Samma pris Lagershop&Internet
Beställ före kl. 17
få utleverans samma dag.

http://www.netonnet.se

Betalningsalternativ:

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kronor. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 19 år sedan
(data från 2014-08-01)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (8.16)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Dålig
    Okunnig personal
    4 dagar sedan
  • Hej Dj Christian!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du upplever personalen som okunnig. Målsättningen är att du som kund alltid ska få den information du behöver vid köp. Då sortimentet är stort kan det tyvärr vara vissa saker som inte går att svara på direkt, men detta ska då ses över och du ska sedan få återkoppling i ditt ärende. Maila mig gärna mer information kring det inträffade på zandra.ohlsson@netonnet.se så hjälper jag dig med dina frågor.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Netonnet som fysisk butik eller lagershop verkar funka bra, handlat där ett par gånger och det är bra utbud osv. Men som webbshop verkar det finnas rätt mycket plats för förbättring, gjorde först en beställning på något som fanns i lager och det tog 7 dagar för dem att leverera (varav 5 arbetsdagar), nästa beställning (fanns också i lager) tog 9 dagar (varav 6 var arbets dagar).
    5 dagar sedan
  • Hej Endurlanion!

    Tack för ditt inlägg.
    Om du väljer fri frakt så är leveranstiden 3-5 arbetsdagar. Om du väljer expressfrakt ska du få varan levererad inom 1-2 arbetsdagar. Det är därför tråkigt att höra att det tagit längre tid vid er beställning. Lägg gärna er beställning mot expressfrakt nästa gång och maila ditt ordernummer till mig så kommer jag att ta bort fraktkostnaden. Du kan maila på zandra.ohlsson@netonnet.se

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Dålig
    "GoPro rekommenderad återförsäljare" borde plockas bort omedelbart, även att dom har en service verkstad för den delen.

    Denna gång handlade det om en GoPro black edition 3+. Huset började läcka vatten vid dykning, lämnade in den till service hos NetOnNet och i kassan skulle det inte vara några problem att få det åtgärdat.

    1) Får hem brev om att det INTE går att laga, och att det är handhavandefel. 500 SEK för undersökningen.

    2) Betalar och hämtar ut min GoPro. Mitt i beskrivningen står det "[..] Efter byte av tätning är huset tryckt till 40m i 20min. Inget vatten i huset efter tryckning.".
    Dom har alltså BYTT den lilla packning som finns i huset, testat att det är där felet ligger (en liten liten inbuktning, säkert från att en liten sten hamnat emellan). Sedan BYTT tillbaka till trasiga packningen och skickat ut räkning på 500 SEK utan att lämna den nya packningen på plats.

    3) Rekommenderar mig att köpa nytt hus för 700 SEK!

    Betalade redan 3700 NOK för GoPron och så kan dom inte lämna kvar packningen utan att försöka suga ut ännu mer pengar?

    Värsta bemötandet jag råkat ut för (inkluderat ebay och skumma återförsäljare utanför Sverige).
    6 dagar sedan
  • Hej Mahti!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med den bedömning som gjorts på din produkt. Jag önskar se över detta ärendet ytterligare. Vänligen kontakta mig på zandra.ohlsson@netonnet.se.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    7 dagar sedan
  • Hej Zevertan!

    Tack för ditt inlägg.
    NetOnNet har haft haft kontakt med denna kunden efter att inlägget skapades.

    Med vänliga hälsingar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Beställning
    Jag beställde en dator HP Pavillon 500-202eo och ett trådlöst tangentbord Andersson KDS 1.1. Leveransen skedde snabbt, Datorn fungerade. Tangentbordet fungerade däremot inte när jag för några dagar sedan skulle använda det med en Compac laptop. Musen fungerade! Trevligt samtal med Kundtjänst (Natalia?) om problemet i måndags. Hon skickade returfraktsedel direkt med e-post och jag skickade paketet direkt. Vid middagstid på onsdag fick jag SMS om att ett paket från NetOnNet väntade på postens utlämningsställe. Det nya tangentbordet fungerar nu tillfredställande på laptopen! Bra hanterat! Inget tjafs, inga extra utgifter och snabbt!
  • Perfekt
    Beställning
    Enkelt och snabbt.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Skitbra! Enkelt, snabbt och en trygg affär att göra.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag gillar NetOnNet och Pricerunner ...så det här blev väl en bra kombo :-)
  • Acceptabel
    Deras Plus:
    Gratis faktura och bra pris.

    Deras Minus:
    Nog för att man är tacksam för gratis frakt, men att det ska ta en hel vecka(7dagar) innan man får 1(EN!) produkt i en liten kartong som dessutom fanns i lager, är väl ändå under alla kritik..
    Man känner sig lagom underprioriterad.
    Hade haft mer förståelse om det var en TV som skulle skickas på pall och levereras till hemmet.
    Så låt inte orden "Express" leverans lura er, förmodligen är det bara som en vanlig leverans i andra internetbutiker.

    Så tack, men nej jag tror inte att jag handlar här fler gånger.
    10 dagar sedan
  • Hej DreLiS!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att du tycker att leveransen tog lång tid. Om du valt alternativet med fri frakt är leveranstiden 3-5 arbetsdagar. Om du däremot valt till expressfrakt så ska du ha din beställning inom 1-2 arbetsdagar från lagd order. Om en expressorder blir försenad rekommenderar jag dig att kontakta kundservice så att en återbetalning av fraktkostnaden kan göras.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Ganska dålig
    Trasig vara vid leverans och det tog månader innan vi fick en ny.
    Fick ringa in och påminna dem om att vi väntade på en ersättningsvara.
    Handlar inte från Netonnet igen.
    11 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att varan kom fram trasig och att ni sedan fick vänta på en ny vara. I de fall en produkt skadas i frakten skickas en ny ut till er omgående förutsatt att den finns i lager. Jag vill därför se över ert ärende och ber dig maila mig på zandra.ohlsson@netonnet.se.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Knappt godkänd
    Ännu en gång så har man misslyckats med att ha koll på hemsidan med verkligheten. Surfade runt på deras hemsida och såg att de hade Belkin G1V1000at @TV PLUS inne i Helsingborg. Bestämmer mig då för att köra upp och köpa grejen. När jag väl kommer dit så ser jag att gången och facket den ska finnas i inte finns. kontaktar då en Martin (som gjorde ett fantastiskt jobb helt förgäves) för att försöka hitta varan. Efter 30 minuters letande så lyckades Martin hitta varan, som var inlämnad på service och av någon anledning kommit in som vara som finns tillgänglig... Alltså ingen vara för mig...

    Detta har hänt mig säkert 4-5 gånger. Hemsidan säger att varan finns i lager men så är inte fallet. All heder till Martin som gjorde ett helt fantastiskt jobb men uruselt att sånt här ska hända gång på gång..
    11 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    det är tråkigt att höra om det inträffade. Lagerstatusen ska självklart vara korrekt och avse rätt typ av vara. Det är därför tråkigt att detta har misslyckats. Jag kommer att se över detta tillsammans med berörd lagershop så det inte ska inträffa igen.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Helt nöjd med NetonNet! Köpte en systemkamera Canon 600D med väska,uv-filter och en fjärrkontroll för bara 3990:- så är super nöjd. Mycket trevlig personal i deras lagershop i Linköping. Men det är lite synd att dom ligger på platser där man egentligen inte åker.Måste säga att online delen funkar bra. alltid bra paketerad och snabb frakt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 13 dagar sedan )
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    helt nöjd kommer köpa mer av netonnet
  • Perfekt
    Perfekt! Gick snabbare än utlovat med fri frakt. Full pott!
    14 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som vid tidigare beställningar, klanderfritt!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det tog ca en minut att genomföra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra information via först telefon angående identifiering, vilket är bra eftersom det medför ökad säkerhet, sedan via mail, snabb information, vidare rätt att returnera, även om vi ej tror det är nödvändigt
  • Dålig
    Beställning Leverans
    2 dagar tar de efter min beställning innan ja får mail att nu först börjar de hända nåt med ordern.trist
  • Perfekt
    Skickat tillbaks en 22 tum andersson den 20 december, bara haft den en dag, plocka ut den 18, Skickat tillbaks på öppet köp. Dom tog emot den å behandlade den den 23 december 2013. Utan röda dagar så är det max 10 dagar som dom sagt några gånger som det ska betalas ut, dom kunde då inte skynda på det. Utan röda dagar är det idag tisdag den 14e januari 2014 10e dagen från 23 dec.
    Köpt 4 andersson tv under ca 1 år men denna skicka jag tillbaks. Har en 32 tum nu som jag tycker är bra. Varför drar ni ut mer på tiden 10 dagar när det sägs betala tillbaks på 3- 10 dagar.
    Jag behöver dessa pengar nu. Order:34681024 tvn är i nyskick

    uppdatering:
    " Fick utbetalningsavi på fredag den 17 januari 2014, kostade 25kr att lösa ut den, påpekade detta och fick 150kr på kontot och värdecheck på 200kr."
    Dom ska upp på högsta betyg igen på prisjakt. Ursäkta den sena uppdateringen.
    16 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställt via webshopen ett flertal gånger utan problem och fått leverans inom angiven tid. Även handlat ett antal gånger i deras lagershop. Vid ett problem med en förstärkare fick jag ett trevligt bemötande i lagershopen och hade inga problem att få förstärkaren lagad (utbytt kretskort).
    17 dagar sedan
  • Dålig
    Beställde grillen efter att jag kontrollerat att Netonnet hade den i lager. Betalade extra för Postpaket Express (1-2 arbetsdagar leveranstid). ÄDet har nu snart gått fyra dagar sedan beställning, och snart två hela arbetsdagar och paketet har ännu ej skickats från Netonnet, vilket bekräftats av deras kundtjänst. Av allt att döma hävdar de att de har produkter i lager, fastän de inte har det, och lockar på så sätt till sig kunder som annars hade gått till någon annan leverantör för att få sina varor i tid. Dåligt Netonnet. Ni kunde ha hört av er igår, då ni 'upptäckt' att ni inte hade produkten i lager. Att det sedan är 20 minuter väntetid till kundtjänst via telefon gör inte saken bättre.
    17 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att leveransen har blivit försenad. Det är mycket ovanligt att lagersaldot indikerar att en vara finns på lager, men att det sedan visar sig att den är slut. Jag önskar därför se över ert ärende för att kunna se vad som skett i ert fall. Rörande kundservice så har det inte varit så lång kötid under dagen så det låter knepigt att du väntat såpass länge på att komma fram. Kontakta mig gärna på zandra.ohlsson@netonnet.se så hjälper jag dig gärna med ditt ärende.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Perfekt
    Smidigt, enkelt och utan strul. Dessutom vettiga priser.
    17 dagar sedan
  • Usel
    Skulle idag köpa ett minneskort, Transcend Micro SDHC 32GB Class 10 | Art.nr: 169380, till kameran till semesterresan imorgon. Kollade att det fanns i lager i Slagsta. Åkte dit men det fanns inte i lager. Hann inte köpa någon annanstans så nu får jag skjuta på semestern en dag. Det står fortfarande att det finns i lager nu så det tog inte slut på dom 8 minuter det tog mig att åka till Slagsta.
    18 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är tråkigt att höra att det inte gick att köpa denna produkt i lagershopen. Jag har sett över detta och den ska finnas inne och det tycks därför ha uppstått något fel när ni kom till lagershopen. Jag rekommenderar dig att kontakta kundservice på telefon 033-488488 så kan vi göra ett undantag och lägga undan ett minneskort till dig. Hänvisa i så fall till detta inlägg på prisjakt. Vi kommer självklart att ersätta den extra resa det innebär. Jag beklagar återigen det inträffade. Kontakta gärna mig på zandra.ohlsson@netonnet.se om du har fler frågor, eller funderingar rörande detta.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Usel
    Skulle förlänga ett mobilabbonemang samt välja en ny mobil, valet föll på netonnet, något jag ångrar enormt idag.

    Köpet gick bra på deras hemsida och mobilen skickades snabbt, problemet är att Netonnet skickade paketet som avtalsbrev, trots att man postade ett avtal separat som damp ner i brevlådan dagen efter köpet,avtalet skulle jag skriva under och skicka tillbaka, helt onödigt att använda postens tjänst avtalsbrev då.

    Problemet är att trots att mobilen har legat i en vecka hos mitt ombud har jag ännu inte fått avtalsbrevs-avin så jag kan inte hämta ut den, hela poängen med avtalsbrev är att det ska gå snabbare för kunden...

    Ringde Postens kundtjänst som hänvisade till Netonnet som i sin tur först hänvisade till Resurs Bank (!) och senare till "Vi kan inget göra ett annat företag sköter det", näha fasen va bra då, jag har köpt en tjänst av er på Netonnet vad för andra företag ni involverar bryr jag mig inte om, jag ska inte behöva ha med dom att göra utan detta faller på er.

    Sådant här är så tröttsamt, det är Netonnet som köpt en tjänst av posten och anlitar något annat företag för utskick av dessa avtalsbrevs avi's, inte jag, det är inte mitt jobb att reda upp soppan.

    Nu sitter jag här med ett abbonemang som är förlängt och utan mobil, någon avi verkar jag inte få och ingen vill hjälpa mig, bävar för vad som händer efter ytterligare 7 dagar då posten kommer skicka tillbaka paketet och ångerrätten för abbonemangsförlängningen upphör...

    Kommer aldrig använda Netonnet till abonnemangs tjänster igen, USELT!
    18 dagar sedan
  • Hej Mrhoyt!

    Tack för ditt inlägg.
    Det är väldigt tråkigt att höra om det inträffade. När du gör ett köp hos NetOnNet ska du kunna känna dig trygg med att få din leverans inom utsatt tid. I detta fallet tycks det som om själva försändelsen kommit fram, men att den avisering som krävs för att hämta ut paketet saknas. Dessa avier skickas direkt från Strålfors och tyvärr är det inget NetOnNet kan beställa i efterhand. Jag önskar trots det komma i kontakt med dig via telefon för att se över om vi kan hitta ett annat sätt som gör att du tar emot din leverans. Precis som du skriver så har ditt avtal kommit till oss.
    Maila gärna dina kontaktuppgift på zandra.ohlsson@netonnet.se så kontaktar jag dig snarast möjligt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa och ett bra pris på produkten.
  • Perfekt
    Beställning
    100 procetigt och Bra leverans
  • Utmärkt
    Schysst utbud i lagershopen! :)
    19 dagar sedan
  • Usel
    Priset på denna Processor kostade 2590 kr sedan snikhöjde de den till 2775kr.
    Hur skall jag kunna bygga ihop en dator och köpa den härifrån när de chockhöjer priset.
    Mycket dåligt fy skäms Netonnet.

    Intel Core i7 4790K 4,0GHz Socket 1150 Box

    De har tydligen också gjort så tidigare, blir dock inte förvånad de har samma ägare som SIBA.

    Sedan tvingar de kunderna att returnera med Posten Företagspaket. Om de ville kunde kunden få ner returfrakten genom att använda Schenker eller Bussgods. Om jag i framtiden skall kunna tänka mig handla från NETONNET får ni ändra er kundvård till det bättre.

    amanito skriver
    "Byter pris precis innan man beställer. Kundservice svarar inte på mail. Kommer aldrig beställa därifrån och tur att jag inte gjorde det heller."
    21 dagar sedan ( Uppdaterat: 20 dagar sedan )
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    NetOnNet försöker alltid att hålla priserna så låga som möjligt, men i vissa fall kan priserna komma att justeras. Detta kan då antingen medföra en prishöjning, eller en sänkning. Prissättningen korrigeras inte för att du som kund lägger varan i kundvagnen, utan priserna ses över löpande under dagen. Det är därför mycket oturligt om en strax innan ni ska göra er order.

    Rörande fraktsättet åter till NetOnNet rekommenderas det att du skickar det som ett företagspaket för att försändelsen ska komma fram till NetOnNet. Det finns annan stor risk att försändelsen sorteras till ett postombud och det finns dessvärre ingen möjlighet att lösa ut paket där. Jag tar dock till mig din feedback och kommer att föra det vidare internt.

    Med vänliga hälsningar

    Zandra Ohlsson

  • Bra
    ok
    22 dagar sedan
  • Perfekt
    Har handlat hos de ett par gånger och än så länge har det alltid fungerat fint.
    22 dagar sedan
  • Usel
    Jag köpte en Toshiba dator med påstådd (2 års garanti). Efter några månader upptäckte jag att LCD hingen började lossna på( båda sidorna )samt LCD backen på nedre kanten lossnat också( på båda sidorna). Som vanligt gick jag med det till netonnet i Linköping. Killen i service påstådde att det var någon buckla på en sida av LCD backen på(en sida) och när jag bad honom visa mig det så fick jag inte se något. Jag bad honom att visa mig hur bucklan såg ut men det kunde inte han visa något och han sa jag vet inte vi får skicka till reparation. Jag frågade honom om det var någon buckla på en sida hur kunde det lossna på båda sidorna exakt lika mycket och att hingen på båda sidorna har lossnat, självklart fick jag inget svar . Vi kom överens att skicka det till reparation och att de skulle höra av sig inom några dagar. Efter 12 dagar fick jag ett SMS att de har skickat förslag på reparation som jag inte fick och att jag riskeras att betala extra kostnad. Jag SMSade att jag har inte fått ett sånt då fick jag en mail med reparation kostand på 1845 sek och om jag vill få datorn tillbacka utan reparation så jag måste betala 700:- ! pga en buckla på sidan som noterades av killen i Linköping så det var ingen garanti! jag kände mig verkligen lurade av en dålig försäljare i Kina. Och sådan kostand blev aldrig nämnt av kilen att om jag vill datorn tillbacka det kommer kosta också. Jag blev tvungen reparera men aldrig igen någon köp på netonent.
    23 dagar sedan
  • Hej romanceeye!

    Tack för ditt inlägg.
    På datorprodukter lämnar NetOnNet alltid 1 års garanti, men om tillverkaren har en längre garantitid följer vi deras riktlinjer. Garantin täcker dock inte hårdvarufel som man själv har åverkat produkten t.ex. tappskador, vattenskador mm. Vid reparationer skickas produkten alltid till en auktoriserad verkstad för en korrekt bedömning av skadan. Jag tar dock gärna en närmare titt på ditt ärende och då får du gärna skicka över ditt servicenummer från reparationen till zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel

  • Ganska dålig
    Beställning
    Tyvärr är det som drar ner betyget rejält att jag fick fel vara. Ringde och påtalade detta och det skickades snabbt en ny, som var lika fel. Vid påpekande sa de att det berodde på datasystemet att det plockades fel vara (färg). Jag frågade då om det inte gick att istället prata med de människor som plockade och postade grejerna. Det gick inte utan jag fick vänta till systemfelet var utrett. Önskar gärna att de bara skickade rätt färg och sen fick de koda på med IT-problemen i lugn och ro.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Alltid jättebra.
  • Dålig
    Enligt hemsidan står det att returer ska skickas med företagspaket. Mailade och frågade om detta stämde då det kostar 215 kronor för ett litet paket. Fick då till svar igår att det inte behövs skickas med företagspaket men att det ska skickas med ett kollinr. Det var ju bra tänkte jag och gjorde i ordning mitt paket för att skicka det idag. Men precis nu innan jag skulle skicka det fick jag ett till mail där dem ändrade sig igen. Så ringde och frågade vad som egentligen stämde, fick då till svar att det måste skickas med företagspaket och att min mailkontakt svarat för snabbt och att det blivit fel.

    Så handla aldrig från NetOnNet om du inte är 100% säker på att du ska ha din vara.
    25 dagar sedan
  • Hej Ferniss!

    Tack för ditt inlägg.
    Om man önskar returnera en produkt via posten får man stå för kostnaden själv och då skall man skicka det som ett företagspaket. Om det inte skickas som ett företagspaket kommer paketet med största sannolikhet inte fram till NetOnNet. Man kan även returnera på plats i en lagershop och då är det kostnadsfritt i och med att man inte betalar för någon frakt.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel

  • Utmärkt
    Får alltid de utlovae produkterna inom rimlig tid. Eftersom jag är "prismedveten" så brukar jag välja gratis frakt. Då tar det ju så klart några dagar längre. Vill jag ha varan direkt åker jag till en lagershop och plockar upp dem. Lagersaldo finns på hemsidan, perfekt!

    Jag kollar noga upp vad jag vill ha innan jag beställer/åker dit. Det finns inga säljare att fråga, du är utelämnad till din egen kompetens. Och handen på hjärtat alla säljare på OnOff/Siba/Elgiganten: ni har ju ingen aning om vad ni pratar om!

    Jag är övertygad om att en halvtimmes läsning på nätet ger dig bättre förutsättningar till ett lyckat köp än att fråga tomtarna på de andra affärerna...

    Fortsätter att handla hos NetOnNet, smidigt och passar mig bra!
    26 dagar sedan
  • Usel
    Jag fick hem telefon den 26 juni och den hade dom inte paketerad så noga så den var var fraktskadad när den kom hem så det var bara sätta sig i bilen och åka in till västerås och hämta ut en ny telefon.Sen bliv ja har blivit blåst av NetonNet på min trådlösa laddare som jag skulle ha fått med till telefonen men när telefonen bliv skickat så hade inte laddaren kommit in än så den bliv skickad i går.Och nu i dag så fick jag veta varför telefon hade varit så billig de var därför att dom hade draget av på priset för telefon för att senare skicka den trådlösa laddaren till mig och jag skulle få lösa ut för 492 kr.Men de jävligaste var att jag hade inte fått någon information om detta att dom skulle göra så.Då fick man ju inte laddaren med på köpet om man förhandsbokade LG G3.Jag känner mig så fruktansvärt lurad.Jag tycker att jag som kund ska ha rätt att bli informerad om detta och sen fråga mig hur jag vill gå till väga så jag ringde netonnet och jag får bara till svar att dom beklagar att jag inte hade blivit informerad om detta men att deras kunder vill ju ha grejerna som dom har förhandsbokat samma dag som dom släpps och därför gör dom på detta visset.Men jag anser att det ska kunden själv få bestämma hur den vill göra med sin order och inte dom.Så jag känner mig besviken på netonnet och grymt lurad plus illa behandlad av personalen på kundservis för dom var så nonchalanta mot mig och otrevliga.Jag har aldrig blivit bemöt på detta viset förut och ändå har jag handlat jätte mycket i från dom och så blir man bemöt på detta jävla sett fy va jag tycker illa om dom på netonnet aldrig mer att jag handlar hos dom något mer när gjorde på detta sett då får man ju inte laddaren med på köpet om man måste hämta ut den för 492 kr.
    27 dagar sedan
  • Hej TheTattooGirl83!

    Tack för ditt inlägg.
    Dessvärre var de trådlösa laddarna till LG G3 lite försenade från leverantören vilket medförde att NetOnNet valde att dela upp laddarna och telefonerna i varsin leverans. Det beror på att vi ville få ut telefonerna i tid så att kunderna slapp vänta. Priset på telefonen delades även det upp så att telefonen blev billigare och laddaren fick ett värde även om laddaren medföljde kostnadsfritt. Om vi inte hade delat upp priset på telefonen så hade det blivit ett fel i vårt system och skulle du som kund någon gång få problem med den trådlösa laddaren så behöver den ett värde i vårt system för att underlätta ett serviceärende. Det är viktigt att notera att kostnaden blir den samma som om du hade hämtat ut telefonen och laddaren samtidigt, det blir inte dyrare för att laddaren skickades separat.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra priser, skapliga leveransalternativ.
  • Usel
    Beställning
    Eftersom det var fel på produkten och ingen hjälp fanns att tillgå snabbt!
    Dessutom en mycket arrogant serviceman i Malmö!
    Gör att mitt förtroende för Netonnet föll pladask!!
  • Dålig
    Gjorde misstaget att välja fri frakt då jag trodde att Postens leveranstid skulle bli något längre, men ack så jag bedrog mig. Jag genomförde beställningen för två dagar sedan på en produkt som finns i lager och den har fortfarande endast status "mottagen".

    Istället håller NetonNet tydligen på beställningen några dagar så att kunder istället ska betala för expressfrakt. Kom igen nu det är ju bara för dåligt.

    Från och med nu håller jag mig till rappare nätbutiker som också erbjuder fri frakt.
    28 dagar sedan
  • Hej Ursin The Evil!

    Tack för ditt inlägg!
    Vid fri frakt som valt leveransalternativ försöker NetOnNet få i väg alla köp så fort som möjligt. Dessvärre kan det ibland ta någon dag innan de skickas och det beror på att en order som är lagd mot express prioriteras till följd av att vi lovar utskick samma dag om man lägger ordern innan 17:00 mot express.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel

  • Perfekt
    Beställning
    Har handlat här förr och alltid blivit bra bemött likaväl som denna gång.
    Jag återkommer igen.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    klar och tydlig information efter köpet, när varan skickades mm.
  • Perfekt
    Alltid varit nöjd med netonnet. Både det jag handlat online och på lagershoppar. Aldrig strulat med reklamationer på dom måndagsex jag lyckats få ibland.
    Inte alltid billigast, men fri frakt gör upp för detta.

    Önskar ni bara hade haft ett större sortiment på datorkomponenter.
    1 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    jättebra
  • Usel
    Beställde en Braun ProfessionalCare 500 eltandborste. Ifrån beställnings dag till att jag hade paketet tog det 5 dagar. Kan ej rekommendera Netonnet som webbutik.
    De har tok för långa leveranstider. Övrigt ok.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg.
    Vid fri frakt som valt leveransalternativ tar det mellan 3-5 arbetsdagar. I de flesta fall tar det 3 dagar men beroende på vissa omständigheter t.ex. om man bor på en ö utan broförbindelse kan det ta upp till 5 dagar från det att ordern läggs. Om man önskar få varorna snabbare så finns det alltid ett express alternativ dvs. varorna levereras på 1-2 arbetsdagar om ordern läggs innan 17:00 på en vardag och varorna finns i lager. Skulle vi tillsammans med Posten inte kunna leverera dem på utsatt tid återbetalas givetvis kostnaden för expressfrakt. Maila gärna in ditt ordernummer till vår kundombudsman så tar vi gärna en närmare titt på ditt specifika fall. Då kan du maila till zandra.ohlsson@netonnet.com.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel

  • Usel
    Beställning Leverans
    Fick vänta i 17 dagar innan jag fick en leveransbekräftelse.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kanonbra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    mycket bra.
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Har tidigare köpt en mobiltelefon som jag är nöjd med, hoppas att detsamma gäller detta köp av en Router.
  • Usel
    Skulle ej rekommendera någon att göra ett köp och betala med faktura eller avbetalning, då kommer ni få reklam från Resurs Bank lite då och då.

    Värdelöst att man säljer sig själv för att tjäna lite extra
    1 mån sedan
  • Hej 346sdgags!

    Tack för ditt inlägg!
    Om man inte vill få reklamutskick från NetOnNet eller Resurs Bank så går det alltid bra att ta kontakt med vår kundtjänst på nummer 033-488488 så hjälper dem till att stoppa reklamutskicken.

    Med vänliga hälsningar

    Samuel