Fri frakt på allt & 30 dagars
öppet köp. Alltid samma låga
i butik som på siba.se.

http://www.siba.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Postförskott
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
PayPal
Bitcoin
SMS-betalning
Klarna

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige och visar priserna i kr. Kontakt med butiken kan ske på svenska

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 47 år sedan
(data från 2015-03-30)
Detaljerad information SIBA har fått betyget (8.78)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Bra att ha fri frakt, men det tog 9 dagar att få varan istället för 3-5 dagar som står på Sibas webbsida. Mycket besviken med frakt.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra pris.Snabb leverans.
  • Acceptabel
    Bra att ha fri frakt, men det tog 9 dagar att få varan istället för 3-5 dagar som står på Sibas sida. Mycket besviken.
    7 dagar sedan
  • Hej Prisyakt,

    Oj, de låter inte bra att leveranstiden inte stämde. Jag vill gärna undersöka mer vad kan ha gått snett i leveransen till er. Återkom gärna till kunstjanst@siba.se med mer information om er order så ska jag se över vad som hänt. Skriv ATT: Jennifer prisjakt så kommer jag att hantera ert ärende.

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Jennifer
    SIBA AB

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag är jättenöjd med mitt köp och den kom mycket snabbt!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det motsvarade min förväntan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans tog inte ett dygn ens innan jag hade dammsugaren
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Perfekt vara och leverans! Kan rekommendera varan och sibas hemsida..
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Upplevelsen till och med beställningen har bara varit positiv.
  • Perfekt
    Beställning
    Bra produkt.
    En bra telefon med kamera för 180 kr,ett mycket svårslaget pris.
    PRIMO är värd en bredarer marknadsföring.
  • Perfekt
    Beställning
    nöjd
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt , Inga krusiduller 😃
  • Usel
    Beställning
    Beställde en förstärkare som levererades trasig i en krossad kartong. Det tog över två veckor innan ersättningsvaran kom. SIBA sa att Posten skulle komma och hämta upp det trasiga paketet men säger sen att jag måste släpa paketet till Posten själv för att skicka tillbaka det. SIBA straffar med andra ord kunden för att de har skickat en dåligt paketerad vara. Svarar heller inte på mail efter att jag påpekat att kundbemötandet var dåligt. Uselt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Grymma hörlurar och extremt snabb leverans! Beställde varan på Onsdag vid lunchtid och fick varan på torsdag runt 14 tiden! Helnöjd med köpet!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag köpte den här för en månad sedan och det är jag verkligen glad att jag gjorde.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Seriös butik, fungerar utmärkt.
  • Utmärkt
    Beställning
    Bra service
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jätte bra, det gick snabbt, enkelt och jag är jätte nöjd med min nya tv.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra pris
  • Perfekt
    Beställning
    Kan inte bli bättre.
  • Perfekt
    Beställning
    Perfekt hemsida +hela affären från beställning till leverans
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är 100% nöjd. Jag rekommenderar starkt Siba samt deras webbutik!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    nöjd
  • Perfekt
    Beställning
    mycket nöjd
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Inga problem att köpa produkten. Tradigt att de skickar ett mejl om att man ska rescensera varan ett tag efter att man köpt sin produkt. De vill jag ska generera content på deras sida gratis. OK, men isåfall så skicka en produktlänk som funkar, istället för en trasig länk.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra pris bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
  • Mycket bra
    Beställning
    Problem med Glocalnets modem har gjort glädjen med ny dator lite mindre.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    FUNGER HELT PERFEKT TILL MIN BLU RAY OCH TV
  • Perfekt
    Beställning Leverans

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mkt bra och den lilla högtalaren funkade över förväntan med ljud och kvalité!
    Smidig att ha med sig!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Supernöjd!
  • Bra
    Bra
    1 mån sedan
  • Dålig
    Tar inte hänsyn till kundens varor p.g.a dåligt emballage, plombering etc. Man blir även fundersam när de säljer returvara som nytt. Nej, nu har jag tappat allt förtroende för Siba.
    1 mån sedan
  • Hej Rocko09,

    Mycket tråkigt att läsa vad som skett, jag vill gärna ta detta vidare med berörda inom SIBA för att utreda vad som skett . Naturligtvis ska inte en använd vara skickas till er som kund om ingen information tidigare getts angående detta. Återkom gärna med mer information angående ert köp till kundtjanst@siba.se och skriv ATT:Jennifer A så att de kommer direkt till mig så kommer jag ta detta vidare.

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Jennifer A

  • Usel
    Beställning Leverans
    Ännu inte sett röken av några hörlurar, inne på 3 e veckan nu..
    Dålig= obefintlig support och kontakt från Siba. Helt ointresserade av god hantering och kundkontakt..
  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Tydligen behöver inte elektronikprodukter ha svensk manual eller ett svenskt supportnummer längre :-(
    Medföljande manual är på engelska, franska och sen diverse slaviska språk.
    För att få support ska man tydligen ringa till England... Det blir dyr support
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Leveranserna kommer snabbt och det är alltid OK varor.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Billigast på nätet.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa, snabb leverans. Produkten var dock billigare hos Net o Net som hade den dock inte i lager!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra det med.
  • Usel
    Beställ inte från Sibas internetbutik.Ta istället annan butik om du inte vill bli besviken.De verkar ha stora problem med leveranstiderna som de måste komma tillrätta med.Jag beställde en Iphone 6. Den fanns i lager och leveranstiden beräknades till 3-5 arbetsdagar från orderdatum.Efter påminnelser så kom äntligen telefonen efter 12 arbetsdagar dvs mer än dubbla leveranstiden.
    1 mån sedan
  • Hej Peter Kling,

    Jag tar gärna ert ordernummer för att undersöka vad som skett så att vi i framtiden kan förbättra oss om det är så att vi har längre leveranstider än utlovat. Ni kan gärna maila in till kundtjanst@siba.se och skriva ATT: Jennifer så ska jag titta närmare på detta.

    Ha en fin helg!
    Mvh Jennifer

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Helt OK, men jag saknar att Resurs Bank som de använder inte har i fakturan ett förtryckt inbetalningskort, ex,vis Klarna.
  • Usel
    Jag beställde ett Logitech Wireless Touch Keyboard K400 (Nordisk), från Siba. Det tog runt 11-12 arbetsdagar innan det kom fram. Efter 10 dagar så beställde jag ett nytt och bad dem avbeställa det första. Då skickade de dem bägge samma dag utan retursedel.
    Deras support är otrevlig. Dem säger att produkten beräknas levereras inom 1 till 7 arbetsdagar efter beställning, det var ej slut på lager och dem väntar 10 dagar. Sen så helt plötsligt kan dem skicka en order samma dag, jag skickade avbeställningsbegäran samma dag som dem skickade bägge.
    Ush
    2 mån sedan
  • Hej Weasho, jag kan gärna se över vad som skett med er order? Vi ska skicka en vara in om 3-5 arbetsdagar på sverige enligt våra leveransvillkor. Om vi inte kan hålla detta så ska vi kontakta er innan. När det kommer till Norge så är det 2-7 arbetsdagar. Men återkom till oss via mail kundtjanst@siba.se så ska vi se över detta.

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Jennifer
    SIBA AB

  • Utmärkt
    Beställning
    Det har varit mycket bra att den här tv jag är nöjd.
  • Perfekt
    Jag har läst och hört mycket stökiga kommentarer om Siba, så det var med en viss skepsis som jag lade en order på en Sony Xperia Z2 som var väldigt nedsänkt i pris (2990:-) hos dem.

    Och jag blev väldigt förvånad över att de samma dag (Fredag) skickade ut ett leveransbesked om att produkten var påväg. På Måndagen kunde jag hämta ut telefonen på Posten!
    Snabbt, billigt och oväntat bra måste jag säga.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Enkelt och effektivt.
  • Usel
    Siba's reklamationsservice är under all kritik.

    Tar över sex veckor att få svar och ingen vet hur det går och ber mig alltid att återkomma.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde en monitor som levererades dagen efter och är helnöjd med mitt köp.
    2 mån sedan
  • Bra
    Bra priser och snabb leverans. Jag kunde inte använda mitt bankkort till beställningen och var därför tvungen att ta faktura. I övrigt fungerade allting felfritt.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och smidigt! Ingenting alls att anmärka på! Tack!!
  • Dålig
    Köpte en Xbox 360 hos Siba som dvd läsaren gick sönder på. Ringde kundsupporten och dom skulle skicka en fraktsedel till mig. Gick 1 vecka men ingen fraktsedel kom. Ringde en 2:a gång och påpekade att jag inte fått nån fraktsedel. Svaret jag fick var ett den var skickad samma dag som jag ringde 2:a gången, mjo visst serru.

    Fick iaf den och skickade iväg xboxen. Sen väntade jag på att få ett service meddelande, men dagarna gick.

    Efter 2 veckors tystnad ringde jag upp Siba. Jag frågade vad som hänt med min xbox 360. Dom kollade i sitt service system, men kunde inte hitta min xbox. Jag spårade mit paket jag skickade den i och det kom fram som det skulle. Dom svarade att dom skulle kolla upp vart den tagit vägen och skulle ringa upp mig. Efter 2 timmar samma dag så ringde Siba upp mig. Fick till svar att en ny Xbox 360 var skickad till mig. Så alltså har Siba tappat bort min konsol nånstans.

    Ganska klantigt gjort i min mening att "tappa bort" en konsol man skickar in för reparation, men visst är jag glad för att Siba står sitt kast och ger mig en ny.

    Men något framtida inköp hos Siba blir nog inte att hända.
    7 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej Mpgod,

    För att se vad som skett i ert ärende så behöver jag ert ordernummer så att jag kan kika närmare på detta och se över hur vi hanterat ert ärende. Återkom med detta till kundtjanst@siba.se.

    God fortsättning!
    Mvh
    Jennifer
    SIBA AB