    De kör helt klart med "Dirty tricks" för att försöka slippa undan. Riktigt fult! Det känns också som att det nu handlar mer om prestige för Netonnets del och att de nu har svårt att ändra sig i sitt tidigare beslut.

    Återstår att se vad Allmänna Reklamationsnämnden kommer fram till, men det är svårt att få rätt mot storbolagen. det vet jag. Men jag hoppas ändå att ARN kommer att kunna hjälpa mig med detta...

    Ser ut som att fler än jag upptäckt att Netonnets service och policy har ändrats på sistone och att de inte längre har lika bra servicepolicy som de tidigare har haft. Se upp!

    Kul att se att de flesta är nöjda och blir behandlade bra. Det har inte jag blivit eller är. Jag väntar fortfarande på vad Allmänna reklamationsnämnden ska ge för utslag i ärendet. Riktigt surt känns bemötandet. Jag Inväntar fortfarande beslut från allmänna reklamationsnämnden! Väntar .........:-( Väntar .......
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 dagar sedan )
  • Perfekt
    Beställning
    Perfekt....
  • Dålig
    Ibland bra priser och tydlig och enkel beställningsprocess, MEN taktiken att hålla kvar varor två dagar när kunden inte lägger upp ytterligare pengar för expressfrakt vittnar om att NetOnNet inte fattat hur e-commerce fungerar. Chansen att kunden återkommer minskar betydligt och uttrycket "konkurrensen är bara ett klick bort" har aldrig känts mer relevant. Att försöka dyvla på kunderna ett kund(kredit)kort är förstås bara patetiskt, detta vill ingen ha (utom möjligen kunder med betalningsproblem, men är detta de kunder man önskar..?)

    NetOnNet kommer med denna taktik vara borta ur bilden om några år och vandra samma väg som OnOff och Expert..
    7 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    NetOnNet erbjuder två olika fraktsätt där det ena vanligen betyder leverans redan dagen efter in beställning. Vi arbetar alltid med att skicka iväg alla paket så snabbt som möjligt. Detta gör att leveranstiden skiljer sig beroende på vilket fraktsätt du valt. Vårt NetOnNetkort är väldigt uppskattat bland våra kunder då det erbjuder fakturering, eller delbetalning till förmånliga villkor samtidigt som du får poäng för alla dina köp. Om det är så att du som kund inte önskar ett NetOnNetkort behöver du absolut inte teckna ett sådant, utan du är lika välkommen att handla hos oss oavsett vilket betalsätt du väljer.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Mycket bra
    Oftast billigast och alltid snabb leverans!
    9 dagar sedan
  • Usel
    Utlovar att jag ska få tillgodo kvitto/kort på ett Bluetooth headset jag lämnat in för det gått sönder under garanti perioden, när mitt service ärende är slut och jag får hjälp av en anställd så säger han att jag inte alls får något tillgodokvitto som utlovat tidigare.

    Nu har ni tappat en kund, tack och lov för vettiga företag som Inet och webhallen t.ex. som värnar om nöjda kunder.
    9 dagar sedan
  • Hej Macke93!

    Tack för ditt inlägg.
    Jag vill gärna se över ditt ärende för att göra en bedömning kring varför du inte fått ett tillgodo. Maila mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.com så ser jag över detta. Hänvisa gärna till Prisjakt i rubriken så att jag vet vad ärendet avser.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Dålig
    Beställning
    Fan, det är värsta som man kan uppleva
  • Utmärkt
    Beställde en SSD 17/3, valde gratisfrakt, som skall vara 3-5 arbetsdagar. Fick hem varan idag, på pricken 3 dagar senare, och jag bor på Gotland, där det snarare brukar vara maximum tid på frakt som gäller... Tummen upp för det, och priset!

    Enda minus var det lite nog snåla förpackningen, miljötänk i all ära men lite bubbelpapp i ett kuvert känns lite snålt för en SSD.
    10 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och billigt. Väldigt snabbt leverans. Mycket nöjd!
  • Usel
    Beställning
    jag rekommenderar aldrig anlita net on net
  • Perfekt
    Beställning
    Hade beställt hemleverans av en 55 tums tv. Jag bor på första våningen i ett flerbostadshus, mitt hem är alltså på första våningen och jag tog för givet att hemleverans betyder leverans till hemmet. Pallen med tv:n levereras till porten fick jag veta vid leveransen. Hade jag varit 10 år äldre hade jag aldrig fått in tv:n. Så om jag ska bedöma leveransen så får den betyget USEL.
  • Ganska dålig
    Senaste två gångerna jag handlat på netonet har jag efter nån dag trots ordererkännande fått meddelande att de haft fel lagersaldo och inte kan leverera. Sen har de bett mig avbeställa. Dåligt netonet, är ni en lagershop får ni väl hålla ordning på lagersaldot.
    12 dagar sedan
  • Hej TorbjörnL!

    Tack för ditt inlägg.
    Det låter verkligen inte bra att lagersaldot varit felaktigt. Vi gör regelbundna inventeringar för att förhindra att en sådan situation uppstår och det är därför tråkigt att höra att det skett trots det. Jag kommer att föra din feedback vidare internt och hoppas att du har fortsatt förtroende för NetOnNet trots dessa händelser.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    En mycket bra "Nice Price" produkt som fungerar bättre än jag förväntade mig.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Har inte fått leveransen på en vecka. Har ett mycket besviket barnbarn.....
  • Perfekt
    Beställning
    En av de bästa shopparna att handla från. Ofta billigast, bra utbud, stora lager och snabba leveranser.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Skickad samma dag
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt att e handla hos netonet
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag vill tacka er för en korrekt och mycket bra service på mina köp!
    Jag återkommer, Tråkigt att ni inte har en större del av tex Kenwoods sortiment,
    Som hos er skulle vara mycket prisvärda!/Bengt-Göran Liljedahl
  • Perfekt
    Beställning
    Bästa E-butiken just nu iaf!
  • Perfekt
    Beställning
    Jag är genomnöjd med mitt köp
  • Dålig
    Läs vidare för svenska.

    The ‪‎NetOnNet‬ Saga continues. Week 4, the product has still not left the warehouse. After the telephone call i just made, which is the 4th time i'm contacting them, i got a guarantee for the 3rd time that they are sending it ASAP, and my first time ever apology for the problems. Still no compensation for the fact they didn't actually have it when they asked me to pick it up or the 3 week delivery wait time.

    Butiken är oftast billigast men jag kommer nog aldrig handla där igen. Beställde en mobilfoderal till LG G3 för avhämtning i butik. Väll i butiken vissade det sig att det var fel i lagersaldot, produkten fanns inte där, och jag ska själv ringa supporten på nästa vardag och be de skicka mig produkten istället. Ingen ursäkt och väldigt dåligt bemötande.

    När jag väll kontaktade supporten var jag försäkrad att de skickar produkten omgående. Förtfarande ingen ursäkt. Efter en vecka, ingen produkt i posten, och samma samtal med supporten - ingen ursäkt, löften om omgående utskick.

    Nu efter 3 veckor har jag precis avslutat 3:e samtalet med supporten där jag fick samma löften och min första ursäkt "eller egentligen så är det vara systems fel". Jag har förlorat all hopp på att jag får se det jag beställde eller nån sorts kompensation. Kommer nog aldrig handla här igen.
    20 dagar sedan
  • Hej Cousken!

    Tack för ditt inlägg.
    När du gör ett köp hos oss ska du självklart kunna lita på att vi håller det vi lovar och det är därför tråkigt att höra att du fått fel information i detta fallet. Precis som överenskommet så kommer jag att ta ärendet vidare internt samt skicka ett presentkort till dig. Jag beklagar återigen det inträffade.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och överskådlig sida att handla på
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Produkten ser bra ut. NetOnNet har jag handlat av tidigare brukar funka smidigt.
    Dom brukar se till att hålla låga priser.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ljudet är fint och man får en riktigt bio upplevelse. Bra för pengarna.
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Mycket snabb leverans !
  • Perfekt
    Beställning
    jag är mycke nöjd
  • Usel
    Beställning
    Fick hem skruvdragaren i en tidigare öppnad, skitig, söndrig och nerklottrad originalkartong. Känns som begagnat skit. Tänker skicka tillbaka skiten och hoppas att netonnet skickar en ny för det här var förbannat ledsamt!Är jävligt besviken just nu och kommer ej att rekommendera någon att handla här igen!
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Du ska självklart få en ny och oanvänd produkt vi köp hos oss. Det låter därför som om en rutin brustit vid hanteringen av din order och det är något jag vill titta närmre på. Skicka gärna ett mail till zandra.ohlsson@netonnet.com så skickar jag ut en ny produkt till dig samt en fraktsedel för att returnera den du redan fått. Jag kommer även ta ditt ärende vidare internt så att detta inte ska ske igen.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Skulle skicka tillbaka en produkt och utnyttjade då den 14 dagars lagstadgade ångerrätten som man har. För det första skickar inte NetOnNet ut en returfraktsedel (vilket man exempelvis får av CDON.COM och Dustin). För det andra så kräver de att man måste skicka det som företagspaket vilket blir mycket dyrare än vanligt brev/postpaket. Lär aldrig mer handla av NetOnNet eftersom det garanterat blir dyrt i längden om man får problem med en produkt man köpt eller vill utnyttja sin ångerrätt.
    26 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det stämmer att du som kund står för returfrakten om det gäller öppet köp. Om det däremot är fel på varan så skickar NetOnNet en förbetald fraktsedel till dig. Detta då det inte ska kosta något att nyttja sin garanti. Anledningen till att vi vill att det skickas som ett företagspaket är för att det annars kommer att sorteras till ett ombud och vi har tyvärr ingen möjlighet att hämta ut paket där.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning
    Snabbt
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra utbud, bra webbplats dock lite rörig
  • Perfekt
    Beställning
    Enda negativa jag har att säga var att jag aldrig fick en sms-avisering trots att mitt mobilnummer stämde men det är nog Postens fel :)
    Annars är jag jättenöjd.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Så länge det går bra och man får sin vara så funkar det super perfekt jobbat ni alla.
  • Perfekt
    Beställt saker härifrån titt som tätt och många gånger har dom bästa priserna på nätet. Senast blev det en kaffemaskin och nu blev det ett fodral till iPaden, klockrent som vanligt.
    28 dagar sedan
  • Ganska dålig
    Dålig service när lagersaldo inte stämmer. Inte det minsta leeway för att en kund ska va nöjd.
    28 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    För att säkerställa att alla våra lagersaldon är korrekta görs det regelbundna inventerigar. Det kan självklart bli fel trots det och det är väldigt beklagligt. Jag vill gärna se över detta och ber dig därför maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Bra
    Tog 2 dagar för min beställning att skickas, 3 dagar för leverans - vilket är helt klart godkänt i mina ögon då jag bor relativt avlägset. Det enda som höjde mitt ögonbryn var att mina 3 produkter jag beställde fick också varsitt paket, men hade lika gärna kunnat vara paketerade i ett. Om det hade varit en riktigt besvärlig dag hade jag behövt flänga till Posten 3 gånger idag då SMS'en kom under olika tidpunkter.

    Efter inventering och granskning av mina produkter kan jag säga att jag är överlag nöjd med mitt köp på netonnet. Framtida köp kommer garanterat att ske här igen då netonnet erbjuder väldigt många produkter till attraktiva priser.

    Jag ger netonnet en sjua.
    Dom hade säkert kunnat skaka ut en till pinne ur mig om de såg över deras fraktsätt tills nästa gång. Jag känner mig heller inte behörig att ge ett högre betyg då jag har så pass lite erfarenhet av att handla hos dem, förhoppningsvis kan det bli ändring på det!
    1 mån sedan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Tyvärr var det mycket som gick snett.
  • Usel
    Jag köpte en xperia z3 för nästan en månad sen..Då det var kallt ute så glömde jag min xperia i bilen när jag fick in den i värmen så sprack bak stycket längsmed hela mobilen.. Fick se det av en slump då jag plockade ur min mobil ur blånboksfodralet..Och då ringer jag net on net. Och då säger försäljaren att det måste ha varit ett fabriksfel på den för dom hade fått in fler med samma problem.. Sankt och gjort jag skickar tillbaka min mobil.. Och sen får jag ett brev med ett kostnadsförslag på 976kr plus 400 i frakt.. Jag tänker mobilen måste jag ha så jag godkänner. Sen får jag brev på posten att all garanti på mobilen gäller inte längre..Så nu tittar allareklamaskonsnämden på det här Och hur net on net har behandlat mig :-(
    1 mån sedan
  • Hej Krille1963!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är aldrig roligt när en produkt går sönder och det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med bemötandet i detta fallet. Jag vill gärna se över det inträffade och jag ber dig därför maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    ser fram emot min nya mobiltelefon
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Dåligt packat, ingen följesedel, ingen retursedel
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lika snabba som vanligt. Tack
  • Usel
    Otrevlig personal.
    1 mån sedan
  • Hej Caliumea!

    Tack för ditt inlägg.
    Vi arbetar aktivt med att du som kund alltid ska få ett bra bemötande vid kontakt med oss. Detta gäller oavsett om du har kontakt med vår kundservice, eller med personalen i lagershoparna. Att du upplever att du inte fått ett bra bemötande är därför något jag ser mycket allvarligt på. Maila mig gärna mer information på zandra.ohlsson@netonnet.se så att jag kan se över detta.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Billigast stället jag hittade
    Clas Ohlson var ca; 400 kr dyrare
  • Mycket bra
    Beställning
    Smidigt.
  • Usel
    Beställning
    Produkten fungerar inte, trots tre olika mottagare av samma sort är det fortfarande "ursprungsfel" eller "måndagsex" enligt NetOnNet.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Superenkelt då jag ville köpa billigare kabelprodukter, då är fri frakt ett grymt bra alternativ :D
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    jättesmidigt helt enkelt
  • Utmärkt
    Bra utbud och priser. Deras lagershopmodell passar mig utmärkt som vill hämta själv, har även kört postorder och det funkade som lovat.
    1 mån sedan